Over het restaurant Touché Lunch & Diner

Topgastronomie op het sfeervolste pleintje van Assen

Touché is gelegen aan de Markt, het sfeervolste pleintje van Assen met een prachtig uitzicht over de Vaart. Uniek aan dit restaurant is de open keuken. Gasten kunnen aanschouwen hoe de chef heerlijke creaties bereidt. Er wordt gewerkt met dagverse producten, alles is in eigen huis bereid en soms zelfs in eigen beheer verbouwd. Je proeft dat hier met plezier wordt gekookt!

Meer informatie over restaurant Touché Lunch & Diner

Bus, trein, boot

Dinsdag t/m Zaterdag 11:00 - 00.00 voor nieuwe gasten open tot 21.00

Jouw recensie over het restaurant Touché Lunch & Diner

Wim D.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Lekker eten en vriendelijke bediening, wat wil je meer.
Menno V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Vriendelijke bediening en verrassende gerechten.
Ans H.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Een vriendelijke bediening, heerlijk vitaminerijk eten in een goede sfeer, erg gezellig!!!
ingrid H.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Ondanks dat onze reservering via Iens niet goed bij hun was aangekomen, hebben ze dit vlot en goed kunnen oplossen. We hebben genoten van een heerlijk verrassingsmenu. Prima service, echt een aanrader.
AE O.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Een opmerking: het aangboden (Welkoms) drankje was niet van het huis en dat was een tegenvaller.
Harry S.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Lekker gegeten, leuk personeel, prima eetgelegenheid, kortom gewoon goed!
Jantje D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Briljant lekker gegeten, leuke serveerster die goede suggesties met betrekking tot wijn gaf. Het concept sprak ons aan. Al met al een geslaagde avond.
Nannie S.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Er was een nieuw menusysteem geïntroduceerd maar voor ons erg onduidelijk en af en toe kregen we de indruk dat het voor de serveerster ook niet helemaal duidelijk was. In elk geval werd het systeem niet geduldig uitgelegd en werden niet alle misverstanden op een vriendelijke manier uit de weg geruimd.
De kwaliteit van het eten was prima, maar erg duur voor de hoeveelheden die je krijgt.
Gert G.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Heel goed. Leuk concept met de lijst met picks waar je uit mag kiezen. Zeer charmante gastvrouw die in haar eentje het kleinschalige restaurantje moet bedienen met hardwerkende koks in de keuken die de gerechtjes moeten beteiden. Doordat de gastvrouw het druk heeft laat ze af en toe een te vergeven steekje vallen. Bijvoorbeeld vergeten dat de bestelde koffie wordt gebracht en vergeten het wijnglas bij te vullen nadat een fles leeg was en het glas niet voldoende kon worden gevuld. Maat dat werd allemaal goedgemaakt. We gaan hier weer naar toe om de andere "picks" te proeven. Kortom een aangename verrassing. Een aanrader
Hinke O.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
lesley J.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Heeerlijk gegeten, geen standaard menu.
Verrassende keuzes..Dit is kwaliteit eten en de porties zijn ruim!
AANRADER !
Raymond J.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Deze mensen zijn de top van het begrijpen en creëren van smaken. Toprestaurant! Petje af voor de chef én de bediening; zo moet het.
Meint V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Vriendelijk ontvangst.
Wij hadden een prachtig tafeltje boven bij het raam, prettige ambiance, accuraat en vriendelijke bedieningen.
Het verrassingsmenu is van hoog niveau, fantastische smaakcombinaties en fraai opgemaakte borden.
Dit was de eerste keer dat wij hier hebben gegeten, maar wij komen zeker terug. Echt een aanrader.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Uitstekend restaurant met verrassende gerechten en prima bediening
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Gezellig restaurant met een prima kaart. Heerlijk gegeten.
Leuke gerechten die met goed gevoel voor fusion waren bereid. Mooie smaakcombinaties en fraai opgemaakte borden.
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Was weer eens in Assen, en nadat ik er vorige keer met diner heerlijk had gegeten.
Wou ik nu ook de lunchkaart uitproberen, wat hebben we weer heerlijk gegeten.

Echt een aanrader!!
yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heerlijk gegeten in een prettige ambiance met een zeer vriendelijke en accurate bediening. het was zonder meer uitstekend en we komen absoluut nog eens terug.
Harmtje V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Boven verwachting. Prachtig opgediende gerechtjes. Heerlijke smaken.
Jannie S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Eten was super en super leuk en enthousiast geholpen ....verassingsmenu is een echte aanrader
christavanderhoff V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Erg teleurgesteld over kwaliteit eten en bediening. Koude mozzarella op koude toast. Vette salades op dikke boterhammen. Vette en zware zoetigheden. De verfijning van andere high teas die we elders hadden is hier ver te zoeken. Geen mooie theeen erbij maar simpele zakjes.Slechts 1 boterham met zalm en we konden er niet nog een bij krijgen. Terwijl we voor deze matige kwaliteit toch bijna 50 euri moesten betalen. Vantevoren via de telefoon gebrekkige informatie gehad over de twee verschillende high teas. Ook op hun website is geen informatie over het gebodene te lezen. Bediening kwam ons niet tegemoet in onze vragen en teleurstelling. Zeer teleurgesteld verlieten wij deze zaak. Nooit meer terug.