Toros Santiago

Schoolstraat 15 2511 AW Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Toros Santiago

Argentijnse sferen in Den Haag

Geniet van de authentieke Argentijnse keuken bij Toros Santiago in hartje Den Haag. De chef weet wel hoe hij moet grillen. Het vlees perfect bereid, precies zoals jij dat wilt. Ben je vegetarisch? Geen probleem, het restaurant weer hier perfect op in te spelen en zal je gelukkig maken met heerlijke gerechten. Op slechts 1 minuut lopen van de Grote Markt is het de ideale plek om een dagje Den Haag af te sluiten of om een speciale gelegenheid te vieren. De gastvrije bediening zorgt er zeker voor dat het je aan niks ontbreekt.

Meer informatie over restaurant Toros Santiago

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Toros Santiago

Michael L.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2019
Annet V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2019
Prima eten aan te bevelen
Menno O.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Na een wat moeilijk start van de avond is het ruimschoots goed opgepakt.
Het vlees was uitmuntend goed.
Gaan zeker nog een keer terug komen.
Marion M.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Door een stommiteit van een andere zaak, hier belandt met ons jaarlijkse personeelsuitje. Heerlijk gegeten en gedronken! Lieve service en voor ons zeker een nieuwe aanrader. Dank jullie wel voor de avond!
Daan D.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Heerlijke malse spareribs gegeten. We werden gelijk hartelijk ontvangen en gedurende de hele avond goed verzorgd.
M. V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Eten lekker, erg krap ingericht met tafeltjes. Iets meer ruimte, zou fijn zijn.
Lies V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Heerlijk gegeten, goede wijn
W. S.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Heerlijk gegeten. Spareribs deze keer. Uitstekend!
FineboucheHenny M.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Aardige bediening, alleen je moet aangeven dat je het rustig aan wil doen. Het vlees was erg lekker , zacht en mals .
Bij het af rekenen stond er op de bon twee dingen die ik niet had besteld en gegeten , dus dat was even een raar geval. Rekening veranderd en opgelost.
Maar al met al is het goed gekomen en we geven een goeie recensie.
Lau M.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
Zondagavond weer eens heerlijk gegeten bij toros Santiago .
We hadden ons favoriete tafel bij raam voor 4 personen gereserveerd
Het was best druk .
We hadden vooraf Argentijnse goulashsoep en de tomaten soep .deze was zo lekker geen blik of pakjes heerlijk. Hierna hadden
we steak gepofte aardappel friet en salade met de overheerlijke chimichurri
En nagerecht ijs en koffie
Wat hebben wij heerlijk/lang getafeld samen en goed bediend . Wij komen zeker terug
Ryanna .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Vandaag heerlijk geluncht bij toros santiago
Het was matig druk en de eigenaar bediende en grilde zelf
Het zag er allemaal even goed uit en ook was er een kinderstoel voor de jongste aanwezig. En de 5 jarig kreeg iets om te kleuren !
Echt goed eten ,ook de hoeveelheid voor weinig geld !! .
Hier gaan we vaker lunchen op onze vaste centrum dagen ,!!!
@allesgoedgeregeld@
Pieter Z.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Toros Santiago een restaurant waar ik afgaand van de mooie foto s op de site ,wat inrichting betreft iets meer van had verwacht Het eten daar in tegen was heel goed bereid en ook de nagerecht was echt heerlijk
wel erg jammer dat de bediening weinig van de kaart af weet, de bediening kan daar ook wel een zetje gebruiken ze zijn snel verveelt en hebben meer oog en oor voor telefoons als voor de gast af en toe ik denk dat ik minimaal 3 keer geprobeerd heb kontakt te maken alvorens er eindelijk iemand kwam er kwamen harde stem geluiden alsof er ruzie was vanuit achter in de zaak in totaal niet verstaanbare taal (weinig respect voor klant )de ander was achter bar met tel en een computer bezig en wat betreft nederlandse taal word daar weinig gesproken dat is erg jammer . We kwamen voor het eten en dat was heerlijk .
Maar wat meer respect naar klant is tegenwoordig met de vele zaken die het niet redden in horeca geen overbodige luxe . Want alleen met geweldig eten kom je er niet er is ook uitstraling en een welcome gevoel bij nodig .
Natalie P.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Na lang te hebbem gebeld maar er niet werd opgenomen toch een poging gedaan om er zo maar langs te gaan met zn 2en het is Een leuk restaurantje met Argentijns/westerns tintje
Het eten was een aanrader , de bazin was echt onbeschoft tegen personeel en sjagerijnig en draaide zich om zette een nep lach op en zuchtend kwam ze bij tafel hing met haar lange geblondeerdestaarten boven de tafel en in ons nek dit terwijl rest personeel er netjes bij liep een gezellig klein kaal mannetje met een vriendelijke gemeende lach en nog een jonge vrouw die ook goed poetsend en afruimend rondliep . Dat is een domper voor de sfeer daar . Maar eten was echt heel goed bereid complimenten aan keuken
Jessica N.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
We hadden een uitje met 8 personen weekendje Den Haag
En vrijdagavond heerlijk gegeten bij de argentijn Toros Santiago in hartje den haag een leuk sfeervol restaurantje met heerlijke steak maar ook een heerlijke vegamenu. We werden bediend door een vriendelijke nette geklede man die ons echt alles van de kaart kon uitleggen en de beste wijn voor ons uitzocht . Het eten en drinken was heel goed verzorgd prijs /kwaliteit uitstekend, wij komen bij onze volgende uitstapje naar Den Haag hier zeker terug!! Complimenten zeker waard.
W. S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Heerlijk gegeten met 4 personen. Goede bediening en we kregen nog gratis koffie na afloop.
Leonie V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Lekker gegeten en goede bediening.
K. R.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
We hebben heerlijk gegeten met 13 personen. Zeker voor herhaling vatbaar!!
Jan Paul T.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Vriendelijke ontvangst en leuk tafeltje bij het raam. Snel drankje en menukaart. Geen grote wachttijden op het eten. Regelmatige check of alles in orde was. Gerechten waren prima; genoten van de bife de lomo. Ambiance een vleugje Argentijns, maar best wel basic. Mag gezelliger, nu kijk je van de voorkant van de zaak naar de achterkant. Bediening wisselend, waarbij een persoon duidelijk nog in opleiding was. Kortom: voor herhaling vatbaar.
Tim G.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Lekker gegeten alhier, goede bediening, prijs/kwaliteit super goed bij dit restaurant.
Sherley R.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Lekker gegeten en goede service!