Torbijn

Langbroekerdijk A 69 3947 BD Langbroek Nederland Kaart

Over het restaurant Torbijn

Een echte Bourgondiër? Probeer hier dan eens een tafel te serveren want het is de plek waar iedereen die van bijzonder eten houdt ééns gegeten moet hebben! Omringd door vriendelijk personeel, een rustgevende ambiance en een bijzondere kwaliteit kan er eigenlijk niets meer mis gaan met een avondje uit. Ook voor een smakelijke lunch of gewoon een lekkere kop koffie met gebak is dit een plek waar je gerust eens kunt plaatsnemen.

Meer informatie over restaurant Torbijn

op 300 meter.
  • Kom je met de auto?
    Via Google (maps)
  • : Rondom het restaurant.

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 12.00 - 21.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Torbijn

Peter V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
was erg lekker . bediening was aardig. alleen de gerechten kwamen snel achter elkaar. al met al een goed restaurant om te eten .
Bart S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Torbijn blijft een van onze favorieten. Gewoon erg goed, no nonsense. heerlijk eten, voldoende keuze en ruime porties. Met 6 personen erg gezellig aan een ronde tafel gezeten.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Heerlijke "Hollandse pot" van erg goede kwaliteit!☺, grote stukken vlees, veel garneringen, keus uit groot en kleine porties.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Weer heerlijk gegeten gister! Vlees was weer lekker mals. Top. Personeel ook altijd even tijd voor een gezellig praatje. Favo restaurant!!!
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Gewoon weer top!
Alles was heerlijk en grote porties. Ruime keuze bijgerechten. Mijn favoriete restaurant! Tot snel weer
Hennie D.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Super lekker gegeten zeker voor herhaling vatbaar en bij de gerechten wist ik niet wat ik wilde bestellen alles was lekker en veel
g.woelders .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Eten was erg zout, veel (bijv. 4 soorten groenten waarvan 80% weer wordt weggehaald). en weinig creatief.
Het restaurant groot, gedateerd en absoluut ongezellig om daar met z'n 2en te eten.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Eten super,bediening uitstekend,inrichting saai achterstallig onderhoud met name plafonds (waterschade?) Mag zeker aangepakt worden. Des al niet te min komen wíj zeer zeker terug voor het heerlijke eten top ????
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Zijn hier vaste klant. Gisteren de zalm als hoofdgerecht geprobeerd. Ik zeg fantastisch!!! Carpaccio ook aanrader!
Marion S.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Zoals altijd super lekker, grote porties en keurig verzorgd.
Leuke gastvrouw .
Een aanrader voor iedereen die Wijk bij Duurstede of Doorn bezoekt.
Melanie Q.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Vanavond lekker gegeten bij tobijn. We werden vriendelijk ontvangen, de menukaart is rijk aan keuze en wat we kregen was vol van smaak en lekker gebakken. Ook de bijgerechten waren lekker (die aardappeltjes heerlijk) na het eten nog lekker een dessert op het terras genomen was nog heerlijk weer, kom zeker nog een keertje, echt een aanrader!
JimVermeulen .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
In de herkansing. Vanavond wederom gegeten bij Torbijn.
Groep van 5 personen.
Voorgerecht uiensoep, smaakvol en op goede temperatuur: smaakvol.
Hoofdgerecht twee soorten biefstuk met garnituur, biefstuk groot genoeg en juist doorbakken: goed.
Toe een iris koffie en een "gewone" koffie, daar kan weinig mee verkeert gaan

Andere personen vonden het nu ook prima.

Het restaurant is niet veranderd.
De bediening was goed, amicaal maar niet storend.

Het was gezellig druk, zonder last van andere gasten
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Ik kan mezelf totaal niet vinden in de slechte recensies. Wij komen hier regelmatig, zo'n 2 a 3 keer per maand. We moeten daar ook echt lang voor rijden maar we hebben het er zeker voor over! Het eten is er altijd heerlijk. De carpaccio is echt super, net als het pasteitje en de biefstukken. Daarnaast is de bediening altijd vriendelijk.. De gebakken aardappeltjes zijn ook heerlijk! Kortom echt genieten en ook zeker de moeite waard!!!
Leontien V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Heerlijk gegeten! De bediening is gezellig en in voor een grapje! Waren hier voor het eerst maar voelde ons meteen welkom! Komen zeker nog een keer terug voor de heerlijke tournedos!
JimVermeulen .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
Fam G

Met groepje uit eten bij Torbijn.

Het duurde langere tijd voor bediening langs kwam om de eerste drankjes op te nemen. De bediening is zeer (te?) amicaal.

Vooraf soep, niet warm genoeg. De uiensoep is smaakvol, behalve de aangebrande stukjes in deze soep.

Bij hoofdmaaltijd keuze uit kleine en normale porties. Twee personen kozen hetzelfde gerecht (klein en normaal). Bij het serveren werd het normale portie als kleine aangeprezen, zelfs bij directe vraag aan de bediening.. Helaas kwam de kleine wat later en dat ging dus mis: dat was inderdaad minder bij de persoon die wel wat meer luste. Er werd geen oplossing geboden (kennis van bediening is te beperkt en het aanbieden van oplossingen is de bediening niet gegeven)
Verkeerde sausjes werden geserveerd, bij navraag gaf de bediening aan dat dit al vaker was mis gegaan die avond (van fouten kan je leren..).
Totaal was niet sterk van smaak, met uitzondering van de gebakken aardappeltjes.
Ik ga hier niet meer naar terug, behalve als er voor mij betaald word.
Astrid S.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Bij Torbijn heeft de tijd echt stil gestaan. Het oude eten, zoals dat vroeger bij van der Valk was. Maar waar van der Valk tegenwoordig een hippe kaart heeft, is er bij Torbijn niets veranderd. Gestart met een visschotel ofwel Neptune zoals hij op de kaart staat. En ja een visschotel bestaat uit zalm, lekker, paling, lekker, en garnalen, Noorse geen Hollandse. De Garnalen waren op zwem les in wat een whiskeysaus moest zijn? Niet lekker. Verder dingen op het bord die ze weg hadden kunnen laten, druiven(?), een schijf sinaasappel (?), en groen. Voor hoofd een steak speciaal. we waren met een man of 12 dat is lastig en dat bleek ook, eten was lauw. De medium steak was ronduit droog te noemen. En dan komen we op de bijgerechten, bloemkool met een papje, een flinke schaal gebakken aardappelen en uitgedroogde! friet. En sla met een wittige dressing, die niet echt uitnodigde om genuttigd te worden. De vegatarier in ons midden had wel keuze uit één gerecht met dan wel groentekroketten of kaassoufflé's. Verder kreeg hij daarbij: een appel, aardbei, schijf ananas, mandarijn partjes. Kortom het dessert en hoofdgerecht volledig door elkaar gehaald. De bijna 22 euro die men hiervoor vraagt is echt veel te veel. Torbijn doet er goed aan om eens in de grote stad een vorkje te prikken, puur om inspiratie op te doen..
J. V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Dat viel dus niet mee. Kom er al jaren, maar heb de indruk dat er langzamerhand een nieuwe wind moet gaan waaien. Het concept is niet meer van deze tijd (maar voor sommigen juist daarom aantrekkelijk). Communicatie met steeds wisselende (waarvan een zeer onervaren) serveersters is lastig, zeker als de gevraagde aanpassingen niet worden uitgevoerd. Het eten is eigenlijk veel te vet en de smaak is nooit uitgesproken. Vlees had weinig smaak en structuur. Tong stond op de kaart maar was niet voorradig, de daarvoor geserveerde slibtongetjes waren voor een derde ingedroogd. Nee, het kan echt beter.
Langbroeker dessert blijft voor iemand met een grote maag een aanrader.
Maybe next year...
TrudieH .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Gisteren met vrienden bij Torbijn gegeten. Ik snap niet waar die goede recensies vandaan komen, of onze standaard ligt misschien hoger. Ten eerste lag het tafelkleed vol met roetdeeltjes en was de serveerster niet in staat om vragen normaal te beantwoorden. Ook heb je niet een vaste serveerster, we hebben we 5 verschillende medewerkers aan tafel gehad. Hradec Torbijn kwam de bestelling opnemen en bij de vraag of we de tournedos rood gebakken konden krijgen kregen we een lullig antwoord en gewoon een medium tournedos opgediend. De Chinois saus viel tegen alle ingrediënten hadden dezelfde smaak. De steak speciaal zou met pepersaus en kruidenboter zijn, maar er zat champignon paprika saus op. Heel vervelend als je geen champignons lust en maagklachten krijg van paprika. De gebakken aardappelen waren zo hard dat het wel Chinese zoutjes leken. Geen vork in te krijgen. De toetjes zijn gemaakt van slechte kwaliteit ijs, zitten veel ijskristallen in. En de koffie was maar een slap bakkie. Kortom niet voor herhaling vatbaar. Prijskwaliteit verhouding klopt niet.
Barbara W.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Mijn ouders komen graag in het café van Torbijn om daar een hapje te eten en als ik kan ga ik graag mee. Mijn ouders, zus en ik werden hartelijk verwelkomt door de eigenaar met zijn grapjes en praatjes, terwijl zijn vrouw ons vriendelijk bedient. Als voor hadden we twee garnalencocktail en twee slakken. De slakken zitten nog in het huisje en is echt heerlijk op traditionele wijze klaargemaakt. Persoonlijk ben ik meer fan van waddengarnalen, dan de Noorse garnalen, maar al met al was de cocktail ook heerlijk.

Als hoofd hadden mijn zus en ik tournedos chinoise met saus apart en mijn ouders hadden asperges met zalm. De saus apart vind ik persoonlijk het lekkerste, omdat de tournedos van Torbijn eigenlijk niks nodig heeft. Er zijn weinig plekken waar je zo lekker vlees kan eten! Mijn ouders vonden de asperges lekker, maar hadden toch een beetje spijt bij het zien van de tournedos. En terecht, want Torbijn weet heel goed hoe ze een lekker stuk vlees moeten klaar maken. De bijgerechten bij Torbijn zijn heerlijke ouderwets o.a.: witlof, gebakken aardappeltjes, bloemkool en Franse frietjes.

Torbijn heeft een samenstelling die je niet snel ergens anders zal vinden. Heerlijk gegeten weer en we verheugen ons op de volgende keer!
Wouter L.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Gezellige bediening die wel van een praatje + grapje houdt. Hadden een nieuwe wijnkaart met heerlijke (voor mij onbekende) wijnen, daar hou ik wel van! Heerlijk gegeten! Tournedos en Ribeye lekker rood zoals wij ze gevraagd hadden, en heerlijke bijgerechten erbij! Kortom heerlijk genoten en zeker een aanrader!