Tortillas Breda

Grote Markt 44 4811 XS Breda Nederland Kaart

Over het restaurant Tortillas Breda

Een Mexicaans feestje

Midden in Breda vindt je een stukje Mexico bij restaurant Tortillas! Met de meest verse producten bereidt het keukenteam hier verrukkelijke tortilla's, burrito's, maar ook een goed stuk vlees of vis. Verse sauzen, frisse salsa's; hier waan je je echt een avond in Mexico.

Meer informatie over restaurant Tortillas Breda

• Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Perfecte prijs , kwaliteits verhouding
Pascalle H.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Erg lekker gegeten, gastvrij ontvangen en een hele leuke gezellige avond gehad! Je voelt je echt welkom bij tortilla's!
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
vriendelijke bediening, bijna alle keuze van de menukaart, (werrd netjes uitgelegd), gerechten waren heerlijk :-) dus we zaten bomvol...!
titiabosklopper .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Wauw! We hebben heerlijk gegeten. Als een restaurant op een woensdagavond zo vol zit, weet je bij binnenkomst dat je goed zit. En wat waren we blij toen we ons eten kregen. Er was ruime keuze en we hebben gesmuld van al dat lekkers!
Marijke M.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Alles was perfect, bediening uitermate vriendelijk.
Tip: Vraag aan de kok of hij de borden voortaan wil voor verwarmen , nu was ons heerlijke vlees te snel koud.
Als ze dat doen komen we zeker een keer terug.
Henk en Marijke Marcus
Henk M.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Wij verheugen ons altijd weer als we hier gaan eten. Het is altijd smakelijk en de borden zijn altijd leeg. De bediening is altijd prettig en vriendelijk.
Pieter K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Een gezellig en goed restaurant. Goede en vriendelijke service. Goed en smakelijk gegegeten. Wij gaan zeker nog Eem keer terug
Juul V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Ik heb samen met een vriendin een super leuke avond gehad bij Tortillas in Breda. Het personeel was zeer vriendelijk en de service was ook zeer goed. Ik heb daarnaast ook heel lekker gegeten. Mijn vriendin en ik hadden beiden de Mexicaanse hamburger en dit is zeker een aanrader. De kipspiesjes met de heerlijke aioli hadden ook veel smaak en waren lekker mals.

Ik vond het een top avond en ik wil graag het personeel bedanken voor deze avond!
Janina M.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Weer heerlijk gegeten en zeer prettig en correct geholpen! Wederom...voor herhaling vatbaar! De muziek mag wat mij betreft wel wat zachter.
Maarion .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Leuke zaak, met AH actie hier gegeten, vrije keuze van de kaart op 2 uitzonderingen na, dus dat is prettig. Voorgerecht en hoofdgerecht waren heerlijk , granddessert viel tegen. Tafels zijn veel te klein voor datgene wat er allemaal uit geserveerd wordt. De verwarming mocht ook wel iets hoger, het was er niet al te behaaglijk qua temperatuur. Vriendelijk en vlotte bediening.
vaneek .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
In ongedwongen sfeer lekker gegeten, was niets tot weinig op aan te merken.
Met Ah bonnen konden we uit bijna de gehele kaart kiezen paar gerechten waren uitgesloten maar er was voldoende keus en voor ieder wat wils.
Prijs kwaliteit prima. Gaan zeker nog eens terug.
eb M.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Ontvangst door en bediening door zwangere mevrouw was koel en afstandelijk. Daarentegen was bediening door jongen met beugel heel vriendelijk. Eten werd vlot gebracht! Mijn nachos waren een beetje verkleurd, verbrand aan de bovenkant. Maar dat vond ik minder erg dat de bediening.
Janina M.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Heerlijk gegeten en geholpen door zeer vriendelijk en correct personeel. Voor herhaling vatbaar ;-)
De muziek stond wat te hard, maar nadat ik vroeg of het volume een paar streepjes omlaag mocht, werd
daar direct gehoor aan gegeven; heel prettig.
Cippel .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
We hebben bij Tortillas gegeten met de AH spaaractie.
We werden vriendelijk geholpen door het personeel.
Het eten was niet vies maar erg vlak van smaak. De salade welke ik bij mijn hoofdgerecht had, was ook verwerkt in de rijst. Deze rijst was helaas vrij waterig. Dat vond ik jammer. De nachochips hadden ook meer smaak mogen hebben. Wellicht heb ik de verkeerde keuze gemaakt want het eten van mijn tafelpartner zag er wel lekker uit.
Al met al een gezellige avond gehad maar ik zou hier niet weer gaan eten.
Met wat meer aandacht voor het eten zou dit een heel leuk restaurantje kunnen zijn!
Gerrie B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Goed eten voor redelijke prijs, duidelijke uitleg over de mogelijkheden (ivm AH kortingsactie), goede bediening.
We zaten naast een speaker, waardoor voor ons gevoel de muziek aan de luide kant was. Aan een ander tafeltje had dit mogelijk niet zo geweest.
Janny M.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Erg vriendelijk en vlot personeel, prima eten. Alleen de zitbankjes voelden na een paar uur (ondanks de kussentjes) wel een beetje hard.
knitelv .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
We hebben een heel gezellig.e avond gehad met allerleid tapas en gevarieerd hoofdgerecht met verschillende bakjes kip, gehakt en bonen.
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
komen zeker nog een keer terug is echt een aanrader alleen jammer dat je met de ah aktie niet de vleesplaten kon kiezen maar verder was het goed
Aukje V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
We mochten met de AH-actie van bijna de hele kaart kiezen en hadden dus ruime keuze. Bediening was vriendelijk en snel. En het eten was heerlijk. Zeker voor herhaling vatbaar!