Toscanini

Meer informatie over restaurant Toscanini

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

H-Cuisine .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
De lasagne was goed van smaak en structuur gecomplementeerd met een frisse sla garnituur.
De bediening was vriendelijk. Het viel op dat er veel "logistiek verkeer" (bediening) van en naar de verschillende delen van de zaak was. Dat verstoort een rustige ambiance.
Dubbeldammer .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Met een zeer grote groep gegeten na een concert in Sneek. Alles liep vlot. Pizza's met de juiste bodem en verse vulling. We wisselden onze bestellingen met elkaar uit en kwamen tot de conclusie: alles is gewoon lekker! Aardige mensen in deze zaak en ook bij 't individueel of per twee afrekenen: de glimlach bleef. Men wist zelfs wie wat gegeten had! Parkeren kan voor de deur.
Buitenzinnig .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Wij hebben een pizza opgehaald om vervolgens thuis op te eten. Bij binnenkomst kon ik mij niet aan de indruk onttrekken dat de inrichting er nogal gedateerd en sjofel uitziet, en zeker niet knus en gezellig aandoet.
De pizza's waren ronduit slecht van smaak en kwaliteit, de champignons waren niet vers maar uit blik en verder was hij erg zuinig belegd, ook de bodem was niet smakelijk. Geen aanrader. Mij zien ze daar niet weer terug.
HermaEulink .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
We waren met onze kinderen en kleinkinderen, in totaal 8 volwassenen en 2 kinderen, 8 en 3 jaar oud. Het eten was heerlijk (veel keuze), de sfeer en de ambiance prima. Veel aandacht van de bediening voor de kleinkinderen, zij mochten o.a. hun eigen toetje maken in de keuken. We hebben een superavond gehad en komen zeker terug.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
Aan de voorkant zie je niet dat er een erg mooie, knusse achtertuin bij de pizzeria hoort. Misschien even een bordje aan de voorzijde? :) Prettige zaak, met vlotte, vriendelijke en oplettende bedienden. De pizza's (zelf had ik de Gustosa) zijn prima van smaak en ruim belegd. Ook het brood vooraf is prima en niet zo standaard. Geen simpele kruidenboter maar verrassende smeersels!
Fritzzzie .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2014
Fantastisch gegeten op een maandagavond. Gezellig bezette tafels achter in het restaurant. Twee even jonge mensen runnen hun Toscanini. Gastvrij, communicatief, enthousiast! Ben zelf amateur pizza-ovenbouwer, heb heel midden-Italië afgezocht naar de lekkerste pizza's. Maar hier in Frientsjer wordt die benaderd. Thanks for this happy evening. My wife and me will never forget U 2!
AnkeW .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
Een sfeervol restaurant om lekker te eten. Spontane jonge meiden aan het werk die voor je willen rennen en met een gedreven stel, aan het roer van deze ristorante, ben je gegarandeerd van een mooie avond uit.
Mijn favoriet: de eigengemaakte tomatensoep als vooraf en de eigengemaakte tiramisu als toetje. Hoe vers wil je het hebben?
Madelievvv .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
Wij komen al jaren bij Toscanini. Het eten is altijd goed en van een constante kwaliteit. Zelf geniet ik altijd van de pizza's met veel ingrediënten. Zo'n goed gevulde pizza is niet erg Italiaans, maar ik ben dan ook een echte Hollandse. De bediening is altijd aardig, en het jonge stel dat deze zaak nu runt, doet het goed in mijn ogen. Voor een gezellig avondje uit met juiste prijs/kwaliteit verhouding is dit restaurant een aanrader.
Geeske S.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2014
teleurstellende ervaring. Vier pizza's besteld.
Dezen bleken wel zeer zuinig belegd.
De pizza's bodems zijn duur betaald.

Cooper2014 .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2014
Prima restaurant hoor. Lekkere pizza gegeten, niets mis mee. Bediening heel aardig en gelijk ook aandacht voor onze hond. Hier gaan we zeker weer terug komen.
Simone D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2013
Vandaag geweest zonder te reserveren.
Voorgerecht, hoofdgerecht nagerecht.
Voorgerecht was garnalen in warme tomatensaus....heerlijk !! Wel een beetje veel voor mij
Hoofdgerecht was biefstukje met een allerheerlijkst sausje met champions en paprika
Nagerecht dame blache; 3 bollen ijs en een grote dot slagroom; was wat teveel voor mij maar weer erg lekker.

Wij komen hier al jaren, het eten is er altijd goed, de service is heel goed en snel en je voelt je er gelijk thuis. Je hebt keuze uit pizza, pasta, patat, aardappels, vlees, vis ...voor iedereen is er wel een lekker hapje
Mpvandijk .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2013
Ons favoriete restaurant als we in de buurt willen eten. We komen er ook al jaren. Toen de kinderen nog klein waren, was het speelhoekje geweldig.
Het eten is altijd lekker, de porties ruimbemeten en het personeel is aardig. Een aanrader is de Stufato, lamsvlees.
Eerlijke prijzen. ' s Zomers kun je fijn buiten eten op het beschutte terras achter de zaak.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2013
Tja, op basis van internet verwacht je een goede echt Italiaanse pizza. En alhoewel de pizza lekker was is er weinig Italiaans. Hollandse salami, te kort in de oven geweest en oven te lage temperatuur (bodem wel gaar maar wat er op de pizza ligt nog niet), champignons en artisjokken leken niet vers en ook nog de variant uit water dus een zurige smaak.
Het dessert, huisgemaakte tiramisu, was taai en niet echt lekker. Wel leuk van lange vingers gemaakt, maar lange vingers hebben nooit Vin Santo gezien (en dat hoort toch echt bij Tiramisu!).
Ook de espresso na stelde teleur: een bijna hollandse grote bak koffie in plaats van een Italiaanse kleine en sterke espresso.
Service was goed en attent.
Niet voor herhaling vatbaar helaas.
Carinadejong .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2012
Echt een aanrader om met je kinderen naar toe te gaan! Ze hebben een speelhoek waar de kids zich prima kunnen vermaken, met een keukentje (waar ze pizza's kunnen bakken, ovenwanten, etc), een kasteel, boekjes, lego, etc. Ook het personeel speelde leuk in op de kinderen (wij waren er met 2 peuters en een baby). Ze hebben er een speciale kinderkaart en de porties van de kindergerechten zijn ook precies goed.
En niet onbelangrijk: het eten was ook heerlijk!