Torbijn

Langbroekerdijk A 69 3947 BD Langbroek Nederland Kaart

Over het restaurant Torbijn

Een echte Bourgondiër? Probeer hier dan eens een tafel te serveren want het is de plek waar iedereen die van bijzonder eten houdt ééns gegeten moet hebben! Omringd door vriendelijk personeel, een rustgevende ambiance en een bijzondere kwaliteit kan er eigenlijk niets meer mis gaan met een avondje uit. Ook voor een smakelijke lunch of gewoon een lekkere kop koffie met gebak is dit een plek waar je gerust eens kunt plaatsnemen.

Meer informatie over restaurant Torbijn

op 300 meter.
  • Kom je met de auto?
    Via Google (maps)
  • : Rondom het restaurant.

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 12.00 - 21.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Torbijn

Laurens K.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Het eten is hier erg goed en de gastvrouw enorm aardig. Enige minpuntjes: restaurantdeel was gesloten, moesten zoeken naar de deur, beetje verwarring waar/wie de gastvrouw was, erg luidruchtig (werd goed opgelost door een andere plek aan te bieden), het interieur is verouderd. Ruimte voor verbetering, maar wel een aanrader voor een leuke avond.
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
heerlijk gegeten tegen redelijke prijs
Wilco S.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
We moesten op tijd weg en hebben een paar keer gevraagd om bediening maar verder super en smaakte als vanouds goed!
Daisy S.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Na jaren weer eens geweest. Wat een verschrikking.. Porties kleiner dan voorheen. Bediening was 'gemaakt' vriendelijk. Eigenaar kan geen gedag af.

Rekening klopte niet. Op donderdag geldde er een korting op een gerecht wat wij die avond 3 maal besteld hadden. Dit kon je binnen aan de bar op een krijtbord lezen. Buiten heb je daar geen idee van en word dit uiteraard ook niet vermeld. Deze was niet verrekend. Daarbij klopte het aantal drankjes ook niet. 2 maal te veel gerekend.

Na 10 min. aan de bar te hebben gestaan om te betalen was er nog niemand. Waarop 2 vaste gasten aan de bar antwoorden 'ze motten je geld niet'. Deze gasten had een maaltijd die 2x zo groot was als wat wij met zn 4e op tafel hadden staan.

Zo word je dus behandeld. Met honger en een lege portemonnee naar huis.

Nooit meer.
Yvonne H.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Helaas vielen de slakken als voorgerecht tegen; in hun gehuurde huisjes ;)
Hoofgerecht was heerlijk; ruime portie met veel bijgerechten.
Geen ruimte meer voor dessert en koffie :)
Stephan H.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Voor de echte Bourgondiër

Ongelofelijk lekker eten, met een prima service

Vooral de porc opera is een aanrader, maar ook de schnitzels zijn heel erg lekker
Jelle95 .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Erg aardige bediening, goede wijn en eten, genoeg keuze aan bijgerechten, wij zullen hier zeker terugkomen en dan een keer in het café-gedeelte eten. Ziet er gezellig uit. Wij hebben ervan genote.
Esther G.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Een goed gebakken entrecote. Smakelijke paling. Heerlijke en eerlijke keuken. Geen opsmuk, gewoon erg goed. En met een super sympathieke dame die onze gastvrouw was. Een restaurant gedeelte die er warm uitziet maar wij kozen voor het cafe gedeelte, ook gezellig en helemaal passend voor ons etentje. En de chef kwam ook zelf informeren hoe we het hadden ervaren, ik hou ervan. Een authentieke plek waar ik graag naar terugga.
Leen P.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Goede tijden, nu slechte tijden. Na artikel inde Telegraaf toch maar weer eens wezen eten na 9 jaar. Maar nooit meer. Het gehele restaurant is verouderd en aan een hele goede opknapbeurt nodig. Ook de gerechten. Dit was eens, maar nooit meer.
Diederik O.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Perfecte en snelle bediening. Ambiance is iets gedateerd maar dat doet niets af aan het eten en de gezellige sfeer.
Ben M.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Voor goed eten zonder overbodige opsmuk moet je zeer zeker bij Torbijn zijn. Zelf kom ik er niet vaak maar dat heeft geografische redenen. Ik was weer en in de buurt en heb direct gereserveerd, zonder enige spijt.
Salliant is dat een van de serveersters behoorlijk slank is terwijl het eten in royale porties wordt geserveerd. Zeker wanneer je de lamsschouder besteld.
De eerste keer dat ik er kwam stonden de schemerlampen ernog. Het was wel iets gemoderniseerd nu. Niet te min zo enige opfrissing van vloerbedekking en meubilair aan te bevelen zijn. Het feit dat ik dit als kritische noot aanmerk geeft al aan dat je voor onvervalst goed eten bij Torbijn moet zijn.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Weer heerlijk gegeten... Eten is onwijs goed, bediening ook vlot en snel. Altijd in voor een praatje. Gisteren was het ook lekker druk, maar dan nog hoef je niet te lang te wachten. Top!!
Geriie S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Hebben heerlijk gegeten met partner en vriendin.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
was erg lekker . bediening was aardig. alleen de gerechten kwamen snel achter elkaar. al met al een goed restaurant om te eten .
Bart S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Torbijn blijft een van onze favorieten. Gewoon erg goed, no nonsense. heerlijk eten, voldoende keuze en ruime porties. Met 6 personen erg gezellig aan een ronde tafel gezeten.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Heerlijke "Hollandse pot" van erg goede kwaliteit!☺, grote stukken vlees, veel garneringen, keus uit groot en kleine porties.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Weer heerlijk gegeten gister! Vlees was weer lekker mals. Top. Personeel ook altijd even tijd voor een gezellig praatje. Favo restaurant!!!
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Gewoon weer top!
Alles was heerlijk en grote porties. Ruime keuze bijgerechten. Mijn favoriete restaurant! Tot snel weer
Hennie D.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Super lekker gegeten zeker voor herhaling vatbaar en bij de gerechten wist ik niet wat ik wilde bestellen alles was lekker en veel
Gijsbert W.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Eten was erg zout, veel (bijv. 4 soorten groenten waarvan 80% weer wordt weggehaald). en weinig creatief.
Het restaurant groot, gedateerd en absoluut ongezellig om daar met z'n 2en te eten.