Tortillas Tilburg

Heuvel 47 5038 CS Tilburg Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 29.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Tomate sopa de coco: Tomaten-cocos soep
      Sopa de Abuela: Romige groentensoep
      Nachos: Tortillachips met chilisaus (koud),gegratineerde kaas en zure room
  • Hoofdgerechten
    • Variacion a la Tortillas (voor 1 persoon) 2 bakjes: pittig gekruid gehakt en pikante kip, daarbij tortillas, salade en drie sausjes (chilli, guacamole en zure room)
      Variacion a la Tortillas (voor 1 persoon) 2 bakjes: pikante kip en gekruide rode kidney bonen, daarbij tortillas, salade en drie sausjes (chilli, guacamole en zure room)
      Variacion a la Tortillas (voor 1 persoon) 2 bakjes: in knoflookolie gebakken groenten (paprika,kikkererwten,zwarte bonen,linzen) appel en gekruide rode kidney bonen, daarbij tortillas, salade en drie sausjes (chilli, guacamole en zure room)
  • Nagerecht
    • Churros: Met kaneelsuiker, vanille roomijs en chocoladesaus en slagroom
      Dama blanca: Vanille roomijs met chocoladesaus en slagroom
      Chocolate delight: Coupe heerlijke chocolademousse met slagroom

Meer informatie over restaurant Tortillas Tilburg

Jouw recensie over het restaurant Tortillas Tilburg

Lorna D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Gode C.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2018
Lekker gegeten, fijne en snelle bediening..
Jeroen H.
Heerlijk gegeten!!
Leuk om te proberen
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
We kregen een leuk tafeltje toegewezen aan de gezellige Korte Heuvel in Tilburg.
De service was prima en we werden goed verzorgd. Drankje werden wel erg snel aangeleverd. Duur flesje Sol was nog niet leeg of er volgde al een nieuwe.
Verder was het erg koud in het restaurant. Een deurdranger zou voorkomen hebben dat wij steeds op moesten staan om de deur zelf te sluiten.
Anke K.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Lekker gegeten met de AH restaurantactie. Goed eten voor n heel schappelijke prijs.
Erwin V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel! Binnen is de ruimte niet super gezellig. Drank is wat kostbaar maar het eten is goed geprijsd.
Angela R.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Heerlijk gegeten!
Tonny H.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Hebben met 2 personen heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar.
MJ H.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Het menu van de AH restaurant actie was goed met genoeg keus. Alle gerechten waren heerlijk. De bediening was vriendelijk en er hing een gezellige informele sfeer. We hadden een fijne tafel aan het raam.
Diana N.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
super vriendelijke bediening die luisteren naar de wensen van de klant.
En gerechten aanpassen waar nodig.
Enige commentaar; wat extra servetjes op tafel bij deze gerechten zou fijn zijn.
Florian H.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Het was heel lekker en de service was vriendelijk en attent. Wat je wel moet weten is dat drank heel duur is bij Tortillas Tilburg. Dit lijkt de manier te zijn waarop ze hun omzet creeëren ;)
Maartje F.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
Leuk restaurant met goed eten. Helaas zat er boven het restaurant blijkbaar een verdieping voor een studentenvereniging, waardoor er continu studenten in en uit liepen door het restaurant. Dit was erg vervelend en verstoorde onze avond!
Jeanette N.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2018
Gezellig restaurant met lekker eten en goede bediening.
Ceesjonkers J.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
lekker gegeten, aparte gerechten en leuk om dat te ervaren
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Heel lekker gegeten. Wel misten we de taco’s! Want de eigenlijke reden om bij jullie te gaan eten was omdat we zin in taco’s hadden.
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
op maandagavond, dus het was niet druk. We zijn prima bediend. Gezellig
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Verrassend lekker gegeten in een gezellige sfeervolle achtertuin. De bediening was goed en vriendelijk en de gangen werden qua tijd goed op elkaar afgestemd geserveerd.
Lara G.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
We zaten in een hoekje, waar we vervolgens compleet genegeerd werden. Het duurde een half uur voor we de aandacht konden trekken om nog wat te drinken te bestellen. Het eten van mijn vriendin was lekker, mijn enchilada's allesbehalve. Bedolven onder een dikke laag keiharde kaas lag een mengelmoes van ingredienten, weinig op smaak en niet lekker. Er werd nog uitgelegd, na commentaar te hebben gegeven bij het betalen, dat de serveerster er net 2 dagen werkten, maar dat maakte nou niet bepaald iets beter van de teleurstellende ervaring. Nooit meer, wat mij betreft.
Marijke C.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
We hadden het Menu especial gekozen, erg lekker, maar voor ons wel wat veel.
Handig dat je een halve liter water kon bestellen.