Toros Santiago Delft

Markt 70 2611 GW Delft Nederland Kaart

Over het restaurant Toros Santiago Delft

Argentijnse trots

Zin om je tanden in een traditionele Argentijnse steak te zetten? Dan moet je hier eens aankloppen. Bij Toros Santiago weten ze wel hoe ze een vleesje moeten bakken. Neem de kaart goed in je op en laat je verleiden door de Zuid-Amerikaanse specialiteiten die stuk voor stuk met liefde worden bereid door de ervaren koks. Strijk hier neer na een dagje Delft en praat met een goed glas wijn na over de culturele bezienswaardigheden!

Meer informatie over restaurant Toros Santiago Delft

jaap D.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
wij gaan zeker nog een keer terug
André L.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Een aanrader. Wij komen zeker terug!
Asllangendoen
Mariëtte B.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Vanavond voor het eerst hier geweest. Heerlijk gegeten! Echt een aanrader voor de vlees liefhebber. De service was prima en vriendelijke bediening. Na onze 3 gangen kregen we nog thee of koffie van het huis aangeboden, maar deze hebben we afgeslagen omdat we echt vol zaten. We zullen hier zeker nog vaker komen.
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Weer heerlijk gegeten het blijft een aanrader
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Heerlijk eten super goede ribben zeker aanrader :D. Ideaal voor een avondje uit. inrichting van restaurant mooi en super vriendelijk personeel
Annita P.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
voor €13 een steak van 300 gr. salade, friet, gepofte aardappel en een saus naar keuze. Heerlijk gegeten, fijne bediening.
charlotte H.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Super gezellige avond. Goede bedoening, lekker eten voor goede prijs. De kwamiteit van het vlees was top!!!
Ton & Arja K.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
We komen hier zeker terug. Dit restaurant is een aanbeveling.
Wilma S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Bij toros santiago is de binnenkomst altijd heel vriendelijk en na een aantal bezoekjes zelfs vertrouwelijk geworden. Wij gaan soms samen of met ons gezin en we hebben dan een warme en gezellige avond.
Het eten is heel lekker en de inrichting van het restaurant is mooi en van deze tijd.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
We hebben heerlijk gegeten
Pim V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Gisteravond hier samen met een vriend wezen eten. Dit op basis van de Iens waarderingen. Helaas is het echt een deceptie geworden! Slechte, ongeïnteresseerde bediening; 2 simpele, te snel afgebakken afbakbroodjes als voorgerecht; het hoofdgerecht werd zo snel gereserveerd dat het leek alsof het al klaar stond; ons vlees was ook koud; het tafeltje waaraan we zaten was te klein, alles werd neergekwakt en er was geen ruimte meer voor onze borden. De bediening bleef staan wachten totdat we het zelf (door wat dingen te ordenen en zelfs op de grond!! te zetten) opgelost hadden! Echt jammer want het is qua inrichting een mooie tent maar verder heeft in onze ogen weinig tot geen potentie. Zeker geen aanrader!
Carel V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Goed restaurant zeer goed eten en zeker niet opdringerig
De sfeer is gezellig gaan zeker terug
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Gegeten met een gast uit België en Polen! Beide komen hier terug als ze weer in Delft zijn! Zij hadden nog nooit zo'n lekkere steak gegeten .....
Patrick W.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Vlees was heerlijk! Mals, zacht en goed gekruid. Personeel snel en netjes maar er wordt niet veel gelachen.
Wendy L.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Na een gezellig dagje Delft gegeten bij Toros Santiago.
Gezellig restaurant, leuke sfeer.
Super lekkere spare-ribs (onbeperkt) en patat.
Overheerlijk gegeten.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Het vlees was heerlijk en fantastisch mals. De carpachio vooraf was alleen wat droog en smaakloos.
Priyoshi K.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Heerlijk gegeten , super zacht Ossenhaas met frietjes en pepersaus. Ik vond pepersaus overheerlijk. Beste plek voor vlees lievhebber. Idd een goede aanwinst voor Delft centrum.
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
als hoofdgerecht was het vlees ok
bijgerechten zoals rijst, friet, paprika en champignons waren goed
bierkaart niet op orde.
mango in het toetje was niet rijp.
P?nar G.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Het eten smaakte goed, de service kon beter. We waren erg lang aan het wachten op de rekening nadat we het hadden gevraagd en op om drankjes bij te bestellen duurde ook erg lang. Het personeel loopt niet vaak rond de tafels.
Fabrizia U.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Afgelopen week een hapje wezen bij Toros Santiago in Delft, een Argentijns grill restaurant. En de heerlijke grill geur roken we al van een flinke afstand (nu hadden we ook wel trek). We hadden niet gereserveerd en het was nogal druk, maar toch naar binnen gegaan om te vragen of ze nog een tafeltje voor 2 hadden. Dit bleek lastig, maar als we niet lang zouden tafelen dan was het geen probleem. Nu hadden we ook kaartjes voor de film dus langer dan 2 uur tafelen waren we niet van plan.

Er was genoeg variatie in de voorgerechten. Ik had empanadas een soort pasteitje, eentje was gevuld met mais en de andere met gehakt, erg lekker. Mijn man had vooraf de Spareribs, deze waren helaas niet warm. Als hoofdgerecht hadden we allebei een andere steak, medium gebakken en echt heerlijk! Ook de salade die er bij geleverd werd was heerlijk en goed op smaak. Een verbeterpunt is de friet die erbij geleverd werd. Dit waren mini frites en bij zo een heerlijke steak horen toch echt dikke (liefst zelfgemaakte) frites. De mayonaise die er bij geleverd was zou zomaar een zelfgemaakte kunnen zijn.

We hadden geen trek meer in een nagerecht dus die hebben we overgeslagen.

Echt heerlijk gegeten met dus alleen wat kleine verbeterpuntjes.