Toro Dorado Quality Steaks

Spuistraat 3D 1000 Amsterdam Nederland Kaart
31-204218695

Over restaurant Toro Dorado Quality Steaks

Steaks zoals ze bedoeld zijn

Bij Toro Dorado vind je werkelijk steaks van goede kwaliteit. Het restaurant ligt in het midden op de Spuistraat in Amsterdam, in de hectiek van het toerisme en de gezelligheid op de stad. Houd je van een beetje gezelligheid, met veel vlees en lekkere wijnen? Dan ben je hier aan het goede adres!

Meer informatie over restaurant Toro Dorado Quality Steaks

Duur
c N.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Lesley W.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
We hebben echt een heerlijke Argentijnse steak en een zeebaars filet (vis v/d dag) gegeten bij Toro Dorado. Vooraf eerst nog wel 'n tomatensoepje + een Filet Mignon genuttigd en als nagerecht 'n chocolademousse (waar jammer genoeg wel 't genoemde 'goud flintertje' bij ontbrak, maar daarvoor in de plaats twee heerlijke framboosjes geserveerd gekregen + 'n crème brûlée, die aan tafel met de gasbrander gekarameliseerd werd. Dit alles smaakte ook weer heerlijk. Alleen 't kopje koffie met melk en suiker viel mij 'n beetje tegen. Deze leek nl. verdacht meer op 'n kopje espresso met ’n cupje koffiemelk en zakje suiker, dan op een normaal kopje koffie (qua inhoud en grootte dan). Maar goed, voor de rest echt wel heerlijk gegeten hoor. Alleen als ik daar de service, de ambiance en sfeerbeleving van het restaurant erbij optel, vind ik 't allemaal toch net iet wat aan de prijzige kant. Met name als je een Wagyu steak zou willen (uit)proberen. De goedkoopste variant t.w. 'n Royal Wagyu 100% pure Kobe van 100 gr. kost maar liefst € 141,-! En de top variant: ‘n Top Royal Wagyu 100% pure Kobe, maar liefst 'n slordige € 245!!! ... tja, je moet 't er maar voorover hebben.... Maar goed, wellicht dat de locatie (midden in ’t centrum van Amsterdam) daar ook nog van grote invloed op is(?)! ;-)
Jillis B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Ontvangst was redelijk, maar een dame in de bediening was erg onervaren en sprak over dat ze zo gestrest was, er vreemd. De prijs kwaliteit viel erg tegen, het vlees was taai en vol zeem. Bij het hoofd vis was het zoeken naar de vis en was het voornamelijk rijst. Veel toeristen en daar lijkt het restaurant graag gebruik van te maken.
Mirjam-Purmerend .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Een heerlijke Schotse biefstuk gegeten. Was supermals! Dat het geen goedkoop stukje vlees was, dat je hier kon eten, was ons bekend. Echter ook de 'side dishes' en de toetjes vonden wij behoorlijk aan de prijs. Bediening zeer vriendelijk en ambiance oké. De stoeltjes staan wat krap onder de tafeltjes, hierdoor heb je met 4 man aan één tafel wat weinig bewegingsruimte. Het toilet is een bezoekje waard.
Cla B.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Goede ontvangst, vriendelijke bediening. Het eten was voortreffelijk. Het voorgerecht(kreeftensoep) was heerlijk , De steak was super mals en goed op smaak. Het toetje sloot het geheel goed af. Wij kregen van het huis als afsluiting ook een heerlijke lemon likeur toe.
Alles was tot in de puntjes TOP.
Dominique L.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Heerlijke gerechten. Deze zijn zeer prijzig, maar dan krijg je ook wel keus uit het beste vlees en lekkere bijgerechten. Het bedienend personeel was zeer vriendelijk, maar duidelijk onervaren/in de leer. Voor een restaurant als dit, van hoogwaardige kwaliteit, verwacht je personeel met kennis van zaken.
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Een erg leuk tentje, vriendelijke bediening met goeie service en een hoge kwaliteit van eten. Het is inderdaad wat prijzig, maar dan heb je ook wat. We hebben er met de AH restaurantactie gegeten, waar van te voren bij werd gezegd dat het goedkoopste gerecht gratis is. Dit staat in de voorwaarden, dus iedereen die ik hierover zag mopperen bij vorige recensies: lees de voorwaarden en wees blij met wat je krijgt!
Lotte K.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Heerlijk gegeten bij Toro Dorado. Kwaliteit van het vlees en de service waren zeer goed. Gekozen voor de steaks unlimited. Hierbij moest je minimaal 2 cuts kiezen van 100 gr. Gekozen voor de Schotse, Oostenrijkse en Nieuw-Zeelandse steak. Het Schotse vlees was hierbij de absolute winnaar. Heerlijk mals en smaakvol. De kok kwam nog aan onze tafel om een stukje Kobe beef van de Tajima cattle te laten proeven. Al met al zeer tevreden en lekker gegeten via de AH actie. Het zou prijzig zijn als we deze korting niet hadden gehad.
Niki A.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Gegeten met albert heijn restaurant actie. Eten was erg lekker, maar 1 deel van het vlees bevatte erg veel vet waardoor niet meer te eten. Erg zonde. Service matig, gelijk bij horen dat wij er voor de actie waren werden we gelijk in de hoek 'gedumpt', de reactie was owh ga dan maar daar zitten. Voor de volle prijs en niet met de actie dan was het het niet waard geweest.
George.liem .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
De AH aanbieding is de standaard menu kaart waarvan de goedkoopste gratis is. De kwaliteit van het vlees en bereiding is goed. Hetzelfde geldt voor de prijs/kwaliteit van de vlees aanbiedingen van € 19 voor 180 gr Argentijns naar > € 200 voor Wangyu Top Quality. De bijgerechten zijn redelijk geprijsd, maar niet bijzonder. De voor - en nagerechten zijn matig tot redelijk. Het interieur is zakelijk wat zich richt op de vele toeristen met een snelle hap.
En dat is ook de conclusie: prima gelegenheid voor een hoofdgerecht, maar te duur en niet gezellig voor een 3 gangen diner waar je incl. goedkoopste fles wijn meer dan € 80 pp kwijt bent.
Sandra R.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Albert Heijni actie ; op de site stond dat we van de kaart konden kiezen. Aan het einde vd rit trekken zij de kosten van het goedkoopste gerecht van de rekening. Dus helemaal niet kiezen vd kaart. Het is oppassen want anders ben je nog een vermogen kwijt. Ik voelde me in de maling genomen, een truck, een spel; wie is de slimste. Gelukkig hadden we dit door. Dus helaas voor dit restaurant. Ik kom er niet meer.
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Als je van vlees houdt dan moet je hierheen, zeer goede kwaliteit en perfect bereid. Het zou de zaak goed doen als de kwaliteit van de service en bediening van hetzelfde niveau zouden zijn. Begrijp me niet verkeerd, het is niet slecht maar besteed gewoon meer aandacht aan je gasten. Dan zul je ook nog eens veel meer kunnen verkopen. Ik ga zeker een keer terug naar deze zaak. Wat ontzettend lekker!
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Uitstekende malse steaks! Tafeltjes een beetje klein, bediening vlot en vriendelijk. Het tafeltje naast ons had een onopgevoed kind meegebracht dat voor enorme herrie en ergernis zorgde. Dat kun je het restaurant natuurlijk niet helemaal kwalijk nemen, toch levert dat de kwalificatie 'rumoerig' op
Xeanette D.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
met AH actie prima restaurant. Zonder die actie zou ik het echter wel serieus te duur vinden! Kwaliteit van het eten was prima en ook de hoeveelheid is goed. Service was vriendelijk en gastvrij.
Annemarie B.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Wij hebben hier vorige week zaterdag gegeten. Het eten was voortreffelijk! De bediening alsmede de eigenaar waren zeer vriendelijk. Zeker een aanrader om hier te gaan eten. Mvg Jerry
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Via de restaurantactie van AH hier terecht gekomen. Heel vriendelijk personeel, goede wijn en lekker eten! Als voorgerecht de scalops, die verassend goed combineerde met de avocado en kiwi. Hoofdgerecht, de filet mignon, met pepersaus i.p.v. champignonsaus met blauwe kaas. Geen enkel probleem en elke keer met een glimlach bediend. Cheesecake was ook echt verrukkelijk! Wij zullen hier zeker nog eens terugkomen :)
Lars J.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Op een dinsdagavond hier geweest met de AH actie. Personeel is absoluut vriendelijk. Ik had vooraf de scalops met avocado en kiwi. Erg lekker gebakken al vond ik de kiwi teveel overheersen. Los van elkaar eten perfecte oplossing. Argentijnse steak als hoofdgerecht met lekkere steakfrieten. Goed gebakken, goede kwaliteit. Toetjes hoef ik nooit dus koffie als afsluiter. Locatie is natuurlijk gericht op toerisme en qua prijs vond ik het daardoor te duur om nog eens terug te komen zonder AH kaart. Kwaliteit is goed maar voor minder geld op diverse andere plekken ook te krijgen!
Angelique A.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Als je van steaks houdt en dan gaat voor sublieme kwaliteit, dan moet je in dit restaurant zijn. Meer dan voldoende keuze uit diverse steaks met een duidelijke omschrijving erbij. En de keuken bereidt de steak precies, zoals je deze wenst. De bediening is uiterst vriendelijk en geeft een goed advies. De moeite waard!
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Uitstekende steaks, niets op aan te merken. Lekkere wijnen. Goede kaart als je van vlees houdt.
Wijn is aan de dure kant, maar dat geeft niet want er staan alleen maar goede wijnen op de kaart.
I-Karlijn .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Eten was geweldig, steaks echt super mals. Als voorgerecht had ik st. Jacobsschelpen , die waren ook heerlijk. Service was goed. Om de locatie geef ik niks, het zit in een toeristische buurt en dat merk je aan de mensen die er komen. Ondanks dat het eten goed is vond ik de porties aan de kleine kant voor de prijs die gerekend wordt. Dit restaurant is aan de prijzige kant!