Torino

Schiedamseweg 9A 3026 AA Rotterdam Nederland Kaart

Promoties zijn kortingen van 20%, 30%, 40% of 50% op de gehele rekening, inclusief drankjes. De korting is alleen geldig bij een reservering via IENS, op de betreffende dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op IENS wordt weergegeven. Promoties via IENS zijn niet geldig in combinatie met andere acties.
Speciale deals

-30% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Torino

Traditioneel Italiaans in Rotterdam

In het historische Delfshaven vind je dit sfeervolle restaurant. De traditionele, Italiaanse maaltijd staat centraal. Een keur aan antipasti, de lekkerste pasta's, pure vlees- en visgerechten en uiteraard heerlijke zoetigheden; alle sterren uit de Italiaanse keuken vind je terug op de kaart.

Meer informatie over restaurant Torino

Maandag t/m zondag 17:00 - 23:00 uur

• Af te huren , Bar

Jouw recensie over het restaurant Torino

Carla Z.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Heerlijk en betaalbaar eten. Super vriendelijk personeel.
Qua inrichting kan het wel een kleine update gebruiken. Maar dat weer houdt ons niet om vaker te gaan eten.
Marianne B.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Het eten was prima, de bediening goed en vriendelijk.
Alleen de reservering was misgegaan....je kan via de site online reserveren, maar dat heeft dus niét gewerkt....ze zeiden dat dat niet kon...daar schijnen ze dus niets mee te doen???? Gelukkig hadden ze nog wel een tafeltje vrij...
Kimberly M.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
het was oké . service kon wat sneller
eten was wat zout, pizza lekker.
stonk wel binnen naar wc.
Anja B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Prima restaurant. Heerlijk eten voor een aantrekkelijke prijs.
A. Den Boef D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Eten goed en veel keuze.
Moesten meerdere keren lang wachten om te kunnen bestellen. Waren ons ook 2 keer " vergeten ".
Lucien S.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Lekker gegeten samen met mijn dochter. Bordjes waren goed vol, voor herhaling vatbaar!
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Ik zijn paar min punten die ik heb gezien gisteren avond.
Ik en me tafel genoot zaten vlak bij de buiten deur. Als de buitendeur open ging kreeg je gelijk een kou mee. Als daar een lossing voor kan gevonden worden bij voorbeeld een gordijn of iets anders.
Eten was naar behoren.
De bediening daar ik geen woorden voor. We werden naar onze plaats begeleid. Onze jassen moesten we over onze stoel hangen. Er was geen kapstok. De bediening was on persoonlijk koud en kil. Er werdt niet gevraagd of alles naar wens was. Ik heb zelf de aandacht van de bediening moeten trekken om een dankje te bestellen. Zelf toen ik de rekening had en ik wou betalen moest ik zelf naar de bar gaan om me rekening te betalen. We zaten al 10 minuten te wachten. En als je een beklacht doe bij de bediening en probeer tips te geven. Dan wordt er gezegd dat er geen discussie met me aan wordt gegaan.
hgubby G.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Sommige onderdelen van het eten waren erg goed. De prosciutto was van goede kwaliteit. De pizza was ook prima.
Maar helaas was de spagetti bolognese teleurstellend: weinig smaak.
Emile_de_Groot .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk gegeten voor een prima prijs in een gezellig restaurant met vriendelijke bediening. Neem zeker de gebakken/gekruide champignons. Ook was de pizza Torino rijkelijk bedekt. Uitstekend adres dat we zeker aanbevelen.
Ravenne V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Personeel kon wat sneller borden weghalen en bestelling opnemen, maar verder erg vriendelijk
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Lekker gegeten. Gezellige bediening. Uitgebreide kaart. Wij hebben een gezellige avond gehad. We komen zeker nig eens terug.
levi V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Het eten was prima. het was genoeg en de smaak is wat je er van zou verwachten. Service was aangenaam.
Lena J.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
We wilden snel en lekker eten voor een bruiloft. Dat is heel goed gelukt. We waren erg blij met de flexibiliteit en dat we snel eten konden krijgen om nog op tijd te komen bij de bruiloft. De pizzas waren super lekker en we konden zelfs in Pizzadozen meenemen wat we niet opkregen in de korte tijd die we hadden.
Jolanda J.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Heerlijk gegeten!! Krokante goed gevulde pizza Torino en lekkere spaghetti tonno.
Superaardige en attente bediening.
Zeker voor herhaling vatbaar ????
Jayjay K.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Heerlijk gegeten en ook goed te betalen.
Jouad Z.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Pizza kip te zout zo trek je helaas geen klanten maar je laat ze niet meer terug komen kijk hier goed naar want dit is zonde
Bianca Q.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
We komen hier vaker, omdat ze hier heerlijke pizza's hebben en de prijzen zijn voordelig.
Vandaag ook weer lekker gegeten, het was best druk en de dames van de bediening hadden hun handen vol. We zijn goed geholpen, ook toen we nog aangaven dat we een ijsje dat al gemaakt was wilden veranderen wegens een voedselallergie.
Met name het meisje dat er al langer werkt is goed met kinderen en attent voor de gasten.
Een tip zou zijn dat ze uniforms zouden kunnen dragen of in ieder geval geen spijkerbroeken, of zoals vandaag een dame die een shirt met 'gangster life' erop aan had. Als ze zich bijv helemaal in zwart zouden kleden, zou het netter staan en meer herkenbaar.
Ik raad dit resturant zeker aan!
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Vandaag via Groupon hier wezen eten. Begonnen met ieder een glas wijn. Wat mij opviel dat de wijn naar schoonmaakmiddel rook. Bij het glas van mijn vrouw was dat nog vele malen meer. Hierop personeel aangesproken en die gingen in de verdediging en vertelde ons dat dit door het afwasmiddel van de vaatwasser kwam. We hebben haar duidelijk kunnen maken dat je dit niet zo kon aanbieden en kregen een ander glas. Dit glas rook niet naar schoonmaakmiddel. uiteindelijk redelijk gegeten maar ik ken betere Italiaanse restaurants. Ook gezien waarom de glazen naar schoonmaakmiddel roken. Het meisje dat ons bediende pakte met blote handen een schoonmaakdoekje uit de emmer met schoonmaakmiddel om de tafels schoon te maken. Toe ze klaar was met de tafels gooide ze het doekje terug in de emmer pakte een glas en theedoek en ging verder met de glazen te poetsen. Ra ra hoe kunnen de glazen naar schoonmaakmiddel ruiken en smaken? Volgende keer zou ik als ik haar zou zijn na het schoon maken van de tafels mijn handen gewassen hebben. Nog beter zou zijn om bij het schoon maken van de tafels weggooi handschoenen aan te trekken. Maar ja, zij vond dat ze het goed deed en zag haar fout niet. De eigenaar zal hier ook wel niet op letten. Hij let er ook niet op dat ze onder werktijd staan te appen.
Jammer dat ik vergeet iets positief te zeggen maar ik heb nog steeds een nare smaak van die wijn in mijn mond.
van Es B.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Uitstekend gegeten. De gerechten zijn niet duur en je krijgt grote porties. Alleen jammer dat de bediening niet uit zichzelf naar je toe komt wanneer je glas leeg is.
Jolanda B.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Het is een gezellig retaurantje.