Touched, Boutique Gastronomic

6221 CS 6221 CS Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Touched, Boutique Gastronomic

Een sfeervol restaurant in hartje Maastricht, aan de Maas, vlakbij de Sint Servaasbrug. Een plek waar je wereldse gerechten geserveerd krijgt en waar gastvrijheid vanzelfsprekend is. Een Xperience-menu waarmee de kok je graag laat proeven en ervaren hoe lekker eten kan zijn en hoe je daar van kan genieten. Opgediend met stijl en voorzien van een bijpassende wijn. Be touched door deze boutique gastronomic!

Meer informatie over restaurant Touched, Boutique Gastronomic

Ja
  • Kom je met de auto?
    Hoogbrugstraat 66-68 tegenover ijssalon Luna Rossa. Op loopafstand van het station, Ceramique(plein92) en het Centrum van Maastricht.
  • : Ja, in de straat en parkeergarage onder Plein92

Maandag t/m zondag 12:00 - 15:00, 18:00 - 21:00 (woensdag gesloten)

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Duits gesproken , Engels gesproken , Frans gesproken , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Wi-Fi
Uitmuntend
9,4
9,2

Jouw recensie over het restaurant Touched, Boutique Gastronomic

Nick O.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Geholpen door Leroy! Een open, eerlijk een laagdrempelig persoon dat niet bang is om zich kwetsbaar of juist experimenterend op te stellen! We gingen “all in”! Wat wil zeggen dat we ons mochten verheugen op 6 gangen met de daarbij behorende drankjes. Het werd meer dan dat, omdat Leroy zijn enthousiasme niet in bedwang kon houden. Dat ieder gerecht een feestje werd, en de presentatie van de slingers...is een feit! Erg genoten van alle combinaties! Leroy kwam zelfs tussen de gerechten door met een briljant nieuw idee dat hij vanaf nu af aan wellicht met alle nieuwe gasten zal gaan delen. Wat dat is moet je zelf maar komen proeven, maar de primeur was uiterst geslaagd. Al met al een zeer gezellige avond, persoonlijke aandacht en kwalitatief fantastisch eten. Complimenten aan de keuken en ook zeker aan Leroy.
Berthil N.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Heerlijk gegeten, mooie moderne restaurant met zeer vriendelijk personeel... fantastische wijnen!! Zeer zeker een aanrader!
Hubert V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Beperkte menukeus en het duurde allemaal erg lang. Eten op zich was prima.
Cellake .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Voor de derde keer gegeten bij Touched en elke keer weer opnieuw verrast! Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en een gezellige sfeer!
wiel2 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
De gerechten waren heerlijk en plaatjes om te zien. Veel verfijnde smaken, subtiel gescheiden van elkaar. De keuzemogelijkheden mochten wat ons betreft iets uitgebreider. Zeker een aanrader!
Cora V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Restaurant met potentie! Gastvrije en vriendelijke ontvangst door het personeel. Een niet te groot restaurant, wat wij in ieder geval prettig vinden; op de juiste manier de juiste aandacht voor de gast. Wij hebben het 4-gangen menu gekozen, wat voor ons meer dan voldoende was. De Pepesan 2.0 was echt fantastisch!! En ook van het kaasplateau hebben wij genoten. Goede bijpassende wijnen. Een bijzonder enthousiaste jonge (26) kok, die met veel passie over zijn vak vertelde. Culinair Nederland zal zeker nog veel van hem horen.
vincent W.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Veel belovend restaurant. Mooie ingredienten gecombineerd met klassieke gerechten in een nieuw jasje.
Gezellige ambiance, vlot en prima bediening.
Een groei briliantje voor Maastricht !
Frederik T.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Heerlijk 4 gangenmenu gegeten met originele en uitstekende selectie aangepaste wijnen. Ook de aangepaste lactosevrije gerechten waren top. Absoluut een aanrader, komen graag nog eens terug.
jvandermark V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Heerlijk!!!
Nick T.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Top in alle opzichten geweldig gevarieerd en verfijnde gerechten met passende wijnen samen met enthousiaste team van bediening en keuken!
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Fantastisch gegeten , fijne ongedwongen sfeer , zeer vriendelijke bediening. They know how to Cook en serve ????
Prz B.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Goed eten. Leuke sfeer echter op het bord troffen we af en toe teveel verschillende smaken aan.
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Gisterenavond heerlijk gegeten. Zeer vriendelijk attent personeel. Aanrader!
myriam P.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Super eten. Lekkere wijn en super bediening. Kortom een aanrader.
jl.snelder S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Prima gegeten, attent en vriendelijke bediening. Akoestiek was iets minder, maar zeker geen reden om niet meer terug te gaan.
Beste gast,
Bedankt voor uw positieve reactie. Wij kunnen u mededelen dat wij de afgelopen week ons restaurant voorzien hebben van akoustiek plaatwerk waardoor deze aanzienlijk verbetert is.
wij zien u graag weer terug!
Team Touched.
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Uitstekende bediening, bekwame chef en gezellige omgeving en inrichting. Kortom een aanrader
Tom T.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Fijne sfeer, kundige bediening... attenderen op een witte wijn die aan de zoete kant is, waardoor Mn vriendin nog kon switchen, super! Aperitief die mijn vriendin wat zoet vond schonken ze prosecco bij zonder moeilijk doen. De gastheer die perfect de keuken technieken kon benoemen. Fantastische gerechten plus nog een persoonlijk tip voor een geheime cocktail bar. In een woord perfect, zoals het hoort maar je niet vaak meer tegen komt. Top avond gehad!
Tim L.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Lekker gegeten. Mooie kaart. Iets chaotische maar bijzonder vriendelijke bediening. Sfeer is goed. Mooie avond gehad en zou zeker nog eens terug komen.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Probleempje met de Bisque werd adequaat opgelost. Sympathiek personeel.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Wij waren nog nooit in dit restaurant geweest maar gezien de zeer positieve reacties zijn wij afgelopen zondag daar geweest
Wat ons meteen opviel was dat de inrichting zeer gezellig was en ook gelukkig de akoestiek want dat laat nogal eens te wensen over bij vele restaurants
Wij kozen voor een 4 gangen diner a 40 euro per persoon. Op de kaart stond alleen vlees bij dit diner maar gelukkig was er een mogelijkheid om het diner aan te passen met vis. wat ik wel vreemd vond dat je voor de coquilles 2,50 euro extra moest betalen. Verder was het eten uitstekend van smaak en ook heel mooi opgediend en we kregen er ook een hele goede uitleg bij. Na afloop hebben we nog 2 koffie besteld en dat vonden we toch wel erg duur. Voor 3,50 euro per kop verwacht je op zijn minst iets meer en geen uitgeklede koffie of men moet de prijs aanpassen. Bij de meeste restaurants betaal je 2,50 euro voor een kop koffie. Maar dat is maar een suggestie . bediening zeer vriendelijk en zondermeer een aanrader.