Torino

Schiedamseweg 9A 3026 AA Rotterdam Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Torino

Traditioneel Italiaans in Rotterdam

In het historische Delfshaven vind je dit sfeervolle restaurant. De traditionele, Italiaanse maaltijd staat centraal. Een keur aan antipasti, de lekkerste pasta's, pure vlees- en visgerechten en uiteraard heerlijke zoetigheden; alle sterren uit de Italiaanse keuken vind je terug op de kaart.

Meer informatie over restaurant Torino

Maandag t/m zondag 17:00 - 23:00 uur

van Es B.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Uitstekend gegeten. De gerechten zijn niet duur en je krijgt grote porties. Alleen jammer dat de bediening niet uit zichzelf naar je toe komt wanneer je glas leeg is.
Jolanda B.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Het is een gezellig retaurantje.
espa4u .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Vandaag menu met als voorgerecht vitello tonnato en spaghetti al sarde.

Als hoofdgerecht dorade in zoutkorrels en lamsbiefstuk met verse groenten en krieltjes.

Nagerecht dit keer canoli en tiramisu

Wederom goddelijk tafelen en tot de volgende keer
espa4u .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Super goed autentieke Italiaanse keuken. Een streling voor de tong! puur genieten .
Perfecte bediening hier voel je je speciaal en ontspannen
Alfred L.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Vanavond met Groupon een overheerlijk 4 gangen diner gegeten. Volop keus uit de uitgebreide kaart. Mooi ruim restaurant met gezellige muziek. Fijne bediening die precies weet wanneer ze aandacht moeten geven. Uit zichzelf vragen of het heerlijke en grote hoofdfgerecht meegenomen wil worden. Een aanrader met prima prijs kwaliteit verhouding. Zelfs voordelig tov de hoeveelheid en kwaliteit.
Marco J.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
'wij hebben gereserveerd', 'kies maar een tafeltje uit', en 5 minuten later, 'oh sorry, niet dat tafeltje. Wilt u verplaatsen?', was het begin van onze ervaring. Veel wachten, drinken dat vergeten werd, en dat terwijl het niet druk was. Qua eten wisselend: De tortellini alla gorgonzola was lekker, de lasagna had een vreemde structuur, en de tiramisu leek uit en pak te komen. Grote plus was aan het eind: de zeer gunstige prijs.
Christelle F.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Een restaurant voor herhaling vatbaar. Goede bediening, vlotte en vriendelijke meiden. lekkere keuken en waar voor je geld. Uitstekende prijs/kwalieitverhouding. We komen zeker terug als we in Rotterdam zijn.
Ronald K.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Leuk restaurant. Aardige bediening en het 3 gangenmenu is prima. Niet super super hoogstaand, maar pasta was lekker en pizza ook. Had wel het idee dat de bediening iets vaker kan kijken of iemands glas leeg is, maar dat zijn details. Al met al kom ik nog wel eens terug
ricopino .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Wat een baggerrestaurant.
Je wordt niet vrolijk van de Schiedamseweg, het restaurant oogt echter toppiejoppie van binnen dus we gingen er voor.

Kort en bondig met de rotterdampas menuutje voor 12.50

1. Carpaccio: bevroren en niet te knagen. Serveerster wist het ook niet meer.
2. Pizza: ik heb deze eerder gegeten in een Wannabee italiaan, maar bleek een turk te zijn, dat is dus geen echte pizza.
3. Koffie: het zuur steeg met elke minislok

Gemeente R'dam. Deze uitbater weghalen van de R'dam pas.

Ik zag veel vrolijke gezichten in dit restaurant, ik weet niet waarom: het was prachtig weer, maar de kwaliteit van het eten was echt onder de maat. Echt.
Bulent G.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Heerlijke pizza's gegeten met het gezin. Uitstekende prijs/kwaliteit.
Bedienende dame was supervriendelijk en zeer attent. Hier komen we zeker terug.
Absolute aanrader!
Ingridvanegmond .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2016
Het eten was lekker en de bediening heel vriendelijk maar niet alert, we moesten vaak lang wachten terwijl het erg rustig was. De inrichting is gezellig en het is er lekker warm.
Roelof Andries B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2015
mijn vrouw en ik hebben beiden een piza gegeten carpatio voor af ,ijs na,wat een smakeloze taaie piza,s,mijn kaken
doen nog zeer van het kauwen,ik weet niet of we hier terug komen,overigens de bediening is vriendelijk de ambiance is heel gezellig en het was lekker warm,dus toch een+.
Henri V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
We hebben er heerlijk gegeten, lekkere verse salade, goed stuk vlees/vis.
Ook een goede uitleg over het menu.
Hier gaan we zeker nog een keer eten.
petraschoof .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Eten was goed. Ruime porties. Bediening was vriendelijk en correct. Het is erg prettig dat je zo lekker ruim kan zitten en niet direct bij de "buren" op hun bord zit.
Dick R.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2015
Lekker eten in ruime hoeveelheid. Zowel vis als vlees was uitstekend bereid. Goede volle wijn. Prima bediening, vriendelijk en informatief. Aankleding is half modern, half klassiek Italiaans.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
Heerlijk gegeten in een sfeervolle ambiance. Een zalige carpaccio werd gevolgd door een malse entrecote met een lekkere zoete saus waarin volgens mij port was verwerkt. Een super zachte karaf rode huiswijn er bij, die was echt top!!! De zelf gemaakt tiramisu kin ik niet meer hebben waarop door de bediening zelf aangeboden werd om het in te pakken en mee te nemen. Te zonde om te missen... Ze had gelijk: de volgende dag thuis bleek het toetje verrukkelijk te zijn. Chapeau!!!
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2014
Tweede kerstdag hebben mijn vrouw en ik gegeten bij Torino in Delfshaven Rotterdam. Bij de reservering was iets mis gegaan maar dat was gelukkig geen probleem. Er waren meer dan voldoende onbezette tafels waar we onze keus uit konden maken. De menukaart kende weinig verrassingen, naast een enorme hoeveelheid pizza's ook een flink aantal andere Italiaanse gerechten. Mijn vrouw koos voor de tomaten/mozzarellasalade, normaal iets waar je je bij een Italiaans restaurant geen buil aan kan vallen. Dat viel lelijk tegen; smakeloze "wasserbomben"in een diep bord met wat miniscule bolletjes mozzarella met wat groene sla en dat was het. Geen olijfolie o.i.d. en die stond merkwaardig genoeg ook niet op tafel dat was op de nadere tafels ook niet zo, vrij ongebruikelijk voor een Italiaans restaurant. Ikzelf had een matige vissoep spaarzaam gevuld met wat garnalen en mosselen. Het hoofdgerecht was voor ons beiden hetzelfde, gegrilde grote garnalen. Die vielen op zich niet tegen, wel was de bijgeleverde groenteschotel op een bordje echt niet meer van deze tijd, Wat gegrilde groenten, gebakken aardappels en salade met wederom de watertomaten geserveerd op een volmaakt fantasieloze manier. Al met al een niet al te beste ervaring. He tzal verstandig zijn als men de menukaart aan de moderne tijd zou aanpassen en veel meer aandacht zou besteden aan de presentatie, dat was nu echt zwaar onvoldoende. Ook het interieur is niet meer van deze tijd helaas, een flinke opknapbeurt kan zeker geen kwaad. Al met al vergane glorie die nodig moet worden aangepast aan de eisen van de moderne klant. Hier ligt nog een schone taak lijkt ons.
Albert K.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014
Soms eet je uit heimwee naar je studententijd bij 'de Griek' of 'de Italiaan'. Omdat je niet zoveel te besteden had was dat, naast 'de Chinees' het enige wat betaalbaar uit eten was. En zo ga je op een dag naar zo'n ouderwetse Italiaan en omdat je vrij laat bent bestel je gewoon een pizza en een pasta. Kannetje wijn erbij...niks meer aan doen. Vooraf komt brood met kruidenboter (dat was vroeger al zo en zal er wel altijd in blijven) en de wijn smaakt nog altijd alsof er een x-hoeveelheid water bij is gegooid. Zo smaakte dat vroeger ook. Mijn pasta was een carbonara en voordat ik nog maar een hap had genomen werd m'n smaak al verpest door een paar lullige blaadjes basilicum boven op de dunne slierten spaghetti. BASILICUM! Om wat te camoufleren? Ik had trek en at het lekker op maar die smaak.... het had evengoed een opgewarmde kant-en-klare maaltijd kunnen zijn, of wel zelfgekookte pasta overgoten met een kant-en klare saus uit een potje. Ook de pizzaslice van m'n eetgenote had zo kant-en klaar vanuit de diepvries in de oven geschoven kunnen zijn. Die van de supermarkt zijn beter of op z'n minst zo goed. Dan ga ik liever naar een goede pizzeria waar je 2 x zoveel betaalt maar wel 10 x zoveel geniet! Op de bediening niet zoveel aan te merken: vriendelijk, leuk en oprecht. Maar of dat voldoende is om terug te komen...
tomenmar .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014
Bij binnenkomst was de dame uit de bediening duidelijk erg chaotisch met maar een aantal tafels bezet. Het eten was van zeer matige kwaliteit. Het voorgerecht was steenkoud alsof het net uit de koelkast kwam en had geen smaak. Het hoofdgerecht hadden wij zonder saus gevraagd toen dit met saus werd opgediend zei de dame in kwestie dat ze het er in de keuken wel even af kon schrapen. Het was een voordelige iensdeal maar ik kan me niet heugen ergens zo slecht gegeten te hebben. Wij gaan hier nooit meer heen en echt zonde van het geld.
Chantal B.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2014
gebruik gemaakt van de albertheijn/iens actie. Bij binnenkomst keuze uit alle tafeltjes, wij waren de 1e klanten. Er hangt kunst aan de muur van een schilder wat ook te koop is, leuk. zaak ziet er op het 1e oog netjes uit. voor het menu een zeer beperkte keuze (enkel pasta of pizza) en soep of carpaccio bij het voorgerecht. pizza's waren prima maar daar hoef ik niet voor uit eten, die kan je voor hetzelfde bedrag (gemiddeld 9,-) ook laten bezorgen. carpaccio zat een zoete dressing overheen, lekker maar carpaccio zelf was te koud. rucola en kaas was aan de zijkant gedrapeerd, moest er dus zelf een mengelmoes van maken. voor het menu betaal je 25,- terwijl de gerechten regulier al erg goedkoop zijn. Je kan hier dus beter gewoon naartoe gaan want 2e persoon gratis is het dus niet... jammer. Had me meer voorgesteld van de beste italiaan van Rotterdam... Wij komen in ieder geval niet meer terug. wel handig om te weten is dat je voor de deur en om de hoek kan parkeren tot 18.00 uur betaald. dessert/ijsje kan je ook beter elders halen want ook smakeloos.