Toon Nijmegen

9,1

Jouw recensie over het restaurant Toon Nijmegen

Louis V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Lekker gegeten op basis van all you can eat. Tappasidee met wat grotere gerechten. Gerechten van diverse aard. Carpaccio, paddenstoelsoep, zalm, tonijn allemaal leuk opgemaakt en lekker van smaak!
Annemarie L.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Heerlijk gegeten, goede gerechten. Aardige bediening
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
De eerste keer in Nijmegen en dus ook voor het eerst bij Toon gegeten. We hadden een lekker plekje op het terras en er hing een ontspannen sfeer. De bediening was vlot en vriendelijk en het eten was erg lekker (zeker de flammkuchen met gorgonzola).
Daniel W.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
heerlijk op het terras gegeten. de bediening was top. het eten was er snel en lekker. Zeker aan te raden. wij komen zeker nog een keer.
Els M.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Ongezellig als je met 4 personen komt eten en dat de een zijn gerecht al heeft en de ander zit nog te wachten. Gevolg, de eerste heeft koud eten, de ander moet nog wachten.
Kortom voor ons een rede om kritisch na te denken gaan wij hier nog een volgende keer naar toe.
Marit V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Afgelopen weekend een hele leuke avond bij Toon gehad. Heerlijk gegeten en super vriendelijk personeel! Ook hebben wij het super leuk gehad toen alle tafels en stoelen verdwenen en er een dj kwam. Wij komen zeker snel terug!
Silvia G.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Genoeg keuze uit het menu. Kwaliteit erg goed. Bediening vlot en vriendelijk. Prijzen gunstig. Wij komen nog wel eens terug!.
Albert N.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
Top avondje gehad, ik wil iedereen via deze weg bedanken voor het gezellige avondje waar jullie zeker aan hebben bijgedragen! Bedankt!
Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Prijs kwaliteit is prima in verhouding.
richard B.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Leuke tent met aardig en attent personeel , heerlijk gegeten ????
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Gezellig op de bonnefooi naar Toon gelopen, er werd direct gezorgd voor een tafel terwijl het helemaal vol zat (wij dachten dat het na koningsdag nergens druk zou zijn, hier dus wel). Vervolgens stond er binnen no-time wat te drinken en pizzabrood met sausjes op tafel, erg prettig vriendelijk en snel hoe dit ging. Zo als het hoort, je voelt je echt welkom en op je gemak. De kaart was erg divers en we konden kleine gedeelde gerechtjes bestellen voor een vaste prijs, super leuk zo'n beleving. We vroegen waar het die avond nog meer leuk was om heen te gaan, toen zij een dame uit de bediening dat er een DJ kwam in Toon dus we zijn eventjes gebleven.... En toen was het toch een beetje laat geworden....... Al met al, echt een aanrader en wij komen zeker weer terug.
Ruud G.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Lekker gegeten in ongedwongen sfeer, prettige bediening en leuk concept. Enige minpunt: de dreunende bastonen in de niet-zo-op-de-achtergrond muziek,
Roula K.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Super leuk, gezellig, ongedwongen en lekker.
René Z.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Onbeperkt eten hadden we geen tijd voor dus toch afwisselend van de kaart gegeten. Helemaal aan onze verwachtingen dus we komen zeker nog een keer terug.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Heerlijk gegeten bij Toon, aanrader!
Harriët M.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Rond 20.15 aan tafel. Toen moesten we erg opschieten met eten want de keuken ging niet heel lang erna dicht. Halverwege ons hoofdgerecht kwam de ober vragen of we alvast wisten wat voor toetje we wilden. Dan zouden ze dat apart houden. Erg onprofessioneel en ongastvrij. Verder prima bediening en heerlijk gegeten. Mooie, gezellige ambiance
Elena T.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Gezellige, ongedwongen sfeer. Veel verschillende type gerechtjes en smaakvol. Vlotte, leuke bediening.
Elgo K.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Prima plek voor een hapje na t werk. Zeer vlotte bediening en smakelijk gegeten.
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Leuke tent met vriendelijk personeel en echt heerlijk eten!
Margot D.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2018
Heerlijk eten en goede wijnen! Ook voor vegetariërs is er genoeg keus. Na het eten wordt alles omgebouwd en is het super om tot in de late uurtjes te blijven. We hebben een top avond gehad!