Toon Nijmegen

Zondag 16:00 - 00:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Toon Nijmegen

Ronald S.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Bediening kan beter met meer wijn kennis en uitleg. Meer vriendelijk en lachen.
Robbie J.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Eten was goed de bediening was rommelig
Helen F.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
bediening is zeer plezierig, aanwezig.Eten is van prima kwaliteit
Paula B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Heerlijk gegeten en top bediening!!
Ivonne V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke en vlotte bediening. Kortom: een gezellige avond!
Sem V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Top avondje gehad. Verrukkelijk eten & goede service, met dank aan de vriendelijke ober Tom. Kom snel nog eens langs!
Marty V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Wederom heerlijk gegeten bij het gezellige Toon!
An O.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Mooie tent! Goede kwaliteit eten voor een mooie prijs! De gerechten zijn mooi opgemaakt en een goede hoeveelheid! Vlees en visgerechten zijn best groot. Pizza nutella kon je met zn twee delen! Mooi gerecht!
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Het concept van ‘sharing dinner’ is bij Toon echt een aanrader. Hoewel je ook al la carte kunt eten is juist het delen van de gerechtjes heel goed geregeld. We hebben genoten van de gevarieerde en niet alledaagse gerechtjes.
Catharina V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
We zijn voor het lange genieten gegaan, leek ons een leuk idee, en dat was het ook. Bij echt veel keus gebeurt er dat sommige gerechten erg in de smaak vielen en anderen tegen ; de gerookte kip had wel een erg overheersende rooksmaak , maar smaken verschillen...mijn gegrilde lamskoteletjes waren erg lekker, de bijlagen konden bij de hoofdgerechten besteld worden, de frieten prima , de groenten erg kort gegrild waardoor de vrij grof gesneden groeten nog redelijk hard waren, ( de paprika en de wortel stukken waren te hard) Had niet het gevoel dat mijn commentaar hierop aankwam. Verder professionele bediening redelijk snel, moesten wel om een glaasje wijn bij het eten vragen, werd niet naar geinformeerd. Vond de ambiance vooral zakelijk redelijk kil.
Annabel M.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten voor een nette prijs. Uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding. Goede service ook; wij moesten een klein beetje wachten omdat onze tafel nog niet beschikbaar was op de gereserveerde tijdstip en kregen een drankje aan de bar aangeboden. Alle obers / serveersters waren attent zonder opdringerig te zijn, precies goed. Verder krijg je indien gewenst gewoon een karaf kraanwate, dat is helaas verre van vanzelfsprekend in Nederland, erg prettig dat het je hier gewoon wordt aangeboden. De flipperkast in de kelder was een leuke verrassing :)
Gerrie R.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Mooi gezellig restaurant met zeer vriendelijk personeel. Zeker de moeite waard om nog eens te gaan eten.
Mandy K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Heerlijk gegeten. Het personeel werkt als een team, goed op elkaar ingespeeld. Vooral onze dank aan Tom, die ons goed heeft geadviseerd en goed heeft geholpen. Wij hebben gekozen voor ‘eindeloos genieten’, waardoor we van veel gerechten hebben kunnen genieten.
Ilja K.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Heerlijk eten al die hapjes. Gekozen voor de Eindeloos Genieten optie. Dan mag je onbeperkt bestellen voor rond de 30€. Alles was even lekker, maar we hadden wel favorieten: rundercarpacho (3 keer besteld:-), varkensmedaillons, oesters en de Nutella pizza. Super gezellige sfeer, ruim opgezet. Zeer bekwame bediening. Echt een aanrader. We komen zeker terug.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Alles goed, behalve de toiletten. Toegang nogal rommelig en onverzorgd en op de toiletten wordt de papierbakken niet goed in de gaten gehouden. Overvol! maakt onfrisse indruk.
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Lekker gegeten in een gezellig restaurant met vriendelijke bediening.
Leuk concept veel verschillende hapjes gedeeld.
Corina S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Toon, Haal er wat tafels uit creëer ruimte.
Heerlijk eten maar niet gezellig gezeten te druk te vol ruggen tegen elkaar.
Jammer, het eten verdiend de ruimte!!!!
Dus Toon afscheid nemen van een tafeltje of 6., zodat we de volgende keer ook gezellig kunnen zitten en elkaar kunnen verstaan.
Hans R.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Voor het eerst bij Toon wezen eten, Het concept van shared dining beviel ons heel goed zo kun je meerdere gerechten proberen samen met je partner of andere tafelgenoten.
Volgende keer als wij niet zo moe zijn van een hele dag op een beurs rondlopen dan doen wij dit zelfde concept maar dan onbeperkt kiezen van de kaart.
Wij hadden geen zin meer in een nagerecht en wilden eigenlijk een irish coffee of iets dergelijks waarop de zeer vriendelijke jongeman die ons bediende vertelde dat er sinds kort een cocktail kaart was waarop een favoriet van hem zelf op staat die uitstekend geschikt is als after dinner cocktail.
Wij besloten deze espresso-martini te proberen, we konden zien hoe hij daarop met heel veel plezier begon te shaken (de cocktail uiteraard).
Het smaakte zo goed dat wij de volgende dag alle ingrediënten zelf ook in huis gehaald hebben, dus voor een lekkere cocktail kun je ook bij Toon terecht.
Wij komen zeker terug.
Anneke L.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Super leuk restaurant, echt een aanrader ????
Slangenkruis B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Als de Librye de norm is voor de eredivisie, geldt Toon toch zeker als norm voor de Jupilerleague. Ze zetten de toon voor een goede kwaliteit Nederlandse eetcultuur, die niet meer uitsluitend is georienteerd op internationale maatstaven maar alles in zich heeft, zich te ontwikkelen tot een unieke regionale keuken. Nu nog wat doen aan het storende geluidsniveau en de kaartvariatie bewaken en uitbouwen. Meer plaats voor regionale gerechten inruimen? En handhaaf vooral de vriendelijke, losse bediening. Topmeiden! Hopelijk komen er steeds meer gelegenheden zoals Toon: goed niveau met een eigen variatie aan gerechten, schappelijke prijzen en een frisse benadering van de klant.