Toro Dorado Quality Steaks

Spuistraat 3D 1000 Amsterdam Nederland Kaart
31-204218695

Over het restaurant Toro Dorado Quality Steaks

Steaks zoals ze bedoeld zijn

Bij Toro Dorado vind je werkelijk steaks van goede kwaliteit. Het restaurant ligt in het midden op de Spuistraat in Amsterdam, in de hectiek van het toerisme en de gezelligheid op de stad. Houd je van een beetje gezelligheid, met veel vlees en lekkere wijnen? Dan ben je hier aan het goede adres!

Meer informatie over restaurant Toro Dorado Quality Steaks

tilly D.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Het is geen goedkoop verhaal, maar wij vonden het wel waard, we hebben echt genoten, het enige min puntje was, dat de menu kaart niet in het nederlands is, en de persoon die ons bediende ook geen nederlands sprak, wel een super aardige jongeman.
Simon S.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Voor de derde keer gegeten bij Toro Dorado. Steeds met AH/Iens-korting, en (alleen) daardoor goed betaalbaar. Wederom perfect eten, van voor- t/m nagerecht, en wederom zeer voorkomende bediening: vriendelijk zonder formeel te zijn. Na alle voorgaande recensies ten overvloede: de steaks waren perfect, als altijd. Die krijg je nergens beter! Een echte verrassing waren de Savory Sea Scallops als voorgerecht. Heerlijk, en heel subtiel. De veelgeroemde cheesecake is zeker ook de moeite waard, maar als dessert wel erg machtig.
Trees T.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
De tafels staan dicht op elkaar waardoor je weinig privacy hebt. Steak was mals en lekker. De toetjes waren ook heerlijk maar wel aan de prijzige kant. Bediening was vlot en vriendelijk. We hebben genoten!
lisama1 .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
De inrichting viel wat tegen. Ik twijfelde of dit wel een goede keus was. Echter, het eten maakte dat volledig goed. En daar kom je uiteindelijk toch voor. Zelden zo'n goed bereid en mals stuk vlees gegeten. Een absolute aanrader!
Leah A.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Wat een toerist trap is dit restaurant zeg! De prijs / kwaliteit verhouding is hier echt heel ver te zoeken. Niet voor niets kun je geen prijzen op hun (engelstalige) website vinden. Ik ben echt wel bereid om diep in de buidel te tasten als het om goed en lekker eten gaat, maar dan moet de sfeer en het eten daar ook wel naar zijn. Dan verwacht ik mooi gedekte tafels en niet dat ik onder een paar flikkerende spotjes zit. Ook het eten laat te wensen over. Ja je komt voor de steaks en die zijn zonder meer goed, maar de rest....voorgerecht had ik een kreeftensoep die gewoon flauw was, maar wel 9,50 kostte. Nog erger was het voorgerecht van mijn tafelgenote: een salade caprese voor 13,50!! die bestond uit 3 kleine stukjes mozzarella en 4 grote stukken tomaat die eerder waren ingevroren waardoor ze na ontdooien hun smaak en structuur kwijt waren. Ook de sidedishes waren niets bijzonders, maar wel flink aan de prijs. Het eten is ondermaats en alleen gericht op toeristen die toch nooit meer terug komen. Wat ook volkomen klopt, want hier kom ik idd nooit meer terug. Waarom ik toch fooi heb gegeven? Omdat de ober wel allervriendelijkst was en ach die moet ook zijn brood verdienen...
FRANK M.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Servizio celere .locale carino.ordinato carne SCOZZESE,argentina e filetto di salmone selvaggio.contorno di patatine fritte e al burro poi passate in forno.contorno di spinaci.Tutto ottimo comprese le birre.in quattro abbiamo speso 169 euro.la carne si paga a peso.da consigliare senz altro!!
Nina K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Erg lekker gegeten met de AH restaurantactie. Op voorhand willekeurig gekozen adhv locatie in de stad, en was dus nog een beetje een verrassing waar we terecht zouden komen. Restaurant lijkt wat minder chique te zijn dan het is, je kunt er voor een leuke prijs eten maar je kunt er ook echt spenden aan hele mooie wijnen en heerlijke gerechten, zowel vlees als vis. We hebben genoten.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Onpersoonlijke service, een hamburger voor 21 euro, zonder enig garnituur behalve patat. Toetje uiterst simpel en dan ook nog 9,50. Voorgerecht was redelijk maar ook flink aan de prijs, idem de drankjes. Wat mij betreft is prijs/kwaliteit verhouding niet in evenwicht. Mij zie je niet meer terug. Gelukkig het wel goed gehad met mijn dochter ????
Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Wat een heerlijk restaurant. Na vorige keer buiten gegeten te hebben nu lekker binnen. gezellig druk en het restaurant creëert een heerlijke warme sfeer. Het eten is echt zo ongelofelijk lekker. Je kan het zo gek maken als je zelf wilt maar dit vlees is echt uitmuntend.
leuk is ook dat de bediening van tevoren uitleg geeft over de verschillende soorten steaks.
mijn dochter van 8 vertelde dat ze nog nooit zo'n lekker stuk vlees had gegeten ????.
Toro Dorado wederom bedankt voor een heerlijke avond.
Pauline M.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Prima gegeten met de AH actie in dit drukkke restaurant. Wij kregen een plek toegewezen aan een vierkant tafeltje waarbij er 4 tafels vlak naast elkaar staan, de ene kant zit op een bank ( naast de andere gasten aan weerszijde) de ander op een stoel. De ondanks dat wij halverwege zaten waaide er behoorlijk wat kou naar binnen wanneer er gasten in/uit gingen. De obers zijn keurig. Het eten is prima, zeker niet meer dan dat. Diverse vlees/visgerechten waarvoor hoge projzen gevraagd worden. Ivm de AH actie werd het goedkoopste voor-hoofd- nagerecht niet gerekend. Echter viel de rekening toch wat tegen, achteraf bleek de port €10,50 per glas te kosten!!!!! Wij hebben betaald, en komen nooit meer terug.
Martine588 .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Uitstekend restaurant. Heerlijke starters en fantastisch malse biefstuk. Verschillende biefstuk uitgeprobeerd en allemaal even lekker. Hele aardige bediening.
Hendrik Jan D.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Zijn door een "special deal" bij dit restaurant gekomen om even wat te eten. Verwachtingen lagen niet hoog. Moet tot mijn grote tevredenheid zeggen dat wij bijzonder lekker gegeten hebben. Fijne vreindelijke en competente bediening. Heerlijke steak(s) gegeten. Konden eigenlijk geen keuze maken waarbij de we de recommendatie kregen gewoon 4 kleine steak(jes) te bestellen, inderdaad tot perfectie gebakken. Heerlijk voorgerecht en heerlijk nagerecht. Goede wijnen. Prijzen wat aan de hoge kant, maar naar mijn mening, door de uitstekende kwaliteit van het vlees een goede prijs/kwaliteit verhouding. Een aanrader!
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Vriendelijke ontvangst en onze bediening geduld met uitleggen van alles, top
het eten was echt lekker, en wat ik zo fijn vind is, is een open keuken, geen geheimen, alles lekker schoon en fris
we komen in de toekomst zeker terug, en het is betaalbaar
Antoinette B.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
We maakten gebruik van de AH-restaurantactie. Ons werd van tevoren duidelijk verteld dat het goedkoopste voor-, hoofd- en nagerecht gratis waren. De krabkoekjes en de tartaar van tonijn waren heerlijk. Ook het vlees was prima, heerlijk mals. De wijnkaart bevat goede wijnen, maar wel prijzig. Er zijn drie huiswijnen, waarvan de duurste bijna 40 euro was, niet echt goedkoop voor een huiswijn. Het prijsniveau is sowieso aan de hoge kant. We moesten het bestek van het voorgerecht ook voor het hoofdgerecht gebruiken, dat verwacht je meer bij een eetcafe en niet in zo'n duur restaurant. Met de AH-actie prima, maar zonder deze korting echt te duur.
c N.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Het eten was voortreffelijk, de sfeer was goed, relax, de bediening goed correct en niet gejaagd!Rustige omgeving.
Goed restaurant!
Lesley W.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
We hebben echt een heerlijke Argentijnse steak en een zeebaars filet (vis v/d dag) gegeten bij Toro Dorado. Vooraf eerst nog wel 'n tomatensoepje + een Filet Mignon genuttigd en als nagerecht 'n chocolademousse (waar jammer genoeg wel 't genoemde 'goud flintertje' bij ontbrak, maar daarvoor in de plaats twee heerlijke framboosjes geserveerd gekregen + 'n crème brûlée, die aan tafel met de gasbrander gekarameliseerd werd. Dit alles smaakte ook weer heerlijk. Alleen 't kopje koffie met melk en suiker viel mij 'n beetje tegen. Deze leek nl. verdacht meer op 'n kopje espresso met ’n cupje koffiemelk en zakje suiker, dan op een normaal kopje koffie (qua inhoud en grootte dan). Maar goed, voor de rest echt wel heerlijk gegeten hoor. Alleen als ik daar de service, de ambiance en sfeerbeleving van het restaurant erbij optel, vind ik 't allemaal toch net iet wat aan de prijzige kant. Met name als je een Wagyu steak zou willen (uit)proberen. De goedkoopste variant t.w. 'n Royal Wagyu 100% pure Kobe van 100 gr. kost maar liefst € 141,-! En de top variant: ‘n Top Royal Wagyu 100% pure Kobe, maar liefst 'n slordige € 245!!! ... tja, je moet 't er maar voorover hebben.... Maar goed, wellicht dat de locatie (midden in ’t centrum van Amsterdam) daar ook nog van grote invloed op is(?)! ;-)
Jillis B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Ontvangst was redelijk, maar een dame in de bediening was erg onervaren en sprak over dat ze zo gestrest was, er vreemd. De prijs kwaliteit viel erg tegen, het vlees was taai en vol zeem. Bij het hoofd vis was het zoeken naar de vis en was het voornamelijk rijst. Veel toeristen en daar lijkt het restaurant graag gebruik van te maken.
Mirjam-Purmerend .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Een heerlijke Schotse biefstuk gegeten. Was supermals! Dat het geen goedkoop stukje vlees was, dat je hier kon eten, was ons bekend. Echter ook de 'side dishes' en de toetjes vonden wij behoorlijk aan de prijs. Bediening zeer vriendelijk en ambiance oké. De stoeltjes staan wat krap onder de tafeltjes, hierdoor heb je met 4 man aan één tafel wat weinig bewegingsruimte. Het toilet is een bezoekje waard.
Cla B.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Goede ontvangst, vriendelijke bediening. Het eten was voortreffelijk. Het voorgerecht(kreeftensoep) was heerlijk , De steak was super mals en goed op smaak. Het toetje sloot het geheel goed af. Wij kregen van het huis als afsluiting ook een heerlijke lemon likeur toe.
Alles was tot in de puntjes TOP.
Dominique L.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Heerlijke gerechten. Deze zijn zeer prijzig, maar dan krijg je ook wel keus uit het beste vlees en lekkere bijgerechten. Het bedienend personeel was zeer vriendelijk, maar duidelijk onervaren/in de leer. Voor een restaurant als dit, van hoogwaardige kwaliteit, verwacht je personeel met kennis van zaken.