Tong-Ah

7,1
6,6
Joud .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Wij hebben de gebakken bananen besteld . Niet te eten! De banaan was papperig van binnen, het deeg was zompig en zeer vochtig, niet krokant zoals die moet zijn. en de bananen lagen op hun kant in de zak, waardoor ze als één knoedel aan elkaar geplakt zaten en scheurden bij het losmaken.Om eerlijk te zijn: weggegooid geld, letterlijk. De banaan gaat de prullenbak in. Nog nooit slechtere geproefd bij een Chinees, vinden wij.

Soep is ook niet smakelijk als vroeger wat het was. Heel flauw en weinig smaak.

Nee dit is zeker niet de Chinees waar wij meer komen.
????
Peter1677 .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Nu voor de 2e keer hier gegeten en ook dit keer slechte service door iemand, die zo uit het communisme lijkt te zijn gestapt,, stug, zonder lach en zo weinig mogelijk woorden. Bovendien kreeg ik NIET wat ik had besteld. De kwaliteit van het eten is gemiddeld en de entourage houdt niet over, erg onpersoonlijk en op de massa ingesteld. Na 2 keer proberen, ga ik hier NIET meer naar toe.
Rien G.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Herbeleving naar de jaren 60 en 70, het eten gaat maar het is zeker nier geweldig. Babi Pangang was droog hard en taai met een aparte saus. Kip sate was eetbaar maar ook droog. Nasi een beetje weinig inhoud en je proeft overal de smaakversterker bovenuit en dat is wel jammer omdat je met wat extra specerijen en kruiden ook al een heel eind kunt komen. We bleven de hele avond last van een droge mond houden en dat is gewon onnodig. Voor ons zeker geen geval voor herhaling.
Joost H.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Vroeger kwamen we hier bijna wekelijks, maar de kwaliteit is er met de laatste jaren niet op vooruit gegaan. Vandaag maar weer eens wat gehaald, is echt de laatste keer. Taaie, droge en verkeerd gesneden (dwars op de draad) Babi Pangang, smakeloze Saté met iets wat lijkt op verdunde Pindakaas en Bami waar in de hele bak met moeite wat vlees en groente was te vinden. De Tjap Tjoy was niet gaar en vol met erg grove stukken groente. De mensen zijn erg vriendelijk en de aankleding is leuk, maar je gaat toch om het eten - dat halen we tegenwoordig wel ergens anders.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
Met 4 personen Indonesische rijstmaaltijd genuttigd. Zijn hier regelmatig te gast maar deze keer was het een tegenvaller. Eten was niet goed op temperatuur, vlees was taai en we hadden voor 2 personen nasi besteld en voor 2 personen bami! Werd dus voor 3 personen bami en 1 persoon nasi geserveerd. Dessert was ook niet om echt in gejuich uit te barsten dus al met al een lichte teleurstelling. Had wel willen reclameren maar een van ons heeft een ernstige verstandelijke beperking en wij wilden daarom geen toestanden!
Marc H.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2015
Tong-Ah is een prima plek om degelijk Chinees te eten. Zelfs betere kwaliteit dan de meeste Chinese afhaal/restaurants. De Roedjak stoof met Nasi was lekker en ook de ossenhaas met Sichuan saus was prima in orde.

De bediening was netjes en snel, gewoon op redelijk niveau. Het decor is wel echt grandioos lelijk, maar dit stoorde mij persoonlijk niet.
Han E.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2014
We waren met zijn tweeën. Namen het menu van de maand voor 20 euro pp. En voor die prijs werd er een redelijke maaltijd geserveerd. Geen topculinaire ervaring, maar alles smakelijk. Goed gedaan, vonden wij
GebruikertjeBob .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2014
Nou, vlak voor tienen nog even wat eten afgehaald. Kon gelukkig nog net. De fou yong hai was erg goed. Personeel ook aardig. Niets te klagen, gewoon goed.
Bedrijf L.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2014
Leuk authentiek groot Chinees restaurant waar je goed en lekker kunt eten voor weinig geld. De bediening is correct en vriendelijk. Ook uitermate geschikt voor een zakelijke ontmoeting. Open vanaf twaalf uur en parkeren is gratis.
Demunnick .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2014
Wie zin heeft in de Chinese keuken uit (laten we zeggen) 1970 moet naar Tong Ah. We begonnen met tomatensoep (tomatensoep? Ja, tomatensoep) en kregen daarna slappe sateh. Gewoon, een paar sateh-stokjes op een bordje. Niks erbij. Zouteloos, smakeloos. De hoofdgerechten allemaal in dezelfde saus, alle ingrediënten ongeveer dezelfde smaak, Azië is hier echt heel erg ver weg. De bediening niet persoonlijk en rap, eigenlijk is alleen het opmerkelijke decor reden om hier eens een kijkje te gaan nemen. Maar niet eten.
Robert M.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2014
Gunstig gelegen groot restaurant. Mogelijk was de airconditioning in gebreke, klanten en personeel hadden het warm. Rekening houdend met een volle bezetting en de warmte was de service goed. Zeer uitgebreide menukaart. Met ons gezelschap diverse vlees- en vegetarische gerechten gekozen, welke allen smakelijk waren.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2013
Dit kan echt niet meer. Het Chinese combigerecht en het Indonesische combigerecht waren identiek. Vreemd. Beiden doordrenkt van dezelfde rode sauzen, vrijwel dezelfde gerechten en volstrekt smakeloos. De grote garnalen niet ontdaan van het darmkanaal. Gewoon smerig. Een (Cherry-) glaasje met 2 vingers wijn voor Euro 3,10 is schandalig. Vergane glorie. Jammer maar waar.
Ewrwerwer .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2013
Afgelopen vrijdagavond hebben wij hier met 6 volwassen heerlijk gegeten. Het is een groot restaurant, het was helaas niet zo druk jammer voor de entourage.
De keuze aan gerechten is enorm, je ziet door de bomen het bos niet meer. We beperkten ons tot de diverse rijsttafels we kozen voor de 2 verschillende rijsttafels, 1 met vis en de Chinees-Indische variant. Veel (kleine) gerechten dus veel ruimte om te proeven (veel gerechten waren in meer of minder mate pittig te noemen zeker ten opzichte van dezelfde gerechten bij andere Chinese restaurants)

De bediening is vriendelijk, ietwat zakelijk en kon ons de kaart niet goed uitleggen. Er was genoeg voor iedereen dus porties waren voldoende groot.

Nadeel vonden wij de enigszins verwaarloosde inrichting (versleten vloerbedekking, lekkage vlekken in het plafond en de bijna dode planten bij de hoofdentree).
Martijn R.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2013
Een van de betere Chinese restaurants in Midden-Nederland, dat is de beste samenvatting. Snel bereikbaar, het ligt naast de A28, makkelijk en gratis voor de deur parkeren. We waren met een grote groep waaronder kleine kinderen en dat was helemaal geen probleem. Het restaurant bestaat uit handige aparte ruimtes waardoor niemand last heeft van elkaar. Op de recensies wordt slecht gescoord op het decor, maar ik vind het er prima en goed onderhouden uitzien en het meest belangrijke... het is er schoon. Het eten werd supersnel geleverd en dat is fijn voor de kids, er was ruim voldoende en de smaken prima. Wat vooral opviel waren de nette prijzen, vooral de desserts, lekkere ijsjes voor vier Euro. Het personeel was vriendelijk en beleefd, maar ook hier een klein verbeterpuntje; Iets vaker een tafel checken want het was moeilijk om drinken te bestellen.
Joost H.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2013
Precies wat je van een Chinees restaurant kunt verwachten. Vriendelijke bediening, snel op tafel en ook nog eens lekker. De haaienvinnensoep vind ik erg lekker en ook de Pangsit / Babi Pangang / Sate en de loempia's zijn prima. Ze zijn altijd bereid het maandmenu aan te passen aan je wensen (voor dezelfde prijs) en ook bij de overige gerechten kan je bepaalde ingredienten vervangen door iets anders. Wij eten niets uit de zze, dus dan is een kleine verandering soms nodig. Parkeren kan je voor de deur. Soms gaan we ook wel eens halen, maar meestal eten we daar. Niet voor de gezelligheid, het is vrij kaal ingericht, maar voor het gemak. Wij wonen vlakbij en zijn vaak met een half uur uit en weer thuis.
Rachelle-t .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2013
Wij hebben hier afgelopen zondag met z'n vieren gegeten, en het was weer als vanouds.. We vonden alles lekker, maar vooral van de sashimi hebben we erg genoten. Goede kwaliteit zalm (en tonijn) supervers, en dat proef je. De gastvrouw weet over ieder gerecht wel wat te vertellen, denkt met je mee vwb je keuze, en is heel vriendelijk en attent.
Wij komen graag weer terug!
Trudy K.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2013
Onze favoriete afhaal chinees. Ook diverse malen in het restaurant gegeten. Niet echt gezellig en knus. Kun je ook eigenlijk niet verwachten van een Chinees restaurant. Kwalitatief lekker eten, met name de de vogelnestjes. Porties zijn ruim. Zonder meer de beste Chinees in de omgeving.
Emily02 .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2012
Wij komen al meer dan 20 jaar hier dineren. Tegenwoordig eten wij hier af en toe. Het eten is lekker en de sfeer is gezellig. Echter..Midden november 2012 zijn wij hier ook geweest. Wij hadden Yu Xiang Kai en Tja Sieuw besteld. De porties waren tot onze verbazing zeer klein. In de Yu Xiang Kai zat slechts ongeveer 1/4 kipfilet. Zo'n kleine hoeveelheid hebben wij in dit restaurant nog nooit meegemaakt. Het was amper genoeg voor 2 personen.
Test T.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2012
Mijn acht is gebaseerd op de smaak van de garnalenballetjes soep, dim sum en nog wat andere voorgerechten. Dat deed vermoeden dat de orginele chinese gerechten op de kaart ook in orde zijn. En zeker de menu's zien erop papier goed uit. De zaak en alles wat daarbij hoort, zoals het tafelkleed met gaatjes, is aan slijtage onderhevig. Zo ook het overgrote deel van de gasten.
Dan is parkeren voor de deur wel gemakkelijk. Wat vergane glorie allemaal. Geen omweg waard maar als je in de buurt bent
zal ik dit restaurant niet afraden.
Victor K.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2012
Zeer goed bereikbaar restaurant met een aparte ingang voor de "afhaal". Zeer ruime parkeergelegenheid. Uitgebreide kaart en specialiteiten. Het eten is ver boven gemiddeld, goed verzorgd en vriendelijk geprijsd. De vrouwelijke bediening is zakelijk vriendelijk. Zonder twijfel een van de betere Chinese restaurants in de regio!