Tong Ah

Bloemendaalseweg 271 2051 GE Overveen Nederland Kaart

Over het restaurant Tong Ah

Van pannenkoek tot Chinese specialiteit

Daar waar ooit de lekkerste pannenkoeken van Overveen werden gebakken, staan nu al 30 jaar Chinese specialiteiten op het menu. In de jaren ‘70 werd de vertrouwde geur van zoet beslag vervangen door de spicy en spannende geuren van de oosterse keuken. De Bloemendaalse weg had er een culinaire hotspot bij. En vandaag de dag wordt daar nog steeds zo over gedacht. De lekkerste Chinese delicatessen komen hier uit de keuken en zetten de smaakpapillen op scherp!

Meer informatie over restaurant Tong Ah

Jouw recensie over het restaurant Tong Ah

Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Als ik één klein minpuntje zou noemen ... we kregen de rijst/nasi/mihoen niet tegelijk met de andere warme gerechten, waardoor deze al waren afgekoeld of je moest het zonder begeleidend gerecht willen opeten. Verder niets dan lof!
John K.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Voor de eerste keer hier gegeten. Wij zijn bekend met het concept, maar Tong Ah staat qua eten nu wel bovenaan bij ons.
Alles was werkelijk fantastisch, vers, goed van smaak, gerechten snel aan tafel en zeer vriendelijk personeel.

Wij komen zeker terug.
Trix H.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Erg lekker gegeten vriendelijke en behulpzame bediening allround van set en toch blijven zitten.perfect toch
Eveline V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
We hebben voor de zoveelste keer heerlijk gegeten. Goeie sfeer en vriendelijk personeel.We komen graag daar!!
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
leren gegeten, vriendelijk en net personeel.
Marijke A.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Gezellig en lekker eten en leuke bediening heel vriendelijk
Liesbeth T.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Heerlijk eten en super service
Marjon S.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Prima eten, veel keus, en alles kwam snel door. Het bestelsysteem was een beetje lastig, dat wel. Het restaurant ziet er sfeervol uit. Wij komen zeker terug.
Lambertus K.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Goede sfeer, correcte en vriendelijke bediening en goede kwaliteit.
Wilmar N.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Nieuw concept in Tong Ah: Sushi all you can eat, niet alleen sushi, maar ook kleine Chinese gerechten, niet aan te raden.
A la carte,zoals vroeger kan niet, je bent aangewezen op de kleine Chinese hapjes.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Uitleg over bestellen is prima. De kwaliteit van het eten ook.
Wat een domper is in deze tent is de kosten van 50 eurocent voor een glaasje kraanwater.....onze kinderen kregen het helaas niet van Tong AH. wij vroegen ons af wat dan de kosten zouden zijn bij Tong AH voor het handen wassen....of wat zou je denken van het doortrekken van de WC? Zo kun je dus snel een aantal euro's verder zij voordat je je eerste hapje achter de kiezen hebt. Slechte zaak, zulke praktijken zijn niet meer van deze tijd.
HenkL1966 .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Vriendelijke uitleg over het bestellen.
Prima gegeten voor een nette prijs.
Wij kregen bij het afrekenen nog extra korting wegens de verjaardag van onze dochter.
Zeer tevreden.
bernadette F.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Heerlijk gegeten en superleuk concept. Door de verschillende rondes met kleinere porties kun je van alles proeven.
Nienke K.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Ik heb hier ontzettend lekker gegeten! Bediening was snel, vriendelijk en zeker nu het verbouwd is hangt er een warme en gezellige sfeer met mooie klassieke muziek. Zeker een aanrader.
Nienke K.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Ik heb ontzettend lekker gegeten bij Tong Ah! Attente en aardige bediening en de sfeer is zeker nu na de verbouwing heerlijk, zeker voor herhaling vatbaar.
D. V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Recent verbouwd, is nu in geen enkel opzicht meer oubollig. Bestellen van diverse gerechten is ook helemaal van deze tijd, nl via een tablet. Werkt zeer snel en is gebruiksvriendelijk. Personeel is erg servicegericht. Naast Chinese gerechten ook Japanse sushi, prima kwaliteit. Om terug te komen!
Paula D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Dit is een restaurant waar we heen gaan als we even snel toch iets moeten eten. Het eten is altijd goed, de wijn smaakt lekker en de bediening is voortreffelijk. Interieur mooi verzorgd en wat zo leuk is, af en toe mooie klassieke muziek! Genieten.....
Daniel V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Lees hier veelal dat het eten erg lekker is. Helaas vind ik dat niet, smaken verschillen. Maar dat komt omdat ik het vergelijk met een andere chinees die overheerlijk is. Prima bediening dat wel. Voor mij de eerste en laatste keer. Mijn vrouw vond de eend en bami wel erg lekker. Maar ook zij vond de rest minder. IJs en slagroom zaten weinig smaak aan.
engelmia .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
het was super en een gezellige bediening
het eten was heerlijk en de keuze was ook goed
bereikbaarheid is is prima zo ook de parkeergelegenheid
Marianne C.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Heerlijk gegeten bij Tong Ah, vriendelijke ontvangst en bediening; we hadden eerst voor een avond eerder gereserveerd, maar aangezien mijn man die dag een behandeling in het ziekenhuis moest ondergaan, mocht de reservering een dag verzet worden.
Ruime keuze uit verschillende voorgerechten, een groot aantal hoofdgerechten en koffie of een dessert na.