Topoli

Nieuwe Ebbingestraat 67 9712 NG Groningen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Topoli

Helemaal klaar voor het ontdekken van nieuwe gerechten en een smaakvolle keuken? Probeer een Perzisch diner, bestaande uit de meest opwindende gerechten vanuit heel Iran bijeengebracht in dit restaurant. Traditionele gerechten met een vleugje Westers, al blijven de karakteristieke smaken en bereidingswijze je verbluffen. Smaken uit alle delen van Iran met de zo opvallende gastvrijheid van het Midden Oosten. Kom genieten, ontdekken en laat je overtuigen door deze bijzondere keuken

Meer informatie over restaurant Topoli

Maandag gesloten
Dinsdag 16.30 - 21.00 uur
Woensdag t/m zaterdag 16.30 - 22.00 uur
Zondag 16.30 - 21.00 uur

• Bar , Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant Topoli

Tanja T.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Heerlijk eten, gevarieerde en verrassende kaart en erg vriendelijke bediening en eigenaren. Lastig om te kiezen uit zoveel lekkers, we komen zeker weer terug.
Henk K.
Dingena V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
We hebben hier super lekker en gezellig met ons gezin gegeten!

Glutenvrij eten kun je hier ook heel goed aangezien ze bijna geen gluten in hun eten verwerken.
Trees F.
Dick P.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Heerlijk eten en weer eens wat anders ook. De Perzische keuken was ons onbekend. Bijzonder vriendelijk personeel. Hier staat service hoog in het vaandel. Absolute aanrader en met de AH Restaurantactie aantrekkelijk geprijsd.
Janet B.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Heerlijk gegeten, super vriendelijke mensen daar!
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Hele aardige bediening. Prima gerechten. Redelijk geprijsd..
Noor S.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Heerlijk gegeten bij restaurant Topoli. Ontzettend aardige mensen, maar vooral erg goede en bijzondere gerechten. Zeker voor herhaling vatbaar!
M.R. V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Heerlijk eten en prima bediening
frits K.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
'n waar genot.. ???? ????
Mirre T.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Heerlijk gegeten en leuke bediening, hier komen we zeker terug. Heerlijk gegrild vlees en lekker zelfgemaakt ijs na.
LHUijS .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Heerlijk gegeten, gerechten lijken met liefde te zijn te bereid.
Vriendelijke bediening, prima prijs/kwaliteitverhouding. Echt een aanrader.
Sulaiman S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Uiterst goed, lekker en Heeeerlijk restaurant. Het eten is goed, service is top en de gastheer loyaal als altijd.
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
De ontvangst is vriendelijk, je krijgt een menukaart voorgeschoteld waarop een 3 gangenmenu wordt aangeboden voor 24,90 als je verder leest dan moet je allerlei meerprijzen betalen voor de 3 gangen, tot een meer prijs van 9 euries, laat maar. Ik kies voor 2 spiesen van kalf en lam, een soort gehaktspiesen die me doet denken aan een frikandel uit een wafelijzer op een spies. Ik vraag me af hoeveel procent vlees deze gehakt spiesen bevatten. gelukkig waren de bijgerechten wel okay. Op het nagerecht hebben we bijna een uur moeten wachten, blijkbaar waren ze het vergeten en zo druk was het niet. Na de vraag hoe lang het nog ging duren kwamen ze als vergoeding met een 1 of ander smerig zoet drankje aan, last time.
tjerk B.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Zeer vriendelijke eigenaar en prettig personeel. De menukaart was wat verwarrend qua prijzen en meerprijzen. Het eten was heerlijk.
ketelleeuw .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Gerechten waren uitstekend, alleen voor de meeste gerechten moest een meerpijs worden betaald.
De inrichting is niet overdreven en heel rustig.
Jan J.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Aangenaam verrassend deze Perzische (keuken) parel. Mooie gerechten, kruiden en smaken. We deelden de 'Kashke Bademjan', fijne ragout van gebraden aubergine en 'kashk'. Een heerlijk zacht gerechtje wat de smaakpapillen betoverde. Zelf had ik de gestoofde lamsbout met Baghali Polo (rijst met tuinbonen en dille), heerlijk mals vlees en een verassende smaaksensatie met de rijst, tuinbonen en dille. De jus van de lamsbout werd er apart bij geserveerd en gaf extra smaak aan het geheel. Mijn disgenote had Khoreshte Bademjan, gemarineerde kip met aubergine in tomatensaus. Lekker, zeer smaakvol en de kip was erg mals aldus haar commentaar. Helaas kunnen we niet meer zoveel eten en moesten we het huisgemaakt Perzisch saffraan-roomijs met stukjes pistache voor een volgende keer bewaren. We sloten af met een prima espresso.
De gastvrijheid en bescheidenheid voelden als een warme deken. Knusse sfeer in dit (familie)bedrijf? Moeder in de keuken en zoon in de bediening? We komen zeker nog een keer terug!
FoodyKid V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
We werden erg hartelijk ontvangen en goed geholpen bij de keuzes op de menukaart die we niet kenden. Ik had bij de reservering online een glutenallergie aangegeven en er werd vrijwel direct al naar gevraagd om aan te kunnen geven welke gerechten wel en niet geschikt waren. We vonden de kwartel als voorgerecht het lekkerst. De kip bij het hoofdgerecht was wat droog. De bijgerechten waren van goede hoeveelheid. We kregen ons eten zelfs niet op, ondanks dat we flink door hebben zitten eten (en ik ben een grote eter!), dus honger leiden zul je hier niet ;)
Lekker veel keus. Bij de meesten gerechten wel een toeslag op de 3-gangenmenuprijs.

Zeker een aanrader!
Hanneke J.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
De gerechten waren heel erg lekker dankzij al die kruiden die er in verwerkt waren.
Al de mij bekende kruiden op een manier bereid waar ik zelf geen kennis van heb.
Een aanrader
Rineke V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
We kregen een heerlijke keuze uit de kaart aangeboden. Alle gerechten waren erg smakelijk. Uitschieters waren de kwartel (voorgerecht) en het taartje van bladerdeeg met paddestoelen, van een ongekende verfijning. De zoon des huizes bediende ons zeer voorkomend en vriendelijk.