Tortillas

Dommelstraat 34 5611 CL Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Tortillas

Gezellig Mexicaans

Een avond eten bij Tortillas is net als een vakantie naar Midden-Amerika. Zachte prijzen, een kleurrijke omgeving en uiteraard eten van de Mexicaanse keuken. Op zoek naar een low-key restaurant en zin in soulfood? Dit restaurant biedt alles wat je zoekt.

Meer informatie over restaurant Tortillas

Maandag t/m Vrijdag 17:00 - 22:30
Zaterdag en Zondag

Rina V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Enthousiaste ontvangst door jongeman. Het was allemaal precies goed - kende het restaurant van 20 jaar terug, het is geen haute cuisine, maar daar was het niet voor gekozen. Het eten is allemaal smakelijk, verzorgd, vers gesneden groenten en bediening was vlot tussen de gangen. Het was een leuke plek om te gaan eten als moeder dochter - was hier samen met mijn tiener die ook alles lekker vond.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Leuk , gezellig restaurant , met lieve bediening
Er is een ruim keuze menu , ook vegetarisch
De inrichting is vrolijk , van binnen kun je aan je tafel direct door een open raampartij de Dommelstraat inkijken
Wat een apart sfeertje teweeg brengt
Mimmeding .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
We aten met de AH bon bij Tortilla's. Daar aten we al eerder met een bon waarbij het tweede hoofdgerecht gratis was. Toen mocht je van de gehele kaart kiezen. Nu was er een speciaal 3 gangen menu voor de AH bonnen (waarbij het tweede menu gratis was). Je kunt verschrikkelijk lekker eten bij Tortilla's maar helaas deed dit speciale AH 3-gangen menu het niet voor ons. Het was het allemaal net niet. En toen we al die lekkere gerechten van de 'gewone kaart' rond ons geserveerd zagen, baalden we eigenlijk best wel. Volgende keer kijken eerst even beter kijken hoe de deal eruit ziet. Want Tortilla's is wel echt een fijn restaurant!
Berry W.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Via AH gaan eten, heerlijk en goed eten wat we gewend zijn van dit restaurant. Wel een beetje te warm binnen maar lekker gewoon buiten op terras gaan zitten.
herma24 .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Je kreeg een kaart van de AH actie waaruit je niet kon kiezen. Je moest alles delen en sommige dingen zoals friet en gamba's waren niet lekker. Er zat ook geen nagerecht bij.
Niet wat ik van tortillias gewend ben helaas.
Jolijn V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Wij komen heel vaak en graag bij tortilla's. Dus met de gespaarde Ah zegels kiezen wij hier dan ook graag voor.. Normaal kun je gewoon van de kaart eten maar deze keer kregen we n Ah menu kaartje waardoor ik me bijna crimineel voelde, wat we vanavond gegeten hebben doet echt afbraak aan de kwaliteit die wij gewend zijn van tortilla's. Ook kregen we dingen die we niet besteld hadden, en er zat een haar in de frietjes. Dan nog niks gezegd over het hele lange wachten.. We zijn erg teleurgesteld over ons etentje van gister.
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Leuke tent met lekker eten. Vlotte bediening en het eten snel op tafel. Aanrader!
Harm V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Lekker gegeten met zijn 2en. Service is goed en zeer vriendelijk. Word snel geholpen en vele variaties mogelijk kwa eten.
jmeesters1966 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Het was prima en voor herhaling vatbaar. We waren er met zijn vieren met AH bonnen. Het enige wat jammer is, vind ik dat ze goedkoopste gerechten verrekenen ( gratis ). Je zou ook de totale rekening minus de drankjes, wat overblijft delen door 2 en daar de drankjes weer bij opgeteld. De sfeer, klantvriendelijkheid, kwaliteit, en wachttijd waren goed tot uitstekend. Aanrader!!!
annie.rijken .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Een verrassend restaurantje zowel eten als gezellige Mexicaanse uitstraling. Het pittige eten was heerlijk en dat was onze bedoeling ook.
Jochem P.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Een goede menukaart met lekkere gerechten, voor ieder wat wils. Heerlijk gegeten voor een goede prijs! De aankleding is echter iets minder.
Invictaz .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Leuk klein restaurantje met prima opzet. Helaas vergeten te reserveren met de AH actie. Volgens Tortillas zouden die tafels al volgeboekt zijn, echter bleef het restaurant vrij leeg die avond... Bediening is redelijk vlot al mocht men vaker komen vragen of we nog wat drinken wilden. Verrassende opzet met het duo menu. Ik ben zelf geen fan van de rechauds aangezien de schaaltjes met dip snel afkoelen maar het ziet er wel leuk uit. Mooie aankleding, je kijkt je ogen uit. Toetjes smaken ook zeer goed. Acceptabele prijzen.
manske11 .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Wederom heerlijk gegeten. Met bon van AH. Keuze uit t hele menu. Vlotte bediening. Gezellige inrichting. Tafeltjes weliswaar krap en weinig privacy, maar dat neem je voor lief als je hier gaat eten. Stoeltjes zijn zeer ongemakkelijk. Ondanks deze minpuntjes blijven wij hier graag terugkomen voor t heerlijke eten.
Ingrid_Eindhoven .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Prima, gezellig ingericht restaurant waar je lekker en voordelig kan eten! Leuke extra is de tequila proeverij en de mogelijkheid artikelen aan te schaffen.
cvdakker .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Het was weer prima en bediening top
Heerlijk gegeten en genoten
Een klein min puntje de stoelen zitten erg hard een kussentje zou niet mis staan
We komen zeker terug
carlavanlin .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Gezellige sfeer en toch voldoende licht. Bediening met te weinig waardoor je lang moet wachten tussen je gerechten. Wel vriendelijk.De mais was niet echt knapperig en de honing erbij te zoet, beter met kruidenboter. Ik bestelde ..dacht ik..1 burrito en kreeg er 2 en moest die ook betalen, staat onduidelijk op kaart, personeel moet vragen 1 of 2. Dessert choc.mousse grote beker. AH actie je betaald het duurste gerecht.
goudkuipje .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
het duurde lang voordat we alles kregen omdat naar mijn idee met gewoon het geheel wil doen met weinig personeel.
Eten was voor de rest wel goed
Mylène D.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
We werden erg vriendelijk onthaald en mochten alles van de kaart kiezen. Helaas waren de inktvisringen uit de diepvries, was de patat slap en de spare-ribs waren heel erg droog. Het toetje was wel lekker, maar niet bijzonder.
HHMG H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
is beter geworden als vroeger,alleen te weinig bediening in het restaurant en op de 1e etage is ook hun restaurant gevestigd naast de begane grond
Vera B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
De tafeltjes staan erg dicht bij elkaar. Gevolg: veel geschuif met stoelen om mensen in staat te stellen te gaan zitten en nogal rumoerig. Wel erg gezellig. De uitleg van hun toepassing van de AH restaurantactie was verwarrend.