Ton's Eetcafé

Herenstraat 97A 2282 BS Rijswijk Nederland Kaart

Over het restaurant Ton's Eetcafé

Al jaren een plek waar mensen uit Rijswijk en omstreken graag komen voor een kop koffie, een borrel en een heerlijke maaltijd. Alle gerechten worden door de koks vers bereid en huisgemaakt. Op de kaart ruime keuze voor ieders budget, van dagschotel tot culinaire verwennerij. Lekker met een speciaal biertje of heerlijk glas wijn!

Meer informatie over restaurant Ton's Eetcafé

tram 1, 5, 15 bus 23 halte Herenstraat Rijswijk op 5 minuten loopafstand
  • : Gratis parkeren in de buurt & betaald parkeren in de buurt

Dagelijks 11:00 - 01.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Ton's Eetcafé

Retty T.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Goede sfeer,vriendelijk personeel,zeer schoon,altijd gezellig en spreek vaak af met vriendinnen voor een koffie of een heerlijke lunch.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Wat een geweldige uitsmijter kan je hier eten. Dit echt een geweldig restaurant. Ook heerlijke bieren en een fijne bediening.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Wat een geweldige uitsmijter maken ze daar, groot en pittig. De bediening is alert en spontaan. Volop keuze uit lekkere bieren van de tap. Een fijne gezellige uitstraling in de zaak
Eline P.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Wij waren hier voor het eerst. We hebben lekker gegeten, zowel voor-als hoofdgerecht goed, prima bediening. Goede prijs kwaliteitverhouding. We komen zeker nog eens terug
M.P V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Was erg gezellig precies goed .
René B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Lekker en goed geprijsd restaurant. De bediener was heel attent op diet verzoeken, wat prettig was. Plek met mensen die lol hebben en hard praten, maar dat hoort bij zo een eet tent met grote bar.
Marielle V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Spareribs lekker. Saté (kippedij) ook maar saus was wat pittig. Frietjes voor twee mag wat meer :-)
Floris V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Heerlijk gegeten. Bediening duurde soms lang
Joyce R.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Leuk gezellig eetcafé
Hele Vriendelijke bediening en heerlijk eten.
TOP
Komen zeker nog een x terug
Bedankt voor het lekkere eten
elsvanrooijen .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Onze IENZ-bonnen met veel genoegen besteed in Ton's Muziekcafé, een gemoedelijke en gezellige gelegenheid in hartje Rijswijk. We werden leuk ontvangen en helemaal achterin het café was genoeg ruimte om rustig te kunnen dineren en als je wilde kon je de kok volgen via een life-stream. We zaten er gezellig en hebben heerlijk genoten van de goede keuken. Zo viel o.a.de truffelsoep goed in de smaak, maar ook de hoofdgerechten waren verrassend lekker, zoals de malse saté en ook voor vegetariërs bleek er genoeg keuze, Voor ons was het een heerlijk avondje uit, De enthousiaste bediening was ook attent en de hele sfeer rondom en aankleding van het café beviel ons.
Kortom: een echt avondje uit.
Suzanne H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Ik had vandaag sinds lange tijd weer een date. Hij nam me nee naar ton's muziek café. Ik heb in tijden niet zo lekker gegeten! De bediening was ook super. Dankjewel voor deze fantastische avond! Echt een aanrader.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
We hebben weer heerlijk gegeten bij Tons en komen zeker snel weer terug...
Eerst gezellig een drankje gedaan op het terras.
Tina V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
De bediening was top. Het eten was goed, de kaart was niet belachelijk groot, maar meer dan genoeg keuze. We waren met 3 generaties van 19 tot 89 en iedereen kwam aan zijn trekken. De scholfilets waten perfect, de burger was heerlijk en de pasta was ook prima. Enige wat ik op de kaart mistte was een 'side salad', maar die werd gelijk gemaakt. Heerlijk buiten op terras gezeten, perfecte avond.
Th S.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2016
Vorige week gegeten bij Ton. Helaas was het een teleurstelling. Voornamelijk de carpaccio was erg zout met opgedroogde randen. Dit kwam na mijn inzien door een voorverwarmd bord.
Ribeye, was wel erg doorregen, maar wel prima gegaard zoals ik hem wenste. Aardappels daarin tegen hard en droog, ik miste ook wel een salade.
Bediening was vriendelijk.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Eten in de kroeg. Ongedwongen sfeer. Jammer dat we pal naast de toiletten geplaatst werden, dus het uitzicht op de heren-wc: dat hoeft niet meer. Wel genoten van een leuk diner, maar voorlopig zoeken we weer wat andere plekjes uit.
Suzie Q.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Een jaar of zes geleden zijn we verhuisd vanuit Oud-Rijswijk en sindsdien nooit meer bij Ton's Muziekcafé geweest. Nu dus wel weer voor een lunch op zondag. Sinds ons laatste bezoek is de zaak uitgebreid, een belendend pand is erbij genomen en er is nu een echte keuken. De sfeer is echter onveranderd gebleven en dat vind ik een geweldige prestatie. Het is nog steeds een hele fijne plek.
Het eten was prima, geen hoogstandjes maar degelijk eetcafé-niveau. Ikzelf had de clubsandwich en die was heerlijk, alleen niet geschikt voor kleine eters. Ik hoefde de rest van de dag niets meer te eten. Fijn is dat je kunt kiezen tussen wit en bruin brood. De uitsmijter van manlief was ook goed, al had de pittige saus wat hem betreft wel wat pittiger gemogen. Kinders hebben genoten van een tosti, allemaal goed voor elkaar.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2015
Wat hebben wij geweldig gegeten vanavond! !!!! .....Even wat daar aan vooraf is gegaan ! Wij ik en mijn toekomstige man*zijn vandaag in ondertrouw gegaan) hebben een Dinercheque gehad van onze dochter! ! Ton's kennen wij vooral een een borrel en zijn lekkere kiste! Hadden een reservering bij het Portie. ..... Na bij 3 kwatier hadden wij een biertje en een glas wijn maar geen menukaart gezien!!!! We zijn nadat ons glas leeg was en 10 euro op tafel gelegd te hebben naar Ton's gegaan!!!!! Wat een verademing! !!! Wat een geweldige bediening personeel die met de gast mee denkt !!!!! Het eten kon niet beter !!!! En als toetje vroeg ik of de kok iets speciaals voor mijn aanstaande man kon maken. ..... en dat was zeker iets heel speciaals !!!!!! Ton's is niet alleen voor een biertje of wijntje zeker ook om heel lekker te eten!!!
Adnillin .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Gezellige, spontane bediening, lunch was heerlijk, zowel salade als sandwich die wij gegeten hebben. Entourage eetcafe prima, gelegen In een gezellig winkelstraatje. Ben je in de buurt van Rijswijk echt een Aanrader!
IOVJ ..
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Het is eigenlijk altijd goed hier. Het eten is van prima kwaliteit, de service is efficient en vriendelijk en de locaties is mooi. Wel jammer dat de steak tartare niet meer op het (lunch)menu staat.
Thomas B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2015
Voor de tweede keer gegeten bij Ton's. Het eten was heerlijk en de bediening, service en het advies was top. Een echte aanrader voor verschillende gelegenheden. We vroegen ons af hoe je zakelijk met romantisch kon combineren, maar de entourage staat beide toe. De prijzen zijn eerlijk.