Tortillas

Dommelstraat 34 5611 CL Eindhoven Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Tortillas

Gezellig Mexicaans

Een avond eten bij Tortillas is net als een vakantie naar Midden-Amerika. Zachte prijzen, een kleurrijke omgeving en uiteraard eten van de Mexicaanse keuken. Op zoek naar een low-key restaurant en zin in soulfood? Dit restaurant biedt alles wat je zoekt.

Meer informatie over restaurant Tortillas

Maandag t/m Vrijdag
Zaterdag en Zondag

Jouw recensie over het restaurant Tortillas

Susanne G.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
Goed eten en leuke bediening. Wel wat koud in de zaak en donker.
Nathalie T.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Wederom er heerlijk gegeten en genoten van de gezellige sfeer. Vriendin meegenomen zonder veel ervaring met Mexicaans eten.
K.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Top service gekregen van Tortillas, we hebben een zoontje met ADHD en wilde een keertje weer proberen uit eten te gaan (andere keren was dit niet helemaal soepel verlopen) We hadden op tijd gereserveerd (om 17:30) en konden zodoende boven plaatsnemen die speciaal voor ons eerder werd geopend. Zo hebben we gezellig weer eens uit kunnen eten. Aardige bediening, het eten was er snel en erg lekker. Voor herhaling vatbaar!!
H.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Prima Mexicaanse gerechten en veel keus. De tomaten-kokos soep met name is origineel en lekker. Erg Nederlandse om te zeggen, maar de porties zijn ook flink! ;-)
Sarah V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Bedankt voor de gezellige avond.
Thessa V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Zeer aardige bediening, gezellig en knus, lekker eten.
Anne-Marie H.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Echt hartstikke leuke avond gehad! En het eten was erg lekker!
Sander B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Heerlijk gegeten en een hele vriendelijke bediening.
H.R. V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Het was heerlijk onze favoriet Variacion a la Tortillas voor 2 personen blijft lekker en maakt het tafelen entertainen.
En de gebakken banaan als nagerecht mmmmmm
FPW V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Goed, lekker gegeten. Vriendelijk personeel. Prima voorgerechten gehad. Hoofdgerechten waren wat minder: we hadden 2x de tortilla's en beiden gerechten scheelden aanzienlijk in hoeveelheid, waarbij de kleinste meer de grootte van een voorgerecht had. Dat was jammer!
Verder prima :)
Diahann P.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Het eten was niet echt Mexicaans
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Hoofdgerecht kwam helaas al 5 minuten nadat ze het voorgerecht gebracht hadden. Hierdoor het voorgerecht dus half moeten laten staan. Ze kwamen na het eerste drankje ook niet meer vragen of we misschien nog een tweede drankje wilden. Na bijna een half uur wachten zelf nog maar een drankje gaan bestellen. Deze waren er een kwartier later nog niet, toen bleek dat ze de drankjes vergeten waren. Helaas dus niet voor herhaling vatbaar.
Steven H.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Goed! Duurt wel lang
V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Tweede keer dat wij bij Tortilla's in Eindhoven zijn geweest. De eerste keer met een voucher, de tweede keer omdat de eerste ervaring zo positief was! Wederom heerlijk gegeten voor een prima prijs! Erg gezellig restaurant, zeer vriendelijk personeel en snelle service. Ook werd er met mijn (vooraf aangegeven) allergie zeer goed rekening gehouden! Klasse! Ons nieuwe favoriete restaurant in Eindhoven :)
Wendy H.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Heerlijk gegeten, fraaie inrichting en uitstekende bediening.
Yvonne P.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Gezellig restaurantje met enthousiaste bediening en lekker eten. Het is vrij klein, dus je zit wel gauw wat op elkaar, maar wij waren vroeg, dus hadden hier niet zo heel veel last van. Eten bevatte een paar kleine schoonheidsfoutjes, maar verder wel erg lekker. Zo waren van mijn bord nachos er een paar een klein beetje verbrand en vond ik de zalm met gamba fajitas wel erg zout. Ik had ook geen plek op mijn bord om de fajita te vullen, dat werd een beetje rommelig. Maar toch was ik aan het einde van de maaltijd erg tevreden. Wij zullen hier nog wel eens terugkomen.
Noortje B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Gister gezellig met mijn man wezen eten bij tortilla's. Het eten was zo als vanouds lekker. Minpuntje vonden we dat we graag tafel wilden bij de open deuren naar terras, maar kon niet want kwam nog groep 4 en 5 min later wordt er gezelschap van 2 op plek gezet. Dat vonden we niet echt service.
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Lekker en veel eten. Niet hoogstaand maar gewoon goed, smakelijk en lekker. Vriendelijke bediening.
Ronald L.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Eten was kwalitatief matig en de hoeveelheid ook.
Heeft allemaal net te lang in de oven gestaan.
Ook het nagerecht (churros) waren veel te lang gebakken.
Ergste was nog dat je €3,50 betaalt voor een klein biertje.
Joyce S.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Ze proberen altijd om het je naar de zin te maken en houden rekening met persoonlijke wensen.