Toque Toque Foodcafé

Oudegracht 138 3511 AZ Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Toque Toque Foodcafé

Toque Toque in Utrecht is een eigentijds café- restaurant. Dankzij de toepassing van staal, glas, beton, hout en bepaalde kleurstellingen heeft het de intieme sfeer van een warm café. Gedurende de lunch en het diner worden er allerlei (h)eerlijke, vers bereide gerechten geserveerd.

Geniet van een uitgebreide reeks aan gerechten van de kaart. Verder een ruime keus aan heerlijke belegde broodjes, verse pasta's en salades. Ook beschikt Toque over een sfeervolle werfkelder voor recepties.

Zin om gezellig een hapje te gaan eten? Reserveer dan nu bij Toque Toque in het hart van Utrecht!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Toque Toque Foodcafé

Dagelijks geopend

• Mastercard , Pin , Visa

Jouw recensie over het restaurant Toque Toque Foodcafé

Yentl K.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Prima plaats, gezellig ingericht. Maar het hoofdgerecht vond ik gewoon niet geweldig. Het couscoustorentje was ingestort en de smaak vond ik niet bijzonder. Voorgerecht en nagerecht vond ik wel erg lekker.
Thomas G.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
Prima gegeten in het bargedeelte. Muziek stond een beetje hard, maar daarvoor is het natuurlijk een bar. De dagspecialiteit werd aanvankelijk niet genoemd, maar bij navraag is de keuze hierop gevallen. En dat was een goede! Lekkere lamsrack met roseval aardappelen. Leuk klein dessertje dat leuk gepresenteerd werd en niet af te slaan was.
Eveline V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, verse gerechten en lekkere wijnen erbij!
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Erg lekker gegeten! Ik had bij de reservering aangegeven dat we met een rolstoel kwamen en ik werd zelfs de dag ervoor nog gebeld door de manager om te vertellen dat het toilet beneden alleen met een trap te bereiken is. Een beetje jammer dat er bij aankomst dan een hoge tafel met barkrukken gereserveerd was, maar er werd snel een andere tafel voor ons geregeld. Top!
Deb S.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Ik kwam altijd regelmatig om te lunchen of te dineren. Het eten is altijd goed geweest maar de laatste keren erg op de indeling afgeknapt. De tafels staan zo dicht tegen de buren aan dat je niet op je gemak lekker kunt kletsen. 2 keren zelfs gehad dat de buren mee gingen praten. Persoonlijk niet altijd veel zin in. De bediening moet hard werken om alle tafels die erin gepropt zijn te bedienen.
k_d_dekker .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Leuke locatie in centrum Utrecht. Bar en eetgedeelte zijn gescheiden en hebben beiden een mooie aankleding. Eetgedeelte biedt gelegenheid tot rustig zitten en lijdt niet onder rumoer vanuit de bar. Eten heeft goeie prijs/kwaliteit verhouding. Personeel/chef zeer welwillend om mee te denken in glutenvrij dieet.
Jos L.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Erg fijne tent, gezellig ingericht, aardige bediening. Eten had wel iets vlotter de keuken uit kunnen komen, kwaliteit van het eten was wel zeer goed dus dat maakt het wachten het wel weer waard.
Kitty V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Slechte bediening, ‘Na 45min kregen we ons eerste drankje, ‘onbekende’ objecten in de soep, carpaccio was uitverkocht en tijdens het brengen van de wijn stootte de medewerkster het glad ergens tegenaan waardoor de helft van de wijn eruit was en helaas geen nieuwe kregen.....geen sorry oid.
Voor ons NOOIT meer
Jelle D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Lekker eten, maar te weinig personeel waardoor bestellen lang duurde.
RBJ S.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Vriendelijk gelegen aan de gracht midden in het centrum. Toch geniet je van de rust in het gezellige restaurant. Bediening is vlot, geduldig en alert. Niet opdringerig en niet afwachten. Ze zijn daar als je ze nodig hebt. Prima
RBJ S.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Prettige bediening; Eten voldoet zeker aan de verwachting. Alerte reactie op de te harde muziek. Vriendelijke bediening, niet opdringerig doch wel aanwezig.
linda2512 S.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
Hier geluncht met z n drieën. Goeie hamburger met frites en sla. Enorme portie. Werd enthousiast ontvangen. Eenmaal spaghetti met gamba's en groente. Wederom grote portie en heel smaakvol. Ik had een Ceasar salad en die leek echt nergens op. Enorm bord sla, grote brokken croutons, ZURE ansjovis (ipv zoute zoals het hoort) een berg dus gesneden kipfilet met een kwak eiersalade er bovenop. Ee goeie Ceasarsalad heeft een dressing met zoute ansjovis, lekkere gebakken stukken kip, spek, een gekookt eitje, en wat subtiele croutons. De zoute ansjovis mag ook op het eitje liggen en dan een vinaigrette over de sla. Het is duidelijk dat het motto hier is; we geven Veel! Dat is niet verkeerd, maar ik geef toch de voorkeur aan kwaliteit. Geen slechte lunch, maar het kan wel echt beter!
L.R. V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Gezellige sfeer, vriendelijk personeel en leuk decor. De gerechten vond ik erg tegenvallen, en dat is jammer want net voor het eten dacht ik: hier ga ik vaker naartoe. Wij hadden de gevulde paprika en een rib-eye. De rib-eye was wel erg 'rare' van binnen naar onze mening. De gevulde paprika met geitenkaas, een prachtig opgemaakt bord, maar sippe, flauwe groenten en een taaie artisjok ernaast. Ik denk dat het echt beter kan. Zonde.
Carin V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
waardeloze service. Kreeg een glas wijn over me heen gegooid.... kreeg alleen de vraag of ik een doekje wilde... geen korting of een drankje als excuus. Onprofessionele service, lang wachten terwijl het erg rustig was, er liep een muis door het restaurant en het eten was zeer matig. Absoluut geen aanrader !!
Mark uit Utrecht ..
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Voldoende keuze in tweetjes, we mogen een tafeltje uitzoeken. We starten met het knoflookbrood met kruidenboter. Het brood is niet goed afgebakken waardoor het een kleffe hap is met knoflooksmaak.

Het voorgerecht is een tomatensoep en een tartaar van zalm. De tartaar gereserveerd op een zwart bord, opmaak en smaak met een knipoog naar sushi. Erg smakelijk.

Het hoofdgerecht wederom de vis, ditmaal de kabeljauw en het duo van zalm & tonijn. De kabeljauw vergezeld met een gamba spies. Het duo op een bedje van risotto met gemende groenten.

Het dessert is te verleidelijk om over te slaan. We vallen als een blok voor de perenstrudel met een, op aanraden van de serveerster, héérlijke dessertwijn erbij. #goedekeuze

Het eten is héérlijk, de vrouwelijke bediening is spraakzaam en erg klantvriendelijk.
Tip is om de plafondroosters van de afzuiging stofvrij te houden; dat ziet er niet zo hygiënisch uit!
Henk O.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Na een middagje winkelen, stond onze gereserveerde tafel klaar.De bediening ontving ons vriendelijk. Een lekker glaasje wijn ( Chardonnay) om te beginnen. De zaak zat stampvol en dat is een goed teken. Ons eerste gerechtje kwam redelijk snel. Tartaar van zalm, netjes opgemaakt en smaakte prima. Mijn partner koos voor de kabeljauw die goed was bereid. Ik koos voor de hertenbiefstuk, die buitengewoon mals was. Heerlijke rode kool met appeltjes erbij en wat puree. Jammer toch dat je ook hier een portie groente en frites extra moet bestellen. Waarom niet eenvoudig erbij? Wij sloten af met een kaasplankje met een glaasje rode port. Na de koffie gingen wij tevreden huiswaarts. Goed om hier weer eens terug te komen.
Leon E.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
We werden hartelijk ontvangen en
de sfeer waa goed. Helaas was het eten een teleurstelling. Als hoofdgerecht eenenbout besteld. Het bestomd uit een eem berg aardappelpuree en een eemdenbout erbovenop. Geen enkele groente erbij of andere garnituren. Een teleurstelling en geen aanrader om terug te komen.
Onemoreplease .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Zit je dan; op de maandagmiddag, lekker op een overdekt terras, kijken naar een bruisende stad en enorme zin in ijskoffie. En die hebben ze hier. Hele lekkere en met verschillende smaken. Het is bijna een koffie-slushpuppie zo goed. En omdat we er toch zaten besloten we meteen te lunchen. Zonder poespas een overheerlijke pasta met gamba's en een fantastische gnocchi met serrano en truffel. Flesje Viognier erbij. Vriendelijke bediening, jong maar oplettend en ze hebben het naar hun zin onderling. Fijne plek om rustig te lunchen.
Susan V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2016
we konden in de binnenplaats eten, we waren met 7 personen. We hadden plezier met de enthousiaste ober die van alles wist te vertellen. We hebben smakelijk gegeten van de voor- en hoofdgerechten. We komen hier jaarlijks om onze Spaanse les feestelijk af te sluiten. We vonden alleen jammer dat het grand dessert van het menu was. Volgende keer zullen we de vleeschkelder proberen, we komen hier graag.
Hans Thomas H.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Tot mijn verbazing lees ik de klachten over de bediening. Wij hebben gezellig gegeten en kregen alle aandacht en toewijding. Misschien kwam dat doordat wij rond half negen een van de weinige gasten waren. Maar in ieder geval: een goede score voor de service!
De kaart ziet er goed uit met voor elk wat wils. Ik had vooraf de tataki tonijn. Kwaliteit van de tonijn was goed, maar de begeleidende salade was wat saaitjes. Mijn metgezel had de eendenborst en die zag er prima uit en zo smaakte het ook. Ik had risotto. Iets te weinig smeuiig en ik hou niet zo van grote stukken groente erin, ook voor de esthetica.
De witte Verdejo combineerde goed. Lekkere wijn. Gezellige avond.