Toros Santiago Delft

Markt 70 2611 GW Delft Nederland Kaart

Over het restaurant Toros Santiago Delft

Argentijnse trots

Zin om je tanden in een traditionele Argentijnse steak te zetten? Dan moet je hier eens aankloppen. Bij Toros Santiago weten ze wel hoe ze een vleesje moeten bakken. Neem de kaart goed in je op en laat je verleiden door de Zuid-Amerikaanse specialiteiten die stuk voor stuk met liefde worden bereid door de ervaren koks. Strijk hier neer na een dagje Delft en praat met een goed glas wijn na over de culturele bezienswaardigheden!

Meer informatie over restaurant Toros Santiago Delft

Jouw recensie over het restaurant Toros Santiago Delft

Willem D.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Geweldige tournedo.
Ik kijk uit naar het volgende bezoek.
Bert U.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
Wederom heerlijk gegeten in een knusse sfeer en leuke vriendelijke bediening. Vooraf had ik een rijk gevulde vissoep, om je vingers bij af te likken. Mijn partner gegrilde tomaat met tonijn dat er beviel. Beide namen we ossenhaas die perfect gegrild werd, precies zoals we wilde rare. Deze was om te zuigen zo mals. bijgerecht mix salade en friet. Prima. We dronken er een fles Malbec Festivo uit Argentinië bij die zijde zacht was en super smaakte bij de ossenhaas. Dit restaurant is echt een aanrader. De prijs viel eigenlijk best mee voor zo'n heerlijk maal.
Alexander S.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
Afgelopen zondagavond met een SD gegeten. Helaas was de reservering niet bij hen bekend, maar konden toch even plaats nemen aan een tafeltje. Na 15 minuutjes een goede tafel gekregen. Het 300gr stuk vlees was perfect bereid, 1x rare, 3x medium rare. Precies zoals het moet zijn, met salade, een gepofte aardappel en frietjes. De opmaak van het bord was netjes en de op de bediening was niets negatiefs aan te merken. Kortom een gezellige avond en zeker de moeite waard om weer terug te komen.
Mia J.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
We hadden hier afgelopen Donderdag avond gegeten. Onze gerechten waren met perfectie voorbereid. Voornamelijk onze hoofd gerechten. Daarbij onze nagerechten waren uitstekend. We hadden een uitstekend wijn suggestie. Een prachtige fles Shiraz Reserva uit Argentina met en overheerlijke hint vanilla. Daarbij was de service 11 uit 10 met ten allertijden een glimlach. De hele team was geweldig maar de jonge Dame die ons het meeste heeft geholpen (Milly) was super attend. Heeft heerlijk met ons een babeltje aan tafel gemaakt. Na dat we onze rekening hadden betaald hebben ze ons nog koffie van het huis aangeboden. Als Jullie zullen begrijpen zijn wij van plan vaker terug te gaan.
Hena F.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Lekker gegeten, redelijk prijs. Goede wijn en dessert. Vriendelijk en vlotte bediening. Ik kom wel terug.
Taslim A.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Wij hebben heerlijk genoten. Beste steak ooit. Heerlijke spare ribs en ossenhaas gegeten voor een redelijke prijs. Vriendelijk en attende bediening.
Mathieu V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Alles was gied en lekker. Jammer dat de administratieve afhandeling aan het einde van de avond niet helemaal goed ging (splitsen van de rekening over ons twee koppels). Maar een echte aanrader!
Deborah M.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Heerlijk ossenhaas en frietjes. Ik eet altijd een toetje en mijn favorieten zijn dulce de leche, red velvet taart en appeltaart. Service is altijd aardig en vriendelijk. Ik ga er altijd heen als ik kan zorgen dat het mijn favoriete steakrestaurant is in Delft.
Katarina B.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Wij hebben hier vaker gegeten en keer op keer waren we erg tevreden over het eten, maar zwaar ontevreden over de bediening. Gister weer eens teleurgesteld, deze keer komen we alleen echt niet meer terug! Als voorgerecht kregen wij (niet volledig) afgebakken broodjes met daarbij hele vettige en niet smaakvolle kruidenboter. Vervolgens duurde alles ontzettend lang, zo ook het bestellen van een fles water die wij zelfs nooit meer hebben gekregen. Toen we eindelijk ons hoofdgerecht kregen, TWEE uur na aankoms en 45 na het plaatsen van de bestelling, werd dit in fases uitgeserveerd. Zo kwamen de bijgerechten pas 5minuten nadat het vlees al op tafel stond. Het vervelendste is dat de bestelling doet alsof dit doodnormaal is en zich er niet voor excuseert. Heel jammer!
Angela S.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Aardige bediening door dame maar stugge heer
Annita L.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Wederom erg lekker gegeten. De ossehaas was subliem en geweldig klaargemaakt. De service is goed en personeel zeer vriendelijk. Echt een aanrader.
Wilko B.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Heerlijk gegeten. Prima service.
Denise V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Personeel niet echt klantvriendelijk. Ze doen wat van hen verwacht wordt, maar niet meer dan dat. Inrichting is strak, alleen lampen staan erg fel. Ook is het behoorlijk gehorig. Naast deze negatieve punten zou ik graag terug komen. Het eten is heerlijk en met zorg bereid. Ook de opmaak van de borden is erg mooi.
Jolan V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Prettige bediening. Heerlijk eten op! Mixed grill met lekkere sausjes, frietjes en een fris zoete salade erbij. Als je via Iens reserveert, 20% korting. ( Op maandag alleen 30%) Prijs kwaliteit zeer goed!
Lianne H.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Heerlijke steak gegeten. Bediening is
aardig en bestelling kwam snel.
Lemontaart was ook heerlijk en een flinke portie.
roland W.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Op nieuwjaarsdag hebben we hier met vier personen heerlijk gegeten.
En het personeel was attent en vriendelijk, kortom, een aanrader
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Aardige mensen lekker eten. Aanrader.
n. V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Heerlijk gegeten, mix grill was goede kwaliteit en erg mals, en hele fijne bediening. Niet te opdringerig maar geeft wel genoeg aandacht met een lach! Tafels niet te dicht op elkaar, heel fijn.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
heerlijk gegeten en gedronken
goede bediening, strak tempo.

een minpuntje=ondanks de toegezegde korting, proberen een volledige rekening te presenteren.
Arjan K.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Precies zoals je verwacht bij een
Argentijns steakhouse, malse biefstuk en lekkere wijn. Ontzettend fijne avond gehad en voortreffelijk gegeten en gedronken. Bediening wat verlegen maar wel erg leuke mensen, ga vooral zo door!