Toro Pinto

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Toro Pinto

The best steak in town

The best steak in town. De kok heeft jarenlange ervaring met de Argentijnse keuken en dat proef je! Mals vlees en een gezellige atmosfeer, wat wil je nog meer? Kom zelf naar Toro Pinto en probeer het uit.

Meer informatie over restaurant Toro Pinto

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00
- Diner vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Toro Pinto

Melvin H.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Lekker gegeten alles was prima ook de bediening was uitstekend we hebben een leuke avond gehad bedankt
Kars W.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Heerlijk verschillende steaks met een lekkere houtskool rook smaak. Voorgerechten zijn ook top.
Jeannet B.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Heerlijke avond gehad .. we waren met zijn zessen en hadden een baby en een dementerende oma mee , maar alles bleef heel ontspannnen en vriendelijk . De carnivoren in ons gezelschap waren erg lovend over het vlees
G S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
We hebben een heerlijke maaltijd gehad en de ontvangst is zo als altijd erg gastvrij.Tevens vind ik de bediening ook heel vriendelijk.
Anja D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten!!
We hebben gekozen voor biefstuk lomo,
Een van de specialiteiten van dit restaurant!
Het vlees krijg je op een hete "koe" waardoor je zelf nog de biefstuk na kan laten garen en waardoor hij heet blijft! Ook hebben we van de saladebar genoten!
We komen zeker nog een keer!
Harry en bediening waten zeer vriendelijk!
Schelte T.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
We waren met een groepje te eten.
Het hoofdgerecht (het vlees) werd ruim 5 minuten voor de rest opgediend. Tegen de tijd dat de sausjes en rest op tafel stand was het eten koud.
2van de 4 stukken vlees waren niet goed gegaard naar wens.
Dit is na een gesprek met de kok van de rekening afgehaald en een patatje na tijd volstond prima.

Geen aanrader!
culiexpert .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2016
Heerlijk gegeten bij dit leuke Argentijnse restaurant, fantastische malse gerechten prima gebakken en de gerechten zagen er ook nog prachtig uit. Alles was goed verzorgd en we hebben een heerlijke avond gehad.
r.a.faber .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Het vlees was erg goed. Het bedienen van drinken kon beter. Duurde erg lang dat het biertje wat we bestelden kregen. Ze kwamen 2 x langs om te vragen wat van biertje ook nog wilden hebben. Groot middel klein. De sfeer was wel erg gezellig. We willen daar wel weer heen.
rikusbetty .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Waren voor de 2e keer bij Toro Pinto en wederom was het prima voor elkaar. Je gaat naar Toro Pinto om een lekker en goed stuk vlees en dat was weer uitstekend. Vriendelijke bediening door jonge serveerster die haar uiterste best deed om het ons naar de zin te maken. Enige minpunt was, dat er (te) lang op het voorgerecht moest worden gewacht.
nj.houwer .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
We hadden gekozen voor Ossenhaas als hoofdgerecht en dat is ons goed bevallen. Het vlees was mooi gegrild en sappig, De bediening was attent en vriendelijk. Minpunt was wel de lange wachttijden tussen de gerechten. Het restaurant was tjokvol wat misschien gevolgen had voor de keuken. Zeker voor herhaling vatbaar
martinkoole72 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Met 3 personen hier gegeten met de AH-kortingsactie. De menukeuze was vrij, zolang je maar minimaal 2 voor-, hoofd- en nagerechten koos, waarbij de goedkoopste dan gratis was. Als voorgerecht hadden we tapas voor 2 pers. en 1x pasteitjes. Kwaliteit van de tapas matig, zowel in volume als van smaak; veel prefab. De pasteitjes waren aardig. Als hoofdgerecht voor 2 pers. diverse soorten vlees en 1x zalm. De zalm was goed, kip en rund waren redelijk, varken erg droog en de spareribs taai (ik begrijp niet dat mensen hier onbeperkt spareribs gaan eten; zoek een goed restaurant). Tenslotte als toetje 2x soesjes met ijs. Dat was vrij aardig. Al met al EUR 75,- (i.p.v. EUR 100,-) betaald. Slechte prijs/kwaliteitverhouding. Een 6-je op alle fronten = voordeel van de twijfel...
Teresa J.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Heerlijk gegeten! Lieve bediener, hondje mog mee en kreeg een bakje water. Als wij rode vleks willen eten gaan wij er weer naar toe!
t.hielkema .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
De ossenhaas was echt geweldig, alle overige gerechten waren wat gewoontjes.maar ben je een liefhebber van vlees dan is Toro Pinto een aanrader.
dvanwee .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
De bediening kwam uitermate traag op gang, daar kregen we dan wel een drankje voor, maar helaas verbeterede het niet. Het hoofgerecht werd ongevraagd opgediend op één hete plaat.
baukjez .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
ik vond de eye rib heerlijk.. vond wel dat het wel lang duurde allemaal voor je iets te eten kreeg,nu was het ook wel erg druk ! maar was de moeite van het wachten wel waard.
Anita_1 .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Prima algemene indruk. Goede verhouding prijs/kwaliteit/hoeveelheid. Vriendelijke kok en personeel. Een goed restaurant om ongecompliceerd en gezellig een gevarieerde hap te eten.
georgebakker17 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Prima eten voor een goede prijs kwaliteit verhouding een plek om terug te komen ook vanwege
de aankleding binnen en bediening kwam geregeld langs of alles naar wens was.
JackJack1 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Jahoor daar ben ik weer met een recentie. Gisteren 14 januari weer gegeten bij toro pinto en het was gewoon weer goed. Wat kan ik nog zeggen........
kristine_traanberg .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Gisteren heerlijk gegeten. Vlees was supermals. Heel vriendelijke bediening. Vlot en gezellig. Lekker verrassings cocktail.
lialialink .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
We waren met z'n vieren en er waren verschillende bevindingen...niet al het vlees was mals, veel ook taai. Salades prima. Voorgerecht voor 2 personen viel wat tegen, daar verwacht je niet in stukken gesneden hamburger bij....dus dat mag echt kwalitatief beter.
Nagerecht ook oke, bediening vrolijk en goed. Later kreeg ik nog wel een koffie die niet goed klaar was gemaakt.