Torino

Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Torino

Traditioneel Italiaans in Rotterdam

In het historische Delfshaven vind je dit sfeervolle restaurant. De traditionele, Italiaanse maaltijd staat centraal. Een keur aan antipasti, de lekkerste pasta's, pure vlees- en visgerechten en uiteraard heerlijke zoetigheden; alle sterren uit de Italiaanse keuken vind je terug op de kaart.

Meer informatie over restaurant Torino

Maandag t/m zondag 17:00 - 23:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Torino

Lena J.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
We wilden snel en lekker eten voor een bruiloft. Dat is heel goed gelukt. We waren erg blij met de flexibiliteit en dat we snel eten konden krijgen om nog op tijd te komen bij de bruiloft. De pizzas waren super lekker en we konden zelfs in Pizzadozen meenemen wat we niet opkregen in de korte tijd die we hadden.
Jolanda J.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Heerlijk gegeten!! Krokante goed gevulde pizza Torino en lekkere spaghetti tonno.
Superaardige en attente bediening.
Zeker voor herhaling vatbaar ????
Jayjay K.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Heerlijk gegeten en ook goed te betalen.
Jouad Z.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Pizza kip te zout zo trek je helaas geen klanten maar je laat ze niet meer terug komen kijk hier goed naar want dit is zonde
Bianca Q.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
We komen hier vaker, omdat ze hier heerlijke pizza's hebben en de prijzen zijn voordelig.
Vandaag ook weer lekker gegeten, het was best druk en de dames van de bediening hadden hun handen vol. We zijn goed geholpen, ook toen we nog aangaven dat we een ijsje dat al gemaakt was wilden veranderen wegens een voedselallergie.
Met name het meisje dat er al langer werkt is goed met kinderen en attent voor de gasten.
Een tip zou zijn dat ze uniforms zouden kunnen dragen of in ieder geval geen spijkerbroeken, of zoals vandaag een dame die een shirt met 'gangster life' erop aan had. Als ze zich bijv helemaal in zwart zouden kleden, zou het netter staan en meer herkenbaar.
Ik raad dit resturant zeker aan!
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Vandaag via Groupon hier wezen eten. Begonnen met ieder een glas wijn. Wat mij opviel dat de wijn naar schoonmaakmiddel rook. Bij het glas van mijn vrouw was dat nog vele malen meer. Hierop personeel aangesproken en die gingen in de verdediging en vertelde ons dat dit door het afwasmiddel van de vaatwasser kwam. We hebben haar duidelijk kunnen maken dat je dit niet zo kon aanbieden en kregen een ander glas. Dit glas rook niet naar schoonmaakmiddel. uiteindelijk redelijk gegeten maar ik ken betere Italiaanse restaurants. Ook gezien waarom de glazen naar schoonmaakmiddel roken. Het meisje dat ons bediende pakte met blote handen een schoonmaakdoekje uit de emmer met schoonmaakmiddel om de tafels schoon te maken. Toe ze klaar was met de tafels gooide ze het doekje terug in de emmer pakte een glas en theedoek en ging verder met de glazen te poetsen. Ra ra hoe kunnen de glazen naar schoonmaakmiddel ruiken en smaken? Volgende keer zou ik als ik haar zou zijn na het schoon maken van de tafels mijn handen gewassen hebben. Nog beter zou zijn om bij het schoon maken van de tafels weggooi handschoenen aan te trekken. Maar ja, zij vond dat ze het goed deed en zag haar fout niet. De eigenaar zal hier ook wel niet op letten. Hij let er ook niet op dat ze onder werktijd staan te appen.
Jammer dat ik vergeet iets positief te zeggen maar ik heb nog steeds een nare smaak van die wijn in mijn mond.
van Es B.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Uitstekend gegeten. De gerechten zijn niet duur en je krijgt grote porties. Alleen jammer dat de bediening niet uit zichzelf naar je toe komt wanneer je glas leeg is.
Jolanda B.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Het is een gezellig retaurantje.
espa4u .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Vandaag menu met als voorgerecht vitello tonnato en spaghetti al sarde.

Als hoofdgerecht dorade in zoutkorrels en lamsbiefstuk met verse groenten en krieltjes.

Nagerecht dit keer canoli en tiramisu

Wederom goddelijk tafelen en tot de volgende keer
espa4u .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Super goed autentieke Italiaanse keuken. Een streling voor de tong! puur genieten .
Perfecte bediening hier voel je je speciaal en ontspannen
Alfred L.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Vanavond met Groupon een overheerlijk 4 gangen diner gegeten. Volop keus uit de uitgebreide kaart. Mooi ruim restaurant met gezellige muziek. Fijne bediening die precies weet wanneer ze aandacht moeten geven. Uit zichzelf vragen of het heerlijke en grote hoofdfgerecht meegenomen wil worden. Een aanrader met prima prijs kwaliteit verhouding. Zelfs voordelig tov de hoeveelheid en kwaliteit.
Marco J.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
'wij hebben gereserveerd', 'kies maar een tafeltje uit', en 5 minuten later, 'oh sorry, niet dat tafeltje. Wilt u verplaatsen?', was het begin van onze ervaring. Veel wachten, drinken dat vergeten werd, en dat terwijl het niet druk was. Qua eten wisselend: De tortellini alla gorgonzola was lekker, de lasagna had een vreemde structuur, en de tiramisu leek uit en pak te komen. Grote plus was aan het eind: de zeer gunstige prijs.
Christelle F.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Een restaurant voor herhaling vatbaar. Goede bediening, vlotte en vriendelijke meiden. lekkere keuken en waar voor je geld. Uitstekende prijs/kwalieitverhouding. We komen zeker terug als we in Rotterdam zijn.
Ronald K.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Leuk restaurant. Aardige bediening en het 3 gangenmenu is prima. Niet super super hoogstaand, maar pasta was lekker en pizza ook. Had wel het idee dat de bediening iets vaker kan kijken of iemands glas leeg is, maar dat zijn details. Al met al kom ik nog wel eens terug
ricopino .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Wat een baggerrestaurant.
Je wordt niet vrolijk van de Schiedamseweg, het restaurant oogt echter toppiejoppie van binnen dus we gingen er voor.

Kort en bondig met de rotterdampas menuutje voor 12.50

1. Carpaccio: bevroren en niet te knagen. Serveerster wist het ook niet meer.
2. Pizza: ik heb deze eerder gegeten in een Wannabee italiaan, maar bleek een turk te zijn, dat is dus geen echte pizza.
3. Koffie: het zuur steeg met elke minislok

Gemeente R'dam. Deze uitbater weghalen van de R'dam pas.

Ik zag veel vrolijke gezichten in dit restaurant, ik weet niet waarom: het was prachtig weer, maar de kwaliteit van het eten was echt onder de maat. Echt.
Bulent G.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Heerlijke pizza's gegeten met het gezin. Uitstekende prijs/kwaliteit.
Bedienende dame was supervriendelijk en zeer attent. Hier komen we zeker terug.
Absolute aanrader!
Ingridvanegmond .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2016
Het eten was lekker en de bediening heel vriendelijk maar niet alert, we moesten vaak lang wachten terwijl het erg rustig was. De inrichting is gezellig en het is er lekker warm.
Roelof Andries B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2015
mijn vrouw en ik hebben beiden een piza gegeten carpatio voor af ,ijs na,wat een smakeloze taaie piza,s,mijn kaken
doen nog zeer van het kauwen,ik weet niet of we hier terug komen,overigens de bediening is vriendelijk de ambiance is heel gezellig en het was lekker warm,dus toch een+.
Henri V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
We hebben er heerlijk gegeten, lekkere verse salade, goed stuk vlees/vis.
Ook een goede uitleg over het menu.
Hier gaan we zeker nog een keer eten.
petraschoof .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Eten was goed. Ruime porties. Bediening was vriendelijk en correct. Het is erg prettig dat je zo lekker ruim kan zitten en niet direct bij de "buren" op hun bord zit.