Tong Fong City

Meer informatie over restaurant Tong Fong City

7,2
Yolanda W.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2015
Ik wil graag iets recht zetten. Dit is geen Japans restaurant! Ik heb hier een paar keer gegeten en haal hier vrijwel wekelijks iets. Het is gewoon een goed Chinees restaurant met wok/teppanyaki buffet waar je rauwe groente/vlees/vis op een boord laadt en het de kok laat bakken. Goedkoop, vers, snel, lekker. Op de deur staat Chinees Aziatisch Japans Fusion. Toen ik de eerste keer ging reserveren voor een groep vroeg ik aan de ober wat er dan Japans was. Zijn antwoord was "nee hoor we hebben geen Japans". En dat klopt. Ze hebben bij het buffet een paar dingetjes sushi liggen maar die kun je beter niet nemen. Teppanyaki is een Japans woord, dat wel. Maar ik begrijp niet waarom hier bij Iens "Japans" staat. Het is gewoon een goed Chinees buffet en afhaal restaurant.
Dirkjensen .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2015
Bij Tong fong city haal ik regelmatig chinees. Altijd uitermate vriendelijk en vrolijk geholpen en als ik bel, is het eten klaar wanneer ik aankom. Je krijgt altijd grote proties met veel vlees (dus niet een bak vol atjar en 3 stukjes vlees). Dus de voglende dag kan ik er ook nog van smikkelen. Helaas waren de bananen de laatste keer wat droog, volgende keer hopelijk weer beter. Parkeren kan je makkelijk op het grote gratis parkeer terrein van Leidsehagen.
Vleesje .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2015
Chinees restaurant met het welbekende all in wok concept.
Eten en drinken inclusief.
Niet slecht. Maar ook niet bijzonder. Standaard wok restaurant met eveneens standaard gerechten. Wel erg lekker was de thaise nasi , te verkrijgen bij het buffet.
Verder was de sushi keuze helaas wat beperkt. Werd ook niet aangevuld gedurende de avond.
Sommige gerechten waren lauw ( patat, snacks).
Waar bij collega restaurants drank in koelkast staan en men zelf kan pakken, moet men hier bij bediening vragen om consumpties. Als het iets drukker is kan dit wel even duren voordat iemand voorbij je tafeltje komt. Het was allemaal goed te doen maar er zijn betere wok restaurants met zelfde concept in dezelfde omgeving.
Scholletje P.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Met een groepje van 9 gaan eten. Vriendelijk werden wij ontvangen en naar onze tafel gebracht. Personeel is vriendelijk. Restaurant ziet er schoon en vriendelijk uit. Wij hebben voor het All-you-can-eat menu inclusief bier, wijn en frisdrank gekozen. Een korte uitleg v/h personeel over hoe het daar in zn werk gaat zou wel fijn zijn geweest. Er was volop keus Voor zowel de wok als de plaat gerechten. Tevens was er een klein buffetje en ook een hoek met allerlei toetjes en een chocolade fontein. Wij hebben er heerlijk gegeten en komen zeker terug.
Hans P. V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2015
Als afsluiting van de vakantie Chineese fondue gegeten op voorstel van zoonlief van 16, die had daar goede herinneringen aan. Mooi met veel verse groenten, drie soorten vlees en zeevruchten. Flesje droge witte wijn erbij en verse jus voor junior. Gezellige avond gehad. Op verzoek kregen we de bouillion mee en zelfs nog een extra beker andere bouillion mee om te proberen. Weer eens een andere insteek dan de onbeperkt wokken die overigens hier ook goed verzorgd is.
Ellen P.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2014
Altijd lekker en of je nu eten afhaalt, a la carte gaat eten of gebruik maakt van de wok. Vriendelijk en alert personeel. Het wokgedeelte is niet zo uitgebreid als bij de meeste (vreet) restaurants maar is vers en voor ieder wat wils.
Jolanda O.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2014
Tong Fong City is een heel fijn restaurant. Wij komen hier vaker. Niet zoals vele wokrestaurants erg groot, maar persoonlijk. Het is hier gezellig druk en de bediening is zeer goed. Je voelt je welkom en niets is teveel gevraagd. Het eten is goed, Lekker vers, genoeg diversiteit. De inrichting is echt chinees, daar moet je van houden maar niets mis mee. De prijs is goed. Doordeweeks 20,50 en weekend 23,50 dit inclusief dessert en drank (geen sterke drank). Ik kom hier zeker vaker terug. Heb je iets te vieren geef het door, dan krijg je altijd een leuk presentje.
Jessica2014 .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2014
Dit restaurant viel erg tegen. De keuze bij het buffet was minimaal; een aantal voorgerechten, wat groenten en vlees/vis om te wokken en te grillen en een aantal standaard bijgerechten. Het dessert buffet bestond alleen uit wat fruit, ijs en een chocoladefontein met lange vingers en marshmallows. De sushi was matig, de sausjes die gebruikt werden waren smakeloos. Verder is de inrichting gedateerd.
Jolanda O.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2014
Fijn restaurant. Goede service, aardige mensen. Eten is lekker en genoeg keuze. Decor is echt chinees, niet mijn smaak. Maar dat is geen probleem. Indien je een feestje hebt, krijg je altijd een kleine attentie. leuk gebaar.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2013
na het winkelen hadden we geen zin meer op te koken en kwamen langs dit restaurant en zijn eigenlijk hier zonder voorstelling naar binnen gegaan nadat we het reclamebord hadden gezien.

22,50 onbeperkt wokken. klonk goed dus wij naar binnen.

we kregen een mooi plekje bij het raam met uitzicht over het water.

de soep was heerlijk en de drank werd zeer snel aangevuld als de glazen leeg waren. bediening was dus tip top.

er was voldoende keuze en het was super vers en smaakte prima

zo uitgebreid eten met 2 personen voor 45 euro met zulke kwantiteit, service en kwaliteit kan ik niet anders als een dikke 10 geven. ze hebben het verdiend!

tijdens het afrekenen bleek dat de drank ook all inclusive was deze maand, een hele leuke verrassing! heb ze dus een goede fooi gegeven.

dit is de beste wok waar ik tot nu toe gegeten heb. en kom zeker nog een keer terug!
Johanvdlier .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2013
Gezellige avond heerlijk wezen wokken in Tong Fong City, een ervaring die zeker voor herhaling vatbaar is!

Mijn vrouw en ik waren 20 jaar getrouwd en dit wouden we graag vieren met onze familie. Op aanraden van een collega van mij, ben ik polshoogte gaan nemen in dit restaurant. Het eerste wat me opviel was de klantvriendelijkheid en het mooie uitzicht over het water. Er werd mij verteld dat sinds kort er een all-in-clusive actie is, wat het nog aantrekkelijker voor mij maakte. Na nog enkele andere restaurants voor informatie te hebben gevraagd, was de keuze toch vrij makkelijk gemaakt om bij Tong Fong City ons jubileum te gaan vieren.

Dit bleek een uitstekende keuze.
Het assortiment van het buffet was kwalitatief en kwantiatief goed. De vrouwen en de kinderen vonden de chocoladefontein een grote pluspunt.
De service was zeer vlot, vriendelijk, eigenlijk niets over op aan te merken. Voornamelijk de gastheer wil ik bedanken voor zijn attentheid!

In de regio leidschendam, voorburg en den haag is dit toch wel één van de beste wok restaurants waar ik gegeten heb. Je wordt warm ontvangen en je hebt niet het gevoel dat je de zoveelste bent in een vreetschuur en z.s.m. weer wegmoet wat ik vaak heb ondervonden in wok restaurants..
Uitetengaan .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2013
naar aanleiding van de slechte recensie in het blad van ANWB gingen we pols hoogte nemen, nu we hier toch weer in de buurt zijn. was jaren geleden veel hier geweest.daarna waren we verhuisd naar groningen
onze ervaring is net zo goed als jaren daarvoor.
ik begrijp niet waarop die recensie is gebasseerd
Asiantaster070 .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2013
Afgelopen weekend bij tong fong city wezen eten met de familie vanwege een verjaardag. De drank en soep die je vooraf krijgt werd vlot geserveerd. Het buffet was uitgebreid dat bestond uit verschillende delen (warm, grill, wok, koud(sushi, salade). Er was genoeg keus, ook voor de vegetariër onder ons. Op de avond zelf was het druk maar ondanks de drukte werden we goed geholpen en werd het buffet snel aangevuld. Op aanvraag kregen we zelfs een aparte bord met gebakken banaantjes en sushi op tafel geserveerd. De bediening was heel vriendelijk en behulpzaam. Bij het dessert werd de verjaardag gevierd en kregen we zelfs een leuk cadeautje. Het was erg gezellig en lekker. Namens de familie, bedankt voor de goede service en we komen gauw terug! Tfc is echt een aanrader!