Topkapi

Lange Leidsedwarsstraat 371 1017 NG Amsterdam Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

40% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

40% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Topkapi

Als in een sprookje

Midden in het bruisende uitgaanshart van Amsterdam schuilt dit mooie restaurant. De inrichting van Topkapi zou zo uit een sprookje van duizend-en-één-nacht kunnen komen. De kaart is een mix van allerlei typische Arabische gerechtjes, zoals falafel, lamsvlees en diverse soepen. Perfecte start voor een avondje uit!

Meer informatie over restaurant Topkapi

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 03:00

• Amex , Pin
  • Af te huren
7,2

Jouw recensie over het restaurant Topkapi

Lenie R.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
De airco stond hoog aan waardoor wij het koud hadden. Ons eten was daardoor snel afgekoeld.
Sheila R.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2018
Ontvangst was niet verwelkomend, eten kwam niet tegelijkertijd aan tafel, extra bestellingen worden niet aangemoedigd net als tegemoetkomingen niet, andere gasten kwamen meer voor de waterpijp dan het eten, dure thee van 5 EURO word wel aangemoedigd bij het desert. Kortom dit is meer een shisha lounge dan een restaurant, ik kom hier zeker ook niet meer terug.
Ilse K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Gebruik gemaakt van restaurantactie AH, konden uit alles kiezen qua 3-gangen. eten was lekker, duurde wel lang tussen de gangen, dus als je haast hebt even aangeven. Minder was de nederlandse schlagermuziek die aanstond, later kwam er meer arabische muziek en smaakte het eten ook gelijk nog beter ;). Is toch meer de sfeer die je verwacht en wilt bij een Arabisch restaurant. Er zaten veel mensen waterpijp te roken, maar niet perse heel storend tijdens het eten. De tajine kofte was erg lekker!
Marlieke O.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Hele aparte tent. Komt een beetje over dat ze het eten er bij zijn gaan doen maar dat het eigenlijk een uitgaansgelegenheid is. Alle komt een beetje viezig en knullig over. Prima avond gehad maar zou niet terug gaan voor wat je er betaald en wat je krijgt. Ondanks dat we ah actie hadden vond ik de prijs aan de hoge kant.
De tafel van E.C V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Hier met een vriend gegeten. Er bleek een nieuwe kaart te zijn,waardoor we niet alles konden bestellen. Dus geen mazza's,wat we graag wilden als hoofdgerecht, wel 1 als vooraf. Mixed grill nam mijn vriend, ik had lamstajine. Het vlees was van beide gerechten voortreffelijk! De tajine had wel voor 2 pers. gekund,was echter alleen vlees en flatbread. Miste echt groenten of salade. Dessert simpel,maar voldoende. De inrichting was wel sfeervol maar alles leek wat achterstallig onderhoud te hebben. Ronde tafelblad plakte aan alle kanten, alles zag er wat smoezelig en niet schoon uit. Er zaten een paar mensen waterpijp te roken, geen andere eters en de (voor Arabisch restaurant ongebruikelijk) nederlandstalige muziek werd nóg harder gezet. Op verzoek iets zachter. Kortom: Wel lekker gegeten,maar niet om voor terug te komen.
Tjeerd L.
we wilden matses eten en dat was niet mogelijk met onze actie (kortingsactie ah). Het eten was goed en smaakte prima. Een punt van aandacht is de leuke inrichting, origineel, maar met de Franse slag onderhouden. Tape op de deurklinken.
Michaela M.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Heerlijke eten, we hadden kalf tajine en zalm met friet en salade. Beide waren heerlijk. En als toetje is hun baklava zeker een aanrader,
Anouk D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Het eten is lekker maar niet heel divers. Wij hadden allebei een andere salade besteld en het enige verschil was dat er bij de een drie stukken feta waren toegevoegd t.o.v. de andere. Bij het hoofdgerecht kwam opnieuw dezelfde salade terug.
Bediening is vriendelijk maar gaat soms wat knullig. Onze tafel buiten was bijvoorbeeld wat wiebelig en daar wilde de bediening iets aan doen om het ons comfortabeler te maken. Hij kwam terug met een stukje karton en het verzoek of we het zelf onder de tafelpoot wilden leggen. Werkt perfect natuurlijk, maar we hebben er wel goed om gelachen!
Flora T.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Inrichting is verouderd en zeker niet zo sfeervol als op de foto. Bediening is traag en vergeetachtig. Vreemd dat er geen couscous op de kaart staat. De tajine lam bestond uit een stuk gestoofd flauw lamsvlees zonder groenten of salade, alleen met wat Turks slap (fabrieks)brood erbij. De lamskebab was goed, maar het gerecht werd teniet gedaan door de slappe friet en dito sla. Dit is meer n Arabische snackbar dan een restaurant, jammer.
Therese H.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Lekker gegeten, beetje typische bediening, niet bijzonder vriendelijk. Er worden waterpijpen geroken in het restaurant. Prijs-kwaliteit was dik in orde omdat we gebruik maakten van de 50% aanbieding.
Lieke V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Tapas is op zich lekker, maar vooral heel veel vlees. Keuze uit lekkere groente gerechten mist.
Anke K.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Lekker gegeten, vriendelijk bediening. Leuke inrichting. Helaas zaten we net lekker na te genieten met een waterpijp, toen het 10 uur was, en de muziek keihard ging, en van kwaad tot erger ging. Frans Bauer leidde de SlamFM muziek in. Een aanrader als je van deze muziek bent, of als je zo wijs bent om om 10 uur weg te wezen.
Marc T.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
er worden behoorlijk wat waterpijpen gerookt in het restaurant, lifemuziek met versterking maakt ieder tafelgesprek onmogelijk
soufiane E.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
leuke sfeer, mooi ingericht. aardige bediening.
Sabine K.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Leuke avondje gehad lekker gegeten
Hala K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Een warme welkom, goed ontvangen en er hing een heerlijk sfeertje. Daarbij leuk personeel en ook nog eens heerlijk gegeten! Zeker een aanrader!
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Vriendelijk en behulpzaam personeel, Beperkte menukaart (hetgeen de kwaliteit ten goede kan komen). Sfeervolle inrichting. Het werd drukker naarmate het later werd. We komen nog eens terug.
amsterdam ..
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Eerst kreeg ik een menulijst waarin staat dat ze couscous hebben, terwijl ze dat helemaal niet hebben. Daarna ben ik toch maar voor de lamstajine gegaan . Ik krijg een mega stuk draden vlees met daarnaast niks erbij. smakeloos is het en de kruiden smaken naar zand. Dat geef je een hond niet eens te eten! Ik heb zo vaak tajine elders gegeten, maar dit overtreft alles. Je krijgt werkelijk troep voor je geld. Waardeloos! Dit is meer een voor de show restaurant, Ik Heb alles laten staan en heb daarna maar een tostie gegeten thuis.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We hebben lekker gegeten en vinden dit een leuk restaurant om nog eens te komen.
Opmerking: Bij de hoofdmenu 's zou ook een compleet vega-menu kunnen komen. Nu hebben we als vegetarieirs iets samengesteld in overleg maar eigenlijk niet helemaal genoeg.
Zeker wanneer je met de kaarten van ah, 2 voor de prijs van 1 komt is dat lastig kiezen.
De vegagerechten waren wel lekker maar iets te weinig als hoofdgerecht.
De Arabische salade smaakte heel goed.
YdV D.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Voorgerechten erg lekker. Na 21.00 uur werd er live gezongen waardoor je elkaar niet meer kan verstaan.
Annelore D.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Wij hebben hier met de AH actie gegeten. De inrichting binnen was volledig in stijl, heel mooi. De tafel naast ons rookte shisha dus dat was minder fijn tijdens het eten. Een van de 2 voorgerechten was lekker, andere niet. Hoofdgerechten(tajine kip en lam) waren heerlijk, maar het nagerecht liet ten wensen over.. Ook de service en het naast de tafel wachten tot het bord leeg was was vervelend.