Topkapi

Lange Leidsedwarsstraat 371 1017 NG Amsterdam Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

-30% op de Rekening

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Topkapi

Als in een sprookje

Midden in het bruisende uitgaanshart van Amsterdam schuilt dit mooie restaurant. De inrichting van Topkapi zou zo uit een sprookje van duizend-en-één-nacht kunnen komen. De kaart is een mix van allerlei typische Arabische gerechtjes, zoals falafel, lamsvlees en diverse soepen. Perfecte start voor een avondje uit!

Meer informatie over restaurant Topkapi

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 03:00

• Amex , Pin
  • Af te huren
7,2

Jouw recensie over het restaurant Topkapi

Marlieke O.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Hele aparte tent. Komt een beetje over dat ze het eten er bij zijn gaan doen maar dat het eigenlijk een uitgaansgelegenheid is. Alle komt een beetje viezig en knullig over. Prima avond gehad maar zou niet terug gaan voor wat je er betaald en wat je krijgt. Ondanks dat we ah actie hadden vond ik de prijs aan de hoge kant.
Tjeerd L.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
we wilden matses eten en dat was niet mogelijk met onze actie (kortingsactie ah). Het eten was goed en smaakte prima. Een punt van aandacht is de leuke inrichting, origineel, maar met de Franse slag onderhouden. Tape op de deurklinken.
Michaela M.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Heerlijke eten, we hadden kalf tajine en zalm met friet en salade. Beide waren heerlijk. En als toetje is hun baklava zeker een aanrader,
Anouk D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Het eten is lekker maar niet heel divers. Wij hadden allebei een andere salade besteld en het enige verschil was dat er bij de een drie stukken feta waren toegevoegd t.o.v. de andere. Bij het hoofdgerecht kwam opnieuw dezelfde salade terug.
Bediening is vriendelijk maar gaat soms wat knullig. Onze tafel buiten was bijvoorbeeld wat wiebelig en daar wilde de bediening iets aan doen om het ons comfortabeler te maken. Hij kwam terug met een stukje karton en het verzoek of we het zelf onder de tafelpoot wilden leggen. Werkt perfect natuurlijk, maar we hebben er wel goed om gelachen!
Flora T.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Inrichting is verouderd en zeker niet zo sfeervol als op de foto. Bediening is traag en vergeetachtig. Vreemd dat er geen couscous op de kaart staat. De tajine lam bestond uit een stuk gestoofd flauw lamsvlees zonder groenten of salade, alleen met wat Turks slap (fabrieks)brood erbij. De lamskebab was goed, maar het gerecht werd teniet gedaan door de slappe friet en dito sla. Dit is meer n Arabische snackbar dan een restaurant, jammer.
Therese H.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Lekker gegeten, beetje typische bediening, niet bijzonder vriendelijk. Er worden waterpijpen geroken in het restaurant. Prijs-kwaliteit was dik in orde omdat we gebruik maakten van de 50% aanbieding.
Lieke V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Tapas is op zich lekker, maar vooral heel veel vlees. Keuze uit lekkere groente gerechten mist.
Anke K.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Lekker gegeten, vriendelijk bediening. Leuke inrichting. Helaas zaten we net lekker na te genieten met een waterpijp, toen het 10 uur was, en de muziek keihard ging, en van kwaad tot erger ging. Frans Bauer leidde de SlamFM muziek in. Een aanrader als je van deze muziek bent, of als je zo wijs bent om om 10 uur weg te wezen.
Marc T.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
er worden behoorlijk wat waterpijpen gerookt in het restaurant, lifemuziek met versterking maakt ieder tafelgesprek onmogelijk
soufiane E.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
leuke sfeer, mooi ingericht. aardige bediening.
Sabine K.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Leuke avondje gehad lekker gegeten
Hala K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Een warme welkom, goed ontvangen en er hing een heerlijk sfeertje. Daarbij leuk personeel en ook nog eens heerlijk gegeten! Zeker een aanrader!
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Vriendelijk en behulpzaam personeel, Beperkte menukaart (hetgeen de kwaliteit ten goede kan komen). Sfeervolle inrichting. Het werd drukker naarmate het later werd. We komen nog eens terug.
amsterdam ..
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Eerst kreeg ik een menulijst waarin staat dat ze couscous hebben, terwijl ze dat helemaal niet hebben. Daarna ben ik toch maar voor de lamstajine gegaan . Ik krijg een mega stuk draden vlees met daarnaast niks erbij. smakeloos is het en de kruiden smaken naar zand. Dat geef je een hond niet eens te eten! Ik heb zo vaak tajine elders gegeten, maar dit overtreft alles. Je krijgt werkelijk troep voor je geld. Waardeloos! Dit is meer een voor de show restaurant, Ik Heb alles laten staan en heb daarna maar een tostie gegeten thuis.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We hebben lekker gegeten en vinden dit een leuk restaurant om nog eens te komen.
Opmerking: Bij de hoofdmenu 's zou ook een compleet vega-menu kunnen komen. Nu hebben we als vegetarieirs iets samengesteld in overleg maar eigenlijk niet helemaal genoeg.
Zeker wanneer je met de kaarten van ah, 2 voor de prijs van 1 komt is dat lastig kiezen.
De vegagerechten waren wel lekker maar iets te weinig als hoofdgerecht.
De Arabische salade smaakte heel goed.
YdV D.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Voorgerechten erg lekker. Na 21.00 uur werd er live gezongen waardoor je elkaar niet meer kan verstaan.
Annelore B.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Wij hebben hier met de AH actie gegeten. De inrichting binnen was volledig in stijl, heel mooi. De tafel naast ons rookte shisha dus dat was minder fijn tijdens het eten. Een van de 2 voorgerechten was lekker, andere niet. Hoofdgerechten(tajine kip en lam) waren heerlijk, maar het nagerecht liet ten wensen over.. Ook de service en het naast de tafel wachten tot het bord leeg was was vervelend.
Faiza W.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Een paar foutjes met de bestelling. Ze waren wel vriendelijk en hebben ook gelijk excuses aangeboden. Reservering stond ook niet in het systeem. Eten: vlees was taai en meeste gerechten van de menukaart hadden ze niet.
Patricia L.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
De service kon beter. De ober kwam ongeïnteresseerd over. Uitserveren was gehaast en slordig (eigen bord moeten aanpakken, wijnglas aan het drinkgedeelte vasthouden). De tajine kip was erg teleurstellend, de zalm daarentegen was heerlijk. De tafels zijn erg laag, wat waarschijnlijk voor veel gasten zou resulteren in een pijnlijke rug. Wij zouden hier niet nog een keer eten.
Elizabeth P.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
We kregen eerst koude tapas, dit bleek een goede keuze van de vriendelijke gastheer te zijn. De verschillende tapenades hadden een zachte textuur met een subtiele smaak....bv de tomaattapenade met walnoten, beetje pittig en overheerlijk, nog nooit zoiets gegeten...zelfgemaakt zei hij ...kan niet anders dan met liefde gemaakt..we mochten daarna 4 warme gerechtjes uitkiezen.....de gegrilde kalfsribjes..zo verfijnd van smaak! We hebben dit met een grouponnetje gedaan...
Drink er hun muntthee bij en je bent helemaal arabisch!
Er wordt met milde yoghurt gewerkt, gezond! Geen opgeblazen buik als je voor deze mix kiest met de muntthee ofcourse!
Ingericht als in duizend in één nacht, ik vond de instrumebtale buikdansmuziek goed erbij passen, die moderne arabische house mag van mij achterwege blijven..

Voor herhaling vatbaar!
Elizabeth