TonTon Club

Polonceaukade 27 1014 DA Amsterdam Nederland Kaart

Over het restaurant TonTon Club

Voor lunch en/of diner reserveringen kunt u hier een reservering plaatsen. Voor groepsreserveringen vanaf 11 personen en vragen over spelen, verjaardagen en/of borrels willen wij u vriendelijk verzoeken contact op te nemen.

Bij de Ton Ton Club in de Westergasfabriek in Amsterdam wordt een gezellige en lekkere avond gecombineerd met het hebben van veel plezier door het spelen van games. Het is de speelhal die Amsterdam al jaren niet meer heeft gehad.

Geniet van Japanse biertjes, whiskey's en Amerikaanse boozed up of virgin milkshakes van de bar. De Ton Ton Club heeft een Japans/Amerikaanse keuken die je de hele dag kunnen voorzien van mooie ramen noodles, verschillende snacks en de unieke ramen burger.

In het weekend kun je ook komen ontbijten/lunchen met een verschillend assortiment aan pancakes TonTon style.

Ben je gek op gamen en lekker eten? Reserveer dan nu bij de Ton Ton Club in de Westergasfabriek in Amsterdam!

Meer informatie over restaurant TonTon Club