Toost Bar-Kitchen

Spaarne 44 2011 CK Haarlem Nederland Kaart
31-232022938

Over restaurant Toost Bar-Kitchen

Originaliteit is de kern

Aan het mooie Spaarne ligt dit kleine, knusse zaakje. Het aantal (in tussengerecht- formaat) gerechten op basis van vlees, vis of vega is eerlijk verdeeld. Zo staan de volgende opties op het menu: tonijn op wakame, eend met truffel en stroperige kaasfondue. De kleurige bloemen, het malen van eigen koffiebonen en de zwarte sterren-muur geven blijk van originaliteit en gezelligheid. Tevens exclusief af te huren!

Meer informatie over restaurant Toost Bar-Kitchen

Dinsdag t/m Zondag 08:00 - 00:00

• Af te huren , Terras
Birgit F.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Via de dinercadeaukaart bij Toost terecht gekomen. Wij hebben hier zeldzaam lekker gegeten en waren erg positief verrast door de bediening, de mooie gerechten en de persoonlijke aandacht. Een echte aanrader!!
Birgit F.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Zeldzaam lekker gegeten!! Klein restaurantje met een groot kok in huis!!! Mooie kaart! De bediening was zeer vriendelijk en professioneel. Voor herhaling vatbaar!
Bas D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Eten was goed, personeel zeer vriendelijk en lekker amicaal (net niet te). Helaas moesten wij steeds erg lang wachten op het eten, tussen de twee gerechtjes in zat toch zeker 30 minuten. De Toostburger was erg lekker met de truffelmayonaise en geconfijte rode ui. De tartaar met parmezaan was een feestje! Het 'lopende' warme taartje liep helaas niet heel hard. Tussen de gerechtjes zat naar mijn zin te veel tijd, moesten 30min wachten..
Cheryl C.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Gisteravond bij toeval bij Toost terecht gekomen. Wij waren zeer verrast door de sfeer, het eten en het vriendelijke personeel. Wij hebben gekozen voor het "altijd kerst- menu" met wijn arrangement. Omdat wij een favoriet op de kaart hadden zien staan mochten wij wel een voorkeur aangeven. De wijnen en het eten waren heel mooi op elkaar afgestemd. De gerechten waren finger licking good!! We kregen alle tijd om rustig te tafelen. Het personeel weet een ongedwonge relaxte en persoonlijke sfeer neer te zetten. Wij hebben echt een top avond beleefd en wij komen dan ook zeker terug!
Knoestertje .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Heerlijk buiten gegeten bij Toost gisteravond met prachtig uitzicht over het Spaarne.
Vooraf handgesneden steak tartaar heerlijk op smaak en een mooi gerechtje met geroosterde tonijn met wakamé en kerriemayonaise. Daarna heerlijke ossenhaas.
We dronken er prima wijnen bij een sauvignon blanc uit Nieuw Zeeland en mooi Cotes du Rhône.
Joris Z.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Op aanraden van vrienden hier wezen eten. Het restaurant heeft een leuk concept. Je krijgt een kaart met allerlei voorgerechten en dat is het de bedoeling dat je twee voorgerechten kiest en daarna eventueel nog één. Het eerste voorgerecht, de tonijn smaakte erg goed. Helaas duurde het ongelooflijk lang voordat het twee voorgerecht eens kwam. Dit verpeste het hele idee. Toen eenmaal het tweede voorgerecht op was had ik eigenlijk nog wel trek. Er werd echter direct gevraagd of we zin hadden in een toetje dus er was helemaal geen ruimte meer voor een voorgerecht. Door het feit dat de gerechten zo lang na elkaar kwamen hebben we het er toen maar bij laten zitten om nog navraag te doen naar een derde voorgerecht.
Kortom: het idee is erg leuk, de uitvoering alleen zeer matig. Erg jammer.

Marlinde Z.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2016
Leuk en gezellig restaurantje! Mooie strakke en toch sfeervolle inrichting. Het was dinsdagavond maar de tent zat behoorlijk vol. Bevlogen personeel en goede bediening. Ze waren met zn tweeën (barman en kok) maar wisten alles vlot en met veel enthousiasme te bereiden en serveren. We hebben een heerlijk verrassingsmenu gekregen.
Lekkereten1960 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
De locatie van deze zaak is geweldig. Prachtig gelegen aan het mooie Spaarne met een leuk terrasje! De bediening is vriendelijk, jammer dat bekenden iets meer aandacht krijgen dan andere gasten. We hebben lekker gegeten in een rustige omgeving. Een minpuntje is toch echt wel de hygiëne. De toiletten waren absoluut niet schoon, tafeltjes niet schoongemaakt en ook zag de keuken en vooral de keukenvloer er niet netjes uit... Dit klinkt misschien als geklaag, maar het is wel heel belangrijk! Vooral met een open keuken is dit erg belangrijk!
Eefje V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Kom hier vaker voor een hapje en een drankje. Gezellige tent met mooie moderne inrichting. Vriendelijke bediening, die de tijd neemt voor de gasten.
Het eten is errrg lekker, kom steeds terug voor de steak tartaar! Voor een goede avond zou ik zeker bij Toost langs gaan!
Dion H.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Wouw, op aanraden van de chef onwijs heerlijk gegeten. Fantastische bereiding.
Gezellige sfeer en je wordt erg vriendelijk ontvangen. Een aanrader!
Levensgenieter02 .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
Een aantal weken geleden hier bij toeval binnen gekomen. T oogde meteen al erg sfeervol met een paar mooie klassieke tinten.
bij binnenkomst meteen een leuk plekje aan de chefs table waarbij de chef net zo enthausiast reageerde als de bediening.
na een mooie wijn en heerlijke gerechten is haarlem weer een goed restaurant rijker!
Frank-023 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Goede sfeer, goed en verrassend eten en drinken en bovendien heel leuk en enthousiast personeel. De eigenaar (Alex) is een echt horecadier! Toost zou ik zeker aan je van harte aanbevelen!
Rccclement .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2015
Samen met vrienden voor ons bezoek aan het Filmhuis heerlijk gegeten bij Toost. Goede bediening en enthousiaste uitleg van de gerechten door de kok. Heerlijke huiswijnen. Goede prijs - kwaliteit verhouding. Zeker bezoek waard.
Ronald P.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Per ongeluk terecht gekomen in Toost omdat alle andere restaurants al vol zaten, maar een absolute aanrader. De kaart geeft vele mogelijkheden, vooral de vleesgerechten waren uitstekend. De locatie is gewoon goed, redelijk informeel en gezellig. Ik had niet heel veel ruimte, maar dat was geen probleem, de zaak zat goed vol. De tien voor service was dik verdiend. Een uniek enthousiast team dat veel verantwoordelijkheid en overgave liet zien en telkens de juiste toon vond. Zonder aansporing werd het hele wijnassortiment tevoorschijn gehaald en werd het een klein proeverijtje. We lieten 140 euro achter met z'n tweetjes voor een meer dan uitstekende avond. Ik ga terug.
Nigel F.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Geweldige bar met geweldige mensen op een zeer mooie locatie, gezellige buren hebben ze ook trouwens! De kok is magnifiek en maakt geweldige toetjes! Nigel Franck
Matthijs V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Voor de tweede keer hier gegeten. Ook deze keer tevreden. Mooi concept met kleine gerechtjes. Mooie smaken en goede presentatie. Goede wijnen allemaal op het glas. Onder het motto 'je eet en drinkt hier waar je zin in hebt' . Goede Jonge enthousiaste crew die dit nieuwe restaurant binnen 3 maanden een goede plek in de eetcultuur van Haarlem bezorgen. Betaalbaar en verzorgde gerechtjes.
Stef M.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2015
Prima gegeten hier. Superleuke tent met terras(je) aan het Spaarne, maar binnen erg gezellig. Bediening heel vriendelijk en attent. Koks (wij zaten naast de open keuken) toelichting op gerechten die erg smakelijk waren. De kaasfondue en de toost burger waren 'gewoon' goed. De caprese van tomaat werkelijk fantastisch. Erg lekkere wijnen op een leuke manier geserveerd (ga het meemaken) en te proeven vooraf. Alleen het desert (aarbeien Romanov) vonden we niet bijzonder (maar gewoon voldoende), anders was het en 9 geweest. Absolute aanrader!
Louis V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2015
Een echte verrassing was Toost , wij aten hier afgelopen maand. Ongedwongen en een leuk concept met de kleine gerechten van ongeveer negen euro, 2 of 3 kan zeker voldoende zijn, zoals de tonijn, heerlijk maar echt veel kleiner dan bijv. De zalm. Kan dan net teveel of te kort zijn.
Zeker een aanrader !
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Leuk jong team, ligt prachtig aan het Spaarne. Laatst ook met mijn dochter gegeten, heerlijk kaasfondue en vooral de steak tartaar als voorgerecht, super ????
Cindy C.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2015
Heerlijk gegeten bij Toost. Bediening heel vriendelijk en attent.
Er worden goede wijnen geschonken, met een duidelijke uitleg.
De kaart bevat wat kleinere gerechten zodat je wat meer kunt proeven. Alles was even lekker.
Een aanwinst voor Haarlem. Wij komen zeker terug.