Torino

Roetersstraat 10A 1018 WC Amsterdam Nederland Kaart
31-206277247

Over restaurant Torino

Waar Turkije en Italië samenkomen

Al meer dan 25 jaar voorziet Torino Amsterdam van het lekkerste eten geïnspireerd op de Italiaanse en Turkse keuken. Op loopafstand van Carré, Artis en bioscoop Kriterion geniet je van de heerlijkste gerechten. Pasta of köfte? Hier hoef je niet te kiezen! Je bent er in ieder geval zeker van dat je een heerlijke culinaire avond tegemoet gaat. Er hangt een gezellige sfeer en het vriendelijke personeel staat altijd voor je klaar.

Meer informatie over restaurant Torino

• : Parkeerplaats

Annemarie K.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Italiaans restaurant. De inrichting is eenvoudig, maar wel gezellig.
We aten een pizza voor 11.50 en voor 12.50 Die smaakte zoals verwacht, prima eten voor de prijs.
Een halve liter witte huiswijn voor 9,75. Ook een eenvoudige wijn, maar ook een goede prijs-kwaliteit verhouding. Een lekker kopje koffie voor 2,20.
We waren wat vroeg, dus het was rustig en we kregen voldoende aandacht van de bediening.
Voor even een pizza voordat je naar de film een blok verderop gaat is het uitstekend.
Dick B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Prima, simpel restaurant. Goede, zeer efficiente bediening. Eten is redelijk, maar goede prijs/kwaliteit verhouding. Ambiance leuk, studentikoos.
Thomas M.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Gezellig klein Italiaans restaurant. Pizza'tje gegeten voor dat we naar Kriterion gingen. Alle drie een lekker pizza met lekker drankjes erbij. Hartstikke prima!
Maii .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2015
De lasagna was geweldig! de kofte was daarentegen wat te weinig (3 stukjes voor 5€)
Service was super! en het zag er leuk uit, beetje kroegachtig.
Maxime T.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2015
We hadden 5 verschillende pizza's, allemaal niet lekker. Pizzadeeg was droog, pizza had verbrande korsten, bediening ook matig. Waren vooral met elkaar bezig achter de bar, ipv met de gasten. We waren afgegaan op alle goede recensies op iens, maar komen hier niet meer terug.
Asuijkerbuijk .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2015
lekker gegeten, carpaccio was iets te koud, sla erop iets verlept, maar de pizza's waren heerlijk! De serveerster was erg vriendelijk.
Ellen K.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2015
Lekker gegeten met een snelle opgewekte bediening, ondanks de drukte. Binnen is alles net mooi opgeknapt en geschilderd, dus je zit daar gezellig. Prijs is gunstig.
Ligt centraal voor uitgaan in de stad waarbij de parkeerzone € 4.- p/uur is.
Marjolein N.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Lekker gegeten voor ieder wat wils als je met 5 kinderen tussen 10 en 19 jaar wil eten na een dagje artis (op loopafstand).
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2015
Lekkere lamsspies! Dochter was iets minder gelukkig met de Calzone. Het leek of er lamsgehakt in zat. Da's lekker als je er van houdt, maar wel handig om dat op de kaart te zetten. Vrijdag 3 januari zat het helemaal vol, maar bediening en eten kwamen snel.
E.M. L.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2014
Atijd lekker eten bij Torino. Alleen jammer dat je voor de spaaractie van Ah en Iens een speciaal menu krijgt, 4 verschillende eigenlijk, waaruit je een keuze kunt maken! Je kunt dus niet gewoon van de kaart kiezen. Er schijn toch altijd iets anders te zijn bij acties als deze...

Annette B.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2014
Heerlijke gegeten met de AH actie.
Keuze uit 4 menu's, prima. Wij kozen beide voor menu 1, de salade - 4 kazen pizza en als toetje tiramisu heerlijk!!!
Een aanrader we hebben genoten.
Slang .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2014
Torino zag er warm en uitnodigend uit, de bediening was goed en het eten heerlijk. Vriendelijk personeel dat meedenkt. De huiswijn was lekker, en de 4 keuzemenu's uit de AH-actie boden voldoende variatiemogelijkheid. Een geslaagde avond voor herhaling vatbaar.
Mirjam R.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2014
Met de AH restaurantspaaractie kon je kiezen uit 4 verschillende menu's van elk 3 gangen, je mocht ook combineren, dus er was een ruime keuze. Vooraf kreeg ik een salade met ansjovis en parmazaanse kaas. Dit was lekker, alleen de opmaak van het bord was vrij eenvoudig, alsof het er zo opgegooid was. Als hoofdgerecht kreeg ik gebakken zalm met een soort spaghetti. De smaak was verrassend, licht zoet met tomaten! Alleen de zalm was te lang gebakken, aan de droge kant. Ook hier was weinig aandacht besteed aan de opmaak van het bord. Als nagerecht heb ik koffie genomen.

Het restaurant maakt een gezellige indruk, maar studentikoos. Ook kan je er maaltijden (o.a. pizza's) afhalen. Wij zaten vlak bij de kassa en naast ons stond regelmatig iemand te wachten op de afhaalmaaltijd. Het meisje in de bediening stond er in eerste instantie alleen voor, hierdoor was alles erg gehaast en weinig tijd voor de klant die in het restaurant zat te eten.

Prima Italiaan voor een snelle makkelijke smakelijke maaltijd, misschien zelfs beter voor een afhaalmaaltijd.
Fiexx .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
De salade vooraf was heerlijk en beloofde veel goeds, maar helaas bleek het hoogtepunt al voorbij. Zowel de zalm van mezelf als de ribeye van mijn vriendin waren een kwartier langer doorbakken dan welldone. Ook het brood en het stukje taart toe waren kurkdroog. De bediening is vriendelijk.
Janette S.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2014
Geweldige en altijd vriendelijke bediening, aanrader!
Heerlijke pizza's, lamsgehakt en penne a la Franze(stukjes kip+spinazie+room)
Papa Piet .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2014
Dit italiaans restaurant met Turkse inslag, zit als een buurtcafe op een hoek. Prima buurtitaliaan al hebben wij er gegeten na een voorstelling in Carre. Ruime keus in pizza's, en overige gerechten. 4 versch. Pizza's gegeten, allemaal goed belegd, lekkere dunne bodem, goede verse spullen. Vooraf groot bord Antipasti Misto was mooi gevarieerd. Muren zijn beschilderd met Italiaanse landschappen, zo kitscherig dat het wel weer leuk is. Bediening is vlot en aardig. Prima adresje voor als je hier in de buurt moet zijn.
Emma R.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2014
Tussen de theater repetities door wilden we met zijn 13e even snel en niet te duur een hapje eten. We kwamen terecht bij Torino, binnen de kortste keren was er al een tafel voor ons klaar gezet. Ongeveer 10 minuten na onze komst werd het erg druk, volgens mij stonden ze maar met zijn tweeën. Toch ging het eigenlijk prima, vriendelijke bediening en voor deze prijs is het altijd afwachten wat voor kwaliteit de pizza is. Deze stelde zeker niet teleur, heerlijke bodem en goed belegd. Er was een iemand met lasagne en iemand met pasta, deze waren ook prima. Goede prijs-kwaliteit verhouding, aanrader voor een goedkoop hapje met vriendelijke bediening.
Eduard E.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2013
Was er niet voor de eerste keer, wel voor het eerst op het terras. Degelijke Turkse Italiaan met prima pizza's, sommige zelfs tamelijk creatief met Turkse worst etc. en naar verluid zijn de andere gerechten verrassend goed.
Prijs-kwaliteitverhouding goed, bediening adequaat, voor 15 euro heb je pizza, 2 drankjes en nog koffie ook. Niks mis mee, maar niet voor omfietsen.
JohannavanDam .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2013
Dit Italiaanse restaurantje gekozen omdat het bij mij in de buurt is en ook op loopafstand van Het Muziektheater. De prijs speelde ook een rol: Zeer vriendelijke tarieven. Alhoewel ik de bediening geregeld zelf moest inseinen als we iets wilden gebruiken, eenmaal gevraagd werd er ook meteen gehoor aan gegeven. Vriendelijke bediening. Het eten was ook prima: Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Het is echter geen high-profile restaurant, maar dat kan ook niet voor die prijs. Het geheel heeft iets weg van een gezellig bistrootje en dat is prima op z'n tijd. Het interieur is ook gezellig, sfeervol met veel hout. Ik kom hier zeker weer terug.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2012
Onze vaste plek voor een bezoekje aan bioscoop Kriterion. Een ruime keuze uit salades, soepen, pasta's, pizza's, kebabs maar ook een biefstukje en Italiaanse en Turkse nagerechten. Het is geen haute cuisine en het komt soms een beetje amateuristisch over, bijv. een salade op een heel klein bordje, maar het eten en de prijs-kwaliteit verhouding is echt prima. De bediening is uitstekend: vriendelijk en vlot