Touched, Boutique Gastronomic

Hoogbrugstraat 66-68 6221 CS Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Touched, Boutique Gastronomic

Een sfeervol restaurant in hartje Maastricht, aan de Maas, vlakbij de Sint Servaasbrug. Een plek waar je wereldse gerechten geserveerd krijgt en waar gastvrijheid vanzelfsprekend is. Een Xperience-menu waarmee de kok je graag laat proeven en ervaren hoe lekker eten kan zijn en hoe je daar van kan genieten. Opgediend met stijl en voorzien van een bijpassende wijn. Be touched door deze boutique gastronomic!

Meer informatie over restaurant Touched, Boutique Gastronomic

Ja
  • Kom je met de auto?
    Hoogbrugstraat 66-68 tegenover ijssalon Luna Rossa. Op loopafstand van het station, Ceramique(plein92) en het Centrum van Maastricht.
  • : Ja, in de straat en parkeergarage onder Plein92

Maandag t/m zaterdag 18:00 - 21:00 (woensdag en zondag gesloten)

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Duits gesproken , Engels gesproken , Frans gesproken , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi
Uitmuntend
9,3
9,1

Jouw recensie over het restaurant Touched, Boutique Gastronomic

Linda V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Top avond, heerlijk gegeten!
Ilana K.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Heerlijk gegeten. Zeer vriendelijk personeel. Wij hopen zeker een keer terug te komen

Het restaurant is helaas moeilijk toegankelijk voor mensen met een beperking.
Sabine M.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Heerlijk eten, fijne sfeer
Karen H.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Een heerlijke avond gehad! De opmaak van de borden prachtig, het eten werkelijk top en vernieuwend! We hebben genoten!
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Mooie zaak, enthousiaste jonge chef die pure krachtige gerechten verzorgd. Het zuurvlees gerecht was echt top.
Chris F.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Mooie smaken, prima wijnkeuze en de service is van het begin tot het einde af!
Aylasas .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Gezellige atmosfeer, zeer vriendelijke ontspannen en betrokken bediening en erg lekker eten met zeer verrassende gerechten en bereidingswijzen. Complimenten! Zeker een aanrader. Alleen 6,50 voor een fles water bij een wijnarrangement vind ik aan de prijs.
Zegert V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Zonder voorkennis gereserveerd, en hartelijk ontvangen door chef Joël Reintjens en zijn team. Vanaf de eerste amuses werden we verrast door de creativiteit, de fraaie en gebalanceerde smaken, en het lef om de signature dish direct maar bovenaan de kaart te plaatsen. De wijnen (trebbiona van Francesco Cirelli en de ripasso van Vigneti di Torbe) zijn gedurfd, echter niet geheel in balans, reductie in het wit en scherp zuur in het rood. Het prachtig opgemaakte en veelzijdig smaakvolle eten verdient nóg beter.
Als Touched op deze weg doorgaat prijkt er binnenkort een ster op de deur... Zeker een aanrader!
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
Nadat we eind 2017 al bij toeval binnen waren gevallen, kozen we dit jaar heel bewust voor Touched om op 31 augustus jl. mijn verjaardag aldaar te vieren. Een prachtige plek voor een romantisch diner voor twee. We kozen voor het Touched Xperience Menu en dat was inderdaad een hele ervaring. Alle gerechten waren zeer verrassend en smaakvol en de combinatie met het wijnarrangement toonde het vakmanschap van Joël Reintjens. De wijn was echt aanvullend aan de verschillende gerechten. Het enige minpuntje was dat het redelijk rustig was (voor een vrijdag). Gelukkig bleek dat de dagen daarna weer volgeboekt waren en zo hoort het ook met een restaurant van deze klasse. Ik zou zeggen "op de drempel van Lekker", zo niet al ver daar overheen. We'll be back!
Michael V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Heerlijke 6 gangen experience gehad, met veel smaakcombinaties en mooi opgemaakte borden in allerlei kleuren. Bijpassende wijnen met een mooi verhaal erbij en fijne bediening. Aanrader en wil zeker nog eens terug gaan.
Hans Z.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Heerlijk 6 gangen diner met bijpassend wijnarrangement.
Fantastisch eten, professionele, vriendelijke uitleg en een chef die bij iedere gang aan de tafel uitlegt wat er wordt geserveerd.
Carine J.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Heerlijk eten, goede uitleg en warme ontvangst.
S. K.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Wat een heerlijke avond! Enorm genoten van het experience menu van 4 gangen en gestart met 2 amuses. Een service om heel blij van te worden, alsof ze je gedachten kunnen lezen. Fijn tempo met het doorgeven van de verschillende gangen. Chef weet heel goed wat hij doet en de smaken zijn zeer divers en passen prachtig bij elkaar. Heel veel complimenten aan het team voor de heerlijke culinaire avond die wij hebben gehad. Wij komen zeker terug als jullie zijn verhuisd!
S. K.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Wat een heerlijke avond! Wij hebben genoten van het experience menu van 4 gangen en gestart met twee amuses. Een service om hee
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Mooie presentatie van het eten. Risotto is een aanrader zo ook het kalfsvlees.
Charlotte H.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Een zeer aangename en culinaire avond gehad.Deze joviale mensen weten waar ze het over praten als het gaat over spijs en drank.
Stanley O.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Hele mooie prijs kwaliteit verhouding. Kooktechnieken op sterrenniveau. Ambitieuze jonge eigenaar. Veelbelovend.
BiancaPeter .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Ontzettend lekker gegeten, verrassende gerechten en echte smaakexplosie. Erg vriendelijke bediening en mooi en stijlvol ingericht. Alles klopte dus wat ons betreft een echte aanrader!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Helaas maar tijd voor 3 gangen. Wat een smaken die bij elkaar komen! En verrassende wijnen. Dit is echt een aanrader in Maastricht. En wat nog een potentie met een kok/eigenaar van slechts 26 jaar!
Rick N.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018