Touched, Boutique Gastronomic

Hoogbrugstraat 66-68 6221 CS Maastricht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Touched, Boutique Gastronomic

Ja
  • Kom je met de auto?
    Hoogbrugstraat 66-68 tegenover ijssalon Luna Rossa. Op loopafstand van het station, Ceramique(plein92) en het Centrum van Maastricht.
  • : Ja, in de straat en parkeergarage onder Plein92

Maandag t/m zondag 12.00 - 22.00 uur (woensdag gesloten)

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Duits gesproken , Engels gesproken , Frans gesproken , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Terras , Wi-Fi
Uitmuntend
9,3
9,2

Jouw recensie over het restaurant Touched, Boutique Gastronomic

Tom T.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Fijne sfeer, kundige bediening... attenderen op een witte wijn die aan de zoete kant is, waardoor Mn vriendin nog kon switchen, super! Aperitief die mijn vriendin wat zoet vond schonken ze prosecco bij zonder moeilijk doen. De gastheer die perfect de keuken technieken kon benoemen. Fantastische gerechten plus nog een persoonlijk tip voor een geheime cocktail bar. In een woord perfect, zoals het hoort maar je niet vaak meer tegen komt. Top avond gehad!
Tim L.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Lekker gegeten. Mooie kaart. Iets chaotische maar bijzonder vriendelijke bediening. Sfeer is goed. Mooie avond gehad en zou zeker nog eens terug komen.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Probleempje met de Bisque werd adequaat opgelost. Sympathiek personeel.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Wij waren nog nooit in dit restaurant geweest maar gezien de zeer positieve reacties zijn wij afgelopen zondag daar geweest
Wat ons meteen opviel was dat de inrichting zeer gezellig was en ook gelukkig de akoestiek want dat laat nogal eens te wensen over bij vele restaurants
Wij kozen voor een 4 gangen diner a 40 euro per persoon. Op de kaart stond alleen vlees bij dit diner maar gelukkig was er een mogelijkheid om het diner aan te passen met vis. wat ik wel vreemd vond dat je voor de coquilles 2,50 euro extra moest betalen. Verder was het eten uitstekend van smaak en ook heel mooi opgediend en we kregen er ook een hele goede uitleg bij. Na afloop hebben we nog 2 koffie besteld en dat vonden we toch wel erg duur. Voor 3,50 euro per kop verwacht je op zijn minst iets meer en geen uitgeklede koffie of men moet de prijs aanpassen. Bij de meeste restaurants betaal je 2,50 euro voor een kop koffie. Maar dat is maar een suggestie . bediening zeer vriendelijk en zondermeer een aanrader.
Jos K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
prima restaurant qua creativiteit van gerechten. Alleen de chocolademousse zou een verbeterslag moeten ondergaan : minder boter erin, meer (pure) chocola, de mentholbolletjes is wel een mooie vinding. Tot slot: met een ander dessert couvert (klein) kan meer genoten worden dan met een grote lepel. Echter de akoestiek moet dringend verbeteren. Dit zou in november 2017 geschieden werd mij verteld. Verder erg goede en deskundige bediening.
Bernande P.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Afgelopen donderdag hier gegeten, we werden door de gastheer warm welkom geheten en mochten onze tafel kiezen. De menukaart hadden wij op internet al bekeken en het was lastig kiezen uit zoveel heerlijke gerechten. Daarom lieten wij ons adviseren en daar hebben wij geen spijt van gekregen, wat een feestje om hier te eten. De prachtig opgemaakte borden schiepen grote verwachtingen, die ook qua smaak dubbel en dwars waargemaakt werden. De gastheer deed zijn uiterste best om het naar onze zin te maken, vertelde ons dat zij pas 10 maanden open waren. De samenwerking en jarenlange vriendschap tussen hem en de chef kok (ex-kok uit de stal van Toine Hermans) werpt zijn vruchten af, dit gaat richtig sterren-niveau, veel succes mannen, we hopen nog eens terug te komen!
Mark T.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Maandagavond bij Touched gegeten; het was heerlijk eer dus we zaten buiten. We werden zeer hartelijk en persoonlijk ontvangen. We hebben gekozen voor de gekonfijte eend en risotto met gamba's vooraf, gerookte eend en gamba's als hoofdgerecht. Vooral de gekonfijte eend was verrukkelijk. Gerechten mooi opgemaakt, heerlijk op smaak. De risotto was prima. Aanrader is ook de tiramisu toe waar Touched echt haar eigen draai aan heeft gegeven. Pluspunt: prima wijnadvies bij het hoofdgerecht (heerlijke 2003 Bordeaux). Aandachtspuntje (maar ons is verzekerd dat daaraan wordt gewerkt: buiten zaten we in nogal fel licht. Wij zouden hier zo weer naar binnen lopen; het was heerlijk. Top service, top eten!
marleen V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Op zich leuke avond gehad. Wat we een beetje gek vonden, was dat we in een compleet leeg restaurant op het 'slechtste' plekje bij de keuken werden gezet. Ik zou zeggen, als er toch nog niemand is, laat de klant dan een plekje uitzoeken.
Ik had de geconfijte eend vooraf, een erg lekker en veelzijdig gerecht. Maar op de rest van de gerechten hadden we wat meer aan te merken. De risotto met scampi's was matig, te veel paprika en te weinig romig, en de kabeljauw van mijn man vond hij erg weinig smaak hebben. Ik had ook een iets hoger niveau verwacht qua wijnadvies.
Dat was jammer, want de potentie is er. Leuke tent gerund door leuke mensen. Al met al dan ook wel een prima avond gehad.
D. V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Uitstekende keuken, goede bijpassende wijn bij fraai opgemaakte gerechten, aarodge en correcte bediening, maar een -voor ons- flink nadeel: als het druk is (vrijdagavond/weekends) is het enorm lawaaig, waardoor de gasten nog steeds rumoeriger worden , met als resultaat dat je elkaar nauwelijks meer kunt verstaan. Heerlijk om na prima dineren weer buiten te kunnen ...
Andy V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Te veel licht op de tafels gericht ,
Eten en bediening perfect.
Bob V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Erg gezellige sfeer met goede service. Wij hebben voor het 5-gangenmenu gekozen en dit was volledig naar onze wens! Hoge kwaliteit voor een leuke prijs! Wij zouden zeker nog eens terug komen
V V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Echt lekkere gerechten met over het algemeen goede bijpassende wijnen. Wij hadden een wijnarrangement.
Vriendelijke open bediening. Ik ga terug!
Nick P.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Enorm verassing! Na toch al menig restaurant in Wijck bezocht te hebben zijn we erg verrast met deze redelijk nieuwe aanwinst. De sfeer was goed en een ruime keuze die je niet in veel restaurants zult meemaken. Het restaurant doet chique aan maar qua prijzen is het ook voor de gewone mens een zeer toegankelijke optie. Het personeel is goed op elkaar ingewerkt, vanuit de keuken hoor je ook niets dan goede geluiden. Kortom hier werkt men met plezier, erg leuk om mee te maken zonder teveel stress en onpersoonlijkheid.

De ober wist veel te vertellen over de wijnen en nam ons mee op wereldreis langs alle verschillende gerechten. Heerlijk avondje, kom hier graag terug.
Joey S.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Hier gaan eten om het behalen van mijn diploma te vieren.
Bij binnenkomst was ik meteen verrast door de hippe uitstraling. Door de open keuken zie je al voordat je het eten hebt, dat er met veel passie wordt gekookt.

Na een vriendelijk ontvangst begonnen we met een aperitief. Deze werd gebracht met een snelle en gastvrije service.

Het Xperience menu werd aangeraden, 5 heerlijke gerechten die duidelijk laten proeven dat er moeite wordt gedaan om de gerechten speciaal te maken.
Bijzondere combinatie's met verrassende smaken zorgen ervoor dat elk gerecht weer voor een nieuwe beleving zorgde.

Goede lekkere wijnen worden bij het eten geadviseerd en de menu explicatie bij elk gerecht laat zien dat het personeel weet wat er wordt geserveerd.

Alles bij elkaar zorgde voor een heerlijke avond die het feestje compleet maakte. Ik kom hier zeker terug, om ook de andere gerechten te proberen.
Maikel E.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Top gegeten! Goede wijnen bij elke gang! De bediening en keuken zijn een goed lopend team en dat is te merken. Dikke Chapeau,
Mvg Maikel Ernenst
Carlien H.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Heerlijk gegeten! Heel verrassende gerechten met een mooie opmaak. Bij lekker weer is er ook een gezellig terras. De wijnen worden goed geadviseerd bij de gerechtjes. Verder is de prijs-kwaliteit verhouding goed.
Carlien H.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Heerlijk gegeten en goede bediening! Met lekker weer is er ook een gezellig terras. De wijnen worden goed aangeraden bij de gerechten. Gerechten zijn verrassend, hebben een mooie opmaak en zijn niet standaard!
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Onze avond begon met een heerlijk verfrissend huisaperitief. Vervolgens hebben wij voor het 5 gangen Xperience-menu gekozen op aanraden van de bediening. Zeer tevreden over het eten, zowel smaak als opmaak waren boven verwachting. Vlot en spontane bediening die de avond perfect voor ons verzorgd hebben!
Charlotte H.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Voor de tweede keer gaan uiteten bij touched. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik heel blij verrast ben door de heerlijke gerechten. De gerechten zien er prachtig uit en smaken ook fantastisch. Eerst zijn we geweest voor een lunch en werden we goed geadviseerd door de bediening. Tijdens het tweede bezoek gekozen voor het verrassingsmenu. Het contact met de keuken is door de open keuken ook leuk. Je ziet de koks aan het werk en er kwam zelfs eentje aan tafel, een vriendelijke leuke man. Een hele leuke en bijzondere ervaring die door de heerlijke combinatie van verfijnde gerechten, goede bijpassende wijnen en een gedreven/ vlot/ jong team alleen maar met een 10 beoordeeld kan worden. Bedankt en zeker tot een volgende keer!
Maikel E.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Top gegeten! Heerlijke wijnen bij elke gang.De bediening en keuken zijn een goed lopend team en dat is te merken. Dikke Chapeau!
Mvg,
Maikel Ernenst.