Tortillas Tilburg

Meer informatie over restaurant Tortillas Tilburg

Jouw recensie over het restaurant Tortillas Tilburg

Ann H.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heerlijk eten, gezellige tent maar als je collega's aanspreekt omdat ze iets is vergeten, iets niet geoed heeft gedaan of dat iemand ziek zwak en misselijk is doe dat niet voor je klanten!
Monique L.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Ik kom altijd graag bij Tortilla's; er hangt een fijne sfeer, gezellige salsa-muziek op de achtergrond, altijd attente en vriendelijke bediening en lekker eten. Gisteren werd zelfs gevraagd of de kok nog even moest wachten totdat wij onze nachos vooraf op hadden. Heel attent! Het enige wat ik op merken heb is dat de kwaliteit erg wisselend is. Ik heb de laatste maanden verschillende keren de flautas besteld en ze waren elke keer anders, ook qua samenstelling. Het gerecht van gisteren, de enchilada (geloof ik) met gambas , zalm en spinazie vond ik lekker met voor 16,50 erg weinig, vooral weinig zalm en spinazie! Maar ik blijf terugkomen, hoor!
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Altijd lekker! (zoals altijd) onze favoriet hoor Tortillas! Komen er regelmatig.. de smaken zijn zoooo lekker.. complimenten.. altijd vriendelijke bediening.. nu alweer zin om te gaan :) Echt een aanrader dus!
S.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Prima gelegenheid om spontaan in een ontspannen sfeer lekker te eten en bij te praten. Jammer als je linksvoor een tafeltje hebt, er steeds bij het verlaten of komen van gasten veel kou binnenkomt.
yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Driegangenmenu genomen voor 2 personen. Was erg lekker en ruim voldoende.
Bediening was ook goed.
Voor herhaling vatbaar.
E M.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
We hadden het 3 gangen menu en dat was lekker. Alleen de salade was niet lekker. De grote hamburger was ook goed! Het was meer dan voldoende. Vriendelijke bediening.
Jonas K.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Ik weet dat ze snel gaan verbouwen en dat wordt ook tijd. Maar de sfeer is ondanks de verouderde inrichting geweldig.

Tip:laat het personeel wat vaker langslopen of alles naar wens is. We zaten wat lang zonder drinken.

Spareribs waren TOP...
Max Z.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Lekker eten, gezellig zitten, super vriendelijke bediening. We hadden best een aantal vragen over het menu, hier werd vakkundig antwoord op gegeven op een allervriendelijkste manier.
Elize H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Helaas was de reservering niet goed doorgekomen, blijkbaar was onze reservering en mededeling dat we met kinderwagen kwamen niet doorgekomen. De inrichting is hier helaas ook niet geschikt voor een kinderwagen. Wij zaten aan een ronde tafel in het midden van de zaak en konden elkaar in het rumoer het grootste deel van de tijd niet verstaan. Omdat het druk was, was ook de bovenverdieping open waardoor je constant in de tocht zit van de achterdeur.
Het eten was (zoals we gewend zijn) heel lekker, helaas duurde het ook veel langer dan we gewend zijn. Hierdoor duurde het voor de kinderen uiteindelijk toch te lang.

Volgende keer gaan we weer met zijn 2en, doordeweeks, dan is het minder druk en zonder kinderen is lang tafelen geen probleem.
Kyra K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Eten was een beetje een vettige bedoeling. Ook mijn gerecht met gamba’s en zalm. Salade die bij de gerechtjes zat, hadden ze beter achterwege kunnen laten. Dat stelde weinig voor. Wat droge sla met een beetje tomaat en maïs. Bediening, inrichting en sfeer zijn top.
Jacqueline R.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Het eten was goed, de service was geweldig. Het meal&movie arrangement was goed. Er werd rekening gehouden met de tijd dat de film begon.
Eric L.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Via Ah restaurant actie. Leuk menu. Van alles wat kunnen proeven voor een zeer schappelijke prijs. Ook de normale kaart zag er goed uit
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Voorgerecht tomatensoep subliem, gepureerd en geweldig op smaak.
Tussengerecht in balans.
Hoofdgerecht met een mix van Mexicaanse gerechten. De garnalen in knoflook gebakken waren voortreffelijk en vergelijkbaar met die in een speciaal garnalenrestaurant in Campinas (1 miljoen inwoners in Brazilie). Het bracht ons terug in dat moment. De sfeer was gastvrij en warm.
Voor herhaling, een aanrader!
dick124 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
De bediening is goed, de inrichting en de sfeer nog beter. Het eten en de wijn was erg lekker. Ik kom er nog eens!

Maar voor een keuzemenu van de AH restaurant actie was de hoeveelheid te weinig. Voor de prijs van 29,90 verwacht ik wel een toetje. De escadilles waren lekker maar te weinig om een gang te noemen.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Gezellig restaurant met vriendelijke bediening en lekker eten. Voor ons zijn dat alle ingrediënten voor een heerlijke avond uit
Gerda G.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Heerlijk gegeten .We waren verrast dat er zoveel lekkere gerechten voor vegetariërs zijn.Bij iedere gang een big smile.Bediening ook leuk,kortom een geslaagde avond.
Anita W.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Gegeten met AH actie, we konden eerder aan tafel dan we gereserveerd hadden, dat was erg fijn. Maar zonder de korting van de actie zou de prijs kwaliteit niet in de juiste verhouding zijn geweest.
Judith K.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
De eerste gang was niet warm genoeg. De tweede gang hetzelfde het eten was naar mijn inziens niet warm genoeg en van mij hat het kruidiger gemogen. Het toetje daarentegen bracht een glimlach op mijn gezicht van oor tot oor. Eerlijkheids halve gezien de prijs, was het eten prima en de bediening super. Vriendelijk, goedlachs en attent.
Chipper .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Vanavond met z'n tweeën hier wezen eten. Leuk ingericht en zeer vriendelijke bediening. Het eten en de cocktails vielen helaas wel tegen. Cocktails leken wel uit een pak, veels te zoet en limonadesiroop smaak. Eten was prima, guacamole niet vers maar eerder ook uit een potje. Prijs kwaliteit komen niet overeen!
Plonie M.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Ik ben er niet zo weg van voor mij te pittig allemaal
Voor mijn man was het lekker hij kan er tegen
Vriendelijke bediening daar ligt het niet aan want toen ik zei dat ik het te pittig vind mocht ik eerst proeven dat vind ik wel service