Toppi Sushi

Meer informatie over restaurant Toppi Sushi

• Af te huren , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Joestar .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
4 gangen gedaan via Groupon, we wisten niet wat we kregen(info vooraf)?
1 misosoepje
4 sushi,s met bonen
Gepaneerde kip met rijst
1 bolletje ijs.
Niet bijzonder veel vind ik, ik had daarna nog honger.
Bij het bestellen van mijn bier kreeg ik alleen het flesje???
Dat was normaal daar, beetje raar maar goed.
Plastic bordjes.
Bediening had weinig oog voor gasten die zaten te eten, meer tijd en energie staken ze in afhaal(wat steeds langs je liep)
Mijn voorkeur gaat dan naar andere restaurants, is miss wel een vreetschuur maar dan weet je tenminste dat je genoeg hebt.
Ook is de bediening en sfeer daar velen malen beter.
Ozden T.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
Met SD vouchers een 4-gangen diner gebruikt bij het kleine Toppi Sushi. De gerechten waren oke en sushi zeker beter dan gemiddeld, maar service (wel met de beste intenties) en decor nog zeker niet 'Toppi'.
De keuken ziet er goed uit, maar de hygiene daar mag ook wel ge-extrapoleerd worden naar vooral het damestoilet. Ook de kinderstoel moesten wij zelf bij aanschuiven zelf afnemen met eigen Zwitsal billendoekjes. Meisje in de bediening gaf geen info bij brengen gerechten, waarvoor ze achteraf ridderlijk haar excuses maakte.
We werden naar ons gevoel nogal traag bediend, 1ste gang kwam na 20 min en 2de gang 35 min erna. Laatste 2 gangen kwamen wel weer sne. Leek alsof thuisbezorgingen behoorlijk voorrang hadden, evenals 'reguliere' restaurantgasten, die na ons kwamen. Zoals gezegd, was de sushi goed, lekkere kleefrijst en lekkere scherpe wasabe.

Graag meer aandacht dus voor wat meer hygiene in restaurantlobby en die van de kinderstoelen.
Eveline T.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
Vroeg op de zaterdagavond hier gegeten, het was daardoor nog erg rustig. Hoewel de Sashimi en Sushi goed waren, is het niet de beste die wij ooit hebben geproefd. Dit geldt ook voor de warme gerechten. Het is geen super uitgebreide kaart, maar leuk is dat hier en daar een twist zit aan de 'standaard' gerechten. De prijs-kwaliteit verhouding is in orde en de bediening was attent. Mochten wij weer eens in Breda zijn en trek in Japans hebben dan zullen wij vast wel weer dit tentje opzoeken.
Paulien V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
Ongetwijfeld de lekkerste sushi die ik ooit gegeten heb. De rauwe vis is zo vers dat je het weg kan zuigen. Alles wordt a la minute gemaakt, er zijn geen kant en klare sushi's.
Dat werkt aan de andere kant wel wat tegen omdat je erg lang op je eten moet wachten. Zeker als er veel afhalers zijn.
Maar echt, het is het wachten waard!
Nicole D.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2014
Het is gewoon niet normaal zo goed dat de sushi hier is!!
Na een eerste ronde van bestellen vertelde de vriendelijke dame in de bediening ons dat ze wat sushi's hadden die nog niet op de kaart staan en of we die wilden proberen. Uiteraard wilden we dat. De gerechtjes overtroffen alle verwachtingen. Met name een combi van tonijn, yellow fin, crunchy shrimp en kaviaar in combi met trufffel-sesamsaus was bizar goed. Zelden zulke goede sushi op.
Je merkt aan alles dat Toppi met verse producten werkt en alles ter plekke wordt gemaakt.
De inrichting wordt steeds beter. Ik ben blij te merken dat ze investeren in het eten en dan maakt het wat minder uit hoe je zit. Verwacht dus geen all-you-can-eat pre-made spul dat al de hele middag in de koelkast heeft gestaan. Daar is de prijs ook niet naar.
Ben je in Breda en wil je sushi dan is dit de énige plek waar je moet zijn.
Regina S.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2014
Aangenaam ontvangst en attente bediening.
De kwaliteit van de sushi is voortreffelijk! Vers, zeer smaakvol en ruim assortiment. Wat ons betreft voor herhaling vatbaar.

Locatie is prima, parkeren was geen probleem. Interieur is niets op aan te merken, smaken verschillen daarin nu eenmaal, belangrijker is dat het schoon is, de keuken, de tafels gedekt, toiletvoorziening netjes, bediening vriendelijk en het eten meer dan prima. Dus, geslaagde avond.
AngelaJansen .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2014
Ongezellig ingericht Japans restaurant. Dit zie je niet meer als je de sushi geproefd hebt.
Perfect gemaakt, met veel creativiteit.
Je kunt er ook afhalen. Zeker het afhalen is een aanrader.
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2013
Heerlijk! Zo'n verschil met de vreetschuur-sushi! Voor zo'n 15 euro p.p. eet je hier zalige, superverse sushi en sashimi. Per bestelling bereid, dus niet ijskoud uit de koeling. Afhalen kan ongeveer 3 kwartier na telefonische bestelling. Personeel is oke, ikzelf vind de eigenaresse een beetje te 'spontaan' en praatgraag. De eigenaren investeren eerst in het eten en waarderen het interieur van hun zaak stap voor stap verder op. Je kunt hier ook prima ter plekke eten, maar de meeste mensen halen af of laten bezorgen. Echt een aanrader!!!
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2013
Heerlijk gegeten, vriendelijke nette bediening , een echte aanrader
Simpel interieur , maar je komt voor het eten , en dat is TOPPI
Nicole D.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2013
Eindelijk een sushitent in Breda die niet een all you can eat vreetschuur is. De verse producten zorgen ervoor dat het eten zaaaalig is! I.t.t tot bij de beschrijving op deze site, kun je hier tegenwoordig ook gewoon in het restaurant eten en is het niet alleen afhaal of catering. De aankleding is nog wat basic, maar je zit hier prima.
De bediening mag wel wat sneller. Soms leken we wel vergeten. En wat eigenlijk ook een must is, is dat even wordt herhaald wat er voor je neergezet wordt.
Maar al met al is het eten hier zo ontzettend lekker dat de minpunten bijzaak zijn.
Anita S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2013
Voor het eerst hier wat gegeten. Onder de indruk van de sushi's: de Ura (met tonijn), Sake en Mukaro zijn aanraders. Gewoon echt lekker! Bestelling klaar maken duurde niet lang. Eten (de sushis)'zijn mooi op temperatuur en smaak komt goed uit. Restaurantje is verder een eenvoudige ruimte, stijlvol en modern ingericht. Persoonlijke bediening met blik in de keuken.

Cees B.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2013
Mede gebaseerd op de recensies eens bij Toppi Sushi langsgeweest om sushi af te halen. Aan de buitenkant rijd je het pand zomaar voorbij, maar als je eenmaal binnen bent, wacht de lekkerste sushi en sashimi op je. Veel smaak en vers bereid. Gewoonweg top!
Eveline K.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2013
Echt verse sushi, heerlijk klaar gemaakt.
Zeer persoonlijke service door eigenaar en zijn vrouw.
Decor is erg eenvoudig en staat niet tot zijn recht, maar laat je vooral hier niet door afschrikken
Arno V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2013
Vriendelijke bediening en heerlijke sushi, wat mij betreft de beste van Breda! Ook veel vriendelijker geprijsd dan degene in het Ginneken.