Toque Toque Foodcafé

Oudegracht 138 3511 AZ Utrecht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Toque Toque Foodcafé

Toque Toque in Utrecht is een eigentijds café- restaurant. Dankzij de toepassing van staal, glas, beton, hout en bepaalde kleurstellingen heeft het de intieme sfeer van een warm café. Gedurende de lunch en het diner worden er allerlei (h)eerlijke, vers bereide gerechten geserveerd.

Geniet van een uitgebreide reeks aan gerechten van de kaart. Verder een ruime keus aan heerlijke belegde broodjes, verse pasta's en salades. Ook beschikt Toque over een sfeervolle werfkelder voor recepties.

Zin om gezellig een hapje te gaan eten? Reserveer dan nu bij Toque Toque in het hart van Utrecht!

Meer informatie over restaurant Toque Toque Foodcafé

Dagelijks geopend

• Mastercard , Pin , Visa

Jouw recensie over het restaurant Toque Toque Foodcafé

Annette T.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
We zaten achterin het restaurant, vlakbij het buitenterras. Het was er erg rumoerig. Je kon elkaar bij niet verstaan.
Vriendelijke bediening.
Bart T.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Vlotte en vriendelijke bediening, lekker eten
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Prima eten, prettige bediening, prima inrichting.
Sjanie V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Heerlijk gegeten en het personeel was erg vriendelijk.
Een goed restaurant waar we zeker nog eens gaan eten.
Rosanne V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Werd niet opgemerkt bij binnenkomst, duurde lang voordat er een eerste drankje werd opgenomen. Voorgerechten plateau was meer een borrel plank met veel brood, kaas en bittergarnituur. Niet echt wat ervan verwacht hadden. Steakmes was handig geweest bij de bavette.
Rene H.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
AH actie werd niet uitgelegd. Omdat we geen voorgerecht hadden genomen moesten we alles betalen. Een compromis was niet mogelijk. Het eten was okay. De meisjes van de bediening aardig.
Frederike D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Goed eten, bediening was matig. We werden lang niet opgemerkt door de bediening terwijl het niet eens druk was. Toen we echter er zelf achteraan waren geweest was het prima.
Marcia V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
De Australische bavette en de lamsrack waren perfect gebakken, ontzettend mals! De Toque Tasting is ook aan te raden.
Dank je wel voor deze goede recensie!
We zien jullie graag snel weer.

Thanks,

Tom R.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Heerlijk gegeten: veel keuze, ruime porties, goede service. Aanrader!
Wat een leuke feedback! Dit horen wij graag, dank je wel en graag tot ziens!

Thanks,
Wendy D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Veel mosselen bleven potdicht. Een groot aantal stonden een piepklein kiertje open. De jongeman in de bediening was zeer attent en probeerde het netjes te regelen. De manager die vervolgens verscheen heeft onze eetervaring definitief om zeep geholpen.
Voor het eerst in mijn leven werd mij verteld dat deze mosselen met kracht opengewrikt moeten worden. Als daarbij de schelp breekt en de mossel niet heel blijft maar een glazige massa blijkt die zich verdeelt over de schelpresten dan is dat normaal. Flauwe reacties als: ‘heeft u wel eens eerder mosselen gegeten?’ en het boven mijn glas openbreken van mosselen die hij met blote hand bij ons neerlegde hielpen niet. Zijn oplossing was dat we de mosselen er maar uit moesten zoeken die we wel goed vonden en dan konden we daarna misschien wat extra mosselen krijgen. Veel later kwam hij vragen of hij iets anders zou laten maken. Bedankt joh! Een uur eerder had ik misschien ja gezegd maar nu kwam dit halfslachtige aanbod als mosterd/mossel na de maaltijd. Teleurstellende ervaring bij een restaurant waar ik goede herinneringen aan had.
Beste Wendy,

Bedankt voor je feedback. Wij vinden het jammer om te horen dat jullie een vervelende ervaring bij ons hebben gehad in het restaurant.
Zou je contact met ons willen opnemen via info@toque.nl zodat wij je verhaal goed kunnen meenemen en dat wij kunnen leren van onze fouten.
Wij willen er namelijk alles aan doen om jullie negatieve ervaring te kunnen omzetten in een positieve ervaring.

Wij horen graag van je.

Brigitte T.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
We hebben heerlijk gegeten, zeer goede bediening en het was heel gezellig!
JP U.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Het zou u sieren als u meer werk zou maken van het schoonhouden van de wc' s. Waren erg rommelig en niet echt fris.
Amber K.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Service was goed, duurde soms wel lang voordat ze je zagen. Voorgerecht was lekker, maar hoofdgerecht was telerustellend. De hamburger was niet goed doorgebakken en bij reservering was de gehele hamburger koud... ik kreeg wel netjes een nieuwe, maar helaas was hier alleen de burger warm, en kwam het brood plus de groentes rechtstreeks uit de koeling. De hamburger was gewoon niet lekker en na dit aangegeven te hebben werd gezegd dat dit een kwestie van smaak zou zijn. Beetje jammer dat mijn opmerking niet heel serieus genomen werd. Verder was de inrichting mooi en de sfeer goed.
Lotte G.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Lang wachten voor we konden bestellen door de drukte. Soep was koud en zout. Vriendelijke bediening.
Kira V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Je moest meestal een uur wachten op je eten, het vlees was rauw en de tafels stonden veel te dicht bij elkaar. Alleen het toetje was erg lekker.
Maureen R.
Het eten duurde erg lang 3,5 gezeten voor een 3 gangendiner
Bas E.
Was wel heel druk
Evert V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Heerlijk en verrassend gegeten.
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Ze hadden een tafeltje aan het raam gereserveerd voor ons, zodat we op de zonnige herfstdag leuk de drukte op de Oude gracht konden bekijken.
Het voorgerecht Toques Tasting voor 2 bestond uit allerlei lekkere en verrassende hapjes. Aanrader.
De kipsaté was ook lekker sappig en met goede satésaus. Bij het choloade lava taartje als desert ontbrak helaas het muntijs, maar de Pistache Nougatine was erg smakelijk.
Al met al hebben we lekker gegeten, en met de AH-actie was het ook nog eens erg betaalbaar.
Bernice V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
Heerlijk restaurant en een hele goede service. Personeel denkt graag met je mee en is heel vriendelijk