Over het restaurant Touché Lunch & Diner

Topgastronomie op het sfeervolste pleintje van Assen

Touché is gelegen aan de Markt, het sfeervolste pleintje van Assen met een prachtig uitzicht over de Vaart. Uniek aan dit restaurant is de open keuken. Gasten kunnen aanschouwen hoe de chef heerlijke creaties bereidt. Er wordt gewerkt met dagverse producten, alles is in eigen huis bereid en soms zelfs in eigen beheer verbouwd. Je proeft dat hier met plezier wordt gekookt!

Meer informatie over restaurant Touché Lunch & Diner

Bus, trein, boot

Dinsdag t/m Zaterdag 11:00 - 00.00 voor nieuwe gasten open tot 21.00

Jouw recensie over het restaurant Touché Lunch & Diner

G. V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Bediening was helemaal super. Eten viel daarentegen wat tegen ten opzichte van de prijs. Desondanks wel een hele leuke avond gehad
Rogier N.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Alles wat geweldig! Sfeer, eten, bediening, uitzicht, drinken. Met de drukste dagen van het jaar (TT) zo'n kwalitatief hoogwaardig menu presenteren is echt super knap!
Margreeth L.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Ons laten verrassen en heerlijk gegeten!
Engineer B.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Vaak kom ik hier lunchen of een wijntje drinken op het terras, maar dineren was al weer een tijdje geleden. Samen met een vriend besloten hier 6 gangen te eten en wat hebben we genoten. Perfect gastheerschap en eten om je vingers bij af te likken. Niet michelinsterwaardig maar voor Assen zeker een van de fijnste plekjes met bijzonder lekker eten.
Maya D.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
2de keer dat we daar gingen eten en alweer top-eten, top-locatie en vooral top-service! Alles wordt aangepast aan de wensen vd klant, ook vr de kinderen. We hadden een héél leuke avond!! Tot de volgende keer!! ????
Ellen T.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
De samenstelling van de gerechten was creatief maar sloeg af en toe de plank wat mis.
Marlies B.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
We hebben weer een heerlijke avond gehad! Vlotte en vrolijke dames in de bediening. Er werd een duidelijke uitleg gegeven als je vragen stelde over de gerechten. Het eten was erg lekker! Bijzondere combinaties:)
Wij eten hier vaker en zijn zeker van plan om weer uit eten te gaan bij Touché.
Wim J.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
heerlijke lunch gehad met verrassende en erg lekkere producten. voor herhaling Vatbaar!!
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Lekker eten en vriendelijke bediening, wat wil je meer.
Menno V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Vriendelijke bediening en verrassende gerechten.
Ans H.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Een vriendelijke bediening, heerlijk vitaminerijk eten in een goede sfeer, erg gezellig!!!
ingrid H.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Ondanks dat onze reservering via Iens niet goed bij hun was aangekomen, hebben ze dit vlot en goed kunnen oplossen. We hebben genoten van een heerlijk verrassingsmenu. Prima service, echt een aanrader.
AE O.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Een opmerking: het aangboden (Welkoms) drankje was niet van het huis en dat was een tegenvaller.
Harry S.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Lekker gegeten, leuk personeel, prima eetgelegenheid, kortom gewoon goed!
Jantje D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Briljant lekker gegeten, leuke serveerster die goede suggesties met betrekking tot wijn gaf. Het concept sprak ons aan. Al met al een geslaagde avond.
Nannie S.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Er was een nieuw menusysteem geïntroduceerd maar voor ons erg onduidelijk en af en toe kregen we de indruk dat het voor de serveerster ook niet helemaal duidelijk was. In elk geval werd het systeem niet geduldig uitgelegd en werden niet alle misverstanden op een vriendelijke manier uit de weg geruimd.
De kwaliteit van het eten was prima, maar erg duur voor de hoeveelheden die je krijgt.
Gert G.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Heel goed. Leuk concept met de lijst met picks waar je uit mag kiezen. Zeer charmante gastvrouw die in haar eentje het kleinschalige restaurantje moet bedienen met hardwerkende koks in de keuken die de gerechtjes moeten beteiden. Doordat de gastvrouw het druk heeft laat ze af en toe een te vergeven steekje vallen. Bijvoorbeeld vergeten dat de bestelde koffie wordt gebracht en vergeten het wijnglas bij te vullen nadat een fles leeg was en het glas niet voldoende kon worden gevuld. Maat dat werd allemaal goedgemaakt. We gaan hier weer naar toe om de andere "picks" te proeven. Kortom een aangename verrassing. Een aanrader
Hinke O.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, top tent!!!!
lesley J.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Heeerlijk gegeten, geen standaard menu.
Verrassende keuzes..Dit is kwaliteit eten en de porties zijn ruim!
AANRADER !
Raymond J.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Deze mensen zijn de top van het begrijpen en creëren van smaken. Toprestaurant! Petje af voor de chef én de bediening; zo moet het.