Toraja

Zuiderparklaan 131 2574 HD Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Toraja

Jouw recensie over het restaurant Toraja

Chris K.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Onlangs in dit restaurantje gekomen via een lijstje van goede indonesische restaurants. Van buiten beloofde het niet veel. Het interieur lijkt niet echt bij de tijd. We gingen bijna als enigen zitten en we bestelden zoals we al bij zo'n 20 indonesische restaurants in Den haag hebben gedaan een rijsttafel.
Met gemengde gevoelens wachten we af, maar dat had niet gehoeven. We kregen een rijsttafel met sateh waar de concurrentie flink wat van kon leren. Vers, goed gekruid, mals vlees. Prima rijsttafel waarmee Toraja zich vet in de top 5 van Den Haag nestelt. Onze conclusie is dat dit restaurant veel meer klanten verdiend. Daarom waarderen we het decor hoger dan we normaal zouden doen. Hier komen we terug!!
lekkerhapje69 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Gisteravond weer eens naar ons favoriete buurtrestaurantje Toraja geweest. Het eten is er altijd heerlijk. Met liefde bereid en naar ons idee behoorlijk authentiek. Dit keer hadden we een eenvoudige rijsttafel voor twee personen. Dit was al zeer uitgebreid en meer dan voldoende. Wat we niet op konden kregen we netjes ingepakt mee naar huis. Meestal is het vrij rustig bij Toraja, waardoor je in alle rust van je maaltijd kunt genieten. De zorgzame ober komt af en toe gezellig een praatje maken. Het decor is niet modern maar vertrouwd knus. En dat geldt ook voor de prijzen! Wij komen hier al jaren heel graag.
Youssef R.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Een tafel voor twee gereserveerd op een zondagavond. Was eigenlijk helemaal niet nodig geweest, het restaurant was helemaal leeg! Een gezellig diner voor twee en het restaurant helemaal voor onszelf. Toch wel leuk om die ervaring te hebben.

Enfin, we bestelden nasi goreng djawa rames en bami goreng met rendang, kip, saté en de gebruikelijke daarbij horende groentes. Alles smaakte voortreffelijk.

De bediening was vriendelijk en heel relaxed. Na het eten wilde ik eigenlijk meteen in slaap vallen.

Zeker voor herhaling vatbaar!
Leo L.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
Na het debacle bij Jaipur of India, zijn we na een telefonische reservering, gereden naar ons favoriete Indonesische eethuisje 'Toraja'. De tafel was reeds voor 6 personen gedekt. Een vriendelijke begroeting door de alleraardigste ober die we kennen. Een echte Hagenees op leeftijd. Als je hem iets beter kent komen de leukste verhalen over tafel en dat in het onvervalst Haags dialect. De keuken wordt gerund door de eigenaresse van de zaak. Een ietwat gereserveerde Indonesische dame. We kennen haar inmiddels al wat jaartjes en inmiddels glimlacht ze vriendelijk naar ons vanuit de keuken. De inrichting is enkele jaren geleden opgeknapt maar verwacht geen trendy zaak. Nee Toraja is een eethuisje waar het eten prioriteit heeft. De eigenaresse kookt alles vers! Het is dus even wachten op je bestelling maar dan krijg je ook wel wat. Wij gaan voor de 'rijsttafel Toraja'. Zeer uitgebreid met 3 verschillende soorten sate. (kambing, babi en kip) Drie vlees gerechten, garnalen, kip, tahoe, sajoer boontjes, sajoer lodeh, gado gado, sambal eitjes, gebakken banaan, komkommer.
Alles met zeer veel liefde gemaakt en zo smaakt het dan ook. Verder keuze uit bami, nasi en nasi djawa (pittig), mihoen, rijst, lontong en nasi kuning.
Vooraf kregen we pangsit met ketchup. (dit zou onsinziens een chilisausje moeten zijn)
Vers gezette koffie (geen verdere keuzes) en thee na.
Wil je echt indonesisch eten voor een redelijke prijs dan is Toraja een waar paradijs!
Hier draait het om het eten!!!
Frans D.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2014
Eenvoudig ingericht Indonesisch restaurant. Zwijgende en niet echt gastvrije bediening. De keuken is redelijk maar niet bijzonder. De keuze is ook beperkt. De rijst- en mihoengerechten kennen allemaal dezelfde vlees- en groentegerechten. De saté kambing was helaas vrij vlak van smaak.
john V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2012
In het mooie Den Haag belanden we onlangs bij dit eethuisje. Met gemengde gevoelens gingen we naar binnen want echt gezellig zag het er niet uit. Aftands interieur met losse stekkerdraden die zo naar beneden hingen. Bovendien was het er koud en de eigenaresse vonden we niet echt vriendelijk. We bestelden een uitgebreide rijsttafel bij haar en zonder enige vorm van toelichting zette ze na een tijdje alle gerechten op tafel.Maar al onze scepsis was verdwenen na het proeven van de gerechten die ze had klaargemaakt. Zalig ! Werkelijk alle gerechten gingen bij ons schoon op terwijl de hoeveelheden groot waren. Dit vonden we te lekker om te laten staan ! De sate-kambing smaakte bijna nog lekkerder dan dat wij deze in Indonesie zelf aten. De rendang, de gado-gado , de gesmoorde kip , enfin alles heerlijk en authentiek. Na afloop vroeg mevrouw niet of het ons had gesmaakt maar wat kon ons het verder schelen... Wij hadden heerlijk gegeten en de rekening was ouderwets laag !
John V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2012
Dit restaurant is een paar straten van mijn huis verwijderd en ik ga daar wel meedere keren maaltijden afhalen als ik geen zin heb om zelf te koken! Het eten smaakt iedere keer weer uitstekend en favoriet zijn de Gado-Gado Indonesia, die voor mij altijd extra pittig wordt gemaakt (tjabe rawit) en de saté kambing.
Het interieur is eenvoudig en men heeft het een en ander opgeknapt. Ik word daar altijd erg vriendelijk geholpen.