Toro Pinto

Achter de Kerk 4 8441 ET Heerenveen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 34.75€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Nacho’s chips & warm stokbrood
      Uiensoep met croutons en kaas
      Argentijnse tomatensoep
      Proeverij van spareribs
  • Hoofdgerechten
    • Gegrilde zalm met zure room en bieslook
      Argentijnse ossenhaas 200 gr.
      Spareribs 800 gr.
      Argentijnse lendebiefstuk 300 gr.
      Alle hoofdgerechten worden geserveerd met frites of een gepofte aardappel of aardappel-wedges en saladebuffet en chimichurri-saus
  • Nagerecht
    • Cappuccino
      Thee

Over het restaurant Toro Pinto

Vleesliefhebbers, opgelet! Argentinië is naar Heerenveen gekomen door restaurant Toro Pinto. Argentinië staat bekend om zijn vlees, precies waar Toro Pinto specialist in is. Het mals geserveerde vlees is van hoge kwaliteit in dit restaurant. Ribs, steaks of van de grill... Bij Toro Pinto krijg je het.

Een extra beleving voor de gasten: de keuken is in het midden van het restaurant gesitueerd. Zo zie je precies hoe jouw gerecht wordt bereid! Je ruikt de Argentijnse aroma's en ziet het hele bereidingsproces voor je neus.

Wacht niet langer en reserveer bij Toro Pinto in Heerenveen. Zo krijg je de kans om deze heerlijke Argentijnse keuken te proberen!

Meer informatie over restaurant Toro Pinto

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00
- Diner vanaf 17:00

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Toro Pinto

Fiona V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Vanuit Anna Paulowna met vrienden uit Elburg wezen eten in die restaurant. Het eten was voortreffelijk, misschien iets te veel ui bij de carpaccio, maar dat was het enige. Ik kan niks anders verzinnen wat niet goed was
De bediening, Jarno, was super leuk en gezellig!!! En toppertje!!!
Maria R.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
We hebben heerlijke spareribs en een sappig ossenhaasje gebracht op een hete ijzeren plaat gegeten. Het vlees was perfect. Vriendelijk personeel en er hing een gezellig sfeertje!
Jelmer S.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Erg lekker eten. Service was uitstekend.
Bij de spareribs viel het vlees van het bot. Zoals het het hoort !
Han V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Heerlijk vlees, prima locatie. Chef heeft duidelijk passie voor mooie stukken vlees.
Chermene P.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Bij binnenkomst ziet het restaurant er gezellig uit. Eten was erg lekker, vlees (ossenhaas) mals en service goed en snel. Paar verbeterpuntjes: Weinig kaas op de nachos. Wel citroen in ijs thee, maar geen stamper.
dennis B.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Gezellig tentje maar het zou wel fijn zijn als het menu overeenkomt met wat je krijgt... tevens wordt al gevraagd of je klar bent met het voorgerecht als je nog aan het eten bent. Erg bijzonder. Ijsthee is ook een vaag merk hier in deze tent en wordt geserveerd in een Lipton glas met een Nestlé stampertje, althans het was meer een vlaggenmast.
Albert R.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Goed eten en aardige bediening
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Het eten was vrij duur. Vlees was goed maar ik kreeg in eerste instantie niet de medium well, maar medium rare. Ze hebben het wel aangepast. De bijgerechten behalve salade bar waren weinig. Mayonaise of friet bijbestellen kost geld.
De toetjes waren niets bijzonders maar ook niet duur.
Aardige bediening en aankleding restaurant is prima.
Sanne H.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Het was een beetje rommelig maar erg leuke bediening en lekker gegeten!
Frank M.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Via Iens reservering gedaan en daarbij meteen gemeld wat ik wilde en dat ik alleen en op doorreis was. Bij de bestelling nogmaals aangegeven dat het eten vlot mocht doorkomen. Wachttijd na de bestelling was echt een uur, en dat is lang als je alleen bent. Na dat uur kwamen vijf gegrilde lamskoteletjes met een pluk rucola, de gepofte aatdappel is nooit gekomen. Volgens mij waren de lamskoteletjes wel ok, maar ik was toen al te chagrijnig. Geprobeerd om met de chef m’n onvrede te bespreken. Deze binnensmonds pratende meneer vond dat ik geen enkele reden tot klagen had en dat het vast korter dan een uur was.
thierry B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk gegeten
Kars W.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Alles wat top alleen geen 20% korting gekregen op de rekening.
Melvin H.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Lekker gegeten alles was prima ook de bediening was uitstekend we hebben een leuke avond gehad bedankt
Kars W.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Heerlijk verschillende steaks met een lekkere houtskool rook smaak. Voorgerechten zijn ook top.
Jeannet B.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Heerlijke avond gehad .. we waren met zijn zessen en hadden een baby en een dementerende oma mee , maar alles bleef heel ontspannnen en vriendelijk . De carnivoren in ons gezelschap waren erg lovend over het vlees
G S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
We hebben een heerlijke maaltijd gehad en de ontvangst is zo als altijd erg gastvrij.Tevens vind ik de bediening ook heel vriendelijk.
Anja D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten!!
We hebben gekozen voor biefstuk lomo,
Een van de specialiteiten van dit restaurant!
Het vlees krijg je op een hete "koe" waardoor je zelf nog de biefstuk na kan laten garen en waardoor hij heet blijft! Ook hebben we van de saladebar genoten!
We komen zeker nog een keer!
Harry en bediening waten zeer vriendelijk!
Schelte T.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
We waren met een groepje te eten.
Het hoofdgerecht (het vlees) werd ruim 5 minuten voor de rest opgediend. Tegen de tijd dat de sausjes en rest op tafel stand was het eten koud.
2van de 4 stukken vlees waren niet goed gegaard naar wens.
Dit is na een gesprek met de kok van de rekening afgehaald en een patatje na tijd volstond prima.

Geen aanrader!
culiexpert .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2016
Heerlijk gegeten bij dit leuke Argentijnse restaurant, fantastische malse gerechten prima gebakken en de gerechten zagen er ook nog prachtig uit. Alles was goed verzorgd en we hebben een heerlijke avond gehad.
r.a.faber .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Het vlees was erg goed. Het bedienen van drinken kon beter. Duurde erg lang dat het biertje wat we bestelden kregen. Ze kwamen 2 x langs om te vragen wat van biertje ook nog wilden hebben. Groot middel klein. De sfeer was wel erg gezellig. We willen daar wel weer heen.