Toros Santiago Delft

Markt 70 2611 GW Delft Nederland Kaart

Over het restaurant Toros Santiago Delft

Argentijnse trots

Zin om je tanden in een traditionele Argentijnse steak te zetten? Dan moet je hier eens aankloppen. Bij Toros Santiago weten ze wel hoe ze een vleesje moeten bakken. Neem de kaart goed in je op en laat je verleiden door de Zuid-Amerikaanse specialiteiten die stuk voor stuk met liefde worden bereid door de ervaren koks. Strijk hier neer na een dagje Delft en praat met een goed glas wijn na over de culturele bezienswaardigheden!

Meer informatie over restaurant Toros Santiago Delft

Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
We hebben heerlijk gegeten
Pim V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Gisteravond hier samen met een vriend wezen eten. Dit op basis van de Iens waarderingen. Helaas is het echt een deceptie geworden! Slechte, ongeïnteresseerde bediening; 2 simpele, te snel afgebakken afbakbroodjes als voorgerecht; het hoofdgerecht werd zo snel gereserveerd dat het leek alsof het al klaar stond; ons vlees was ook koud; het tafeltje waaraan we zaten was te klein, alles werd neergekwakt en er was geen ruimte meer voor onze borden. De bediening bleef staan wachten totdat we het zelf (door wat dingen te ordenen en zelfs op de grond!! te zetten) opgelost hadden! Echt jammer want het is qua inrichting een mooie tent maar verder heeft in onze ogen weinig tot geen potentie. Zeker geen aanrader!
Carel V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Goed restaurant zeer goed eten en zeker niet opdringerig
De sfeer is gezellig gaan zeker terug
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Gegeten met een gast uit België en Polen! Beide komen hier terug als ze weer in Delft zijn! Zij hadden nog nooit zo'n lekkere steak gegeten .....
Patrick W.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Vlees was heerlijk! Mals, zacht en goed gekruid. Personeel snel en netjes maar er wordt niet veel gelachen.
Wendy L.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Na een gezellig dagje Delft gegeten bij Toros Santiago.
Gezellig restaurant, leuke sfeer.
Super lekkere spare-ribs (onbeperkt) en patat.
Overheerlijk gegeten.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Het vlees was heerlijk en fantastisch mals. De carpachio vooraf was alleen wat droog en smaakloos.
Priyoshi K.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Heerlijk gegeten , super zacht Ossenhaas met frietjes en pepersaus. Ik vond pepersaus overheerlijk. Beste plek voor vlees lievhebber. Idd een goede aanwinst voor Delft centrum.
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
als hoofdgerecht was het vlees ok
bijgerechten zoals rijst, friet, paprika en champignons waren goed
bierkaart niet op orde.
mango in het toetje was niet rijp.
P?nar G.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Het eten smaakte goed, de service kon beter. We waren erg lang aan het wachten op de rekening nadat we het hadden gevraagd en op om drankjes bij te bestellen duurde ook erg lang. Het personeel loopt niet vaak rond de tafels.
Fabrizia U.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Afgelopen week een hapje wezen bij Toros Santiago in Delft, een Argentijns grill restaurant. En de heerlijke grill geur roken we al van een flinke afstand (nu hadden we ook wel trek). We hadden niet gereserveerd en het was nogal druk, maar toch naar binnen gegaan om te vragen of ze nog een tafeltje voor 2 hadden. Dit bleek lastig, maar als we niet lang zouden tafelen dan was het geen probleem. Nu hadden we ook kaartjes voor de film dus langer dan 2 uur tafelen waren we niet van plan.

Er was genoeg variatie in de voorgerechten. Ik had empanadas een soort pasteitje, eentje was gevuld met mais en de andere met gehakt, erg lekker. Mijn man had vooraf de Spareribs, deze waren helaas niet warm. Als hoofdgerecht hadden we allebei een andere steak, medium gebakken en echt heerlijk! Ook de salade die er bij geleverd werd was heerlijk en goed op smaak. Een verbeterpunt is de friet die erbij geleverd werd. Dit waren mini frites en bij zo een heerlijke steak horen toch echt dikke (liefst zelfgemaakte) frites. De mayonaise die er bij geleverd was zou zomaar een zelfgemaakte kunnen zijn.

We hadden geen trek meer in een nagerecht dus die hebben we overgeslagen.

Echt heerlijk gegeten met dus alleen wat kleine verbeterpuntjes.

Stef T.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
In onze ogen een matige kwaliteit van het eten. Eenvoudige broodjes bij het broodje kruidenboter. Wijnglazen werden van tafel gehaald en uit het zich bijgeschonken. Sauzen waren niet vers. Toch een dessert besteld en dat bevestigde eigenlijk de totale ervaring. Op basis van de Iens rating hier gaan eten, omdat we zin hadden in Argentijns. Helaas een deceptie en toch een stevige rekening, geen aanrader wat ons betreft. Met een aantal aanpassingen kan men hopelijk weer de zaak volkrijgen. De salade en groente was overigens prima, maar in onze optiek niet waar het om gaat in een Argentijns restaurant.
Cher N.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Leuk restaurant, heel lekker gegeten heb echt genoten van mijn biefstuk. Zelden krijg ik heb gebakken zoals ik het lekker vind. De bediening was ook vriendelijk naar mij toe en kwamen regelmatig vragen of alles naar wens was. Een erg fijne ervaring!
Michel C.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Lekker gegeten, prima kwaliteit, vooral het vlees, bijgerechten goed maar niet heel bijzonder. Prima rode huiswijn, Bediening is attent, vriendelijk, niet te formeel. Prijs niet heel goedkoop, maar al met al wel geslaagd etentje.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
We zijn door de goede beoordelokg op Iens terecht gekomen bij Toros Santiago. Vooraf een afbak pistoletje uit de plaatselijke supermarkt komt een beetje amateuristisch over. De bediening leek te lijden onder onderbezetting en het eten was over het algemeen niet bijzonder. Al met al viel het helaas wat tegen.
Cher N.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Hier wezen eten met mijn partner, hele leuke ervaring. Lekker eten voor een voordelig tarief. Personeel was heel vriendelijk en lachte ook regelmatig dus er hangt wel een gezellige sfeer.
JOke H.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Heerlijk gegeten en gewoon gezellig.
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Eerst een dagje in delft te gewandelen dan bij toros santiago gaan eten. super lekkere ribbetjes en vriendelijk personeel.
HANree .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
naar toros santiago Delft om vrijdag wij naar resturent it was reg lijkker eten mooi bedanig service wij veel mooi gesprrak ghand met een kenaape jong hij was echt ardaing jong was en wijlong tijd gzetten wij kome tureg zaker al tijd bedankt..
leo H.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Via socialdeal hier terecht gekomen. Het was niet druk, wat onbegrijpelijk is omdat het eten, de service en het heerlijke terras aan het water van de voldersgracht, geweldig was. Misschien moet Delft Toros de Santiago nog leren kennen. Wij hebben echt genoten, terwijl we best kritisch zijn. Wij komen gauw weer terug, want niets is ons hier tegen gevallen. Graag tot de volgende keer!