Toost Drink and Dine

Meer informatie over restaurant Toost Drink and Dine

Jouw recensie over het restaurant Toost Drink and Dine

José .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Gisteren gegeten met vrienden bij Toost, Landgraaf.
We waren alle vier zeer te spreken over het viergangen menu, waarbij we zeer royale keuze hadden bij alle drie de gangen.
Het eten was erg lekker en de opmaak van de borden was geweldig.
Ook de bediening was, ondanks dat bijna alle tafels bezet waren, zeer attent en vlot.
Enige minpunt: geen tafelkleed, niet eens 'n placemat, terwijl het tafelblad beschadigd is en er kringen op zaten. Jammer. Deed toch wel afbreuk aan het geheel.
Ragazzo M.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2015
Super goed driegangen menu voor een zeer aantrekkelijke prijs (20 euro). Erg attente bediening, mooie wijnen ook tegen een schappelijke prijs.
René H.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2014
Kerstmenu op tweede kerstdag.
Voorgerechten en pastinaaksoep waren zeer goed, maar er had wel iets meer stokbrood bij gemogen.
Prima hoofdgerechten, zeer smakelijk. Ook dessert naar wens. Bij de koffie/thee mag wel iets meer lekkers (bonbon of koekjes) worden geserveerd. En op deze tafels mag met Kerst best een tafellaken voor de feestelijkheid.
Maar al met al tevreden, dat we voor Toost hebben gekozen dit jaar.
ramonasven .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Nieuwe eigenaar van sfeer. Maar dit keer viel ons het eten tegen. Oké veel verwachten kun je ook niet voor 20 euro. De scampisalade was matig. Scampi had wel een rare smaak (alsof ze oud waren) hoofdgerecht met drie keer vis leek ons ook niet meer echt vers. Enige lekkere aan deze avond was het nagerecht van pannacotta. Jammer dat dit Restaurant geen indruk op ons kan maken.