Tong Ah

Meer informatie over restaurant Tong Ah

Voordelig
M P.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Weer heerlijk gegeten bij Tong Ah. De kwaliteit/prijsverhouding is prima. Erg aardige bediening. Hu heeft altijd tijd voor een aardig gesprekje. De vernieuwde inrichting is moderner geworden maar doet niets af aan de Chinese uitstraling van vroeger.
Howardddaniels .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Op 19 juni, 2016 waren de kinderen en kleinkinderen bij mijn vrouw en ik thuis om Vader’s dag te vieren. Mijn vrouw en bestelde een 6 persoons rijsttafel (op de lijst C) en dachten lekker te eten met onze familie.

Het was klaar en mijn schoonzoon en ik gingen de bestelling ophalen.

Bij thuiskomst bleek dat de portie garnalen in knoflooksaus ontbrak, terwijl die duidelijk op de menu C stond vermeld.

Aangezien dat ik het betaald had, belde ik naar Tong Ah om opheldering te vragen.

Nou, wij konden een portie komen halen, maar aangezien de drukte, brachten hun het niet naar ons toe. Zoals u kan begrijpen, dit werkt écht niet. Als ik de garnalen ging halen, was voor mij de rest van het eten koud en als ik thuiskwam, kon ik gezellig alleen verder eten. Ik probeerde dit uit te legen, maar kreeg geen kans, omdat zodra ik begon te praten, ging de bedrijfsleider en/of eigenaar OOK PRATEN. Tot op een gegeven moment hem luid en duidelijk vertelde dat ik wilde uitpraten, was het voor twee seconden stil en toen ik weer probeerde, BEGON HIJ WEER doorheen te praten. U kunt begrijpen dat ik op ontploffen stond met zo een onbeschoft behandeling en ik het gesprek beëindigd.

Toen hoorde ik van mijn schoonzoon (ze gingen wel meer eten halen bij Tong Ah) dat de laatste keer dat hun ook een rijsttafel met garnalen gingen ophalen, dat de portie garnalen OOK ONTBRAK!

Als ik deze situatie bekijk, wat is het duurste in een rijsttafel? Hmmmmm…….. Garnalen! En als de mensen thuis zijn en die zijn er niet bij, wat doen ze dan? Zeker niet teruggaan om die te halen, dus portie garnalen betaald, maar niet geleverd.

De bedrijfsleider en/of eigenaar wilde ook helemaal niets terugbetalen, alleen onze betaalde garnalen zelf halen.

U zult begrijpen dat als ik vandaag een gratis rijsttafel voor 6 personen aangeboden zou krijgen, dat ik dat niet zou aannemen.
J.beunis1939 .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Gewoon een zeer goede Chinees,Wij komen er al JAREN.Bijzonder vriendelijk zin zij. Het eten is geweldig,kan ook niet anders ,zij zitten al meer dan 45 jaar op deze locatie.

john.
Nannette O.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Heel mooi en schoon restaurantje in het schilderachtige Nuenen. De service is perfect. Iemand in ons gezelschap was onwel maar kwam toch mee en na overleg kon zij een kopje soep eten ipv het buffet. Dat zij uiteindelijk toch opgeschept heeft en dit als buffet gerekend werd vind ik niet meer dan logisch. Het eten was allemaal heel erg lekker, ruime keuze, met vers fruit, ijs, sauzen en slagroom. De schalen werden netjes en vaak aangevuld. Kortom enorm goed geregeld, aardige bediening in een mooie omgeving.
Rubarb .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Na de verbouwing ziet de zaal er fris en ruim uit en is voor rolstoelers bij de entree toegankelijker geworden. Wat hetzelfde is gebleven is zowel de sfeer, de professionaliteitt en vriendelijkheid van de bediening als ook de kwaliteit van het geserveerde.
Onze keus was Ti pan Ha en Seafood pot, gerechten met grote garnalen en andere zeedieren, geflankeerd door een flesje droge witte huiswijn. Heerlijk!
Kwai-Fong S.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Afgelopen weekend maandmenu gehaald. Witte rijst was helemaal niet gaar!!!.
Gebakken banaan zag er niet uit, super vet, aan elkaar vast geplakt, heb het niet eens geprobeerd om te eten. Foe yong hai maar een dun laagje saus erover heen. Vlees van de babi pangang was droog. Kip kerrie proef ik heel duidelijk kokos, wat volgens het chinees recept geen kokos mag proeven. Saté met minimale saus. Met andere woorden; ik kom niet meer terug, niet voor herhaling vatbaar!!!!!!
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Al meer dan 20 jaar is dit mijn 'huischinees', zelfs nu ik niet meer in Nuenen woon rijd ik er nog steeds voor om! Voor de keuken, want het interieur vind ik persoonlijk iets te donker en te gedateerd. Het is moeilijk om een Chinees in Nederland goed te waarderen. Maar van af het begin, toen Vader zelf het nog runde, een bovengemiddelde Chinees, wel een met een constante kwaliteit, een verrukkelijke loempia en goede Foe Yong Hai, Babi Pangang, de klassiekers in Nederland als je een 'Chineesje' gaat pikken. Maar sinds Tuihu&Shuli het samen overnamen is het aantal authentieke gerechten uit de zo gevarieerde Chinese keuken ieder jaar toegenomen en is het Chineesje inmiddels uit gegroeid tot een Chinees specialiteiten restaurant met een prachtige spijskaart en een top buffet. Momenteel een van de beste Chinees/Indische restaurants uit de regio, met een nadruk op Chinees waar je ook buiten de kaart om specialiteiten kunt bestellen. 'Mijn eigen' Beef Foe Yong, uit mijn Hong Kong periode, staat sinds enkele jaren op de kaart! Verder zijn hun Sieuw Ab, geroosterde Peking Eend en de ossenhaas en Chinese garnalen gerechten hier echte aanraders. Of laat Tuihi zelf een mooie combinatie voor u samenstellen. Ik garandeer dat het toppie wordt. Ik at er het laatst met Sinterklaas, kort voor de verbouwing. Ik kom gauw weer en ben benieuwd hoe het is geworden. Voor de keuken blijf ik er in ieder geval voor omrijden! Als Chinese keuken daarom top gewaardeerd.
Rubarb .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2014
Wij hebben zoals al vaak weer voortreffelijk gegeten bij Tong Ah. Het was echt genieten gedurende de hele maaltijd. Onze voorkeur hebben meestal de pan en pot gerechten, maar de breed georiënteerde kaart biedt voor elk wat wils. De mooie presentatie van de gerechten moet ook worden genoemd naast de gastvrije ontvangst en persoonlijke bediening.
Chris D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2013
Maandag avond heerlijk genoten van een chinees en Indisch buffet bij Tong Ah. De gerechten waren heerlijk en kennelijk net vers bereid. Geen bakken met kleffe gerechten, maar knapperig en krokant. Vooral de Peking Eend was heerlijk. Het is een klein restaurant met een zeer vriendelijke eigenaar die erg zijn best doet om het je naar de zin te maken. Een uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Een aanrader als je in de buurt bent.
Fred_van_de_Kemenade .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2012
Voor een goed etentje in Nuenen is Tong Ah zondermeer aan te bevelen. De bediening is goed, professioneel en vriendelijk. De menukaart biedt een veelzijdige keus. Het maakt niet uit wat je kiest, alles is met zorg en lekker klaargemaakt! Het lopend buffet in de weekenden biedt je de gelegenheid om ook eens andere gerechtenuit te proberen. Een aanbeveler!
Swin20 .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2012
Wij hebben twee keer gegeten bij Tong Ah. De bediening is vriendelijk, het eten goed van kwaliteit en prijs, en het restaurant is sfeervol ingericht.
Er5win .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2012
Al vanaf 1980 haal ik mijn Chinees eten bij Tong Ah. Het eten is goed, de bediening geweldig en de locatie is inmiddels vertrouwd.

Ga zo door !

Met vriendelijke groet, Erwin Boot
Beetje60 .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2012
het is een gezellig klein restaurant met een nettebediening. We hebben geregeld er heerlijk gegeten. Met een uitgebreide kaart zodat je vaalles kunt uitproberen.
Ook het halen van chinees is een uitkomst en zeker de moeite waard, ruime porties en voor ieder wat wils, kortom een prima Chinees voor reële prijs
Aro B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2012
Wij halen hier geregeld een maaltijd.
een maandmenu is meestal genoeg voor een gezin met 2 kleine kinderen.
Tip als je afhaald eerst even bellen dat scheelt af en toe wat wachttijd. Zeker in het weekend is het geregeld druk.
eten altijd goed klaargemaakt en de bediening is ook netjes.
tot nu toe in al die jaren 2 keer in het restaurant zelf gegeten en dat beviel ook goed. Tong Ah is 1 van de weinige chinees restaurants in omgeving nuenen waar kwaliteit en prijs eigenlijk altijd goed is.
Tonipensioni .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2012
Wij hebben hier regelmatig gegeten en doen dit nog steeds. Ook het afhalen gaat prima royale porties en bij tel reserveren altijd keurig op tijd. Beslist een aanrader.
Abastiaans .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2012
Goed en leuk restaurant je kunt er lekker eten voor een betaalbare prijs,afhalen is ook mogeleijk maar...op werkdagen brengen ze het ook thuis ook fijn en gemak dient de mens
Limborock .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2012
Je kunt er heelijk eten. Wat ik ook zo fijn vind het lopend buffet. Van allerlei gerechten kun je proeven zodat je kennis maakt met gerechten die je nog nooit gegeten hebt. De bediening is vriendelijk en attent.
Echt een aanrader.
Elly