Tosca

Pijnackerstraat 1e 3035 GW Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Tosca

Tosca is gelegen in het hartje van het Ouden Noorden.

Onze keuken brengt de mooiste producten in een Mediterraanse/ Italiaanse stijl.
Van alle ingrediënten die we gebruiken kennen we het verhaal, van begin tot het einde.
We werken voornamelijk met lokale leveranciers, die elke dag vers aanleveren.

Onze gerechten volgen de seizoenen waardoor ons menu regelmatig wisselt.

Kom het vakantiegevoel beleven in het restaurant of op ons levendige terras.

Tot snel

Céline en Akko

Meer informatie over restaurant Tosca

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

Uitmuntend
9,4
9,4

Jouw recensie over het restaurant Tosca

Jaap P.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Vriendelijke en toch professionele service met enthousiasme voor hun eigen producten.
Uitstekend advies over wijn spijs combinatie.
Helen V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
erg gezellig en lekker gegeten op terras; heerlijke gerechten, goede wijn
Heleen K.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Heerlijk onder de druivenranken gezeten aan een lange tafel - echt een buitengevoel - met heerlijke huiswijnen zowel rood als wit - vooraf antipasti - met geweldig lekker brood erbij - hoofdgerecht de sucade smolt in je mond en de tonijn was om te smullen. Afgerond met tiramisu meta aardbeien en witte chocolade
Kortom het was een geslaagde avond
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
fantastisch terras, alsof je op een Zuid Frans pleintje bent neergestreken. Bediening prima, adequaat en vriendelijk. Eten is gewoon goed, niets meer aan doen!
Michel W.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Mooie gerechten, uitstekende huiswijn, vriendelijke bediening, gezellig terras.
Gewoonweg een pareltje in het Oude Noorden.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Heerlijk gegeten, prachtige setting buiten onder de druiven... goed advies over wijn en lekkers buiten de kaart om. Hele leuke avond!
Sanne G.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Wat een heerlijke plek in het Noorden van Rotterdam! Het restaurant ligt er leuk, aan een pleintje, de druiventrossen boven je hoofd creëeren een vakantie gevoel. eten onder de druiventrossen. Daarnaast is het eten erg goed. Ga ook zeker voor een dessert! Het personeel is gezellig en brengt goede sfeer aan tafel. Echt een aanrader voor een heerlijke avond in alle opzichten.
V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Heerlijk en gevarieerd eten, rustige, lommerrijke plek, prettige, informele bediening. Goede prijs-kwaliteit verhouding.
Nico B.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
's Zomers is het heerlijk toeven op het rustige, met wijnranken overgroeide terras van Tosca. Eerlijke, authentieke gerechten, een geweldige wijnkaart en zeer vriendelijke bediening maken dit een parel van Noord!
Suzanne W.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
The best!!
Evelien D.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Restaurant heeft een zeer gemoedelijke uitstraling. Zowel buiten als binnen voldoende plaats. Lief dat er voor buiten ook aan een plaid is gedacht als het afkoelt. Bediening zeer attent, behulpzaam en hartelijk. Eten zeer smakelijk, verzorgd opgediend. Prijs/kwaliteit goed in evenwicht.
Cynthia A.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Wij hebben een heerlijke avond gehad bij Tosca. Je wordt goed geadviseerd in een mooie samenstelling van gerechten en wijn. De gemarineerde tonijn was geweldig van smaak en ook het lam is echt een aanrader! We hadden geluk met het weer en konden buiten op het idyllische terras zitten, waar we het gevoel hadden terug op Sicilië te zijn.
Helene B.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Voor de 2e keer bij Tosca gegeten, op een mooi plekje in het Oude Noorden. In de avond zon buiten gegeten. We hebben de dag gerechten genomen; antipasti mosselen en vongole gekookt in venkel en secondo; heerlijke verse zwaardvis met gebakken radicchio en vijgen en cotorno heerlijke witlof
De tarimiso met aardbeien en witte chocolade was een waardige afsluiting van een heerlijk etentje.
Bediening is goed en prettig
Lida M.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Gezellige plek midden in het oude noorden, zittend onder de druivenstruiken was het eten prima en de bediening vriendelijk, kundig en snel!
Barbera K.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Prachtige ambiance voor een zomerse avond! Eten was heerlijk en de bediening verfrissend. Ik ga hier snel nogmaals eten!
Cora E.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
top lekker eten met een zeer goede bediening op een mooi plekje in rotterdam
Naomi R.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Lekker eten goede service op zijn Rotterdams
Matthijs B.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Fijne en gezellige avond met lekker eten. Nou moet ik verder schrijven wat ik helemaal niet wil want spreken is zilver en zwijgen is goud!
Claudia M.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Bij de ontvangst hadden we het idee dat we lang moesten wachten maar dat lag er waarschijnlijk aan dat er nog een persoon moest komen van ons gezelschap.
Verder heeft het personeel heel veel kennis van de gerechten, was super gemotiveerd en gezellig. Zij wisten ook een goede wijn te vinden bij de verschillende gerechten. Hele lekkere wijnen!
Het eten was verrassend en heel erg lekker. Wij zaten eerst buiten op het terras en konden ook binnen aan de voor ons gereserveerde tafel plaats nemen wanneer wij het koud zouden krijgen. Dekens waren op voorraad, mocht je die over je benen willen.
Wanneer je op het terras zit, waan je je echt in Italie.
Echt een aanrader!!!
Carmencita83 .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Goed eten! Hebben hier ons 5 jarig jubileum gevierd. Leuk terras en aardige bediening ook. Prijs viel ons ook reuze mee. Komen hier zeker terug.