Ton van Joep

Dinsdag t/m Zondag 10:00 - 17:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi
Arno H.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Zocht een klein lunchrestaurantje omgeving Zeedijk voor drie personen op een zaterdag. De (twee) recensies waren zeer lovend maar, achteraf gezien, waarschijnlijk vooral gebaseerd op banden met en/of sympathie voor de eigenaren: moeder en zoon (als kok beneden in de keuken). Het is er niet klein maar gewoon piepklein en er was nog maar net ruimte voor ons drieën.
Geen spectaculaire kaart maar gewoon nette doch eenvoudige lunches. Het leukste was het samenspel tussen maman-gérante en le chef. Kortom, daarvan nog het meeste genoten.
Arjan D.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2015
Bij ton eet je een lunch die onmogelijk met meer liefde bereid kan worden! Altijd heerlijk en gezellig, even bijkletsen, lekker normaal en heerlijke thee!
Jamesy .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2014
Piepklein maar sfeervol tentje met aardige bediening. De lunch was goed, stevig en voor een eerlijke prijs. Je loopt er zo voorbij en hoewel er grote zaken in dezelfde straat liggen, kan ik deze onopvallende zaak wel aanraden.
Manuel N.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2013
Wij komen al jaren bij Ton. Altijd heerlijke broodjes met het beste beleg. Heerlijke Cupcakes, brownies en appeltaart voor bij de koffie.

Probeer ook eens de gehaktballen van Ton ;-)