TOMs (Holland Casino Rotterdam)

Weena 624 3012 CN Rotterdam Nederland Kaart
31-102068206

Glas champagne

Meer informatie over restaurant TOMs (Holland Casino Rotterdam)

Zondag t/m donderdag van 17:00 - 22:00
Vrijdag en zaterdag van 17:00 - 23:00

Uitmuntend
9,4
9,6

Jouw recensie over het restaurant TOMs (Holland Casino Rotterdam)

Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Heerlijk gegeten, leuke bediening. We voelde ons zeer gewenst.
Bedankt voor de leuke ervaring, uiteraard komen we nog eens terug.
WilmaG .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Heerlijk gegeten, met uitstekende service. Personeel neemt uitgebreid de tijd om ervoor te zorgen dat klanten zich welkom voelen. Vriendelijk en gastvrij. Goede start van een avondje uit!
WilmaG .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Personeel zeer vriendelijk, zeer attent, komen hier zeer graag., voelen ons heel welkom en een uitstekend wijarrahement.
Marga C.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Goede service, heerlijk eten en goed advies voor de juiste wijn bij de gekozen gerechten. De bediening is correct en snel. We hebben genoten en komen zeker terug. Top!!
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Ambiance is gezellig en buitengewoon beleefd personeel. Niet overdreven, maar bereid tot aanpassingen.
Het diner na uw keuze is altijd goed geserveerd.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Een zeer leuke en complete avond gehad met een zeer zeer goede service en een hoogwaardig stukje gastvrijheid .cmplimenten Holland casino kom hier zeker terug
Eliza N.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Een zeer complete avond met een uitstekende service dank hier voor. Een zeer fijne avond met leuk personeel en super gastvriendelijke medewerkers Holland casino ga zo door
Eliza N.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Erg Lekker eten, zeer goede bediening. Goed aan te bevelen voor als je een gezellig avondje uit wil gaan in combinatie met gokken
Hedi G.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
We worden vriendelijk ontvangen en goed geholpen, ook advies wordt gegeven. Het eten is heerlijk en wordt altijd mooi aangekleed opgediend. Koks en bedienend personeel, bedankt voor gewoon even tussendoor eten en ook voor als we iets te vieren hebben!!
Edwin C.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Zeer goede en vriendelijke bediening. Heerlijk eten voor een goede prijs.
Voor de gangen goed de tijd kunnen nemen. We hebben een heerlijke avond gehad.
Voor herhaling vatbaar.
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Alles was erg goed bediening eten en toetje dus een 10 en ik moet de tijd vol praten en nu zit val te zeggen dat niet zo is maar ben nu klaar ok dos een 10
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Goed gegeten en erg lekker. Goede envriendelijke bediening. Rustig en toch gezellig omdat Je op de spelen kunt kijken. Kom er regelmatig terug.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Niveau van de gerechten past bij de entourage van een gezellige avond uit,vriendelijk en goed opgeleid personeel die oog voor de gasten heeft.
Zou in de vaste kaart wel wat meer wisseling zien
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
We hebben heerlijk gegeten en de wijn was super een fles amazone besteld en was TOP. De bediening was persoonlijk en leuk.
Nico S.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Verjaardag feestje van een van mijn vriendinnen gevierd in Tom s restaurant en was weer geweldig . Omdat het haar verjaardag is : kregen wij geheel onverwachts een mooie opgemaakte bord met ijs en vruchten om haar verjaardag te vieren. Geheel gratis. Was dus zeer attent en geweldig eten
Donovan A.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Lekker gegeten en goede service. Hoefden niet lang te wachten op ons eten. Wij Komen wekelijks hier eten. Reserveren is wel aan te raden.
Adriaan K.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Enige wat was op te merken is dat er niet gevraagd werd of we nog wat te drinken wilden hebben. Voor de rest een prima eetervaring met vriendelijk personeel
Frans P.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Met een zakenrelatie in het restaurant van Holland Casino te Rotterdam afgesproken om te dineren en ons geluk te beproeven. Wij werden zeer hartelijk ontvangen en werden geholpen door een zekere Mo. Wij dineren zeer regelmatig, maar de gastvrijheid en de bediening die wij van Mo hebben mogen ontvangen was ongekend. Een zeer bekwaam vakman. Laat je rustig de keuze maken, geeft advies als dat nodig is en zodoende hebben we o.a. een heerlijke fles wijn kunnen kiezen. Zonder dat je het in de gaten hebt, komt hij je glas bijschenken als die bijna leeg is zonder opdringerig te zijn, zeer attent en bekwaam. Voorts hebben we mogen genieten van een heerlijk diner (o.a. zeetong). Wij komen zeker terug en hopen dan weer, zonder zijn collega's te kort te willen doen, weer door hem geholpen te worden. Mo is een uiterst attente en professionele gastheer waar menig restaurant jaloers op mag zijn. In één woord samengevat; CHAPOO voor MO!!!
Michiel D.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Zeer goed gegeten en werden uitstekend geholpen door Mohamed die ons goed adviseerde bij onze keuzes m.b.t eten en wijn.
Wij komen zeker terug. Het was een hele gezellige avond.
Tim D.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Wij hebben afgelopen zaterdag een heerlijke avond gehad bij TOMs. Het eten is uitstekend, de kaart is gevarieerd en de bediening van mohamed was perfect! Echt een aanrader!