Toon Nijmegen

9,1

Jouw recensie over het restaurant Toon Nijmegen

Rob D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Leuk concept, het was erg druk maar dat stoorde niet. Eten ging erg vlot en we werden snel geholpen. Lekkere en betaalbare amarone erbij gedronken.
Macha V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Erg leuke bediening, gezellige sfeer en voortreffelijk eten. Samen met mijn vriendinnen een heerlijke avond beleefd. Zeker een aanrader.
Floortje D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Vanavond samen met vriendinnen gegeten bij Toon! Wat een ontzettend leuk restaurant met een goede keuken en vriendelijk en behulpzaam personeel. Door het 'eindeloos genieten' menu bijna alle gerechten van de kaart kunnen proeven en allemaal stuk voor stuk perfect op smaak! Lang geleden dat ik zo'n top avond heb gehad. Ik kom hier heel snel weer terug.
Fleur S.
Mgw D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Floris D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Leuk concept! Beetje van alles bestellen en delen, ik en m'n vriendin hebben genoten en zullen zeker vaker komen..
Sarina W.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Lekker en goed gegeten, prima prijs/kwaliteitsverhouding. Bediening ook leuk en sociaal. Bedankt!
Patric M.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Zo, dit is een restaurant waar je blij van wordt!
Jonathan D.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Leuke bediening en heerlijk eten! Ook is het concept erg leuk als je van gezelligheid houdt. Ze hebben een soort tapas-achtige gerechten die je lekker kunt delen met elkaar. Vooral de gegrilde Halloumi zou ik iedereen aanraden!
Anton D.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
We hebben heerlijk en lang getafeld.
Jadey F.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Vanavond met mijn beste vriendin bij toon gegeten. Wat een ontzettend vriendelijke en spontane bediening en wat een leuke kaart. We hebben (ongemerkt) 3.5 uur zitten tafelen, de tijd is voorbij gevlogen. Toon staat sinds vandaag boven aan mijn lijstje favoriete restaurants!
Brigitte B.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Op de website zie je mooi aangeklede gerechten maar in werkelijkheid niets aangekleed. Geen groente of salade alleen vlees of vis met alleen een bakje soja achtige saus. Teleurstellend! Bediening is zeer vriendelijk.
Tom R.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Onlangs na mijn diploma-uitreiking met de hele familie en aanhang gegeten bij Toon. Door het shared dining concept proef je de gehele avond verschillende heerlijke en verse gerechten. Dit zorgt ook voor een gezellige sfeer en interactie aan tafel. Ook de gezellige, vlotte bediening zorgde voor een prettige avond. Verder heeft Toon een uitgebreide drankkaart met diverse heerlijke gin tonics, bieren en wijnen. Na het dineren hebben wij nog heerlijk na geborreld op het terras.

Ook de vrijdag- en zaterdagnacht vind ik bij Toon aan te raden. Goede DJ''s, heerlijke dranken en wederom zeer vlot personeel!
Maarten N.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Het eten was lekker en op smaak. Toch houd ik wel een aparte nasmaak over aan het bezoek. Bij de bestellingen gingen er diverse dingen mis. Sommige bestellingen waren vergeten.
Daarnaast gaf de ober aan dat hij mijn bestelling zou afraden. De kok heeft een raar gevoel voor smaak, aldus de ober. Mijn keuze zou gaan tegenvallen. Zoiets kan toch niet in een restaurant?
Zoë W.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel en een gezellige sfeer!
Louis V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Lekker gegeten op basis van all you can eat. Tappasidee met wat grotere gerechten. Gerechten van diverse aard. Carpaccio, paddenstoelsoep, zalm, tonijn allemaal leuk opgemaakt en lekker van smaak!
Annemarie L.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Heerlijk gegeten, goede gerechten. Aardige bediening
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
De eerste keer in Nijmegen en dus ook voor het eerst bij Toon gegeten. We hadden een lekker plekje op het terras en er hing een ontspannen sfeer. De bediening was vlot en vriendelijk en het eten was erg lekker (zeker de flammkuchen met gorgonzola).
Daniel W.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
heerlijk op het terras gegeten. de bediening was top. het eten was er snel en lekker. Zeker aan te raden. wij komen zeker nog een keer.
Els M.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Ongezellig als je met 4 personen komt eten en dat de een zijn gerecht al heeft en de ander zit nog te wachten. Gevolg, de eerste heeft koud eten, de ander moet nog wachten.
Kortom voor ons een rede om kritisch na te denken gaan wij hier nog een volgende keer naar toe.