Topoli

Nieuwe Ebbingestraat 67 9712 NG Groningen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Topoli

Helemaal klaar voor het ontdekken van nieuwe gerechten en een smaakvolle keuken? Probeer een Perzisch diner, bestaande uit de meest opwindende gerechten vanuit heel Iran bijeengebracht in dit restaurant. Traditionele gerechten met een vleugje Westers, al blijven de karakteristieke smaken en bereidingswijze je verbluffen. Smaken uit alle delen van Iran met de zo opvallende gastvrijheid van het Midden Oosten. Kom genieten, ontdekken en laat je overtuigen door deze bijzondere keuken

Meer informatie over restaurant Topoli

Maandag gesloten
Dinsdag 16.30 - 21.00 uur
Woensdag t/m zaterdag 16.30 - 22.00 uur
Zondag 16.30 - 21.00 uur

• Bar , Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant Topoli

P. V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2019
Kennismaking met Topoli in kader van AH restaurantactie. We komen zeker terug.
Hepie H.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2019
Heerlijk gegeten, uitstekende service. Prima prijs-kwaliteitverhouding. Een echte aanrader!
Janneke E.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2019
Lekker gegeten in een sfeervolle omgeving en met fijne bediening.
Bas D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Zeer lekker eten en aardige bediening! Kan wel duurder uitvallen door meerprijs bij gerechten bij het aangeboden 3-gangen menu.
Ilonka S.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Heerlijk gegeten en verrast met deze voor ons onbekende keuken! Er wordt goed gekookt, mijn flinterdunne ossenhaas vroeg ik roodgebakken en die kreeg ik ook precies zo. Fijn dat een kok op dit vlak goed weet wat hij/zij doet. Bediening is heel attent en voorkomend, maar niet irritant. Heerlijk avondje, we gaan er zeker weer eens eten.
Tom B.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Super leuke bediening, en echt lokaal ambachtelijke keuken. Dat zie je ook doordat er veel Iraniërs komen eten. Hierdoor hangt er een exotische sfeer. De mensen zijn bovendien heel vriendelijk en gastvrij. Wij hebben genoten, en komen zeker nog eens terug!!
MHA W.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Henny L.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
Ik schrijf nooit recensies maar dit was fantastisch! Hele lieve bediening, heeft gelijk in de gaten als je iets nodig hebt, de gangen volgden in perfect tempo op elkaar en het eten was heerlijk!!!! De smaken en geuren.. Wauw! Van voorgerecht tot nagerecht echt vingers afgelikt.
Rebecca D.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Leuk restaurant, lekker eten, goede service, voor herhaling vatbaar!
Irith D.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Heerlijk gegeten! We kwamen hier terecht met de ah bonnen. We konden uit de hele kaart kiezen (ruim aanbod met voor ons veel onbekende gerechten en daarom zo leuk). Voor sommige gerechten betaal je een kleine meerprijs. De bediening was uiterst vriendelijk. We komen hier vast nog eens terug!
Anneke E.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Heerlijk gegeten in een prettige sfeer.
Joost D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Prima gegeten. Kennelijk was 1 van de bediening niet in zo'n goede bui.
A V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Heerlijk gegeten en een prettige bediening. Aanrader!
Marja S.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Het eten vonden we erg lekker en zeker de moeite waard. Betaalbaar ook dankzij de restaurant actie. We komen zeker een keer terug.
Personeel was vriendelijk. Qua inrichting vond ik het wat minder. Met name de akoestiek. Maar het eten maakt dit meer dan goed:)
Eric L.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Via Ah restaurant actie. Lekker gevarieerd drie gangen menu voor een schappelijke prijs. Fijne bediening in een sfeervol restaurant.
Neda B.
Heerlijk gegeten
Vriendelijke mensen
Marlies V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Fantastisch met liefde bereid eten en heel aardige bediening. Erg gevarieerde kaart , met heerlijk vlees maar ook voor vegetariërs heerlijk eten. Proef het huisgemaakte ijs!
MLZ-rn R.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Heerlijk gegeten bij Topoli. Gezellige huiskamer-achtige sfeer, heel aardige bediening, warm. De gerechten kwamen snel, wij hoefden helemaal niet lang te wachten en het eten was heerlijk! De linzensoep lekker pittig en precies zoals 'mama' het maakt. Verschillende gerechten van vis tot vlees, met lekkere rijst en groenten. Wij hebben een top avond gehad en komen zeker terug!
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Maak kennis met een verrassende Midden Oosten keuken van goede kwaliteit. Leuk informeel restaurant met heerlijke Iraanse gerechten. Goede presentatie, de borden waren mooi verzorgd opgemaakt. De bediening was gastvrij, hartelijk en kundig. De wijnkaart is erg beperkt, maar dat is niet vreemd in deze cultuur. De wachttijden waren wel wat lang, er was deze avond een grote groep gasten die waarschijnlijk veel tijd van de keuken vergde. De groep zorgde ook veel lawaai, maar het was wel een gezellig schouwspel.
Erg lekker gegeten voor niet te veel geld.
Erik W.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2018
Uitstekend gegeten met de AH-restaurant actie. Heerlijke mixed grill. Goed gekruid; verse ingrediënten en vriendelijke personeel. Enige minpuntje was dat de kruidenboter keihard was (uit de diepvries ?).