Toost Bar-Kitchen

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Toost Bar-Kitchen

Originaliteit is de kern

Aan het mooie Spaarne ligt dit kleine, knusse zaakje. Het aantal (in tussengerecht- formaat) gerechten op basis van vlees, vis of vega is eerlijk verdeeld. Zo staan de volgende opties op het menu: tonijn op wakame, eend met truffel en stroperige kaasfondue. De kleurige bloemen, het malen van eigen koffiebonen en de zwarte sterren-muur geven blijk van originaliteit en gezelligheid. Tevens exclusief af te huren!

Meer informatie over restaurant Toost Bar-Kitchen

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Terras

Jouw recensie over het restaurant Toost Bar-Kitchen

Lianne K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Heerlijk gegeten, attente bediening. Bij Toost bar & kitchen ben je echt een avondje uit.
Bernice E.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Ontzettend leuke avond gehad. Er heerst een fijne sfeer met hele prettige medewerkers. Zowel de kok als de bediening deden actief hun best het naar ons zin te maken. En dat is zeker gelukt!
Willem D.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Prima gegeten! Met name de service en de begeleidende wijnen waren erg goed! Het eten ziet er exclusief uit maar is het niet. Echter wel (gewoon) lekker. Dit is wel een aanrader!
Sterre S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Mijn FAVO!???? Heerlijk! Chique, maar toch nuchter. Tot snel! X
Robin S.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Heerlijk gegeten en wat is het toch prettig als je gewoon kan aangeven: 'doe maar wat' en er een voortreffelijk samengestelde menu uit voort kan komen!
Jonny B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Goed eten, leuke lokatie bediening die weet waar hij het over heeft. #hospitality
Walter - Leann D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Een aanrader! Mijn partner en ik hebben 5 gerechten gedeeld (tonijn, tartaar, gamba’s,, tournedos en entrecote). We hebben van elk gerecht genoten en ze waren mooi opgemaakt! De service was ook erg goed, Het restaurant is klein en knus. Wij hadden met 20% korting via Iens, was ook helemaal niet duur zo.
Maud V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Supervriendelijke bediening, en de chef hield rekening met al onze wensen!
Clementine W.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Het voordeel van kleinere porties is dat je nog meer verschillende dingen kan proeven. Zeer attente bediening maakte de avond af.
Yvonne L.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Afgelopen zaterdagavond met 7 personen waarvan 2 kleine kinderen heerlijk en vooral ook zeer gezellig gegeten ter gelegenheid van de verjaardag van oma. De mensen die bij Toost werken zijn allemaal bijzonder vriendelijk en attent. We hebben er heerlijk gegeten en niets was te veel. Vooral veel bijzondere aandacht voor de jarige en voor de kinderen die erbij waren. Een top avond gehad!
Ashley F.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Gisteravond heerlijk gegeten bij Toost, het personeel heeft erg zijn best gedaan om ons een fijne avond te geven. Ik raad restaurant Toost aan iedereen aan en zal hier zeker vaker langskomen.
Elsa O.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Heerlijk gegeten op een prachtige locatie!
Angèle D.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Heerlijk eten en een uitstekende service. Wat wil een mens nog meer?
Bob B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Zeer goed. Gegeten precies wat we zochten leuke en enthousiaste chef. Alles pasten perfect bij elkaar. Top wijnen.

Aanrader !!
Ard E.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Heerlijk gegeten en gedronken, met veel aandacht van personeel.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Een uur na de maaltijd kreeg ik al weer trek. Te kleine porties. Lang gewacht op de gerechten die overigens goed bereid waren. Wel was er veel druk om drinken te bestellen . Dus redelijk/matig restaurant
André V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Enthousiaste mensen die zorgen voor een ongedwongen sfeer en een verrassend diner!
Anouk D.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Heel knus, lekker gegeten, leuk concept met allemaal kleine gerechtjes en gezellige bediening & kok.
Lars H.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Echt fantastisch gegeten bij Toost vanavond, heerlijke gerechten zoals de burger (zelden zo'n goede burger gegeten), oosters bereide kippendijen en entrecote, alles even goed qua bereiding en smaak! Tot slot een prachtig opgemaakt dessert met oa no-cheese cake, smeuïge cholocadecake en diverse soorten ijs. Leuke, informele bediening en gezellige zaak om te zitten. Al met al een top avond!
Nicolette V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Wat een aanwinst, dit gezellige restaurant. Fijne happen, lekkere wijn & top bediening - dank voor de zeer geslaagde avond!