Tosca

Pijnackerstraat 1e 3035 GW Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Tosca

Tosca is gelegen in het hartje van het Ouden Noorden.

Onze keuken brengt de mooiste producten in een Mediterraanse/ Italiaanse stijl.
Van alle ingrediënten die we gebruiken kennen we het verhaal, van begin tot het einde.
We werken voornamelijk met lokale leveranciers, die elke dag vers aanleveren.

Onze gerechten volgen de seizoenen waardoor ons menu regelmatig wisselt.

Kom het vakantiegevoel beleven in het restaurant of op ons levendige terras.

Tot snel

Céline en Akko

Meer informatie over restaurant Tosca

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

Uitmuntend
9,3
9,4

Jouw recensie over het restaurant Tosca

Suzanne W.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
The best!!
Evelien D.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Restaurant heeft een zeer gemoedelijke uitstraling. Zowel buiten als binnen voldoende plaats. Lief dat er voor buiten ook aan een plaid is gedacht als het afkoelt. Bediening zeer attent, behulpzaam en hartelijk. Eten zeer smakelijk, verzorgd opgediend. Prijs/kwaliteit goed in evenwicht.
Cynthia A.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Wij hebben een heerlijke avond gehad bij Tosca. Je wordt goed geadviseerd in een mooie samenstelling van gerechten en wijn. De gemarineerde tonijn was geweldig van smaak en ook het lam is echt een aanrader! We hadden geluk met het weer en konden buiten op het idyllische terras zitten, waar we het gevoel hadden terug op Sicilië te zijn.
Helene B.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Voor de 2e keer bij Tosca gegeten, op een mooi plekje in het Oude Noorden. In de avond zon buiten gegeten. We hebben de dag gerechten genomen; antipasti mosselen en vongole gekookt in venkel en secondo; heerlijke verse zwaardvis met gebakken radicchio en vijgen en cotorno heerlijke witlof
De tarimiso met aardbeien en witte chocolade was een waardige afsluiting van een heerlijk etentje.
Bediening is goed en prettig
Lida M.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Gezellige plek midden in het oude noorden, zittend onder de druivenstruiken was het eten prima en de bediening vriendelijk, kundig en snel!
Barbera K.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Prachtige ambiance voor een zomerse avond! Eten was heerlijk en de bediening verfrissend. Ik ga hier snel nogmaals eten!
Cora E.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
top lekker eten met een zeer goede bediening op een mooi plekje in rotterdam
Naomi R.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Lekker eten goede service op zijn Rotterdams
Matthijs B.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Fijne en gezellige avond met lekker eten. Nou moet ik verder schrijven wat ik helemaal niet wil want spreken is zilver en zwijgen is goud!
Claudia M.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Bij de ontvangst hadden we het idee dat we lang moesten wachten maar dat lag er waarschijnlijk aan dat er nog een persoon moest komen van ons gezelschap.
Verder heeft het personeel heel veel kennis van de gerechten, was super gemotiveerd en gezellig. Zij wisten ook een goede wijn te vinden bij de verschillende gerechten. Hele lekkere wijnen!
Het eten was verrassend en heel erg lekker. Wij zaten eerst buiten op het terras en konden ook binnen aan de voor ons gereserveerde tafel plaats nemen wanneer wij het koud zouden krijgen. Dekens waren op voorraad, mocht je die over je benen willen.
Wanneer je op het terras zit, waan je je echt in Italie.
Echt een aanrader!!!
Carmencita83 .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Goed eten! Hebben hier ons 5 jarig jubileum gevierd. Leuk terras en aardige bediening ook. Prijs viel ons ook reuze mee. Komen hier zeker terug.
Nicole D.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Heerlijk gegeten bij Tosca. Goede kaart en de bediening is super. Ze komen elke keer op het juiste moment bij je tafeltje en weten alles over de gerechten van de kaart.
Ik zal dit restaurant zeker aanraden bij vrienden, familie en kennissen! Bedankt toppers!
Esther K.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Heerlijk gegeten, fijne sfeer.
Linda A.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Goed gastheerschap, gezellig terras en kwalitatief goed eten. Heerlijke avond gehad!
John V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
In Tosca tref je een prettig ongedwongen sfeer. Ons werd geadviseerd om drie verschillende voorgerechtjes te nemen en die te delen. De gemarineerde tonijn was ronduit verrukkelijk. Ook de gesmoorde venkel was erg verrassend. De zwaardvis was goed. Totaal niet droog, maar had van mij iets "rauwer" gemogen.
Eline P.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Altijd hoge kwaliteit eten, heel prettige bediening en gezellige sfeer. Ik zou het iedereen aanraden en wij komen zeker terug!
Talitha N.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Heerlijk! We zaten buiten op een gezellig en groen terras, sfeer was fijn, eten was heerlijk en de bediening was top! Wij gaan hier vaker heen!
J.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Een zeer leuk en goed restaurant. Mooie locatie in Rotterdam-Noord. Altijd een top service en lekker eten! Zeker een aanrader als je in Rotterdam bent.
Vrikes .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Zocht een voor ons nog onbekend restaurant om iets te vieren. Via internet kwam ik bij Tosca terecht en heb online gereserveerd. Tosca is, wat ons betreft, een zeer aangename verrassing. De bediening vooral is bijzonder attent, oplettend en hartelijk (geen spoor van opdringerigheid). De gerechten zijn zeer smakelijk en goed verzorgd, zonder al te veel versiering. Opvallend is hoe ons werd aangeraden niet teveel te bestellen en sommige gerechten te delen. En gelijk had zij. Hoewel bijna alle tafels bezet waren, is de akoustiek heel goed op orde; wij hadden geen last van anderen, het was gewoon gezellig. We komen zeker terug.
Hiske E.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Super vriendelijk geholpen, persoonlijke touch. Geweldige gerechten met heerlijke ingrediënten. De truffel pasta zeker een aanrader. Al met al ontzettend tevreden. Heerlijk gegeten.