Over het restaurant Touché Lunch & Diner

Topgastronomie op het sfeervolste pleintje van Assen

Touché is gelegen aan de Markt, het sfeervolste pleintje van Assen met een prachtig uitzicht over de Vaart. Uniek aan dit restaurant is de open keuken. Gasten kunnen aanschouwen hoe de chef heerlijke creaties bereidt. Er wordt gewerkt met dagverse producten, alles is in eigen huis bereid en soms zelfs in eigen beheer verbouwd. Je proeft dat hier met plezier wordt gekookt!

Meer informatie over restaurant Touché Lunch & Diner

Dinsdag t/m Zaterdag 11:00 - 21:00

Laura T.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heerlijk gegeten, perfect gebakken varkenshaas voor een zwangere, een ontzettend klantvriendelijke dame in de bediening, kortom een perfecte locatie om heerlijk uit eten te gaan.
Philip W.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Verrassend de amuses en broodje bij binnenkomst.
Borden mooi opgemaakt.
Mag iets meer groente bij.
We komen zeker weer langs voor lunch of dinner
Christiaan E.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Geweldig gegeten!! Elke gang was weer een feest op het bord en smaakte super. Voor wat je krijgt zijn de prijzen echt heel schappelijk! De menukaart op deze site is niet actueel! Alles bij elkaar hebben wij een geweldige avond gehad!
martin Z.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
We zijn al meerdere keren wezen eten bij Touche, nu met AH bon.
Touche hanteert een speciaal AH menu, welke niet op de kaart staat, of dit verstandig is betwijfel ik,.
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dit een menu is die is samengesteld met in het achterhoofd dat er ook een gratis menu moet worden weggegeven.
Ik wil niet zeggen dat het slecht is, maar je doet als restaurant mee om nieuwe klanten te trekken ook uit de regio, en dan moet je je van de beste kant laten zien om deze mensen ook terug te laten komen.
Ioulia E.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Lekkere gerechten en vlotte en vriendelijke bediening.
Annette K.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Wij hebben ons laten verrassen en hebben heerlijk gegeten. Het enige minpuntje was bij de thee en koffie de dispenser waar de zoetjes in zaten. Alles wordt prachtig geserveerd en de dispenser is een plastic doosje waar de sticker vanaf is en die dus viezig eruit ziet. Volgens mij kun je daar iets anders op verzinnen.
Janalda L.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Erg leuk om hier te eten!Menu heerlijk en leuk opgediend. Aanrader. We hadden het AH menu met een 4e gang. Komen zeker terug.
hugo48 .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Goede ontvangst. Open keuken. Mandje brood , helaas niet warm, met olijolie.
Vooraf osseworst met truffelmayo. Mooi bordje.
Zalmforel, zeewolf met parelcouscous. Heel lekker.
Tarte tatin van peer met ijs. Prima. Het zou perfect zijn als de tatin warm was.
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Samen met een goeie vriendin lekker bij Touché gegeten, de avond was goed verzorgt door de dienstdoende gastvrouw deze avond.
We hadden van te voren aangegeven dat er verschillende dieetwensen waren, deze werd de avond zelf nog gecontroleerd. Wat wij zelf zeer op prijs stelde aangezien dit vaak fout gaat.
gaande de avond werden wij verrast door de heerlijk gerechten die voorbij kwamen, de kok in de keuken hield perfect rekening met onze wensen.

Wij komen zeker hier nog eens terug voor de fijne sfeer, service en gerechten van topkwaliteit.
Wat ons betreft echt een aanrader!
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Samen met mijn beste vriend heerlijk gedineerd. De reservering was makkelijk gemaakt. Een medewerkster belde begin van de middag nog even om de reservering ook mondeling te bevestigen (keurig!) en meldde meteen dat wij een tafeltje boven zouden krijgen, omdat er beneden een grote groep aan het dineren was (Klasse!!). Verder heerlijke wijnen en lekker eten. De bediening was echt top! Bijzonder vriendelijke gastvrouwen! Open keuken boven, dus direct contact mer de koks (erg leuk!) en bovendien door de goede luchtverversing absoluut geen kookluchtjes. Echt een restaurant om nog een paar keer naar toe terug te gaan.
irenemoes .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Geweldig gegeten een ware smaaksensatie. Heerlijke gerechten en klantvriendelijke bediening die weten wat ze serveren, echt een aanrader. We komen er zeker weer.
Pieter L.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
3- gangen verrassingsmenu. voorgerecht zeebaars op de huid gebakken, hoofdgerecht een trio van vlees met bijlagen en als nagerecht een rijkelijk gedecoreerd palet met ijs, tiramisu en diverse andere lekkernijen. Was verrassend en goed. Leuke deskundige bediening, we komen zeker nog wel terug.
freddy F.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Wij zijn met ons vieren bij Touché gaan eten. Bij binnenkomst werden we hartelijk ontvangen en jas werd aangenomen. Toen we compleet waren kregen we het menu en na wat overleggen hebben we vier maal voor het verrassingsmenu gekozen met - na wat discussie- ook het wijnarrangement om het plaatje compleet te maken. (Als je het goed doet, doen we het ook echt goed).
Er werd vrij vlug een plankje met wat nootjes, heerlijk vers brood, en huisgemaakte lekkernijen op tafel gezet. Lekker! Als eerste gang werd heerlijk zachte eend geserveerd met bijpassende salade en saus. Vervolgens kregen twee mensen voor het hoofdgerecht heel zachte gegaard everzwijn en entrecôte. En de twee anderen Kabeljauw. Beide aangekleed met verschillende groenten van het seizoen, en twee soorten aardappelgerechten. Ook dit viel goed in de smaak. Afsluitend kregen we als dessert een witte chocolade cakeje, gevuld met bosbessen en een sausje van rood fruit. Smullen als afsluiter. Dit doen we zeker snel weer!
Charlotte N.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Via de AH actie het verrassingsmenu gehad. Heerlijk gegeten! Verfijnde gerechten en goed rekening gehouden met de wensen en diëten. Alle smaken pasten goed bij elkaar en kwamen goed samen. Vriendelijk personeel en goede bediening!
Komen zeker nog een keer terug, ook zonder de AH actie!!
BramBruijn .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
We hadden met AH het menuutje genomen en het was echt fantastisch! We hadden verrassingsmenu en alle gerechten waren heerlijk en ook prachtig opgemaakt (voor tweeërlei uitleg vatbaar...). De ontvangst was hartelijk en de sfeer prima, ook al was het een rustige doordeweekse avond. Een aanrader!!!
Lianne W.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Op zondag is er een verrassingsmenu. Hiervoor werden we na het reserveren netjes gebeld door het restaurant. Het was gelukkig mogelijk dieetwensen door te geven. Heerlijk eten gehad voor een aantrekkelijke prijs. Het voorgerecht bestond uit smakelijke eendenborst met watermeloen, als hoofgerecht super mals rundvlees met verschillende garnituren en smaakvolle saus en als nagerecht enkele chocolade bereidingen. De bediening was vriendelijk en we hoefden niet heel lang te wachten op de gerechten en de drankjes. Het restaurant is gezellig, maar niet groot (als het helemaal vol zit lijkt het mij wat krap). Wij komen zeker weer eens terug.
P.J. V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Echt top gegeten. Prima sfeer, hartelijke vlotte bediening. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Niet gekozen voor het leuke menu, maar van de kaart onze menu's samengesteld. Verrassend, heerlijk. We komen zeker nog 'ns terug!
Celebratelife .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
'Met liefde gemaakt', zei de Chef bij ons afscheid. En dat proef je hier in elk gerecht! Genoten van een heerlijk 3-gangen verrassingsmenu met coquilles vooraf, verse makreel en roodbaars als hoofdgerecht en een dessert van de chef met chocolade taart, merengue, koffieroom en slagroom. Alle gerechten even prachtig gepresenteerd als kleine stillevens. De bediening was hartelijk en spontaan. Van harte aanbevolen!
Patrick H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Gisteren heerlijk gegeten bij Touche. In deze kleine gelegenheid met open keuken kan je goed terecht voor een lekker etentje. Ikzelf had de entrecote. Prima mals. samen met een biertje en een rustige ambiance een prima tent.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Ik heb hier de afgelopen jaren nu een paar keer met vrienden gegeten en een keer een lunch genuttigd. Het eten was altijd top. Goede kwaliteit producten en verrassende smaken. Ik kom hier graag. In de wijnen zou iets meer variatie en verrassingen mogen komen. Persoonlijk vind ik het nadeel van de tafelopstelling dat je redelijk dicht op elkaar zit. Maar als je geen persoonlijke vertrouwelijke zaken te bespreken hebt, kan je hier prima terecht voor een heerlijke avond. Echt een goed restaurant met een laagdrempellige en gemoedelijke sfeer.