Tortillas

Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant Tortillas

Gezellig Mexicaans

Een avond eten bij Tortillas is net als een vakantie naar Midden-Amerika. Zachte prijzen, een kleurrijke omgeving en uiteraard eten van de Mexicaanse keuken. Op zoek naar een low-key restaurant en zin in soulfood? Dit restaurant biedt alles wat je zoekt.

Meer informatie over restaurant Tortillas

Maandag t/m Vrijdag
Zaterdag en Zondag

Jouw recensie over het restaurant Tortillas

Antonio F.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Weer leuke avond.lekker gegeten en prima service. Thx
Antonio F.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Super lekker mexican ribs. Echt een aanrader. Churros als dessert...wouw..geweldig. let op!!!!!de service was top ,Oplettende en heel aardig.
Wilma W.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Heerlijk gegeten !
Noortje G.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk gegeten voor een prima prijsje, de guacamole bevatte wel erg veel knoflook. Service was goed en de sfeer is erg gezellig.
Jaimy B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
perfect restaurant met goede sfeer en heerlijk eten, alleen de ontvangst van bevestiging van de reservering via de website duurde vrij lang.
Joke P.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Was weer geweldig weer als vanouds maar dat heb ik al eerder ervaren vooral doorgaan zokom al 15 jaar bij jullie en ik geniet nog iedere keer weer opnieuw
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Met dank aan de actie Tortillas & IENS. 6 personen volledig diner: 8 tientjes. Voor herhaling vatbaar!
Silvie B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Eten smaakt goed. Gezellige ambiance
Inge R.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Ik had de 50% korting aanbieding gereserveerd en vervolgens is deze niet doorgekomen bij restaurant Tortillas waardoor ze de korting niet wilde geven en wij 1,5 uur enkele reis hebben gereden om naar dit restaurant te gaan. Erg vervelend en volgens het restaurant is Iens/het bedrijf die de deals verzorgt hier verantwoordelijk voor. Graag verneem ik hierop een reactie. Wat betreft het eten bij Tortillas geef ik het voor mexicaans eten een 6-. We eten regelmatig mexicaans maar de smaak van de burritos was erg flauw, extreem droge rijst werd erbij geserveerd en daarbij was de nachos todos (2personen) een erg kleine portie als je kijkt naar de prijs.
Bart P.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Lekker gegeten zonder meer.
Fijn om met een groep/familie te doen.
Veel Rumoer, daardoor voelde het wel wat te druk aan en was het zeker wat te veel voor ons kindje van 4 maanden.

Wij zijn gaan eten met 50% korting en dan zit de prijs goed. Zonder de korting zou ik het er wel te duur gevonden hebben.
Raul B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Lekker gegeten.
Vriendelijke bediening.
En met 50% korting natuurlijk helemaal leuk!
Tamara L.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Gezellige sfeer, heerlijke goede cocktails. Het eten is goed en voldoende. De bediening is zeer vriendelijk. Enig minpuntje is de wachttijd op elke bestelling. Daar mogen ze aan werken.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Prima Mexicaanse stijl eten voor die prijs. We waren hier met de 50% korting actie van iens en de rekening was zo laag dat we ons bijna schuldig voelden. De bediening was correct en de cocktails zijn ook goed ontvangen.

Voor een eenvoudig maaltje op een bescheiden budget zit je hier goed.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Lekker gegeten , goed en snel geholpen
Ine V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Lekker gegeten, aardige bediening!
karen D.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
heerlijk gegeten en mooie deal 50 % korting. zeker voor herhaling .
Leon V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk gegeten bij tortilla’s. Vooraf een heerlijke nacho schotel.. hoofdgerecht spareribs met honing. Heerlijk mals absoluut niet droog. Uienringen waren iets minder, beslag niet echt krokant. Geen plaats meer voor een toetje dus afgesloten met een heerlijk kopje thee/cappuccino ... heerlijk dineetje, sfeer gezellig!
Geert J.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
zeer lekker gegeten, vriendelijke bediening. zeker een bezoek waard. voorgerecht en hoofdgerecht volgde snel op elkaar.
eddy J.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Prima gegeten en goede bediening ondanks dat het bijna helemaal vol was, gelukkig hadden we gereserveerd. Enig minpuntje was dat de menu kaart slecht te lezen was omdat we in een wat donkerder gedeelte zaten. Verder was alles prima, we komen er zeker nog een keer terug.
Noortje G.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Het was een erg gezellig restaurant met heerlijk eten voor een goede prijs.