Toscanini

Noord Noordzijde 28-30 8801 KP Franeker Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Toscanini

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Toscanini

Pietje P.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Pizza's zijn erg droog en prijzig! Rand viel uit elkaar, geen Italiaanse pizza!
Geen stokbroodje vooraf. Klacht werd niet opgelost. Geen aanrader.
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Echt een toprestaurant, eindelijk een pizzeria die daadwerkelijk pizza's maakt alsof je ze in Italië zit op te eten. Prima inrichting en zeer vriendelijk personeel, maar toch vooral goddelijke pizza
H-Cuisine .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
De lasagne was goed van smaak en structuur gecomplementeerd met een frisse sla garnituur.
De bediening was vriendelijk. Het viel op dat er veel "logistiek verkeer" (bediening) van en naar de verschillende delen van de zaak was. Dat verstoort een rustige ambiance.
Dubbeldammer .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Met een zeer grote groep gegeten na een concert in Sneek. Alles liep vlot. Pizza's met de juiste bodem en verse vulling. We wisselden onze bestellingen met elkaar uit en kwamen tot de conclusie: alles is gewoon lekker! Aardige mensen in deze zaak en ook bij 't individueel of per twee afrekenen: de glimlach bleef. Men wist zelfs wie wat gegeten had! Parkeren kan voor de deur.
buitenzinnig .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Wij hebben een pizza opgehaald om vervolgens thuis op te eten. Bij binnenkomst kon ik mij niet aan de indruk onttrekken dat de inrichting er nogal gedateerd en sjofel uitziet, en zeker niet knus en gezellig aandoet.
De pizza's waren ronduit slecht van smaak en kwaliteit, de champignons waren niet vers maar uit blik en verder was hij erg zuinig belegd, ook de bodem was niet smakelijk. Geen aanrader. Mij zien ze daar niet weer terug.
madelievvv .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
Wij komen al jaren bij Toscanini. Het eten is altijd goed en van een constante kwaliteit. Zelf geniet ik altijd van de pizza's met veel ingrediënten. Zo'n goed gevulde pizza is niet erg Italiaans, maar ik ben dan ook een echte Hollandse. De bediening is altijd aardig, en het jonge stel dat deze zaak nu runt, doet het goed in mijn ogen. Voor een gezellig avondje uit met juiste prijs/kwaliteit verhouding is dit restaurant een aanrader.
Geeske S.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2014
teleurstellende ervaring. Vier pizza's besteld.
Dezen bleken wel zeer zuinig belegd.
De pizza's bodems zijn duur betaald.

Rob V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2013
Tja, op basis van internet verwacht je een goede echt Italiaanse pizza. En alhoewel de pizza lekker was is er weinig Italiaans. Hollandse salami, te kort in de oven geweest en oven te lage temperatuur (bodem wel gaar maar wat er op de pizza ligt nog niet), champignons en artisjokken leken niet vers en ook nog de variant uit water dus een zurige smaak.
Het dessert, huisgemaakte tiramisu, was taai en niet echt lekker. Wel leuk van lange vingers gemaakt, maar lange vingers hebben nooit Vin Santo gezien (en dat hoort toch echt bij Tiramisu!).
Ook de espresso na stelde teleur: een bijna hollandse grote bak koffie in plaats van een Italiaanse kleine en sterke espresso.
Service was goed en attent.
Niet voor herhaling vatbaar helaas.