Tortillas

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Tortillas

Gezellig Mexicaans

Een avond eten bij Tortillas is net als een vakantie naar Midden-Amerika. Zachte prijzen, een kleurrijke omgeving en uiteraard eten van de Mexicaanse keuken. Op zoek naar een low-key restaurant en zin in soulfood? Dit restaurant biedt alles wat je zoekt.

Meer informatie over restaurant Tortillas

Maandag t/m Vrijdag
Zaterdag en Zondag

Jouw recensie over het restaurant Tortillas

Nienke van Houten V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Heerlijk gegeten en een ontzettend leuke sfeer in het restaurant.
p8r .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Gezellig restaurant, keuze menu leuk van opzet maar waarom geen 4 quesadillas voor 2 personen. Als dit echt de prijs voor 1 menu zou zijn vindt ik dat niet in verhouding tot wat je krijgt. Toetje had er ook wel bij gemogen voor die prijs. Eten wel zeer smaakvol.
Remy N.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Super vriendelijke bediening en lekker eten en dat in combinatie met een goede prijs-kwaliteit verhouding maakt dit restaurant een aanrader.
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Het was dan wel een AH actie maar het eten was karig, zeker gezien de prijs. Het was ook jammer dat het eten lauw was en dat verhoogd niet de smaak
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
In dit geval waren wij (onze kinderen) zelf een stoorzender. Er werd relaxed gereageerd.
Ad F.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Wij hebben al vaker met de A.H kaart gegeten bij Tortillas. Tot onze tevredenheid. Behalve deze keer. Normaal kon je daar uit de hele kaart kiezen. Nu kon je alleen kiezen uit 2 tomatensoepen als voorgerecht en als hoofdgerecht of zalm of spinazie of 4 gerechten met kaas. dit zijn geen keuzes! Waar is het vlees of de kip? Mocht dit niet veranderen zie je ons niet meer terug bij Tortillas!
Marie-José F.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Het eten was erg lekker vooral: Fajita beef runderhaaspuntjes met rode ui en paprika.
Het zit hem in de details, het sausje bij de zoete gefrituurde aardappel, mmmm heerlijk.
kreeft27 .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Wij gaan al sinds enkele jaren regelmatig bij Tortillas Eindhoven eten, en het is normaal gesproken altijd goed en lekker. Ze hebben daar (zo heeft een medewerker me ooit verteld) wel een hekel aan de restaurant actie (niet meedoen dan?). En dat is te merken.... We hebben in het verleden eens eerder meegedaan met de restaurantactie van de AH bij dit restaurant. Toen konden we van de normale menukaart een keuzemenu kiezen. Gisteren hebben ik en een vriendin daar weer gegeten. Ik had nu toevallig ook weer een spaarkaart vol, dus die had ik maar meegenomen. Tot mijn verbazing kon ik dit keer niet meer kiezen van de menukaart en kreeg ik een uitgeprint papiertje waar handgeschreven "AH" op stond, met een zeer uitgekleed, summier menu. Dit was foodsharing (dus niet eens ieder een eigen 3-gangen menu). Bovendien moesten we hiervoor € 29,95 per persoon (!!!) voor betalen. Bij navraag klopte dat echt, je kreeg geen 2e 3-gangen menu gratis (zoals actievoorwaarden AH restaurantactie). Plus de toetjes moesten apart afgerekend worden. Wij hadden toen weinig andere keus dan om alsnog de standaard menukaart te vragen en hebben we niet mee kunnen doen aan de actie. Niet netjes van en heel ongebruikelijk. We waren toen ook evenveel kwijt als dat we kwijt zouden zijn geweest als we van de "AH menukaart" zouden hebben besteld.

Dat was helaas niet alles, we kregen pas na een half uur iets te drinken en pas na een uur onze eerste gang ZONDER BESTEK. Dat zijn we zelf gaan halen binnen omdat er niemand rondliep. De vrouwelijke medewerker stond bijna de hele tijd binnen te kletsen achter bij de bar en bekommerde zich totaal niet om de mensen die buiten zaten. Totaal ongeïnteresseerd. Een mannelijke medewerker liep wel regelmatig rond, maar die moesten we ook steeds vragen of we nog iets mochten drinken of iets bestellen, omdat er gewoon niemand naar ons toekwam. Pas aan het einde van de avond (het was toen al tegen 10 uur en iedereen was weg) kregen we netjes wat aandacht.

Aan een tafeltje naast ons waren ook andere mensen aan het klagen geweest. Een dame had vegetarisch besteld en kreeg tot 2 x toe vlees bij haar eten. De vriendin met wie ik er was had bovendien een mooie blonde haar in haar Enchiladas zitten. Was voor haar dus een eenmalige kennismaking en nooit meer. Heel jammer, want ik ben dit echt niet van Tortillas gewend en voelde me erg onwelkom!!a
Rina V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Enthousiaste ontvangst door jongeman. Het was allemaal precies goed - kende het restaurant van 20 jaar terug, het is geen haute cuisine, maar daar was het niet voor gekozen. Het eten is allemaal smakelijk, verzorgd, vers gesneden groenten en bediening was vlot tussen de gangen. Het was een leuke plek om te gaan eten als moeder dochter - was hier samen met mijn tiener die ook alles lekker vond.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Leuk , gezellig restaurant , met lieve bediening
Er is een ruim keuze menu , ook vegetarisch
De inrichting is vrolijk , van binnen kun je aan je tafel direct door een open raampartij de Dommelstraat inkijken
Wat een apart sfeertje teweeg brengt
Mimmeding .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
We aten met de AH bon bij Tortilla's. Daar aten we al eerder met een bon waarbij het tweede hoofdgerecht gratis was. Toen mocht je van de gehele kaart kiezen. Nu was er een speciaal 3 gangen menu voor de AH bonnen (waarbij het tweede menu gratis was). Je kunt verschrikkelijk lekker eten bij Tortilla's maar helaas deed dit speciale AH 3-gangen menu het niet voor ons. Het was het allemaal net niet. En toen we al die lekkere gerechten van de 'gewone kaart' rond ons geserveerd zagen, baalden we eigenlijk best wel. Volgende keer kijken eerst even beter kijken hoe de deal eruit ziet. Want Tortilla's is wel echt een fijn restaurant!
Berry W.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Via AH gaan eten, heerlijk en goed eten wat we gewend zijn van dit restaurant. Wel een beetje te warm binnen maar lekker gewoon buiten op terras gaan zitten.
herma24 .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Je kreeg een kaart van de AH actie waaruit je niet kon kiezen. Je moest alles delen en sommige dingen zoals friet en gamba's waren niet lekker. Er zat ook geen nagerecht bij.
Niet wat ik van tortillias gewend ben helaas.
Jolijn V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Wij komen heel vaak en graag bij tortilla's. Dus met de gespaarde Ah zegels kiezen wij hier dan ook graag voor.. Normaal kun je gewoon van de kaart eten maar deze keer kregen we n Ah menu kaartje waardoor ik me bijna crimineel voelde, wat we vanavond gegeten hebben doet echt afbraak aan de kwaliteit die wij gewend zijn van tortilla's. Ook kregen we dingen die we niet besteld hadden, en er zat een haar in de frietjes. Dan nog niks gezegd over het hele lange wachten.. We zijn erg teleurgesteld over ons etentje van gister.
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Leuke tent met lekker eten. Vlotte bediening en het eten snel op tafel. Aanrader!
Harm V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Lekker gegeten met zijn 2en. Service is goed en zeer vriendelijk. Word snel geholpen en vele variaties mogelijk kwa eten.
jmeesters1966 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Het was prima en voor herhaling vatbaar. We waren er met zijn vieren met AH bonnen. Het enige wat jammer is, vind ik dat ze goedkoopste gerechten verrekenen ( gratis ). Je zou ook de totale rekening minus de drankjes, wat overblijft delen door 2 en daar de drankjes weer bij opgeteld. De sfeer, klantvriendelijkheid, kwaliteit, en wachttijd waren goed tot uitstekend. Aanrader!!!
annie.rijken .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Een verrassend restaurantje zowel eten als gezellige Mexicaanse uitstraling. Het pittige eten was heerlijk en dat was onze bedoeling ook.
Jochem P.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Een goede menukaart met lekkere gerechten, voor ieder wat wils. Heerlijk gegeten voor een goede prijs! De aankleding is echter iets minder.
Invictaz .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Leuk klein restaurantje met prima opzet. Helaas vergeten te reserveren met de AH actie. Volgens Tortillas zouden die tafels al volgeboekt zijn, echter bleef het restaurant vrij leeg die avond... Bediening is redelijk vlot al mocht men vaker komen vragen of we nog wat drinken wilden. Verrassende opzet met het duo menu. Ik ben zelf geen fan van de rechauds aangezien de schaaltjes met dip snel afkoelen maar het ziet er wel leuk uit. Mooie aankleding, je kijkt je ogen uit. Toetjes smaken ook zeer goed. Acceptabele prijzen.