Topoli

Nieuwe Ebbingestraat 67 9712 NG Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Topoli

Helemaal klaar voor het ontdekken van nieuwe gerechten en een smaakvolle keuken? Probeer een Perzisch diner, bestaande uit de meest opwindende gerechten vanuit heel Iran bijeengebracht in dit restaurant. Traditionele gerechten met een vleugje Westers, al blijven de karakteristieke smaken en bereidingswijze je verbluffen. Smaken uit alle delen van Iran met de zo opvallende gastvrijheid van het Midden Oosten. Kom genieten, ontdekken en laat je overtuigen door deze bijzondere keuken

Meer informatie over restaurant Topoli

Maandag gesloten
Dinsdag 16.30 - 21.00 uur
Woensdag t/m zaterdag 16.30 - 22.00 uur
Zondag 16.30 - 21.00 uur

• Bar , Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant Topoli

FoodyKid .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Hanneke J.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
De gerechten waren heel erg lekker dankzij al die kruiden die er in verwerkt waren.
Al de mij bekende kruiden op een manier bereid waar ik zelf geen kennis van heb.
Een aanrader
HHH2016 H.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Hier zijn de Perzische gerechten smaakvoller dan in het huidige Iran.
Bram D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Een heerlijke linzensoep, en een voortreffelijke kalkoen-granaatappel-stoof. De kaart is wel wat meer richting klassieke vlees-rijst-combinaties opgeschoven (die er overigens goed uitzien), maar kies vooral iets spannends!
E K.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Voor het eerst hier geweest. Goede ontvangst, goede service en heerlijk gegeten. Zeker een aanrader!
Martin H.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Leuk om met een 'andere' kaart kennis te maken. De bediening was top. Het eten erg lekker. Over de AH-actie werd direct duidelijkheid geboden. Je krijgt gewoon €24,95 korting. Ik vind wel dat je over heel veel gerechten een meerprijs moest betalen waardoor de rekening toch nog wel aardig op liep maar zeker de moeite waard om kennis te maken met Topoli!
Hendrik B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Zachte nieuwe smaken ontdekt. Verse producten. Zeer vriendelijke bediening. Gezien de kwaliteit en vriendelijke sfeer had het best wat drukker mogen zijn.
Max R.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Heerlijk gegeten in dit familierestaurant. Gepassioneerde mensen die hun vak verstaan.
A. K.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Onze eerste kennismaking met de Iraanse keuken, lekkere soep en ook een smakelijk nagerecht. Hoofdgerecht viel tegen, we hadden twee gehakt- en twee kipspiezen (zonder spies). Het gehakt smaakte sponzig en was flauw van smaak, het kippenvlees was gortdroog. Bijlagen verder goed maar het vlees is toch een hoofdonderdeel van een maaltijd. We wilden eerst het toetje overslaan maar bij het afrekenen bleek dat dan de AH-korting niet gold. Dus weer terug naar ons tafeltje. Dit had de ober ook wel even kunnen melden, zo druk was het niet. Redelijk lange wachttijd. We hadden er meer van verwacht.
Gaby S.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Je wordt er altijd goed ontvangen, huiselijke sfeer en het eten is fantastisch.
Karl S.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Een verrassende menukaart met veel mij onbekende gerechten.
Heel anders gekruid dan de keukens rondom Perziē.
Zal er zeker nog eens neerstrijken.
Ivo V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Lekker eten, mooi gekruid, veel gebruik van saffraan. Bijgerechten hadden iets leuker gekund. Goede service. Inrichting was niet heel bijzonder maar dat vind ik persoonlijk niet erg belangrijk.
Rosanne V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Je moet even geduld hebben, want alles wordt vers bereid, maar het is het driedubbel waard!
Annet M.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
De gerechten werden te snel achter elkaar geserveerd. Wij stonden na anderhalf uur alweer buiten na een driegangenmenu. Tevens is de menulijst misleidend. Er werd gezegd dat een driegangenmenu vanaf 24,95 is als je daarvoor kiest. Maar bij praktisch elk gerecht stond naast de basisprijs ook een meerprijs van enkele euro's als je voor de 3 gangenmenu ging.
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Leuke avond gehad. Lekker eten. Mooi verzorgd. Vriendelijke bediening. Goed advies bij keuze gerechten.
Greet M.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Gezellig druk, met een grote groep in het midden van het restaurant. Daarom moesten we in het begin soms even wachten. Lekker gegeten, goede porties, vis ietsje te gaar maar nog steeds goed. Erg vriendelijk personeel. Leuk ingericht met een gezellige sfeer. Aanrader!
A.J. S.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Al vaak zijn wij met een AH-bon bij verschillende restaurants in Groningen wezen eten. Bijna altijd had ik het idee dat de menuprijs hiervoor was verhoogd om zo de "korting" te kunnen geven. Hier niet, hier kregen we echte korting. Veel belangrijker is dat het eten echt lekker was. Vooraf hadden wij een soep, de tweede van het menu. De naam is niet uit te spreken maar was erg lekker. Als hoofdgerecht een keer iets met gehakt en een keer een stoofpotje, allemaal lekker. Na het saffraan-ijs, verwacht geen roomijs met een smaakje maar echt bijzonder ijs. Bij het eten hadden we een fles sauvignon blanc uit Frankrijk gekozen, een erg lekkere wijn. Al met al een aanrader.
Anna B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Heerlijk gegeten bij Topoli. We waren aangename verrast door de gezelligheid, de hartelijke bediening en het heerlijke eten waarbij niet alleen het smaakvolle vlees maat ook de bijgerechten erg lekker waren. We komen zeker terug.
Marja W.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Afgaande op de andere recensies hier gaan eten met mijn man en vader. Dat is absoluut niet tegengevallen. De ober was zeer vriendelijk en bediende ons snel en netjes. Er lag een kaart met verschillende bieren, maar helaas geen kaart met andere dranken. De ober kon ons echter precies vertellen wat er te bestellen was. Het eten zelf was heerlijk. Hoewel ik niet zo van geitenkaas houd, heb ik toch het voorgerecht met aubergine en yoghurt (wat iets naar geitenkaas zou smaken) genomen, en het was erg goed, en subtiel. De anderen waren over hun gerechten, voor- en hoofd-, ook zeer tevreden. Helaas was voor het toetje de perentaart op, maar daar waren we uiteindelijk niet rouwig om, want het ijs met saffraan en pistachenoten was zalig. Nog nooit zoiets geproefd. Hier komen we zeker weer, want er stond nog veel meer lekkers op de menukaart.
Lars V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Heerlijk eten en heel vriendelijke bediening!