Tosca

Pijnackerstraat 1e 3035 GW Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Tosca

Tosca is gelegen in het hartje van het Ouden Noorden.

Onze keuken brengt de mooiste producten in een Mediterraanse/ Italiaanse stijl.
Van alle ingrediënten die we gebruiken kennen we het verhaal, van begin tot het einde.
We werken voornamelijk met lokale leveranciers, die elke dag vers aanleveren.

Onze gerechten volgen de seizoenen waardoor ons menu regelmatig wisselt.

Kom het vakantiegevoel beleven in het restaurant of op ons levendige terras.

Tot snel

Céline en Akko

Meer informatie over restaurant Tosca

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

Uitmuntend
9,3
9,2

Jouw recensie over het restaurant Tosca

Nelleke B.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Lekker gegeten!
Annet D.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2019
Heerlijk gegeten. Goede wijn en fijne bediening.
Waren hier voor het eerst, maar komen zeker terug!
Laurine K.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2019
Heerlijk restaurant: knus en gezellig. Geweldige en vooral persoonlijke service. Vooral de vis van de dag is altijd favoriet.
Marieke K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Gezellige atmosfeer met erg vriendelijke en gastvrije bediening. Top!
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Voortreffelijk eten, goede sfeer en top bediening. We gaan er binnenkort weer eten. De eend en het visrolletje waren heerlijk, maar ook de groenten, spruiten en pompoen met salie,
Aanrader!!
Marloes D.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
Voor de verjaardag van mijn moeder nam ik mijn ouders mee naar Tosca. Lang geleden dat ik ze zo enthousiast heb gehoord over het eten in een restaurant. Het personeel gaf ons een heel welkom gevoel en zorgde er echt voor dat we het naar ons zin hadden. Kijk er naar uit om hier terug te komen, vooral in de zomer met het terras.
Sergio V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2019
Heerlijk gegeten, voorgerecht van de dag (buikspek) was een topper (mag van ons de kaart op!)
Goede prijs/kwaliteit en vriendelijke bediening. Komen zeker terug.
Pip R.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Mijn man en ik ging onze eerst jaar huwelijks jubileum vieren door het eten bij Tosca en waren echt onder de indruk van de hoge kwaliteit van de gerechten - die waren bijzonder lekker! De prijzen zijn precies wat je zou verwachten van zo'n lekkere diner, of zelfs goedkoper. Het restaurant zit op een mooie, achterliggende pleintje in Noord Rotterdam en is mooi ingericht met een gezellige sfeer. Service is ook zeer goed, ze weten veel over de wijn lijst en menu kaart en zijn heel vriendelijk. We hebben het echt naar ons zin gehad!
Tjerk B.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2018
Geweldig eten bij Tosca. Verrassende gerechten en smaakcombinaties. Heerlijk avondje uit. Tip: Laan de chef je verrassen met de menukeuze.
Robert M.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
Eten was verrassend goed. Octopus was super mals, gesmoorde rundvlees eveneens heerlijk. De tussengerechten (pasta en gnochi) wellicht iets te veel als je een maagverkleining hebt, maar zal ik de volgende keer zeker niet overslaan. De wijnen waren ook zeer de moeite waard. Wel reserveren!
Nees M.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Voor het eerst hier gegeten. Jammer dat ik dit restaurant niet eerder heb ontdekt. We hebben hier echt heerlijk gegeten. Kleine kaart, maar dat komt de gerechten alleen maar ten goede. Bediening en ambiance waren meer dan voortreffelijk. Een absolute aanwinst voor het “upcoming” Oude Noorden. Wij gaan hier zeker terugkomen.
Raymond V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Wat een heerlijke avond! Op aanraden van een vriend hier terecht gekomen tijdens ons weekendje Rotterdam. Ondanks dat de site anders doet vermoeden is Tosca een gezellig, intiem restaurant, echt huiskamergevoel. De bediening is erg vriendelijk en gastvrij, je voelt je je hier dan ook meer dan welkom. Mooie, niet te grote kaart gevuld met diverse Italiaanse gerechten. We aten kwartel, buikspek, gnocchi met paddestoelen, runderstoof en saltimbocca en alles smaakte verrukkelijk. Absoluut een aanrader!
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Matige ervaring. Ober was nogal popie jopie, op het randje af, bezig één van de dames in mijn gezelschap (vriendin van mijn vriend) aan tafel te 'versieren' op zijn manier maar wij vonden dit niet erg gepast.
Vond de prijs/kwaliteit verhouding aan de hoge kant, qua prijs dan. EUR 175 voor 4 personen, uitsluitend hoofdgerecht en de wijn per glas onevenredig duur eur 5,50 per glas voor een simpele Pinot Grigio.
Meerdere keren om een tweede biertje moeten vragen, na 3 x vragen (irritant) kwam het maar zag later wel 4 x bier op de rekening (terwijl er slechts 2 geserveerd zijn).
Janneke S.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Hele leuke plek, kan me indenken dat het hier in de zomer echt super is! Het eten was oke, niet extreem goed, er zat vrij veel kaas over alle gerechten waardoor het wat zwaar werd. Het was dus voor mij prima maar niet echt bijzonder, lag misschien ook aan de keuze van de gerechten.
Ron M.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Weer eens een bezoek gebracht aan Restaurant Tosca in Oud-Rotterdam 1ste Pijnackerstraat 120. Zoals steeds ervaren gezellig, goed en goedgemutste equipage. Plezierige avond gehad en komen er beslist wel weer terug.
Alle tafeltjes bezet met goed publiek. Wijnkeuze volop voor een ieder wat wils.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Erg prettig restaurant voor gezellige avond met vrienden. Goed eten, prima wijn voor schappelijke prijs en service met een glimlach. Spanisch coffee staat niet op de kaart maar werd toch met verse room voor ons gemaakt. Een pareltje in Noord!
Femke O.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Wat een superleuk restaurant! Echt een aanrader ????.
Johnny Z.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Geweldig restaurant!!!
Lonneke B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Super lekker gegeten met smaken die perfect bij elkaar pasten. Lekkere huiswijn en een fijne sfeer met vriendelijke bediening. Zou zo terug gaan!
Rolf V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Fantastisch lekker gegeten. Op ons verzoek kregen wij bijpassende wijnen bij de gerechten. De wijnen waren zeer geslaagd als combinatie met het eten en er werd goed aangegeven wat we kregen en waarom we dit kregen. Ons bezoek aan Tosca was zeer geslaagd en voor herhaling vatbaar.