Touche

Meer informatie over restaurant Touche

Dinsdag t/m Zondag vanaf 11:00

Dewe .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Een gezellig restaurant met een leuke, warme, brocante inrichting.
Ligging is goed, ruimte parkeerplaats.
Het eten is erg goed, wij komen hier graag!
Sommig personeel is niet vriendelijk, ander personeel wel. Erg jammer kan soms wel de sfeer bepalen!
Bergmees .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Wat een leuk (tapas) restaurant. Je kan ook a la cart eten. Onze keuze voor de tapas was top. De gerechten werden per gang gelijktijdig geserveerd. Zeer vriendelijke bediening. Het eten was heerlijk en ook leuk opgemaakt. Aan het eind nog een lekker softijs (of luxer ijsje met bijbetaling)
Atelier H.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Onbeperkt genieten en dat hebben we gedaan. De keuze was groot zowel vlees, vis als vegetarisch. 2 heerlijke gerechtjes per ronde, het was heerlijk allemaal. Vers. smaakvol en mooi gepresenteerd. Prima service, vlotte service, vriendelijke service. Top! Een aanrader.
Ewth .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Als je van kleine gerechten houd zit je hier goed , kan onbeperkt eten . Zowel voor als hoofdgerechten en nagerechten. Bediening was zeer vriendelijk.
Emmelie V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2016
Gister avond hier gegeten, was niet al te druk en kregen de hapjes snel. 1 bediende kon iets beter, de ander was erg enthousiast en liet je thuis voelen. er hing een gezellig sfeer met mensen en het eten was zeker goed. de tijd had je wel nodig want het duurde soms wat langer voordat de hapjes er waren, aanrader op tijd te gaan zodat het nog niet druk is. zeker voor herhaling vatbaar
Paul-Eric N.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2015
Slechte kwaliteit eten, een uiterst humeurige serveerster en een outdated ambiance.

We hebben hier met een groep van tien personen gegeten en waren unaniem van mening: deze zaak kun je beter laten voor wat het is.

Ruim 2/3e van de gerechtjes was niet goed klaargemaakt of anderszins niet lekker. Van enige opmaak op de borden was niets terug te vinden en datzelfde gold voor de gastvrijheid.

Gewoon een duidelijke 'niet doen!'
Sjwj .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
Leuk, 2 gerechtjes wel wat weinig maar het was wel lekker, Voor iedereen staat er wel wat op de kaart. Niet hoogstaand niveau wat ook wel eens leuk is.
Job V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2014
Touche is overgegaan op een ander concept Voor 23, 50 kun je per keer 2 gerechtjes vwn de kaart onbeperkt bestellen; daarnaast kun je gebruik maken van de saladbar.Een ontzettend uitgebreide kaart(dit kun je nooit allemaal vers in je keuken hebben staan!), maar de kwaliteit was erg wisselend.Bovendien waren sommige gerechtjes zo klein (3 gefrituurde mosseltjes)dat ze al op waren voordat de bediening van tafel was.Direct doorbestellen kon ook niet, daar was iemand anders voor.Kortom, we hebben meer met drank en saladbar aan tafel gezeten, dan met gerechtjes; ook al omdat de aanvoer (!) na half tien stopte. Misschien leuk om eens te proberen in de "daluren", maar niet aan te bevelen als het restaurant vol zit!
Weizmann .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2013
Heel toevallig hier terechtgekomen; en wat kun je dán verwachten. Het "onbeperkt" eten voor een bepaalde prijs klinkt dan wel mooi, maar ís het dan ook wat? Na een uiterst warme dag kwamen we binnen in een niet al te sjieke, maar eenvoudige, knusse omgeving. Decor dus niets bijzonders, maar wel netjes en voldoende, een mooie 7 dus.

Meteen vriendelijk, vanaf het eerste moment. Binnen steeg de hitte naar ongekende hoogte; de eigenaresse deed daar tenminste wat aan door twee ventilatoren te plaatsen (die overigens geen snars hielpen), maar ze liet tenminste haar bezorgdheid zien.

Het restaurant heeft een prachtige formule die wel een 10 verdient; vele diverse hapjes in kleine hoeveelheden onbeperkt te bestellen. Vanwege onze beperking onszelf opgelegd door het niet nuttigen van varkensvlees (en van mij geen champignons en vis) werd de keuze zeer beperkt, nochtans nog ruim voldoende!

En daarnaast: ze smáákten ook werkelijk goed! Elk gerecht dat we bestelden was gewoon smakelijk; sommigen niet van bijzondere topkwaliteit, maar in ieder geval ruim voldoende. daarnaast bevat de eenvoudige saladebar veel variatie, van rabarber tot aan een geweldige aardappelsalade.

Vervolgens; de tijd. We kwamen om zeven uur binnen en hebben er lustig, inderdaad onbeperkt, op los geschranst, tot tien uur in de avond. Niemand keek ons weg; integendeel.
Daarnaast; een lommerrijke parkeerplaats naast het restaurant, buiten zitten mogelijk en verder is het binnen ruim opgezet (tafeltjes niet te dicht bij elkaar) Kortom, een soort gezellige huiskamer om er eens een leuk partijtje te geven met een aantal personen. Tot slot: vanwege het warme weer eens aan het bier gegaan: serveren er Straffe Hendrik, bijzonder (gegist met koriander); het enige punt is wellicht de wijn, (mijn tafelgenote had een rosé die ik nooit zou opdrinken) maar ja, zoals altijd weer; daar ben ik, voor dit restaurant, toch veel te kritisch voor.

Kortom; betaalbaar, leuk, gezellig en héél apart en bovendien een werkelijk "eet smakelijk" Ze hebben daar "la touche" wel gevonden!

Kattekindje .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2012
Het nieuwe concept "Onbeperkt genieten" is echt een aanrader.
Het is inprincipe de gewone kaart, maar dan krijg je kleine porties. ( een soort tapas )
Zo kan je net zoveel eten als je wil en je kan gelijk div gerechten proeven waar je anders bij een gewoon menu moet kiezen wat je zal nemen, want alles is lekker.
Je kan daar echt een leuke gezellig avond hebben zonder dat je veel geld kwijt bent en het alle belangrijkste ze kijken je de deur niet uit en dringen je ook geen exra drankjes op om de omzet hoog te krijgen.
Je voel je er echt thuis en Janet en Peter hebben een zeer goede
smaak en het eten is er super vers.
Wij gaan er graag naar toe.