Toro Dorado Quality Steaks

Spuistraat 3D 1000 Amsterdam Nederland Kaart
31-204218695

Over het restaurant Toro Dorado Quality Steaks

Steaks zoals ze bedoeld zijn

Bij Toro Dorado vind je werkelijk steaks van goede kwaliteit. Het restaurant ligt in het midden op de Spuistraat in Amsterdam, in de hectiek van het toerisme en de gezelligheid op de stad. Houd je van een beetje gezelligheid, met veel vlees en lekkere wijnen? Dan ben je hier aan het goede adres!

Meer informatie over restaurant Toro Dorado Quality Steaks

Centraal Station
  • : Pakeergarage Kolk

Vrijdag-Zaterdag 16:00 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant Toro Dorado Quality Steaks

Emilio A.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
La camarera mexicana atenta y encantadora...iloveibiza
Egill Þ.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Is
Faiza A.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
We hebben de verjaardag van een vriendin hier gevierd en dat was een succes! De steak was heerlijk en de bediening heel lief. Ze waren behulpzaam in het kiezen van de juiste steak en beantwoorden onze vragen. Wij hadden de HALAL new zealand steak medium rare. En iedereen aan tafel vond het heerlijk. Het was drukjes in het restaurant maar we kregen toch de nodige hulp en aandacht. Zeer mooie omgeving en ook stijlvolle inrichting. Zeker een aanrader!
Ashleigh B.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Excellent
Ans C.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
Goed restaurant met uitstekend eten, tafeltjes wat dicht op elkaar, kan daardoor rumoerig zijn.........
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Super lekker vlees!
Ni twijfelen
Priscilla K.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Met 2 vriendinnen gezellig gedinerd bij Toro Dorado en uitstekende service gekregen!
1 van mijn vriendinnen was jarig waarop zij verrast werd door één van de medewerkers met een cheesecake van het huis!
Super lief en attent en buiten dat we uitstekende service hebben gekregen was onze steak ook lekker! Zeker een aanrader en wij komen gauw weer terug.
henk K.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Uitstekende kwaliteit vleesproducten, vriendelijke bediening en prettige ambiance.
Tessa L.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Wij hebben hier de allerbeste steak gegeten! Echt genoten! Mooi modern en luxe ingericht interieur, aardig personeel en fantastisch eten! Wij gaan hier zeker terug komen!
Maggie P.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Geweldig restaurant met super bediening en heerlijk eten!Een echte aanrader.Wij hadden de filet mignon gegeten.Was heerlijk.
AxVeCoCa J.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Weer naar Toro Dorado gegaan vanwege het fantastische rundvlees (dit keer de verrukkelijke Schotse versie)
Ook de voorgerechten zijn zeer gevarieerd en lekker, we hadden crab cake, tartaar, kreeftensoep en oesters. Garnituur zou qua groenten iets uitgebreider kunnen, maar je kunt dat compenseren door als voorgerecht een salade te nemen. De toetjes zijn mooi opgemaakt met heerlijk vers zomerfruit en smaken prima. Qua wijn kozen wij voor de Merlot, die er goed bij paste, De bediening was zeer attent en uitstekend. De beide dames (waarvan we 1 naam weten: Anouk) waren schatjes en dat maakt de totale ervaring super. Bovendien is het terras de beste plek voor een warme zomeravond. We komen zeker terug!
abdulrahman M.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
great dinner
♥️♥️♥️
Thelma G.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Voor wat je krijgt qua kwaliteit en zeker de hoeveelheid is het erg duur! Zelf de frisdrank, alcohol, koffie en de desserts (hoeveelheid heel weinig) is allemaal erg duur. Wij gaan hier niet meer naar toe.
Miroslava Z.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
We hebben lekker gegeten in eennleuke restaurant. Het was niet goedkoop, maar wel de geld waard. Eten was heerlijk en servies heelmaangenaam.
Cup_of_T .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Voor de derde keer gegeten, en stelt nooit teleur! Deze keer voor mijn verjaardag en als extraatje een overheerlijke cheesecake én een shotje limoncello. Zoals ook door anderen al vermeld is het wel wat prijzig, maar als je gegarandeerd kwaliteit wil is Toro Dorado wel the place to be.
Overigens is niet elk tafeltje even gezellig, maar als je een tafeltje bij de kacheltjes aan de wand reserveert zit je wel lekker knus.
Marcel H.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Pittige prijzen maar errug lekker !
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Voor zo´n prijs mag je wel wat verwachten. De menukaart alleen in het Engels stoorde mij én flikkerende lampjes. Maar het eten was goed en dat is toch het voornaamste.
DIRK D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Wij hebben de ultieme belegging gevonden : beleg in Argentijnse en aanverwante koeien. Als de prijs van het vlees per gram vermenigvuldigt met het gewicht van zo'n beest dan is dat goud waard. Kwaliteit vlees is heel goed, de prijzen van de side dishes en de wijn daarentegen zijn nogal aan de prijzige kant.
tilly D.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Het is geen goedkoop verhaal, maar wij vonden het wel waard, we hebben echt genoten, het enige min puntje was, dat de menu kaart niet in het nederlands is, en de persoon die ons bediende ook geen nederlands sprak, wel een super aardige jongeman.
Simon S.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Voor de derde keer gegeten bij Toro Dorado. Steeds met AH/Iens-korting, en (alleen) daardoor goed betaalbaar. Wederom perfect eten, van voor- t/m nagerecht, en wederom zeer voorkomende bediening: vriendelijk zonder formeel te zijn. Na alle voorgaande recensies ten overvloede: de steaks waren perfect, als altijd. Die krijg je nergens beter! Een echte verrassing waren de Savory Sea Scallops als voorgerecht. Heerlijk, en heel subtiel. De veelgeroemde cheesecake is zeker ook de moeite waard, maar als dessert wel erg machtig.