Toon

Utrechtsestraat 18 1017 VN Amsterdam Nederland Kaart
31-202334431

Over restaurant Toon

Warm en eigenzinnig familiebedrijf

Toon is dé plek in hartje Amsterdam waar je terecht kunt voor ontbijt, lunch en diner. Dit gepassioneerde familiebedrijf speelt met eigenzinnige gerechten en zet een heel eigen sfeer neer. Een sfeer waardoor menig Amsterdammer hier graag aanschuift voor een hapje of een drankje. Hier gaan hartelijkheid, plezier en gastvrijheid hand in hand!

Meer informatie over restaurant Toon

Maandag en Dinsdag vanaf 08:00
- Ontbijt 08:00 - 11:00
Woensdag t/m Zondag vanaf 08:00
- Ontbijt 08:00 - 11:00
- Bar 18:00 - 23:30

Peter T.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Hier 's ochtends vroeg ontbeten. Eerst een kwartier gewacht voordat we eindelijk wat konden bestellen. Vervolgens weer lang op onze koffie moeten wachten. Het was redelijk druk en dan is maar een iemand in de zaak echt te weinig. Zeker als je ook de drankjes moet verzorgen en de bestellingen moet opnemen en de tafels moet afruimen. Gelukkig was het eten wel lekker. De Eggs Royal was overheerlijk. De koffie is er ook prima. Maar doe alsjeblieft iets aan de services!
Vineproever .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Avond was naar wens. Zeer leuke serveerster, hoewel nog onervaren. Ik geloof dat het restaurant met drie mensen wordt gerund (kok, eigenaar in bediening en serveerster). Ik vraag me af of dat houdbaar is.
W J S.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Prima lamscoteletjes met toebehoren. Bediening en wijn OK. Beetje opgepropt zitten : echt een eet-cafeetje. Aanbevolen. Niet zozeer voor uitgebreid tafelen.
NinaP .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
Vorige week weer heerlijk gegeten bij Toon. De sfeer is altijd goed en de bediening is erg vriendelijk. De rode huiswijn was erg goed en heeft een goede prijs-kwaliteit verhouding. Vooraf een heerlijke Tom Ka Kai soep gegeten en als hoofdgerecht een verrukkelijke truffelrisotto. TOP!
Wetlands S.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
een heel goede ontspannen avond gehad, met attent personeel die het ons echt naar de zin wilde maken. En natuurlijk heel lekker eten!!

Eveline S.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Hier geluncht met een vriendin samen, was erg lekker! We gingen allebei voor de 'eggs Benedict', deze was echt heerlijk. Prima eetcafeetje in de Utrechtse straat. Goede service, kwamen snel de bestelling opnemen en een gezellig terras.
Lianne B.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Simpele maar daardoor ook zeer goed uitgevoerde kaart. Bediening had het druk, maar maakte genoeg tijd om vaak bij ons aan tafel te komen. Kopje koffie na van het huis was al helemaal een fantastisch gebaar: ze vonden dat we iets wat lang hadden gewacht op het hoofdgerecht, waar we helemaal niets van hadden gemerkt.
Alxxndr .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Fantastisch gegeten! Heerlijke kreeft, maar ook de rest van de kaart ziet er zeer goed uit. Bediening was uiterst gezellig. Het restaurant is heel erg mooi ingericht, waarschijnlijk ook super leuk voor een vrijdag middag borrel. Ook erg strakke prijzen in vergelijking met andere restaurants in Amsterdam. Wij gaan snel terug!
Charlotte801 .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Bediening is uitermate sloom! Het was niet extreem druk en toch duurde het heel lang voordat de bediening bestelling kwam opnemen en brengen.. een cappuccino en een glas water besteld, meer dan een kwartier op moeten wachten. Vervolgens 2 Ceasar Sandwich besteld. Pas na een half uur kwam 2x Ceasar Salad. ( niemand die in de tussentijd nog komt vragen of we wat willen drinken) Wij geven aan dat we Ceasar sandwich hebben besteld en geen salad, en dat we de salade wel behouden omdat we er al zo lang op hebben moeten wachten. Het meisje van de bediening biedt een 'drankje van het huis' aan en wij vragen of we dan een sneetje brood kunnen krijgen voor bij de salade. Zowel het stukje brood als het 'drankje van het huis' hebben wij niet ontvangen. "Vergeten" ......

Als je als gast zijnde aangeeft dat het te lang duurt en je vervolgens de verkeerde bestelling krijgt en zelfs daarna nog niet als een 'gast' wordt behandeld, schandalig!

Van de uiteindelijke rekening is het glaasje kraanwater met munt en cappuccino niet verrekend.
Volgende keer als er tijdens een lunch iets misgaat bij gasten misschien dan toch zorgen dat de rest van de lunch wel soepel verloopt en niet de tafel compleet negeren!?!
Brametje .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2015
Buiten gewoon prettig , super bediening. Eten goed te noemen wijn kaart top.
Service dame Eva meer dan goede bediening echt een gastvrouw
Gijzzz .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
Vrijdag tijdens de eerste Vrijmibo van Toon heb ik hier met vrienden een hapje gegeten. De Ravioli is zeker aan te raden, niet te weinig en voor een goede prijs. Het was erg druk en er hing een goede sfeer. Het is verstandig om op vrijdag te reserveren zodat je zeker weet dat je een tafeltje hebt.
Bedankt voor de leuke avond!
Edmund G.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2015
Dit blok, begin/einde van de Utrechtsestraat grenzend aan Rembrandtplein, is in de afgelopen jaren omgetoverd tot een plek waar je heerlijk kunt eten, maar ook kunt genieten van een lekkere vrijdagmiddag borrel voor schappelijke prijzen met smakelijke hapjes. Met andere woorden, de oude foute bars zijn gelukkig vervangen...

Naast de andere successen vind je hier nu ook TOON, die zeker hogen ogen gooien! Afgelopen vrijdag ben ik hier geweest voor een borrel, waarbij ik verschillende gerechten van de kaart heb mogen proeven. De truffelrisotto sprong hier echt bovenuit, maar de steak tartaar was ook zalig. Daarnaast serveren ze heerlijke krokante frites in een klein, leuk voor het oog, frituurpannetje, wat de presentatie dus ook gezellig maakt!

Later op de avond, aansluitend voor de borrel, ook zeer goed geprijsde verschillende gin tonics geproefd. Het meerendeel erg lekker en geen gierig gedoe...

Dat is ook wel wat hier de Toon zet, in een prettige ambiance, met een goed gevoel voor decor, lekker eten en drinken voor een schappelijke prijs. Helaas heb ik op zo een avond maar ruimte voor een aantal gerechten, want als ik meer had kunnen proeven, had ik zeker ook voor de andere gerechten gekozen... Eigenlijk is dit echt een must om eens te bezoeken!
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2014
Een nieuwe, leuke plek om te lunchen in de buurt van het Rembrandtplein. Binnen was het erg warm en de bediening was, misschien daardoor, enigszins sloom, maar dit alles werd ruim gecompenseerd door de clubsandwich. Naast het bakje chips met tomatenketchup en standaard ingrediënten als sla, tomaat, bacon en gerookte kip, bevatte deze sandwich een gebakken eitje. En dit maakte het gerecht anders dan anders en erg lekker.