Toscana

Haarlemmerdijk 176 1013 Amsterdam Nederland Kaart
31-206248358

Over het restaurant Toscana

Met de voeten op Italiaanse grond

Toscana is een Italiaans restaurant in bruisend west Amsterdam. De inrichting is sober en klassiek -zo heeft de bar van die gouden pilaren en is er aan de achterkant een spiegelwand. Het beste van Italiaanse bodem in de vorm van pizza, pasta en gegrild vlees of vis. En voor alle pizza's ben je nog geen tientje kwijt!

Meer informatie over restaurant Toscana

Maandag t/m zondag 16:00 - 23:30

7,2
Erg gunstig
Albert K.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Druk met 1 man bediening die er niet eens chagerijnig van werd: top! Maar over het eten niet veel goeds...
De spaghetti met roomsaus, champignons, blauwe kaas en sambal misten sambal en blauwe kaas en de pizza met pikante worst en blauwe kaas miste niet alleen het pikante maar ook hier de blauwe kaas. Het zat er wel in maar smaakte meer alsof er toevallig een beetje van op gemorst was. Bovendien smaakte de pizza eigenlijk ...eh... laten we zeggen: zelfs een mindere pizza uit de supermarkt is 5 x beter.
Tip: hoe druk het ook is, in een pizzeria moeten pizza's toch echt goed tot zeer goed zijn. Met deze kan je gewoon niet meer aan komen.