Tonica Maastricht

Mariastraat 7 6211 EP Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Tonica Maastricht

Restaurant Tonica is heerlijk gelegen midden in Maastrichts gezellige centrum, dichtbij de Maaspromenade. De modern-mediterraanse keuken maakt het iedereen naar de zin, net zoals de bediening: die is vriendelijk en efficiënt.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Tonica Maastricht

Bereikbaar met bus en trein.
  • : Parkeermogelijkheden: Q-park garage Mosea Forum, parkeerplekken aan de overkant van de brug

Open voor lunch | diner | borrel
woensdag tot en met zondag
12:00 - 22:00

Dinsdag gesloten

7,2

Jouw recensie over het restaurant Tonica Maastricht

Patricia B.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Jammer dat de menu kaart en informatie op internet niet overeenkomen met de realiteit.
Er is enkel keus uit verassing menus die vergelijkbaar zijn met een bezoek van een maand geleden.
john W.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Gemiste kans! Na ons eerste kennismakingsdiner waren we eigenlijk blij verrast over alles. Omdat de zaterdag bezet was vanwege een gesloten avond, zijn we op vrijdag ontvangen voor onze tweede ontmoeting, met een reuze tegoedbon t.g.v. een actie tijdens de eerste keer. Er waren 3 tafeltjes (totaal voor 8 personen) gereserveerd. De chef was niet aanwezig en de eigenaresse stond zelf in de keuken. Weinig keuze, nagenoeg hetzelfde 3-gangenmenu als de eerste keer met vis of parelhoen. De porties waren klein, zelfs het dessert, het hoogtepunt van onze eerste avond. Hoofdgerecht werd geserveerd op koude borden. Wat jammer na die eerste zeer geslaagde avond, doodzonde!
john W.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Een uitstekend 3 gangen menu, alles mooi geserveerd en op smaak. Mijn persoonlijke favoriet was het dessert, fantastisch! En de collectie Grappa's. Tot ziens.
Patricia B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Veel geluid en geur door de open keuken ,was koud in het restaurant ,muziek stond vrij hard. Eten was op zich prima , lekkere Sauvignon, bediening heel vriendelijk. Wild zwijn was vrij droog, Kabeljauw was perfect.

Afstapje bij toilet wordt niet gekenmerkt, gevaarlijk, toilet zelf is erg donker, slecht licht.
Manon B.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2017
We hadden gereserveerd voor een wijn/bier proeverij met daarbij allerlei hapjes. Kaas, worst, olijven stokbrood met smeersels e.d. Ik had gezien dat de bierkaart klein was maar er stonden toch enkele biertjes bij die ik graag wilde proeven. Helaas was daarin geen keuze en werd het een eenvoudige La Trappe blond, bruin en Quadruppel. De hapjes vond ik niet echt verrassend en erg afgepast. Géén kaas, wel een paar dunne plakjes worst en 2 plakjes rauwe ham, olijfjes, paar, overigens lekkere, bitterballen, een gevuld cherrytomaatje Em stuk stokbrood met een beetje tapenade. Gelukkig hadden we met een actie maar €14,95 PP betaald. Meer vond ik het echt niet waard. Verrassend was het lekkere aperitiefje vooraf. Mijn advies geef mensen keuze in welk biertje ze willen proeven en geef niet zo'n standaard afgemeten hapjes maar serveer wat proeverijtjes van je menukaart. Je wil tenslotte toch dat mensen terug gaan komen. De zaak ontbreekt het aan echte sfeer en het lawaai van de afzuiging van de open keuken is storend. Het personeel was heel vriendelijk.
Ernest H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Moeilijk te vinden weinig uitstraling een puntje van aandacht misschien
Hamburger een toppertje
Dina S.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Tonica heeft een kleine kaart, maar de kwaliteit van het eten is goed.
We hebben hier lekker gegeten.
Helen V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
We keken er naar uit eens iets nieuws te proberen, maar helaas een erg slechte ervaring gehad met dit restaurant. Het begon al met een hoop onduidelijkheid over een kortingsactie van Iens, waardoor wij onverwachts het volle pond moesten betalen. Het restaurant kon dit niet zelf oplossen en verwees ons terug naar Iens.
Rondkijkend in de zaak leek het ons een met minimale moeite opgeknapt, ouderwets bruin-café. Niet bijzonder gezellig.
Vervolgens het eten: een uiensoep en carpaccio vooraf. Niets bijzonders; truffelmayonaise overduidelijk uit een potje. Daarna allebei kabeljauw met pasta en spinazie. Een enorme berg zwarte tagliatelle met een enorm overheersende knoflooksmaak en een enkel blaadje spinazie. Kabeljauw niet gaar. Bediening klunzig; ruimt al af terwijl tafelgenoot nog eet (respons: "oh sorry, ik let niet op, ben gisteravond uit geweest"). Na klacht bij bediening over het hoofdgerecht (en ook aangegeven dat wij geen trek meer hadden in iets anders, de eetlust was ons inmiddels vergaan) kregen wij te horen dat de vis volgens de keuken wel gaar zou zijn. Als redelijk bedreven hobbykok weet ik echter wel beter... We kregen nog een dessert aangeboden maar deze hebben we overgeslagen. We hebben voor dit alles, en 2 glazen wijn een fles water, maar liefst 75 euro moeten afrekenen en verlieten de zaak met een vervelende nasmaak; zowel letterlijk als figuurlijk. Maastricht kent vele betere zaken, waar service en prijs-kwaliteitverhouding wel kloppen.
Barry M.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Echt leuk
Janneke B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Een aanrader op verborgen plekje. Lekkere carpaccio met balsemico. Heerlijke malse dry aged steak. Kaasplankje was ook bijzonder met bluecheddar en ingemaakte walnoot.
Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Erg kleine kaart. Heerlijke gerechten! Goed bereid. Vriendelijk personeel. Sfeer binnen kan beter. Comfortabelere stoelen zou fijn zijn. De moeite waard om nog eens te gaan eten.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Leuke verrassende gerechten
Yvon V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Voorgerecht met de bietjes was heerlijk. Als hoofdgerecht had ik de couscous. Deze was te nat en weinig smaak. Couscous was niet meer herkenbaar doordat het te vochtig was. Met verse kruiden had men er veel meer smaak in kunnen creëren
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Aanrader in Maastricht. Mooie kaart, erg leuke betaalbare wijntjes. Je ziet dat de keuken en bediening er plezier in hebben en zijn niet van de zuinige ( gewoon bij twijfel even laten proeven ). Zo hoort het en kan dus nog !
Arun T.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Lekker gegeten en vriendelijk personeel!
a.l. B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Zeer, zeer tevreden.
Simone M.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
heerlijk eten in een leuk klein zaakje, super vriendelijke bediening ook! Ze wisten ook goed om te gaan met mijn voedselallergie :)
Richard W.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Voorgerecht 2 coquilles voor 15 euro! De tonijntartaar was meer tonijnpuree en nauwelijks op smaak gebracht. De kalfssukade was droog. Het nagerecht van chocolade was veel. Jammer dat de bediening er achteraf op wees dat een portie genoeg was voor 2 personen.

De bediening liep zich de benen onder het lijf uit maar kreeg het niet geregeld. De wachttijden waren enorm lang, lege borden bleven op de tafels staan en het personeel liep regelmatig met lege handen langs. De excuses voor alles werden ongeloofwaardig vaak gemaakt.

Bij het afrekenen werd mij gevraagd of ik gebruik heb gemaakt van de IENS deal van 50% korting. Hoewel dit het geval was moest ik toch de volle prijs betalen. De ober had de kassa al aangeslagen (?) en kon dit niet meer terugdraaien. Ik moest dit maar even via mail melden bij de eigenaresse en zij zou dat in orde maken door het geld terug te storten of een gratis diner aan te bieden. Ik heb dit 3 keer gedaan en nog steeds geen reactie. Ik voel me belazerd. Voor ons geen 2e keer Tonica.