Tortillas Breda

Grote Markt 44 4811 XS Breda Nederland Kaart

Over het restaurant Tortillas Breda

Een Mexicaans feestje

Midden in Breda vindt je een stukje Mexico bij restaurant Tortillas! Met de meest verse producten bereidt het keukenteam hier verrukkelijke tortilla's, burrito's, maar ook een goed stuk vlees of vis. Verse sauzen, frisse salsa's; hier waan je je echt een avond in Mexico.

Meer informatie over restaurant Tortillas Breda

Maandag t/m Vrijdag 16:30 - 23:00
Zaterdag 12:30 - 23:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Anke M.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Wij hadden hier een 3 gangen menu via Social Deal.
We werden hartelijk ontvangen, ik was hier al eens eerder geweest, maar wat een leuke gezellig inrichting is het toch! Past bij Mexicaans eten.
Wij zaten in het voorste gedeelte en daar staan de tafeltjes erg dicht op elkaar.
Heerlijke nacho's vooraf, heerlijke proeverij van wraps als hoofd en churro's als toetje. Het zat goed vol en er liepen maar 2 man personeel, ze werkten heel hard maar konden het niet goed bijhouden. Er werd ons niet gevraagd of we nog drinken wilden.
Er hing ook een formulier op met 'personeel gezocht' dus hier werd aan gewerkt.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Vriendelijke bediening, lekker eten, het was heerlijk weer, dus konden we lekker buiten zitten: voor herhaling vatbaar!!
Marcel K.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Ondanks dat het personeel en vermoedelijk de kok hun best deden kwam het niet goed uit de verf. De service deed hun best maar snapte het niet helemaal. Als iemand in de kaart zit te kijken blijf je niet aan de tafel staan wachten. Geeft ons even wat tijd. De eerste 2 gangen waren OK. Maar de laaste gang was helemaal niet in balans. Jammer.
musters1 .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Erg tegengevallen we hadden hier al vaker gegeten ook met de ah actie altijd goed.nu kwamen ze nadat we een keuze hadden gemaakt uit de menulijst zeggen O we zien net in het kassa systeem dat jullie via de ah actie komen dan hebben we een speciaal 3 gangen menu (terwijl ik dit bij aanvang gezegd heb)
Andere jaren kon je gewoon Vd kaart kiezen en werd het goedkoopst voor, hoofd en nagerecht Vd rekening afgehaald.
Bij dat ah menu kregen we een uitleg en werd verteld de menulijst gaat veranderen en gerechters die hier op staan gaan eruit ( alsof we de restjes uit de vriezer kregen) raar verhaal
Enfin keuze uit de soep gemaakt ( tomaten of groenten) kwam de serveerder na 20 minuten terug we hebben een groentesoep te weinig of het dan tomaten mag zijn ) ook goed.
Toen kregen er 3 tomatensoep die niet erg warm was en we zeiden begin er maar aan anders is de soep zomeren helemaal koud toen kregen de overige 3 gasten pas hun groentesoep.
We hebben bij de tapas ook nog vis terug gegeven die rauw was.
Bij dat 3 gangen diner zit trouwens geen nagerecht bij.
We hebben dit nog wel besteld ( omdat we de porties matig vonden en niet echt genoeg op hadden) maar dat komt er dan wel bij
Al bij al nog veel moeten betalen
Jammer omdat we familie uitgenodigd hadden die daar nog nooit gegeten hadden en onze enthousiaste verhalen altijd aanhoorden . Echt een flinke tegenvaller. Bij de reservering al een paar weken geleden heb ik ook niet gezien dat dit menu er op stond want dan had ik hier niet gereserveerd.
Heb het gisteren ook aan de medewerksters verteld maar we kregen ter compensatie nog geen kopje koffie of id aangeboden? Jammer een gemiste kans
Els E.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Wij hebben regelmatig gegeten bij Tortillas naar volle tevredenheid. Maar de laatste keer waren wij helemaal niet tevreden. Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen. Wij kozen het 3 gangen menu. En toen ging het mis. Elk uur 1 gang.... We moesten zelf steeds vragen waar ons eten bleef. Bij de laatste gang kwam de leidinggevende ons een drankje aanbieden. Dit hebben wij geweigerd daar ging het ons niet om en ons ongenoegen uitgesproken. Hij had totaal geen begrip voor de situatie en sprak ons kleinerend aan. Na de 3e gang hebben wij netjes afgerekend en zijn teleurgesteld weggegaan. Zo ga je niet met je gasten om. Jammer!
Joey C.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Middels de AH actie bij Tortillas geweest, kwam hier regelmatig, zowel met als zonder de actie en het was altijd top. Afgelopen weekend was weer de eerste keer na een jaar. Helaas is de AH actie helemaal uitgekleed en krijg je nu een verplicht menu met beperkte keuze, voorheen was het top, nu is het mager. Regelmatig lang moeten wachten voor we iets kregen en in de salade zat een worm (levend) waar wel excuses voor kwam maar helaas geen compensatie. Voor mij echt een afknapper om hier (met de AH actie) te gaan eten. Tevens zagen we dat een 3 gangen menu nu 17 euro pp was, terwijl je voor het AH 3 gangen menu 30 euro pp betaald. Netto kun je dus beter met 2 pers. zonder de AH actie hier gaan eten dan kun je nog kiezen en ben je bijna hetzelfde kwijt.
Mirte D.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Lekker gegeten! Het menu bestond uit een soepje vooraf, drie verschillend gevulde quesadillas en diverse 'tapas' gerechtjes als hoofd. We hebben ook het mojito-ijs en de koffie na genomen, wat in totaliteit erg veel was. Maar zeker smakelijk.

Erg leuk om hier te zitten (we zaten heerlijk in de tuin) en we zijn vriendelijk geholpen.
lijda D.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Vriendelijke ontvangst, lekkere gerechten, had iets sneller elkaar op mogen volgen. Zeker voor herhaling vatbaar! We hebben lekker buiten kunnen eten op het gezellige terras onder de heater.
Karolien V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Heerlijk gegeten
Anja B.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
AH actie was maar matig. Dachten gewoon lekker van de kaart te kunnen kiezen maar dat ging dus mooi niet door. Een bij elkaar geraapte maaltijd die voor de prijs erg summier was. Nog voor 7,50 euro de extra gang erbij genomen zodat het nog wat leek. Ook de voorgestelde tomatensoep was er niet, en het was zelfs nog erg vroeg, dus dat die al op was.........Ik zou er niet meer heen gaan, waren best nog aardig wat geld kwijt ondanks de ah actie en dat was het zeker niet waard. Eten was ook lauw. 2de menu gratis: ik wil het niet eens helemaal gratis meer. Laat mensen van de kaart kiezen. Als ik dat van te voren geweten had waren we niet eens gegaan.
Stella P.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Met de AH-actie gereserveerd. Zeer gastvrij ontvangst. Voldoende keuze en eigenlijk alles was even lekker. Bedienend personeel zeer vriendelijk en vlot. Het 3 gangenmenu hebben we voor een meerprijs naar een 5 gangenmenu kunnen updaten. Hierdoor heerlijk lang op het terras kunnen zitten. Als we weer in de buurt van Breda zijn, gaan we zeker terug!
Corrie K.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Mei de ah actie hier gaan eten en het was lekker. We konden kiezen uit 2 soorten soep 3 quesadillas en kregen daarna nog rijst salade nacho`s vis en het lekkerst biefstukpuntjes met paprika en rode ui.
We hebben een lekkere fijne avond gehad.
Anja B.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Met z'n 6en gezellig etentje hier gehad. Heerlijke soep, prima quesidillas en heerlijke tapas-gerechten. We komen nog weleens terug naar dit vriendelijke restaurant.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Hier gegeten met ons gezin. Het eten vond ik van gemiddelde kwaliteit, niet hoogstaand, zeker ook niet slecht.
Mijn voorgerecht, albondigas, waren wat flauw van smaak. Niet bijzonder. De enchilladas vond ik wel lekker. Het was alleen jammer dat de spinazie in het gerecht het pittig gekruide gehakt overheerste. De portie was flink. Het dessert, ijs, was prima.
Ook mijn tafelgenoten hebben goed gegeten. De fajitas waren favoriet.
Alles bij elkaar best lekker gegeten. De prijs is heel behoorlijk, maar niet goedkoop. Goed te doen om even wat te eten.
Mark en Ina B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Een leuk Mexicaans restaurant aan de grote markt. Binnen knus en gezellig met een leuk terras tegenover de grote kerk en aan de achterkant. Heerlijke Mexicaanse gerechten, leuke menu's, top enchiladas, fajitas en nog meer. Ook vegetarisch veel keuzes. Prijs kwaliteit kan soms beter, maar we komen hier altijd heel graag!
Wendy W.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Perfecte prijs , kwaliteits verhouding
Pascalle H.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Erg lekker gegeten, gastvrij ontvangen en een hele leuke gezellige avond gehad! Je voelt je echt welkom bij tortilla's!
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
vriendelijke bediening, bijna alle keuze van de menukaart, (werrd netjes uitgelegd), gerechten waren heerlijk :-) dus we zaten bomvol...!
titiabosklopper .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Wauw! We hebben heerlijk gegeten. Als een restaurant op een woensdagavond zo vol zit, weet je bij binnenkomst dat je goed zit. En wat waren we blij toen we ons eten kregen. Er was ruime keuze en we hebben gesmuld van al dat lekkers!
Marijke M.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Alles was perfect, bediening uitermate vriendelijk.
Tip: Vraag aan de kok of hij de borden voortaan wil voor verwarmen , nu was ons heerlijke vlees te snel koud.
Als ze dat doen komen we zeker een keer terug.
Henk en Marijke Marcus