Tortillas Breda

Grote Markt 44 4811 XS Breda Nederland Kaart

Over restaurant Tortillas Breda

Een Mexicaans feestje

Midden in Breda vindt je een stukje Mexico bij restaurant Tortillas! Met de meest verse producten bereidt het keukenteam hier verrukkelijke tortilla's, burrito's, maar ook een goed stuk vlees of vis. Verse sauzen, frisse salsa's; hier waan je je echt een avond in Mexico.

Meer informatie over restaurant Tortillas Breda

Gerrie B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Janny M.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Erg vriendelijk en vlot personeel, prima eten. Alleen de zitbankjes voelden na een paar uur (ondanks de kussentjes) wel een beetje hard.
Knitelv .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
We hebben een heel gezellig.e avond gehad met allerleid tapas en gevarieerd hoofdgerecht met verschillende bakjes kip, gehakt en bonen.
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
komen zeker nog een keer terug is echt een aanrader alleen jammer dat je met de ah aktie niet de vleesplaten kon kiezen maar verder was het goed
Aukje V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
We mochten met de AH-actie van bijna de hele kaart kiezen en hadden dus ruime keuze. Bediening was vriendelijk en snel. En het eten was heerlijk. Zeker voor herhaling vatbaar!
Christel A.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Gisteren met de AH actie heerlijk gegeten! Gezellige sfeer, vlotte en vriendelijke bediening, en keuze uit veel lekkere gerechten. We mochten gewoon kiezen van de kaart. Top! We komen ook zonder AH kaart zeker nog eens terug!
Anne L.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Fijn restaurant, niet erg groot, eten paste maar net op de tafel, wel erg lekker eten, vriendelijk personeel....................................................................................................................................................................
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Was zeer geslaagd, goede gezellige bediening. Keuze is groot, kan bijna van de gehele kaart gekozen worden.
Heerlijk gegeten!
Deborah H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Wij hebben hier gegeten met de AH zegels ,mochten gewoon alles kiezen als het wel en 3 Gangen diner was.
Nou dat was geen probleem voor ons . Wij vonden de gerechtjes voldoende.
Miranda D.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Lekker en gezellig gegeten. Ongedwongen sfeer. Cheap & cheerfull. Alleen dat er 75 cent wordt gevraagd voor de mayonaise bij de frietjes is wel wat flauw.
Schippers.dercksen1 .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heel erg lekker gegeten met de Albert Heijn kaart, die we niet eens in hoefde te leveren.
We hebben als voor-, foto's- en nagerecht 2-persoonschotels genomen. Het was veel (te veel), goed verzorgd en heerlijk.
Helaas was het er zeer rumoerig, mede dankzij een hele grote groep tieners die echt n rotherrie maakten. De serveersters zeiden er wel een paar keer wat van. Wel dapper, want zij hebben zo ongeveer dezelfde leeftijd.
Dennispeeters .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Dit was voor mij de 2e keer dat ik bij Tortillas geweest ben. Het eten is goed te doen. Ik vond alleen dat de menu kaart wat uitgebreider mag. Personeel erg vriendelijk. En er werd een heerlijke muziek afgespeeld op de achtergrond. Decoratie zag er goed uit.
Azarja L.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Veel & lekker eten voor een schappelijke prijs. Heeft een gezellige, maar wel vrij krappe inrichting. Voor een romantische date misschien niet de meest aantrekkelijke plek.
Pjmvdmeeren .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Lekker gegeten leuke sfeer en heerlijk temperatuurtje zaten aan raamkant bij de verwarming .De inrichting gemoedelijk zitplaatsen genoeg echt Mexicaans.

Peter en Trees
Irmaaalbers .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Heerlijk gegeten met de AH-bon. Snelle service. Bediening prima. Leuke sfeer. Dus pak je spaarkaart en op naar Torilla's.
Sacha V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Sfeervol en heerlijk gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar. Kwaliteit van de 3-gangen was uitstekend! Spontane en vlotte bediening.
Irma V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Prima eten. Goede prijs. Vriendelijk personeel. Ligging van het restaurant goed. Midden in het centrum. Wel erg warm binnen.
Claudia S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
De bediening is zeer vriendelijk en de gerechten waren heerlijk.
Kortom een heerlijk avondje uit met vriendin.
Helaas was de temperatuur in het restaurant net zo warm als in Mexico en dat is op een herfstavond met dikke trui niet zo comfortabel.
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Ik heb hier samen met mijn man voor de eerste keer gegeten, en het was heerlijk zeker voor herhaling vatbaar, en daarom maar gelijk een nieuwe reservering gemaakt.
Chii N.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Super slechte bediening en erg onbeschoft. Gaat van alles mis en niet eens een goede oplossing of excuus. Gewoon er tegen in gaan Etc. Deze mogen wel wat manieren bij leren om te gaan met klanten en klantvriendelijkheid. Ook eten zelf niet zo wauw