Tortillas Tilburg

Heuvel 47 5038 CS Tilburg Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 29.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Tomate sopa de coco: Tomaten-cocos soep
      Sopa de Abuela: Romige groentensoep
      Nachos: Tortillachips met chilisaus (koud),gegratineerde kaas en zure room
  • Hoofdgerechten
    • Variacion a la Tortillas (voor 1 persoon) 2 bakjes: pittig gekruid gehakt en pikante kip, daarbij tortillas, salade en drie sausjes (chilli, guacamole en zure room)
      Variacion a la Tortillas (voor 1 persoon) 2 bakjes: pikante kip en gekruide rode kidney bonen, daarbij tortillas, salade en drie sausjes (chilli, guacamole en zure room)
      Variacion a la Tortillas (voor 1 persoon) 2 bakjes: in knoflookolie gebakken groenten (paprika,kikkererwten,zwarte bonen,linzen) appel en gekruide rode kidney bonen, daarbij tortillas, salade en drie sausjes (chilli, guacamole en zure room)
  • Nagerecht
    • Churros: Met kaneelsuiker, vanille roomijs en chocoladesaus en slagroom
      Dama blanca: Vanille roomijs met chocoladesaus en slagroom
      Chocolate delight: Coupe heerlijke chocolademousse met slagroom

Meer informatie over restaurant Tortillas Tilburg

Jouw recensie over het restaurant Tortillas Tilburg

Marie-Jose T.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Alles was naar wens.
Marie-Jose T.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, leuke en gezellige sfeer. Zeker een aanrader. Wij gaan zeker nog eens terug!!!
Jessica D.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Prijs was hoger dan normaal
R.A.J L.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Prijs kwaliteit is geweldig
Nathalie H.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Echt een heerlijk, gezellig restaurant!! Komen er regelmatig.. echt onze favoriet! Dus een aanrader... vooral de burtitos pittige kip yammie!
Frans Z.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Eten was écht heel goed, bediening was prima, maar helaas was ze alleen en daardoor was de tijd tussen de gerechten te lang.
V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Een aanrader om lekker te eten en in een goede sfeer en vriendelijke bediening
centraal gelegen en makkelijk bereikbaar
Met vriendelijke groet Wim van Leest
S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Zoals Altijd heerlijk gegeten bij Tortillas Tilburg, vrienden meegenomen op mijn aanraden en was erg geslaagd.
Reservering 5 personen was een beetje knullig, maar de gastvrouw maakte dit meer dan goed met haar stralende en vrolijke verschijning. Tot snel
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
Wij waren er met een social deal. kregen achter n tafeltje , waren 2 luidruchtige groepen waardoor je niet rustig zat. eten was niet bijzonder, soep weinig smaak, vegetarische burritto met bonen bevatte bijna geen bonen maar vooral veel rijst. niet lekker. toetje was Ok, bediening was ook ok. voor de volle prijs zou ik hier niet snel terugkomen of het moet zo zijn dat het eten buiten een social deal om beter is.
Teun H.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Prima Mexicaans rstaurant. Lekker gegeten, kwaliteit van de gerechten is goed, prima ontvangst, korte wachttijd en vriendelijke bediening. Het restaurant is niet duur.
H.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Er was wel een vergeten als we dranken hadden besteld. naar mijn mening te weinig personeel. Verder eten was lekker. Nachos vonden we slecht. wel aan dure kant.
Michel S.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Het eten was weer super zoals gewoonlijk, alleen hebben we erg lang moeten wachten op een serveerster. Dit maken wij in Breda niet mee
B.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Lekker eten, prettige bediening. We voelen ons echt nog ‘gast’. Prijs/ kwaliteit is prima! Volop keuze, zowel voor oud als voor jong (burgers)
Jessica G.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Leuk en gezellig ingericht restaurant. Keuze is heel uitgebreid. Wij gingen voor een filmdiner en hierbij kon je uit genoeg mogelijkheden kiezen. Ruime porties, verse ingrediënten en borden mooi opgemaakt. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Gezellig avond gehad.
Ilona V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2018
Hele vriendelijke bediening! Wij zaten te eten met zijn tweeen, en nog 5 andere tafels. Het meisje uit de bediening stond alleen en 16 gasten kwamen binnen of ze nog een hapje konden eten. Zelfs dat was geen probleem! En de service naar ons en de andere gasten werd er zeker niet slechter op! Het eten was super snel en heel lekker!!!
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Lekker gegeten gezellige sfeer. Wel jammer dat je voor de extra wrapjes waar echt te weinig van in het bakje zitten bij het menu especial moet bijbetalen.
K.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
de smaken zijn prima, echter de prijs/kwaliteit kan beter. meer aandacht schenken aan presentatie.
de sfeer binnen is gezellig.
Ann H.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heerlijk eten, gezellige tent maar als je collega's aanspreekt omdat ze iets is vergeten, iets niet geoed heeft gedaan of dat iemand ziek zwak en misselijk is doe dat niet voor je klanten!
Monique L.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Ik kom altijd graag bij Tortilla's; er hangt een fijne sfeer, gezellige salsa-muziek op de achtergrond, altijd attente en vriendelijke bediening en lekker eten. Gisteren werd zelfs gevraagd of de kok nog even moest wachten totdat wij onze nachos vooraf op hadden. Heel attent! Het enige wat ik op merken heb is dat de kwaliteit erg wisselend is. Ik heb de laatste maanden verschillende keren de flautas besteld en ze waren elke keer anders, ook qua samenstelling. Het gerecht van gisteren, de enchilada (geloof ik) met gambas , zalm en spinazie vond ik lekker met voor 16,50 erg weinig, vooral weinig zalm en spinazie! Maar ik blijf terugkomen, hoor!
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Altijd lekker! (zoals altijd) onze favoriet hoor Tortillas! Komen er regelmatig.. de smaken zijn zoooo lekker.. complimenten.. altijd vriendelijke bediening.. nu alweer zin om te gaan :) Echt een aanrader dus!