Topkapi Sense Restaurant

- High Tea 12:00 - 16:00

Jouw recensie over het restaurant Topkapi Sense Restaurant

Dennis N.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Het eten was heerlijk en echt van goede kwaliteit. De voorgerechten waren smaakvol en divers. Het hoofdgerecht was perfect maar na een special voorgerecht menu zat ik aardig vol. De sfeer was even leuk rond 19:00 kwam er een buikdanseres en was na 10/15 minuten weg en de muziek was vervolgens na de show een tijdje uitgezet waardoor sfeer wat minder was. Maar na 30 minuten ongeveer was er weer muziek. De bediening was heel vriendelijk en behulpzaam !
Roegsana .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Heerlijk gegeten, bediening was goed! Ik had een etentje georganiseerd voor 9 personen. Iedereen was erg tevreden en komt graag terug! Parkeerkaart ook erg handig.
Bastiaan W.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Normaliter schrijf ik geen recensie, omdat ik mijzelf niet als een expert zie. Ik ben makkelijk tevreden met het eten en het komt bijna nooit voor dat ik ontevreden ben over de service. Ik wou in eerste instantie ook geen recensie schrijven, maar wat Topkapi Sense in Den Haag betreft zou ik graag een en het ander voor toekomstige potentiële klanten duidelijk willen maken.

Gereserveerd voor 10 personen kwamen wij rond 20:30 aan bij Topkapi. Ik vind het binnen gezellig eruit zien en bediening is ook aardig. Voordat we überhaupt iets hebben gedronken of gegeten zaten op 1,5 meter afstand een groep jongeren waterpijp te roken. Gedurende het eten roken we dus voedsel gemixt met waterpijp rook.

Het duurde even voordat wij onze bestellingen voor ons kregen. Het voorgerecht was lekker. Jammer dat voor 10 man maar 8 garnalen, hummus, speciale yoghurt, 8 loempias en komkommer en tomaat samen met brood als voorgerecht wordt gegeven. Dit was natuurlijk meteen na 5 minuten op.

<een halfuur later>

We hebben helaas niet allemaal van de garnalen en loempia's kunnen proeven dus we hoopten er op dat de hoofdgerecht ons wel zal vullen. Vol verwachting zagen we de bediening richting ons tafel lopen. Tada! Eindelijk ons hoofdgerecht! We kregen twee grote borden voor 10 man, en je raad het al, weer enorm weinig. Dit was zelfs zo weinig dat wij er van uit gingen dat we nog twee borden aan hoofdgerecht zouden krijgen, maar tevergeefs. We stonden blijkbaar te wachten op ons toetje.

Om even te beschrijven wat we als hoofdgerecht kregen: Vier soorten rijst, 2 hele vissen, 3 soorten kip en köfte. Dat delen door 10 kom je mooi op heel weinig rijst uit, alleen het staartje van een vis, een kippenbout en één hele köfte. Ohja, wij vroegen er extra brood bij zodat het nog een tikkeltje meer werd.

Toetje was wel rijk gevuld voor 10 man (sarcastisch)! 8 Baklavas in totaal, 8 kleine koekjes die je bij de turkse bakker om de hoek kan halen, en 2 aarbeiden door de helft gesneden, WAUW. En ohja niet te vergeten een klodder slagroom. Letterlijk afschuwelijk.

Ondanks dat wij aangaven bij de bediening dat wij dit niet goed vonden en dat ze dit eigenlijk niet konden maken konden zij (na bespreking met manager) niks anders er van maken. Dat werd dus elders verder eten.

Om tot zover samen te vatten, het was niet waard om voor deze smaak, geur en hoeveelheid buiten te eten. Service was redelijk goed, maar het duurde wel lang. Als ik na een restaurant ga wil ik wel met een volle buik de deur uit. In Topkapi Sense heb ik meer calorieën verbrand dan dat ik binnen heb gekregen.

En dan nog iets wat ik nog nóóit heb meegemaakt. We waren hier met 10 man om een verjaardag van een vriend te vieren. Redelijk chagrijnig waren we aan het bespreken waar we hierna zullen eten. Terwijl wij dit aan het doen waren is blijkbaar een vriend van mij langs de balie gegaan om te vragen of ze iets kleins zouden hebben voor de jarige Job. Drie minuten later komt een kwark-taart <die je zelf kan maken als je bij de Albert Heijn een mix haalt> ons kant op. Dit herstelt natuurlijk weer alles! Althans, dat dachten wij. Tot dat wij 45 euro extra moesten betalen voor een kwark taart die ik zelf (iemand die niet kan koken) ook had kunnen maken.

We betaalden per persoon 43-45 euro en hebben weinig gedronken. Hiernaast betaalden we 15 euro per persoon bij een ander restaurant om de hoek om tóch zonder honger naar huis te gaan.
Linda Z.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Het eten is aan de dure kant we hadden een mixed vis twee personen 45€ betere prijs kwaliteit was 30€ geweest nagerechten te simpel voor de prijs en tot schrik na 22:00 uur alle drankje 1,50€ duurder de prijs is veel te hoog voor wat je krijg tot overmaat van ramp word wijn besteld om 20:00 uur volgens de kaart 27,50€ na tien uur aangeslagen voor 29€ dus dit was een eenmalig bezoek met een dure kater dit restaurant plukt je kaal na 22:00 uur ik heb met 4 personen echt beter gegeten dan hier voor minder dan de betaalde 249€
Yvonne G.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Na een fiasco bij Oceans hier heerlijk een uitgebreide gegrilde visschotel gegeten. Erg leuke en snelle bediening! Gezellige oosterse muziek op de achtergrond en als entertainment een buikdanseres. Gelukkig heeft Topkapi onze avond gered!
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Als voorgloeier op het optreden van Harrie Jekkers in het circus theater bij Topkapi gegeten tezamen met mijn dochter Was op een maandagavond dus gelukkig geen muziek :) Voorgerecht was uitgebreid met een mix van vlees goed gekruid maar zeker niet teveel van het goede en wat vegetarische aanvullingen
Hoofd gerecht kogelbiefstuk uitstekend van samenstelling en garing terwijl mijn dochter de Sultan liet flauw vallen ( vegetarisch gerecht ) Gecombineerd met prima bediening dus een goed begin van de avond die met het opteredn van Harrie nog een goed vervolg kreeg
Samsamy .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
De humus was geweldig ...de couscous is beter dan in Marokko zelf De Shisha is heerlijk en de personeel super vriendelijk topkai we komen snel weer terug
ChahidT .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Vooraf gereserveerd. Bij binnenkomt ontving niemand ons. We hebben zowat 10 minuten staan zwerven bij de ingang eer er iemand naar ons kwam. Vervolgens duurde het ontiegelijk lang voordat we werden bediend. Serveerders in kwestie hadden geen oog voor ons en liepen bij bestelling meteen door. Daarnaast was het 'ramadanmenu' bestaande uit harde dadels, redelijke soep en een koude lamsgerecht teleurstellend en zelfs rampzalig te noemen. Daarbovenop kwam ook nog eens dat de borden na het eten veels te lang bleven staan. Kortom niet mijn geld waard en al zeker geen aanbeveling.
Beste Chahidtalhi,

Hartelijk bedankt voor je bezoek aan Restaurant Topkapi.
Wat vervelend dat je een nare ervaring hebt gehad bij ons.

Is het mogelijk om je recensie nogmaals per mail naar ons te sturen via info@topkapi-scheveningen.nl ?

Wij hopen je alsnog een keer te mogen verwelkomen bij Topkapi.

Met vriendelijke groet,

Nathalie
Topkapi Scheveningen
hendrikv .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Het was een drukke avond, ook was er een buikdanseres. Gezellige sfeer, alleen moesten we na 22.00 uur dubbel prijs betalen en dat wisten we niet. Ook was het eten niet wat we verwacht hadden en daarom viel het erg tegen.
Jacques-NR22 .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Wij hebben weer heerlijk gegeten dit keer gekozen voor schaal voorgerechten en hoofdgerechten
alles uitstekend op smaak echt een aanrader en ook de prijs waarbij de 2e pers ook nog eens 50% korting krijgt. En als dessert een grote schaal vers fruit grandioos. Jammer dat je voor een fles 750 CC water € 6,- euro moet betalen, maar dat maakt de korting op het eten weer in evenwicht.
Wat ook grandioos is dat je om de hoek in de parkeergarage kunt staan en je in het restaurant een uitrijkaart krijgt. Wij komen hier zeker terug.
Jammer dat de gastheren vrij laat reageerden als je wilde bestellen of afrekenen, dat was het enige minpunt van een grandioos mooie avond
Houdin P.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Heel leuk restaurant/lounge. De bediening en decor is echt top, de sfeer vind ik ook erg fijn. Het eten is mooi opgediend en smaakt bijna allemaal erg lekker. Ik kom hier zeker nog vaker om lekker een drankje te doen of om te eten.
Arjen V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Hadden gereserveerd voor 8 personen .
Gezellig met de kinderen eten en daarna naar een bruiloft .
Na 15 minuten begon er een groep van ca. 20 personen een feestje ofzo , wat zeer luidruchtig was en een entertainer zeer plat en vulgaire grappen ging maken waarop aanwezige klanten zeker niet van gediend waren !
Wij besloten na een drankje ook maar een andere tent te zoeken , dit gezegd tegen het personeel die zelf er ook niet blij mee waren en voor ons een plekje vrij maakten in de serre, wat uiteindelijk heel gezellig was .
Ik vind dat het professioneel en naar tevredenheid opgelost is en daarvoor onze hartelijke dank !!!!
Beste Arjen,

Hartelijk bedankt voor je recensie. Fijn dat jullie alsnog een leuke avond hebben gehad.
Savoera J.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Met 1ste paasdag met de familie hier gegeten. Goed ontvangen, eten was lekker.. Best veel... Je krijgt dus waar voor je geld. Drinken zelf vind ik aan de dure kant. Maar ja gezien de locatie, naast het Kurhaus. Zal het daaraan liggen? Wij hebben gewacht op de buikdanseres, helaas deze niet om 19:00 uur gezien. Zou hier wel zeker teruggaan.
Bedankt voor je positieve recensie. Fijn om te horen dat alles naar wens was.
Ik ga navraag doen bij de bedrijfsleider wat betreft de buikdanseres. Hopelijk mogen wij je binnenkort weer verwelkomen in ons restaurant.
Arnold V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Onze keuze viel op het Verwenmenu voor 2 personen dat bestaat uit 2 gangen. Omdat wij bestelden voor 20.00 uur werd een reductie van 50% toegepast voor de 2e persoon. Als 1e een schaal met overheerlijke voorgerechten met o.a. garnalen, inktvis, Turkse pizza, falafel, tonijnsalade, humus en knoflook-/komkommersalade. Daarna een schitterende schaal met een combinatie van hoofdgerechten bestaande uit o.a. vis, kip, lamsvlees couscous, zilvervliesrijst, aardappelpuree en een salade van verse groenten aangevuld met dadels en vijgen. Niet alleen uitstekend qua smaak maar ook voor wat betreft de hoeveelheid zeer ruim bemeten porties. De inrichting van het restaurant is echt erg mooi oriëntaals te noemen, waarbij wij ook nog eens "getrakteerd" werden op een bijbehorende voorstelling van een buikdanseres. De bediening doet hierbij ook nog alle moeite om het ons volledig naar de zin te maken. De term Verwenmenu is wat ons betreft dan ook zeer zeker van toepassing op deze avond bij Topkapi.
Bedankt voor je positieve recensie. Goed om te horen dat alles gesmaakt heeft en het personeel bijgedragen heeft aan een geslaagde avond uit. Hopelijk mogen wij je nog een keer verwelkomen in het restaurant.
Felirh .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Op de website van Topkapi staat het volgende vermeld. Mezze Menu ‘All You Can Eat’ € 28,95
inclusief bioscoopkaartje voor maar € 3,-
Maak een wereldreis met een heerlijk drie gangenmenu; bestaande uit een palet van voorgerechten, hoofdgerechten en aansluitend een grand dessert. De eerste bediende wist niet waar ik het over had en zou het navragen. De ander kwam zo een tien minuten later en noemde het menu op. Uiteindelijk na het hoofdgerecht kwam weer een bediende en vertelde dat het bioscoop kaartje ipv van het grand dessert was. Met andere woorden het personeel weet niet eens wat ze verkopen en wat er op hun website staat.
Rodne T.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Omdat we tussen Kerst en Oud en Nieuw even in Scheveningen waren en zin hadden in wat afwijkend voedsel stapten we binnen bij Topkapi. De ruim opgezette tent heeft een soort duizend en 1 nacht ambiance met verschillende Oosterse lampen boven de tafels en fluwelen stoelbekleding. Toch wil het, misschien door de grote ruimte en het soms nogal felle licht boven de tafels niet echt gezellig worden. De bediening is niet onvriendelijk, maar maakt bepaald geen overdreven geinteresseerde indruk. Gerechten worden zonder nadere uitleg op tafel gegooid, borden bij het voorgerecht moesten we zelf maar regelen en waarom het twintig minuten moet duren voordat de gevraagde rekening komt is raadselachtig. Het eten (Noord Afrikaans en Turksachtig) is alleszins redelijk. We namen het tweegangen verrassingsmenu, wat bestaat uit tweemaal verschillende gerechtjes. Zowel qua smaak als qua hoeveelheid was het in orde, hoewel de presentatie wel wat beter kon. En zoals gezegd hadden we bij een aantal gerechten absoluut geen idee wat we aan het eten waren en werd het (noodzakelijke) brood en de borden bij het voorgerecht en het bestek bij het hoofdgerecht vergeten. Het kostte de nodige moeite de bediening te bereiken om dit te herstellen. Al met al geen reden om dit bezoek te herhalen.
Marian S.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Wij hebben op 1e kerstdag bij Topkapi gegeten. Wij zaten in het gedeelte waar vuur aan tafel was. Het was gezellig, de bediening was vrolijk en snel, het eten was heerlijk. De prijs kwaliteit verhouding is redelijk. Wij vonden het net aan de prijzige kant. We waren met z'n tweeen 85 euro kwijt. Door de Parkeerdeal van Topkapi bij het Scheveningse badhuis waren we wel minder parkeergeld kwijt voor 4 uur. Een aanrader is nog wat kleine Turkse hapjes mee te nemen!
Lous77 .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Ik vond de bediening belachelijk traag. De prijzen voor drank zoals een klein flesje water werd er ruim €4,20 betaald. De bediening reageert agressief ivm taalbarrière. Er werd 3 uur gewacht op het dessert en het toppunt: het was een verjaardagsfeest en dit was Topkapi vergeten. Ze hanteren verschillende prijzen voor hetzelfde product. De doelgroep na 22 uur zijn voornamelijk louche mensen. Ik ga er nooit meer heen en als zelfstandig ondernemer raadt ik dit restaurant geen enkele zakelijke relatie aan!!!
Jan_Meijer .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Met een groep van 12 bij Topkapi gegeten. Iedereen heeft goed gegeten, er gingen alleen lege borden terug. Service was ook goed en attent. Soms wat spraakverwarring, maar dat mag de pret niet drukken. De tent zat behoorlijk vol, en dat gaf een goede sfeer samen met de muziek en een buikdanseres. We zaten op de eerste rang. Ik kreeg daardoor een soort vakantiegevoel, net alsof je ergens in een Oosters land was. Een aantal van mijn eetgenoten vonden het echt een 'belevenis', en dat was positief bedoeld. Ik kom zeker nog wel eens terug.
Mahsa K.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Afgelopen zaterdag met mijn vriend bij Topkapie gegeten. Wat een tegenvaller! Het begon met een redelijk lekker voorgerecht en eindigde met een vreselijk vis/vlees mixgrill als hoofdgerecht. Zelfs mijn broertje van 17 jaar kan dit maken alleen lekker en smaakvol! Als nagerecht voor twee krijg je een bordje met slagroom en verschillende soorten oude baklava die niet te eten waren. Even als hoofdgerecht erg duur, weinig en gewoon weg niet smakelijk. Dit was voor ons de eerste keer en tevens ook de laatste keer!