Over restaurant Touché Lunch & Diner

Topgastronomie op het sfeervolste pleintje van Assen

Touché is gelegen aan de Markt, het sfeervolste pleintje van Assen met een prachtig uitzicht over de Vaart. Uniek aan dit restaurant is de open keuken. Gasten kunnen aanschouwen hoe de chef heerlijke creaties bereidt. Er wordt gewerkt met dagverse producten, alles is in eigen huis bereid en soms zelfs in eigen beheer verbouwd. Je proeft dat hier met plezier wordt gekookt!

Meer informatie over restaurant Touché Lunch & Diner

Dinsdag t/m Zaterdag 11:00 - 21:00

Voordelig
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Samen met een goeie vriendin lekker bij Touché gegeten, de avond was goed verzorgt door de dienstdoende gastvrouw deze avond.
We hadden van te voren aangegeven dat er verschillende dieetwensen waren, deze werd de avond zelf nog gecontroleerd. Wat wij zelf zeer op prijs stelde aangezien dit vaak fout gaat.
gaande de avond werden wij verrast door de heerlijk gerechten die voorbij kwamen, de kok in de keuken hield perfect rekening met onze wensen.

Wij komen zeker hier nog eens terug voor de fijne sfeer, service en gerechten van topkwaliteit.
Wat ons betreft echt een aanrader!
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Samen met mijn beste vriend heerlijk gedineerd. De reservering was makkelijk gemaakt. Een medewerkster belde begin van de middag nog even om de reservering ook mondeling te bevestigen (keurig!) en meldde meteen dat wij een tafeltje boven zouden krijgen, omdat er beneden een grote groep aan het dineren was (Klasse!!). Verder heerlijke wijnen en lekker eten. De bediening was echt top! Bijzonder vriendelijke gastvrouwen! Open keuken boven, dus direct contact mer de koks (erg leuk!) en bovendien door de goede luchtverversing absoluut geen kookluchtjes. Echt een restaurant om nog een paar keer naar toe terug te gaan.
Pieter L.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
3- gangen verrassingsmenu. voorgerecht zeebaars op de huid gebakken, hoofdgerecht een trio van vlees met bijlagen en als nagerecht een rijkelijk gedecoreerd palet met ijs, tiramisu en diverse andere lekkernijen. Was verrassend en goed. Leuke deskundige bediening, we komen zeker nog wel terug.
Irenemoes .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Geweldig gegeten een ware smaaksensatie. Heerlijke gerechten en klantvriendelijke bediening die weten wat ze serveren, echt een aanrader. We komen er zeker weer.
Freddy F.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Wij zijn met ons vieren bij Touché gaan eten. Bij binnenkomst werden we hartelijk ontvangen en jas werd aangenomen. Toen we compleet waren kregen we het menu en na wat overleggen hebben we vier maal voor het verrassingsmenu gekozen met - na wat discussie- ook het wijnarrangement om het plaatje compleet te maken. (Als je het goed doet, doen we het ook echt goed).
Er werd vrij vlug een plankje met wat nootjes, heerlijk vers brood, en huisgemaakte lekkernijen op tafel gezet. Lekker! Als eerste gang werd heerlijk zachte eend geserveerd met bijpassende salade en saus. Vervolgens kregen twee mensen voor het hoofdgerecht heel zachte gegaard everzwijn en entrecôte. En de twee anderen Kabeljauw. Beide aangekleed met verschillende groenten van het seizoen, en twee soorten aardappelgerechten. Ook dit viel goed in de smaak. Afsluitend kregen we als dessert een witte chocolade cakeje, gevuld met bosbessen en een sausje van rood fruit. Smullen als afsluiter. Dit doen we zeker snel weer!
Charlotte N.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Via de AH actie het verrassingsmenu gehad. Heerlijk gegeten! Verfijnde gerechten en goed rekening gehouden met de wensen en diëten. Alle smaken pasten goed bij elkaar en kwamen goed samen. Vriendelijk personeel en goede bediening!
Komen zeker nog een keer terug, ook zonder de AH actie!!
BramBruijn .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
We hadden met AH het menuutje genomen en het was echt fantastisch! We hadden verrassingsmenu en alle gerechten waren heerlijk en ook prachtig opgemaakt (voor tweeërlei uitleg vatbaar...). De ontvangst was hartelijk en de sfeer prima, ook al was het een rustige doordeweekse avond. Een aanrader!!!
Lianne W.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Op zondag is er een verrassingsmenu. Hiervoor werden we na het reserveren netjes gebeld door het restaurant. Het was gelukkig mogelijk dieetwensen door te geven. Heerlijk eten gehad voor een aantrekkelijke prijs. Het voorgerecht bestond uit smakelijke eendenborst met watermeloen, als hoofgerecht super mals rundvlees met verschillende garnituren en smaakvolle saus en als nagerecht enkele chocolade bereidingen. De bediening was vriendelijk en we hoefden niet heel lang te wachten op de gerechten en de drankjes. Het restaurant is gezellig, maar niet groot (als het helemaal vol zit lijkt het mij wat krap). Wij komen zeker weer eens terug.
P.J. V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Echt top gegeten. Prima sfeer, hartelijke vlotte bediening. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Niet gekozen voor het leuke menu, maar van de kaart onze menu's samengesteld. Verrassend, heerlijk. We komen zeker nog 'ns terug!
Celebratelife .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
'Met liefde gemaakt', zei de Chef bij ons afscheid. En dat proef je hier in elk gerecht! Genoten van een heerlijk 3-gangen verrassingsmenu met coquilles vooraf, verse makreel en roodbaars als hoofdgerecht en een dessert van de chef met chocolade taart, merengue, koffieroom en slagroom. Alle gerechten even prachtig gepresenteerd als kleine stillevens. De bediening was hartelijk en spontaan. Van harte aanbevolen!
Patrick H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Gisteren heerlijk gegeten bij Touche. In deze kleine gelegenheid met open keuken kan je goed terecht voor een lekker etentje. Ikzelf had de entrecote. Prima mals. samen met een biertje en een rustige ambiance een prima tent.
Robert S.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Mag je aan een lichte lunch ook eisen stellen. Natuurlijk. Bij Touche is alles dik in orde. De ontvangst is hartelijk. Het lunchgerecht, bestaande uit een soepje, een broodje en een sapje was verrassend. De courgettepreisoep was lekker. Op het broodje geitenkaas met frisse sla, tomaatjes, aubergine en passievrucht had de kok zijn creativiteit botgevierd. En het was nog heerlijk ook, evenals de koffie erna. Zo wil ik wel elke dag lunchen.
Johannes W.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Gekozen voor een 3-gangen verassingsmenu. Dat was een goede keus, het was heerlijk. Vriendelijke en enthousiaste bediening.
Miekje82 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Het was heel heet op het terras. Maar de bediening deed enorm hun best om ons een leuke avond ten geven. Het eten was ook heel erg lekker!
Hilderiezebos .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Het eten was niet verrassend, wat alledaags. Jammer dat je helemaal de menukaart niet te zien krijgt waardoor je niet echt kennismaakt met het restaurant. De bediening was uitstekend.
gerron .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Top gegeten mooie porties en verrassende gerechten. Alles goed op smaak en leuke vlotte bediening.
Aanrader. Met mooi weer een perfecte locatie om buiten te eten.
Goi .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Uitstekend eten, prima prijs-kwaliteit verhouding, hartelijke ontvangst! kom zeker terug, ook zonder Albert Heijn plakkers!
Jan-Willem K.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Mijn echtgenote vond zowel entree van gerookt rundvlees en hoofdgerecht rode poon lekker. Mijn hoofdgerecht wat entrecote zou moeten zijn was volgens mij een ander stuk vlees en vrij taai. Verder moesten we erg lang op ons hoofdgerecht wachten.
De bediening was overigens vriendelijk en goed.
Janalda L.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Zeer goed ontvangen . Leuke enthousiaste bediening.
We hadden het verrassingsmenu. Dit is elke keer zeer bijzonder . De kok leeft zich hier helemaal in uit. Presentatie en opmaak is erg verrassend en ziet er geweldig uit. Gerechten qua smaak goed in balans. Bediening attent en legt keurig uit wat er geserveerd wordt.
Kortom een aanrader voor iedereen die van lekker en gezellig eten houdt!
We komen zeker terug.
Meijerhans .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Zeer vriendelijke en behulpzame meisjes in de bediening, kok en keuken van hoge kwaliteit op een on-Nederlands gezellig plekje hartje Assen. Kortom: Top-verrassingsmenu met een top bediening op een top-locatie!