Tortillas Tilburg

Heuvel 47 5038 CS Tilburg Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 29.5€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • Tomate sopa de coco: Tomaten-cocos soep
      Sopa de Abuela: Romige groentensoep
      Nachos: Tortillachips met chilisaus (koud),gegratineerde kaas en zure room
  • Hoofdgerechten
    • Variacion a la Tortillas (voor 1 persoon) 2 bakjes: pittig gekruid gehakt en pikante kip, daarbij tortillas, salade en drie sausjes (chilli, guacamole en zure room)
      Variacion a la Tortillas (voor 1 persoon) 2 bakjes: pikante kip en gekruide rode kidney bonen, daarbij tortillas, salade en drie sausjes (chilli, guacamole en zure room)
      Variacion a la Tortillas (voor 1 persoon) 2 bakjes: in knoflookolie gebakken groenten (paprika,kikkererwten,zwarte bonen,linzen) appel en gekruide rode kidney bonen, daarbij tortillas, salade en drie sausjes (chilli, guacamole en zure room)
  • Nagerecht
    • Churros: Met kaneelsuiker, vanille roomijs en chocoladesaus en slagroom
      Dama blanca: Vanille roomijs met chocoladesaus en slagroom
      Chocolate delight: Coupe heerlijke chocolademousse met slagroom

Meer informatie over restaurant Tortillas Tilburg

Jouw recensie over het restaurant Tortillas Tilburg

Monique M.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2019
Prima, niet hoogstaand maar gezellig, lekker en betaalbaar. Leuke bediening. Aardige, jonge, enthousiaste eigenaar.
Angela R.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2019
Lekker eten en gastvrijheid is top!
Inge B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Leuk restaurant en het eten is lekker. Maar de bediening is slecht! Gereserveerd, en dat is al misgegaan. Zeker een uur op het hoofdgerecht moeten wachten, toen we ernaar vroegen vertelde ze dat er iemand ziek was. Ook de bestelling voor het drinken kwam niet.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Lekker eten (ik had de veggie Burrito Autentico) en supervriendelijke bediening! Ook eens een Mezcal Mule'tje geproefd! :-)
Harry S.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2018
Lekker eten en vriendelijke bediening
Stephan H.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Voor de AH restaurantactie prima. Menu was prima, maar beetje jammer van aantal randzaken. Mijn partner vroeg naast het biertje om een glas water, maar dat deed men niet, het blonde bier wat we eerste bestelde was er niet en de chardonnay was op. Toetje was uit de vriezer. Beetje jammer. Ik zou zelf de actie gebruiken om je tent beter te presenteren met verse producten en wat betere service.
Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Het AH keuze menu was goed. Vooral het hoofdgerecht was erg lekker omdat je allerlei kleine bakjes met gerechten kreeg en daardoor veel variatie. Ook zat er voldoende groente bij door de aparte salade. Het toetje was heerlijk maar de portie was erg groot.
Heilke R.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Gezellig restaurant met ongedwongen sfeer.
Martin C.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Het is mij zeer goed bevallen. De sfeer is ook gezellig. Ik kom vast terug.
ik zal andere mensen ook aan raden om bij Tortillas te gaan eten.
Nazan Y.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Gezellig klein tentje wat gezelligheid en warmte uitstraald. Eten was echt lekker en heb het super gezellig gehad samen met mijn vriend. Alleen jammer dat ze vergeten waren dat hij jarig was, maar dat was ook het enige.. voor herhaling vatbaar, dat zeker!
Tony D.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
We hebben heerlijk gegeten in een sfeervolle en vriendelijke omgeving.
Kelly P.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2018
Ik ben er vaker geweest en dan was het eten echt super. Nou waren de nacho's een beetje aangebrand en zat er meer salsa dan tortilla chips op. Dat was jammer. Het hoofdgerecht en het toetje ware wel goed en de sfeer was zoals altijd super!
Lorna D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Altijd lekker.
Gode C.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2018
Lekker gegeten, fijne en snelle bediening..
Jeroen H.
Heerlijk gegeten!!
Leuk om te proberen
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
We kregen een leuk tafeltje toegewezen aan de gezellige Korte Heuvel in Tilburg.
De service was prima en we werden goed verzorgd. Drankje werden wel erg snel aangeleverd. Duur flesje Sol was nog niet leeg of er volgde al een nieuwe.
Verder was het erg koud in het restaurant. Een deurdranger zou voorkomen hebben dat wij steeds op moesten staan om de deur zelf te sluiten.
Anke K.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Lekker gegeten met de AH restaurantactie. Goed eten voor n heel schappelijke prijs.
Erwin V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel! Binnen is de ruimte niet super gezellig. Drank is wat kostbaar maar het eten is goed geprijsd.
Angela R.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018