Over het restaurant Touché Lunch & Diner

Topgastronomie op het sfeervolste pleintje van Assen

Touché is gelegen aan de Markt, het sfeervolste pleintje van Assen met een prachtig uitzicht over de Vaart. Uniek aan dit restaurant is de open keuken. Gasten kunnen aanschouwen hoe de chef heerlijke creaties bereidt. Er wordt gewerkt met dagverse producten, alles is in eigen huis bereid en soms zelfs in eigen beheer verbouwd. Je proeft dat hier met plezier wordt gekookt!

Meer informatie over restaurant Touché Lunch & Diner

Bus, trein, boot

Dinsdag t/m Zaterdag 11:00 - 00.00 voor nieuwe gasten open tot 21.00

Jouw recensie over het restaurant Touché Lunch & Diner

Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Echt een verrassing op zondagavond het verrassingsmenu!
Prijs/kwaliteit is echt super, de bediening en de kwaliteit van het eten een 10!????
peter981 .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Fijne ontvangst en bediening. Leuke en bijzondere gerechten, goed uitgelegd hoe het bestelsysteem werkt. We gaan er zeker nog eens heen
karen.jager J.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Dacht dat ik met 50% korting had geboekt. Dus niet. Heerlijk gegeten en gedronken. Vooral de geitenkaas was geweldig en het nagerecht, soort koffie speciaal.
Merle G.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Prettige atmosfeer en zeer vriendelijke bediening. De prijs voor een vegetarisch menu is echter hetzelfde als voor het menu met vis en vlees en dat leek ons niet helemaal terecht.
Heleen W.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Het eten was heerlijk. Jammer was alleen dat een van de 3 hoofdgerechten al om 19.00 u op zaterdag avond op was. Zo ook de quiche. Het restaurant kent kleine gerechtsdeskundigen waaruit gekozen kan worden. Wil je iets meer dan kun je een van de kleine gerechtjes tegen meerprijs wisselen voor een hoofdgerecht. Keuze uit: 1 vegetarisch 1 vlees en 1 vis. Het vleesgerecht . Waarvan het vleesgerecht dus om 19.00 al op was.
Geard J.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Alles was zeer goed en we werden vantevoren op de hoogte gesteld dat het iets langer kon duren dat het eten zou worden opgediend in verband met ziekte . Door deze mededeling kwamen we in een andere gemoedstoestand waardoor het langer wachten als niet storend is ontvangen.
Gewoon top
Jeanet B.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Gezellige ambiance.heerlijk eten.
Ctje R.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We hebben hier weer heerlijk gegeten zoals altijd! Lekkerste broodjes van Assen, goede bediening en een leuke sfeer! Ik kan het iedereen aanraden!
Elsiena H.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Het eten is redelijk. Wachttijd ok. Personeel is te druk bezig om populair te zijn. De prijs is erg hoog voor wat je krijgt. Volgens mij hebben we meer gerechten betaald dan ontvangen.
jan M.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Vooral de ontvangst was heel prettig en het drinken en de gerechten waren verrassend.

Een aanrader
Cyriel V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Bijzondere gerechten, verrassend en heel lekker. Vriendelijke bediening, informatief met kennis van zaken. Rustige atmosfeer, geschikt voor familie maar ook zakelijk.
Inez K.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Heerlijk gegeten, prachtig en origineel opgediend. Top.
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Altijd hartelijke bediening, gastvrij.
Heerlijke gerechten die op leuke wijze worden opgediend.
Anouk J.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Heerlijk gegeten
Leuke en vriendelijk bediening !
Tineke K.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Erg creatieve, maar ook smakelijke gerechten. De opmaak op de borden was prachtig: kunstwerkjes op zich. De smaken erg goed en soms verrassende zaken bij elkaar op een bord.
Het enige minpunt was dat de deur van het restaurant steeds openstond en er enorme tocht waaide door een groot deel van het restaurant, waardoor ik mijn jas heb moeten aanhouden.
sybrand B.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Leuke opzet keuze kaart
famgessel .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Een jaar of twee geleden een erg positieve recensie geschreven voor dit leuke zaakje op het marktplein in assen.

Zondag 23 juli met een kennis wezen lunchen half in de middag na een leuk beoek aan het museum.

Lekker weer maar toch binnen wezen eten, verrast door de restyle (nieuwe eigenaar?).
lunch had gesmaakt (kaart was nog het zelfde als voorgaand bezoek).

Wat mij en mijn metgezel stoorde was dat er een bekende vh personeel of wellicht een collega in vrije tijd aanwezig was achter de counter terwijl ze nog erg nagenoot vd nacht voorafgaand.

Kortom, het was een prima lunch in een "bezopen" setting.
C.w.p. V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Vlotte en attente bediening. Zeer vriendelijk personeel. Eten: lekker, kleurrijk. Klein maar fijn.
Alex J.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Fijne gerechten met veel smaak. Enige minpunt is het voorgerecht To Share, je denk voor €12,50 delen met een tafelgenoot...maar dat mag dus niet..noem het dan anders.
Jacob W.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Erg lekker gegeten op het terras van Touche, aan het gezellige horecaplein van Assen.
Perfecte bediening die bij iedere gang van het verassingsmenu tekst en uitleg gaf over het eten.