TOP eten & drinken

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 22:00

• Catering
0109 .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Helemaal Toppie! Sfeer, eten, gastvrijheid(alsof je thuis bent) helemaal te gek!!!!! Ik heb zeker mijn favoriete plek gevonden!!! Jullie weten vanaf nu mij te vinden!! Ik ben bij TOP te Alkmaar!!
Francine L.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Goede locatie in het hartje van Alkmaar (tegenover de oude kerk) en je kan ook gemakkelijk parkeren met de auto. Er hangt een warme sfeer bij Top eten & drinken, zeer aangenaam! Heerlijk gegeten en de prijs en kwaliteitsverhouding is ook goed. Zeker een aanrader!
Shally W.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
TOP eten & drinken heeft een gezellige, warme uitstraling. Het eten heeft een goede prijs kwaliteitsverhouding. Bediening is erg vriendelijk.
Ronnieronaldo .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
We hadden onverwacht iets te vieren dus met 11 onverwacht bij Top Remco binnengevallen. En wij hebben gezellig en lekker gegeten. Eenvoudig maar goed. Gunstige prijzen en een topper in de bediening. Tel daarbij op het huiskamer gevoel en je etentje is geslaagd. En bij de afrekening denk je, daar kom ik vaker