Toros Santiago

Schoolstraat 15 2511 AW Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Toros Santiago

Argentijnse sferen in Den Haag

Geniet van de authentieke Argentijnse keuken bij Toros Santiago in hartje Den Haag. De chef weet wel hoe hij moet grillen. Het vlees perfect bereid, precies zoals jij dat wilt. Ben je vegetarisch? Geen probleem, het restaurant weer hier perfect op in te spelen en zal je gelukkig maken met heerlijke gerechten. Op slechts 1 minuut lopen van de Grote Markt is het de ideale plek om een dagje Den Haag af te sluiten of om een speciale gelegenheid te vieren. De gastvrije bediening zorgt er zeker voor dat het je aan niks ontbreekt.

Meer informatie over restaurant Toros Santiago

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Toros Santiago

Walter S.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Eten was zeker goed. Het gezelschap (4 man ) was allen tevreden.
Aankleding van de zaak kan wat meer aandacht krijgen om het echt gezellig te maken.
Bediening was zeer vriendelijk. Niet op aan te merken
Jochem V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Prima steak en lekkere salade!
lau M.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
we hebben begin avond, ons verjaardag gevierd in toros Santiago Den Haag
echt heerlijke steaks precies zoals het hoort met heerlijke salade en gepofte aardappel en friet heerlijke wijn en tot slot kreeg de jarige na afloop een prachtige sorbet met een vuurfontijn geweldige bediening en zo attent
Wij komen zeker terug ..tot snel !
Angie H.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
heerlijk eten de steaks precies goed gebakken hoe het hoort en de desserts is de dulce de leche een echte aanrader super service en erg vriendelijk personeel
Erik-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Heerlijk gegeten, voor een prima prijs! Aanrader!
Lia H.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Weer heerlijk gegeten! Dit restaurant 'ontdekt' tijdens ons vorig verblijf in Den Haag in december. Wij hadden nu
een gemengde vleesschotel, vooral de sparerib was echt super lekker!! Dit restaurant is echt een aanrader!!
Ayam S.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Heerlijk gegeten met vrienden gisteravond. Vriendelijke service en lekkere wijn. Lekkere malse vlees en er komt gratis chimmichurri saus op tafel
Edwin R.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Heerlijk eten en zeer vriendelijk personeel
Kelly P.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Ons vaste adresje voor een malse biefstuk en heerlijk gemarineerde spareribs!!
Romano R.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
gezellige sfeer , eten was weer eens echt heerlijk , we werden snel geholpen ,
gezellig vrolijk personeel ,volgende keer weer een andere combi proberen alles is zo lekker !!
Raymond V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Vriendelijke bediening en redelijk snel ook, maar het was dan ook niet zo druk vanavond, misschien ook door het koude en slechtere weer, het vlees en de worstjes waren wel iets te aangebrand, maar voor de rest was alles prima, leuke en vriendelijke dame bediende die we inmiddels kennen, we zijn al vaker in dit restaurant geweest nl.
Mia J.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
We hadden hier afgelopen Donderdag avond gegeten. Onze gerechten waren met perfectie voorbereid. Voornamelijk onze hoofd gerechten. Daarbij onze nagerechten waren uitstekend. We hadden een uitstekend wijn suggestie. Een prachtige fles Shiraz Reserva uit Argentina met en overheerlijke hint vanilla. Daarbij was de service 11 uit 10 met ten allertijden een glimlach. De hele team was geweldig maar de jonge Dame die ons het meeste heeft geholpen (Milly) was super attend. Heeft heerlijk met ons een babeltje aan tafel gemaakt. Na dat we onze rekening hadden betaald hebben ze ons nog koffie van het huis aangeboden. Als Jullie zullen begrijpen zijn wij van plan vaker terug te gaan.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
lekkere huiswijn en prima vlees
Ton G.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
leuke zaak, plezierige bediening die erg behulpzaam is en bereid een stap extra te zetten. Heerlijk eten met bijpassende wijnen en de dessertwijn had zelfs in een vaasje gemogen zo lekker. Met de lirting was de prijs/kwalitiet in balans we komen zeker nog een keer terug.
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Prima Lomo! Vriendelijk personeel. Goede porties en lekkere wijn . Faire prijzen!
ryanna .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Vandaag weer eens heerlijk gegeten met colegaatje bij mijn favoriete Argentijnse restaurant ♡ het was heerlijk we gebben samen eerst en overheerlijke tomatensoep gegeten die was echt al een 10 waard daarna een mix grill met salade en een gepifte aardappel met zure room een heerlijke fles wijn erbij en genoten voor 10 als toetje hadden we een mango con tiquila en een Dulce de leche dit was echt een overheerlijke adsluiter de bediening was geweldig de mooi geklede meneer wist waar en wanneer hij er moest zijn bij elke tafel topper !!
Ik kom zeker snel terug (bijna vaste klant ????
lau M.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
weer eens geweldig bediend in deze leuke Argentijnse restaurant in het hartje centrum van den Haag
vandaag hadden we quatro carnes 400 gram heerlijk uitgebreid met paprika tomaat salade enz mn vrienden namen aktie menu 3 gangen menu voor maar 20 euro begrijp niet hoe zoiets kan.. echt heerlijk soep vooraf dan hoofd gerecht en een heerlijke dame blanche na de wijn was ook weer in overvloed en een lekker pint bier
Wij komen zeker volgende maand weer misschien ander samenstelling van mensen en menu maar we komen terug Echt alleen maar Lof
Mennolt V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Super goed! Erg lekker, we hoefden niet lang te wachten en prima bediening!
Robert J.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Heerlijk gegeten. Mixed grill voor twee personen is een aanrader.
jo M.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
ondanks dat het verschrikkelijk druk was in het restaurant hebben we heerlijken relax gegeten de steak was uitmuntend ook de vegetarische menu was verassend het personeel was duidelijk even samengesteld uit mensen.die nieuw en.nog onbekend waren toch verliep het prima
pers_ minpuntje vind ik de taal die gebrabbeld wordt door de mannen onder elkaar het leek best heftig en dat de drankjes niet altijd even netjes op blad bediend worden(mischien door drukte )
een volgende etentje zit er waarschijnlijk nog wel.weer in volgende maand