Toro Dorado Quality Steaks

Spuistraat 3D 1000 Amsterdam Nederland Kaart
31-204218695

Over het restaurant Toro Dorado Quality Steaks

Steaks zoals ze bedoeld zijn

Bij Toro Dorado vind je werkelijk steaks van goede kwaliteit. Het restaurant ligt in het midden op de Spuistraat in Amsterdam, in de hectiek van het toerisme en de gezelligheid op de stad. Houd je van een beetje gezelligheid, met veel vlees en lekkere wijnen? Dan ben je hier aan het goede adres!

Meer informatie over restaurant Toro Dorado Quality Steaks

Centraal Station
  • : Pakeergarage Kolk

Vrijdag-Zaterdag 16:00 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant Toro Dorado Quality Steaks

Tessa L.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Wij hebben hier de allerbeste steak gegeten! Echt genoten! Mooi modern en luxe ingericht interieur, aardig personeel en fantastisch eten! Wij gaan hier zeker terug komen!
Maggie P.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Geweldig restaurant met super bediening en heerlijk eten!Een echte aanrader.Wij hadden de filet mignon gegeten.Was heerlijk.
AxVeCoCa .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Weer naar Toro Dorado gegaan vanwege het fantastische rundvlees (dit keer de verrukkelijke Schotse versie)
Ook de voorgerechten zijn zeer gevarieerd en lekker, we hadden crab cake, tartaar, kreeftensoep en oesters. Garnituur zou qua groenten iets uitgebreider kunnen, maar je kunt dat compenseren door als voorgerecht een salade te nemen. De toetjes zijn mooi opgemaakt met heerlijk vers zomerfruit en smaken prima. Qua wijn kozen wij voor de Merlot, die er goed bij paste, De bediening was zeer attent en uitstekend. De beide dames (waarvan we 1 naam weten: Anouk) waren schatjes en dat maakt de totale ervaring super. Bovendien is het terras de beste plek voor een warme zomeravond. We komen zeker terug!
abdulrahman M.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
great dinner
♥️♥️♥️
Thelma G.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Voor wat je krijgt qua kwaliteit en zeker de hoeveelheid is het erg duur! Zelf de frisdrank, alcohol, koffie en de desserts (hoeveelheid heel weinig) is allemaal erg duur. Wij gaan hier niet meer naar toe.
Miroslava Z.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
We hebben lekker gegeten in eennleuke restaurant. Het was niet goedkoop, maar wel de geld waard. Eten was heerlijk en servies heelmaangenaam.
Cup_of_T .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Voor de derde keer gegeten, en stelt nooit teleur! Deze keer voor mijn verjaardag en als extraatje een overheerlijke cheesecake én een shotje limoncello. Zoals ook door anderen al vermeld is het wel wat prijzig, maar als je gegarandeerd kwaliteit wil is Toro Dorado wel the place to be.
Overigens is niet elk tafeltje even gezellig, maar als je een tafeltje bij de kacheltjes aan de wand reserveert zit je wel lekker knus.
Marcel H.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Pittige prijzen maar errug lekker !
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Voor zo´n prijs mag je wel wat verwachten. De menukaart alleen in het Engels stoorde mij én flikkerende lampjes. Maar het eten was goed en dat is toch het voornaamste.
DIRK D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Wij hebben de ultieme belegging gevonden : beleg in Argentijnse en aanverwante koeien. Als de prijs van het vlees per gram vermenigvuldigt met het gewicht van zo'n beest dan is dat goud waard. Kwaliteit vlees is heel goed, de prijzen van de side dishes en de wijn daarentegen zijn nogal aan de prijzige kant.
tilly D.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Het is geen goedkoop verhaal, maar wij vonden het wel waard, we hebben echt genoten, het enige min puntje was, dat de menu kaart niet in het nederlands is, en de persoon die ons bediende ook geen nederlands sprak, wel een super aardige jongeman.
Simon S.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Voor de derde keer gegeten bij Toro Dorado. Steeds met AH/Iens-korting, en (alleen) daardoor goed betaalbaar. Wederom perfect eten, van voor- t/m nagerecht, en wederom zeer voorkomende bediening: vriendelijk zonder formeel te zijn. Na alle voorgaande recensies ten overvloede: de steaks waren perfect, als altijd. Die krijg je nergens beter! Een echte verrassing waren de Savory Sea Scallops als voorgerecht. Heerlijk, en heel subtiel. De veelgeroemde cheesecake is zeker ook de moeite waard, maar als dessert wel erg machtig.
Trees T.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
De tafels staan dicht op elkaar waardoor je weinig privacy hebt. Steak was mals en lekker. De toetjes waren ook heerlijk maar wel aan de prijzige kant. Bediening was vlot en vriendelijk. We hebben genoten!
Amanda V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
De inrichting viel wat tegen. Ik twijfelde of dit wel een goede keus was. Echter, het eten maakte dat volledig goed. En daar kom je uiteindelijk toch voor. Zelden zo'n goed bereid en mals stuk vlees gegeten. Een absolute aanrader!
Leah A.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Wat een toerist trap is dit restaurant zeg! De prijs / kwaliteit verhouding is hier echt heel ver te zoeken. Niet voor niets kun je geen prijzen op hun (engelstalige) website vinden. Ik ben echt wel bereid om diep in de buidel te tasten als het om goed en lekker eten gaat, maar dan moet de sfeer en het eten daar ook wel naar zijn. Dan verwacht ik mooi gedekte tafels en niet dat ik onder een paar flikkerende spotjes zit. Ook het eten laat te wensen over. Ja je komt voor de steaks en die zijn zonder meer goed, maar de rest....voorgerecht had ik een kreeftensoep die gewoon flauw was, maar wel 9,50 kostte. Nog erger was het voorgerecht van mijn tafelgenote: een salade caprese voor 13,50!! die bestond uit 3 kleine stukjes mozzarella en 4 grote stukken tomaat die eerder waren ingevroren waardoor ze na ontdooien hun smaak en structuur kwijt waren. Ook de sidedishes waren niets bijzonders, maar wel flink aan de prijs. Het eten is ondermaats en alleen gericht op toeristen die toch nooit meer terug komen. Wat ook volkomen klopt, want hier kom ik idd nooit meer terug. Waarom ik toch fooi heb gegeven? Omdat de ober wel allervriendelijkst was en ach die moet ook zijn brood verdienen...
Wij vinden het spijtig dat u een negatieve ervaring heeft meegemaakt en al helemaal met een actie waarvan een derde 3-gangen menu van het huis is. U bent met een AH-actie gekomen in Amsterdam; heeft voor 51.25 euro een 3-gangenmen gegeten en gedronken, toch vind u ons te duur?!

Desondanks, kan ik u alleen melden dat dit geheel u eigen keuze. Wij vinden het heel vreemd, dat u de steaks en service top vond tot het zien van de rekening. U had ook kunne opstaan bij zien van de kaart en als het echt aan de prijs moet liggen dan is het u eigen keuze om een goedkoper maaltijd te kiezen. Wij dwingen u niet om een duurdere steak te nemen. Deze laten wij alleen zien en leggen de verschillen stukken vlees uit. Op ons menukaart hebben wij lekkere steaks van 14.75 tot 250 euro.

Onze prijzen zijn gebaseerd op import van de beste vlees bedrijven special voor u geselecteerd; deze zijn ook gemeld op onze kaart. Wij zijn hier er ook trost op dat wij als enige in Nederland een officieel certificaat www.kobe-niku.jp.
FRANK M.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Servizio celere .locale carino.ordinato carne SCOZZESE,argentina e filetto di salmone selvaggio.contorno di patatine fritte e al burro poi passate in forno.contorno di spinaci.Tutto ottimo comprese le birre.in quattro abbiamo speso 169 euro.la carne si paga a peso.da consigliare senz altro!!
Kuipers N.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Erg lekker gegeten met de AH restaurantactie. Op voorhand willekeurig gekozen adhv locatie in de stad, en was dus nog een beetje een verrassing waar we terecht zouden komen. Restaurant lijkt wat minder chique te zijn dan het is, je kunt er voor een leuke prijs eten maar je kunt er ook echt spenden aan hele mooie wijnen en heerlijke gerechten, zowel vlees als vis. We hebben genoten.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Onpersoonlijke service, een hamburger voor 21 euro, zonder enig garnituur behalve patat. Toetje uiterst simpel en dan ook nog 9,50. Voorgerecht was redelijk maar ook flink aan de prijs, idem de drankjes. Wat mij betreft is prijs/kwaliteit verhouding niet in evenwicht. Mij zie je niet meer terug. Gelukkig het wel goed gehad met mijn dochter ????
Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Wat een heerlijk restaurant. Na vorige keer buiten gegeten te hebben nu lekker binnen. gezellig druk en het restaurant creëert een heerlijke warme sfeer. Het eten is echt zo ongelofelijk lekker. Je kan het zo gek maken als je zelf wilt maar dit vlees is echt uitmuntend.
leuk is ook dat de bediening van tevoren uitleg geeft over de verschillende soorten steaks.
mijn dochter van 8 vertelde dat ze nog nooit zo'n lekker stuk vlees had gegeten ????.
Toro Dorado wederom bedankt voor een heerlijke avond.
Pauline M.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Prima gegeten met de AH actie in dit drukkke restaurant. Wij kregen een plek toegewezen aan een vierkant tafeltje waarbij er 4 tafels vlak naast elkaar staan, de ene kant zit op een bank ( naast de andere gasten aan weerszijde) de ander op een stoel. De ondanks dat wij halverwege zaten waaide er behoorlijk wat kou naar binnen wanneer er gasten in/uit gingen. De obers zijn keurig. Het eten is prima, zeker niet meer dan dat. Diverse vlees/visgerechten waarvoor hoge projzen gevraagd worden. Ivm de AH actie werd het goedkoopste voor-hoofd- nagerecht niet gerekend. Echter viel de rekening toch wat tegen, achteraf bleek de port €10,50 per glas te kosten!!!!! Wij hebben betaald, en komen nooit meer terug.