Tortillas Breda

Grote Markt 44 4811 XS Breda Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 29.95€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      Churro's
      Koffie of thee

Over het restaurant Tortillas Breda

Een Mexicaans feestje

Midden in Breda vindt je een stukje Mexico bij restaurant Tortillas! Met de meest verse producten bereidt het keukenteam hier verrukkelijke tortilla's, burrito's, maar ook een goed stuk vlees of vis. Verse sauzen, frisse salsa's; hier waan je je echt een avond in Mexico.

Halve fles mineraalwater

• Af te huren , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Tortillas Breda

Eveline V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Bediening kan beter! Niet goed op elkaar ingespeeld. Gezellig en knus restaurant. Met lekker eten voor een goede prijs!
Inge L.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Heerlijk gegeten en de bediening is super vriendelijk.
Ludo.regina V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Jammer dat ze het AH menu 29.50 Euro maken terwijl het normaal 25 Euro is. Als je meedoet met acties zoals deze als restaurant wees dan wel sportief. Mij heb je in ieder geval niet gewonnen als klant.
Michael H.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Het voor- en hoofdgerecht stond binnen notime op tafel. Zelfs iets te snel na elkaar om het allemaal te laten zakken maar vervolgend hebben we meer dan 45 minuten(!) op het nagerecht zitten wachten nadat ik na 20 eerdere minuten al gevraagd had waar het dessert bleef.
W.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Erg lekkere, voorgerechten, hoofdgerechten en deserts. Goed betaalbaar, waardoor een prima prijs/kwaliteitverhouding. Rustig tuinterras waar je relaxt kan zitten.
V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
gezellig restaurant dat volledig voldoet aan de verwachtingen die we hadden naar aanleiding van de informatie op de webside
Irene M.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Wat een gezellige gelegenheid voor gezelschap met kinderen van 11 en 13. Personeel was allerhartelijkst en prettig persoonlijk. Lekker schotels samen gedeeld. We komen terug.
S.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Ontzettend lekker gegeten! Via SocialDeal twee tickets gescoord en dus was het eten ook nog eens lekker goedkoop ;)! Verder supervriendelijk personeel!
Judith H.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Het was lekker maar erg veel. Van tevoren hadden we al een nagerecht in gedachten, maar dat konden we niet meer op.
Thomas N.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Zeer lekker gegeten voor een knap prijsje! Zeker een aanrader voor wie snel bediend wil zijn en lekker gegeten wil hebben.
Daniëlle V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Je krijgt weinig en het was koud. Niets bijzonders.je kunt voor dat geld ergens anders veel beter eten. Wij gaan niet meer.
Kristel R.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Leuk restaurant, goede bediening en lekker eten. Het restaurant is erg leuk ingericht en heeft een gezellige sfeer als je binnenkomt. Doordat het restaurant niet heel groot is, is het ook niet super druk en niet gehorig.

Houd je van Mexicaans dan zou ik zeker langs gaan!
Marjolein D.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Ik vond het eten niet echt Mexicaans. Het is op Hollandse wijze bereid en ik vond drie garnalen wat mager bij mijn fajitas. Heel vettig. En weinig uitgesproken.
Eveline .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
We hebben erg lekker gegeten en er hing een gezellige sfeer. De bediening kan beter: er werd amper gevraagd of we nog wat wilden drinken en we moesten vragen om uitleg van alle gerechtjes
Alain B.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Goed eten, maar het toilet was vies
Evelien C.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
We moesten 3 kwartier wachten op ons eten en het eten was net te doen. Mijn vriend had een hamburger besteld en het broodje was heel hard, ook mijn burrito viel qua smaak tegen en het was hard aan het uiteinde. Niet voor herhaling vatbaar.
Renske O.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Prima eten en gemoedelijke sfeer. Malse steak gegeten, de bijgerechten zijn eenvoudig. Verwacht hier geen haute cuisine maar gewoon een simpel en lekker bord eten. Zeker op zaterdag wel erg vol, tafeltje van de buren 10 cm naast het jouwe en je moet dan wat geduld hebben met drankjes bestellen enz. Kleine details kunnen beter, als je bijv. koffie en een nagerecht bestelt zou ik niet eerst de koffie willen en pas 15 min daarna het dessert. Sfeer is er zeker, dus als je dat allemaal niet erg vindt, is Tortillas zeker aan te raden!
Jos B.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Lekker Mexicaans/Texaans eten voor redelijke prijs.
Marja D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Gezellig restaurant, waar je alleen, met twee of met een klein gezelschap een prima maaltijd kunt eten voor een zeer redelijke prijs. Bediening is prima.
Adri D.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Samen met de kleinkinderen (10-14jr) heerlijk gegeten. Ieder kon gemakkelijk een keuze maken uit de overzichtelijk menukaart. Goede portionering.