Touch of India

Erg duur
Lang
Haneappel .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Redelijk indiaas eten gegeten. De kip was iets te taai .De kruiden waren ook niet optimaal aanwezig.
De service is er wel maar ook niet attent.De indiase bier is lekker.
P B.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2015
De tandoori gerechten (zowel voor- als hoofdgerecht) stonden tot mijn grootste verbazing binnen 10 mins op tafel. Gelet op de langere bereidingstijd van deze gerechten bestaat het vermoeden dat ze mogelijk NIET vers zijn bereid, maar slechts opgewarmd, overeenkomstige smaak: taaie, droge kip die in een 'rubber substantie' verandert als deze verder afkoelt. Heel jammer!! Zeker Tandoori hoort vers bereid te worden (ook als het druk is) al kost dit meer bereidingstijd. Ook andere gerechten waren koud/lauw (bijv. de bij geserveerde aloo matter).. Als je als restaurant kiest voor een opwarm-concept, zorg er dan wel voor dat je op z'n minst dat goed regelt. Rijst en andere bijgerechten waren van prima smaak.

Decor van de zaak oogt Grieks of Italiaans, niks mis mee. Tafels staan vrij dicht bij elkaar, als het wat drukker is in combinatie met slechte de akoestiek wordt het een kippenhok. Voor je rust moet je er dus niet zijn.

Curries zijn goed/prima te doen, Tandoori's bestel ik niet meer.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2015
Heerlijk vegetarisch gegeten met leuke bediening.

LET OP: op de website staat relatief weinig vegetarische gerechten, evenals op de menukaart die je standaard in het restaurant krijgt.
Maar... als je aangeeft dat je vegetariër bent, komt er ineens een aparte 100% vegetarische menukaart tevoorschijn met heel veel variatie!
Jikaago A.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2014
Afgelopen zondag hier alweer voor de 4e keer gegeten en genoten. we waren via iens op zoek naar een " echte"indiaanse. en di bleken we gevonden te hebben. het eten zag er super uit en was ook heerlijk. Combinatie van tandoori is een aanrader! echt lekker.je proeft echt dat er met verse producten wordt gewerkt .De kok in de open keuken is ook erg vrolijk en erg vriendelijke bediening, We komen zeker terug!!!

Maidenofmay .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2013
Na lange tijd weer eens gegeten bij Touch of India. In jaren niets veranderd: kaart, mensen, aankleding, alles is precies hetzelfde. De Tandoori chicken is de beste die ik in Nederland gegeten heb, en ook de andere gerechten zijn lekker. Hartelijke service. Kleine minpuntjes zijn er natuurlijk altijd: rechaud waarvan het waxinelichtje uit was, gereserveerd voor de Darjeeling Garden maar daar zaten we niet, bij het dessert had één persoon een Lassi en die kwam veel eerder dan de ijscoupes van de rest. Kortom: lekker eten, vriendelijke bediening met een prima prijs-kwaliteit verhouding.
Erna-corne .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2013
Vanaf het begin in 1988 komen we regelmatig bij de Touch of India. Een uitgesproken en typisch Indiaas restaurant met heerlijke gerechten in een fijne, prettige ambiance. Bijzonder vriendelijk, behulpzaam personeel waarbij (bijna) alles mogelijk is en die je graag van advies voorzien bij het kiezen uit de vele gerechten op de kaart. Beste Indiaas restaurant in Eindhoven.
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2013
Heerlijk eten en zeer vriendelijk personeel . De gastvrouw lijkt wat verlegen, maar als je Engels met haar praat merk je dat ze heel behulpzaam is . Het decor is wat kitsch, maar vind het wel erg passen bij het restaurant. Het eten is zoals ik al zei gewoon goed, genoeg keuze. Snelle service.
Hansked .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2012
Ieder keer weer is het een genot om hiet te eten. Zowel eten als bediening zijn van een uitstekend niveau. Ook de indeling van het restaurant is aangenaam. In twee totaal verschillende inrichtingen kan men heerlijk ontspannen.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2012
Tweemaal hier gegeten: de eerste keer was alles absoluut té spicy, waardoor en niets te proeven overbleef. De tweede keer, vreemd genoeg, wat het vooral vlak, smakeloos en nagenoeg alles smaakte hetzelfde. Goedkope, kleine tafeltjes en een hoog kantinegehalte. Wij gaan dat niet nog een derde keer proberen.
Geert W.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2012
We hebben hier heerlijk gegeten met de gehele familie, omdat mijn moeder de respectabele leeftijd van 85 heeft bereikt. We waren met 14 personen en werden heel prettig bediend. Wat een vriendelijkheid. De gerechten waren zalig en ruin voldoende voor onze Bourgondische familie. Een echte aanrader.