Over het restaurant Touché Lunch & Diner

Topgastronomie op het sfeervolste pleintje van Assen

Touché is gelegen aan de Markt, het sfeervolste pleintje van Assen met een prachtig uitzicht over de Vaart. Uniek aan dit restaurant is de open keuken. Gasten kunnen aanschouwen hoe de chef heerlijke creaties bereidt. Er wordt gewerkt met dagverse producten, alles is in eigen huis bereid en soms zelfs in eigen beheer verbouwd. Je proeft dat hier met plezier wordt gekookt!

Meer informatie over restaurant Touché Lunch & Diner

Bus, trein, boot

Dinsdag t/m Zaterdag 11:00 - 00.00 voor nieuwe gasten open tot 21.00

Jouw recensie over het restaurant Touché Lunch & Diner

Harmtje V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Boven verwachting. Prachtig opgediende gerechtjes. Heerlijke smaken.
Jannie S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Eten was super en super leuk en enthousiast geholpen ....verassingsmenu is een echte aanrader
christavanderhoff V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Erg teleurgesteld over kwaliteit eten en bediening. Koude mozzarella op koude toast. Vette salades op dikke boterhammen. Vette en zware zoetigheden. De verfijning van andere high teas die we elders hadden is hier ver te zoeken. Geen mooie theeen erbij maar simpele zakjes.Slechts 1 boterham met zalm en we konden er niet nog een bij krijgen. Terwijl we voor deze matige kwaliteit toch bijna 50 euri moesten betalen. Vantevoren via de telefoon gebrekkige informatie gehad over de twee verschillende high teas. Ook op hun website is geen informatie over het gebodene te lezen. Bediening kwam ons niet tegemoet in onze vragen en teleurstelling. Zeer teleurgesteld verlieten wij deze zaak. Nooit meer terug.
irene.kloosterman .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Vriendelijke ontvangst en bediening! We hadden de high tea Touche, maar was heerlijk eten en ruim voldoende! Ondanks dat de 3 uur die er blijkbaar voor stonden al voorbij waren werd er niet moeilijk gedaan dat we nog wat langer zaten.
Jetteke M.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Een vriendelijk ontvangst, enthousiaste bediening. Jammer plastic kanten kleedje op tafel. Heerlijk gegeten maar de prijs van een aperitief 6.75 aan de hoge kant
Tineke K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijk gegeten, uitstekende service.
richard P.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
4 gangen verassing menu van hoog niveau, zeer goede wijn keuze bij het hele menu! goed betaalbaar voor een fantastische avond. kom zeker terug!
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Gezellig, informeel, lekker!
Chris M.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Heerlijk gegeten
Rik S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Lekker eten, goede wijn, prettige bediening en omgeving. Het rundvlees had wat malser mogen zijn.
Gerwin B.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Heerlijk eten, prima ambiance, goed vertoeven.
Evelien M.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Eten is echt van sterren kwaliteit.
Super vriendelijk personeel en een ontspannen en lekker normale sfeer.
Robert M.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Genoten van een heerlijk 4 gangen menu met
bijpassend wijnarrangement! zeker een aanrader!
goede service, weten wat ze serveren en houden rekening met allergieën en dergelijke
Jeroen G.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Zondag is de dag van het 3 gangen verrassingsmenu. Daar houden wij wel van. Vanaf het aperitief tot en met de bonbon bij het nagerecht hebben wij heerlijk genoten van de lekkernijen. In niets zijn wij teleurgesteld. De bediening is prima, de inrichting is aangenaam, het eten is echt een verrassing en de prijs is niet elitair. Menuwensen worden ingewilligd en de wijn die bij het hoofdgerecht werd voorgesteld was precies goed. Het was met recht een verwennerij. Ga zo door!
Sandra L.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
We hebben een heerlijke avond gehad met kwalitatief uitstekend eten. Het nieuwe concept 'pick, mix, match' maakt dat je van al het lekkere op de kaart veel verschillende gerechtjes kunt proeven van middelgrote porties. We konden ook voor een traditioneel hoofdgerecht gaan, maar hebben heerlijk 4 verschillende gerechtjes uitge'pickt'. De borden zijn creatief opgemaakt. De producten van hoge kwaliteit en de smaken gewoonweg heeeerlijk. Ik koos voor een kreeftsoepje, hert, ladys blue taartje en panna cotta. Dit was de eerste keer dat we hier een diner hebben gegeten, maar we komen zéker terug. Absoluut waar voor m'n geld. Een echte aanrader!
Agnes K.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
prettige sfeer, plezierige bediening, eten zeer verzorgd en lekker, leuke wijze van samenstellen menu, kortom prima. De wachttijd mag wel een tikkie korter
Greet S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Het eten, de keuken was voortreffelijk, de bediening enthousiast en spontaan, goede sfeer.
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Prima restaurant, we waren er voor de lunch met vriendinnen. We werden niet opgejaagd, konden rustig blijven zitten en bijkletsen. Eten was heerllijk.
Ann P.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
We gingen naar theater, daar werd keurig rekening mee gehouden. Van 3 heerlijke gerechtjes genoten, helaas geen tijd meer voor een na gerechtje , maar dat lag aan ons zelf. Hadden we eerder moeten komen .
Er was een grote groep naast ons aan het eten, ze hadden veel plezier,en daardoor konden wij elkaar soms niet goed verstaan, dat was een beetje jammer.
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Echt een verrassing op zondagavond het verrassingsmenu!
Prijs/kwaliteit is echt super, de bediening en de kwaliteit van het eten een 10!????