Toost Bar-Kitchen

Spaarne 44 2011 CK Haarlem Nederland Kaart
31-232022938

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Toost Bar-Kitchen

Originaliteit is de kern

Aan het mooie Spaarne ligt dit kleine, knusse zaakje. Het aantal (in tussengerecht- formaat) gerechten op basis van vlees, vis of vega is eerlijk verdeeld. Zo staan de volgende opties op het menu: tonijn op wakame, eend met truffel en stroperige kaasfondue. De kleurige bloemen, het malen van eigen koffiebonen en de zwarte sterren-muur geven blijk van originaliteit en gezelligheid. Tevens exclusief af te huren!

Meer informatie over restaurant Toost Bar-Kitchen

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Terras
9,1
Anouk D.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Heel knus, lekker gegeten, leuk concept met allemaal kleine gerechtjes en gezellige bediening & kok.
Lars H.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Echt fantastisch gegeten bij Toost vanavond, heerlijke gerechten zoals de burger (zelden zo'n goede burger gegeten), oosters bereide kippendijen en entrecote, alles even goed qua bereiding en smaak! Tot slot een prachtig opgemaakt dessert met oa no-cheese cake, smeuïge cholocadecake en diverse soorten ijs. Leuke, informele bediening en gezellige zaak om te zitten. Al met al een top avond!
Nicolette V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Wat een aanwinst, dit gezellige restaurant. Fijne happen, lekkere wijn & top bediening - dank voor de zeer geslaagde avond!
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Leuke en gezellige bediening. De kok staat in een open keuken en maakt graag een gezellig praatje. Leuke plek om ontspannen te eten.
Patries V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Een heel klein maar fijn plekje aan het Spaarne! Bediening was vriendelijk en goed in hun werkzaamheden. Het eten was smaakvol en op sommige punten verrassend. Door de grote van de gerechten heb je de mogelijkheid om meerdere gerechten van de kaart te bestellen dus kun je lekker alles proeven, Wij komen nog eens terug!
Dominique L.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Heerlijk gegeten, met fantastische bijpassende wijnen. Gezellig personeel (hele enthousiaste chef!), persoonlijk contact en van de gastheer weer nieuwe weetjes over de wijnen geleerd. Ik kom hier zeker nog eens terug. Misschien dan niet met een uitgebreid menu, want dat was iets te veel.
Strovrouw S.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Vanwege mooie weer heerlijk buiten op terras gezeten! De bediening was vriendelijk en het eten was heel erg lekker, leuke kleine bordjes die met veel smaak zijn samengesteld, niet geschikt voor de grote eter. Al met al een aanrader in Haarlem en natuurlijk het fantastisch lange terras aan het water met zicht op de bootjes.
Kim O.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Wat een geweldige chefkok heeft Toost, fantastisch!!
Ik ben momenteel zwanger en deze chef wist precies te vertellen wat ik wel/ niet mocht eten. Maakte tussen het koken door een gezellig praatje met ons. Serveerde ons super smaakvolle gerechten en de klapper was wel het toetje! Ze hadden een chocolade lava taartje en dat vind ik heeeerlijk. Helaas mocht ik dit eigenlijk niet ivm rauw ei. Eigenwijs als ik ben wilde ik het toch en de chef temperatuurde de binnenkant van het toetje om te zien of het toch verantwoord was voor mij om te eten. Jawel hoor, het mocht! Mmmm! Complimenten chef!
Pauline S.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Heerlijk eten en goed beteid. Goeie wijn erbij en gezellige bediening. Precies waar wij op zoek waten vanavond!
Leuk concept met kleine maten gerechten waardoor iedereen zijn eigen pad kan kiezen. Top!
Bart B.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Heel lekker gegeten voor redelijke prijs
Cheryl C.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
All-time favourite!! Heerlijk om de hele avond door te brengen ::)
Liesbeth D.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Heerlijk gegeten. Prettige sfeer en relaxte bediening. Een aanrader!
Michael B.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Afgelopen week bij toost gegeten met wat vrienden. Allereerst de bediening; heel beleefd en super goed. Dit maakte de sfeer gelijk al goed. Daarna het eten. leuke gasten in de keuken. Goed eten en dat allemaal voor een leuke prijs. Het leuke was ook dat naast Toost een ijs-zaak zit en een pannenkoek huis. De kinderen hebben gesmikkeld. wij ook! Het uitzicht over het spaarne maakt de avond helemaal af.
Robin S.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Heerlijk gegeten en in de zon gezeten. Zeer betaalbaar! een aanrader eerste klas. Mooi buiten terras, en je zit aan het spaarne in de zon.
menno H.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Heerlijke lunch. De verleiding niet weerstaan om toch een pannenkoek te nemen, deze smaakte bijzonder goed en dat vond de rest van het gezelschap ook.
albertabbott .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Waarom is deze op Iens.nl ? Het is niet een restaurant maar een bar met hapjes. Misschien omdat het maandagavond was, we hebben niet een goede ervaring gehad. De plaats leek op een restaurant, werden we gevraagd of we hadden gereserveerd, maar het menu concept werd niet uitgelegd. We wisten niet dat we moesten veel dingen bestellen. Toen het eten kwam, de porties waren zo klein (niet tussen voorgerechten & hooftgerechten maar echte voorgerechten). Het was niet genoeg eten, het personeel was ongeïnteresseerd. We vertrokken met honger.
sietske H.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Heerlijk eten en lekkere wijn. Bediening allert en vriendelijk. Wisten goed waar ze mee bezig zijn. Leuke inrichting. Al met al echt een aanrader!
A. A.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Exclusief, heerlijke verrassing gerechten gegeten. Echt een aanrader. Heerlijke wijnen. Goede uitleg en sfeer.
Gitta B.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Prima, vers eten uit open keuken waar 1 kok (!) al het heerlijks klaarmaakt. Voldoende porties (portie = voorgerecht-grootte), zeker als je het 3-gangen verrassingsmenu neemt én nog een toetje :-).
Bediening is netjes, vriendelijk en zo (in)formeel als je zelf toestaat.
We hadden gereserveerd en waren op hoge tafel bij de deur geplaatst, dit kon na verzoek van onze kant gewijzigd worden (twee in ons gezelschap zaten liever laag). De stoelen cq. krukken kunnen comfortabeler, daarvoor een klein minpuntje.
Goede prijs-kwaliteitverhouding want de gerechten waren vers en zeer smakelijk en niet alledaags!
Annemarie D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Alles was heerlijk! De gerechten hebben de grootte van een voorgerecht zodat je lekker van alles kunt proeven.. Dit allemaal met een lekker bijpassend wijntje, goede, leuke bediening en een relaxte en knusse ambiance. Heel lekker en heel gezellig. Aanrader!