Tonica Maastricht

Mariastraat 7 6211 EP Maastricht Nederland Kaart

Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant Tonica Maastricht

Restaurant Tonica is heerlijk gelegen midden in Maastrichts gezellige centrum, dichtbij de Maaspromenade. De modern-mediterraanse keuken maakt het iedereen naar de zin, net zoals de bediening: die is vriendelijk en efficiënt.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Tonica Maastricht

Bereikbaar met bus en trein.
  • : Parkeermogelijkheden: Q-park garage Mosea Forum, parkeerplekken aan de overkant van de brug

Open voor lunch | diner | borrel
woensdag tot en met zondag
12:00 - 22:00

Dinsdag gesloten

Jouw recensie over het restaurant Tonica Maastricht

Helen V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
We keken er naar uit eens iets nieuws te proberen, maar helaas een erg slechte ervaring gehad met dit restaurant. Het begon al met een hoop onduidelijkheid over een kortingsactie van Iens, waardoor wij onverwachts het volle pond moesten betalen. Het restaurant kon dit niet zelf oplossen en verwees ons terug naar Iens.
Rondkijkend in de zaak leek het ons een met minimale moeite opgeknapt, ouderwets bruin-café. Niet bijzonder gezellig.
Vervolgens het eten: een uiensoep en carpaccio vooraf. Niets bijzonders; truffelmayonaise overduidelijk uit een potje. Daarna allebei kabeljauw met pasta en spinazie. Een enorme berg zwarte tagliatelle met een enorm overheersende knoflooksmaak en een enkel blaadje spinazie. Kabeljauw niet gaar. Bediening klunzig; ruimt al af terwijl tafelgenoot nog eet (respons: "oh sorry, ik let niet op, ben gisteravond uit geweest"). Na klacht bij bediening over het hoofdgerecht (en ook aangegeven dat wij geen trek meer hadden in iets anders, de eetlust was ons inmiddels vergaan) kregen wij te horen dat de vis volgens de keuken wel gaar zou zijn. Als redelijk bedreven hobbykok weet ik echter wel beter... We kregen nog een dessert aangeboden maar deze hebben we overgeslagen. We hebben voor dit alles, en 2 glazen wijn een fles water, maar liefst 75 euro moeten afrekenen en verlieten de zaak met een vervelende nasmaak; zowel letterlijk als figuurlijk. Maastricht kent vele betere zaken, waar service en prijs-kwaliteitverhouding wel kloppen.
Barry M.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Echt leuk
Janneke B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Een aanrader op verborgen plekje. Lekkere carpaccio met balsemico. Heerlijke malse dry aged steak. Kaasplankje was ook bijzonder met bluecheddar en ingemaakte walnoot.
Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Erg kleine kaart. Heerlijke gerechten! Goed bereid. Vriendelijk personeel. Sfeer binnen kan beter. Comfortabelere stoelen zou fijn zijn. De moeite waard om nog eens te gaan eten.
Monique V.
Heerlijk gegeten !
carla D.
carla D.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Deze cijfers geef ik voor de normale prijs. Dit betreft het 3 gangen menu voor € 27,-. Het was erg lekker en gevarieerd. Wij hebben hier nu met de iens deal hier gegeten en het eten was de normale kaart en alles was erg vers en van goede kwaliteit en dan de gewone vriendelijke en goede bediening terwijl we maar 50% hoefden te betalen. Compliment! We zijn hier al eerder geweest en nu we zo behandeld zijn met korting zullen we zeker voor de normale prijs terug komen. Dat verdienen ze gewoon.
Magda B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Lekkere aparte gerechten
Magda B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Leuke verrassende gerechten
Yvon V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Voorgerecht met de bietjes was heerlijk. Als hoofdgerecht had ik de couscous. Deze was te nat en weinig smaak. Couscous was niet meer herkenbaar doordat het te vochtig was. Met verse kruiden had men er veel meer smaak in kunnen creëren
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Aanrader in Maastricht. Mooie kaart, erg leuke betaalbare wijntjes. Je ziet dat de keuken en bediening er plezier in hebben en zijn niet van de zuinige ( gewoon bij twijfel even laten proeven ). Zo hoort het en kan dus nog !
Arun T.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Lekker gegeten en vriendelijk personeel!
a.l. B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Zeer, zeer tevreden.
Simone V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
heerlijk eten in een leuk klein zaakje, super vriendelijke bediening ook! Ze wisten ook goed om te gaan met mijn voedselallergie :)
Richard W.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Voorgerecht 2 coquilles voor 15 euro! De tonijntartaar was meer tonijnpuree en nauwelijks op smaak gebracht. De kalfssukade was droog. Het nagerecht van chocolade was veel. Jammer dat de bediening er achteraf op wees dat een portie genoeg was voor 2 personen.

De bediening liep zich de benen onder het lijf uit maar kreeg het niet geregeld. De wachttijden waren enorm lang, lege borden bleven op de tafels staan en het personeel liep regelmatig met lege handen langs. De excuses voor alles werden ongeloofwaardig vaak gemaakt.

Bij het afrekenen werd mij gevraagd of ik gebruik heb gemaakt van de IENS deal van 50% korting. Hoewel dit het geval was moest ik toch de volle prijs betalen. De ober had de kassa al aangeslagen (?) en kon dit niet meer terugdraaien. Ik moest dit maar even via mail melden bij de eigenaresse en zij zou dat in orde maken door het geld terug te storten of een gratis diner aan te bieden. Ik heb dit 3 keer gedaan en nog steeds geen reactie. Ik voel me belazerd. Voor ons geen 2e keer Tonica.
Gina D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We gingen lunchen met 50% Iens-korting op de rekening. Op internet leek het een leuk restaurant met wat apartere gerechten op de kaart. In werkelijkheid was het heel klein en een beetje sjofel met een ouderwetse doorsnee kaart. Dan maar een salade met zalm/scampi. Exact 1 scampi per bord en gerookte zalm van de goedkoopste soort (denk Ah euroshopper). Het glaasje prosecco dat we bestelden was wel erg lekker. De salade was 16,50 (echt veel te duur naar verhouding). Het glaasje prosecco 6,00. Gelukkig dus die 50% korting waardoor de schade (zo voelde het echt) nog meeviel. We waren de enige gasten. Geen wonder. Volgende keer gewoon voor het volle pond op een leuker plek in Maastricht lunchen.
Maurice W.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Smaakvolle en originele gerechten, attente bediening.
Dempsey T.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
jammer dat het er zo rustig was toen we kwamen eten. we moesten vlak naast een ander stel zitten, wat in een rustig restaurant erg intiem is. we hebben prima gegeten, alleen de prijzen zijn aan de hoge kant voor de algehele kwaliteit/kwantiteit en ervaring.
Philippe S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Uitstekend gegeten. Heerlijk van smaak, niet te zwaar en prima hoeveelheden. Een verbogen pareltje! Tip: hang markiezen op boven de ramen met de naam van restaurant.
wouter V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Wij komen uit Leusden en hebben vanavond heerlijk gegeten. De kok heeft gezellig aan onze tafel staan vertellen over wat hij ging maken en wij voelden ons heerlijk op ons gemak. Wij kunnen iedereen aanraden om hier te gaan eten. Erg lekker vers eerlijk eten . Bedankt mannen en tot de volgende keer en die komt er zeker????Wouter en Annemarie uit Leusden