Toros Santiago Delft

Markt 70 2611 GW Delft Nederland Kaart

Over restaurant Toros Santiago Delft

Argentijnse trots

Zin om je tanden in een traditionele Argentijnse steak te zetten? Dan moet je hier eens aankloppen. Bij Toros Santiago weten ze wel hoe ze een vleesje moeten bakken. Neem de kaart goed in je op en laat je verleiden door de Zuid-Amerikaanse specialiteiten die stuk voor stuk met liefde worden bereid door de ervaren koks. Strijk hier neer na een dagje Delft en praat met een goed glas wijn na over de culturele bezienswaardigheden!

Meer informatie over restaurant Toros Santiago Delft

Voordelig
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
als hoofdgerecht was het vlees ok
bijgerechten zoals rijst, friet, paprika en champignons waren goed
bierkaart niet op orde.
mango in het toetje was niet rijp.
P?nar G.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Het eten smaakte goed, de service kon beter. We waren erg lang aan het wachten op de rekening nadat we het hadden gevraagd en op om drankjes bij te bestellen duurde ook erg lang. Het personeel loopt niet vaak rond de tafels.
Fabrizia U.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Afgelopen week een hapje wezen bij Toros Santiago in Delft, een Argentijns grill restaurant. En de heerlijke grill geur roken we al van een flinke afstand (nu hadden we ook wel trek). We hadden niet gereserveerd en het was nogal druk, maar toch naar binnen gegaan om te vragen of ze nog een tafeltje voor 2 hadden. Dit bleek lastig, maar als we niet lang zouden tafelen dan was het geen probleem. Nu hadden we ook kaartjes voor de film dus langer dan 2 uur tafelen waren we niet van plan.

Er was genoeg variatie in de voorgerechten. Ik had empanadas een soort pasteitje, eentje was gevuld met mais en de andere met gehakt, erg lekker. Mijn man had vooraf de Spareribs, deze waren helaas niet warm. Als hoofdgerecht hadden we allebei een andere steak, medium gebakken en echt heerlijk! Ook de salade die er bij geleverd werd was heerlijk en goed op smaak. Een verbeterpunt is de friet die erbij geleverd werd. Dit waren mini frites en bij zo een heerlijke steak horen toch echt dikke (liefst zelfgemaakte) frites. De mayonaise die er bij geleverd was zou zomaar een zelfgemaakte kunnen zijn.

We hadden geen trek meer in een nagerecht dus die hebben we overgeslagen.

Echt heerlijk gegeten met dus alleen wat kleine verbeterpuntjes.

Stef T.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
In onze ogen een matige kwaliteit van het eten. Eenvoudige broodjes bij het broodje kruidenboter. Wijnglazen werden van tafel gehaald en uit het zich bijgeschonken. Sauzen waren niet vers. Toch een dessert besteld en dat bevestigde eigenlijk de totale ervaring. Op basis van de Iens rating hier gaan eten, omdat we zin hadden in Argentijns. Helaas een deceptie en toch een stevige rekening, geen aanrader wat ons betreft. Met een aantal aanpassingen kan men hopelijk weer de zaak volkrijgen. De salade en groente was overigens prima, maar in onze optiek niet waar het om gaat in een Argentijns restaurant.
Cher N.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Leuk restaurant, heel lekker gegeten heb echt genoten van mijn biefstuk. Zelden krijg ik heb gebakken zoals ik het lekker vind. De bediening was ook vriendelijk naar mij toe en kwamen regelmatig vragen of alles naar wens was. Een erg fijne ervaring!
Michel C.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Lekker gegeten, prima kwaliteit, vooral het vlees, bijgerechten goed maar niet heel bijzonder. Prima rode huiswijn, Bediening is attent, vriendelijk, niet te formeel. Prijs niet heel goedkoop, maar al met al wel geslaagd etentje.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
We zijn door de goede beoordelokg op Iens terecht gekomen bij Toros Santiago. Vooraf een afbak pistoletje uit de plaatselijke supermarkt komt een beetje amateuristisch over. De bediening leek te lijden onder onderbezetting en het eten was over het algemeen niet bijzonder. Al met al viel het helaas wat tegen.
Cher N.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Hier wezen eten met mijn partner, hele leuke ervaring. Lekker eten voor een voordelig tarief. Personeel was heel vriendelijk en lachte ook regelmatig dus er hangt wel een gezellige sfeer.
JOke H.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Heerlijk gegeten en gewoon gezellig.
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Eerst een dagje in delft te gewandelen dan bij toros santiago gaan eten. super lekkere ribbetjes en vriendelijk personeel.
HANree .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
naar toros santiago Delft om vrijdag wij naar resturent it was reg lijkker eten mooi bedanig service wij veel mooi gesprrak ghand met een kenaape jong hij was echt ardaing jong was en wijlong tijd gzetten wij kome tureg zaker al tijd bedankt..
Leo H.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Via socialdeal hier terecht gekomen. Het was niet druk, wat onbegrijpelijk is omdat het eten, de service en het heerlijke terras aan het water van de voldersgracht, geweldig was. Misschien moet Delft Toros de Santiago nog leren kennen. Wij hebben echt genoten, terwijl we best kritisch zijn. Wij komen gauw weer terug, want niets is ons hier tegen gevallen. Graag tot de volgende keer!

Ruudjej .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Gisteravond voor het eerst gegeten bij Toros in Delft met de Sponsorcommissie van voetbalvereniging DHL. Zoals het bij een Argentijns restaurant hoort staat het vlees centraal. Wij kozen voor carpaccio vooraf en als hoofdgerecht voor de ossenhaas van 400 gr., met bijgerechten patatas frites, salade en gebakken champignons. Deze bijgerechten en sausjes moet je apart bestellen. Ideaal, want dan krijg je er tenminste geen gerechten bij die je niet wil hebben. Wij kregen een fantastisch malse ossenhaas voorgeschoteld. De champignons werden op een spiesje gepresenteerd en de patatas waren krokante franse frites die in een schaal geserveerd werden. Met een goede fles rode wijn hebben wij heerlijk gegeten. Toros Delft is een absolute aanrader en een must voor de vleesliefhebber. Wij komen hier zeker snel weer terug.

Ruud Jansen
Jackyvanderkroft .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Wij hebben heerlijke steaks gegeten. De bijgerechten die je kan bestellen zijn ook goed. Er mag best wel iets extra's mee gedaan worden.
Echter vonden wij de "gebakken uien" matig. Doe bijvoorbeeld ringen en deze dan wel echt bakken.
Dalim Q.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Gisteren weer heerlijk gegeten , eten werd snel op tafel gezet. Leuke bediening en zacht muziek maar niet storend. Een goed Argentijns grilrestaurant voor de vleesliefhebber.
Jonathan V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Lekker eten en in een leuke omgeving (bij de gracht). Service gemiddeld - enigszins beperkt door taal. Wel de moeite waard om daar te eten.
Ingrid5065 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
online een tafel gereserveerd 2 personen.
mijn partner nam de t-bone steak 500 gr , ik zelf de ossenhaas (niet mals en zacht) leek meer een runderbiefstuk.
beide waren erg matig en zonder smaak, er lag ook wat vleesaanbaksel wat leek alsof het uit de vriezer kwam? de t-bone was rauw aan het bot ,beide waren ook geen medium bereid. dit aangegeven aan de jongenman die ons serveerde,die ons gelijk gaf, maar werd niks mee gedaan. de salade erg simpel, met stuk slastronk, mais uit blik , bonen uit blik.
ik had 5 gegrilde champignons, waarvan er 2 lekker waren. de gepofte aardappel was redelijk alhoewel het leek dat deze te veel of te lang of weer op de grill had gelegen.
het biertje was lekker koud , en de cappuccino ok ,maar daar kom je niet voor.

Suraya D.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Een tijd geleden hier geweest en het is een zooi ongeregeld. Eten kwam niet op tijd, vlees was niet zoals ik het wou. Mannelijke bediening zeer onbeschoft en zetten een schijn op. Twee euro voor een voorgebakken pistoletje is in mijn optiek belazerij. Moet er niet aan denken om hier terug te komen.
Jocowi .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Heerlijk gegeten wij hebben gekozen voor de Mixed Grill voor 2 personen. Op een eigen grill geserveerd incl. gepofte aardappel of frites met salade. Voldoende vlees voor de gemiddelde eter. Heerlijk mals en de smaken zijn precies goed. Wij hadden gekozen voor de huiswijn rood deze was heerlijk zacht van smaak. Bediening was prima. Eén nagerecht gekozen en dat was de citroencake ook erg lekker. AL met al een geslaagde avond.
010lekkerbek .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Vorige week samen met mijn ouders en zusje gegeten. We hebben gesmuld. Mijn moeder van een vegetarisch menu, wij van een mix grill. We zaten buiten lekker aan het water. Bediening was een vriendelijke grapjas. Frietjes hadden iets warmer mogen zijn en ook de menuprijs zoals hier op de site aangegeven mag aangepast worden. (is namelijk best veel meer dan 20 euro) Al met al een aanrader.