Toque Toque BBQ Boutique

Speciale deals

-30% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Toque Toque BBQ Boutique

Ben je een liefhebber van smaakvolle vleesgerechten? Dan haal je bij Toque Toque BBQ Boutique aan de Oudegracht, in het levendige centrum van Utrecht, beslist je hart op. Er gaat immers niks boven een prachtig stukje vlees!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Toque Toque BBQ Boutique

Wij zijn geopend van woensdag tot en met zaterdag vanaf 17 uur. Alle andere dagen zijn wij geopend op aanvraag.

• MasterCard , Visa

Jouw recensie over het restaurant Toque Toque BBQ Boutique

Lonneke V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Leuke tent, vriendelijke bediening, super lekkere biefstuk uit de Green Egg!
(waarom moet je 120 tekens schrijven? Meer woorden heb ik niet nodig haha)
Léon B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk gegeten bij Toque Toque BBQ Boutique! Bediening was goed, gerechten waren heerlijk. Mixed Grill is een aanrader. Tip; keep up the good work met de Green Egg maar gooi er meer op dan alleen vlees :) met meer groente op de kaart kun je het imago als 'BBQ Boutique' ook vast houden!
Mira H.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
We hadden een vleesplank. 4 soorten vlees waaronder Salie worstjes die we hebben laten staan. Taaie biefstuk, niet bijzondere kipvleugels. Alleen de baby ribs en de argentijnse pestodressing waren lekker. De bediening was erg vriendelijk en vrolijk. Wij gaan hier niet weer eten
Renate V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Heerlijk gegeten van de BBQ. Buikspek, lamskoteletten en Picanha. Sla na de trap meteen rechtsaf op woe, do, vrij of zaterdag! TOP eten. Een keer iets anders dan een hamburger van de grill
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Het vlees was voortreffelijk bereidt. Echt heel goed.
Bediening was helaas niet goed; meerdere keren zelf moeten vragen of we nog een drankje konden bestellen. Vervolgens werden deze drankjes ook meerdere keren vergeten, waardoor we het nogmaals moesten vragen. De kwaliteit van de bediening was dus in hoog contrast met de kwaliteit van het eten. Zonde!
Tahira V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Geweldig gegeten! We kenden dit restaurant nog niet. Ze werken zonder kaart, maar de mensen die er werken weten waar ze het over hebben. De wijnen worden uitgelegd en de gerechten goed verteld. Het eten was perfect bereid en smaakte geweldig. Zeker een aanrader!