Tortillas

Heuvel 47 5038 CS Tilburg Nederland Kaart

Over restaurant Tortillas

Mexicaanse gezelligheid voor iedereen

Kom naar Tortillas om gevarieerd te dineren in prettig Latijs-Amerikaanse sferen. De Mexicaanse gezelligheid is er voor iedereen. Zoals de naam al doet vermoeden eet je hier de lekkerste tortilla's, enchillada's, burrito's of een mooie steak. Grote eters gaan natuurlijk voor de Los Gigantos, een hamburger van 340 gram! Hasta luego!

Meer informatie over restaurant Tortillas

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
6,8
Lang
I. W.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Het was erg druk bij Tortilla's, we konden nog aan het laatste tafeltje zitten. Het duurde wel even voordat er een extra stoel werd aangedragen. We hadden 1,5 uur om iets te eten, voordat we naar een concert gingen. Het duurde al lang voordat we überhaupt de kaart kregen, dus uit voorzorg geen voorgerecht besteld. Dat was maar goed ook, want ook aan het toetje kwamen we niet meer toe. De bediening was wel vriendelijk, maar het duurde allemaal wel erg lang. Het hoofdgerecht viel tegen. De enchiladas uit de oven vielen tegen, veel kaas, weinig zure room en wat kip in een deeglaagje. En als garnering een flinterdun stukje meloen. Ik vond het de 15 euro niet waard
Romy D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Leuke , kleurige zaak met uiterst vriendelijk, jong personeel. Soms wordt er iets vergeten, maar dat mag de pret niet drukken. Eten is goed, maar iets meer Tex-Mex / grill dan Mexicaans. Gezellige, ongedwongen sfeer. Glutenvrij was goed voor elkaar dmv allergenenlijst.
Tinusjes .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Met een groupon bon hier gegeten.
3 gangen a la carte voor 2 personen.
Nachos en Albondigas als voorgerecht.
Nachos waren goed, de albondigas waren heerlijk.
Queso de Cabra en de TexMex Pepperburger als hoofdgerecht.
De texmex burger was een beetje saai kwa smaken.
Chocolate delight als toetje, die was super lekker.
Bediening was goed.
Edwin M.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2015
Na een aantal goede ervaringen bij Tortillas Breda nu bij Tortillas Tilburg gegeten.
Eten smaakte goed: lekkere pittige tomaten-kokos soep, goed gekruid vlees en lekkere nagerechten. Vreemd wel dat de tortillas volledig koud geserveerd werden. Service is vriendelijk en attent. Decor ziet er sfeervol uit met leuke bijpassende muziek op de achtergrond. We gingen met een goed gevoel weg, maar desondanks vonden we de vestiging in Breda net wat beter scoren (op alle puntjes).
Dirtsa .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Met zeven mensen bij Tortillas gegeten op een zaterdagavond. Tortillas ligt in een straat met heel veel eetcafés en restaurantjes. Het heeft een terrasje aan de straat, op een binnenplaats ("tuin" is een te groen woord) en plaatsen binnen voorin, achterin (achteraf de gezelligste plaatsen) en boven. Wij konden kiezen en kozen boven met uitzicht op de tafeltjes op het achterterras. Als starter namen we de tapa's variadas tweemaal en eenmaal de nachos todos. Dat was een gevarieerd en smakelijk voorgerecht voor iedereen en genoeg voor zevenen. De Los Gigantos smaakten prima, de Burrito Autentico en de Enchiladas de pescado ook. De Pinchos waren niet zo mals als je verwacht van runderhaas. Jammer. We hadden nog twee salades besteld, maar dat was eigenlijk net iets teveel omdat bij de Burrito, de Pinchos en de Gigantos ook al knapperige sla zat. Er werd lekker geproefd van de verschillende biertjes, cocktails, versgeperste jus en andere drankjes en we sloten af met zo'n beetje alle nagerechten van de kaart. De prijs/kwaliteit verhouding is goed. De verse groente waren ook echt vers. Het personeel is erg vriendelijk en attent en kwam veelvuldig de trap op. Misschien dat het nog gezelliger zou zijn geweest als er boven ook leuke lampjes werden aangedaan toen het donkerder werd en als de stofzuiger uit het zicht was gezet. Verder een prima avond gehad.
Pluisje1974 .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2015
Tortillas is een Mexicaans restaurant in het centrum van Tilburg. Eten is ok, niet echt bijzonder maar wel lekker. Ze mogen wel een x de kaart veranderen vind ik. Wel leuk dat ze nu een menukaart met gezonde keuzes hebben, met het aantal calorieën erbij vermeld. Bediening was echt heel erg vriendelijk, we waren er op een zondag en werden bediend door 2 mannelijke serveerders. Het decor doet wel een beetje armoedig aan, het restaurant zou wel een opfrisbeurt kunnen gebruiken!
Kukelpapa .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2015
Matig matig matig het personeel is aardig en het restaurant ziet er leuk uit maar het eten valt tegen. En waar gaat het uiteindelijk om? Juist :)

Porties zijn wat smakeloos en vet. Jammer
Pinknona .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2015
Wij zijn met 5en daar gaan eten. De bediening is aardig. Het restaurant ziet er gezellig uit.
Het eten viel heel erg tegen. We hadden allemaal verschillende dingen. Het was erg flauw, niet goed op smaak en we vroegen om gewone peper dat hadden ze niet eens. Alleen tabasco hadden ze. Dat is zonde om op je gerecht te doen. Jammer was het geld niet waard voor de kwaliteit die kreeg.
Tamara1983 .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2015
Eten was matig. Ben stukken beter gewend bij soortgelijke collega's. Het hoofdgerecht was heel erg vet! Beetje uitgeschoten met de kaas. Wc stonk ontzettend naar urine, echt heel goor! Voorin trekt het, vooral vanwege de deur die mensen continu open laten staan. Misschien idee om een bordje, deur sluiten aub, op te hangen. Personeel was super vriendelijk overigens! Maar de kok mag beter zijn best doen. Voor mij persoonlijk niet voor herhaling vatbaar.
Miekevangorp .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
Het eten was weer echt goed. We hebben weer genoten. Doordat je uit de hele kaart kon kiezen hebben we ons vaste recept weer gegeten. Heerlijk!!!
Leonie P.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
Bediening was top. Ze waren enthousiast, luisterde goed na wat wij graag wilden. Eten was ook heerlijk. Echt iets om na terug te gaan!
Kelly_Janssen .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2015
Voor het eerst met een groupondeal hier gegeten en ik vond het heerlijk. Het eten is goed op smaak gebracht en het personeel is aardig en behulpzaam.
Reshma G.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2014
Het eten was lekker; de porties waren in verhouding en alles was goed op smaak. De sangria is overigens aan te raden. Prijs/kwaliteit verhouding is prima. De service was naar tevredenheid; snelle en vriendelijke bediening. Het decor is gezellig, maar iets te kitsch naar mijn smaak, maar dat hoort natuurlijk wel bij een beetje bij een mexicaans restaurant.
Kimjanssen93 .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2014
Het eten was heerlijk, verder was het een gezellig restaurant en de service was perfect! Een aanrader zijn de tapas als voorgerecht, zo krijg je een beetje van alles!
Hattrickmaster5 .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2014
Het is goed eten. Al kon de service wel wat beter. We moesten wel wat langer wachten voordat we geholpen werden. Maar toen we geholpen werden kwam het eten lekker snel:)
Nenske .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
Prima service. Het eten is niet echt bijzonder maar wel lekker en zeker genoeg. Ik praat dan wel over 3 gangen want dat was de voorwaarde om gebruik te kunnen maken van de lens bonnenactie
Maxima40 .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2014
Tortillas is een gezellig restaurant, beetje informeel, wat wij erg prettig vinden. De bediening is altijd aardig. De Angussteak is zo lekker dat we weer snel teruggaan.
Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2014
Lekker gegeten, gezellige sfeer. Alleen zou een gordijn bij de deur wel prettig zijn want je zit vol in de tocht telkens als iemand in- of uitloopt. Verder beslist een aanrader!
Angela V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2014
Mijn vlees was koud, frietjes slap en moest zelf nog scherp mes gaan halen om te kunnen snijden. Daarna wou ik thee of koffie ipv toetje maar mocht niet moest perse toetje van menu ivm actie . Toch maar chocolade taartje besteld, die was zo droog dat ie uit elkaar viel toen me vork erin stak dus laten staan, bij afrekenen vroeg ze niet eens of goed was of wat er mis was ben maar gewoon gegaan.
Giel D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2014
Eten is goed, vriendelijke bediening.
Reservering goed verlopen,alleen is tortillas op kleine heuvel, wij werden naar heuvel gestuurd, daar was niet gereserveerd, dus we zijn naar korte heuvel gegaan waar we tortillas vonden. We zouden een genoegdoening voor het verkeerd sturen op prijs stellen.

Groet