Toque Toque BBQ Boutique

Oudegracht 138 3511 AZ Utrecht Nederland Kaart

Speciale deals

Over het restaurant Toque Toque BBQ Boutique

Welkom in Toque Toque BBQ Boutique, de eeuwenoude werfkelder met terras aan de werf waar het draait om genieten van vers vlees en heerlijke visgerechten van de Big Green Egg en de Franse houtskoolgrill. Om de beleving compleet te maken, schenken ze een uitgebreid bijpassend assortiment aan open wijnen, speciaalbieren en Gin-Tonics. De BBQ Boutique is zowel via de straatkant met een authentieke trap als ook via het foodcafe te bereiken.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Toque Toque BBQ Boutique

Wij zijn geopend van woensdag tot en met zaterdag vanaf 17 uur. Alle andere dagen zijn wij geopend op aanvraag.

• MasterCard , Visa

Jouw recensie over het restaurant Toque Toque BBQ Boutique

Wietse D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heerlijke mixed grill. Vriendelijke kok en bediening. Gezellige zit in de kelder. Toiletten verdienen meer aandacht.
Sjors G.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Erg bijzonder is het niet, maar prima voor een avond bier en vlees met vrienden. 24,50 voor het hoofdgerecht was niet helemaal in lijn met de prijs-kwaliteitverhouding... maar ach...
Erna E.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Biefstuk en mixed grill met seizoensgroenten en aardappel waren heerlijk!
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerlijke en eerlijk eten. Lekker gegrild vlees zonder al te veel toevoegingen. Ook de gegrilde groente smaakt heerlijk. De service was ook prima, we komen zeker terug als we weer een dagje Utrecht doen!
Caroline M.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Prima eten, goed gepresenteerd, wel slechte akoestiek
Tessa V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Via de Iens festival actie terecht gekomen bij Toque Toque BBQ Boutique. Met tien personen startten we een gezellig avondje tafelen. Bij het opnemen van het bestelling, vertelde de dame in de bediening dat de steak op was.

Bij een bestelling van nog een fles wijn, werd de teleurstelling alleen maar groter. Ook de merlot was op!!

Ook het dessert was erg teleurstellend. Van de 3 gerechten die op de kaart stonden, was alleen de Dame Blanche nog te bestellen...!
Omdat sommige van ons dit dessert wilde delen, werd er gevraagd om meerdere lepeltjes. Maar deze waren op!! Er waren geen extra lepeltjes!! Gevolg is dat we ons dessert met een vork konden opeten....

Ik vind dit echt belachelijk en ronduit slecht dat dit überhaupt gebeurd! Geen enkele coulance vanuit het restaurant om ook maar iets goed te maken of tot een passende oplossing te komen.
Ellen H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
toptent.. lekker rustig zo aan het begin van de avond.. daarna liep de zaak verder vol.. alle tijd om rustig naar het menu te kijken. goede uitleg over mixgrill en greenegg. ( soorten vlees kunnen hier varrieren)
heerlijk gegeten..
Wendy O.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Vriendelijk personeel, super lekker eten en een gezellige sfeer.
no N.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Met 8 personen een geweldige tapasplank en daarna een gevarieerde grillplank met alles wat het hartje wenst, zeer goede vleeskwaliteit en leuke locatie
JanBMdN B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Lekker gegeten, zowel het vlees als de vis. Precies goed geprepareerd. Gaan we nog eens heen.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Prima gegeten, lekkere gerechten van de Green Egg. We hadden gevraagd om een mix van voorgerechten, helaas kregen we 3x3 en hebben we dus niet alle 6 de voorgerechten van de kaart kunnen proeven. Verder geslaagde avond!
Lisette V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
De kok stond fantastisch te bbq-en op the green egg en houtskool. Stakes waren erg mals en smaakvol. Alleen de akoestiek in de kelder is miet goed. Misschien isolatiemateriaal onder de tafels plakken?
jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Met 2 personen gegeten bij Toque Toque BBQ boutique. Leuke kelder onder het al meer dan 30 jaar bestaande restaurant aan de Oude Gracht. We mochten een tafeltje voor 2 uitzoeken. Goede tafeltjes en fijne stoelen. Vooral 1 x brood met kruidenboter en 1 x chickenwings. Goed van kwaliteit en royale porties. Hoofdgerecht de special van de dag, 2 x een ierse biefstuk. Vreemd genoeg geen frites. Wel roseval aardappel en gegrilde groenten bij het eten. Mooi stuk vlees, fijn gegrild. Goede bijgerechten. Nagerecht 1 x kaasplankje en 1 x eendubbele espresso. Kaasplankje bestond uit 3 soorten kaas met brood, walnoten en stroop. Prima. De dubbele espresso had wat warmer mogen zijn. Bij het eten bier, rode wijn (merlot) en bij het dessert 1 x armagnac en 1 x calvados. Vroendelijke bediening, maar wel een paar tips. Als je biefstuk serveert is het fijn als je aan de klant vraagt hoe hij of zij deze wil (rare, medium of well done). Dat werdt helaas niet gevraagd. Andere tip, bij het serveren van een kaasplankje is het gebruikelijk om te vertellen welke kaas er op ligt. Ook dat ontbrak.
Al met al goed gegeten met een pasr verbeterpuntjes voor de bediening.
Dian O.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
We hebben super lekker gegeten. Echt een aanrader!
Bas H.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Fantastisch eten als je van echt vlees houdt. Aardig barpersoneel die ons zelfs nog een biertje van het huis aanbood aan het einde van de avond
Alex S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Vlees en wijn waren heel lekker maar er niet veel bier soorten beschikbaar
Mathijs K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Klein maar fijn restaurant waar je gemakkelijk aan voorbij loopt. Je betaalt niet alleen voor de mooie locatie, maar het eten is ook écht de moeite waard. De bediening is gastvrij, flexibel en vriendelijk. Aanrader!
Lonneke V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Leuke tent, vriendelijke bediening, super lekkere biefstuk uit de Green Egg!
(waarom moet je 120 tekens schrijven? Meer woorden heb ik niet nodig haha)
Léon B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk gegeten bij Toque Toque BBQ Boutique! Bediening was goed, gerechten waren heerlijk. Mixed Grill is een aanrader. Tip; keep up the good work met de Green Egg maar gooi er meer op dan alleen vlees :) met meer groente op de kaart kun je het imago als 'BBQ Boutique' ook vast houden!
Mira H.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
We hadden een vleesplank. 4 soorten vlees waaronder Salie worstjes die we hebben laten staan. Taaie biefstuk, niet bijzondere kipvleugels. Alleen de baby ribs en de argentijnse pestodressing waren lekker. De bediening was erg vriendelijk en vrolijk. Wij gaan hier niet weer eten