Torino

-30% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Torino

Traditioneel Italiaans in Rotterdam

In het historische Delfshaven vind je dit sfeervolle restaurant. De traditionele, Italiaanse maaltijd staat centraal. Een keur aan antipasti, de lekkerste pasta's, pure vlees- en visgerechten en uiteraard heerlijke zoetigheden; alle sterren uit de Italiaanse keuken vind je terug op de kaart.

Meer informatie over restaurant Torino

Maandag t/m zondag 17:00 - 23:00 uur

• Af te huren , Bar

Jouw recensie over het restaurant Torino

Matthias D.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Gezellige plek, heerlijk eten en heel vriendelijk personeel. We komen zeker terug!
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2018
Heerlijk gegeten! Bediening was niet in orde. Lang wachten op kaart en opnemen drankjes. We voelde ons een beetje vergeten. Maar blijft aanrader, goed eten en goedkoop.
Dick L.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
alles prima !!!!!
Liesbeth L.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Traditionele Italiaanse gerechten. Simpel en goed bereid. Prijs kwaliteit prima. Minpuntje is dat er qua witte wijn alleen een half volle fles Lambrusco te vinden is.
Carlos C.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Gisteren heerlijk gegeten met een Groupon,werden vriendelijk ontvangen en aan een leuk gereserveerde tafel neer gezet. De sfeer in het restaurant was lekker rustig met een heerlijk Italiaans achtergrond muziekje. We hadden een vier gangen diner en alle gangen waren buitengewoon heerlijk. We hadden keuze uit een ruime kaart waar dat bij sommige restaurants met een Groupon niet echt mogelijk is. Het enige wat wel jammer is maar voor ons geen probleem is dat je los geen wijn kan bestellen alleen per fles maar nogmaals voor ons geen probleem die gaat wel op ! En we vonden het er wel wat aan de frisse kant maar dat kan ook zijn dat het gewoon wat kouder begint te worden buiten en ze daar nog niet echt op ingespeeld zijn dus niet echt een probleem. Al met al een leuk restaurant met een gezellige sfeer en goed Italiaans eten..
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
staf aangeraden kleinere porties van bijgerechten te maken
Lenny B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Afgelopen zaterdag voor het eerst hier gegeten met vrienden. Wij waren alle vier aangenaam verrast! Vooraf ham met meloen, carpacchio en gebakken mosselen. Porties prima voor een voorgerecht en alles was heerlijk! Als hoofdgerecht ossenhaaspuntjes, entrecote en zalm uit de oven, zalig! Helaas was de huisgemaakte tiramisu op, sowieso een reden om terug te komen!
Met de kortingsactie van iens schaam je je bijna voor de rekenjng, dus flinke fooi gegeven!
Carla Z.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Wij komen regelmatig bij dit gezellige restaurantje.. Het eten is altijd goed en lekker warm. Het brood met tapenade en olijven van het huis, smaken heerlijk. De meiden van de bediening zijn super lief. Niks op het geheel aan te merken. Behalve: ga zo door!!
Vera V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Zeer vriendelijk heerlijk gegeten
Nicoletta M.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Gezellige zaak, eten was goed. We vonden het alleen ietwat koud. Misschien een idee om de buitendeur niet de hele avond open te laten?
Angie M.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
leuke knusse tent aardige bediening
Yvon M.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Leuk restaurant, heerlijke gerechten voor een uitstekende prijs! Helaas terwijl het niet zo druk was, erg rumoerig. Gesprek aan de overkant van tafel met vier was moeilijk te volgen. Ondanks wat puntjes, zeker een aanrader! We hebben verrukkelijk gegeten
Ilona W.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
De carpaccio was oké, zonde van de dressing. Het leek op saladedressing dille-honing.
Heerlijk malse filetto gorgonzola. Had graag wat warme groente erbij gehad. Nu kreeg ik op mn bord een pastasalade erbij en nog n bakje met sla ernaast.
Lekkere espresso met prima tiramisu als dessert.

De bediening was niet goed. Het was een vriendelijk meisje, daar niet van, maar het duurde 20 minuten voordat onze drankjes kwamen. Tweede keer drankjes bleek ze vergeten te zijn en de gevraagde dessertkaart vervolgens ook. Een rondje drankjes werd heel netjes van de rekening afgehaald, maar het doet echt af aan "het uit-eten gevoel".
Zonde. Ik zou zeker willen terugkomen voor de prima prijs-kwaliteit verhouding, maar dan moet de bediening attenterer worden.
Inge S.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Familie restaurant
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Prima Italiaan. Pasta had wel wat warmer uitgeserveerd mogen worden. Verder goede prijs/kwaliteit verhouding en aardige bediening.
Robert K.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2018
18 juni 2018, tafel gereserveerd via Iens. We hebben er echt heerlijk gegeten. Als het over prijs kwaliteit gaat dan hebben ze het hier goed voor elkaar. Er was wel iets misgegaan met de bestelling van het hoofdgerecht, maar dat was eigenlijk helemaal niet erg want volgens mij is alles in dit restaurant bijzonder smaakvol. Een vriendelijk excuus en een consumptie van het huis en er werd zelfs aangeboden het gerecht opnieuw te maken, maar dat vond ikzelf niet nodig, het is allemaal netjes opgelost. De huisgemaakte Tiramisu is al de moeite van een een bezoekje waard. Aardige mensen, goed eten en niet al te duur, kortom een prima restaurant.
Arjan D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Snelle bediening en goed eten voor een zachte prijs. Erg leuke locatie tegenover historisch Delfshaven en sfeervol ingericht.
Marlies V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Ik kom al heel lang bij Torino. Ik vind het er altijd heel gezellig, de kwaliteit is top, de bediening is altijd erg vriendelijk en attent en je kunt er goed eten voor weinig geld.
Inge S.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Heerlijke ontvangst, zalig eten! Goeie sfeer!
Bas R.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
We waren de enige klanten totdat we weggingen. Wel heerlijk gegeten, voor een kleine prijs! service kon wat beter. klein maar fijn.