Toon Nijmegen

Zondag 16:00 - 00:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Toon Nijmegen

Lennart S.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Super gezellig geborreld, leuke bediening die er voor zorgde dat we een heerlijke avond hebben gehad. Het eten was heerlijk en de borden waren mooi opgemaakt. Voor herhaling vatbaar.
Hilleke L.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Echt hartelijke ontvangst. Heerlijk ontvangstgerechtje. Personeel dat het je echt naar de zin maakt. Prettige sfeer. Druk bezocht zonder dat je het idee hebt dat je toch niet in alle rust kan eten. Erg lekker vegetarische gerecht gegeten dat ook heel mooi was opgemaakt!
Aukje J.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
In vergelijking tot de heerlijke warme en hartige gerechten vonden we de zoete desserts helaas wat matig. Zeker wel smakelijk maar echt van een andere orde als de meer dan lekkere warme gerechtjes. Een groot compliment ????????????????
Niek D.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2018
Heerlijk gegeten. Serveersters waren studentes, heel gastvrij en opgewekt. De prijsstelling is gunstig en heel duidelijk: per prijs aangegeven. Lijkt me ideaal in een studentenstad! Hebben van harte complimenten gegeven.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Heerlijke kleine gerechten veel keus
Gies N.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Van het weekend wezen stappen bij toon. Gave muziek en leuke bediening. ik stond helemaal achterin dus kon de DJ niet zien. Een ronde DJ booth misschien?
Marijke E.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Heerlijk gegeten + vriendelijke en efficiente service. Carpaccio, pizza en sucade steak zijn echte aanraders. In t weekend ook een leuke plek om te stappen!
Simone V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Ben met vriendinnen een nachtje uit geweest bij Toon en we hebben het ontzettend naar ons zin gehad. Dit mede dankzij het leuke, vriendelijke barpersoneel en de goede muziek! We zijn goed verzorgd door een goedlachse ober die vrolijk mee danste op de muziek. We hebben vooraf ook bij Toon gegeten, dat was ook helemaal perfect. Al met al een topavond!
Louise B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Eindeloos genoten! Leuk restaurant, zeker aan te raden met vrienden. Door het eindeloos genieten concept kun je voor een vast bedrag van veel verschillende gerechten genieten. Vriendelijke en snelle service, mooie wijnen en na het eten kan je in het weekend nog een dansje doen.
Courtney C.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Super locatie ! Met een super goede bediening, lekker eten en een leuke sfeer .wij komen hier zeker nog een keer terug :)
Carien B.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
We hebben een erg gezellige avond gehad en vooral ook heel lekker gegeten. Door het shared dining concept bijna alles van de menukaart kunnen proeven en onze favoriete gerechten gewoon nog een keer besteld. Het personeel was enthousiast en de live muziek maakte het helemaal af. Toen we uitgegeten waren konden we gezellig nog even door met borrelen en een dansje wagen. Kortom: een echte aanrader!
Marilyn V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Heerlijke avond met vrienden gehad! Goed eten, vriendelijk personeel en leuke sfeer. Ook leuk voor een aansluitend avondje uit.
Elise T.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Genoten van het lekkere eten, fijne sfeer en leuke bediening! Zeker een aanrader voor een leuke avond met vrienden of familie ;)
Anne C.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Super gastvrije bediening en lekker eten. Wel lijkt het me leuk als er een ronde dj booth komt, zodat je ook op het podium kunt dineren. Toprestaurant, ik kom zeker nog eens terug.
Courtney C.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Vanavond bij toon met vriendinnen gezellig gegeten en geborreld! Wat een leuke sfeer is daar aanwezig ! Super bediening en heel erg lekker eten! We hebben zeer genoten
Renee V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Gisteren lekker met vriendinnen hier gegeten nadat we hoorde dat dit een leuke plek was. Dat was het zeker!
Het concept is shared dinning, en de gerechten komen aan tafel als ze klaar zijn wat ervoor zorgde dat we heel snel al wat lekkers op tafel hadden staan! Spontane bediening! Wij komen vaker terug!
Marloes C.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Heerlijk eten en aardige bediening! Eindeloos genieten van de kaart is leuk met vrienden, maar ik kom ook soms een klein hapje eten (lekkere pizza's!)
Eloy K.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Lekker gegeten en met de onbeperkt kaart kun je van alles wat proeven. Ook het persooneel is vriendelijk. Leuk idee om daar op vrijdag te eten en dan rond 22.30 uur begint de live muziek en stroomt het vol voor een drankje en dansje.
Renee V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Toon is een leuke toevoeging voor Nijmegen. We werden vriendelijk begroet toen we binnen kwamen. We hadden niet gereserveerd en dat was achteraf best slim geweest want het zat bom vol. De bediening heeft ons voorzien van een drankje en gaf aan dat er snel een tafel zou komen, en ja hoor, binnen 5 minuten kregen we een leuke tafel. Toon was een echte beleving, iets anders dan een gewoon restaurant! Van alles kunnen proeven voor een vast bedrag, en dan komen nog de desserts! Tot heel snel!
Coco V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Heerlijk gegeten en gedronken met wat vrienden. Het personeel weet waar ze het over hebben en zijn erg vriendelijk. We wilde graag verrast worden met het eten aangezien we niet konden kiezen, omdat het ons allemaal zo lekker leek. Elke ronde was dan ook echt heerlijk!!
Om half 11 ging de DJ al draaien en was Toon omgebouwd, alle tafels waren eruit waardoor er al lekker vroeg gedanst kon worden. Rond 23uur was het ook al gezellig druk, met een hele leuke sfeer en goede muziek!
Waar kan je tegenwoordig nou als zo vroeg lekker dansen en drinken? Nou bij Toon in ieder geval wel!