Toon Nijmegen

Zondag 16:00 - 00:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Toon Nijmegen

Mark B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Lekker gegeten in een gezellig restaurant met vriendelijke bediening.
Leuk concept veel verschillende hapjes gedeeld.
Corina S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Toon, Haal er wat tafels uit creëer ruimte.
Heerlijk eten maar niet gezellig gezeten te druk te vol ruggen tegen elkaar.
Jammer, het eten verdiend de ruimte!!!!
Dus Toon afscheid nemen van een tafeltje of 6., zodat we de volgende keer ook gezellig kunnen zitten en elkaar kunnen verstaan.
Hans R.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Voor het eerst bij Toon wezen eten, Het concept van shared dining beviel ons heel goed zo kun je meerdere gerechten proberen samen met je partner of andere tafelgenoten.
Volgende keer als wij niet zo moe zijn van een hele dag op een beurs rondlopen dan doen wij dit zelfde concept maar dan onbeperkt kiezen van de kaart.
Wij hadden geen zin meer in een nagerecht en wilden eigenlijk een irish coffee of iets dergelijks waarop de zeer vriendelijke jongeman die ons bediende vertelde dat er sinds kort een cocktail kaart was waarop een favoriet van hem zelf op staat die uitstekend geschikt is als after dinner cocktail.
Wij besloten deze espresso-martini te proberen, we konden zien hoe hij daarop met heel veel plezier begon te shaken (de cocktail uiteraard).
Het smaakte zo goed dat wij de volgende dag alle ingrediënten zelf ook in huis gehaald hebben, dus voor een lekkere cocktail kun je ook bij Toon terecht.
Wij komen zeker terug.
Anneke L.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Super leuk restaurant, echt een aanrader ????
Slangenkruis B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Als de Librye de norm is voor de eredivisie, geldt Toon toch zeker als norm voor de Jupilerleague. Ze zetten de toon voor een goede kwaliteit Nederlandse eetcultuur, die niet meer uitsluitend is georienteerd op internationale maatstaven maar alles in zich heeft, zich te ontwikkelen tot een unieke regionale keuken. Nu nog wat doen aan het storende geluidsniveau en de kaartvariatie bewaken en uitbouwen. Meer plaats voor regionale gerechten inruimen? En handhaaf vooral de vriendelijke, losse bediening. Topmeiden! Hopelijk komen er steeds meer gelegenheden zoals Toon: goed niveau met een eigen variatie aan gerechten, schappelijke prijzen en een frisse benadering van de klant.
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Top gegeten en erg leuke bediening
Sasha B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Na een zeiknatte we love the 90's party op de goffert vonden wij het wel mooi geweest en zijn de stad in gegaan, we kwamen bij Toon terecht..
Super druk, maar er werd een tafeltje klaar gezet. We konden snel eten, wat ook erg beviel! Even wat anders dan je gewend bent. Bedankt top restaurant!
Riekie D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Geweldig ! Heerlijk gegeten ! Goeie formule en geweldige bediening ! Wij kwamen eigenlijk in Nijmegen om te eten bij een nieuw restaurant van een grote keten uit Amsterdam. Ons geluk dat er een wachttijd was van een uur , dus verder gegaan ! Wat een geluk ! Een hele fijne avond gehad ! We zijn heerlijk verwent en een zeer goede bediening ! Hartelijk bedankt en we komen snel terug xxx
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Leuk concept, het was erg druk maar dat stoorde niet. Eten ging erg vlot en we werden snel geholpen. Lekkere en betaalbare amarone erbij gedronken.
Fleur S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Ontzettend lekker gegeten en gedronken. De bediening was top en sfeer was heel gezellig. Al met al een super leuke avond gehad. Toon staat bovenaan mijn lijstje van restaurants in Nijmegen!
Macha V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Erg leuke bediening, gezellige sfeer en voortreffelijk eten. Samen met mijn vriendinnen een heerlijke avond beleefd. Zeker een aanrader.
Floortje D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Vanavond samen met vriendinnen gegeten bij Toon! Wat een ontzettend leuk restaurant met een goede keuken en vriendelijk en behulpzaam personeel. Door het 'eindeloos genieten' menu bijna alle gerechten van de kaart kunnen proeven en allemaal stuk voor stuk perfect op smaak! Lang geleden dat ik zo'n top avond heb gehad. Ik kom hier heel snel weer terug.
Floris D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Leuk concept! Beetje van alles bestellen en delen, ik en m'n vriendin hebben genoten en zullen zeker vaker komen..
Sarina W.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Lekker en goed gegeten, prima prijs/kwaliteitsverhouding. Bediening ook leuk en sociaal. Bedankt!
Patric M.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Zo, dit is een restaurant waar je blij van wordt!
Jonathan D.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Leuke bediening en heerlijk eten! Ook is het concept erg leuk als je van gezelligheid houdt. Ze hebben een soort tapas-achtige gerechten die je lekker kunt delen met elkaar. Vooral de gegrilde Halloumi zou ik iedereen aanraden!
Anton D.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
We hebben heerlijk en lang getafeld.
Jadey F.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Vanavond met mijn beste vriendin bij toon gegeten. Wat een ontzettend vriendelijke en spontane bediening en wat een leuke kaart. We hebben (ongemerkt) 3.5 uur zitten tafelen, de tijd is voorbij gevlogen. Toon staat sinds vandaag boven aan mijn lijstje favoriete restaurants!
Brigitte B.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Op de website zie je mooi aangeklede gerechten maar in werkelijkheid niets aangekleed. Geen groente of salade alleen vlees of vis met alleen een bakje soja achtige saus. Teleurstellend! Bediening is zeer vriendelijk.
Tom R.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Onlangs na mijn diploma-uitreiking met de hele familie en aanhang gegeten bij Toon. Door het shared dining concept proef je de gehele avond verschillende heerlijke en verse gerechten. Dit zorgt ook voor een gezellige sfeer en interactie aan tafel. Ook de gezellige, vlotte bediening zorgde voor een prettige avond. Verder heeft Toon een uitgebreide drankkaart met diverse heerlijke gin tonics, bieren en wijnen. Na het dineren hebben wij nog heerlijk na geborreld op het terras.

Ook de vrijdag- en zaterdagnacht vind ik bij Toon aan te raden. Goede DJ''s, heerlijke dranken en wederom zeer vlot personeel!