Toque Toque Foodcafé

Oudegracht 138 3511 AZ Utrecht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Toque Toque Foodcafé

Toque Toque in Utrecht is een eigentijds café- restaurant. Dankzij de toepassing van staal, glas, beton, hout en bepaalde kleurstellingen heeft het de intieme sfeer van een warm café. Gedurende de lunch en het diner worden er allerlei (h)eerlijke, vers bereide gerechten geserveerd.

Geniet van een uitgebreide reeks aan gerechten van de kaart. Verder een ruime keus aan heerlijke belegde broodjes, verse pasta's en salades. Ook beschikt Toque over een sfeervolle werfkelder voor recepties.

Zin om gezellig een hapje te gaan eten? Reserveer dan nu bij Toque Toque in het hart van Utrecht!

Meer informatie over restaurant Toque Toque Foodcafé

Dagelijks geopend

• Mastercard , Pin , Visa

Jouw recensie over het restaurant Toque Toque Foodcafé

Eva M.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Zooo jammer. Ik was er twee maanden geleden op een vrijdagavond en toen was er een super aardige ober die ons goed bediende. Oké, soms waren wij even wat langer aan het wachten, maar alles kwam zoals wij het bestelden.
Vandaag weer met de AH bon gegeten en de ober was jong en onervaren, maar hij probeerde het wel goed te doen. Helaas vergat hij alles waar wij om vroegen, viltje voor onder de tafel, glas wijn ipv een fles wijn, dessert vergeten, lepeltjes vergeten voor bij het dessert en tenslotte stonden er twee drankjes bij op de rekening die wij niet op hadden.. En toen was ook nog het heerlijke lavataartje op.. Als je dan gekscherend zegt, dat je zo wel een likeurtje verdient, kon dat niet worden gegeven. Jammer, ik was zo blij de vorige keer :(
Matthew C.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Het was heerlijk! De bediening is zeker verbeterd!
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Eten was oké, service teleurstellend. Bij aanvang werd verteld dat het bestelde biertje niet verkrijgbaar was ivm oude kaart, daarna bleek het biertje toch aanwezig. Een van de tafelgenoten gaf vervolgens aan geen nagerecht te hoeven, maar liever koffie te willen. Dit was niet mogelijk. Toch koffie besteld, tegen betaling. Het bestelde nagerecht werd aanvankelijk vergeten en de koffie nooit geserveerd.
C M.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Bij het voorgerecht was een warm onderdeel van binnen nog koud/bevroren. Hebben we ook op dat moment doorgegeven aan de bediening. Eén van de serveersters kwam wat nors en kortaf over.
Anneke D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Lekker rustig gegeten. Hele vriendelijke bediening. De werknemer op krukken was zelfs aan t werk en zoefde door de tent. Super
Tanja P.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Heerlijk gegeten ruim voldoende ook, bediening zeer vriendelijk , Aanrader ????
Michaela P.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Heel gezellig en prima eten!! En zeer vriendelijke bediening.
Een klein minpuntje: de toiletten zijn verouderd en niet helemaal fris.
Freek D.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Vriendelijk geholpen bij ontvangst goede uitleg over de kaart voor de ah actie heerlijk gegeten in gezellige sfeer een aanrader v
Trudy V.
Heerlijke soep en nagerecht
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Met AH restaurant bon hier gegeten, we mochten van de gehele kaart kiezen. Het eten was erg smakelijk en meer dan genoeg. De bediening was vriendelijk en vlot. De sfeer was wel erg rustig voor een zaterdagavond, maar dat vonden we zelf geen probleem!
Jorinde D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Weinig smaak aan het eten
Sjors K.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Héérlijk gegeten.
We zaten op een fantastische plek aan het open raam bij deze lokaties. Wel moesten we af en toe vragen om aandacht maar dat kwam waarschijnlijk door het lekkere weer en het volle terras. Wij komen zeker terug.
J H.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Zeer vriendelijk en professionele medewerkers. Voorgerecht en service waren uitstekend. Er wordt met goede producten gewerkt en het wordt je echt naar de zin gemaakt. Heerlijk onder de terras heater gezeten. Wel jammer dat we na het diner niet nog een thee konden bestellen. Dan nog maar een rosé en die smaakte er niet minder om.
Regine B.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Gezellige sfeer. Op de kaart stond onder andere een heerlijk voorgerecht voor 2 met allemaal kleine hapjes. Hoofdgerechten met vlees prima, net als de toetjes. De Aardbeien Romanoff zijn een echte aanrader. Kortom prima gegeten.
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Service en sfeer is goed. Het eten is niet verrassend of heel lekker. Later!
Hester M.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Eten was goed maar we moesten er wel lang op wachten.
Eva M.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Wij hadden voor de binnnentuin gereserveerd, maar daar stonk het naar riolering, dus zijn wij buiten gaan zitten. Dat was fijn en gezellig zo aan de Oude Gracht.
Lise N.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Na 45 min werd eindelijk onze bestelling opgenomen. De bediening was erg vriendelijk. Als hoofdgerecht hebben wij de saté genomen, erg veel spijt van want dit was zo zout dat we er wel 3 keer extra drinken bij moesten bestellen. Niet zoals het hoort bij saté lijkt mij..
Edwin D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Drie kwartier gewacht tussen voorgerecht en hoofdgerecht. Borden werden niet afgeruimd. Tafel werd geen blik waardig gegund. Niet gevraagd om drinken. Vakantiekrachten zonder ervaring stonden liever binnen met zijn drieën te kletsen dan buiten de gasten te bedienen. Naast ons zijn mensen nadat ze 20 minuten na aankomst nog niet waren aangesproken weer weggelopen. Mijn vlees was te rauw van binnen, op het bord tegenover me wel goed. Absoluut geen aanrader...
Zara V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
We hebben erg lekker en gezellig gegeten! We hadden gebruik gemaakt van de AH restaurant actie en hadden de keuze uit het hele menu wat erg fijn was!