Toost Drink and Dine

31-452051492

Meer informatie over restaurant Toost Drink and Dine

José .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Gisteren gegeten met vrienden bij Toost, Landgraaf.
We waren alle vier zeer te spreken over het viergangen menu, waarbij we zeer royale keuze hadden bij alle drie de gangen.
Het eten was erg lekker en de opmaak van de borden was geweldig.
Ook de bediening was, ondanks dat bijna alle tafels bezet waren, zeer attent en vlot.
Enige minpunt: geen tafelkleed, niet eens 'n placemat, terwijl het tafelblad beschadigd is en er kringen op zaten. Jammer. Deed toch wel afbreuk aan het geheel.
Ragazzo M.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2015
Super goed driegangen menu voor een zeer aantrekkelijke prijs (20 euro). Erg attente bediening, mooie wijnen ook tegen een schappelijke prijs.
René H.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2014
Kerstmenu op tweede kerstdag.
Voorgerechten en pastinaaksoep waren zeer goed, maar er had wel iets meer stokbrood bij gemogen.
Prima hoofdgerechten, zeer smakelijk. Ook dessert naar wens. Bij de koffie/thee mag wel iets meer lekkers (bonbon of koekjes) worden geserveerd. En op deze tafels mag met Kerst best een tafellaken voor de feestelijkheid.
Maar al met al tevreden, dat we voor Toost hebben gekozen dit jaar.
Ramonasven .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Nieuwe eigenaar van sfeer. Maar dit keer viel ons het eten tegen. Oké veel verwachten kun je ook niet voor 20 euro. De scampisalade was matig. Scampi had wel een rare smaak (alsof ze oud waren) hoofdgerecht met drie keer vis leek ons ook niet meer echt vers. Enige lekkere aan deze avond was het nagerecht van pannacotta. Jammer dat dit Restaurant geen indruk op ons kan maken.
Nicojamin .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Al tweemaal gaan eten bij Toost. Uitstekende kwaliteit tegen zeer nette prijs: 20 € voor een 3-gangenmenu! Prima carpaccio en scampisalade vooraf, beide keren vis van de dag, de laatste keer kabeljauwfilet. Perfecte cuisson, dat heeft deze kok vaker gedaan! Extra zonder bijbetaling: frietjes. Als dessert panna cotta. Goede wijnkaart tegen schappelijke prijzen. Grappa Nonnino. Een absolute aanrader!
Koen R.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Heerlijk gegeten: gegrilde tonijn met een salade (o.a. gele bietjes) en lekker brood vooraf. Als hoofdgerecht een trio van vis (alle drie goed bereid) met o.a. pastinaakpuree. Als dessert heb ik gekozen voor panna cotta met rood fruit. Dit was het menu van 20,-!!!
Zeer schappelijk geprijsd!

Toost zit in het pand waar vroeger Sfeer zat en de uitbater is de chefkok van een paar jaar terug: de menukaart en kwaliteit zijn weer op het oude hoge niveau. Het intereur is stevig aangepakt en oogt warm en modern. De service is prima. Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding!