Tortilla Es

Vrijdag en Zaterdag
Zondag

Bas M.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Gisteren hier eten besteld voor zeven gasten bij ons thuis. Ik had een grote tortilla met serranoham en champignons, diverse kroketjes, broodjes met tonijnsalade, broodjes met merquez worstjes en brood met aioli. Het eten was ontzettend lekker en dat leverde veel complimenten van de gasten op. Ik vind dit een goede cateraar voor als er wat meer mensen over de vloer zijn en je geen pizza of chinees wil serveren. Aandachtspunt is de bezorgtijd, ze zijn meestal later dan afgesproken.
Anouk H.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Geweldig, wat een ontdekking! Heerlijke paella thuis laten bezorgen en een paar ham ei croquetjes. Deze waren niet beschikbaar dus hebben ze gebeld met de vraag wat voor croquetjes we dan wilden. Prima geregeld, super vriendelijk en bovenal heerlijk eten. Ben nu al nieuwsgierig naar de tortilla!
JosenOlga .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2016
Vandaag in de Tulpstraat een Spaanse bloem ontdekt: Tortilla Es. Voorzichtig uitproberen was het plan, de tortilla clasica groot om mee te nemen. Kreeg eerlijk advies en kon de diverse tortillas in de hete pannen bekijken. Thuis met 3 personen riant van gesmuld. !Extraordinario!
Wij hoeven niet naar Spanje voor de authentieke Spaanse keuken...Spanje komt naar ons!
Volgende keer gaan we er zitten om te dineren.
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2015
Ik ben hier nu een paar keer wezen eten, nadat ik toevallig in dezelfde straat kwam wonen. Ik zal nog vaak teruggaan, want het eten is lekker, komt in flinke porties en is vergeleken met restaurants in de buurt absoluut niet duur. De eigenaar is een Bask die de tent naast zijn baan voor zijn plezier runt, omdat hij van lekker eten houdt, en een paar goede Spaanse koks in dienst heeft genomen.
De pintxos, tortilla's en toetjes zijn heel erg lekker, net als de croquetas. De paella vast ook, maar die moet ik de volgende keer nog proeven. Alles zonder pretentie opgedist door vriendelijk personeel dat je uitlegt wat je aan het eten bent. Beste Spaanse restaurant in Utrecht!
Annemarie E.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2015
Oei! Wat viel dit tegen! Ik had verschillende hapjes laten bezorgen en echt gehoopt iets lekkers te krijgen, aangezien de recensies zo lovend zijn. De kroketjes met ham/ei en ham hadden geen smaak en waren slap. De gebakken inktvis ging al een beetje richting rubber. Ook de pintxo met champignons en ham was wederom niet op smaak. De pintxo met krabsalade was wel OK. Qua service houdt het ook niet over, er had op z#n minst wel een bakje saus bij kunnen zitten. Niet voor herhaling vatbaar.
Tim H.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2014
Voor het eerst wat afgehaald naar aanleiding van hele goede verhalen en uit nieuwsgierigheid. Nog nooit zo'n lekkere tortilla (medium, met ham en kaas) gegeten, ook niet in Spanje. De kaaskroketjes en patatas waren ook erg goed. Voor 2 personen waren de 3 gerechtjes wel wat veel. De aioli is erg sterk, daar moet je van houden. Echt een aanrader als je eens wat anders wilt afhalen.
E V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2014
Wat een parel in Utrecht! Buiten Spanje nooit zulke lekkere tapas gegeten!
Authentieke hapjes met liefde en aandacht bereid en geserveerd!

De ligging is waardeloos en de inrichting komt te kort,maar loop naar binnen en laat je aangenaam verrassen.

Succes verzekerd!
Valenti .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
Wij hebben diverse tapas-pinchos en tortilla's van tortilla.es gegeten en ook laten bezorgen en deze zijn allemaal van top kwaliteit. Ze smaken en proeven naar meer. Ook in juli hebben wij daar paella gegeten en deze was verrukkelijk. Mijn favoriete tortilla is met chorizo maar eigenlijk alle tortilla's zijn heel lekker. Voor ons het gaat om de kwaliteit van de producten deze zijn top en de service ter plaatse want alle personeel zijn super vriendelijk en lichten alle producten enz toe. De locatie is voor ons leuk, huiselijk en gezellig , fijn. Hier komen wij regelmatig en we zullen zeker lang blijven komen. Een aanrader!!!! Ze hebben ook een " winkeltje " alwaar ook Spaanse produkten van hoge kwaliteit kan kopen, hmmmmmmm
Willianne .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2014
De smaak van tapas staat of valt met de kwaliteit van de ingrediënten. Deit is zeker van toepassing op de tapas van Tortilla Es! Ze zijn heerlijk, ruim belegd en de Iberico ham is vol van smaak! De Spaanse eigenaar is heel vriendelijk en service gericht. Locatie klein maar gezellig om te zitten. Voor kritische tapas eters een echte aanrader!
Lladrijona .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2014
tortilla es is een leuk restaurantje. voor lage prijzen krijg je lekker eten UIT spanje en GEMAAKT door spanjaarden. de eigenaar is erg aardig en maakt graag een praatje met je.
ik raad het iedereen aan.
Frank-gaat-uiteten .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2014
Het is nu ongeveer een jaar geleden dat het restaurantje Tortilla Es bij ons in de wijk is geopend en daar ben ik zo ongelofelijk blij mee! Er gaat bijna geen week voorbij dat ik niet iets haal bij de aardige eigenaar en gepassioneerde kok. Het leuke is dat ik eigenlijk nog steeds nieuwe gerechten ontdek, ook al is het maar een klein schattig tentje. Als nieuw gerecht deze maand was de paella een groot succes, maar probeer ook zeker eens een broodje tortilla of een paar tappas. Wat ik ook leuk vind zijn de authentieke producten uit Spanje in het winkeltje zoals worstjes die je zelf nog moet koken in de witte wijn, lekkere hammen of speciaal bier. Kort om heb je zin in spaans eten, of wil je het een keer proberen ga dan naar Tortilla Es in de Tulpstraat want u zal tevreden naar huis gaan!
(Heeft u het al gemerkt? Ik ben echt heel erg enthousiast!! :-)

Smakelijk eten, Frank
Fleur L.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2014
Een plek waar ze absoluut heerlijk eten hebben. We werden (als Spaans eten novices) zeer vriendelijk begeleid bij onze keuze en daarna werd het afgeleverd waar wij wilden. De broodjes met tortilla waren aangevuld met verse sla en heerlijk knapperig. Wat ook opviel was dat ze vriendelijk geprijsd waren. We hebben ervan genoten en gaan zeker terug voor meer!
-Madeleine- .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2014
Tortilla Es laat je even wegdromen naar het echte Spanje. Een aantal weken geleden heeft Tortilla Es de catering voor ons verzorgd op een feest op locatie. Dit was van begin af aan een succes. Men denkt goed met je mee over wat te serveren, eventuele wijzigingen kunnen tot kort van tevoren doorgegeven worden en wat er uiteindelijk op tafel komt streelt zowel het oog als de tong. Al onze gasten waren even enthousiast over de hapjes. De Baskische kok van Tortilla Es overtreft zichzelf en serveert heerlijke gerechten van een uitzonderlijke kwaliteit. Dus ben je op zoek naar de echte Spaanse smaakbeleving dan kan ik je alleen maar aanbevelen Tortilla Es eens te proberen. Succes gegarandeerd!
Dominique C.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2014
In Utrecht zijn veel Spaanse eetgelegenheden, maar als je zelf een keer in Spanje bent geweest en buiten de toeristische paden hebt gegeten, weet je dat deze restaurants meer Hollands dan Spaans zijn. Tortilla Es is dit niet: authentieke Spaanse gerechten voor een goede prijs. De inrichting is misschien niet luxe, maar in Spanje vindt je de beste tapas juist niet in luxe restaurants maar in barretjes om de hoek waar plastic meubilair het decor siert. Het eten van Tortilla Es is dan ook zeer goed: echt een aanrader!
Mario1972 .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2013
Eindelijk een plek waar je ECHTE Spaanse Tapas kunt eten, afhalen of kunt laten bezorgen. De kok is een Bask, en dat proef je terug in zijn gerechten. De eigenaren zijn zeer secuur en vriendelijk en denken graag met je mee! Kortom echt een aanrader!
Evakeeris .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2013
Het Spaans schalt door de straat. Niet alleen dat is een verrijking: allerlei heerlijke authentieke hapjes staan in de vitrine waar in het Nederlands niet eens een vertaling van is. In de zomer was er versgemaakte sangria, langzaam gegaarde ham van de ossenhaas, flensjes met vlees. Ook de broodjes met tortilla (daar komt natuurlijk de naam vandaan) zijn heerlijk, zeer goed geprijsd en het brood is knapperig en krokant. De eigenaars zijn zeer vriendelijk: zodra we binnen komen worden we met onze voornaam aangesproken (we wonen om het hoekje welkswaar). Hoewel het decor er al een stuk beter uitziet dan bij de vorige eigenaar, blijft het niet een plek om romantisch te dineren. Lunchen gaat daarentegen goed, net als -onderweg naar de Uithof- je spulletjes kopen en ergens anders genieten (dat zou ook kunnen in een van de nabije parkjes). Kortom: eten en ervice geweldig! Een verrijking voor de wijk maar ook voor Utrecht. Echt oprecht en authentiek Spaans eten voor weinig geld.