Tortillas Breda

Grote Markt 44 4811 XS Breda Nederland Kaart

Over het restaurant Tortillas Breda

Een Mexicaans feestje

Midden in Breda vindt je een stukje Mexico bij restaurant Tortillas! Met de meest verse producten bereidt het keukenteam hier verrukkelijke tortilla's, burrito's, maar ook een goed stuk vlees of vis. Verse sauzen, frisse salsa's; hier waan je je echt een avond in Mexico.

Halve fles mineraalwater

• Af te huren , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Tortillas Breda

Karien H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Met de AH-restaurantactie konden we pas om 19.30 terecht. Het was toen topdrukte in het restaurant en pas na aandringen kregen we het menu van de bediening. Nadat we besteld hadden duurde het nog ruim een half uur voor het eerste gerecht opgediend werd (soep!).
charlotte V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Lekker eten. Het is ook voldoende. Vriendelijk personeel. Vlotte bediening, terwijl het erg druk was.Wijn is goed. Kortom een leuke avond.
M.C. J.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Moniek V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Super avond gehad. Met heerlijke, verrassende gerechtjes. We waren er met de AH restaurant actie. Hiervoor hadden ze een speciale menukaart. Echt top. We konden op deze manier van alles wat proeven en dat was wel zo fijn omdat we nog nooit eerder in een Mexicaans restaurant hadden gegeten.
Ook het bedienend personeel gaf goede uitleg over alle gerechtjes. Prima service dus.
We komen hier zeker nog een keertje terug !!!
Gerda-51 .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
De bediening was erg vriendelijk. Het eten erg lekker en de wachttijden tussen de gangen door precies goed. Beslist een goede keus geweest om hier te gaan eten.
bosico2 .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Mexicaans sfeertje was herkenbaar. De service was vlot en goed. uitleg van wat je eet was duidelijk. We hebben een ah menu (3 gangen) en weten dus niet hoe de andere menu's zijn. Maar wat we gegeten hebben was lekker en veel. Had nog geïnformeerd wat de 5 gangen ( kan je ook van maken met de AH kaart) menu inhoud en daarover ook uitleg gekregen. Het is voor herhaling vatbaar.
Lies H.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Zijn met AH actie gaan en kregen een vast menu, van alles een beetje en is erg goed bevallen.
We gaan zeker nog een keer terug!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Leuk plekje om Mexicaans te eten!
Naomi F.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Heerlijk gegeten, goede bediening. Wij waren wat verlaat en hadden dit telefonisch doorgegeven, dit was geen probleem. Bij aankomst was het restaurant vrijwel leeg (Rond 21.30 uur). Wij zullen zeker terug keren bij dit restaurant, alleen dan wel vroeger én op tijd!
Carina V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Wederom fijn gegeten hier; hele smaakvolle gerechten voor een goede prijs en vriendelijke bediening! We komen zeker terug bij Tortillas :)
Shangyee M.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Heerlijk gegeten
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
We hadden het AH menu, maar als je niet van kaas houdt kun je moeilijk iets anders krijgen en moet je afwijken van het standaardmenu. We voelden ons op de tweede plaats gezet omdat we het AH menu hadden. We hadden een karaf kraanwater gevraagd, maar kregen kleine glaasjes water. Voor ons geen tweede keer meer.
Hannie V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Wederom heerlijk gegeten. Nu 5 gangen menuutjes genomen. Allerlei lekkere dingen. Hele leuke bediening. Echt gezellig om daar te eten. Mexicaans sfeertje.
Jolanda S.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
- prettige bediening, fijn uitleg over de gerechten. Van alles te proeven.
Er was meer dan genoeg wat je kreeg veel variatie en goede kwaliteit.
Lekker genoten van de Mexicaanse keuken in een gezellige omgeving.
Fijne bediening in rustig tempo, je werd niet weggekeken.
zeker om nog een keer terug te komen.
Edith V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Leuk restaurant en aardig personeel. AH restaurantactie menu was prima en bestond uit soep, quesedilla's en een soort tapas, vingerfood om te delen. Prima sfeer.
Jill M.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Een vriendin en ik zijn daar gaan eten met de ah actie 2 de gratis.
De bediening was super aardig en hielden ons goed in de gaten of we nog iets nodig hadden.
We kregen allemaal kleine gerechtjes van soep salade beefreepjes rijst friet wraps
De sfeer en aankleding is gezellig en leuk
Het was een heerlijke gezellige avond. We gaan er zeker nog eens naar toe.
Jolan D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Het AH menu is leuk samengesteld en zéker voldoende.
Hoewel wij regelmatig genieten van een hapje bij Tortillas bleek dit menu toch weer verrassend.
Eten bij Tortillas is goed te combineren met een bioscoopavondje. Ze houden er rekening mee dat je op tijd bij de film kunt zijn, maar de gerechten worden toch op een rustig tempo geserveerd.
(Er schijnt ook een combi reservering mogelijk te zijn, waardoor korting op het bioscoopkaartje)
Ondanks de regen buiten, waanden wij ons toch een beetje in het heerlijke warme Mexico. ;-)
IenPa M.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Als hoofdgerecht hadden we Variacion a la Tortillas voor 2 personen. Het was best lekker doch niet bijzonder.
Als toetje een grand dessert voor 2 personen. Dat was lekker, churros wel eens beter gehad.
De service was goed en de inrichting en sfeer was heel leuk, we hebben in de binnentuin gezeten.
Lalibel M.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Hele vriendelijke bediening! We waren erg goed geholpen. De sfeer in het restaurant is ook goed. Het eten vonden wij alleen van mindere kwaliteit.
miekevandongen .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
We hebben genoten van een heerlijk vegetarisch 3 gangenmenu. Gerechten uitstekend, bediening zeer bekwaam een met persoonlijke aandacht. Sfeer zoals wij dat op prijs stellen. Prijs gangbaar tot iets onder het gemiddelde. Een regelrechte aanrader.