Toomler

Breitnerstraat 2 1077 BL Amsterdam Nederland Kaart
31-206707400

Meer informatie over restaurant Toomler

Jouw recensie over het restaurant Toomler

suzan M.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Altijd een feest om hier te mogen zijn! Heerlijke avonden met een uitstekende bediening en veel humor! Prima eten en veel gezelligheid
Sjoerd G.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2015
Naar Toomler ga je voor het cabaret. Wil je goed zitten is het verstandig om er meteen voor eten te reserveren zodat je op een mooie plek zit tijdens de voorstelling. Wat eten betreft kan ik de hamburgers prima aanraden. Je moet wel even geduld hebben omdat de kleine keuken alle tafels van eten moet voorzien. Voorgerecht en drankvoorziening gaan daarentegen wel snel dankzij de vriendelijke bediening die de gehele avond voor je in touw is. Het toetje stond in ons geval op het podium in de persoon van Theo Maassen!
Edzo B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2013
Toomler is een leuk, bijna alternatief podium in Oud Zuid. Om ons niet te hoeven haasten voor de standup comedytrain en conform de bevestiging qua seating, hadden we ook het diner besteld. Als een van de eersten stroomden we de zaal in en kregen we inderdaad een mooi plekje. Het voorgerecht stond klaar zijnde een schotel koude 'tapas' waarbij voorbijgegaan was aan het feit dat er 1 vegetariër bij was en vlees en vis over en tegen de vegetarische hapjes lagen. Langzamerhand stroomde de zaal vol en zagen we de (niet van tevoren bestelde) hoofdgerechten uitgeserveerd, behalve bij de besproken tafels. Na reclamatie bleek dit beleid, om maar meer om te kunnen zetten. Toen de voorstelling bijna begon hadden wij het gehad en gaven de bediening nog 1 minuut om de hamburger (!) en de eenvoudige vega bak sla (!) alsnog te bezorgen. Dit lukte en wonderwel kregen nu ook de andere tafels na zo'n anderhalf uur wachten de prefab snack. De kwaliteit was niet best. Qua niveau snackbar minus. De prijs/kwaliteit was helemaal ver te zoeken. Het desert, zijnde een Ben & Jerry's ijs werd tijdens de voorstelling gebracht. De fles rode wijn en 5 fantastische stand up comedians maakten de avond nog tot een waar feest, dit ondanks de frustaties vooraf. Tip: ga er heen zonder menu te reserveren en als je redelijk op tijd bent zit je prima en bestel dan het vlot geserveerde patatje met een spies saté.