Toros Santiago Delft

Markt 70 2611 GW Delft Nederland Kaart

Over het restaurant Toros Santiago Delft

Argentijnse trots

Zin om je tanden in een traditionele Argentijnse steak te zetten? Dan moet je hier eens aankloppen. Bij Toros Santiago weten ze wel hoe ze een vleesje moeten bakken. Neem de kaart goed in je op en laat je verleiden door de Zuid-Amerikaanse specialiteiten die stuk voor stuk met liefde worden bereid door de ervaren koks. Strijk hier neer na een dagje Delft en praat met een goed glas wijn na over de culturele bezienswaardigheden!

Meer informatie over restaurant Toros Santiago Delft

Curry L.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Meno W.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Lekker eten, de bediening was aardig en vrolijk, ondanks het feit dat ze zwaar onderbezet waren.
Gehad is dit al de tweede keer dat het erg lang wachten was bij Toros.
Het eten was goed. Zelden zo'n lekkere ossenhaas gegeten.
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
zeer lekker eten en mooie gezellige plek. aangename en professioneel personeel. steak zeer lekker en van goede kwaliteit. zeker voor herhaling cant w8 t go again
Lenie A.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Was heerlijk. Gezellig. En voor herhaling vatbaar.
Esmee N.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
De service is superlief en behulpzaam. Het eten is supergoed en je zit superleuk op het achterterras. Ik ben hier ondertussen vaste gast geworden want ik krijg niet genoeg van de steaks :)
Jessica V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
gisteren gegeten bij Toros Santiago in Delft samen met mijn vrouw. Mijn voorgerecht een garnalen coctail. die bestond uit een grote bak sla waaronder een handje garnalen waren verstopt. Goed zoeken dus en weinig smaak. Mijn hoofdgerecht, een ossenhaas. Bij de eerste hap proefde ik iets hards en het bleek een houten prikker te zíjn. De manager reageerde laconiek met de mededeling dat de kok die was vergeten te verwijderen na het grillen. De gegrilde zalm van mijn vrouw was veel te lang doorgegaard en daarom dus te droog. Als dessert een dame blanche met harde stukjes ijs en geen slagroom maar klopklop. Om daarop te bezuinigen is een slechte zaak! Ook de rekening klopte niet. De frietjes waren extra in rekening gebracht terwijl die gewoon bij de gerechten hoorde. Ergo con clusio er valt nog veel te verbeteren in dit restaurant dus voorlopig links laten liggen. Enige pluspunt was de ossenhaas die na het verwijderen van die grote splinter (3cm) lekker mals was.
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Mooi restaurant, lekker eerlijk eten. Vriendelijke bediening.
Joan K.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Dit is een heel fijn restaurant! Vooral de steaks zijn erg lekker. Ze verstaan hun vak. Ze hebben met moeite een tafel voor ons geregeld en dat waarderen we zeer.
ilona N.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
voor de tweede keer heerlijk gegeten, goede bediening en veel keuze uit gerechten
Marijke B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Lekker gegeten, vriendelijke bediening, prijs/kwaliteit dik in orde!
Hier zien ze me zeker terug.
Marijke B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Via IENS gereserveerd, (wat makkelijk), en naar Toros Santiago getogen. Ontvangen door een zeer vriendelijke dame, aperitief gedronken en gevraagd naar een dikke entrecote, het gewicht maakt mij niet zoveel uit maar hij moet wel lekker dik zijn. Even later kwamen ze een (rauwe) entrecote laten zien of ie dik genoeg was (nou dat was ie). Mijn tafelgenoot vroeg om de ossenhaas met bearnaisesaus. Dit vergezeld met gegrilde champignons en gegrilde tomaat + een heerlijke salade. Kortom lekker gegeten voor een redelijke prijs en met leuke bediening.
K S.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Wat ik iets minder vond was.....de gepofte aardappel.
Vond hem erg glazig.
Eerder een echte bloemige aardappel gehad. Was super lekker.
Vlees was fantasties en rauwkost ook.
hans V.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Het eten is redelijk tot goed. Wel vroegen we medium en kregen rood vlees, een minpuntje. We moesten ook erg lang op ons eten wachten. Het personeel mag ook wat enthousiaster zijn, al was het wel druk. Het interieur is goed/gezellig. Het was er erg warm/benauwd. Aan het eind, toen we onze jassen aantrokken c.q. al aan hadden, werd ons nog gevraagd of we nog een drankje van het huis wilden. Dat was voor ons te laat, Het zijn behoorlijke prijzen voor een 'Argentijn', omdat bij veel gerechten je apart aardappelen/frietjes en groente moet bestellen. Eindcijfer voor ons: 7
Conny N.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Zeker de moeite waard om terug te komen. Heerlijk eten en betaalbaar
Marguerite S.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Eten is goed en lekker,volgende keer ga we weer eens terug.
Margreet S.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Een restaurant waar je zeker terug komt omdat de ossenhaas zeer smakelijk en goed bereid was.
jaap D.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
wij gaan zeker nog een keer terug
André L.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Een aanrader. Wij komen zeker terug!
Asllangendoen
Mariëtte B.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Vanavond voor het eerst hier geweest. Heerlijk gegeten! Echt een aanrader voor de vlees liefhebber. De service was prima en vriendelijke bediening. Na onze 3 gangen kregen we nog thee of koffie van het huis aangeboden, maar deze hebben we afgeslagen omdat we echt vol zaten. We zullen hier zeker nog vaker komen.
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Weer heerlijk gegeten het blijft een aanrader