Toros Santiago

Schoolstraat 15 2511 AW Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Toros Santiago

Argentijnse sferen in Den Haag

Geniet van de authentieke Argentijnse keuken bij Toros Santiago in hartje Den Haag. De chef weet wel hoe hij moet grillen. Het vlees perfect bereid, precies zoals jij dat wilt. Ben je vegetarisch? Geen probleem, het restaurant weer hier perfect op in te spelen en zal je gelukkig maken met heerlijke gerechten. Op slechts 1 minuut lopen van de Grote Markt is het de ideale plek om een dagje Den Haag af te sluiten of om een speciale gelegenheid te vieren. De gastvrije bediening zorgt er zeker voor dat het je aan niks ontbreekt.

Meer informatie over restaurant Toros Santiago

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

7,1
Arjo R.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Al meerdere keren in den haag bij toros wezen eten en ook deze keer was de osshaas weer supper!! Echt een aanrader!
Linnie P.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Via gekregen Groupon hier terecht gekomen. Kwaliteit van het vlees (rumpsteak 300gr) was redelijk. Je kreeg een flinke hoeveelheid met frietjes en gepofte aardappel. Wijn was redelijk. De bediening was redelijk. De entourage is niet bijzonder.
ryanna .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
We hebben genoten met zn allen we hadden niet gereserveerd het was druk maar we kregen een drankje aangeboden en toen er een tafel vrij was mochten we daar zitten ze hadden aktie menu en van de kaart we hebben onderling verschillende menu s gehad de spareribs waren echt geweldig en de steak heerlijk echt alles wat we op tafel kregen was geweldig ook de bediening netjes geklede man die ons tafel verzorgde echt een topper
Wij komen voor ons volgende feestje (eten)zeker bij jullie terug
Diana O.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Geweldig lekker gegeten daar !! Vriendelijke bediening !! Echt de moeite waard !! (12 mei 2017) ????????????Gaan we zeker vaker naartoe !!
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
reservering gedaan voor 5 personen op een zaterdagavond. Bij aankomst werden we aan het lijntje gehouden, want er was namelijk geen plek. Toen kwamen de smoesjes dat de reservering niet bevestigd was, terwijl ik een mail van de definitieve reservering had. Toen kwam het 2e voorstel, dat we maar 45 min de tijd hadden.

Super slechte service en heel onprofessioneel opgelost.
Uit eindelijk konden we niet terecht.
Fijnproever 81 B.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Wij kwamen hier op de bonnefooi binnen. Een ober wees ons een plekje toe aan het raam, een klein tafeltje voor 2 personen. Hij kwam alleen niet erg gastvrij over en bood ons niet meteen wat te drinken aan.
Later kwam er een jonge, onervaren serveerster langs om onze drankbestelling op te nemen, ze kwam wat ongeïnteresseerd over en bevestigde onze bestellingen telkens met "is goed".
De spareribs, steak met paprika, frietjes, gepofte aardappel en salade was daarentegen meer dan prima. Het onbeperkt bijbestellen van spareribs gaat wel telkens moeizaam en de porties daarvan wel erg karig. We hebben door het lange wachten op de spareribs daarom geen zin meer gehad in een toetje en hebben ergens anders maar een kopje koffie gedronken.
vderidder .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Ook wij kwamen hier op een zondagavond met een Groupon. De steak was echt zalig! Medium gebakken zoals gevraagd. De bijgerechten vonden we minder, de sla met dressing smaakte waterig, de gepofte aardappel was droog, helaas was er geen crème freche bij, de knoflook- en champignonsaus kwamen volgens ons uit een pakje. De patatjes vonden we ook niet bijzonder, dunne alledaagse frietjes. Kortom, voor een lekkere steak moet je zeker hier zijn maar de rest namen wij voor lief. De ober was ook een verhaal apart, volgens ons was hij de Grouponnen een beetje zat. Die nam hij direct mee zonder verder een woord te zeggen, pas later kwam hij terug om onze drankjes op te nemen, verder moesten we vragen wat we nog meer bij de steak kregen, ook de sausjes moesten we vragen wat we konden kiezen. Wij vonden hem niet onvriendelijk maar ook niet echt verwelkomend en behulpzaam. Nadat ons eten op tafel stond hebben wij hem dan ook niet meer terug gezien. Maar nogmaals, voor een goede steak ben je hier op het juiste adres maar verwacht er ook niet meer van!
group0nfreak .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Met een groupon "300 gram Argentijnse Rumpsteak" in de hand zijn we hier afgelopen zondag gaan eten. Het menu was helemaal aangekleed met zowel frites als een gepofte aarappel, salade en sauzen. Alles smaakte even goed, de bediening was goed, niet altijd even snel.
Lowie B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Met groupon hier gegeten. Bij binnenkomst mochten we zelf een tafel uitkiezen. Sfeervol restaurant Qua prijs/kwaliteit verhouding echt perfect. Ruim voldoende naast de steak die super mals was een gepofte aardappel, ruim voldoende frietjes en een saus die we zelf mochten kiezen. De ober kwam daarnaast nog met een pittige saus die super smaakte bij de steak. Voor herhaling vatbaar..aanrader
Irene 1955 V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Met een Groupon deal hier gegeten. We mochten zelf een tafeltje uitkiezen. Het restaurant ziet er modern uit. De benadering door de ober kwam nogal apart en direct over en was vast niet zo bedoeld, dit is waarschijnlijk te wijten aan zijn beperkte kennis van de Nederlandse taal. Het telefonisch reserveren was ook moeizaam gegaan. Bij binnenkomst werd ook helemaal niet naar onze naam gevraagd.
Het vlees was super mals en bereid zoals we hadden aangegeven. Lekkere knapperige frietjes, een gepofte aardappel met roomboter en een salade kregen we als bijgerechten. Jammer dat we niet zelf een saus mochten kiezen bij het vlees. Het was niet helemaal duidelijk welke saus we hadden gekregen.
Als nagerecht hadden we een lekkere limoentaart en een cheesecake.
We hebben lekker gegeten.
Marina 1.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Met de Groupon voor de rumpsteak. We werden naar ons tafeltje verwezen en bestelde een drankje.
We kregen geen menu, toen we erom vroegen voor een voorgerechtje (of een stokbroodje) kwam het eten al. Het eten was goed. De rumpsteak was rare i.p.v. de bestelde medium, erg klein, maar lekker. Heerlijke patatjes en salade met lekkere dressing (de gepofte aardappel was nogal smaakloos en droog, geen kruidenboter). Ondertussen wilden we nog een drankje maar we hebben niemand meer gezien. De zaak zat vol, het was druk, 1 van de bedienden ging buiten staan roken maar wij zaten met vuile borden en dorst. Na een half uur hebben we onze drankjes afgerekend bij de kassa en zijn weggegaan. Gezien de goede recensies hier hebben we waarschijnlijk pech gehad, maar wij gaan niet meer.
Glenn P.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Heerlijk gegeten blijft een toppertje vlees was erg mals bediening erg vriendelijk zoals we gewend zijn . Ga zo door we komen zeker weer
Habibti J.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Lekker eten en vriendelijke mensen. Meerdere keren daar gegeten. Alles is vers en de steak is groot (200 of 300 gr). Zeker een aanrader.
Rose Bert V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Wij (4 personen) werden heel vriendelijk ontvangen. Hadden gereserveerd via Groupon. Decor gezellig/modern. Vooraf broodjes met kruidenboter. Malse steak met gepofte aardappel (roomboter) op bord geserveerd. Keuze uit diversen sausen. Grote schaal patat en 4 schaaltjes frisse salade met dressing. Salsa was ook heerlijk. Bediening erg attent. Verschillende nagerechten genomen en elk nagerecht was super.
Wij hebben HEERLIJK gegeten en gaan zeker weer terug om andere gerechten te proeven.
Marretje1979 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Wij hebben hier heerlijk gegeten. Mijn man de de tomatensoep en spareribs en beide vond hij heerlijk. De bediening sprak vol trots over de tomatensoep wat wij erg leuk vonden. Ook de spareribs waren prima. Ik had de gevulde tomaat en Argentijnse ossenhaas. Ook beide erg lekker. De ossenhaas was perfect klaargemaakt, precies hoe ik m graag eet en was goed mals.
De bediening praat niet zo goed Nederlands maar wij vonden het wel charmant en ze begrijpen je prima en zijn zeer vriendelijk. De prijzen zijn heel netjes. Hoofdgerechten bijna allemaal onder of rond de €20,-. Er staan ook wat duurdere op maar een steak van 800 gram ís nou eenmaal duurder.
Zeker een aanrader!
Patrick P.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Geweldig restaurant, goede bediening, lekker eten, goede sfeer. Geen gehaast en altijd een vriendelijk praatje. Erg plezierig om hier te eten.
Daniel3390 .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
14 juli 2016 kwamen wij met zijn tweeën aan bij dit restaurant in Den Haag, we kozen voor de onbeperkt spareribs met friet en salade voor 19 euro per persoon. Bij binnenkomst werden wij welkom geheten door een niet verstaanbare meneer die de plek aanwees waar we mochten zitten. Even later kwam deze zelfde meneer aan onze tafel en zei iets wat wij amper verstonden, we haalden eruit dat hij vroeg wat wij wilden drinken. Het drinken is hier relatief goedkoop, maar 2 euro voor een glas fris. Het drinken werd geserveerd met ijs en bij de ice tea een partje limoen. Na een poosje kwamen onze spareribs, deze waren alleen helemaal aangebrand. Je kon de zwarte aangebrande delen duidelijk zien over de hele sparerib, de frietjes die wij kregen waren duidelijk niet vers, dit was te merken aan de lauwe temperatuur en de bleke kleur. Omdat wij nog niet vol zaten na 1 portie bestelden wij er weer allebei een, echter kregen wij er in totaal 1 omdat we moesten delen. Een nieuw schoon bord was hierbij wel handig geweest ivm de botjes. Helaas waren ook deze spareribs helemaal aangebrand. De salade die hierbij geserveerd was, was er basic: 2 kwart stukken van een tomaat, 2 stukjes komkommer, een beetje mais en de sla met een dressing.
Het eten viel dus tegen, voor de rest was het decor leuk en hing er een goede sfeer, ook was het toilet schoon.
Helaas was Toros Santiago niet wat wij ervan gehoopt hadden en daarom zouden wij dit niet aan anderen aanbevelen.
Emveebee _.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Waar voor je geld.
Uitstekend maar vooral ook veel gegeten bij dit grilrestaurant. Leuke, hippe, inrichting. Steak goed bereid en voorzien van groente garnituur, gepofte aardappel en nog eens friet. Dit maakt het bestellen van een voorgerecht niet nodig.
monique1010 .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Heerlijke ossenhaas met salade gegeten, werd snel op tafel gezet. Mijn zoon had onbeperkt spareribs eten en gelijk gevraagd of hij een hel of een halve wilde.
SomsEnRegelmatig .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Leuke bediening en heeeerrrlliijjke 300 Gram Ossehaas! Reserveren via Dinerbon en super goedkoop voor wat je krijgt aan service en kwaliteit. Heerlijke rode huiswijn!