Tortillas

Dommelstraat 34 5611 CL Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Tortillas

Gezellig Mexicaans

Een avond eten bij Tortillas is net als een vakantie naar Midden-Amerika. Zachte prijzen, een kleurrijke omgeving en uiteraard eten van de Mexicaanse keuken. Op zoek naar een low-key restaurant en zin in soulfood? Dit restaurant biedt alles wat je zoekt.

Meer informatie over restaurant Tortillas

Maandag t/m Vrijdag 17:00 - 22:30
Zaterdag en Zondag

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Jochem P.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Een goede menukaart met lekkere gerechten, voor ieder wat wils. Heerlijk gegeten voor een goede prijs! De aankleding is echter iets minder.
manske11 .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Wederom heerlijk gegeten. Met bon van AH. Keuze uit t hele menu. Vlotte bediening. Gezellige inrichting. Tafeltjes weliswaar krap en weinig privacy, maar dat neem je voor lief als je hier gaat eten. Stoeltjes zijn zeer ongemakkelijk. Ondanks deze minpuntjes blijven wij hier graag terugkomen voor t heerlijke eten.
Ingrid_Eindhoven .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Prima, gezellig ingericht restaurant waar je lekker en voordelig kan eten! Leuke extra is de tequila proeverij en de mogelijkheid artikelen aan te schaffen.
cvdakker .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Het was weer prima en bediening top
Heerlijk gegeten en genoten
Een klein min puntje de stoelen zitten erg hard een kussentje zou niet mis staan
We komen zeker terug
carlavanlin .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Gezellige sfeer en toch voldoende licht. Bediening met te weinig waardoor je lang moet wachten tussen je gerechten. Wel vriendelijk.De mais was niet echt knapperig en de honing erbij te zoet, beter met kruidenboter. Ik bestelde ..dacht ik..1 burrito en kreeg er 2 en moest die ook betalen, staat onduidelijk op kaart, personeel moet vragen 1 of 2. Dessert choc.mousse grote beker. AH actie je betaald het duurste gerecht.
goudkuipje .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
het duurde lang voordat we alles kregen omdat naar mijn idee met gewoon het geheel wil doen met weinig personeel.
Eten was voor de rest wel goed
Mylène D.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
We werden erg vriendelijk onthaald en mochten alles van de kaart kiezen. Helaas waren de inktvisringen uit de diepvries, was de patat slap en de spare-ribs waren heel erg droog. Het toetje was wel lekker, maar niet bijzonder.
HHMG H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
is beter geworden als vroeger,alleen te weinig bediening in het restaurant en op de 1e etage is ook hun restaurant gevestigd naast de begane grond
Vera B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
De tafeltjes staan erg dicht bij elkaar. Gevolg: veel geschuif met stoelen om mensen in staat te stellen te gaan zitten en nogal rumoerig. Wel erg gezellig. De uitleg van hun toepassing van de AH restaurantactie was verwarrend.
ineknuever .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Gezellig restaurant. Omdat we vroeg waren was het nog rustig en de bediening goed.
1 persoon bediening die alles moest doen; drankjes, ontvangen, reserveren, bedienen en uitleg van de kaart.
Wat als de zaak vol zit?
abdeboer .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Ik kan niks anders zeggen dat dat het een prima avond was. Lekker eten, vriendelijke mensen, leuke ruimte. En omdat mijn rescensie blijkbaar 120 woorden moet bevatten typ ik nog wat extras..wat ik eigenlijk niet wil want mijn tekst was kort maar meer is er niet te melden.
marlynooyen .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Vriendelijk personeel, fijn dat je zelfs met de AH bon je eigen menu kon samen stellen :-). Wij hadden als voorgerecht gepofte aardappel met kip. erg lekker (wel best pittig). Vervolgens een burrito en fajita wat beide super was. Het eten werd super warm geserveerd en alle producten waren volgens mij erg vers. Ook het nagerecht werd aangepast naar onze wensen :-). Het enige minpuntje (weinig ruimte om buiten te zitten en de stoeltjes kunnen wel een kusentje gebruiken :-).
rositareumer .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Prima menu voor twee personen. Je kunt zelf je hoeveelheid bepalen en je hebt voor drie gangen gegeten voor 25 euro p.p exclusief de drank.
Service is prima.
frank_kneepkens .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
Bediening correct, duidelijke uitleg over de kortingsactie. Eten viel erg tegen, duurde lang voordat 't geserveerd werd en voorgerecht was bijna koud. Hoofdgerecht (Enchiladas) leek meer op lasagne en je proefde alleen kaas en zure room. We hadden combi 1x kip en 1x gehaktvulling maar was niet van elkaar te onderscheiden en te proeven. Drinken erg duur (wat mij betreft toch echt te duur). Korting werd ook slim verrekend, we waren met 4-en, 2 hadden gerecht A en 2 hadden gerecht B, A was € 2,45 goedkoper dan B. Korting over 4 personen werd dus berekend op 2x gerecht A. Als we apart A-A en B-B hadden gezeten zou het dus goedkoper zijn geweest. Zou sportief zijn om gewoon 1x A en 1x B als korting te rekenen. Maar goed, geeft al aan dat men eigenlijk liever niet met kortingsacties wil werken. We hebben nu 2x met de kortingsbonnen gegeten en 2x viel het tegen. Ieder restaurant heeft zo z'n eigen manier om de omzet toch hoger te krikken, andere restaurant smeerde je vele bijgerechten aan tegen hoge prijzen. 2de 3 gangen menu gratis: laat maar.
MvLente .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
We waren met het hele gezin (6p). Bediening super enthousiast en aardig.
De tijd tussen de gerechten was wat aan de lange kant anders had de bediening zeker een hoger punt gekregen. Eten was goed, de sla en guaccamole goed vers.
bkamerbeek .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Lekker eten, gezellig in de Dommelstraat en ontzettend leuk personeel! Een aanrader voor iedereen, wij komen er zeker nog een keer terug.
Annie-pannie .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Het eten was heerlijk! Wel een beetje machtig :)

De bediening liet soms even op zich wachten maar was verder top!
De stoelen zaten wat hard en de tafels stonden te dicht op elkaar waardoor andere tafels van onze gesprekken mee konden 'genieten'.
annlienlisette .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Samen met mijn vriend wezen eten met de AH restaurant actie . Lekker eten, mijn flautas met kip was goed gekruid en lekker mals. De steak van mijn vriend was ook lekker. Na het toetje zaten wij allebei echt overvol. Vriendelijk personeel .
ritablatter .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Het eten was fantastisch. Het bier was goed. We hebben gevraagd of zij ons konden adviseren. Er werd ons gezegd het driegangen menu te nemen omdat dan alles voorbij komt wat ze in de keuken klaar maken. Het was bijzonder lekker en de bediening was heel aardig. Ik beveel dit restaurant graag aan. We hebben genoten.
Kamasha D.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Goede service ondanks de drukte. Vriendelijk personeel en het eten was echt lekker. Dit is ons tweede bezoek bij Tortillas en zal zeker niet de laatste zijn