Over het restaurant Touché Lunch & Diner

Topgastronomie op het sfeervolste pleintje van Assen

Touché is gelegen aan de Markt, het sfeervolste pleintje van Assen met een prachtig uitzicht over de Vaart. Uniek aan dit restaurant is de open keuken. Gasten kunnen aanschouwen hoe de chef heerlijke creaties bereidt. Er wordt gewerkt met dagverse producten, alles is in eigen huis bereid en soms zelfs in eigen beheer verbouwd. Je proeft dat hier met plezier wordt gekookt!

Meer informatie over restaurant Touché Lunch & Diner

Bus, trein, boot

Dinsdag t/m Zaterdag 11:00 - 00.00 voor nieuwe gasten open tot 21.00

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Open op zondag , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
George2 .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Douwe32 .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Helemaal geweldig! Met mijn verjaardag ben ik met een gezeldschap van 20 naar TOuché geweest. Alles was af. De vegetariërs in het gezeldschap hadden een geweldige diner maar dat gold zeker ook voor de rest. Wat een prachtig bord kreeg ik als jarige bij het toetje! Ik was al langer een fan van dit restaurant, maar dat is zeker niet minder geworden.

Wij waren het er allemaal over eens; de bediening is persoonlijk en het eten is geweldig lekker. Ik hoop dat ik hier nog lang kan komen eten!
Wouter R.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Echt super gegeten bij Touche, ons laten verassen door de chef en heerlijke en vooral ook originele gerechten gehad.
ik kom zeker snel terug!
Saskia A.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Personeel duidelijk verstand van zaken en professioneel . je gaat erheen om een heerlijke relaxte avond te hebben met heerlijk eten en rustig de tijd voor leuke gesprekken. Je komt er niet om snel even eten naar binnen te schrokken. We komen absoluut nog een keer terug.
Mark S.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Op zondagavond met een vriend wezen eten. Op zondagavond is er altijd alléén verassingsmenu, maar voor ons geen enkel probleem. We hadden gekozen voor een vier-gangenmenu, maar door een iets te laat opgemerkt foutje van de bediening kregen we vijf gangen voorgeschoteld.
De bediening excuseerde zich uitvoerig maar wij hadden er geen enkel probleem mee :-)
GP S.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Afgelopen zaterdag bij Touché geweest. 3-gangen verrassingsmenu + bijpassende wijnen gekozen. We zijn de hele avond opnieuw goed verzorgd door de keuken & bediening van Touché. Aanrader!
Arjen B.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Prijs/kwaliteit/kwantiteit viel ons wel tegen bij het 3-gangen verrassingsmenu. Eeg kleine porties en het dessert was zeer matig. De cheesecake leek wel een week oud, zo droog..
Veronique T.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Prima restaurant. Lekker gegeten: klein gerechtje met ossenworst vooraf, daarna runderhaas (goed van smaak, perfect gebakken), stampotje van peultjes erbij. Goed gelukt! Kaasplankje als nagerecht was ook lekker, alhoewel ik wat minder te spreken was over de blauwe geitenkaas. Leuke sfeer en vriendelijke bediening. Gisteravond was er life-muziek. De muziek was helemaal top, alleen voor een restaurant eigenlijk te hard, met elkaar praten was wat lastig.
Al met al: leuk restaurant om vaker heen te gaan. 38,50 voor een 3 gangenmenu vond ik wel iets aan de prijzige kant.
53anneke53 .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Over Touche kun je maar een ding zeggen, het is een feestje. Zowel het eten als de bediening is voortreffelijk.ze doen hun uiterste best om het iedereen naar de zin te maken. Komen hier zeker weer.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Echt lekker gegeten. Persoonlijke voorkeuren werden zonder meer gehonoreerd. Goed dat we gereserveerd hadden, anders hadden we nogmaals iets anders moeten zoeken.
Y B.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
zoals elke keer, is het weer een verrassing en een overdaad aan fatastich eten. lunch of diner, je komt hier altijd weer met een glimlach vandaan.
Laura T.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heerlijk gegeten, perfect gebakken varkenshaas voor een zwangere, een ontzettend klantvriendelijke dame in de bediening, kortom een perfecte locatie om heerlijk uit eten te gaan.
Philip W.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Verrassend de amuses en broodje bij binnenkomst.
Borden mooi opgemaakt.
Mag iets meer groente bij.
We komen zeker weer langs voor lunch of dinner
Christiaan E.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Geweldig gegeten!! Elke gang was weer een feest op het bord en smaakte super. Voor wat je krijgt zijn de prijzen echt heel schappelijk! De menukaart op deze site is niet actueel! Alles bij elkaar hebben wij een geweldige avond gehad!
martin Z.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
We zijn al meerdere keren wezen eten bij Touche, nu met AH bon.
Touche hanteert een speciaal AH menu, welke niet op de kaart staat, of dit verstandig is betwijfel ik,.
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dit een menu is die is samengesteld met in het achterhoofd dat er ook een gratis menu moet worden weggegeven.
Ik wil niet zeggen dat het slecht is, maar je doet als restaurant mee om nieuwe klanten te trekken ook uit de regio, en dan moet je je van de beste kant laten zien om deze mensen ook terug te laten komen.
Ioulia E.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Lekkere gerechten en vlotte en vriendelijke bediening.
Annette K.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Wij hebben ons laten verrassen en hebben heerlijk gegeten. Het enige minpuntje was bij de thee en koffie de dispenser waar de zoetjes in zaten. Alles wordt prachtig geserveerd en de dispenser is een plastic doosje waar de sticker vanaf is en die dus viezig eruit ziet. Volgens mij kun je daar iets anders op verzinnen.
Janalda L.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Erg leuk om hier te eten!Menu heerlijk en leuk opgediend. Aanrader. We hadden het AH menu met een 4e gang. Komen zeker terug.
hugo48 .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Goede ontvangst. Open keuken. Mandje brood , helaas niet warm, met olijolie.
Vooraf osseworst met truffelmayo. Mooi bordje.
Zalmforel, zeewolf met parelcouscous. Heel lekker.
Tarte tatin van peer met ijs. Prima. Het zou perfect zijn als de tatin warm was.
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Samen met een goeie vriendin lekker bij Touché gegeten, de avond was goed verzorgt door de dienstdoende gastvrouw deze avond.
We hadden van te voren aangegeven dat er verschillende dieetwensen waren, deze werd de avond zelf nog gecontroleerd. Wat wij zelf zeer op prijs stelde aangezien dit vaak fout gaat.
gaande de avond werden wij verrast door de heerlijk gerechten die voorbij kwamen, de kok in de keuken hield perfect rekening met onze wensen.

Wij komen zeker hier nog eens terug voor de fijne sfeer, service en gerechten van topkwaliteit.
Wat ons betreft echt een aanrader!