Torbijn

7,1
Duur
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Ik kan mezelf totaal niet vinden in de slechte recensies. Wij komen hier regelmatig, zo'n 2 a 3 keer per maand. We moeten daar ook echt lang voor rijden maar we hebben het er zeker voor over! Het eten is er altijd heerlijk. De carpaccio is echt super, net als het pasteitje en de biefstukken. Daarnaast is de bediening altijd vriendelijk.. De gebakken aardappeltjes zijn ook heerlijk! Kortom echt genieten en ook zeker de moeite waard!!!
Leontien V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Heerlijk gegeten! De bediening is gezellig en in voor een grapje! Waren hier voor het eerst maar voelde ons meteen welkom! Komen zeker nog een keer terug voor de heerlijke tournedos!
JimVermeulen .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
Fam G

Met groepje uit eten bij Torbijn.

Het duurde langere tijd voor bediening langs kwam om de eerste drankjes op te nemen. De bediening is zeer (te?) amicaal.

Vooraf soep, niet warm genoeg. De uiensoep is smaakvol, behalve de aangebrande stukjes in deze soep.

Bij hoofdmaaltijd keuze uit kleine en normale porties. Twee personen kozen hetzelfde gerecht (klein en normaal). Bij het serveren werd het normale portie als kleine aangeprezen, zelfs bij directe vraag aan de bediening.. Helaas kwam de kleine wat later en dat ging dus mis: dat was inderdaad minder bij de persoon die wel wat meer luste. Er werd geen oplossing geboden (kennis van bediening is te beperkt en het aanbieden van oplossingen is de bediening niet gegeven)
Verkeerde sausjes werden geserveerd, bij navraag gaf de bediening aan dat dit al vaker was mis gegaan die avond (van fouten kan je leren..).
Totaal was niet sterk van smaak, met uitzondering van de gebakken aardappeltjes.
Ik ga hier niet meer naar terug, behalve als er voor mij betaald word.
Astrid S.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Bij Torbijn heeft de tijd echt stil gestaan. Het oude eten, zoals dat vroeger bij van der Valk was. Maar waar van der Valk tegenwoordig een hippe kaart heeft, is er bij Torbijn niets veranderd. Gestart met een visschotel ofwel Neptune zoals hij op de kaart staat. En ja een visschotel bestaat uit zalm, lekker, paling, lekker, en garnalen, Noorse geen Hollandse. De Garnalen waren op zwem les in wat een whiskeysaus moest zijn? Niet lekker. Verder dingen op het bord die ze weg hadden kunnen laten, druiven(?), een schijf sinaasappel (?), en groen. Voor hoofd een steak speciaal. we waren met een man of 12 dat is lastig en dat bleek ook, eten was lauw. De medium steak was ronduit droog te noemen. En dan komen we op de bijgerechten, bloemkool met een papje, een flinke schaal gebakken aardappelen en uitgedroogde! friet. En sla met een wittige dressing, die niet echt uitnodigde om genuttigd te worden. De vegatarier in ons midden had wel keuze uit één gerecht met dan wel groentekroketten of kaassoufflé's. Verder kreeg hij daarbij: een appel, aardbei, schijf ananas, mandarijn partjes. Kortom het dessert en hoofdgerecht volledig door elkaar gehaald. De bijna 22 euro die men hiervoor vraagt is echt veel te veel. Torbijn doet er goed aan om eens in de grote stad een vorkje te prikken, puur om inspiratie op te doen..
Fam V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
het eten is prima, heb het wel anders gelezen.snitsel met ui en spek wij wilde geen champions witlof,bloemkool+brocolie, appelmoes, salade,patat en heerlijke gekruide gebakken aardappelen.een aanrader voor iedereen.
J. V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Dat viel dus niet mee. Kom er al jaren, maar heb de indruk dat er langzamerhand een nieuwe wind moet gaan waaien. Het concept is niet meer van deze tijd (maar voor sommigen juist daarom aantrekkelijk). Communicatie met steeds wisselende (waarvan een zeer onervaren) serveersters is lastig, zeker als de gevraagde aanpassingen niet worden uitgevoerd. Het eten is eigenlijk veel te vet en de smaak is nooit uitgesproken. Vlees had weinig smaak en structuur. Tong stond op de kaart maar was niet voorradig, de daarvoor geserveerde slibtongetjes waren voor een derde ingedroogd. Nee, het kan echt beter.
Langbroeker dessert blijft voor iemand met een grote maag een aanrader.
Maybe next year...
TrudieH .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Gisteren met vrienden bij Torbijn gegeten. Ik snap niet waar die goede recensies vandaan komen, of onze standaard ligt misschien hoger. Ten eerste lag het tafelkleed vol met roetdeeltjes en was de serveerster niet in staat om vragen normaal te beantwoorden. Ook heb je niet een vaste serveerster, we hebben we 5 verschillende medewerkers aan tafel gehad. Hradec Torbijn kwam de bestelling opnemen en bij de vraag of we de tournedos rood gebakken konden krijgen kregen we een lullig antwoord en gewoon een medium tournedos opgediend. De Chinois saus viel tegen alle ingrediënten hadden dezelfde smaak. De steak speciaal zou met pepersaus en kruidenboter zijn, maar er zat champignon paprika saus op. Heel vervelend als je geen champignons lust en maagklachten krijg van paprika. De gebakken aardappelen waren zo hard dat het wel Chinese zoutjes leken. Geen vork in te krijgen. De toetjes zijn gemaakt van slechte kwaliteit ijs, zitten veel ijskristallen in. En de koffie was maar een slap bakkie. Kortom niet voor herhaling vatbaar. Prijskwaliteit verhouding klopt niet.
Barbara W.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Mijn ouders komen graag in het café van Torbijn om daar een hapje te eten en als ik kan ga ik graag mee. Mijn ouders, zus en ik werden hartelijk verwelkomt door de eigenaar met zijn grapjes en praatjes, terwijl zijn vrouw ons vriendelijk bedient. Als voor hadden we twee garnalencocktail en twee slakken. De slakken zitten nog in het huisje en is echt heerlijk op traditionele wijze klaargemaakt. Persoonlijk ben ik meer fan van waddengarnalen, dan de Noorse garnalen, maar al met al was de cocktail ook heerlijk.

Als hoofd hadden mijn zus en ik tournedos chinoise met saus apart en mijn ouders hadden asperges met zalm. De saus apart vind ik persoonlijk het lekkerste, omdat de tournedos van Torbijn eigenlijk niks nodig heeft. Er zijn weinig plekken waar je zo lekker vlees kan eten! Mijn ouders vonden de asperges lekker, maar hadden toch een beetje spijt bij het zien van de tournedos. En terecht, want Torbijn weet heel goed hoe ze een lekker stuk vlees moeten klaar maken. De bijgerechten bij Torbijn zijn heerlijke ouderwets o.a.: witlof, gebakken aardappeltjes, bloemkool en Franse frietjes.

Torbijn heeft een samenstelling die je niet snel ergens anders zal vinden. Heerlijk gegeten weer en we verheugen ons op de volgende keer!
Wouter L.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Gezellige bediening die wel van een praatje + grapje houdt. Hadden een nieuwe wijnkaart met heerlijke (voor mij onbekende) wijnen, daar hou ik wel van! Heerlijk gegeten! Tournedos en Ribeye lekker rood zoals wij ze gevraagd hadden, en heerlijke bijgerechten erbij! Kortom heerlijk genoten en zeker een aanrader!
L G.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Ouderwets gezellig restaurant, heerlijke grote stukken vlees, lekkere bijgerechten. Helaas wel erg rustig op het moment dat wij kwamen eten.
HvD76 .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
De Torbijn staat bekend om de grote stukken vlees van goede kwaliteit vakkundig klaargemaakt. Gisteren dan ook genoten van een heerlijk stuk vlees. Voorgerechten verdienen bijna de naam van hoofdgerecht qua omvang, maar heerlijk dus geen klachten hierover. De bijgerechten en toetjes zijn prima, maar niet bijzonder. De bediening is goed en vriendelijk. Jammer genoeg waren er heel weinig gasten, zodat we wat verloren in de ruime eetzaal zaten. De bediening bood ons de mogelijkheid om ons diner in het naastgelegen (eet)café te nuttigen. Minder chic, maar wel gezelliger. Wij gingen voldaan en goed gevuld naar huis.
Paul1969 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Gisteren hier onverwacht terecht gekomen na een afspraak in doorn. Door een leuke serveerster ontvangen en naar een tafel begeleid. Ik kreeg de uitgebreide menukaart om een keuze te maken op advies van de serveerster gekozen voor de steak speciaal genomen, dit bestond uit een entrecote en een tournedos nou het was lang geleden dat ik in een restaurant zo'n goed stuk vlees en van behoorlijke omvang gekregen heb. Daar bij nog eens 2 soorten warme groenten heerlijke gebakken aardappelen, salade en appelmoes. En dit alles voor een hele goede prijs. De volgende keer als ik voor mijn werk in de buurt ben ga ik hier zeker weer eten om de lamsschouder te proberen want die moet volgens de serveerster ook heel lekker zijn.
N-Wigman .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2015
Een restaurant wat eigenlijk tot een uitstervend ras behoord. Grote porties, goede kwaliteit, de eigenaar komt bij je aan tafel zitten, geen poes pas maar eerlijk en kwaliteit!

Het is een groot restaurant en wij vinden het gezelliger om in het 'kroeg' gedeelte te zitten bij de bar. Ook deze avond zijn we daar met z'n vijfen aangeschoven. Eerst gezellig een biertje gedaan en daarna vooraf 3x slakken nog in een huisje en 2x garnalen cocktail. Beiden lekker en goede porties. Als hoofdgerecht allen tournedos, heerlijk rare gebakken en zeer mals vlees wat goed op smaak is gebracht. De bijgerechten bij Torbijn zijn fenomenaal, gebakken aardappeltjes, franse frietjes, witlof, broccoli, appelmoes, salade het is geweldig! We werden geserveerd door de heer en mevrouw Torbijn, beiden gezellig en geven goede service.

Het was een gezellige avond en we komen snel weer! Ontzettend bedankt!
Theo P.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
Wat een stuk vlees heerlijk. Geen poes pas maar erg goed. Zeker aan te bevelen voor de vleeseters.
Goede bediening. Groot restaurant entourage kan wat beter.
Leoniever .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
Vlak voor mijn vakantie heerlijk gegeten op het terras bij Torbijn. Carpaccio en een lekkere Tournedos. Precies gebakken hoe ik dat wou, lekker rood!
Mijn vriend met Coeliakie kon ook perfect eten bij torbijn. Aparte frietjes en voor ook hem heerlijke glutenvrije aardappeltjes.
Bediening was goed op de hoogte van de grechten die glutenvrij besteld konden worden.
Kortom een heerlijke avond gehad!
Yessey O.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2015
Vanuit kasteel Sterkenburg waren we op zoek naar een goed restaurant in de omgeving. Wachtend en schuilend onder de hoge bomen op een taxi werden we opgemerkt door een alleraardigste mevrouw die ons bracht naar Torbijn. De lamsbout was in één woord geweldig , de garnituur was uitgebreid en ook de verse champignonsoep was heerlijk van smaak. Toen we na de heerlijke maaltijd en een drankje een taxi terug wilden bestellen naar ons verblijf op Sterkenburg werd ons door een van de gasten spontaan een lift aangeboden. Ongekend!
Berkon .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
Het is niet meer de Torbijn van vroeger, eten was zeer matig, bij voorgerecht (soep) wordt geen
brood of stokbrood geserveerd, weinig groenten bij het hoofdgerecht, er wordt NIET gevraagd of alles naar wens is, en wordt teveel gevraagd of dat je nog iets wil drinken,
Al met al wel een teleurstelling tegen een hoge prijs. heel jammer
Michiel K.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Om eens iets nieuws te proberen zijn wij op een zaterdag hier gaan eten. Eerst gebeld om te reserveren wat geen probleem was. In het restaurant aangekomen bleek dat reserveren niet echt nodig was. Parkeren is even verderop (restaurant ligt aan kruising) dus hou daar wel rekening mee. De ambiance was matig. Hoog, verkeerd licht en tamelijk koud. Wel een redelijk uitgebreide menukaart en wijnkaart. Bediening was niet onvriendelijk maar er ging die avond niet veel vanuit. Het eten was niet slecht maar is voor ons geen aanleiding om er nog eens heen te gaan. Zoals ik gewend was bij een dorps restaurant krijg je hier nog steeds allerlei schaaltjes met garnituur (gebakken aardappels, boontjes enz.). Het gemiddelde publiek was wat ouder en lijken meer aandacht te hebben voor hun directe omgeving dan hun eigen gezelschap. Hun slogan; " het beste restaurant van Langbroek, Doorn, Bunnik, Driebergen e.o." is op z'n zachts gezegd uitdagend......
Debolle1949 .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2012
Als je van een goed stuk vlees houdt, dan ben je bij Torbijn aan het juiste adres. Veel beter ben ik nog niet tegengekomen. Ook is Torbijn een perfect adres voor de grote ether, vlees wordt geserveerd met: friet, gebakken aardappel, sla, groente, appelcompote en stoofperen.
Let op: je kan niet pinnen. Waarom zou dat nou zijn!?
Midz .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2012
Goede keuze op de kaart, genoeg garnituur erbij, leuke bediening en vooral heerlijk gegeten! Zeker de moeite waard om terug te komen. Een aanrader!