Toque Toque

7,2
7,2
Henk O.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Na een middagje winkelen, stond onze gereserveerde tafel klaar.De bediening ontving ons vriendelijk. Een lekker glaasje wijn ( Chardonnay) om te beginnen. De zaak zat stampvol en dat is een goed teken. Ons eerste gerechtje kwam redelijk snel. Tartaar van zalm, netjes opgemaakt en smaakte prima. Mijn partner koos voor de kabeljauw die goed was bereid. Ik koos voor de hertenbiefstuk, die buitengewoon mals was. Heerlijke rode kool met appeltjes erbij en wat puree. Jammer toch dat je ook hier een portie groente en frites extra moet bestellen. Waarom niet eenvoudig erbij? Wij sloten af met een kaasplankje met een glaasje rode port. Na de koffie gingen wij tevreden huiswaarts. Goed om hier weer eens terug te komen.
Leon E.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
We werden hartelijk ontvangen en
de sfeer waa goed. Helaas was het eten een teleurstelling. Als hoofdgerecht eenenbout besteld. Het bestomd uit een eem berg aardappelpuree en een eemdenbout erbovenop. Geen enkele groente erbij of andere garnituren. Een teleurstelling en geen aanrader om terug te komen.
Onemoreplease .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Zit je dan; op de maandagmiddag, lekker op een overdekt terras, kijken naar een bruisende stad en enorme zin in ijskoffie. En die hebben ze hier. Hele lekkere en met verschillende smaken. Het is bijna een koffie-slushpuppie zo goed. En omdat we er toch zaten besloten we meteen te lunchen. Zonder poespas een overheerlijke pasta met gamba's en een fantastische gnocchi met serrano en truffel. Flesje Viognier erbij. Vriendelijke bediening, jong maar oplettend en ze hebben het naar hun zin onderling. Fijne plek om rustig te lunchen.
Susan V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2016
we konden in de binnenplaats eten, we waren met 7 personen. We hadden plezier met de enthousiaste ober die van alles wist te vertellen. We hebben smakelijk gegeten van de voor- en hoofdgerechten. We komen hier jaarlijks om onze Spaanse les feestelijk af te sluiten. We vonden alleen jammer dat het grand dessert van het menu was. Volgende keer zullen we de vleeschkelder proberen, we komen hier graag.
Thomas H.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Tot mijn verbazing lees ik de klachten over de bediening. Wij hebben gezellig gegeten en kregen alle aandacht en toewijding. Misschien kwam dat doordat wij rond half negen een van de weinige gasten waren. Maar in ieder geval: een goede score voor de service!
De kaart ziet er goed uit met voor elk wat wils. Ik had vooraf de tataki tonijn. Kwaliteit van de tonijn was goed, maar de begeleidende salade was wat saaitjes. Mijn metgezel had de eendenborst en die zag er prima uit en zo smaakte het ook. Ik had risotto. Iets te weinig smeuiig en ik hou niet zo van grote stukken groente erin, ook voor de esthetica.
De witte Verdejo combineerde goed. Lekkere wijn. Gezellige avond.
Marbles .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Mooi restaurant op een A-lokatie in Utrecht. Het eten is ook behoorlijk goed.
Helaas is de service al jaren erg slecht, het duurt allemaal erg lang en de aandacht voor de klant is chaotisch en te weinig. Het lijkt niet aan het vriendelijk personeel zelf te liggen, maar aan de bedienings-structuur. Te weinig personeel, te jong/onervaren, slechte methodes/systemen?
Oscar V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Hier gebeurt iets.. Het was druk op deze vrijdagavond. Het café zat vol, het restaurant zal vol en beneden was er een feestje. Dit was ook direct het probleem; de bediening was welwillend, maar door de drukte niet in staat om "er bovenop" te zitten. Lang wachten op aandacht om wat te drinken te bestellen en bestellingen werden gehaast opgenomen. Het eten vond ik eetcafé kwaliteit, maar met een restaurant prijsje. Carpaccio van het bekende "plakvlees", brood met dip, pasta, voorgerookte zalm. Vlees was goed gebakken, dat zeker, maar al met al vond ik het geen bijzondere eet-ervaring.

Ik zou hier zeker voor de gezelligheid wat drinken... is het dan heel gezellig, dan kan je hier zeker wat eten. Voor uitsluitend het diner maak ik een andere keuze.
Johan T.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
Op winkelavond even lekker eten met mijn lief. Toque Toque was dicht in de buurt. De inrichting is uitnodigend, relaxed. Het personeel is heel vriendelijk en voorkomend. Vooraf heerlijk brood met aïoli, olijfolie, grof zout en tapenade. Zij koos voor dorade op een bedje van groente, ik voor de herensteak met portsaus. Erbij een klein zakje goede friet met een smakelijke mayonaise. En een frisse salade. Het vlees was perfect gegrild, het korstje had een licht bittertje. Ook de vis was goed gegaard. De groenten knapperig en vol smaak. Toe koffie, goed gezet. Prima prijs-kwaliteitverhouding.
Courses .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Afgelopen zondag hier wezen lunchen met een goede vriend van mij die vrij positief was over het geheel. Bij binnenkomst was het nog relatief rustig en konden we een tafel uitzoeken waar we zelf de meeste voorkeur aan gaven, best prima. Het duurde even voordat er een bedienend personeels lid aan de tafel stond, beetje zonde want daar kun je al veel op winnen als eerste indruk. De thee doos werd een beetje op tafel gekwakt met een 'zoek-het-uit' mentaliteit. Afijn, no worries, los ik zelf wel op. Vervolgens de drankjes kwamen relatief snel erachter aan, maar toen ik nog wat eten wou bestellen moest ik wachten tot ze weer uit kwamen halen, anders zagen ze me niet echt blijkbaar. Broodje Beenham met Honing-Mosterd was relatief groot en rijkelijk belegd, wat dat betreft goede prijs-kwaliteit verhouding.

De zaak zelf ziet er opzich leuk uit al was ik altijd in de veronderstelling dat het gedeelte naast de weg het hele restaurant was, dat is dus niet zo. Het sanitair vond ik rond uit smerig, een enorme afknapper en daardoor voor mij ook niet op het lijstje van 'snel-weer-te-bezoeken-in-Utrecht'. Zonde, mooie tent met een nette bar en opzich leuke gerechten maar als je niet eens de moeite neemt het sanitair in orde te maken verlies je het toch echt.
Robert I.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Leuk café/restaurant, net even buiten de winkelstraten van Utrecht.

De bediening was vlot en aardig naar de mensen toe.

Leuke lunchkaart met heerlijke gerechten. Zeker een aanrader voor een break tijdens het winkelen.

Michael V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Sfeervol ingericht restaurant midden in het centrum van Utrecht. Klein minpuntje was dat wij het binnen relatief fris vonden. Het personeel was vriendelijk, maar niet steeds even oplettend bij het opnemen van de bestellingen. Het eten zelf was lekker en de prijs was prima. Wij hadden brood vooraf, een burger als hoofdgerecht en de chocolademousse toe. De gerechten zagen er leuk uit en smaakten goed!
Maaike K.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Hier ga je heen voor een informele lunch met collega's of vrienden. De kaart is gevarieerd en de kwaliteit van de broodjes en soepen is over het algemeen goed. De prijzen zijn redelijk. Leuk dat je in de zomer kunt kiezen uit de verschillende terrassen. De inrichting is prima. De bediening vlot.
Janneke A.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2015
Tijd terug ging ik voor het eerst naar Toque Toque. Het leek mij een leuke gezellige plek, wat het ook was. De service daarentegen was dramatisch. Ik bestelde een koffie en taartje, nou het duurde uberhaupt al zeker een halfuur voor iemand een bestelling op kwam nemen. Vervolgens nog een halfuur tot we de koffie en taart kregen. Dan denk je nou misschien was het druk dan kan dat gebeuren, maar nee dat was ook niet zo.. Ik besloot later ze nog een keer een kans te geven maar helaas gebeurde hetzelfde alweer. Toen weer een keer een 3e kans gegeven omdat ik het wel een leuke locatie vind met lekkere koffie etc, maar helaas duurde alles weer enorm lang..
Paul P.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
In binnentuin gegeten. Leuk midden in stad. Eten ok, wat weinig variatie. Tonijnburger mag wat meer tonijn hebben. bediening ok, mag wat vriendelijker.
Leontien R.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
Na een leuke stadswandeling in de binnentuin heerlijk rustig gezeten. Wat een fijne plek midden in de drukke stad. We werden vriendelijk en prettig geholpen. Vonden de service prima. Lekker gegeten. Wij komen teug!
KarelSU .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Op een woensdag avond met een vriend gaan eten bij Toque Toque, midden in de Utrechtse binnenstad. Toque heeft maar liefst drie terrassen en een verrassend mooie binnentuin. Het terras aan de voorkant heeft zon tot een uurtje of acht, wat voor Utrechtse begrippen vrij uniek is. De bediening is vriendelijk en de drankjes staan gelukkig snel op tafel. Op de kaart voor ieder wat wils en verrassende gerechten. We gaan voor drie gangen, vooraf een drieluik van zalm én Iberico kroketjes. De borden zijn mooi opgemaakt en het eten is goed. Dat geldt ook voor hoofd- en nagerecht: prijs kwaliteit is zeer goed! Ik kan enorm afknappen op slappe friet, maar ook dat doet Toque goed... Al met al is Toque Toque een absolute aanrader als je zin hebt in een gezellig ongedwongen avondje met kwalitatief goed eten voor een goede prijs.
Danos82 .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
Eten was ok, maar de service was drama. Duurde lang en vervolgens ontbrak van alles. Personeel ambieert de sfeer van een stiltecoupé, waar diverse gasten ook nog eens op gewezen werden (wat in onze ogen echt nergens over ging). Sanitaire voorzieningen waren vies. Nee, dit was voor ons de eerste en direct laatste keer bij dit restaurant.
Tastycouple .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Verborgen diamant in het centrum van Utrecht.

Op een mooie zaterdag gingen we lekker lunchen bij Toque Toque in de zonnige binnenstad van Utrecht. We kwamen binnen in een restaurant met een moderne inrichting, mooie bijpassende schilderijen aan de muur en een grote in het oog springende gekleurde kubuslamp.

De sfeer was rustig rond een uurtje of 4, maar gaandeweg zat het helemaal vol. Binnen is een fijne sfeer, druk en gezellig.

We hadden een muntthee en een ananassap besteld. Op het lepeltje van de muntthee zat een chocoladevlek. We vroegen om een nieuwe muntthee en die kregen we ook. Goede service. Goed hersteld.

We hadden 2 broodjes besteld. De gerookte makreel op een bruchetta met limoenmayonaise en Granny Smith. En de Waardse burger op flaquetbrood. We kregen niet de bestelde Italian versie, maar de American. Deze hebben we maar wel opgegeten zonder aan de bediening door te geven dat het de verkeerde was.

De 2 broodjes zijn rijkelijk belegd. Gehakt is goed gekruid. Het brood zelf is lekker en knapperig. De salade zag er vers uit en de frietjes met kaas erover waren lekker, maar de portiegrote van deze laatste 2 supplementen was wel erg klein voor wat je ervoor betaalt (6€).

Echt een aanrader om weer een keer terug te komen. Alleen jammer van de verkeerde bestelling terwijl de bediening al 2 keer had gevraagd of we de Italian of American burger wilden. Het personeel is nog jong en onervaren. Dat leert wel bij. Een klein verbeterpunt.
Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Weinig moderne kaart. Op de tomatensoep na geen enkel plantaardig gerecht: alles met vlees, vis of zuivel (kaas). Niet meer van deze tijd!! Erg lang wachten, bestellingen vergeten en erg krap qua tafels. Geen herhaling waard.
watering .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2015
Met drie personen gegeten. De gerechten zijn goed bereid en goed van smaak. Bij de bestelde mix grill wordt friet geserveerd. Dit werd echter gebracht toen het vlees bijna op was.
We hadden een 3 gangen menu en, nadat we het dessert hadden besteld werd direct de bestelling voor de koffie opgenomen. De koffie werd vervolgens snel geserveerd, het dessert liet echter zodanig lang op zich wachten dat de koffie, wilde deze warm gedronken worden, al lang op was. Dus maar van het dessert afgezien. Jammer.
Tenslotte, de tafels staan dicht op elkaar waardoor het erg rumoerig is.