Tosca

Pijnackerstraat 1e 3035 GW Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Tosca

Tosca is gelegen in het hartje van het Ouden Noorden.

Onze keuken brengt de mooiste producten in een Mediterraanse/ Italiaanse stijl.
Van alle ingrediënten die we gebruiken kennen we het verhaal, van begin tot het einde.
We werken voornamelijk met lokale leveranciers, die elke dag vers aanleveren.

Onze gerechten volgen de seizoenen waardoor ons menu regelmatig wisselt.

Kom het vakantiegevoel beleven in het restaurant of op ons levendige terras.

Tot snel

Céline en Akko

Meer informatie over restaurant Tosca

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

Uitmuntend
9,4
9,3

Jouw recensie over het restaurant Tosca

Marlot V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Lief, klein restaurant in Rotterdam-noord. Helaas was de ijsmachine leeg waardoor we geen gin-tonic als aperitief konden drinken. De daarop bestelde fles wijn was niet op voorraad. Na het dessert geen aandacht meer gehad van de ogenschijnlijk attente gastheer. Zonder koffie of thee de deur uit... Eten was prima, overdaad aan sinaasappel vond ik persoonlijk iets minder. Maar ach, over smaak valt niet te twisten.
Jordy L.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Bediening professioneel en informeel. Hele leuke inrichting en sfeer. Lekker eten voor een schappelijke prijs. Tosca is een pareltje van Rotterdam Noord
Ger P.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Service kan attenter maar is zeker niet slecht. Eten voortreffelijk. Heerlijke wijn voor een redelijke prijs. Uiteindelijk ben je toch snel €100+ kwijt met zn tweetjes dus niet een plek voor dagelijkse maaltijden. Had ik al geschreven dat het eten voortreffelijk was? ;-)
Diana S.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Eten bij Tosca is altijd een feestje. Dit keer ben ik verrast met hele fijne nieuwe gerechten. Ik kom snel weer langs om meer te proberen!
Lenie L.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Onverwacht geweldig lekker gegeten bij "Tosca"
Midden in Rotterdam-Noord is dit geweldige restaurant gevestigd.
Gelukkig hadden we gereserveerd, want het werd druk !
Het eten is ronduit gewerldig en dat geldt ook voor de bediening.
kortom een geweldige plaats om lekker te eten in een vriendelijk sfeer
Carolien V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
En een heel prettig gezelschap!
Nanouk V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Op vrijdag heb ik voor het eerst bij Tosca gegeten t.g.v. een verjaardagsdiner en op zondag ben ik er zelf gaan eten met mijn familie. Nadien hebben ze allemaal gezegd dat het eten heerlijk was en de bediening uitmuntend. Het personeel is heel erg vriendelijk en gezellig en het eten is echt fantastisch. De Pulpo en buikspek zijn bij mij favoriet en de semifreddo is mijn nieuwe lievelingstoetje! Ook het restaurant is super gezellig en sfeervol zowel binnen als buiten. Een van de beste restaurants in Rotterdam --> 10/10!
Els N.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Gastvrij en prettig team met uitstekende kok. Mogelijkheid tot buiten eten. Prettig grote tafels en op het terras veel ruimte. Binnen wat kleiner. Een plek om terug te keren.
Guusje O.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Tosca is mijn favoriete plek in Rotterdam. Verfijnd en onwijs lekker eten, een prachtige plek en een goede service. De bediening geeft je een speciaal gevoel en een beetje persoonlijke aandacht. Ik ga altijd bij Tosca eten als ik iets te vieren heb. Het is echt een feestje.
jetbruins .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Super leuke stek, goed personeel, wijnkennis was top en (h)eerlijke gerechten! Wij gaan hier zeker nog 1 of meerdere keren terugkomen... en we wonen niet in de buurt, maar het doorrijden meer dan waard!
Laura B.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Het eten was erg lekker. Bediening was attent en snel. Leuke plek en ook buiten zit je erg leuk. Wij komen zeker nog een keer terug en zullen het bij anderen aanbevelen!
Victor V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Genoten van het lekkere eten!
Nadiya D.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Ik ging bij Tosca eten om mijn moeder te trakteren voor haar verjaardag. Heerlijk gegeten, superfijne avond beleefd, service is subliem! Hele leuke inrichting, leuk plekje in Rotterdam Noord. Ik ben er al eerder geweest, maar blijf terugkomen.
Jaap P.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Vriendelijke en toch professionele service met enthousiasme voor hun eigen producten.
Uitstekend advies over wijn spijs combinatie.
Helen V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
erg gezellig en lekker gegeten op terras; heerlijke gerechten, goede wijn
Heleen K.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Heerlijk onder de druivenranken gezeten aan een lange tafel - echt een buitengevoel - met heerlijke huiswijnen zowel rood als wit - vooraf antipasti - met geweldig lekker brood erbij - hoofdgerecht de sucade smolt in je mond en de tonijn was om te smullen. Afgerond met tiramisu meta aardbeien en witte chocolade
Kortom het was een geslaagde avond
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
fantastisch terras, alsof je op een Zuid Frans pleintje bent neergestreken. Bediening prima, adequaat en vriendelijk. Eten is gewoon goed, niets meer aan doen!
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Heerlijk gegeten, prachtige setting buiten onder de druiven... goed advies over wijn en lekkers buiten de kaart om. Hele leuke avond!
V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Heerlijk en gevarieerd eten, rustige, lommerrijke plek, prettige, informele bediening. Goede prijs-kwaliteit verhouding.
Sanne G.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Wat een heerlijke plek in het Noorden van Rotterdam! Het restaurant ligt er leuk, aan een pleintje, de druiventrossen boven je hoofd creëeren een vakantie gevoel. eten onder de druiventrossen. Daarnaast is het eten erg goed. Ga ook zeker voor een dessert! Het personeel is gezellig en brengt goede sfeer aan tafel. Echt een aanrader voor een heerlijke avond in alle opzichten.