Over het restaurant Touché Lunch & Diner

Topgastronomie op het sfeervolste pleintje van Assen

Touché is gelegen aan de Markt, het sfeervolste pleintje van Assen met een prachtig uitzicht over de Vaart. Uniek aan dit restaurant is de open keuken. Gasten kunnen aanschouwen hoe de chef heerlijke creaties bereidt. Er wordt gewerkt met dagverse producten, alles is in eigen huis bereid en soms zelfs in eigen beheer verbouwd. Je proeft dat hier met plezier wordt gekookt!

Meer informatie over restaurant Touché Lunch & Diner

Bus, trein, boot

Dinsdag t/m Zaterdag 11:00 - 00.00 voor nieuwe gasten open tot 21.00

C.w.p. V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Vlotte en attente bediening. Zeer vriendelijk personeel. Eten: lekker, kleurrijk. Klein maar fijn.
Alex J.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Fijne gerechten met veel smaak. Enige minpunt is het voorgerecht To Share, je denk voor €12,50 delen met een tafelgenoot...maar dat mag dus niet..noem het dan anders.
Jacob W.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Erg lekker gegeten op het terras van Touche, aan het gezellige horecaplein van Assen.
Perfecte bediening die bij iedere gang van het verassingsmenu tekst en uitleg gaf over het eten.
Henk T.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Dit restaurant is zeer aan te bevelen vanwege de kwaliteit van het eten maar ook de gezellige, informele sfeer, de vriendelijk bediening en de algehele belevenis. Waard om vele kilometers voor om te rijden!
a.j. V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
hartelijke bediening en lekker eten!!!
Hilda H.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Gekozen voor het verrassingsmenu, dat was ook echt een verrassing! Heerlijk eten, prachtig geserveerd. Kortom: een aanrader om bij Touche te gaan eten.
Saskia T.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Goede opgewekte bediening. Leuke ambiance. Prima gerechten, fraai opgemaakt ook, maar kaart kan uitgebreider. Keuze voor, hoofd en nagerechten minimaal.
Ineke K.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Voor het 4e jaar op rij hebben we de wiensdag voor de TT bij Touché gegeten. Ook nu weer een verrassend en lekker menu, geserveerd door een gezellig team.
Janny B.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Een verassings menu, en dat was het. Heerlijk en bijzonder .
loes H.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Lekker eten, aardige bediening met een persoonlijke toets. Dit i.v.m. de te vieren verjaardag.
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Wederom heerlijk gegeten. Kunstwerkjes. Uitstekende bediening.
Een aanrader om heen te gaan!
Jannie H.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Hartelijke ontvangst. Muziek wat schel. Op verzoek zachter. Sommige tafeltjes te dicht op elkaar. Kwaliteit eten uitstekend. Zo ook de bediening.
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Gezellig, lekker, goede bediening, heerlijk eten!
Frans D.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Verrassende gerechten, mooi gepresenteerd en erg smakelijk
Uitgebreide keuze ook voor vegetariërs
Goede wijnen
Attente bediening
George2 .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Uitstekend. Alles klopt. Hartelijke bediening. Smaakvolle gerechten. Aangename wijnen. Hier ga je tevreden en blij de deur uit.
Douwe32 .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Helemaal geweldig! Met mijn verjaardag ben ik met een gezeldschap van 20 naar TOuché geweest. Alles was af. De vegetariërs in het gezeldschap hadden een geweldige diner maar dat gold zeker ook voor de rest. Wat een prachtig bord kreeg ik als jarige bij het toetje! Ik was al langer een fan van dit restaurant, maar dat is zeker niet minder geworden.

Wij waren het er allemaal over eens; de bediening is persoonlijk en het eten is geweldig lekker. Ik hoop dat ik hier nog lang kan komen eten!
Wouter R.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Echt super gegeten bij Touche, ons laten verassen door de chef en heerlijke en vooral ook originele gerechten gehad.
ik kom zeker snel terug!
Saskia A.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Personeel duidelijk verstand van zaken en professioneel . je gaat erheen om een heerlijke relaxte avond te hebben met heerlijk eten en rustig de tijd voor leuke gesprekken. Je komt er niet om snel even eten naar binnen te schrokken. We komen absoluut nog een keer terug.
Mark S.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Op zondagavond met een vriend wezen eten. Op zondagavond is er altijd alléén verassingsmenu, maar voor ons geen enkel probleem. We hadden gekozen voor een vier-gangenmenu, maar door een iets te laat opgemerkt foutje van de bediening kregen we vijf gangen voorgeschoteld.
De bediening excuseerde zich uitvoerig maar wij hadden er geen enkel probleem mee :-)
GP S.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Afgelopen zaterdag bij Touché geweest. 3-gangen verrassingsmenu + bijpassende wijnen gekozen. We zijn de hele avond opnieuw goed verzorgd door de keuken & bediening van Touché. Aanrader!