Ton's Muziekcafé

Herenstraat 97A 2282 BS Rijswijk Nederland Kaart

Over restaurant Ton's Muziekcafé

Swingend genieten

Al jaren een plek waar mensen uit Rijswijk en omstreken graag komen voor een bak koffie, een borrel en een eerlijke maaltijd. In de open keuken zie je de chefs met passie de lekkerste gerechten bereiden. Als het buikje rond is gegeten, blijft het gezellig. Wees dus niet verbaasd als je je ineens dansend in het muziekcafé bevindt. Het hoort bij de ervaring!

Meer informatie over restaurant Ton's Muziekcafé

Voordelig
Erg kort
Suzanne H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Ik had vandaag sinds lange tijd weer een date. Hij nam me nee naar ton's muziek café. Ik heb in tijden niet zo lekker gegeten! De bediening was ook super. Dankjewel voor deze fantastische avond! Echt een aanrader.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
We hebben weer heerlijk gegeten bij Tons en komen zeker snel weer terug...
Eerst gezellig een drankje gedaan op het terras.
Tina V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
De bediening was top. Het eten was goed, de kaart was niet belachelijk groot, maar meer dan genoeg keuze. We waren met 3 generaties van 19 tot 89 en iedereen kwam aan zijn trekken. De scholfilets waten perfect, de burger was heerlijk en de pasta was ook prima. Enige wat ik op de kaart mistte was een 'side salad', maar die werd gelijk gemaakt. Heerlijk buiten op terras gezeten, perfecte avond.
Th S.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2016
Vorige week gegeten bij Ton. Helaas was het een teleurstelling. Voornamelijk de carpaccio was erg zout met opgedroogde randen. Dit kwam na mijn inzien door een voorverwarmd bord.
Ribeye, was wel erg doorregen, maar wel prima gegaard zoals ik hem wenste. Aardappels daarin tegen hard en droog, ik miste ook wel een salade.
Bediening was vriendelijk.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Eten in de kroeg. Ongedwongen sfeer. Jammer dat we pal naast de toiletten geplaatst werden, dus het uitzicht op de heren-wc: dat hoeft niet meer. Wel genoten van een leuk diner, maar voorlopig zoeken we weer wat andere plekjes uit.
Suzie Q.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Een jaar of zes geleden zijn we verhuisd vanuit Oud-Rijswijk en sindsdien nooit meer bij Ton's Muziekcafé geweest. Nu dus wel weer voor een lunch op zondag. Sinds ons laatste bezoek is de zaak uitgebreid, een belendend pand is erbij genomen en er is nu een echte keuken. De sfeer is echter onveranderd gebleven en dat vind ik een geweldige prestatie. Het is nog steeds een hele fijne plek.
Het eten was prima, geen hoogstandjes maar degelijk eetcafé-niveau. Ikzelf had de clubsandwich en die was heerlijk, alleen niet geschikt voor kleine eters. Ik hoefde de rest van de dag niets meer te eten. Fijn is dat je kunt kiezen tussen wit en bruin brood. De uitsmijter van manlief was ook goed, al had de pittige saus wat hem betreft wel wat pittiger gemogen. Kinders hebben genoten van een tosti, allemaal goed voor elkaar.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2015
Wat hebben wij geweldig gegeten vanavond! !!!! .....Even wat daar aan vooraf is gegaan ! Wij ik en mijn toekomstige man*zijn vandaag in ondertrouw gegaan) hebben een Dinercheque gehad van onze dochter! ! Ton's kennen wij vooral een een borrel en zijn lekkere kiste! Hadden een reservering bij het Portie. ..... Na bij 3 kwatier hadden wij een biertje en een glas wijn maar geen menukaart gezien!!!! We zijn nadat ons glas leeg was en 10 euro op tafel gelegd te hebben naar Ton's gegaan!!!!! Wat een verademing! !!! Wat een geweldige bediening personeel die met de gast mee denkt !!!!! Het eten kon niet beter !!!! En als toetje vroeg ik of de kok iets speciaals voor mijn aanstaande man kon maken. ..... en dat was zeker iets heel speciaals !!!!!! Ton's is niet alleen voor een biertje of wijntje zeker ook om heel lekker te eten!!!
Adnillin .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Gezellige, spontane bediening, lunch was heerlijk, zowel salade als sandwich die wij gegeten hebben. Entourage eetcafe prima, gelegen In een gezellig winkelstraatje. Ben je in de buurt van Rijswijk echt een Aanrader!
Iovj ..
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Het is eigenlijk altijd goed hier. Het eten is van prima kwaliteit, de service is efficient en vriendelijk en de locaties is mooi. Wel jammer dat de steak tartare niet meer op het (lunch)menu staat.
Thomas B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2015
Voor de tweede keer gegeten bij Ton's. Het eten was heerlijk en de bediening, service en het advies was top. Een echte aanrader voor verschillende gelegenheden. We vroegen ons af hoe je zakelijk met romantisch kon combineren, maar de entourage staat beide toe. De prijzen zijn eerlijk.
Indeau92 .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2015
Van de week heerlijk gegeten bij Ton's Muziekcafe in Rijswijk. Mooie zaak van binnen met een mooie bar, en ook een mooi restaurantgedeelte en schone toiletten! Eerst binnen gezeten, heerlijke black angus rib-eye steak gegeten, met een lekkere temperanillo wijn. Mijn vriendin had de asperges van het maandmenu, die ook heel goed waren! Daarna buiten op het terras een goeie bak koffie gedronken! Hele aardige bediening en we konden op de camera meekijken wat er in de keuken gebeurde. Super avond gehad!
KaatjevanKooten .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2015
Ik kwam hier in m'n pauze voor een snelle lunch. Ik had een pistoletje met kroket en een tosti besteld. Daar kan je weinig aan verpersten zou je zeggen, maar bij Tons is het toch gelukt. Ik had een ham-kaas tosti besteld maar kreeg 2 verlepte, opgewarmde boterhammen met alleen kaas en echt warm was het ook niet. Toen ik dit bij het afrekenen aangaf bij de bediening werd deze van de bon verwijderd, wat ik netjes vind.
De kroket smaakte als zo'n goedkope met van die vleesslierten, ik vind dat ten eerste geen gezicht en ten tweede is het ook helemaal niet lekker.
Ik vond die bediening vriendelijk maar wat mij betreft kan het een stuk sneller allemaal, zeker omdat veel mensen tijdens de lunch beperkt in hun tijd zitten ivm pauze op werk.

Misschien ga ik hier nog wel een keer in de avond eten hier, maar lunch bij Tons sla ik voortaan over.
Angelique C.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2015
Altijd gezellig een hapje te eten bij Ton's en helemaal als er die avond ook live muziek is :-)
Kom hier zeker 1x in de 1,5 á 2 maanden en heb dan een hele gezellige avond met lekker eten, gezellig en goed personeel!!
Harry_en_Anja .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2015
Voor het eerst kennisgemaakt met Ton's muziekcafé met mijn vriend Ton die in de muziek zit.
Het voorgerecht was een lekkere geitenkaassalade. De hoeveelheid geitenkaas zou wat minder kunnen, om te voorkomen dat de kaas overheerst. De hamburger met ui en ei, op een sesambol en met patat was warm en medium zoals besteld. Het kaasplankje was voortreffelijk en zeer ruim voorzien van diverse kazen met kletzenbrood en truffelhoning. De hoeveelheid kaas kan iets minder. Ton heeft onder andere een ruime keus aan bier, ook van de tap. Zeker aan de te bevelen.
De menukaart bevat gerechten van zeer uiteenlopende prijs. Je kunt er goed eten voor een schappelijk prijs. Jammer dat het driegangenmenu van € 25, hoewel overal aangekondigd, niet beschikbaar bleek.
De bediening was vriendelijk en attent. We hebben gezellig nog wat nagepraat over muziek.
De inrichting is warm, gezellig, schoon en huiselijk. Doordat twee smalle panden zijn doorgebroken, zijn diverse gezellige hoekjes met sfeervolle verlichting ontstaan.
Wij hebben een heel gezellige avond gehad en prima gegeten!
Femke B.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2015
Gezellig eetcafé, vandaag zelfs met live-muziek.
Bediening was erg vriendelijk en behulpzaam. De spareribs waren érg smakelijk en mals.
Goed eten, fijne sfeer, prima prijs.
Marvin75 .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2014
Gezellig eetcafé met goede sfeer. Prima gegeten en behulpzaam personeel. Het was niet de eerste keer dat ik hier gegeten heb en het zal ook niet de laatste keer zijn. Echt een aanrader!
PetraCoppens .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2014
het was een super gezellige sfeer! eten was goed, en de bediening heel vriendelijk.
en de verschillende lekkere biertjes waren ook prima :-)
Maureen L.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014
Heerlijk gegeten, voor ieder wat wils. Voor een leuke prijs, leuke menu's. Gezellige entourage, huiselijke sfeer. De bediening is erg vriendelijk en denkt mee met de wijn die bij het menu past.
Madon2300 .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2014
Het eten was buitengewoon goed, erg lekker en voldoende qua hoeveelheid. Goed geserveerd met lekkere sauzen en mayonaise.
De bediening was voortreffelijk! Dat heb ik in menig restaurant anders ervaren, aardige mensen en niets is hen teveel. Geweldig! Niets dan lof.
Het decor was gezellig druk geen overlast van cafébezoekers en ook geen storende "kijkers".
Kortom een héél gezellige avond en prima verzorgd, wij komen op zeker weer terug en zullen het aanbevelen.
Dank aan het personeel.
MarjoleinL .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Na Iens bestudeerd te hebben had ik bij Ton's muziekcafe voor 4 personen gereserveerd en een tafel uitgezocht drie dagen ervoor. Geen probleem.
Toen wij op zaterdagavond rond 19.00 aankwamen stond de zaak werkelijk vol met cafe gangers; ik schat zo'n dertig man. Onze gereserveerde tafel was opeens niet meer zo gunstig. Naast een stel uitgelaten soms zingende mannen is het moeilijk om elkaar te verstaan.
De muziek stond op een flink volume waar de gasten bovenuit probeerde te komen.
Bij het opdienen van het voorgerecht om een andere tafel gevraagd verder van de cafegangers af; geen probleem. Het hoofdgerecht liet ruim 45 minuten op zich wachten. De uiensoep vond iedereen heerlijk. De NY steaks waren lekker bereid, het duo van lammetje ook, maar de sate was licht aangebrand. De patatjes en gebakken aardappeltjes voldoende maar de groente enkel 2 eetlepels. Het ijstoetje bestond uit 4 bolletjes vanille ijs en was leuk versierd met chocolade saus.
Na ruim twee uur waren we blij dat we uit de drukte en de warmte waren en een frisse neus konden halen. Als ons vertelt was dat het om 19.00 uur hier zo hectisch/gezellig zou zijn hadden we hier niet gaan eten.