Tortillas Tilburg

Meer informatie over restaurant Tortillas Tilburg

Jouw recensie over het restaurant Tortillas Tilburg

Chipper .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Vanavond met z'n tweeën hier wezen eten. Leuk ingericht en zeer vriendelijke bediening. Het eten en de cocktails vielen helaas wel tegen. Cocktails leken wel uit een pak, veels te zoet en limonadesiroop smaak. Eten was prima, guacamole niet vers maar eerder ook uit een potje. Prijs kwaliteit komen niet overeen!
Plonie M.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Ik ben er niet zo weg van voor mij te pittig allemaal
Voor mijn man was het lekker hij kan er tegen
Vriendelijke bediening daar ligt het niet aan want toen ik zei dat ik het te pittig vind mocht ik eerst proeven dat vind ik wel service
Eric L.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Lekker gegeten, de prijs was voor een Albert Heijn actie schappelijk en het menu gevarieerd.
Door de drukte was de bediening iets chaotisch.
Rick L.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Het eten was lekker en voor herhaling vatbaar, het enige nadeel was dat we aan een tafel zaten die eerder voor 1 peroon was. Ook zaten we erg krap en kon je je stoel niet naar achter schuiven om te verkomen dat je niet op iemand anders schoot zat. De service was goed, alleen ons voorgerecht duurde 35 min. Het leek erop dat ze ons vergeten waren. Het hoofd en na gerecht kwamen wel redelijk snel.
jossica .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Het was geweldig! We hebben genoten! Komen snel weer terug!
Vriendelijk personeel leuk ingericht en heerlijk gegeten!!!!
Daniël H.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Zeer matige cocktails. Niet volgens normaal recept. Maar soort van aanmaaklimonade cocktail. Eten weinig en inspiratieloos.
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Het eten was best aardig maar Zeer prijzig voor hetgeen je op je bord krijgt.
Wij Zouden zonder AH actie hier niet weer gaan eten.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Tortillas is een gezellig restaurant waar het eten lekker is tegen een goede prijs en de bediening erg vriendelijk. Het restaurant is zeker een aanrader.
vanbelkom1970 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
het was voor mij de eerste keer bij tortillas en het is me goed bevallen het eten was lekker alleen de enchilada met spinazie viel tegen
Jelle V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Gezellig tentje sfeervol, door de leuke Spaanse muziek en de gezellige inrichting. De bediening was ook goed en het eten was lekker.
yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
We hebben niet gegeten met de ah bon. Jammer dat er niet echt een keuze menu was. € 29,50 is niet echt goedkoop voor wat we hebben gegeten. We kregen groentensoep ( We konden niet kiezen want de tomatensoep was op). Toen 2 quesadillas die vaststonden de 3 de konden we kiezen. Dit moesten we met 2 en delen.
Daarna 3 gerechtjes met salade en rijst dat was wel heel lekker. Jammer dat er geen toetje bij het menuutje zat.
Marjellie .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Teleurstellend bezoek aan tortillas. Het driegangen food sharing menu, dat 29,50 kost, bevat te weinig voor de prijs. De soep was prima, de gevulde pannenkoekjes waren oké maar het hoofdgerecht was onder de maat. Eén droog visrolletje, paar saaie biefstukpuntjes, wat tortillachips met gehakt erover en een bak sla. We hadden meer mexicaanse gerechtjes en verwacht. Prijs/kwaliteit verhouding was niet goed. De ah restaurantactie is de kans voor een restaurant om zich van zijn beste kant te laten zien, zodat je terug komt. Dit is niet gelukt voor Tortilla's.
Nverhoeven .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Erg lekker gegeten en een leuke sfeer. Goede bediening. Jammer dat het blonde mexicaanse bier op.was.
Maar we komen zeker een keer terug.
JAKoreman .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
We hebben al eerder gegeten bij Tortilla's en dat is toen goed bevallen. We konden heerlijk buiten zitten, vanwege het mooie weer. Wat jammer is, is dat ze nu een speciaal menukaartje hebben voor de AH-actie dat niet verandert. De vorige keer konden we gewoon van de kaart kiezen. Ook vinden wij de prijs best hoog, voor wat je krijgt! Eten is verder prima en de bediening buitengewoon vriendelijk en beleefd!
Saskia S.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Heerlijke burgers. Lekkere frietjes met truffelolie en parmezaanse kaas. Om je vingers bij af te likken....wat ik ook regelmatig deed????. Goede vlotte bediening en heel vriendelijk. Ik heb een kleine maag maar het was geen probleem om een doggy bag te krijgen. Prijs kwaliteit verhouding is mooi...want het is niet duur en hoge kwaliteit. Dikke vette aanrader.
nelleke.koopmans .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Wij hebben genoten van onze avond ,het menu was verrassend ,en wij hebben heerlijk gegeten .Het ene hapje was lekker het ander wat minder maar dan hangt ook van de smaak af en is voor iedereen anders.
Wij kunnen niet anders zeggen het was overheerlijk en onze complimenten gaan vooral uit naar de kok
Het restaurant is een aanbeveling waard