Toros Santiago Delft

Markt 70 2611 GW Delft Nederland Kaart

Over het restaurant Toros Santiago Delft

Argentijnse trots

Zin om je tanden in een traditionele Argentijnse steak te zetten? Dan moet je hier eens aankloppen. Bij Toros Santiago weten ze wel hoe ze een vleesje moeten bakken. Neem de kaart goed in je op en laat je verleiden door de Zuid-Amerikaanse specialiteiten die stuk voor stuk met liefde worden bereid door de ervaren koks. Strijk hier neer na een dagje Delft en praat met een goed glas wijn na over de culturele bezienswaardigheden!

Meer informatie over restaurant Toros Santiago Delft

Jouw recensie over het restaurant Toros Santiago Delft

Marcel L.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Heerlijk gegeten
Mathieu V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Weer erg lekker gegeten. Bediening was vlot en vriendelijk.
Dion B.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Als vleesliefhebbers hebben we hier heerlijk gegeten voor een goede prijs, vlees voor twee personen op een aan tafel gebrachte grill (parrillada mixta) was mals en smaakvol. Wel veel couverts op een relatief kleine oppervlakte, dus als het restaurant vol zit kan het wat lawaaiig zijn. Al met al zeker de moeite waard!
Ed M.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
fijne ontvangst, heerlijk eten. Het vlees was uitstekend bereid en gekruid. heerlijke saus en verse salade. korte tot redelijke wachttijd ondanks de drukte. Goede bediening.
miriam S.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
We hebben heerlijk gegeten.
Goede en vriendelijke bediening.
Voor herhaling vatbaar!
das A.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Super mals ossenhaas met frietjes salade en gegrilde paprika. Prijs kwaliteit perfect. Zeer smaakvol ossenhaas. Een aanwinst voor Markt delft. Zaak was vol met toeristen , toch voldoende aandacht voor gasten.. Een aanrader dus.
Edwin B.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Eten was gewoon goed, zeker het vlees. Heerlijk gegeten, kan niet anders zeggen. Desserts ook prima. Prijs wat aan de hoge kant, zou wellicht wat gunstiger kunnen. We zaten al heel snel over de 50 euro pp met gemiddeld 3 biertjes. Zou er zeker weer eens gaan eten.
Mieke A.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Wat een slecht eten heel teleurstellend. Als je vegetarier ben NIET komen!whiskeysaus,currysaus,kidneybonen,fetakaas allemaal uit blik of fles.
Als voorgerecht afbakbrood van de Supermarkt. tonijn ipv medium was deze well-done. steak niet doorheen te komen!
Te duur voor zulk slecht eten!
Wilma K.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
WE hebben in tijden niet zo lekker buiten de deur gegeten. Had een heerlijke tonijnsteak. Mijn mede-tafelgenoten hebben genoten van een heerlijke tournedos. Het personeel was ook zeer behulpzaam voor onze ouders die minder goed kunnen zien. Enige minpuntje is dat het vrij ver lopen is vanaf de parkeergarage voor mensen op hoge leeftijd (88 en 92). Maar ze hebben genoten
Willem D.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Geweldige tournedo.
Ik kijk uit naar het volgende bezoek.
G.F.M. U.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
Wederom heerlijk gegeten in een knusse sfeer en leuke vriendelijke bediening. Vooraf had ik een rijk gevulde vissoep, om je vingers bij af te likken. Mijn partner gegrilde tomaat met tonijn dat er beviel. Beide namen we ossenhaas die perfect gegrild werd, precies zoals we wilde rare. Deze was om te zuigen zo mals. bijgerecht mix salade en friet. Prima. We dronken er een fles Malbec Festivo uit Argentinië bij die zijde zacht was en super smaakte bij de ossenhaas. Dit restaurant is echt een aanrader. De prijs viel eigenlijk best mee voor zo'n heerlijk maal.
Alexander S.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
Afgelopen zondagavond met een SD gegeten. Helaas was de reservering niet bij hen bekend, maar konden toch even plaats nemen aan een tafeltje. Na 15 minuutjes een goede tafel gekregen. Het 300gr stuk vlees was perfect bereid, 1x rare, 3x medium rare. Precies zoals het moet zijn, met salade, een gepofte aardappel en frietjes. De opmaak van het bord was netjes en de op de bediening was niets negatiefs aan te merken. Kortom een gezellige avond en zeker de moeite waard om weer terug te komen.
Mia J.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
We hadden hier afgelopen Donderdag avond gegeten. Onze gerechten waren met perfectie voorbereid. Voornamelijk onze hoofd gerechten. Daarbij onze nagerechten waren uitstekend. We hadden een uitstekend wijn suggestie. Een prachtige fles Shiraz Reserva uit Argentina met en overheerlijke hint vanilla. Daarbij was de service 11 uit 10 met ten allertijden een glimlach. De hele team was geweldig maar de jonge Dame die ons het meeste heeft geholpen (Milly) was super attend. Heeft heerlijk met ons een babeltje aan tafel gemaakt. Na dat we onze rekening hadden betaald hebben ze ons nog koffie van het huis aangeboden. Als Jullie zullen begrijpen zijn wij van plan vaker terug te gaan.
Hena F.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Lekker gegeten, redelijk prijs. Goede wijn en dessert. Vriendelijk en vlotte bediening. Ik kom wel terug.
Taslim A.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Wij hebben heerlijk genoten. Beste steak ooit. Heerlijke spare ribs en ossenhaas gegeten voor een redelijke prijs. Vriendelijk en attende bediening.
Mathieu V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Alles was gied en lekker. Jammer dat de administratieve afhandeling aan het einde van de avond niet helemaal goed ging (splitsen van de rekening over ons twee koppels). Maar een echte aanrader!
Deborah M.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Heerlijk ossenhaas en frietjes. Ik eet altijd een toetje en mijn favorieten zijn dulce de leche, red velvet taart en appeltaart. Service is altijd aardig en vriendelijk. Ik ga er altijd heen als ik kan zorgen dat het mijn favoriete steakrestaurant is in Delft.
Katarina B.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Wij hebben hier vaker gegeten en keer op keer waren we erg tevreden over het eten, maar zwaar ontevreden over de bediening. Gister weer eens teleurgesteld, deze keer komen we alleen echt niet meer terug! Als voorgerecht kregen wij (niet volledig) afgebakken broodjes met daarbij hele vettige en niet smaakvolle kruidenboter. Vervolgens duurde alles ontzettend lang, zo ook het bestellen van een fles water die wij zelfs nooit meer hebben gekregen. Toen we eindelijk ons hoofdgerecht kregen, TWEE uur na aankoms en 45 na het plaatsen van de bestelling, werd dit in fases uitgeserveerd. Zo kwamen de bijgerechten pas 5minuten nadat het vlees al op tafel stond. Het vervelendste is dat de bestelling doet alsof dit doodnormaal is en zich er niet voor excuseert. Heel jammer!
Angela S.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Aardige bediening door dame maar stugge heer
Annita L.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Wederom erg lekker gegeten. De ossehaas was subliem en geweldig klaargemaakt. De service is goed en personeel zeer vriendelijk. Echt een aanrader.