Toost Bar-Kitchen

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Toost Bar-Kitchen

Originaliteit is de kern

Aan het mooie Spaarne ligt dit kleine, knusse zaakje. Het aantal (in tussengerecht- formaat) gerechten op basis van vlees, vis of vega is eerlijk verdeeld. Zo staan de volgende opties op het menu: tonijn op wakame, eend met truffel en stroperige kaasfondue. De kleurige bloemen, het malen van eigen koffiebonen en de zwarte sterren-muur geven blijk van originaliteit en gezelligheid. Tevens exclusief af te huren!

Meer informatie over restaurant Toost Bar-Kitchen

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren

Jouw recensie over het restaurant Toost Bar-Kitchen

Winifred D.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Wat hebben wij een gezellige avond gehad leuke ontvangst goede uitleg en proeven van de wijn allemaal jonge hard werkende mensen echt een aanrader verzorgde borden verrassende smaken echt een feestje op het bord.
Goede sfeer zeker onderling echt een super team!
Guido A.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Gezellige avond, met heerlijk eten en diverse wijntjes. Een aanrader!! Dank Mannen!!
Eline V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Een heel hartelijk welkom met een persoonlijke begroeting! Begonnen met heerlijke amuse gevolgd door nog 3 gerechten, die we van de kaart kozen. Allemaal verfijnd en zeer goed van smaak. Goede wijn erbij! Klein restaurant en dat maakt t gezellig en knus. Aanrader!
Pien V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Heerlijk gegeten en geamuseerd bij de chefs-table! En natuurlijk mega goede adviezen gekregen over het eten en welke wijn daarbij past. Bedankt voor de fijne avond ????????
Esther K.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Verassende gerechten met goede bijpassende wijn
Annemieke W.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Eten is lekker en het concept is leuk, maar qua akoestiek is het redelijk lawaaiig. Vooral als aan de tafel naast je een brallende makelaar op leeftijd zit.
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Zeer goed eten, er wordt goed rekening gehouden mer allergieën/wensen.
Sjoerd V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2018
Zeer lekker gegeten en erg goed geholpen
Michel E.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Heerlijk gegeten. Mooie gerechten allen in grootte van een voorgerecht. Vooral de ontvangst en manier waarop je bediend werd was leuk. Jonge keukenbrigade die lekker eten op tafel zette! Enige minpuntje is het geluid binnen wat moeilijk weg kan wat goede gesprekken soms lastig maakt. Wel voor herhaling vatbaar.
B.J. M.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Zeer de moeite waard om hier te gaan eten. Verrassingsmenu is echt aan te raden. Kwaliteit van het eten is heel goed en mooi opgemaakt. Toost Bar-Kitchen heeft mijn verwachtingen overtroffen en mij dus aangenaam verrast.
KJ G.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Heerlijk gegeten en gedronken, vriendelijke bediening en koks in de open keuken.
In verband met de kleine ruimte en harde afwerkingen is de akoestiek storend slecht. Dat was eigenlijk het enige nadeel
Leon M.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Met hoge verwachtigingen dit restaurant geboekt. Bediening was TOP maar daar was dan ook alles mee gezegd. Eten (verrassingsmenu) was een flop, meerder gerechten gingen retour keuken. De wijn was aan de dure kant en de huiswijn, was dit predikaat zeker niet waard. Voor ons allen de eerste keer, maar helaas ook de laatste keer! Haarlem heeft beter te bieden dan Toost!
Daniëlle D.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Gezellig pand, heerlijk eten, mooi opgemaakt bord, goede bediening.
Kirsten V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Wat een aangename verrassing is Toost. Begonnen met een lekker italiaans biertje van de tap lieten we ons verder verrassen door de chef en onze gastheer. Kiezen was te lastig met zoveel mooie kleine gerechten op de kaart. Eerste gerecht, Carpaccio van pompoen was echt super lekker en werd een feestje met de mooie wijn die erbij kwam. Heerlijk gegeten en het dessert was echt goddelijk met de dessertwijn.Laat je zeker verrassen door een wijnarrangement als je hier gaat eten. Een absolute aanrader!
Laurien W.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Heerlijk eten, divers en van goede kwaliteit. Service was top, gezellige gastheer die lekkere en bijpassende wijnen bij de diverse gerechten uitkoos.
De tafel van Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Heerlijke, feestelijke gerechten en vriendelijke bediening
Marian K.
Heerlijk gegeten! Gastheer had veel verstand van zaken!
Maakte een gezellig praatje en was zeer vriendelijk!
Marga K.
Bijzonder culinaire gerechten met een prachtige opmaak.
De mensen die er werken hebben echt verstand van voedsel en drank en denken met hun gasten mee
Lenny F.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
erg lekker gegeten, gezellige ontvangst en bediening, Super fijn.
wel ietwat kleine porties, maar ik ben een grote eter.
Mickey M.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Wat een ongelofelijk slechte ervaring. We hebben 4 uur lang moeten zitten voor 3 mini gerechtjes, kwaliteit was redelijk ondermaats maar de service was echt dramatisch. De jongen die ons gisteravond bediende had er ook echt geen zin in. Blijf dan lekker thuis!
Edwin W.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Zeer goed eten, lekkere bijpassende wijnen bij de gangen
Jaenine V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Heerlijk gegeten, zeer aangename sfeer en prijs/kwaliteit verhouding ook erg goed. Zeker een aanrader!