Tortillas Tilburg

Meer informatie over restaurant Tortillas Tilburg

Jouw recensie over het restaurant Tortillas Tilburg

Max Z.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Lekker eten, gezellig zitten, super vriendelijke bediening. We hadden best een aantal vragen over het menu, hier werd vakkundig antwoord op gegeven op een allervriendelijkste manier.
Elize H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Helaas was de reservering niet goed doorgekomen, blijkbaar was onze reservering en mededeling dat we met kinderwagen kwamen niet doorgekomen. De inrichting is hier helaas ook niet geschikt voor een kinderwagen. Wij zaten aan een ronde tafel in het midden van de zaak en konden elkaar in het rumoer het grootste deel van de tijd niet verstaan. Omdat het druk was, was ook de bovenverdieping open waardoor je constant in de tocht zit van de achterdeur.
Het eten was (zoals we gewend zijn) heel lekker, helaas duurde het ook veel langer dan we gewend zijn. Hierdoor duurde het voor de kinderen uiteindelijk toch te lang.

Volgende keer gaan we weer met zijn 2en, doordeweeks, dan is het minder druk en zonder kinderen is lang tafelen geen probleem.
Kyra K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Eten was een beetje een vettige bedoeling. Ook mijn gerecht met gamba’s en zalm. Salade die bij de gerechtjes zat, hadden ze beter achterwege kunnen laten. Dat stelde weinig voor. Wat droge sla met een beetje tomaat en maïs. Bediening, inrichting en sfeer zijn top.
Jacqueline R.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Het eten was goed, de service was geweldig. Het meal&movie arrangement was goed. Er werd rekening gehouden met de tijd dat de film begon.
Eric L.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Via Ah restaurant actie. Leuk menu. Van alles wat kunnen proeven voor een zeer schappelijke prijs. Ook de normale kaart zag er goed uit
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Voorgerecht tomatensoep subliem, gepureerd en geweldig op smaak.
Tussengerecht in balans.
Hoofdgerecht met een mix van Mexicaanse gerechten. De garnalen in knoflook gebakken waren voortreffelijk en vergelijkbaar met die in een speciaal garnalenrestaurant in Campinas (1 miljoen inwoners in Brazilie). Het bracht ons terug in dat moment. De sfeer was gastvrij en warm.
Voor herhaling, een aanrader!
dick124 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
De bediening is goed, de inrichting en de sfeer nog beter. Het eten en de wijn was erg lekker. Ik kom er nog eens!

Maar voor een keuzemenu van de AH restaurant actie was de hoeveelheid te weinig. Voor de prijs van 29,90 verwacht ik wel een toetje. De escadilles waren lekker maar te weinig om een gang te noemen.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Gezellig restaurant met vriendelijke bediening en lekker eten. Voor ons zijn dat alle ingrediënten voor een heerlijke avond uit
Gerda G.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Heerlijk gegeten .We waren verrast dat er zoveel lekkere gerechten voor vegetariërs zijn.Bij iedere gang een big smile.Bediening ook leuk,kortom een geslaagde avond.
Anita W.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Gegeten met AH actie, we konden eerder aan tafel dan we gereserveerd hadden, dat was erg fijn. Maar zonder de korting van de actie zou de prijs kwaliteit niet in de juiste verhouding zijn geweest.
Judith K.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
De eerste gang was niet warm genoeg. De tweede gang hetzelfde het eten was naar mijn inziens niet warm genoeg en van mij hat het kruidiger gemogen. Het toetje daarentegen bracht een glimlach op mijn gezicht van oor tot oor. Eerlijkheids halve gezien de prijs, was het eten prima en de bediening super. Vriendelijk, goedlachs en attent.
Chipper .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Vanavond met z'n tweeën hier wezen eten. Leuk ingericht en zeer vriendelijke bediening. Het eten en de cocktails vielen helaas wel tegen. Cocktails leken wel uit een pak, veels te zoet en limonadesiroop smaak. Eten was prima, guacamole niet vers maar eerder ook uit een potje. Prijs kwaliteit komen niet overeen!
Plonie M.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Ik ben er niet zo weg van voor mij te pittig allemaal
Voor mijn man was het lekker hij kan er tegen
Vriendelijke bediening daar ligt het niet aan want toen ik zei dat ik het te pittig vind mocht ik eerst proeven dat vind ik wel service
Eric L.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Lekker gegeten, de prijs was voor een Albert Heijn actie schappelijk en het menu gevarieerd.
Door de drukte was de bediening iets chaotisch.
Rick L.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Het eten was lekker en voor herhaling vatbaar, het enige nadeel was dat we aan een tafel zaten die eerder voor 1 peroon was. Ook zaten we erg krap en kon je je stoel niet naar achter schuiven om te verkomen dat je niet op iemand anders schoot zat. De service was goed, alleen ons voorgerecht duurde 35 min. Het leek erop dat ze ons vergeten waren. Het hoofd en na gerecht kwamen wel redelijk snel.
jossica .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Het was geweldig! We hebben genoten! Komen snel weer terug!
Vriendelijk personeel leuk ingericht en heerlijk gegeten!!!!
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Het eten was best aardig maar Zeer prijzig voor hetgeen je op je bord krijgt.
Wij Zouden zonder AH actie hier niet weer gaan eten.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Tortillas is een gezellig restaurant waar het eten lekker is tegen een goede prijs en de bediening erg vriendelijk. Het restaurant is zeker een aanrader.
vanbelkom1970 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
het was voor mij de eerste keer bij tortillas en het is me goed bevallen het eten was lekker alleen de enchilada met spinazie viel tegen
Jelle V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Gezellig tentje sfeervol, door de leuke Spaanse muziek en de gezellige inrichting. De bediening was ook goed en het eten was lekker.