Toost Bar-Kitchen

Spaarne 44 2011 CK Haarlem Nederland Kaart
31-232022938

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Toost Bar-Kitchen

Originaliteit is de kern

Aan het mooie Spaarne ligt dit kleine, knusse zaakje. Het aantal (in tussengerecht- formaat) gerechten op basis van vlees, vis of vega is eerlijk verdeeld. Zo staan de volgende opties op het menu: tonijn op wakame, eend met truffel en stroperige kaasfondue. De kleurige bloemen, het malen van eigen koffiebonen en de zwarte sterren-muur geven blijk van originaliteit en gezelligheid. Tevens exclusief af te huren!

Meer informatie over restaurant Toost Bar-Kitchen

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Terras
Cheryl C.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
All-time favourite!! Heerlijk om de hele avond door te brengen ::)
Liesbeth D.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Michael B.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Afgelopen week bij toost gegeten met wat vrienden. Allereerst de bediening; heel beleefd en super goed. Dit maakte de sfeer gelijk al goed. Daarna het eten. leuke gasten in de keuken. Goed eten en dat allemaal voor een leuke prijs. Het leuke was ook dat naast Toost een ijs-zaak zit en een pannenkoek huis. De kinderen hebben gesmikkeld. wij ook! Het uitzicht over het spaarne maakt de avond helemaal af.
Robin S.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Heerlijk gegeten en in de zon gezeten. Zeer betaalbaar! een aanrader eerste klas. Mooi buiten terras, en je zit aan het spaarne in de zon.
Reinout T.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Kom hier graag voor de lunch, eten is heerlijk. Maar ook s'avonds is het heel goed. Een buiten terras aan het water maakt de setting helemaal af. ik zou iedereen aanraden om dit te proberen.

BTW Tante Saar zit ernaast en is van dezelfde eigenaar. Leuk voor de kids. IJsje in de zon :)
frans H.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Heerlijke lunch. De verleiding niet weerstaan om toch een pannenkoek te nemen, deze smaakte bijzonder goed en dat vond de rest van het gezelschap ook.
albertabbott .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Waarom is deze op Iens.nl ? Het is niet een restaurant maar een bar met hapjes. Misschien omdat het maandagavond was, we hebben niet een goede ervaring gehad. De plaats leek op een restaurant, werden we gevraagd of we hadden gereserveerd, maar het menu concept werd niet uitgelegd. We wisten niet dat we moesten veel dingen bestellen. Toen het eten kwam, de porties waren zo klein (niet tussen voorgerechten & hooftgerechten maar echte voorgerechten). Het was niet genoeg eten, het personeel was ongeïnteresseerd. We vertrokken met honger.
sietske H.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Heerlijk eten en lekkere wijn. Bediening allert en vriendelijk. Wisten goed waar ze mee bezig zijn. Leuke inrichting. Al met al echt een aanrader!
A. A.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Exclusief, heerlijke verrassing gerechten gegeten. Echt een aanrader. Heerlijke wijnen. Goede uitleg en sfeer.
Gitta B.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Prima, vers eten uit open keuken waar 1 kok (!) al het heerlijks klaarmaakt. Voldoende porties (portie = voorgerecht-grootte), zeker als je het 3-gangen verrassingsmenu neemt én nog een toetje :-).
Bediening is netjes, vriendelijk en zo (in)formeel als je zelf toestaat.
We hadden gereserveerd en waren op hoge tafel bij de deur geplaatst, dit kon na verzoek van onze kant gewijzigd worden (twee in ons gezelschap zaten liever laag). De stoelen cq. krukken kunnen comfortabeler, daarvoor een klein minpuntje.
Goede prijs-kwaliteitverhouding want de gerechten waren vers en zeer smakelijk en niet alledaags!
Annemarie D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Alles was heerlijk! De gerechten hebben de grootte van een voorgerecht zodat je lekker van alles kunt proeven.. Dit allemaal met een lekker bijpassend wijntje, goede, leuke bediening en een relaxte en knusse ambiance. Heel lekker en heel gezellig. Aanrader!
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Wat een verrassing; echt heel leuk en heel knus en heel gastvrij; kleine kaart waarbij ze van ze alles wat ze aanbieden echt een heerlijke lekkernij maken. Aanrader! Ook heerlijke wijnen.
Maarten M.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Na dagje Haarlem bij Toost Bar-Kitchen belandt. Leuk concept, lekker eten en attent personeel. Komen zeker een keer terug.
carolien C.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Als toerist in eigen land waren we vandaag in haarlem. Via iens kwamen we bij dit leuke knusse restaurant. Het eten was héérlijk en zeker niet standaard. Vlotte bediening. Een tip: vlees was vrij snel koud dus verwarmd bord is misschien handig. We komen zeker weer terug.
dick V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Eerste keer met een groep vrienden bij Toost. Prima ontvangst en joviale begroeting (maar niet te). Met de keuze voor het verrassingsmenu kregen we een prima staalkaart van alle gerechten en kunde van de kok. UItstekend kleine gerechten bij elkaar toch ruim voldoende. Begeleid met een prima wijn de Cono Sur reserva Pinot Noir. Afgesloten met de huisgemaakte huislikeur en koffie. Hier gaan we zeker terugkomen!
Anita O.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
1e kerstdag ons kerstdiner bij Toost genoten. Wat een aangename verrassing. Het eten was perfect, de bediening was vakkundig en heel vriendelijk. Wij komen zeker terug. Wat leuk om te zien dat zo'n jong team zo goed bezig is.
Ik was nu met mijn jongste dochter omdat de rest aan het werk of elders was, ik kom zeker nog een keer met mijn man en/of de andere twee dochters.
Prijs/kwaliteit voor het menuutje was absoluut niet verkeerd, 27,50 is eigenlijk wel heel goedkoop voor de mooie gerechtjes die we voorgeschoteld kregen.
Dank jullie wel toppers, fijne dagen nog!
Cheryl C.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Haarlems best kept secret! Wij zijn fan! Iedere keer nog altijd verrast door het 'altijd kerst- menu' ! Sssshhht.... niet aan te veel mensen vertellen, straks kun je er niet zomaar meer terecht :) !

Bedankt Toost voor de heerlijke wine and dine:) en bedankt voor het extra dessert... omdat we we nieuwsgierig bleven....
sietske H.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Verrassende leuke gerechten, voorgerecht formaat, heerlijk van smaak, mooi opgemaakt. Wellicht dat sommige garnering (geconfijte rode uit) in wat veel gerechten terugkwam maar kan toeval zijn. Lekkere wijn, leuke inrichting en niet duur. Wij kenden het nog niet maar komen zeker een keer terug!
Birgit F.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Via de dinercadeaukaart bij Toost terecht gekomen. Wij hebben hier zeldzaam lekker gegeten en waren erg positief verrast door de bediening, de mooie gerechten en de persoonlijke aandacht. Een echte aanrader!!
Birgit F.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Zeldzaam lekker gegeten!! Klein restaurantje met een groot kok in huis!!! Mooie kaart! De bediening was zeer vriendelijk en professioneel. Voor herhaling vatbaar!