Toost Bar-Kitchen

Spaarne 44 2011 CK Haarlem Nederland Kaart
31-232022938

Over het restaurant Toost Bar-Kitchen

Originaliteit is de kern

Aan het mooie Spaarne ligt dit kleine, knusse zaakje. Het aantal (in tussengerecht- formaat) gerechten op basis van vlees, vis of vega is eerlijk verdeeld. Zo staan de volgende opties op het menu: tonijn op wakame, eend met truffel en stroperige kaasfondue. De kleurige bloemen, het malen van eigen koffiebonen en de zwarte sterren-muur geven blijk van originaliteit en gezelligheid. Tevens exclusief af te huren!

Meer informatie over restaurant Toost Bar-Kitchen

• Af te huren , Terras
A. A.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Exclusief, heerlijke verrassing gerechten gegeten. Echt een aanrader. Heerlijke wijnen. Goede uitleg en sfeer.
Gitta B.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Prima, vers eten uit open keuken waar 1 kok (!) al het heerlijks klaarmaakt. Voldoende porties (portie = voorgerecht-grootte), zeker als je het 3-gangen verrassingsmenu neemt én nog een toetje :-).
Bediening is netjes, vriendelijk en zo (in)formeel als je zelf toestaat.
We hadden gereserveerd en waren op hoge tafel bij de deur geplaatst, dit kon na verzoek van onze kant gewijzigd worden (twee in ons gezelschap zaten liever laag). De stoelen cq. krukken kunnen comfortabeler, daarvoor een klein minpuntje.
Goede prijs-kwaliteitverhouding want de gerechten waren vers en zeer smakelijk en niet alledaags!
Annemarie D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Alles was heerlijk! De gerechten hebben de grootte van een voorgerecht zodat je lekker van alles kunt proeven.. Dit allemaal met een lekker bijpassend wijntje, goede, leuke bediening en een relaxte en knusse ambiance. Heel lekker en heel gezellig. Aanrader!
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Wat een verrassing; echt heel leuk en heel knus en heel gastvrij; kleine kaart waarbij ze van ze alles wat ze aanbieden echt een heerlijke lekkernij maken. Aanrader! Ook heerlijke wijnen.
Maarten M.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Na dagje Haarlem bij Toost Bar-Kitchen belandt. Leuk concept, lekker eten en attent personeel. Komen zeker een keer terug.
carolien C.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Als toerist in eigen land waren we vandaag in haarlem. Via iens kwamen we bij dit leuke knusse restaurant. Het eten was héérlijk en zeker niet standaard. Vlotte bediening. Een tip: vlees was vrij snel koud dus verwarmd bord is misschien handig. We komen zeker weer terug.
dick V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Eerste keer met een groep vrienden bij Toost. Prima ontvangst en joviale begroeting (maar niet te). Met de keuze voor het verrassingsmenu kregen we een prima staalkaart van alle gerechten en kunde van de kok. UItstekend kleine gerechten bij elkaar toch ruim voldoende. Begeleid met een prima wijn de Cono Sur reserva Pinot Noir. Afgesloten met de huisgemaakte huislikeur en koffie. Hier gaan we zeker terugkomen!
Anita O.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
1e kerstdag ons kerstdiner bij Toost genoten. Wat een aangename verrassing. Het eten was perfect, de bediening was vakkundig en heel vriendelijk. Wij komen zeker terug. Wat leuk om te zien dat zo'n jong team zo goed bezig is.
Ik was nu met mijn jongste dochter omdat de rest aan het werk of elders was, ik kom zeker nog een keer met mijn man en/of de andere twee dochters.
Prijs/kwaliteit voor het menuutje was absoluut niet verkeerd, 27,50 is eigenlijk wel heel goedkoop voor de mooie gerechtjes die we voorgeschoteld kregen.
Dank jullie wel toppers, fijne dagen nog!
Cheryl C.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Haarlems best kept secret! Wij zijn fan! Iedere keer nog altijd verrast door het 'altijd kerst- menu' ! Sssshhht.... niet aan te veel mensen vertellen, straks kun je er niet zomaar meer terecht :) !

Bedankt Toost voor de heerlijke wine and dine:) en bedankt voor het extra dessert... omdat we we nieuwsgierig bleven....
sietske .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Verrassende leuke gerechten, voorgerecht formaat, heerlijk van smaak, mooi opgemaakt. Wellicht dat sommige garnering (geconfijte rode uit) in wat veel gerechten terugkwam maar kan toeval zijn. Lekkere wijn, leuke inrichting en niet duur. Wij kenden het nog niet maar komen zeker een keer terug!
Birgit F.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Via de dinercadeaukaart bij Toost terecht gekomen. Wij hebben hier zeldzaam lekker gegeten en waren erg positief verrast door de bediening, de mooie gerechten en de persoonlijke aandacht. Een echte aanrader!!
Birgit F.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Zeldzaam lekker gegeten!! Klein restaurantje met een groot kok in huis!!! Mooie kaart! De bediening was zeer vriendelijk en professioneel. Voor herhaling vatbaar!
Bas D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Eten was goed, personeel zeer vriendelijk en lekker amicaal (net niet te). Helaas moesten wij steeds erg lang wachten op het eten, tussen de twee gerechtjes in zat toch zeker 30 minuten. De Toostburger was erg lekker met de truffelmayonaise en geconfijte rode ui. De tartaar met parmezaan was een feestje! Het 'lopende' warme taartje liep helaas niet heel hard. Tussen de gerechtjes zat naar mijn zin te veel tijd, moesten 30min wachten..
Cheryl C.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Gisteravond bij toeval bij Toost terecht gekomen. Wij waren zeer verrast door de sfeer, het eten en het vriendelijke personeel. Wij hebben gekozen voor het "altijd kerst- menu" met wijn arrangement. Omdat wij een favoriet op de kaart hadden zien staan mochten wij wel een voorkeur aangeven. De wijnen en het eten waren heel mooi op elkaar afgestemd. De gerechten waren finger licking good!! We kregen alle tijd om rustig te tafelen. Het personeel weet een ongedwonge relaxte en persoonlijke sfeer neer te zetten. Wij hebben echt een top avond beleefd en wij komen dan ook zeker terug!
knoestertje .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Heerlijk buiten gegeten bij Toost gisteravond met prachtig uitzicht over het Spaarne.
Vooraf handgesneden steak tartaar heerlijk op smaak en een mooi gerechtje met geroosterde tonijn met wakamé en kerriemayonaise. Daarna heerlijke ossenhaas.
We dronken er prima wijnen bij een sauvignon blanc uit Nieuw Zeeland en mooi Cotes du Rhône.
Joris Z.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Op aanraden van vrienden hier wezen eten. Het restaurant heeft een leuk concept. Je krijgt een kaart met allerlei voorgerechten en dat is het de bedoeling dat je twee voorgerechten kiest en daarna eventueel nog één. Het eerste voorgerecht, de tonijn smaakte erg goed. Helaas duurde het ongelooflijk lang voordat het twee voorgerecht eens kwam. Dit verpeste het hele idee. Toen eenmaal het tweede voorgerecht op was had ik eigenlijk nog wel trek. Er werd echter direct gevraagd of we zin hadden in een toetje dus er was helemaal geen ruimte meer voor een voorgerecht. Door het feit dat de gerechten zo lang na elkaar kwamen hebben we het er toen maar bij laten zitten om nog navraag te doen naar een derde voorgerecht.
Kortom: het idee is erg leuk, de uitvoering alleen zeer matig. Erg jammer.

Marlinde Z.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2016
Leuk en gezellig restaurantje! Mooie strakke en toch sfeervolle inrichting. Het was dinsdagavond maar de tent zat behoorlijk vol. Bevlogen personeel en goede bediening. Ze waren met zn tweeën (barman en kok) maar wisten alles vlot en met veel enthousiasme te bereiden en serveren. We hebben een heerlijk verrassingsmenu gekregen.
Lekkereten1960 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
De locatie van deze zaak is geweldig. Prachtig gelegen aan het mooie Spaarne met een leuk terrasje! De bediening is vriendelijk, jammer dat bekenden iets meer aandacht krijgen dan andere gasten. We hebben lekker gegeten in een rustige omgeving. Een minpuntje is toch echt wel de hygiëne. De toiletten waren absoluut niet schoon, tafeltjes niet schoongemaakt en ook zag de keuken en vooral de keukenvloer er niet netjes uit... Dit klinkt misschien als geklaag, maar het is wel heel belangrijk! Vooral met een open keuken is dit erg belangrijk!
Eefje V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Kom hier vaker voor een hapje en een drankje. Gezellige tent met mooie moderne inrichting. Vriendelijke bediening, die de tijd neemt voor de gasten.
Het eten is errrg lekker, kom steeds terug voor de steak tartaar! Voor een goede avond zou ik zeker bij Toost langs gaan!
Dion H.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Wouw, op aanraden van de chef onwijs heerlijk gegeten. Fantastische bereiding.
Gezellige sfeer en je wordt erg vriendelijk ontvangen. Een aanrader!