Tortillas Breda

Grote Markt 44 4811 XS Breda Nederland Kaart

Over het restaurant Tortillas Breda

Een Mexicaans feestje

Midden in Breda vindt je een stukje Mexico bij restaurant Tortillas! Met de meest verse producten bereidt het keukenteam hier verrukkelijke tortilla's, burrito's, maar ook een goed stuk vlees of vis. Verse sauzen, frisse salsa's; hier waan je je echt een avond in Mexico.

Meer informatie over restaurant Tortillas Breda

Maandag t/m Vrijdag 16:30 - 23:00
Zaterdag 12:30 - 23:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Lalibel M.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Hele vriendelijke bediening! We waren erg goed geholpen. De sfeer in het restaurant is ook goed. Het eten vonden wij alleen van mindere kwaliteit.
miekevandongen .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
We hebben genoten van een heerlijk vegetarisch 3 gangenmenu. Gerechten uitstekend, bediening zeer bekwaam een met persoonlijke aandacht. Sfeer zoals wij dat op prijs stellen. Prijs gangbaar tot iets onder het gemiddelde. Een regelrechte aanrader.
Hannie V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Leuke ambiance, gezellige muziek, heerlijk eten en een hele vriendelijke bediening. Echt een aanrader om te gaan eten. Qua prijs ook helemaal niet verkeerd. We komen zeker nog eens eten.
anja.hartmans .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Heerlijk gegeten op het terras op de Markt. Uitstekende bediening en goede prijs-kwaliteit verhouding. Het keuzemenu bood een goed beeld van de Mexicaanse keuken.
Moniek R.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Het eten was zeer goed en lekker. Misschien een beetje te veel maar altijd beter als te weinig. Klantvriendelijke bediening.
Enige kleine minpuntje als je dan gaat zoeken Is dat de muziek een beetje te hard stond. Maar sowieso een aanrader dit restaurant!!!
Anouck D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Tortillas is leuk om een hapje te gaan eten. Kwaliteit van het eten is goed, alsmede de prijs. Er is veel keuze, voor ieder wat wils. Vriendelijk personeel, bediening kan iets oplettender zijn.
Luuk D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Wat ons heel erg aansprak was het menu wat door Tortillas Breda is opgesteld. Je deelt het 3 gangen menu met 2 personen waardoor je leuke interactie hebt tijdens het eten ipv dat ieder is gefocust op zijn/haar eigen eten.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Gewoon goed
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Leuk idee ???? al die kleine hapjes en veel om te proeven. We waren met vieren erg tevreden. Konden rustig alles eten zonder jagen. Voor herhaling varbaar ????????
Lia G.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Lekker gegeten met de ah restaurant actie, gezellig terras buiten, goede uitleg over de gerechten. Spontane en vriendelijke bediening met kennis van de gerechten en drankjes
maduck .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Een heerlijke verrassende afwisselende maaltijd
Zelf uit te bereiden naar een vijf gangen menu.
Kwaliteit / prijs in zeer goede verhouding.
Vriendelijk personeel met een uitstekende bediening.
Knus ingericht en zelf een tafeltje uit mogen zoeken.
Wij hebben een heerlijke avond gehad.
Zeker voor herhaling vatbaar.
SUPERRRRRRRRRR
Albert-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Attente en leuke bediening, simpele maar lekkere gerechten. Prima menuutje voor de actie, hoewel eigenlijk wel wat prijzig, als jet het met de rest van de kaart vergelijkt
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
We hebben lekker gegeten in een prettige sfeer. Het menu was gevarieerd en er was ook voldoende keuze als je geen vlees eet.
Karin R.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Samen met mijn dochter heb ik heerlijk gegeten van het drie-gangenmenu. De bediening was vriendelijk en snel. Het opdienen was op vrolijke gekleurde borden en de keuze van de gerechten was ruim voldoende. Prima ook de oplossing toen wij aangaven niet van geitenkaas te houden. Top!!
tondiepstraten .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Dit jaar voor het eerst een vastgesteld AH 3 of 5 gangen diner. Voorgaande jaren en daar gingen wij voor, mocht je kiezen uit de gehele kaart en was de rekening excl drank 50 procent. Wij gingen voor echte Mexicaanse gerechten, dus dat was teleurstellend.
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Een verrassend menu van de AH actie. Maar het was heerlijk. Al onze bordjes helemaal leeg. We komen gauw nog een keer terug.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Leuk restaurant, leuke jonge en enthousiaste bediening. Erg vriendelijk....sfeer is leuk, een restaurant om terug te komen...
Anita K.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Lekker gegeten. Personeel was erg afwezig. Gaven aan er een 5 gangen van te willen maken maar dit kwam niet aan. En ook raar dat het 3 gangen menu van ah duurder was dat de gewone 3 gangen menu.
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
We hebben uitstekend gegeten, gerechten waren prima, bediening was goed. Hebben ook een gezellig tuinterras. Komen zeker nog een keer terug.
jose R.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Gezellig,relaxt.vriendelijke bediening,gezellig veel jonge mensen,terras ook erg gezellig.ik kom er erg graag! Geweldige AHeijn diner actie.