Tong Ah

Bloemendaalseweg 271 2051 GE Overveen Nederland Kaart

Over restaurant Tong Ah

Van pannenkoek tot Chinese specialiteit

Daar waar ooit de lekkerste pannenkoeken van Overveen werden gebakken, staan nu al 30 jaar Chinese specialiteiten op het menu. In de jaren ‘70 werd de vertrouwde geur van zoet beslag vervangen door de spicy en spannende geuren van de oosterse keuken. De Bloemendaalse weg had er een culinaire hotspot bij. En vandaag de dag wordt daar nog steeds zo over gedacht. De lekkerste Chinese delicatessen komen hier uit de keuken en zetten de smaakpapillen op scherp!

Meer informatie over restaurant Tong Ah

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras , Wi-Fi
Erg rustig
Paula D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Dit is een restaurant waar we heen gaan als we even snel toch iets moeten eten. Het eten is altijd goed, de wijn smaakt lekker en de bediening is voortreffelijk. Interieur mooi verzorgd en wat zo leuk is, af en toe mooie klassieke muziek! Genieten.....
Daniel V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Lees hier veelal dat het eten erg lekker is. Helaas vind ik dat niet, smaken verschillen. Maar dat komt omdat ik het vergelijk met een andere chinees die overheerlijk is. Prima bediening dat wel. Voor mij de eerste en laatste keer. Mijn vrouw vond de eend en bami wel erg lekker. Maar ook zij vond de rest minder. IJs en slagroom zaten weinig smaak aan.
Engelmia .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
het was super en een gezellige bediening
het eten was heerlijk en de keuze was ook goed
bereikbaarheid is is prima zo ook de parkeergelegenheid
Marianne C.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Heerlijk gegeten bij Tong Ah, vriendelijke ontvangst en bediening; we hadden eerst voor een avond eerder gereserveerd, maar aangezien mijn man die dag een behandeling in het ziekenhuis moest ondergaan, mocht de reservering een dag verzet worden.
Ruime keuze uit verschillende voorgerechten, een groot aantal hoofdgerechten en koffie of een dessert na.
Chrisvanvliet93 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Heerlijk gegeten samen met mijn vriendin, uitgebreide keuze tussen de gerechten met de albert heijn deal. De service was ook erg goed.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Wij waren hier al eens eerder,aardige snelle bediening, fijne ruime tafels, goede huiswijn.
Kortom een restaurant om terug te komen. Ook zonder voordeelkaart.
Nancybarten .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Ik vond de Dim Sum die je als voorgerecht kreeg bij de AH restaurantmenu maar weinig, maar smaakte evengoed. Over de hoofdgerecht heb ik geen klachten, vond het allemaal lekker en ook meer als genoeg voor 2 personen. Daarna zaten we best vol maar kon de toetje net opeten. Daarna konden we echt niks meer eten of drinken. De service was uitstekend. De menu werd goed uitgelegd en de serveerders waren erg vriendelijk. De decor vond ik een beetje ouderwets, maar evengoed wel gezellig. Ik zou deze restaurant zeker aanbevelen en zal er zelf ook weer terug gaan. :-)
Sjsweers .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Hele goede service en vriendelijke mensen.
Heerlijk gegeten en ik had mijn zoontje van 15 maanden mee en ze brachten meteen een kinderstoel en een stukje kroepoek die niet pittig was en een eigen bordje. Super lekker gegeten, ik kan het iedereen aanraden en ook zeker met kinderen.
Karinhernandez .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
We hebben het erg naar onze zin gehad bij Tong Ah!
Het eten was erg lekker en vriendelijk personeel, we mochten zelfs de overgebleven gerechten mee naar huis nemen :)
Zeker een aanrader en we zullen terugkomen!
Wlmr1948 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Het eten is goed,leuk geprensenteerd op de borden c.q. schalen.
Bediening zeer vriendelijk.
Kom hier al 35 jaar en altijd goed.
Duvelisnever .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Wij zijn met 4 personen bij Tong Ah gaan eten op zaterdagavond. Het ontvangst was hartelijk. We kregen een mooie tafel met uitzicht naar buiten. De opstelling in het restaurant is zo dat je ruimte genoeg hebt om ontspannen te zitten en te converseren.

Omdat wij met de AH dinervoucher hadden gereserveerd kregen we het speciale menu. Dat kost 28 euro per persoon en biedt keuze uit 2 voorgerechten , 12 hoofdgerecht en 2 desserts. Per 2 tal mochten we 3 items kiezen voor het hoofdgerecht. 6 in totaal dus.

We hebben heel lekker uitgebreid gegeten.

De service van de familie was erg vriendelijk en heel correct. Genoeg aandacht aan tafel en we hebben geen moment op een drankje hoeven te wachten.
De presentatie van de gerechten was erg leuk. De smaak was goed en de porties waren ruimschoots voldoende. Het zag er allemaal erg vers uit en zo smaakte het ook. Een aanrader is de eend, heerlijk zacht en mooi van textuur. Precies gaar genoeg. Mooi op temperatuur en de knoflooksaus smaakt er heerlijk bij.

Als we ooit nog eens in deze buurt van Nederland komen gaan we zeker terug.
Els B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Heerlijk gegeten met vriendelijke bediening. Goede prijs/kwaliteitsverhouding.
We moesten wel vrij lang wachten op ons eten.
C.sikking1 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
De kwaliteit van het eten was voortreffelijk zowel de ossenhaas als de kip kerry, eigenlijk alle geserveerde gerechten. De bediening heel vriendelijk en correkt. Tong Ah is zeker aan te raden!!
R.elkerbout .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
een prettig, rustig restaurant. bediening : jonge vriendelijke jonge mannen. Het eten is uitstekend en meer dan genoeg voor 2 personen. we komen terug.
Bianca728 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Heerlijk gegeten, al was een van de gerechten wel veel scherper als dat we, na navraag bij de ober, hadden verwacht. De bediening van uitermate vriendelijk en gastvrij. Ondanks dat het erg druk was en het bijna niet voor ze bij te benen was gaven ze nooit de indruk dat ze niet alle tijd voor je hadden. Prima, een aanrader!
Imb1964 .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Heerlijk gegeten, uitstekende vriendelijke bediening. Rustige lokatie, aan een drukke straat waar we absoluut geen last van hebben gehad. Door de AHdeal ook nig eens voor een goede prijs. Aanrader!
Mrcvndnhk .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Het speciale AH arrangement was een goed uitgevoerde representant van Hollands-Chinees. Dat wat de Nederlander wil eten bij de Chinees maar dan lekker. Aardige duidelijke bediening. Vooral de eend en de groenten met kip waren lekker.
Paulus6 .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Wij hadden het AH Actie menu wat erg lekker was. De gerechten zijn prima van smaak en de bediening was goed. Leuke locatie in het centrum van Overveen
Bart B.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Lekker gegeten met AH menu actie menu kost 28 euro voor 2 personen totaal. Voorgerecht soep of dim-Sum. Als hoofdgerecht mag je samen 3 gerechten kiezen van de kaart (staan 10 gerechten op) voor de kids friet met snack mogelijk. Top deal dus. Het heeft heerlijk gesmaakt!
Phineke H.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Bediening was goed, ondanks dat het druk was en ook nog een afhaalchinees was merkte daar niets van. Het eten was prima, er was een speciale a.h kaart met keuze uit twee voorgerechten, je kon kiezen uit drie hoofdgerechten van die kaart en uit nassi, bami of witte rijst.Koffie, thee of ijs als nagerecht. Alles zag er smakelijk en goed uit.