Toro Pinto

Achter de Kerk 4 8441 ET Heerenveen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 34.75€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Nacho’s chips & warm stokbrood
      Uiensoep met croutons en kaas
      Argentijnse tomatensoep
      Proeverij van spareribs
  • Hoofdgerechten
    • Gegrilde zalm met zure room en bieslook
      Argentijnse ossenhaas 200 gr.
      Spareribs 800 gr.
      Argentijnse lendebiefstuk 300 gr.
      Alle hoofdgerechten worden geserveerd met frites of een gepofte aardappel of aardappel-wedges en saladebuffet en chimichurri-saus
  • Nagerecht
    • Cappuccino
      Thee

Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Toro Pinto

Vleesliefhebbers, opgelet! Argentinië is naar Heerenveen gekomen door restaurant Toro Pinto. Argentinië staat bekend om zijn vlees, precies waar Toro Pinto specialist in is. Het mals geserveerde vlees is van hoge kwaliteit in dit restaurant. Ribs, steaks of van de grill... Bij Toro Pinto krijg je het.

Een extra beleving voor de gasten: de keuken is in het midden van het restaurant gesitueerd. Zo zie je precies hoe jouw gerecht wordt bereid! Je ruikt de Argentijnse aroma's en ziet het hele bereidingsproces voor je neus.

Wacht niet langer en reserveer bij Toro Pinto in Heerenveen. Zo krijg je de kans om deze heerlijke Argentijnse keuken te proberen!

Meer informatie over restaurant Toro Pinto

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00
- Diner vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Toro Pinto

Manon B.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
er moet verteld worden wat wel een niet bij het AH-actie menu hoort, zo voorkom je dat je teveel betaald.
Ben H.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Wij hebben genoten van heerlijke gerechten in een prettige sfeer.
Ook de saladebar was verrassend en voorzien van een ruime keus.
Rinus H.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
prima gerechten en vlotte,vriendelijke bediening
indeling wat stijfjes (maar misschien de beschikbare ruimte niet veel anders mogelijk)
P K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Heerlijk gegeten. Vlotte bediening. Werd regelmatig gevraagd of alles naar wens was.
Wij komen binnenkort nog eens terug.
Pieter S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
De kwaliteit van het vlees en bijbehoren waren uitstekend
Rob G.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Prima AH menu. Uiensoep twijfelachtig. Ossenhaas was prima. Saladebar beperkt. Jonge bediening deed vreselijk hun best om alles goed te laten verlopen.
Pieter S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Het eten was uitstekend, om aan te bevelen, het personeel was zeer vriendelijk en erg gastvrij.Als wij in Heereveen of omgeving zijn, zullen wij zeker nogmaals daar gaan eten
Lieske L.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Heerlijk gegeten met de ah aanbieding genoeg keuze voor deze aanbieding
Goed en vriendelijk personeel, een echte aanrader
Wij komen zeker terug
A.l. B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Jammer dat de keus (AH bonus) zo beperkt was.
Jaap M.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Het eten was perfect, alleen ze mogen wel uitleggen wat de bedoeling is van het vlees op het stenen tableau, ik had lendebiefstuk medium rauw besteld en kreeg het bijna helemaal rauw. De bedoeling was dat het op het kokendhete tableau nog een beetje verder moest garen. Verder was de bediening niet al te snel, 20 minuten wachten op 2 cappuccino is wel erg lang. En zo heel druk op dat moment was het nou ook weer niet.
Johan S.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Het viel ons een beetje tegen. Het eten was redelijk. Beperkt keuzemenu voor gasten met AH-actie. Voorgerecht keuze uit soep of nachos en brood. De spareribs waren aangebrand. Ossenhaas en zalm smaakten goed. Dessert was koffie of thee. Omdat het druk was op terras, moesten we heel lang wachten op de koffie. De zaak was bijna leeg. We hebben, ondanks herhaaldelijk navragen, 45 minuten gewacht op de koffie.
Sandra M.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Miste het ijs na, voor herhaling vatbaar.
Tjerk J.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Bijzonder lekker gegeten!! De ossenhaas was precies goed! De saladebar rijk voorzien
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Heerlijk gegeten en vriendelijk geholpen. Als we weer in de buurt zijn, komen we terug.
Carla S.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Rommelig ingericht. Totaal geen sfeer. Ossenhaas goed maar geen 2 ons zoals vermeld. Lende biefstuk niet weg te krijgen. Taai. Personeel vriendelijk.
Maria K.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Uitstekend gegeten - goede kwaliteit van het eten - aardige bediening en netjes ook omdat telkens kwamen vragen of alles naar wens was en of het eten goed -JA-JA-JA. was- graag komen we nog een keertje terug Gr Maria Kersten
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Voor de mayonaise werd 0,75 cent in rekening gebracht.
Joyce H.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Lauwe soep. 3 Gangen diner, 3 e gang was koffie of thee. Vies toilet met natte automaathanddoek. Trage bediening. Ik koos ipv rauwkost voor gekookte groente, €4 extra, was van te voren niet verteld, €2,75 voor een bakje mayo en onfrisse glazen. Absoluut geen aanrader!
Vivian E.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Het vlees en de frites waren veel te droog
Cécile L.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
prima gegeten, mede dank zij AH. Zeer vriendelijke en correcte bediening. Geen enkel minpuntje.