Toros Santiago Delft

Markt 70 2611 GW Delft Nederland Kaart

Speciale deals

Over het restaurant Toros Santiago Delft

Argentijnse trots

Zin om je tanden in een traditionele Argentijnse steak te zetten? Dan moet je hier eens aankloppen. Bij Toros Santiago weten ze wel hoe ze een vleesje moeten bakken. Neem de kaart goed in je op en laat je verleiden door de Zuid-Amerikaanse specialiteiten die stuk voor stuk met liefde worden bereid door de ervaren koks. Strijk hier neer na een dagje Delft en praat met een goed glas wijn na over de culturele bezienswaardigheden!

Meer informatie over restaurant Toros Santiago Delft

Jouw recensie over het restaurant Toros Santiago Delft

Gerard W.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Service vonden we heel goed: op het juiste moment kregen we de juiste aandacht. Heel plezierig.
Beslist een aanrader!
Mike M.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Mandje met brood= afbakbroodjes van de supermarkt, carpaccio als vooraf weinig smakelijk en leek zo uit de vriezer te komen. Te veel olie en sla erbij. Wijn kon niet worden voorgeproefd want er waren geen open fles? Rode wijn, geen huiswijn was zozo. Hoofdgerecht ossenhaas was wel erg lekker. Extra friet die we niet gekregen hadden stond op de bon en mocht na enig aanhouden er toch af. Al met al niet voor herhaling vatbaar voorlopig.
Guus D.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Voorafje met tomaat en tonijn en ook de paprika met gehakt was erg lekker. Hoofdgerecht van spareribs kon niet beter. Cheesecake na met een heerlijk kopje koffie. We hadden de tijd en kregen alle ruimte om uitgebreid te eten
Marleen K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Het eten was heerlijk, de locatie super en de inrichting knus en gezellig. De bediening was teleurstellend, chagrijnig en onvriendelijk.
De tafel van AH B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Kwamen hier na een reservering bij Iens, maar dat konden ze niet vinden, maar kregen wel gelijk een tafeltje.
Hele gezellige sfeer, prima bediening, en heel erg lekker eten, keurig verzorgd en zag er ook heel erg netjes uit.
Hadden spareribs vooraf, heerlijk, en als hoofdmaaltijd, mijn man kip en ik ossenhaas, met een heerlijke salade en friet, alles voortreffelijk.
Als dessert dame blanche en 3 soorten ijs met limoncello, zalig.
Dit is echt weer zo'n restaurant waar ik weer met veel plezier naar terug gaat.
????????????
Alex B.
Vriendelijk personeel, gezellige restaurant en een uitstekende kok
dannis S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Heerlijk gegeten voor een goede prijs, aanrader voor iedereen ????
voogtfam V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
We gaan met mijn zwager op zijn verjaardag de laatste jaren bij deze zaak eten,dat is in April mijn zwager is wat beperkt ,maar vind dat hij hier als een volwaardig mens behandeld wordt. laatst belde hij op was wel gezellig uit eten en ze zijn daar altijd vriendelijk tegen mij en vragen altijd aan mij wat ze kunnen doen Zus. Maar vond het wel lang duren tot April,dus zodoende hebben we voor zondag 19 november gereserveerd. Hij heeft weer genoten van de vriendelijkheid en het lekkere eten.
M.vr groeten.
Mijn zwager Henk Paula/Wout.
Marjan H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Geweldig restaurant, goede service, super lekkere ossenhaas.
Michiel K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Goed gegeten, vleesschotel voor 2 personen. Lekker Argentijns bier erbij. Prijs/kwaliteit was top! Korting ivm reservering via TripAdvisor netjes verwerkt in de rekening. Bediening heel vriendelijk.
Mathieu V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Erg lekker eten Snelle bediening en ook erg aardig.
Andre P.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
We kwamen gisteren voor de eerste in dit restaurant gevonden op internet ! het was gewoon prachtig! Vleesliefhebbers dit is HET adres.
Annet B.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Vlees van goede kwaliteit. Bediening erg vriendelijk Ga er zeker nog een keer heen. Gezellig sfeervol restaurant
Arkaitz J.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Prima eten, maar helaas niet de ervaring welke ik ervan had verwacht.
Hennie K.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Te veel tafels in kleine maar gezellige ruimte,Te gehorig
lekkerhapje69 .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Op donderdagavond binnen gestapt bij Toros Santiago. De inrichting is eenvoudig, strak en sfeervol. De gerechten worden mooi opgediend en smaken goed. Wij kozen beiden de lamskoteletten. Je kon kiezen hoe gaar je ze wilde hebben. De kwaliteit van het vlees was uitstekend. Wij kregen er een lekkere salade bij en je kon kiezen tussen frites en gepofte aardappel. Goede huiswijn in mooie glazen. Vriendelijk personeel. Zeker voor herhaling vatbaar!
Elly D.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Prima eten voor goede prijs, ontzettend aardige bediening. Leuke verrassing voor jarige.
Dave V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Heerlijk gegeten en bediening was erg vriendelijk. Voor herhaling vatbaar
Wim R.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Waar eet ik voortaan altijd mijn biefstuk dan altijd bij TORO Santiago in Delft
Curry L.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Heerlijk malse rump steak van 300 gram met fries aardappel salad en saus voor maar 13 euro per person. wij hebben erg genoten met alle onze personeel . Ideal voor grote groepen.
Meno W.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Lekker eten, de bediening was aardig en vrolijk, ondanks het feit dat ze zwaar onderbezet waren.
Gehad is dit al de tweede keer dat het erg lang wachten was bij Toros.
Het eten was goed. Zelden zo'n lekkere ossenhaas gegeten.