Toscana

Pijpenstraat 20 7511 GM Enschede Nederland Kaart

Over het restaurant Toscana

Gastvrij en gezellig

In Italië draait het leven ’s avonds om het genieten van elkaars gezelschap tijdens een uitgebreide maaltijd. Hoewel het vaak een drukte van jewelste is, komt juist dan iedereen tot rust. Geniet mee van deze Mediterrane traditie, die voor de meeste West-Europeanen geen dagelijkse kost is. Bij restaurant Toscana zijn alle gasten, van jong tot oud, welkom. Kinderen vermaken zich tussen de verschillende gangen door aan tafel of in de kinderhoek, terwijl volwassen genieten van de lekkerste Italiaanse gerechten.

Meer informatie over restaurant Toscana

Maandag t/m Zaterdag 16:00 - 22:00
John B.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Goed eten vriendelijk personeel super restaurant
Rebecca T.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Ook al had ik gereserveerd het duurde bijna een half uur voor we een tafeltje kregen. Daarnaast duurde het nog erg lang voor we de kaart kregen. De bediening was super langzaam. En er werden mensen weggestuurd omdat ze geen tafeltje voor ze hadden. Ik zou niet 1,2,3 teruggaan
Cléo H.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Erg vriendelijke bediening, de service was top. Het eten was erg lekker voor een goede prijs. Ik vond het alleen jammer dat de inrichting goedkoop oogde, dat terwijl het eten wel heel goed is. Inrichting is erg donker, de verlichting is dan weer te fel. Daardoor was de sfeer helaas niet optimaal.
Esmeraldaa .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten en altijd een warme sfeer bij toscana. Zeker voor herhaling vatbaar. Dit keer verliep ook alles mooi op tijd, we kregen voor, hoofd en na gerecht vlot achter elkaar.
Simon R.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Uitstekend gegeten! Zeer aangenaam verrast door de kwaliteit van het eten gezien de prijs, in tijden niet zo'n lekkere pizza gehad! Kom er zeker weer en raad het iedereen aan om dat ook te doen.
Lars B.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Prima eten, prettige bediening. Oog voor de gasten en komt zo nu en dan vragen of alles naar wens is. Kinderstoel stond ook al klaar voor onze kleine. Kortom, heerlijk gegeten en gastvrij restaurant.
mirjamhvanes .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
We hadden AH bonnen, en ik weet niet of het daar door kwam dat de porties erg klein waren. 7, 95 euro voor 4 kleine stukjes meloen en twee plakjes ham (:. Het was vooral bij de voorgerechten dat het er beschamend slecht uit zag, en weinig. Tiramisu na, waren lange vingers met mascapone en cacao poeder? Leek er niet op. Jammer. Hoofdgerechten ok. Doe mee met de actie en serveer goed en voldoende. En als het niet uit kan, want daar ga je aan denken hier, dan kun je beter niet meedoen. Dit is geen reclame.
Esmeraldaa .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Weer heerlijk gegeten
En altijd een gezellige sfeer.
Duurt vaak wel lang voordat je je eten krijgt maar het wachten is wel de moeite waard.
Henny H.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Het duurde even voordat we drinken konden bestelen. Gastvrouw vroeg ons wel of we misschien liever bij het raam zaten toen een paar gasten weg waren, wat erg vriendelijk was. Bij de carpaccio mag wel iets zuiniger omgegaan worden met de rucola, het was vooral veel sla en weinig vlees. De pizza's waren heerlijk, evenals het dessert!
Marinka V.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een fijne ambiance. Keuze uit alle pasta's en pizza's evenals de voorgerechten en nagerechten. Vriendelijk personeel.
cor.kramer56 .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
No noncense Italiaans restaurant, waar voor redelijk bedrag zeer redelijk kunt eten. Verwacht geen culinaire hoogstandjes. Tip: plaats, ondanks de tochtsluis, een deurdranger op de buitendeur, er zijn toch redelijk wat gasten die "vergeten" beide deuren achter zich dicht te doen. De koude wind is bij zeker een 5 tal tafels hinderlijk.
6689 .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
enorm vriendelijk personeel,met goede adviezen als je een keuze moest maken.Het eten was voortreffelijk en wij hebben enorm genoten.Toscane ga zo door,wij komen beslist weer terug.
carro1113 .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
We waren met 4 personen en maakten gebruik van de restaurantactie van AH. We konden alle 3 de gangen van de kaart kiezen met die restrictie dat het hoofdgerecht pizza of pasta moest zijn, voor ons geen probleem. Per 2 personen werd het goedkoopte gerecht van de rekening gestreept. We hebben echt heerlijk gegeten en de bediening was vriendelijk en vlot. Het enige minpunt dat ik kan noemen is dat ik bij mijn dessert een kop thee bestelde en dat dit als goedkoopste nagerecht gold en niet het eigenlijke nagerecht, dat vond ik een beetje flauw en kneuterig. Maar het eten was prima en we hebben een gezellige avond gehad.
Ronny K.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Restaurant zat vol toen we kwamen, hadden wel gereserveerd. Hebben heel even moeten wachten voor onze tafel gereed was. Carpaccio vooraf, lag op een laag sla, smaakte wat waterig. De pasta van mijn partner en het grillgerecht van mezelf waren heerlijk. Goed porties. Vriendelijke bediening en alle gerechten op de kaart zeer zijn betaalbaar.
a-bommer .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Wederom heerlijk gegeten bij Toscana, wat vooral opvalt zijn de vriendelijke medewerkers, top hoor ze doen er alles aan om je een fijne avond te bezorgen. Bij binnenkomst werden we gelijk aangesproken, naar een tafeltje geleid en gevraagd wat we wilden drinken. Het eten was meer dan voldoende de pizza goed belegd en de tagliatelle lekker romig, in één woord heerlijk.... ja wij komen hier zeker nogmaals eten.
En voor de eigenaresse nogmaals dank je wel voor de fijne avond ????
Herman H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Vriendelijke, attente bediening.
Minstens 120 tekens kan ik niet verzinnen.
Akroes .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Ondanks de wat negatieve feedback die we hebben ontvangen, ben ik zeer te spreken over Toscana! Volop ruimte, ruime tafels en prima eten voor een eerlijke prijs. Wij zijn erg te spreken over het eten en kregen naar onze mening veel voor ons geld. Zeker voor herhaling waard!
Anita T.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten, dat absoluut! Bediening was rommelig, er gingen veel dingen fout. Een betere organsatie is volgens onscwel mogelijk. Dat was wel wat jammer.
Nicole B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Niet bijzonder sfeervolle inrichting en al helemaal niet Italiaans. Hoofdgerechten waren, na teleurstellende voorgerechten (veel te sauzig!), een aangename verrassing. Bediening zeer wisselend: de ene gastvrij en adequaat, de ander passief en onbekwaam.
Jammer... Met een paar aanpassingen kan dit restaurant een veel betere uitstraling krijgen.
Lieke F.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Heel vriendelijk personeel en heerlijk gegeten. De tomatensoep was heel puur, heerlijk. De pasta was wel erg veel, maar ook erg lekker. Je kunt proeven dat het allemaal vers gemaakt is. Alleen het toetje viel een beetje tegen. Het was wel lekker, maar niet wat ik had verwacht. Eigenlijk had ik graag tiramisu gewild, maar daar hadden ze helaas nog maar 2 stukjes van. Twee van mijn vrienden hebben deze alsnog gehad. Jammer, maar aan de andere kant kun je hieraan wel merken dat ze alles zelf en vers maken.