Tortillas Breda

Grote Markt 44 4811 XS Breda Nederland Kaart

Over het restaurant Tortillas Breda

Een Mexicaans feestje

Midden in Breda vindt je een stukje Mexico bij restaurant Tortillas! Met de meest verse producten bereidt het keukenteam hier verrukkelijke tortilla's, burrito's, maar ook een goed stuk vlees of vis. Verse sauzen, frisse salsa's; hier waan je je echt een avond in Mexico.

Halve fles mineraalwater

• Af te huren , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Tortillas Breda

Marja D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Gezellig restaurant, waar je alleen, met twee of met een klein gezelschap een prima maaltijd kunt eten voor een zeer redelijke prijs. Bediening is prima.
Adri D.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Samen met de kleinkinderen (10-14jr) heerlijk gegeten. Ieder kon gemakkelijk een keuze maken uit de overzichtelijk menukaart. Goede portionering.
Alwin B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Lekker gegeten. Niet duur. Wij zaten achterin het restaurant. (in de serre). Hier stonden de tafels vrij dicht op elkaar. Dit vonden wij minder prettig. Bediening was goed. Ondanks de drukte.
Anne J.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Teleurstelling! Moviedeal op internet €27,50 en in het restaurant opeens €30 en veel minder keus. Hoofdgerecht duurde veelste lang daarom geen tijd gehad voor dessert. Ook zelf naar bediening moeten lopen om chilisaus bij te bestellen en nooit gekregen.
Anne J.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Teleurstelling! Moviedeal op internet klopte niet met menu wat we in het restaurant kregen. Ook veel te lang moeten wachten op hoofdgerecht. Moest zelf naar bediening lopen om chilisaus bij te bestellen en vervolgens nooit gekregen. Geen zin en tijd meer gehad voor dessert. Bij afrekenen is ook niet gevraagd of alles naar wens was.
kiekbos .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
We hebben prima gegeten met 2 glutenvrij en 1 veganistisch menu, de dame die onze bestelling heeft opgenomen was gelukkig goed op de hoogte van wat wel en niet paste in het dieet van onze familie. Gezellig restaurant, 1 minpuntje; het was te warm binnen.
Liane D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Erg gezellig. Altijd leuk als Jezus en Maria toekijken hoe je eet.
Patricia U.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111
Ans1950 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Een aangename kennismaking met dit restaurant, zeker voor herhaling vatbaar! Zeer vriendelijk en meedenkend personeel. De gerechten waren heerlijk.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk gegeten en perfect bediend. Mooi keuzemenu kunnen op basis van de AH-actie. Toen de parkeertijd wat ging dringen werd daar prima op ingespeeld. Het nagerecht stond in no time op tafel!
raaymakers .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Vriendelijke ontvangst in een gezellige ambiance. Leuke kleine details, zoals een kaarsje aansteken bij de ingang en een bericht achter laten in een boek.
René V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
De verhouding prijs/kwaliteit kan wel beter maar je betaalt denk ik ook voor de lokatie (Grote Markt). Bediening is erg vriendelijke maar wachttijden zijn wel lang (3 uur voor 3 gangen...)
Karien H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Met de AH-restaurantactie konden we pas om 19.30 terecht. Het was toen topdrukte in het restaurant en pas na aandringen kregen we het menu van de bediening. Nadat we besteld hadden duurde het nog ruim een half uur voor het eerste gerecht opgediend werd (soep!).
charlotte V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Lekker eten. Het is ook voldoende. Vriendelijk personeel. Vlotte bediening, terwijl het erg druk was.Wijn is goed. Kortom een leuke avond.
M.C. J.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
We hadden het idee dat wij langer wachten dan mensen die zonder AH-actie kwamen eten.
We gingen met honger van tafel. Waren niet echt bereid om dingen van de kaart anders te doen ondanks dat 1 persoon vegetarisch was en de ander geen vis lust
Moniek V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Super avond gehad. Met heerlijke, verrassende gerechtjes. We waren er met de AH restaurant actie. Hiervoor hadden ze een speciale menukaart. Echt top. We konden op deze manier van alles wat proeven en dat was wel zo fijn omdat we nog nooit eerder in een Mexicaans restaurant hadden gegeten.
Ook het bedienend personeel gaf goede uitleg over alle gerechtjes. Prima service dus.
We komen hier zeker nog een keertje terug !!!
Gerda-51 .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
De bediening was erg vriendelijk. Het eten erg lekker en de wachttijden tussen de gangen door precies goed. Beslist een goede keus geweest om hier te gaan eten.
bosico2 .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Mexicaans sfeertje was herkenbaar. De service was vlot en goed. uitleg van wat je eet was duidelijk. We hebben een ah menu (3 gangen) en weten dus niet hoe de andere menu's zijn. Maar wat we gegeten hebben was lekker en veel. Had nog geïnformeerd wat de 5 gangen ( kan je ook van maken met de AH kaart) menu inhoud en daarover ook uitleg gekregen. Het is voor herhaling vatbaar.
Lies H.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Zijn met AH actie gaan en kregen een vast menu, van alles een beetje en is erg goed bevallen.
We gaan zeker nog een keer terug!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Leuk plekje om Mexicaans te eten!