Topkapi Sense Restaurant

7,1
7,1
Samsamy .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
De humus was geweldig ...de couscous is beter dan in Marokko zelf De Shisha is heerlijk en de personeel super vriendelijk topkai we komen snel weer terug
Chahidtalhi .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Vooraf gereserveerd. Bij binnenkomt ontving niemand ons. We hebben zowat 10 minuten staan zwerven bij de ingang eer er iemand naar ons kwam. Vervolgens duurde het ontiegelijk lang voordat we werden bediend. Serveerders in kwestie hadden geen oog voor ons en liepen bij bestelling meteen door. Daarnaast was het 'ramadanmenu' bestaande uit harde dadels, redelijke soep en een koude lamsgerecht teleurstellend en zelfs rampzalig te noemen. Daarbovenop kwam ook nog eens dat de borden na het eten veels te lang bleven staan. Kortom niet mijn geld waard en al zeker geen aanbeveling.
Beste Chahidtalhi,

Hartelijk bedankt voor je bezoek aan Restaurant Topkapi.
Wat vervelend dat je een nare ervaring hebt gehad bij ons.

Is het mogelijk om je recensie nogmaals per mail naar ons te sturen via info@topkapi-scheveningen.nl ?

Wij hopen je alsnog een keer te mogen verwelkomen bij Topkapi.

Met vriendelijke groet,

Nathalie
Topkapi Scheveningen
Hendrikv .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Het was een drukke avond, ook was er een buikdanseres. Gezellige sfeer, alleen moesten we na 22.00 uur dubbel prijs betalen en dat wisten we niet. Ook was het eten niet wat we verwacht hadden en daarom viel het erg tegen.
Jacques-NR22 .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Wij hebben weer heerlijk gegeten dit keer gekozen voor schaal voorgerechten en hoofdgerechten
alles uitstekend op smaak echt een aanrader en ook de prijs waarbij de 2e pers ook nog eens 50% korting krijgt. En als dessert een grote schaal vers fruit grandioos. Jammer dat je voor een fles 750 CC water € 6,- euro moet betalen, maar dat maakt de korting op het eten weer in evenwicht.
Wat ook grandioos is dat je om de hoek in de parkeergarage kunt staan en je in het restaurant een uitrijkaart krijgt. Wij komen hier zeker terug.
Jammer dat de gastheren vrij laat reageerden als je wilde bestellen of afrekenen, dat was het enige minpunt van een grandioos mooie avond
Houdin P.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Heel leuk restaurant/lounge. De bediening en decor is echt top, de sfeer vind ik ook erg fijn. Het eten is mooi opgediend en smaakt bijna allemaal erg lekker. Ik kom hier zeker nog vaker om lekker een drankje te doen of om te eten.
Arjen V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Hadden gereserveerd voor 8 personen .
Gezellig met de kinderen eten en daarna naar een bruiloft .
Na 15 minuten begon er een groep van ca. 20 personen een feestje ofzo , wat zeer luidruchtig was en een entertainer zeer plat en vulgaire grappen ging maken waarop aanwezige klanten zeker niet van gediend waren !
Wij besloten na een drankje ook maar een andere tent te zoeken , dit gezegd tegen het personeel die zelf er ook niet blij mee waren en voor ons een plekje vrij maakten in de serre, wat uiteindelijk heel gezellig was .
Ik vind dat het professioneel en naar tevredenheid opgelost is en daarvoor onze hartelijke dank !!!!
Beste Arjen,

Hartelijk bedankt voor je recensie. Fijn dat jullie alsnog een leuke avond hebben gehad.
Savoera J.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Met 1ste paasdag met de familie hier gegeten. Goed ontvangen, eten was lekker.. Best veel... Je krijgt dus waar voor je geld. Drinken zelf vind ik aan de dure kant. Maar ja gezien de locatie, naast het Kurhaus. Zal het daaraan liggen? Wij hebben gewacht op de buikdanseres, helaas deze niet om 19:00 uur gezien. Zou hier wel zeker teruggaan.
Bedankt voor je positieve recensie. Fijn om te horen dat alles naar wens was.
Ik ga navraag doen bij de bedrijfsleider wat betreft de buikdanseres. Hopelijk mogen wij je binnenkort weer verwelkomen in ons restaurant.
Arnold V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Onze keuze viel op het Verwenmenu voor 2 personen dat bestaat uit 2 gangen. Omdat wij bestelden voor 20.00 uur werd een reductie van 50% toegepast voor de 2e persoon. Als 1e een schaal met overheerlijke voorgerechten met o.a. garnalen, inktvis, Turkse pizza, falafel, tonijnsalade, humus en knoflook-/komkommersalade. Daarna een schitterende schaal met een combinatie van hoofdgerechten bestaande uit o.a. vis, kip, lamsvlees couscous, zilvervliesrijst, aardappelpuree en een salade van verse groenten aangevuld met dadels en vijgen. Niet alleen uitstekend qua smaak maar ook voor wat betreft de hoeveelheid zeer ruim bemeten porties. De inrichting van het restaurant is echt erg mooi oriëntaals te noemen, waarbij wij ook nog eens "getrakteerd" werden op een bijbehorende voorstelling van een buikdanseres. De bediening doet hierbij ook nog alle moeite om het ons volledig naar de zin te maken. De term Verwenmenu is wat ons betreft dan ook zeer zeker van toepassing op deze avond bij Topkapi.
Bedankt voor je positieve recensie. Goed om te horen dat alles gesmaakt heeft en het personeel bijgedragen heeft aan een geslaagde avond uit. Hopelijk mogen wij je nog een keer verwelkomen in het restaurant.
Felirh .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Op de website van Topkapi staat het volgende vermeld. Mezze Menu ‘All You Can Eat’ € 28,95
inclusief bioscoopkaartje voor maar € 3,-
Maak een wereldreis met een heerlijk drie gangenmenu; bestaande uit een palet van voorgerechten, hoofdgerechten en aansluitend een grand dessert. De eerste bediende wist niet waar ik het over had en zou het navragen. De ander kwam zo een tien minuten later en noemde het menu op. Uiteindelijk na het hoofdgerecht kwam weer een bediende en vertelde dat het bioscoop kaartje ipv van het grand dessert was. Met andere woorden het personeel weet niet eens wat ze verkopen en wat er op hun website staat.
Rodne T.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Omdat we tussen Kerst en Oud en Nieuw even in Scheveningen waren en zin hadden in wat afwijkend voedsel stapten we binnen bij Topkapi. De ruim opgezette tent heeft een soort duizend en 1 nacht ambiance met verschillende Oosterse lampen boven de tafels en fluwelen stoelbekleding. Toch wil het, misschien door de grote ruimte en het soms nogal felle licht boven de tafels niet echt gezellig worden. De bediening is niet onvriendelijk, maar maakt bepaald geen overdreven geinteresseerde indruk. Gerechten worden zonder nadere uitleg op tafel gegooid, borden bij het voorgerecht moesten we zelf maar regelen en waarom het twintig minuten moet duren voordat de gevraagde rekening komt is raadselachtig. Het eten (Noord Afrikaans en Turksachtig) is alleszins redelijk. We namen het tweegangen verrassingsmenu, wat bestaat uit tweemaal verschillende gerechtjes. Zowel qua smaak als qua hoeveelheid was het in orde, hoewel de presentatie wel wat beter kon. En zoals gezegd hadden we bij een aantal gerechten absoluut geen idee wat we aan het eten waren en werd het (noodzakelijke) brood en de borden bij het voorgerecht en het bestek bij het hoofdgerecht vergeten. Het kostte de nodige moeite de bediening te bereiken om dit te herstellen. Al met al geen reden om dit bezoek te herhalen.
Marian S.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Wij hebben op 1e kerstdag bij Topkapi gegeten. Wij zaten in het gedeelte waar vuur aan tafel was. Het was gezellig, de bediening was vrolijk en snel, het eten was heerlijk. De prijs kwaliteit verhouding is redelijk. Wij vonden het net aan de prijzige kant. We waren met z'n tweeen 85 euro kwijt. Door de Parkeerdeal van Topkapi bij het Scheveningse badhuis waren we wel minder parkeergeld kwijt voor 4 uur. Een aanrader is nog wat kleine Turkse hapjes mee te nemen!
Lous77 .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Ik vond de bediening belachelijk traag. De prijzen voor drank zoals een klein flesje water werd er ruim €4,20 betaald. De bediening reageert agressief ivm taalbarrière. Er werd 3 uur gewacht op het dessert en het toppunt: het was een verjaardagsfeest en dit was Topkapi vergeten. Ze hanteren verschillende prijzen voor hetzelfde product. De doelgroep na 22 uur zijn voornamelijk louche mensen. Ik ga er nooit meer heen en als zelfstandig ondernemer raadt ik dit restaurant geen enkele zakelijke relatie aan!!!
Jan_Meijer .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Met een groep van 12 bij Topkapi gegeten. Iedereen heeft goed gegeten, er gingen alleen lege borden terug. Service was ook goed en attent. Soms wat spraakverwarring, maar dat mag de pret niet drukken. De tent zat behoorlijk vol, en dat gaf een goede sfeer samen met de muziek en een buikdanseres. We zaten op de eerste rang. Ik kreeg daardoor een soort vakantiegevoel, net alsof je ergens in een Oosters land was. Een aantal van mijn eetgenoten vonden het echt een 'belevenis', en dat was positief bedoeld. Ik kom zeker nog wel eens terug.
Mahsa K.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Afgelopen zaterdag met mijn vriend bij Topkapie gegeten. Wat een tegenvaller! Het begon met een redelijk lekker voorgerecht en eindigde met een vreselijk vis/vlees mixgrill als hoofdgerecht. Zelfs mijn broertje van 17 jaar kan dit maken alleen lekker en smaakvol! Als nagerecht voor twee krijg je een bordje met slagroom en verschillende soorten oude baklava die niet te eten waren. Even als hoofdgerecht erg duur, weinig en gewoon weg niet smakelijk. Dit was voor ons de eerste keer en tevens ook de laatste keer!
Marieke G.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Met z'n vieren hier gaan eten, sfeer sloot perfect aan bij de keuken. We hadden van tevoren al gezien dat de kaart aardig aan de prijs was, maar daar kan je dan rekening mee houden. Ik vroeg een glaasje water, er vanuit gaande gewoon kraanwater. Dan valt het vies tegen dat je opeens 2,60 moet neerleggen omdat je een 'spa blauw' hebt gekregen.

We hadden de hummus als voorgerecht; niet echt bijzonder.
Alle vier een ander hoofdgerecht; lam was lekker, steak medium was lekker, dorade gevuld met garnalen was lekker maar mocht wat meer garnalen bevatten en de zalm was lekker. De lam had een bolletje rijst erbij, de andere gerechten 1 aardappel in 4 parten gesneden: niet echt vullend helaas....
Twee dame blanches en twee mango-ijs als nagerecht. Dame blanche was heerlijk, mango-ijs was écht mango en geen mango-smaakstof.

Zo rond 19.30 kregen we bijna een hartverzakking door de keiharde muziek voor de buikdanseres. Het zag er leuk uit maar had voor ons niet gehoeven.
Toen wij er waren was er binnen ook een vrijgezellenfeestje bezig, inclusief buikdansles. Het is dat wij buiten konden eten met het weer, anders hadden we hier dus last van gehad; van de muziek, van de belletjes aan de rokjes en de ronddraaiende glitterende discobal.
Je hebt hier ook de mogelijkheid om aan de waterpijp te gaan. Geen probleem, hoort bij dit gedeelte van de wereld. Maar voor mij blijft het roken en dan moet je dit dus niet binnen mogen doen.
Het terras moet ook even opnieuw bestraat worden, zelfs het personeel gaat telkens bijna onderuit door de gaten en kuilen.

Naderhand pas de recenties gelezen en had dit beter van tevoren kunnen doen: na 22.00 hogere prijzen?! Dit staat NERGENS aangegeven op de kaart. Schandalig. Voor mij hoeft het niet meer.
Miriam01 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2015
Wat een kuttent. Zitten alleen maar louche lui op het terras en het eten was niet zoals dit op de kaart omschreven, veel karige namelijk. Daarbij waren de helft van onze gerechten op, maar kwamen ze dit pas na 3 kwartier melden. Ons brood werd geleverd na een uur zonder hummus, want deze was ook op. Erg slecht qua service en kwaliteit eten.
Freerk V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
Zondag 12 juli hebben wij heerlijk gegeten in restaurant Topkapi. Het was zeer rustig en we werden snel geholpen. Het drie gangen verrassingsmenu was meer dan genoeg en smaakte prima. De bediening was zeer correct en obers heel vriendelijk. Toen we afrekenden vertelden we dat we nog mooi de laatste trein om thuis te komen, konden halen. Belangstellend werd gevraagd waar we vandaan kwamen. Aan één ober moesten we uitleggen waar Franeker ligt, een andere was er al eens geweest het het Planetarium gezien. De laatste zou graag in Friesland willen wonen. Al met al zeer geslaagd.
Babayigit .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Bij binnenkomst kreeg je gauw al een prettig gevoel. Zag er luxe uit, mooie decoratie. De prijzen waren best hoog, maar goed. Dan verwacht ik ook wat voor m'n geld. Maar jammer genoeg was ik zeer teleurgesteld. We namen plaats aan tafel, er werd netjes drank aangeboden. Vervolgens ons bestelling geplaats. Na kwartier Linzensoep besteld, maar er werd harira geserveerd. Geen probleem. Vervolgens na ruim half uur kwam eindelijk onze mixgril aan. Wat een teleurstelling was dat. Betaal ik €30 voor iets, waarvan het bord maar voor de helft is gevuld. Kon wel 3 borden eten. Maar was echt niet van plan om €90 ervoor te betalen. Jammer genoeg zonder gevulde maag naar de kassa gelopen om af te rekenen. Nadat we hadden afgerekend, onderweg naar huis kwamen we erachter dat de betaalde rekening helemaal niet klopte. 3 drankjes gedronken. 2x sinas voor€5,20, 1x sinas €4,10. Klopt voor geen meter. Dus hierbij een hint, controleer je rekening voordat je iets betaalt! Na zo een grote teleurstelling, terwijl je van zo een restaurant meer kan verwachten heb ik restaurant topkapi een officiele kruisje geven.
Goedemiddag Babayigit, wat vervelend om te lezen dat uw een nare ervaring heeft gehad bij Restaurant Topkapi. Vanaf 22:00 uur hanteren wij een entertainment prijs vandaar dat de prijs voor de Sinas hoger was. Hierbij worden de prijzen voor de dranken verhoogd met € 1,50 per consumptie.
Wij hopen u in de toekomst als nog een keer te mogen verwelkomen en dan kunnen wij u laten zien hoe de service eigenlijk hoort te zijn bij ons.
Rac L.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
Wij waren gisteren met vijf man naar Topkapi geweest. Wij hebben lekker gegeten en de bediening was uitstekend. Complimenten aan onze Palestijnse gastheer. Al met al een top avond. Bedankt voor de gezellig sfeer en tot een volgende keer.
Groet, Rachid namens de club.
Devoted .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
op zaterdagavond voor de tweede keer gegeten bij topkapi.de vorige keer was het ietsje beter.
maar dat komt door de drukte. al met al lekker gegeten. 3 gangen menu met diverse soorten vlees .
was goed en genoeg. de sfeer is uitstekend.