Tong ah

• Martinitoren
  • Prinsenhof
  • provincie Groningen
  • ...

Meer informatie over restaurant Tong ah

Jouw recensie over het restaurant Tong ah

Alex V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Echt een aanrader! Zeker genoeg, lekker, verzorgd, gezellig en voor een nette prijs. Als ik weer in Groningen ben, kom ik hier graag weer.
Pieter P.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
De eerste keer dat ik eten kwam afhalen bij Tong Ah verzekerde een andere klant me ervan dat ze de lekkerste Foe Yong Hai van de stad hebben. Hij overdreef niet! Voortaan bestelde ik het gerecht in ieder geval één keer per maand (ook meteen genoeg voor twee avonden eten). Een extra bonus van Tong Ah is dat het geen zin heeft om de fiets te pakken om zelf je eten af te halen, want de bezorgers zijn toch altijd sneller! Dus, zowel snel als lekker. Veel beter wordt het niet.
Frans H.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Wat je ook neemt van de menukaart , alles is lekker , goed van smaak en leuk opgemaakt .
Ik kan me niet voorstellen dat hier klanten weggaan met een negatief gevoel .
Dus komt allen naar Groningen en ga lekker eten bij TONG-AH .
Eet smakelijk .
Jim-Wah C.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Heerlijk authentieke chinese gerechten, inktvis, mifang, chinese bami of wonton bami soep. Ook hun hete ti-pan gerecht was heerlijk