Toros Santiago

Schoolstraat 15 2511 AW Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Toros Santiago

Argentijnse sferen in Den Haag

Geniet van de authentieke Argentijnse keuken bij Toros Santiago in hartje Den Haag. De chef weet wel hoe hij moet grillen. Het vlees perfect bereid, precies zoals jij dat wilt. Ben je vegetarisch? Geen probleem, het restaurant weer hier perfect op in te spelen en zal je gelukkig maken met heerlijke gerechten. Op slechts 1 minuut lopen van de Grote Markt is het de ideale plek om een dagje Den Haag af te sluiten of om een speciale gelegenheid te vieren. De gastvrije bediening zorgt er zeker voor dat het je aan niks ontbreekt.

Meer informatie over restaurant Toros Santiago

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Voordelig
Lowie B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Met groupon hier gegeten. Bij binnenkomst mochten we zelf een tafel uitkiezen. Sfeervol restaurant Qua prijs/kwaliteit verhouding echt perfect. Ruim voldoende naast de steak die super mals was een gepofte aardappel, ruim voldoende frietjes en een saus die we zelf mochten kiezen. De ober kwam daarnaast nog met een pittige saus die super smaakte bij de steak. Voor herhaling vatbaar..aanrader
Irene 1955 V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Met een Groupon deal hier gegeten. We mochten zelf een tafeltje uitkiezen. Het restaurant ziet er modern uit. De benadering door de ober kwam nogal apart en direct over en was vast niet zo bedoeld, dit is waarschijnlijk te wijten aan zijn beperkte kennis van de Nederlandse taal. Het telefonisch reserveren was ook moeizaam gegaan. Bij binnenkomst werd ook helemaal niet naar onze naam gevraagd.
Het vlees was super mals en bereid zoals we hadden aangegeven. Lekkere knapperige frietjes, een gepofte aardappel met roomboter en een salade kregen we als bijgerechten. Jammer dat we niet zelf een saus mochten kiezen bij het vlees. Het was niet helemaal duidelijk welke saus we hadden gekregen.
Als nagerecht hadden we een lekkere limoentaart en een cheesecake.
We hebben lekker gegeten.
Marina 1.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Met de Groupon voor de rumpsteak. We werden naar ons tafeltje verwezen en bestelde een drankje.
We kregen geen menu, toen we erom vroegen voor een voorgerechtje (of een stokbroodje) kwam het eten al. Het eten was goed. De rumpsteak was rare i.p.v. de bestelde medium, erg klein, maar lekker. Heerlijke patatjes en salade met lekkere dressing (de gepofte aardappel was nogal smaakloos en droog, geen kruidenboter). Ondertussen wilden we nog een drankje maar we hebben niemand meer gezien. De zaak zat vol, het was druk, 1 van de bedienden ging buiten staan roken maar wij zaten met vuile borden en dorst. Na een half uur hebben we onze drankjes afgerekend bij de kassa en zijn weggegaan. Gezien de goede recensies hier hebben we waarschijnlijk pech gehad, maar wij gaan niet meer.
Glenn P.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Heerlijk gegeten blijft een toppertje vlees was erg mals bediening erg vriendelijk zoals we gewend zijn . Ga zo door we komen zeker weer
Habibti J.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Lekker eten en vriendelijke mensen. Meerdere keren daar gegeten. Alles is vers en de steak is groot (200 of 300 gr). Zeker een aanrader.
Rose Bert V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Wij (4 personen) werden heel vriendelijk ontvangen. Hadden gereserveerd via Groupon. Decor gezellig/modern. Vooraf broodjes met kruidenboter. Malse steak met gepofte aardappel (roomboter) op bord geserveerd. Keuze uit diversen sausen. Grote schaal patat en 4 schaaltjes frisse salade met dressing. Salsa was ook heerlijk. Bediening erg attent. Verschillende nagerechten genomen en elk nagerecht was super.
Wij hebben HEERLIJK gegeten en gaan zeker weer terug om andere gerechten te proeven.
Marretje1979 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Wij hebben hier heerlijk gegeten. Mijn man de de tomatensoep en spareribs en beide vond hij heerlijk. De bediening sprak vol trots over de tomatensoep wat wij erg leuk vonden. Ook de spareribs waren prima. Ik had de gevulde tomaat en Argentijnse ossenhaas. Ook beide erg lekker. De ossenhaas was perfect klaargemaakt, precies hoe ik m graag eet en was goed mals.
De bediening praat niet zo goed Nederlands maar wij vonden het wel charmant en ze begrijpen je prima en zijn zeer vriendelijk. De prijzen zijn heel netjes. Hoofdgerechten bijna allemaal onder of rond de €20,-. Er staan ook wat duurdere op maar een steak van 800 gram ís nou eenmaal duurder.
Zeker een aanrader!
Patrick P.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Geweldig restaurant, goede bediening, lekker eten, goede sfeer. Geen gehaast en altijd een vriendelijk praatje. Erg plezierig om hier te eten.
Daniel3390 .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
14 juli 2016 kwamen wij met zijn tweeën aan bij dit restaurant in Den Haag, we kozen voor de onbeperkt spareribs met friet en salade voor 19 euro per persoon. Bij binnenkomst werden wij welkom geheten door een niet verstaanbare meneer die de plek aanwees waar we mochten zitten. Even later kwam deze zelfde meneer aan onze tafel en zei iets wat wij amper verstonden, we haalden eruit dat hij vroeg wat wij wilden drinken. Het drinken is hier relatief goedkoop, maar 2 euro voor een glas fris. Het drinken werd geserveerd met ijs en bij de ice tea een partje limoen. Na een poosje kwamen onze spareribs, deze waren alleen helemaal aangebrand. Je kon de zwarte aangebrande delen duidelijk zien over de hele sparerib, de frietjes die wij kregen waren duidelijk niet vers, dit was te merken aan de lauwe temperatuur en de bleke kleur. Omdat wij nog niet vol zaten na 1 portie bestelden wij er weer allebei een, echter kregen wij er in totaal 1 omdat we moesten delen. Een nieuw schoon bord was hierbij wel handig geweest ivm de botjes. Helaas waren ook deze spareribs helemaal aangebrand. De salade die hierbij geserveerd was, was er basic: 2 kwart stukken van een tomaat, 2 stukjes komkommer, een beetje mais en de sla met een dressing.
Het eten viel dus tegen, voor de rest was het decor leuk en hing er een goede sfeer, ook was het toilet schoon.
Helaas was Toros Santiago niet wat wij ervan gehoopt hadden en daarom zouden wij dit niet aan anderen aanbevelen.
Emveebee _.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Waar voor je geld.
Uitstekend maar vooral ook veel gegeten bij dit grilrestaurant. Leuke, hippe, inrichting. Steak goed bereid en voorzien van groente garnituur, gepofte aardappel en nog eens friet. Dit maakt het bestellen van een voorgerecht niet nodig.
Monique1010 .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Heerlijke ossenhaas met salade gegeten, werd snel op tafel gezet. Mijn zoon had onbeperkt spareribs eten en gelijk gevraagd of hij een hel of een halve wilde.
SomsEnRegelmatig .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Leuke bediening en heeeerrrlliijjke 300 Gram Ossehaas! Reserveren via Dinerbon en super goedkoop voor wat je krijgt aan service en kwaliteit. Heerlijke rode huiswijn!
Vasterman .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
De steak die wij hadden was echt zalig. Heerlijke frietjes en de huiswijn was prima. De bediening was een beetje wisselend. De ene was heel vriendelijk en de volgende heel erg chagerijnig. Wij vonden de entourage niet heel sfeervol. Maar verder een prima restaurant.
Charles Z.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2016
Een goed Argentijns grilrestaurant voor de vleesliefhebber. Want daar gaat het om. En daar zijn ze goed in! Het decor is aangenaam veranderd sinds ons laatste bezoek. De bediening is attent ondanks de drukte.
Remko83 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
De mixed grill was lekker en een grote hoeveelheid voor de prijs. De bediening was vriendelijk en het restaurant zelf zag er netjes uit.
Ed G.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Wij waren er zondag en het was gezellig druk. Eten niets op aan te merken. Snel op tafel ook. Bediening komt regelmatig langs om te vragen of alles naar wens is.
Muziek ook leuk maar niet storend hard. Ik heb genoten en kom zeker nog eens terug
Danny_ .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Heel erg drukke zaterdag avond. Bediening liep de benen uit het lijf. Daardoor was het wat chaotisch.
Het vlees (sirloine steak en spareribs) was echter prima. Daar komen we voor, dus wederom een geslaagde avond.
Mariska01 .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Het restaurant ziet er mooi uit. Wij waren met 4 personen en het was niet druk. Bij de reservering had ik aangegeven dat er 1 persoon met een glutenintolerantie bij was. Er was echter geen brood voor deze persoon geregeld, jammer. De ober sprak zo gebrekkig Nederlands dat wij er niet helemaal gerust op waren.Na afloop kreeg zij ook erg last van haar buik. Het eten, er was haar gegarandeerd dat het glutenvrij was, bevatte waarschijnlijk toch gluten. We hebben dit op haar verzoek niet gemelde, ze voelde zich bezwaard. Het vlees was eerder rare dan medium. Jammer onze ervaringen in Delft zijn stukken beter.
Cindy S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Op 2e Kerstdag hier wezen eten. Bij aankomst om 18.00 uur bleek het nog erg rustig te zijn en konden we zelf kiezen waar wij wilden zitten. Er was geen vastgesteld kerstmenu, maar zelf van de kaart kiezen. Voor ons is dit een grote plus. Voorgerechten (garnalencocktail, empanadas en spareribs) werden al snel gebracht en bleken erg lekker. De garnalencocktail met lekkere Hollandse garnaaltjes, opgemaakt op een bord met salade, de empanadas waren lekker gekruid en de spare-rib goed gemarineerd en goed gaar. Voor het hoofdgerecht was onze keus gevallen op een mixed grill. Deze bestond uit biefstuk, ossenhaas, entrecote, een sparerib en een gekruid worstje. Het rundvlees was heerlijk mals. E.e.a. werd geserveerd op een tafelgrilletje zodat het vlees warm bleef. Onze zoon had gekozen voor een zalmfilet, die ook prima in orde was. De bediening was zeer vriendelijk. Voor ons was ons eerste bezoek aan dit restaurant buitengewoon positief en voor herhaling vatbaar!!
Niho .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
We hebben hier met kerst gegeten. Het was erg rustig in het restaurant, wat een beetje ongemakkelijk was. We hebben voorgerecht, hoodgerecht en koffie gehad. De steak van 300 gram van mijn partner was wat aan de kleine kant en er zat een grote zeen in. Mijn ossehaas was heerlijk mals. Ik had medium rare gevraagd, hij was echter aan de ene kant goed maar aan de andere kant had de ossenhaas alleen even het rooster geraakt, waardoor hij rare was en niet medium rare. Service was oke, jammer dat ze geen Argentijnse dranken op de kaart hebben.
Het decor was voor mij echt een afknapper. Veel te felle verlichting en kale tafeltjes. De kerstboom had geen verlichting omdat de kabel te kort was om in het stopcontact te kunnen, zei de ober(?)
Wij komen hier zeker niet meer terug.