Torino

-30% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Torino

Traditioneel Italiaans in Rotterdam

In het historische Delfshaven vind je dit sfeervolle restaurant. De traditionele, Italiaanse maaltijd staat centraal. Een keur aan antipasti, de lekkerste pasta's, pure vlees- en visgerechten en uiteraard heerlijke zoetigheden; alle sterren uit de Italiaanse keuken vind je terug op de kaart.

Meer informatie over restaurant Torino

Maandag t/m zondag 17:00 - 23:00 uur

• Af te huren , Bar

Jouw recensie over het restaurant Torino

Vera V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Zeer vriendelijk heerlijk gegeten
Nicoletta M.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Gezellige zaak, eten was goed. We vonden het alleen ietwat koud. Misschien een idee om de buitendeur niet de hele avond open te laten?
Angie M.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
leuke knusse tent aardige bediening
Yvon M.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Leuk restaurant, heerlijke gerechten voor een uitstekende prijs! Helaas terwijl het niet zo druk was, erg rumoerig. Gesprek aan de overkant van tafel met vier was moeilijk te volgen. Ondanks wat puntjes, zeker een aanrader! We hebben verrukkelijk gegeten
Ilona W.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
De carpaccio was oké, zonde van de dressing. Het leek op saladedressing dille-honing.
Heerlijk malse filetto gorgonzola. Had graag wat warme groente erbij gehad. Nu kreeg ik op mn bord een pastasalade erbij en nog n bakje met sla ernaast.
Lekkere espresso met prima tiramisu als dessert.

De bediening was niet goed. Het was een vriendelijk meisje, daar niet van, maar het duurde 20 minuten voordat onze drankjes kwamen. Tweede keer drankjes bleek ze vergeten te zijn en de gevraagde dessertkaart vervolgens ook. Een rondje drankjes werd heel netjes van de rekening afgehaald, maar het doet echt af aan "het uit-eten gevoel".
Zonde. Ik zou zeker willen terugkomen voor de prima prijs-kwaliteit verhouding, maar dan moet de bediening attenterer worden.
Inge S.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Familie restaurant
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Prima Italiaan. Pasta had wel wat warmer uitgeserveerd mogen worden. Verder goede prijs/kwaliteit verhouding en aardige bediening.
Robert K.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2018
18 juni 2018, tafel gereserveerd via Iens. We hebben er echt heerlijk gegeten. Als het over prijs kwaliteit gaat dan hebben ze het hier goed voor elkaar. Er was wel iets misgegaan met de bestelling van het hoofdgerecht, maar dat was eigenlijk helemaal niet erg want volgens mij is alles in dit restaurant bijzonder smaakvol. Een vriendelijk excuus en een consumptie van het huis en er werd zelfs aangeboden het gerecht opnieuw te maken, maar dat vond ikzelf niet nodig, het is allemaal netjes opgelost. De huisgemaakte Tiramisu is al de moeite van een een bezoekje waard. Aardige mensen, goed eten en niet al te duur, kortom een prima restaurant.
Arjan D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Snelle bediening en goed eten voor een zachte prijs. Erg leuke locatie tegenover historisch Delfshaven en sfeervol ingericht.
Marlies V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Ik kom al heel lang bij Torino. Ik vind het er altijd heel gezellig, de kwaliteit is top, de bediening is altijd erg vriendelijk en attent en je kunt er goed eten voor weinig geld.
Inge S.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Heerlijke ontvangst, zalig eten! Goeie sfeer!
Bas R.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
We waren de enige klanten totdat we weggingen. Wel heerlijk gegeten, voor een kleine prijs! service kon wat beter. klein maar fijn.
Ted B.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
leuke tent goed eten ken het al 38 jaar
Iris Z.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Het rook een beetje gek eerst maar het eten was suuuuuper lekker, en vooral niet duur! De oudere dame in de bediening was vooral erg vriendelijk, de jongere dame was ook gewoon prima. We komen sowieso terug voor de Rotterdampasactie maar zullen zeker vaker komen eten.
koos B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
De toilet voor de heren was wat vies
Familie K.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Gezellige buurt, heerlijk gegeten met onze 3 kinderen. Bediening goed.
Astrid P.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Wederom heerlijk gegeten!! Een aanrader om hier eens tevgaan eten.
Vriendelijke bediening.
Bianca L.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Prima geholpen, eten was lekker!
Fahrettin K.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Heel lekker gegeten, eten goed bereid. Bediening was super. Een echte aanrader. Klein maar sfeervolle restaurant. Thanks
Carla Z.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Heerlijk en betaalbaar eten. Super vriendelijk personeel.
Qua inrichting kan het wel een kleine update gebruiken. Maar dat weer houdt ons niet om vaker te gaan eten.