Topoli

Nieuwe Ebbingestraat 67 9712 NG Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Topoli

Helemaal klaar voor het ontdekken van nieuwe gerechten en een smaakvolle keuken? Probeer een Perzisch diner, bestaande uit de meest opwindende gerechten vanuit heel Iran bijeengebracht in dit restaurant. Traditionele gerechten met een vleugje Westers, al blijven de karakteristieke smaken en bereidingswijze je verbluffen. Smaken uit alle delen van Iran met de zo opvallende gastvrijheid van het Midden Oosten. Kom genieten, ontdekken en laat je overtuigen door deze bijzondere keuken

Meer informatie over restaurant Topoli

Maandag gesloten
Dinsdag 16.30 - 21.00 uur
Woensdag t/m zaterdag 16.30 - 22.00 uur
Zondag 16.30 - 21.00 uur

• Bar , Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant Topoli

LHUijS .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Heerlijk gegeten, gerechten lijken met liefde te zijn te bereid.
Vriendelijke bediening, prima prijs/kwaliteitverhouding. Echt een aanrader.
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
De ontvangst is vriendelijk, je krijgt een menukaart voorgeschoteld waarop een 3 gangenmenu wordt aangeboden voor 24,90 als je verder leest dan moet je allerlei meerprijzen betalen voor de 3 gangen, tot een meer prijs van 9 euries, laat maar. Ik kies voor 2 spiesen van kalf en lam, een soort gehaktspiesen die me doet denken aan een frikandel uit een wafelijzer op een spies. Ik vraag me af hoeveel procent vlees deze gehakt spiesen bevatten. gelukkig waren de bijgerechten wel okay. Op het nagerecht hebben we bijna een uur moeten wachten, blijkbaar waren ze het vergeten en zo druk was het niet. Na de vraag hoe lang het nog ging duren kwamen ze als vergoeding met een 1 of ander smerig zoet drankje aan, last time.
tjerk B.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Zeer vriendelijke eigenaar en prettig personeel. De menukaart was wat verwarrend qua prijzen en meerprijzen. Het eten was heerlijk.
ketelleeuw .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Gerechten waren uitstekend, alleen voor de meeste gerechten moest een meerpijs worden betaald.
De inrichting is niet overdreven en heel rustig.
Jan J.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Aangenaam verrassend deze Perzische (keuken) parel. Mooie gerechten, kruiden en smaken. We deelden de 'Kashke Bademjan', fijne ragout van gebraden aubergine en 'kashk'. Een heerlijk zacht gerechtje wat de smaakpapillen betoverde. Zelf had ik de gestoofde lamsbout met Baghali Polo (rijst met tuinbonen en dille), heerlijk mals vlees en een verassende smaaksensatie met de rijst, tuinbonen en dille. De jus van de lamsbout werd er apart bij geserveerd en gaf extra smaak aan het geheel. Mijn disgenote had Khoreshte Bademjan, gemarineerde kip met aubergine in tomatensaus. Lekker, zeer smaakvol en de kip was erg mals aldus haar commentaar. Helaas kunnen we niet meer zoveel eten en moesten we het huisgemaakt Perzisch saffraan-roomijs met stukjes pistache voor een volgende keer bewaren. We sloten af met een prima espresso.
De gastvrijheid en bescheidenheid voelden als een warme deken. Knusse sfeer in dit (familie)bedrijf? Moeder in de keuken en zoon in de bediening? We komen zeker nog een keer terug!
FoodyKid .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
We werden erg hartelijk ontvangen en goed geholpen bij de keuzes op de menukaart die we niet kenden. Ik had bij de reservering online een glutenallergie aangegeven en er werd vrijwel direct al naar gevraagd om aan te kunnen geven welke gerechten wel en niet geschikt waren. We vonden de kwartel als voorgerecht het lekkerst. De kip bij het hoofdgerecht was wat droog. De bijgerechten waren van goede hoeveelheid. We kregen ons eten zelfs niet op, ondanks dat we flink door hebben zitten eten (en ik ben een grote eter!), dus honger leiden zul je hier niet ;)
Lekker veel keus. Bij de meesten gerechten wel een toeslag op de 3-gangenmenuprijs.

Zeker een aanrader!
Hanneke J.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
De gerechten waren heel erg lekker dankzij al die kruiden die er in verwerkt waren.
Al de mij bekende kruiden op een manier bereid waar ik zelf geen kennis van heb.
Een aanrader
Rineke V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
We kregen een heerlijke keuze uit de kaart aangeboden. Alle gerechten waren erg smakelijk. Uitschieters waren de kwartel (voorgerecht) en het taartje van bladerdeeg met paddestoelen, van een ongekende verfijning. De zoon des huizes bediende ons zeer voorkomend en vriendelijk.
HHH2016 H.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Hier zijn de Perzische gerechten smaakvoller dan in het huidige Iran.
Bram D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Een heerlijke linzensoep, en een voortreffelijke kalkoen-granaatappel-stoof. De kaart is wel wat meer richting klassieke vlees-rijst-combinaties opgeschoven (die er overigens goed uitzien), maar kies vooral iets spannends!
E K.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Voor het eerst hier geweest. Goede ontvangst, goede service en heerlijk gegeten. Zeker een aanrader!
Martin H.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Leuk om met een 'andere' kaart kennis te maken. De bediening was top. Het eten erg lekker. Over de AH-actie werd direct duidelijkheid geboden. Je krijgt gewoon €24,95 korting. Ik vind wel dat je over heel veel gerechten een meerprijs moest betalen waardoor de rekening toch nog wel aardig op liep maar zeker de moeite waard om kennis te maken met Topoli!
Hendrik B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Zachte nieuwe smaken ontdekt. Verse producten. Zeer vriendelijke bediening. Gezien de kwaliteit en vriendelijke sfeer had het best wat drukker mogen zijn.
Max R.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Heerlijk gegeten in dit familierestaurant. Gepassioneerde mensen die hun vak verstaan.
A. K.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Onze eerste kennismaking met de Iraanse keuken, lekkere soep en ook een smakelijk nagerecht. Hoofdgerecht viel tegen, we hadden twee gehakt- en twee kipspiezen (zonder spies). Het gehakt smaakte sponzig en was flauw van smaak, het kippenvlees was gortdroog. Bijlagen verder goed maar het vlees is toch een hoofdonderdeel van een maaltijd. We wilden eerst het toetje overslaan maar bij het afrekenen bleek dat dan de AH-korting niet gold. Dus weer terug naar ons tafeltje. Dit had de ober ook wel even kunnen melden, zo druk was het niet. Redelijk lange wachttijd. We hadden er meer van verwacht.
Gaby S.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Je wordt er altijd goed ontvangen, huiselijke sfeer en het eten is fantastisch.
Karl S.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Een verrassende menukaart met veel mij onbekende gerechten.
Heel anders gekruid dan de keukens rondom Perziē.
Zal er zeker nog eens neerstrijken.
Ivo V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Lekker eten, mooi gekruid, veel gebruik van saffraan. Bijgerechten hadden iets leuker gekund. Goede service. Inrichting was niet heel bijzonder maar dat vind ik persoonlijk niet erg belangrijk.
Rosanne V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Je moet even geduld hebben, want alles wordt vers bereid, maar het is het driedubbel waard!
Annet M.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
De gerechten werden te snel achter elkaar geserveerd. Wij stonden na anderhalf uur alweer buiten na een driegangenmenu. Tevens is de menulijst misleidend. Er werd gezegd dat een driegangenmenu vanaf 24,95 is als je daarvoor kiest. Maar bij praktisch elk gerecht stond naast de basisprijs ook een meerprijs van enkele euro's als je voor de 3 gangenmenu ging.