Toros Santiago Delft

Markt 70 2611 GW Delft Nederland Kaart

Over het restaurant Toros Santiago Delft

Argentijnse trots

Zin om je tanden in een traditionele Argentijnse steak te zetten? Dan moet je hier eens aankloppen. Bij Toros Santiago weten ze wel hoe ze een vleesje moeten bakken. Neem de kaart goed in je op en laat je verleiden door de Zuid-Amerikaanse specialiteiten die stuk voor stuk met liefde worden bereid door de ervaren koks. Strijk hier neer na een dagje Delft en praat met een goed glas wijn na over de culturele bezienswaardigheden!

Meer informatie over restaurant Toros Santiago Delft

Jouw recensie over het restaurant Toros Santiago Delft

Klaas E.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Het eten is super, we hadden spareribs en die krijgen een dikke 10. Mals en fall of the bone. De inrichting is wat kil en zou wat mij betreft wat knusser mogen. Eigenaar zegt het hoognodige en zou wat meer gastheer kunnen zijn. De andere bediening was vriendelijk. Al met al een aanrader.
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
We hebben erg lekker gegeten.
Marjorie B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Heerlijk eten,vriendelijke mensen!
Een aanrader!
Naftali V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Als je voor het vlees gaat prima! Maar 4€ voor een spiesje met 5 champignons?
Floor D.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
De bediening sprak slecht Nederlands, heeft ongeveer maar twee woorden tegen ons gezegd en was totaal niet uitnodigend. Eten was goed, maar veel te duur voor de kwaliteit, wat je er bij kreeg en de service. Zou niemand aanraden hier te eten.
Priscilla V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2018
Het eten, de sfeer en service waren goed. Alleen vertelde ze ons dat ze niet mee deden aan de AH actie. Omdat ik in een rolstoel zit en we geen zin hadden weer te verplaatsen hebben we daar alsnog wat gegeten maar konden we geen gebruik maken van de bon. Dat was wel echt een teleurstelling!
Marianne H.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
Lekker gegeten tegen een goede prijs
Hena F.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Lekker gegeten , heel erg druk ( taptoe delft ) , toch bediening is prima, behulpzaam en attent. Een aanrader dus.
vlees was zeer goed. prijs kwaliteit verhouding is super.
Rene B.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Erg lekker gegeten hadden met ze 4e mixgrill was erg veel hadden met ze 8e er van kunnen eten
das A.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Heerlijk vlees , heerlijk bijgerechten. Chef ensalada was lekker ook. gratis chimmichurri saus op tafel
Echt een aanrader voor vlees liefhebbers. Wij vaste gasten nu....
Yolanda E.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Heerlijk gegeten, vlees was zo zacht en mals, Was onze trouwdag en kregen 2 consumpties van het huis. Een aanrader en wij gaan zeker terug en wachten niet op onze volgende trouwdag!
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Het vlees was goed. De sfeer was minder. Zonder vragen werd er extra spare ribs gebracht. Die konden we niet op, dus kon weer mee terug de keuken in. Zonde. Het enige Argentijnse was volgens mij de wijn. Je verwacht toch een Argentijnse sfeer bij een Argentijns restaurant, en dat miste ik.
Jasper N.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Personeel was niet vrolijk, vlees was heerlijk. Vind het wel gek dat je bij je gerecht niet standaard patat of salade krijgt, maar nog is €6 bij moet betalen.
Mathieu V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Goed eten, goede service, lekker snel opgediend...
Lia A.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Aan het restaurant lag het niet, deze was goed. ALLEEN zij deden niet met met de AHrestaurant actie.
RAAR want deze heb ik wel zo geboekt. Hoe kan dat. Dus wij hebben daar gegeten en voor beide betaald. En dat was niet de bedoeling, het moest zijn 2 eten 1 betalen????
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Weer prima gegeten! Wij komen gauw terug.
Hartelijk bedankt voor uw bezoek
R. S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Het eten was echt goed, al hoort de kruidenboter bij de afbakbroodjes smeuïg te zijn ipv een plakkerig klompje. De dames waren vriendelijk, de man kwam wat stug over, geen gezellige gastheer. Meneer haalde ook een kwart glas wijn weg tijdens het afruimen, dat had m’n partner nog makkelijk kunnen opdrinken, wachtend op het nagerecht. Was even naar het toilet, anders had ik gezegd laat maar staan, m’n partner liet het maar zo. Eten dus top, bediening gastheer helaas niet. Echt jammer, die bepaald wel voor een groot gedeelte de sfeer.
Mario H.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Al vaker hier gegeten en het was wederom weer heerlijk. Dit keer gekozen voor de spareribs die je onbeperkt kan bij bestellen en ze zijn heerlijk mals en perfect van smaak. We wilde graag buiten op het terras eten en dat had ik bij de reservering ook aangegeven. Het was niet geheel duidelijk overgekomen mede doordat ik kort van tevoren had gereserveerd. Maar geen probleem het werd dan ook geregeld in zeer korte tijd. Fantastiche service.....dank daarvoor en tot de volgende keer.
Hannie L.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Lekker eten en goede service.
Em H.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Heerlijk gegeten, vlees was perfect gebakken en heel mals, zeker herhaling waard!