Top Exotic

Vijf Werelddelen 153 3071 PS Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Top Exotic

Marcia N.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Heerlijk eten, vooral de Bami/Nasi met verschillende vleesgerechten. Vooral de chauwsie en pittig rundvlees zijn heerlijk. Ook de 2 eigenaren waarvan de vrouw de bediening doet en de man staat te koken. Enigste nadeel wat ik kan noemen is dat je niet kan pinnen.
Iamalittlepiggy .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2015
Goed adresje om een surinaams broodje te halen of voor een overwerkmaaltijd. Lekkere tempeh! Zeer betaalbaar en degelijke kwaliteit.
Marco B.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2014
Simpele toko in Winkelcentrum Entrepot. Gastvrije, vriendelijke, en commerciële bediening!
Kipkerrie en pittig rund zijn onovertroffen. Veder nette prijzen en top prijs kwaliteit verhouding.

Ideaal om een lunch te halen, of een diner. Niet daar op eten, daar is het niet op ingericht, maar op product niveau top!
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2014
In de wat ongezellige winkelpassage kan je in dit Indonesisch eethuisje redelijk eten.
Bestellen aan de balie en je wensen qua eten duidelijk maken,dranken uit de koelkast pakken en dan eten. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Voor 8 euro een dagschotel.