Toque Toque Foodcafé

Oudegracht 138 3511 AZ Utrecht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

40% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Toque Toque Foodcafé

Toque Toque in Utrecht is een eigentijds café- restaurant. Dankzij de toepassing van staal, glas, beton, hout en bepaalde kleurstellingen heeft het de intieme sfeer van een warm café. Gedurende de lunch en het diner worden er allerlei (h)eerlijke, vers bereide gerechten geserveerd.

Geniet van een uitgebreide reeks aan gerechten van de kaart. Verder een ruime keus aan heerlijke belegde broodjes, verse pasta's en salades. Ook beschikt Toque over een sfeervolle werfkelder voor recepties.

Zin om gezellig een hapje te gaan eten? Reserveer dan nu bij Toque Toque in het hart van Utrecht!

Meer informatie over restaurant Toque Toque Foodcafé

Dagelijks geopend

• Mastercard , Pin , Visa

Jouw recensie over het restaurant Toque Toque Foodcafé

Kelly E.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
We bestelde de Toque Tasting als voorgerecht, omdat we niet konden kiezen uit de voorgerechtjes. Dit was echt een teleurstelling, want we kregen vervolgens geen een van de voorgerechtjes bij de Tasting.
Verder lekker gegeten en een giede sfeer.
Lida C.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
We waren met de AH actie gelukkig want als ik de normale prijs voor de gerechten had betaald was ik ontevreden. Het hoofdgerecht was een biefstuk. Die was klein en er zat nauwelijks iets bij. Koste geloof ik 23 euro!!!! Het nagerecht was chocolade trio. Stelde ook weinig voor. De wijn was geloof ik 24 euro per fles (de goedkoopste). Verder vroeg ik om kraanwater. We kregen een karaf en ze rekenden daar 1,30 euro voor. Belachelijk. Verder zat je heel dicht op de mensen naast je aan de andere tafels. Ik ga er niet meer heen.
Marleen S.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Wat een verrassing! Ik hier gaan eten met twee vriendinnen met de AH Restaurantactie, omdat die bon bijna verliep. Snel hadden we onze keuze gemaakt, met name vanwege de locatie: Toque Toque ligt lekker dicht bij het station. Ik woon al tien jaar in Utrecht, maar ik had hier nog nooit gegeten, eigenlijk vooral omdat het er van buiten uitziet alsof het klein is en omdat ik dacht dat het een kiprestaurant was. Beide aannames waren onwaar. Het restaurant is veel groter dan je van buiten ziet en bovendien ontzettend warm en toch modern ingericht. Fijne tafels, fijne stoelen, leuke aankleding. Verder werden we erg vriendelijk ontvangen en hebben we de hele avond genoten van een perfecte service. Maar ook het eten was een grote verrassing: Toque Toque is geen kiprestaurant, maar er is voor ieder wat wils, en ze lijken vooral gespecialiseerd in vlees: steak, lamsrack, eendenborst, maar ook vis- en vegaliefhebbers vinden genoeg op de kaart. Het eten was heerlijk, we hebben echt genoten!
Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2019
Heerlijk gegeten, ruime hoeveelheden en vriendelijke bediening.
Iris J.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
De voorgerechten waren lekker. Echter de hoofdgerechten vonden wij echt slecht. Een spies met saté, bestaande uit taaie stukken vlees. En de satésaus ontbreekt dan ook nog eens.
Dagspecial, lamsrack, aan de buitenkant half zwart en van binnen nog te rood. Ook jammer!
Daarnaast moesten we bij de drankjes soms erg lang wachten.
Jimmy V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Ondanks de beste intentied van de bediening, verkeerde gerechten, moeten vragen om bestek, tot 3 maal toe verkeerde rekening en vervolgens 15 min wachten op een pinapparaat. Teleurstellend..
Kayleigh V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Erg lekker gegeten maar het duurde erg lang. Verder erg vriendelijke bediening en een goede sfeer. Ook erg fijn dat je van de heel de kaart kan kiezen als je met de AH actie gereserveerd hebt!
Rik D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Heel lekker gegeten en leuke mensen was top
Jos M.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Prima gegeten, prettige en attente service
Tamara V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2018
Heerlijk gegeten. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding wij komen zeker weer terug.
Sophia O.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Het was top !!
We kwamen hier eten met de kaart van de AH restaurant actie.
Het was heerlijk voldoende keus en gezellige leuke bediening.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Het eten was goed de persoon die ons bediende (in opleiding is lekker goedkoop voor de werkgever) deed zijn uiterste best en was gemotiveerd. Verder was het een chaos door te weinig personeel en vreselijk rumoerig. Van te voren aangegeven (in combinatie met restaurantzegels van AH) dat één van ons een gluten en lactose intolerantie had met een prikkelbaar darm syndroom daarop is de keuken niet helemaal op ingesteld. Het personeel liep gestrest rond o.a.door het personeel te kort. We gaan niet meer eten bij Toque Toque.
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2018
Je kan er goed en lekker eten en de bediening is heel vriendelijk! De Pasta Gamba is in ieder geval een aanrader, net als de rode wijn
Rianne V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Heerlijk gegeten met vriendelijke bediening in een gezellige sfeer. Top!
Trudy R.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Lekker gegeten,vriendelijke bediening.
Wel veel lawaai (muziek)
Bedankt voor deze mooie recensie!

Tot de volgende keer!!
Fenne S.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Niet echt de plek om gezellig te eten en bij te kletsen. Muziek stond erg hard en de andere gasten waren zeer luidruchtig. Hierdoor kon je elkaar totaal niet verstaan.
Daarbij was het eten niet fantastisch, er werd niet gevraagd hoe het vlees gebakken moest worden en standaard was blijkbaar raw (ook bij de burger).
Meer een plek om een drankje te doen voor het uitgaan.
Beste Fenne,

wat jammer om te lezen dat je ervaring bij ons in het restaurant hier zo wat zoals je die verwacht had.
wij willen je wel bedanken voor je feedback, hier kunnen wij veel mee.

Toch hopen wij jullie nog eens te mogen ontvangen voor een herkansing

Team Toque Toque
Daan D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
Erg lekker, leuke kaart, top geholpen
Wat een leuke recensie, deze feedback ontvangen wij graag!

Tot de volgende keer
Annette T.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
We zaten achterin het restaurant, vlakbij het buitenterras. Het was er erg rumoerig. Je kon elkaar bij niet verstaan.
Vriendelijke bediening.
Beste Annette,
Bedankt voor de recensie. En bedankt voor je feedback.
Tot de volgende keer!

Team Toque Toque
Bart T.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Vlotte en vriendelijke bediening, lekker eten
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Prima eten, prettige bediening, prima inrichting.