Toost Bar-Kitchen

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Toost Bar-Kitchen

Originaliteit is de kern

Aan het mooie Spaarne ligt dit kleine, knusse zaakje. Het aantal (in tussengerecht- formaat) gerechten op basis van vlees, vis of vega is eerlijk verdeeld. Zo staan de volgende opties op het menu: tonijn op wakame, eend met truffel en stroperige kaasfondue. De kleurige bloemen, het malen van eigen koffiebonen en de zwarte sterren-muur geven blijk van originaliteit en gezelligheid. Tevens exclusief af te huren!

Meer informatie over restaurant Toost Bar-Kitchen

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Terras
9,1

Jouw recensie over het restaurant Toost Bar-Kitchen

Yvonne L.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Afgelopen zaterdagavond met 7 personen waarvan 2 kleine kinderen heerlijk en vooral ook zeer gezellig gegeten ter gelegenheid van de verjaardag van oma. De mensen die bij Toost werken zijn allemaal bijzonder vriendelijk en attent. We hebben er heerlijk gegeten en niets was te veel. Vooral veel bijzondere aandacht voor de jarige en voor de kinderen die erbij waren. Een top avond gehad!
Ashley F.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Gisteravond heerlijk gegeten bij Toost, het personeel heeft erg zijn best gedaan om ons een fijne avond te geven. Ik raad restaurant Toost aan iedereen aan en zal hier zeker vaker langskomen.
Elsa O.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Heerlijk gegeten op een prachtige locatie!
Angèle D.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Heerlijk eten en een uitstekende service. Wat wil een mens nog meer?
Bob B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Zeer goed. Gegeten precies wat we zochten leuke en enthousiaste chef. Alles pasten perfect bij elkaar. Top wijnen.

Aanrader !!
Ard E.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Heerlijk gegeten en gedronken, met veel aandacht van personeel.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Een uur na de maaltijd kreeg ik al weer trek. Te kleine porties. Lang gewacht op de gerechten die overigens goed bereid waren. Wel was er veel druk om drinken te bestellen . Dus redelijk/matig restaurant
André V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Enthousiaste mensen die zorgen voor een ongedwongen sfeer en een verrassend diner!
Anouk D.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Heel knus, lekker gegeten, leuk concept met allemaal kleine gerechtjes en gezellige bediening & kok.
Lars H.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Echt fantastisch gegeten bij Toost vanavond, heerlijke gerechten zoals de burger (zelden zo'n goede burger gegeten), oosters bereide kippendijen en entrecote, alles even goed qua bereiding en smaak! Tot slot een prachtig opgemaakt dessert met oa no-cheese cake, smeuïge cholocadecake en diverse soorten ijs. Leuke, informele bediening en gezellige zaak om te zitten. Al met al een top avond!
Nicolette V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Wat een aanwinst, dit gezellige restaurant. Fijne happen, lekkere wijn & top bediening - dank voor de zeer geslaagde avond!
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Leuke en gezellige bediening. De kok staat in een open keuken en maakt graag een gezellig praatje. Leuke plek om ontspannen te eten.
Patries V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Een heel klein maar fijn plekje aan het Spaarne! Bediening was vriendelijk en goed in hun werkzaamheden. Het eten was smaakvol en op sommige punten verrassend. Door de grote van de gerechten heb je de mogelijkheid om meerdere gerechten van de kaart te bestellen dus kun je lekker alles proeven, Wij komen nog eens terug!
Dominique L.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Heerlijk gegeten, met fantastische bijpassende wijnen. Gezellig personeel (hele enthousiaste chef!), persoonlijk contact en van de gastheer weer nieuwe weetjes over de wijnen geleerd. Ik kom hier zeker nog eens terug. Misschien dan niet met een uitgebreid menu, want dat was iets te veel.
Strovrouw S.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Vanwege mooie weer heerlijk buiten op terras gezeten! De bediening was vriendelijk en het eten was heel erg lekker, leuke kleine bordjes die met veel smaak zijn samengesteld, niet geschikt voor de grote eter. Al met al een aanrader in Haarlem en natuurlijk het fantastisch lange terras aan het water met zicht op de bootjes.
Kim O.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Wat een geweldige chefkok heeft Toost, fantastisch!!
Ik ben momenteel zwanger en deze chef wist precies te vertellen wat ik wel/ niet mocht eten. Maakte tussen het koken door een gezellig praatje met ons. Serveerde ons super smaakvolle gerechten en de klapper was wel het toetje! Ze hadden een chocolade lava taartje en dat vind ik heeeerlijk. Helaas mocht ik dit eigenlijk niet ivm rauw ei. Eigenwijs als ik ben wilde ik het toch en de chef temperatuurde de binnenkant van het toetje om te zien of het toch verantwoord was voor mij om te eten. Jawel hoor, het mocht! Mmmm! Complimenten chef!
Pauline S.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Heerlijk eten en goed beteid. Goeie wijn erbij en gezellige bediening. Precies waar wij op zoek waten vanavond!
Leuk concept met kleine maten gerechten waardoor iedereen zijn eigen pad kan kiezen. Top!
Bart B.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Heel lekker gegeten voor redelijke prijs
Cheryl C.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
All-time favourite!! Heerlijk om de hele avond door te brengen ::)
Liesbeth D.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Heerlijk gegeten. Prettige sfeer en relaxte bediening. Een aanrader!