Toros Santiago Delft

Markt 70 2611 GW Delft Nederland Kaart

Over het restaurant Toros Santiago Delft

Argentijnse trots

Zin om je tanden in een traditionele Argentijnse steak te zetten? Dan moet je hier eens aankloppen. Bij Toros Santiago weten ze wel hoe ze een vleesje moeten bakken. Neem de kaart goed in je op en laat je verleiden door de Zuid-Amerikaanse specialiteiten die stuk voor stuk met liefde worden bereid door de ervaren koks. Strijk hier neer na een dagje Delft en praat met een goed glas wijn na over de culturele bezienswaardigheden!

Meer informatie over restaurant Toros Santiago Delft

K S.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Wat ik iets minder vond was.....de gepofte aardappel.
Vond hem erg glazig.
Eerder een echte bloemige aardappel gehad. Was super lekker.
Vlees was fantasties en rauwkost ook.
hans V.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Het eten is redelijk tot goed. Wel vroegen we medium en kregen rood vlees, een minpuntje. We moesten ook erg lang op ons eten wachten. Het personeel mag ook wat enthousiaster zijn, al was het wel druk. Het interieur is goed/gezellig. Het was er erg warm/benauwd. Aan het eind, toen we onze jassen aantrokken c.q. al aan hadden, werd ons nog gevraagd of we nog een drankje van het huis wilden. Dat was voor ons te laat, Het zijn behoorlijke prijzen voor een 'Argentijn', omdat bij veel gerechten je apart aardappelen/frietjes en groente moet bestellen. Eindcijfer voor ons: 7
Conny N.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Zeker de moeite waard om terug te komen. Heerlijk eten en betaalbaar
Marguerite S.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Eten is goed en lekker,volgende keer ga we weer eens terug.
A.j S.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Een restaurant waar je zeker terug komt omdat de ossenhaas zeer smakelijk en goed bereid was.
jaap D.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
wij gaan zeker nog een keer terug
André L.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Een aanrader. Wij komen zeker terug!
Asllangendoen
Mariëtte B.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Vanavond voor het eerst hier geweest. Heerlijk gegeten! Echt een aanrader voor de vlees liefhebber. De service was prima en vriendelijke bediening. Na onze 3 gangen kregen we nog thee of koffie van het huis aangeboden, maar deze hebben we afgeslagen omdat we echt vol zaten. We zullen hier zeker nog vaker komen.
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Weer heerlijk gegeten het blijft een aanrader
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Heerlijk eten super goede ribben zeker aanrader :D. Ideaal voor een avondje uit. inrichting van restaurant mooi en super vriendelijk personeel
Annita P.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
voor €13 een steak van 300 gr. salade, friet, gepofte aardappel en een saus naar keuze. Heerlijk gegeten, fijne bediening.
charlotte H.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Super gezellige avond. Goede bedoening, lekker eten voor goede prijs. De kwamiteit van het vlees was top!!!
Ton & Arja K.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
We komen hier zeker terug. Dit restaurant is een aanbeveling.
Wilma S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Bij toros santiago is de binnenkomst altijd heel vriendelijk en na een aantal bezoekjes zelfs vertrouwelijk geworden. Wij gaan soms samen of met ons gezin en we hebben dan een warme en gezellige avond.
Het eten is heel lekker en de inrichting van het restaurant is mooi en van deze tijd.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
We hebben heerlijk gegeten
Pim V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Gisteravond hier samen met een vriend wezen eten. Dit op basis van de Iens waarderingen. Helaas is het echt een deceptie geworden! Slechte, ongeïnteresseerde bediening; 2 simpele, te snel afgebakken afbakbroodjes als voorgerecht; het hoofdgerecht werd zo snel gereserveerd dat het leek alsof het al klaar stond; ons vlees was ook koud; het tafeltje waaraan we zaten was te klein, alles werd neergekwakt en er was geen ruimte meer voor onze borden. De bediening bleef staan wachten totdat we het zelf (door wat dingen te ordenen en zelfs op de grond!! te zetten) opgelost hadden! Echt jammer want het is qua inrichting een mooie tent maar verder heeft in onze ogen weinig tot geen potentie. Zeker geen aanrader!
Carel V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Goed restaurant zeer goed eten en zeker niet opdringerig
De sfeer is gezellig gaan zeker terug
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Gegeten met een gast uit België en Polen! Beide komen hier terug als ze weer in Delft zijn! Zij hadden nog nooit zo'n lekkere steak gegeten .....
Patrick W.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Vlees was heerlijk! Mals, zacht en goed gekruid. Personeel snel en netjes maar er wordt niet veel gelachen.
Wendy L.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Na een gezellig dagje Delft gegeten bij Toros Santiago.
Gezellig restaurant, leuke sfeer.
Super lekkere spare-ribs (onbeperkt) en patat.
Overheerlijk gegeten.