Touched, Boutique Gastronomic

Hoogbrugstraat 66-68 6221 CS Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Touched, Boutique Gastronomic

Een sfeervol restaurant in hartje Maastricht, aan de Maas, vlakbij de Sint Servaasbrug. Een plek waar je wereldse gerechten geserveerd krijgt en waar gastvrijheid vanzelfsprekend is. Een Xperience-menu waarmee de kok je graag laat proeven en ervaren hoe lekker eten kan zijn en hoe je daar van kan genieten. Opgediend met stijl en voorzien van een bijpassende wijn. Be touched door deze boutique gastronomic!

Meer informatie over restaurant Touched, Boutique Gastronomic

Ja
  • Kom je met de auto?
    Hoogbrugstraat 66-68 tegenover ijssalon Luna Rossa. Op loopafstand van het station, Ceramique(plein92) en het Centrum van Maastricht.
  • : Ja, in de straat en parkeergarage onder Plein92

Maandag t/m zondag 12:00 - 15:00, 18:00 - 21:00 (woensdag gesloten)

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Duits gesproken , Engels gesproken , Frans gesproken , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi
9,2
9,1

Jouw recensie over het restaurant Touched, Boutique Gastronomic

Gertrude V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Mooie gerechten met een bijzondere smaak
Maria T.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
Heel verrassend , Bijzonder lekker gegeten
Marc B.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
Perfect !
Kevin W.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Fantastische gerechten die zorgen voor een geheel nieuwe smaak beleving!
Annette B.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
z
Zeer teleurstellend. Erg weinig volk.
Amuse was heerlijk. Voorgerecht oké maar hoofdgerecht slecht, zowel vis als vlees. De tonijn, op verzoek ‘rare’ was droog en doorbakken. Het vlees was droog en taai. De prijs bizar hoog.
Ik kan dit helaas ondanks de vriendelijke ontvangst niet aanbevelen.
Charlotte R.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
Lekkkere wijn , top bediening. Heerlijk gegeten . Komen zeker terug
Lars D.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Bijzondere en smakelijke gerechten, uitstekende service. Top.
Mario B.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
De ontvangst in het restaurant was goed, vriendelijk en goede uitleg bij de gerechten.
Wij hebben lekker gegeten, het was op het moment dat wij er waren erg rustig, beetje jammer.
Cisca S.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
We hebben weer genoten van ons 5-gangen menu. De opmaak van de borden, de variatie en sensatie van smaken, het was weer compleet.
Onze favoriet is de rendang. Complimenten aan de kok, die dit gerecht zoveel body meegeeft. Maar vlak de aardpeersoep met paddestoelen niet uit. Wat een intense smaakervaring.
En zo kunnen we nog wel even doorgaan. Kortom, voor Touched lopen we graag een stukje verder. Het is zeker de moeite waard.
Theodorus T.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Mooie fusion ervaring ! Prachtige gerechten in een leuke ambiance.
Danielle S.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Heerlijk gegeten in dit restaurant. Zeer betrokken bediening met goed wijnadvies. Topavond!
Wout W.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
We zijn met zijn tweetjes op een zondag bij Touched gaan eten en werden bediend door de chef zelf. De amuse-bouche was meteen een topper (3 soorten wortel op 3 verschilende manieren). Uit de volgende gangen bleek altijd dat de chef weet wat hij wil en welke accenten hij wil leggen met zijn gerechten. Oosterse toetsen met een eigenzinnige twist en wijnen die een perfect tegengewicht vormen voor het gerecht dat je voor je krijgt. Kortweg: een topervaring!
Didier V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Top service, lekker eten en goede prijs/kwaliteit verhouding. Een echte aanrader voor een culinaire avond. Voor men vrouw haar verjaardag een leuke attentie ontvangen en rekening gehouden met bepaalde eetrestricties.
Ruud N.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Heerlijk eten en prachtig opgemaakt, elk gerecht is een plaatje en ook heel erg lekker
Michel C.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Prima restaurant en met de uitbaters gesproken over vegetarische gerechten. Hier gaan ze in de toekomst meer aandacht aan geven. Ze zijn op de goede weg maar er is uiteraard altijd ruimte voor verbetering. Al met al een geslaagde avond.
Nick V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Leuke bediening! Het eten was boven verwachting. Zeker een aanrader.
Paul G.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Prettig restaurant, prima gerechten, snelle en vooral goede bediening, to the point. Snappen wat wijn, kortom een echte aanrader
Will L.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Klasse avond . Heel lekker eten. Goede bediening en geweldig wijnarrangement. Zeker voor herhaling vatbaar.
Nick O.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Geholpen door Leroy! Een open, eerlijk een laagdrempelig persoon dat niet bang is om zich kwetsbaar of juist experimenterend op te stellen! We gingen “all in”! Wat wil zeggen dat we ons mochten verheugen op 6 gangen met de daarbij behorende drankjes. Het werd meer dan dat, omdat Leroy zijn enthousiasme niet in bedwang kon houden. Dat ieder gerecht een feestje werd, en de presentatie van de slingers...is een feit! Erg genoten van alle combinaties! Leroy kwam zelfs tussen de gerechten door met een briljant nieuw idee dat hij vanaf nu af aan wellicht met alle nieuwe gasten zal gaan delen. Wat dat is moet je zelf maar komen proeven, maar de primeur was uiterst geslaagd. Al met al een zeer gezellige avond, persoonlijke aandacht en kwalitatief fantastisch eten. Complimenten aan de keuken en ook zeker aan Leroy.
Berthil N.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Heerlijk gegeten, mooie moderne restaurant met zeer vriendelijk personeel... fantastische wijnen!! Zeer zeker een aanrader!