Torino

Schiedamseweg 9A 3026 AA Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant Torino

Traditioneel Italiaans in Rotterdam

In het historische Delfshaven vind je dit sfeervolle restaurant. De traditionele, Italiaanse maaltijd staat centraal. Een keur aan antipasti, de lekkerste pasta's, pure vlees- en visgerechten en uiteraard heerlijke zoetigheden; alle sterren uit de Italiaanse keuken vind je terug op de kaart.

Meer informatie over restaurant Torino

Duur
Erg rustig
Ricopino .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Wat een baggerrestaurant.
Je wordt niet vrolijk van de Schiedamseweg, het restaurant oogt echter toppiejoppie van binnen dus we gingen er voor.

Kort en bondig met de rotterdampas menuutje voor 12.50

1. Carpaccio: bevroren en niet te knagen. Serveerster wist het ook niet meer.
2. Pizza: ik heb deze eerder gegeten in een Wannabee italiaan, maar bleek een turk te zijn, dat is dus geen echte pizza.
3. Koffie: het zuur steeg met elke minislok

Gemeente R'dam. Deze uitbater weghalen van de R'dam pas.

Ik zag veel vrolijke gezichten in dit restaurant, ik weet niet waarom: het was prachtig weer, maar de kwaliteit van het eten was echt onder de maat. Echt.
Bulent G.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Heerlijke pizza's gegeten met het gezin. Uitstekende prijs/kwaliteit.
Bedienende dame was supervriendelijk en zeer attent. Hier komen we zeker terug.
Absolute aanrader!
Ingridvanegmond .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2016
Het eten was lekker en de bediening heel vriendelijk maar niet alert, we moesten vaak lang wachten terwijl het erg rustig was. De inrichting is gezellig en het is er lekker warm.
Roelof Andries B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2015
mijn vrouw en ik hebben beiden een piza gegeten carpatio voor af ,ijs na,wat een smakeloze taaie piza,s,mijn kaken
doen nog zeer van het kauwen,ik weet niet of we hier terug komen,overigens de bediening is vriendelijk de ambiance is heel gezellig en het was lekker warm,dus toch een+.
Henri V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
We hebben er heerlijk gegeten, lekkere verse salade, goed stuk vlees/vis.
Ook een goede uitleg over het menu.
Hier gaan we zeker nog een keer eten.
Petraschoof .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Eten was goed. Ruime porties. Bediening was vriendelijk en correct. Het is erg prettig dat je zo lekker ruim kan zitten en niet direct bij de "buren" op hun bord zit.
Dick R.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2015
Lekker eten in ruime hoeveelheid. Zowel vis als vlees was uitstekend bereid. Goede volle wijn. Prima bediening, vriendelijk en informatief. Aankleding is half modern, half klassiek Italiaans.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
Heerlijk gegeten in een sfeervolle ambiance. Een zalige carpaccio werd gevolgd door een malse entrecote met een lekkere zoete saus waarin volgens mij port was verwerkt. Een super zachte karaf rode huiswijn er bij, die was echt top!!! De zelf gemaakt tiramisu kin ik niet meer hebben waarop door de bediening zelf aangeboden werd om het in te pakken en mee te nemen. Te zonde om te missen... Ze had gelijk: de volgende dag thuis bleek het toetje verrukkelijk te zijn. Chapeau!!!
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2014
Tweede kerstdag hebben mijn vrouw en ik gegeten bij Torino in Delfshaven Rotterdam. Bij de reservering was iets mis gegaan maar dat was gelukkig geen probleem. Er waren meer dan voldoende onbezette tafels waar we onze keus uit konden maken. De menukaart kende weinig verrassingen, naast een enorme hoeveelheid pizza's ook een flink aantal andere Italiaanse gerechten. Mijn vrouw koos voor de tomaten/mozzarellasalade, normaal iets waar je je bij een Italiaans restaurant geen buil aan kan vallen. Dat viel lelijk tegen; smakeloze "wasserbomben"in een diep bord met wat miniscule bolletjes mozzarella met wat groene sla en dat was het. Geen olijfolie o.i.d. en die stond merkwaardig genoeg ook niet op tafel dat was op de nadere tafels ook niet zo, vrij ongebruikelijk voor een Italiaans restaurant. Ikzelf had een matige vissoep spaarzaam gevuld met wat garnalen en mosselen. Het hoofdgerecht was voor ons beiden hetzelfde, gegrilde grote garnalen. Die vielen op zich niet tegen, wel was de bijgeleverde groenteschotel op een bordje echt niet meer van deze tijd, Wat gegrilde groenten, gebakken aardappels en salade met wederom de watertomaten geserveerd op een volmaakt fantasieloze manier. Al met al een niet al te beste ervaring. He tzal verstandig zijn als men de menukaart aan de moderne tijd zou aanpassen en veel meer aandacht zou besteden aan de presentatie, dat was nu echt zwaar onvoldoende. Ook het interieur is niet meer van deze tijd helaas, een flinke opknapbeurt kan zeker geen kwaad. Al met al vergane glorie die nodig moet worden aangepast aan de eisen van de moderne klant. Hier ligt nog een schone taak lijkt ons.
Albert K.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014
Soms eet je uit heimwee naar je studententijd bij 'de Griek' of 'de Italiaan'. Omdat je niet zoveel te besteden had was dat, naast 'de Chinees' het enige wat betaalbaar uit eten was. En zo ga je op een dag naar zo'n ouderwetse Italiaan en omdat je vrij laat bent bestel je gewoon een pizza en een pasta. Kannetje wijn erbij...niks meer aan doen. Vooraf komt brood met kruidenboter (dat was vroeger al zo en zal er wel altijd in blijven) en de wijn smaakt nog altijd alsof er een x-hoeveelheid water bij is gegooid. Zo smaakte dat vroeger ook. Mijn pasta was een carbonara en voordat ik nog maar een hap had genomen werd m'n smaak al verpest door een paar lullige blaadjes basilicum boven op de dunne slierten spaghetti. BASILICUM! Om wat te camoufleren? Ik had trek en at het lekker op maar die smaak.... het had evengoed een opgewarmde kant-en-klare maaltijd kunnen zijn, of wel zelfgekookte pasta overgoten met een kant-en klare saus uit een potje. Ook de pizzaslice van m'n eetgenote had zo kant-en klaar vanuit de diepvries in de oven geschoven kunnen zijn. Die van de supermarkt zijn beter of op z'n minst zo goed. Dan ga ik liever naar een goede pizzeria waar je 2 x zoveel betaalt maar wel 10 x zoveel geniet! Op de bediening niet zoveel aan te merken: vriendelijk, leuk en oprecht. Maar of dat voldoende is om terug te komen...
Tomenmar .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014
Bij binnenkomst was de dame uit de bediening duidelijk erg chaotisch met maar een aantal tafels bezet. Het eten was van zeer matige kwaliteit. Het voorgerecht was steenkoud alsof het net uit de koelkast kwam en had geen smaak. Het hoofdgerecht hadden wij zonder saus gevraagd toen dit met saus werd opgediend zei de dame in kwestie dat ze het er in de keuken wel even af kon schrapen. Het was een voordelige iensdeal maar ik kan me niet heugen ergens zo slecht gegeten te hebben. Wij gaan hier nooit meer heen en echt zonde van het geld.
Chantal C.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2014
gebruik gemaakt van de albertheijn/iens actie. Bij binnenkomst keuze uit alle tafeltjes, wij waren de 1e klanten. Er hangt kunst aan de muur van een schilder wat ook te koop is, leuk. zaak ziet er op het 1e oog netjes uit. voor het menu een zeer beperkte keuze (enkel pasta of pizza) en soep of carpaccio bij het voorgerecht. pizza's waren prima maar daar hoef ik niet voor uit eten, die kan je voor hetzelfde bedrag (gemiddeld 9,-) ook laten bezorgen. carpaccio zat een zoete dressing overheen, lekker maar carpaccio zelf was te koud. rucola en kaas was aan de zijkant gedrapeerd, moest er dus zelf een mengelmoes van maken. voor het menu betaal je 25,- terwijl de gerechten regulier al erg goedkoop zijn. Je kan hier dus beter gewoon naartoe gaan want 2e persoon gratis is het dus niet... jammer. Had me meer voorgesteld van de beste italiaan van Rotterdam... Wij komen in ieder geval niet meer terug. wel handig om te weten is dat je voor de deur en om de hoek kan parkeren tot 18.00 uur betaald. dessert/ijsje kan je ook beter elders halen want ook smakeloos.
J P.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2014
Een gouwe ouwe in Delfshaven. Eten is niet spectaculair maar wel gewoon lekker, vooraf altijd brood van het huis (heerlijke kruidenboter!) en vriendelijke service.
Prima adresje voor als je op een doordeweekse avond geen zin hebt om te koken.
Marjolijn S.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2014
We hebben hier gegeten met de aanbieding van de Rotterdam pas, een drie gangen diner voor maar 12,50. Het was erg lekker, prima vlotte bediening en na zes uur gratis parkeren.
Kortom een top avond!!
Jolanda B.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2013
Via Iens deal hier gegeten. Ondanks dat het een vast menu betrof was er toch keuze in het voor- en hoofdgerecht. Bediening super aardig. Het eten vonden wij ontzettend lekker. We hebben een heerlijke avond gehad, zelfs het 2e bakje koffie kregen we van het huis. Voor herhaling vatbaar dus.
Marifrans .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2013
We reserveerden voor de Iens-diner-deal. Het was erg luidruchtig in het restaurant, slechte acoestiek, geen normaal gesprek mogelijk. De bediening was aardig maar niet van het vak. Jammer van de kruidenboter, die geen boter blijkt te zijn! Op de carpaccio ontbraken de pijnboompitten, de zalm was heerlijk. Jammer dat bij alles dezelfde garnituur gebruikt wordt en die ook nog eens als salade langskomt. Weinig fantasie of besparing? De Prosecco hebben we niet gehad. We hadden zelf moeten aangeven wanneer we hem gehad willen hebben, zo werd ons gezegd. Al met al helaas tegenvallend.
LeanneDijkstra .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2013
Restaurant is binnen ruim opgezet wat prettig is, maar qua decoratie erg kitscherig en niet al te schoon. Eten was qua prijs kwaliteitsverhouding uitermate slecht. Smaakloze carpaccio, aangebrande zalm en Tiramisu met zompige cake. De bediening was vriendelijk, maar maakt fouten. In onze groep van 8 kregen twee personen een verkeerd hoofdgerecht waarna de serveerster met ons de discussie aanging hierover dat de fout niet bij haar lag. Op een van onze borden werd bij het dessert een haar aangetroffen. Al met al, zeker geen restaurant om naar terug te gaan. Voor enkel het bestellen van een pizza een prima tent.
Michael H.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2013
Dit is een adresje waar ik al zeker 15 jaar trouw afhaal. De pasta's en pizza's zijn echt Italiaans, vers en niet lullig qua porties. Ikzelf haal elke week hier een pasta af. Ze zijn op maandag en dinsdag altijd 5 euro, dus ideaal. Zeker als je geen zin hebt om te koken (zoals ik) :)
Sar-la .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2013
Gezellig lekker pizza gegeten. Ziet er erg mooi uit binnen. Vriendelijke bediening. Hoop keus op de menu kaart. Ook erg romantisch. Ook gezellig om met familie daar te eten of een feest. Het was een geslaagde avond.
Lucas8 .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2013
Bij binnenkomst werden ik en mijn moeder warm onthaald en naar onze tafel gewezen.
Ze kwamen gelijk naar onze tafel om te vragen wat we wilden drinken.
Nadat we even om ons heen hadden gekeken naar hoe leuk de zaak eruit zag, begonnen we de kaart door te lezen. De kaart is goed en duidelijk. Mijn moeder nam de lasagna en ik de pizza bolognese.
Ondanks dat het vrij druk was werd het eten snel gebracht.
De lasagna was erg heet en moest eerst even afkoelen maar was verder heerlijk, naar de woorden van mijn moeder. En de pizza bolognese van mij was ook weer lekker. Ik neem hem vaker. Want ik kom ook wel eens pizza's afhalen voor mijn vriendin en ik. Op maandag zijn pizza's & pasta €5,-!!
Verder was de avond goed geslaagd. We dronken nog wat en vroegen de rekening en moesten toen maar €25,- afrekenen.
€25,- is vooral leuk als je je moeder een keer trakteert;).
Grt.