Toros Santiago

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Toros Santiago

Argentijnse sferen in Den Haag

Geniet van de authentieke Argentijnse keuken bij Toros Santiago in hartje Den Haag. De chef weet wel hoe hij moet grillen. Het vlees perfect bereid, precies zoals jij dat wilt. Ben je vegetarisch? Geen probleem, het restaurant weer hier perfect op in te spelen en zal je gelukkig maken met heerlijke gerechten. Op slechts 1 minuut lopen van de Grote Markt is het de ideale plek om een dagje Den Haag af te sluiten of om een speciale gelegenheid te vieren. De gastvrije bediening zorgt er zeker voor dat het je aan niks ontbreekt.

Meer informatie over restaurant Toros Santiago

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Toros Santiago

Rob S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Prima Lomo! Vriendelijk personeel. Goede porties en lekkere wijn . Faire prijzen!
ryanna .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Vandaag weer eens heerlijk gegeten met colegaatje bij mijn favoriete Argentijnse restaurant ♡ het was heerlijk we gebben samen eerst en overheerlijke tomatensoep gegeten die was echt al een 10 waard daarna een mix grill met salade en een gepifte aardappel met zure room een heerlijke fles wijn erbij en genoten voor 10 als toetje hadden we een mango con tiquila en een Dulce de leche dit was echt een overheerlijke adsluiter de bediening was geweldig de mooi geklede meneer wist waar en wanneer hij er moest zijn bij elke tafel topper !!
Ik kom zeker snel terug (bijna vaste klant ????
lau M.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
weer eens geweldig bediend in deze leuke Argentijnse restaurant in het hartje centrum van den Haag
vandaag hadden we quatro carnes 400 gram heerlijk uitgebreid met paprika tomaat salade enz mn vrienden namen aktie menu 3 gangen menu voor maar 20 euro begrijp niet hoe zoiets kan.. echt heerlijk soep vooraf dan hoofd gerecht en een heerlijke dame blanche na de wijn was ook weer in overvloed en een lekker pint bier
Wij komen zeker volgende maand weer misschien ander samenstelling van mensen en menu maar we komen terug Echt alleen maar Lof
Mennolt V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Super goed! Erg lekker, we hoefden niet lang te wachten en prima bediening!
Robert J.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Heerlijk gegeten. Mixed grill voor twee personen is een aanrader.
jo M.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
ondanks dat het verschrikkelijk druk was in het restaurant hebben we heerlijken relax gegeten de steak was uitmuntend ook de vegetarische menu was verassend het personeel was duidelijk even samengesteld uit mensen.die nieuw en.nog onbekend waren toch verliep het prima
pers_ minpuntje vind ik de taal die gebrabbeld wordt door de mannen onder elkaar het leek best heftig en dat de drankjes niet altijd even netjes op blad bediend worden(mischien door drukte )
een volgende etentje zit er waarschijnlijk nog wel.weer in volgende maand
Lidia D.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Lekker gegeten voor een hele goede prijs! Gezellige inrichting. Sommig personeel leek er niet veel zin in te hebben, maar de manager was top! Muziek mocht wat luider
Jellina F.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Hier met een groep vrienden gegeten op nieuwjaaarsavond. Ondanks dat het druk was was het eten was erg lekker, stond snel op tafel en het personeel was erg vriendelijk! Daarnaast zal de prijs hier nooit tegenvallen. ????
Thom V.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Gisteren met vrienden heel heerlijk gegeten van de spareribs en steak. Het eten was bijzonder lekker en de bediening erg vriendelijk.
Ad C.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Als we in Den Haag zijn is dit restaurant voor ons een plek om nog eens aan te schuiven????
Ramon H.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Goeie kwaliteit vlees!
Sheila V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Heerlijk gegeten. We hebben niets dan lof. De empenada was lekker gekruid en de korst had de juiste bite. De ossenhaas was prima medium gebakken en de rump steack was 400 gram mals vlees. De saus was niet nodig vanwege de goede kwaliteit van het vlees.
De crêpe con leche was zoals de ober beloofde heerlijk zoet, met ijs en zeker niet zwaar.
Een restaurant om zeker nog eens naar terug te gaan.
simonevandal V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Leuk tentje en lekker eten alleen wat een vreselijke lay out van de kaart. Klopt ook niet bij het totaal plaatje.
lau M.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
heerlijk gegeten in een stijlvolle restaurant met betaalbare prijzen
bedienend personeel zeer vriendelijk
het eten wat geserveerd werd was uitmuntend
mij zien ze hier Zeker terug
Jansina S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
We hebben hier een geweldige tijd gehad gelukkig hadden we gereserveerd (ivm rolstoelgebruiker)
En het was erg druk
Niks was het personeel teveel om ons te helpen met het binnenkomen en het plaatsnemen aan tafel
We hebben genoten van de speciale aktie menu voor de kinderen en wij zelf van de kaart er was veel keus en alles was echt heerlijk de personeel was zeer vriendelijk en we werden bediend door een meneer die echt perfect gekleed was voor dit mooi restaurant er was een geweldige sfeer de kinderen vonden al die lampjes en de kerstboom met kadootjes geweldig de kinderen kregen een prachtig kindgericht versierd nagerecht echt zo lief een TOP RESTAURANT wij komen zeker terug dankjewel voor deze leuke etentje ook namens de kinderen
Marjoleine V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Attente bediening en heerlijk gegeten!!!
leo S.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
hier heerlijk gegeten met 2 vrienden het was heerlijk druk maar personeel had tijd voor iedereen het eten was geweldig de steaks precies goed er was genoeg friet salade en heerlijk gepofte aardappel met zure room lees was geweldig de kerst sfeer was duidelijk aanwezig heerlijk we hebben genoten en komen zeker terug echt Top
Navin P.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Kwaliteit van eten is matig. Bij afrekenen wordt er nog eens moeilijk gedaan over de geadverteerde Iens korting. Lees er wordt geen korting gegeven.
Cher G.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
Ik heb hier een heerlijke steal gegeten met frietjes en salade. De steak was mals ens precies gebakken hoe ik het lekker vind. De frietjes waren lekker knapperig en ik kon proeven dat het frituurolie vers was. De salade was rijk gevuld. Ik zal hier zeked terug komen om andere gerechten te proberen.
Glenn P.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
Heerlijk gegeten ! Zijn er maar weinig in den haag die er echt een heerlijk stuk vlees van kunnen maken en de prijzen zijn erg goed te doen
Zeker een aanrader