TOMs (Holland Casino Rotterdam)

Weena 624 3012 CN Rotterdam Nederland Kaart
31-102068206

Glas champagne

Meer informatie over restaurant TOMs (Holland Casino Rotterdam)

Zondag t/m donderdag van 17:00 - 22:00
Vrijdag en zaterdag van 17:00 - 23:00

9,1

Jouw recensie over het restaurant TOMs (Holland Casino Rotterdam)

Roy B.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Eten bij Toms is voor ons altijd een feestje! Vooral als Mohamed of zoals wij hem noemen Mo er is. Hij is altijd in voor een gezellige babbel en weet altijd een leuke sfeer te creëren, waardoor het heerlijke eten altijd nog beter smaakt. Het eten is gewoon geweldig en dat ook voor een goede prijs. Wij komen altijd graag terug in dit geweldige restaurant! Een aanrader!
Roy B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Eten bij Tom's is voor ons altijd een feestje! Vooral als Mohamed of zoals wij hem noemen Mo er is. Hij is altijd in voor een gezellige babbel, en weet daardoor een gezellige sfeer te creëren waardoor het heerlijke eten nog beter smaakt! Wij komen regelmatig bij Tom's eten en altijd is het eten heerlijk, en dat ook nog eens voor een geweldige prijs. Zou zeggen ga vooral zo door, dan zullen jullie ons nog vaak zien komen! Een aanrader!
Rob T.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Donderdag 7 september voor de verjaardag van mijn vrouw, een tafel in Tom's gereserveerd om dit met de familie te vieren. We zijn perfect bediend door vakkundig en vriendelijk personeel die ons een hele fijne avond hebben bezorgd. Het eten was voortreffelijk en er viel werkelijk niets op aan te merken. Mijn vrouw voelde zich extra jarig. Ik kan het een ieder aanraden en ook voor ons voor herhaling vatbaar.
Wat leuk dat u de tijd heeft genomen voor deze mooie recensie. Wij vonden het erg leuk dat jullie de verjaardag bij ons hebben gevierd. Wij zien jullie uiteraard heel graag terug
Ruby V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Afgelopen zaterdag heerlijk uit eten geweest met vriendlief. We hebben genoten van het heerlijke eten en de service was perfect. Echt een aanrader als aanvulling op een leuke avond Casino.
Wat een leuke recensie Ruby, dank je!
Silvia D.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Heerlijk gegeten in het Holland Casino in restaurant Global. Ontzettend attente bediening van kelner Marco. Op aanraden van bekenden hebben wij de keuze van de gerechten aan hem overgelaten. Absolute aanrader om eens een keer te gaan eten! Uiteraard in combinatie met een gokje op de speeltafels. Wij hebben een hele fijne avond gehad in het Holland Casino, wij komen zeker terug!
Fijn dat je ons nieuwste restaurant hebt bezocht en de moeite hebt genomen voor het schrijven van deze mooie recensie. Marco heeft de recensie gelezen en is ontzettend trots, maar hij is lang niet zo trots als dat wij op hem zijn :)
mr_w .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Eten is voldoende. Bediening zeer slecht waar gasten weinig aandacht krijgen. Meerdermalen erg lang moeten wachten op service.
Dank u voor de feedback, wij zullen hier lering uit trekken en ons verder ontwikkelen.
SLS08 .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Heerlijk eten voor een klein prijsje. 3 gangen menu gegeten hier, er werd goed geluisterd naar de wensen hoe je het vlees gaar wil hebben.
De service is prima, echter letten ze totaal niet op. Heel vriendelijk een praatje, maar daarna gaan ze met het personeel in een hoekje staan praten. Na enkele keren zwaaien, zijn we voor een drankje maar zelf erop afgestapt.
Denise M.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Hoe vier je een twee-jarig huwelijk beter dan door er eens flink wat geld te gaan verbrassen? Wat dat betreft is Holland Casino de plek bij uitstek. Inclusief 'romantisch diner voor twee' bij TOMs, uiteraard.

Vooraf bestelde wij de coquilles met kreeftensaus en (op zijn Hollands) brood met smeersels. De coquilles waren op de juiste manier gebakken, mals en goed van smaak. Stokbrood met wat smeersels is natuurlijk op zich al redelijk idiot-proef, maar het is altijd nog maar een verrassing. Je wilt namelijk geen halfbevroren supermarkt-kruidencrème op het bordje. Gelukkig was dit ook niet het geval en was dit voorgerecht ook te versmaden.

Als hoofdgerecht kozen wij beide voor de biefstuk. Hoewel er gevarieerd werd qua sauskeuze en bereidingswijze. De medium biefstuk was goed gebakken, prachtig rosé met een vleugje rood. Just how we like it. Echter is 'rosé' bij het well-done stukje vlees toch altijd een klein hekelpuntje voor een zwangere vrouw. Noem het de hormonen.
De pepersaus had een ietwat typische na-smaak, waar de champignon-saus precies op de juiste smaak was gebracht.
Wij wachten daarnaast nog altijd op de bijbehorende seizoensgroenten, maar wellicht waren deze door de afgelopen regenachtige weken niet op voorraad?

Het dessert bestond uit een meloen&aardbeien dessert en koffie met wat zoete lekkernijen.
Over het eerstgenoemde dessert niets anders dan lof! Prachtig opgemaakt, en goed op smaak. Om je vingers bij af te likken.
De zoete lekkernijen bij de koffie lieten echter wat te wensen over. Een koelkast-smaak overheerste en gaf prijs dat deze misschien hun beste tijd hadden gehad.

Het personeel is vriendelijk en beleefd, maar heeft overduidelijk meer oog voor hun vaste klanten waardoor je je als dagjesmens een beetje naar de achtergrond voelt verdwijnen. Maar daar komen we wel overheen; gelukkig is er ook in TOMs de vertrouwde Holland Casino-sfeer er om ons te steunen in deze vergetelheid.

Al met al een redelijke diner-ervaring bij TOMs, maar om nou te spreken van een climax waarbij ik het van de daken zal schreeuwen? Nee, dat dan weer niet.
Sanne71 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Heerlijk gegeten bij Toms in het Casino. Krokant gebakken kabeljauw was erg lekker. Aardappeltjes waren ook lekker krokant gebakken. Groente erbij, dat maakt het af. Als toetje zoetigheden met koffie. Erg veel, kan je wel met z'n tweeën van eten. Zoetigheden waren voortreffelijk! Service was heel goed, erg aardig.
Ro C.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2015
We hebben donderdagavond bij TOMs gegeten. Biefstuk en de Kipschnitzel. Eten is niet om er nogmaals naar toe te gaan. De bediening heeft geen aandacht voor de klanten. Decor is niet bijzonder. Geen aanrader wat ons betreft.
Loper08 .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
Om te beginnen werd er bij binnenkomst niet eens een enkele blik geworpen op onze groep en dat terwijl er 6 werknemers voor ons stonden te kletsen. Een goede klantgerichtheid in dit restaurant heeft nog een lange weg te gaan naar mijn mening. Wij zijn daarna maar zelf alvast naar een serveerder gelopen die ons alsnog een tafel heeft toegewezen. Na een moeizame start zaten wij dan te wachten op de ober voor het opnemen van de eerste wijnen. Deze kwam pas na een kwartier, nadat hij inmiddels de tafel ernaast heeft geholpen - nota bene plaatsgenomen na ons. "Drinken?" was de eerstgestelde vraag, ongelooflijk toch. De zalm en gamba's in de eerste gang waren prima, zowel smaak als presentatie niks op aan te merken. Dit geldt tevens ook voor de cappuccino van asperges en peterselieroom. De saltimbocca daaropvolgend was daarentegen kurkdroog en te zout van smaak. Het diner hebben we afgesloten met aardbeien en proseccoschuim, wat de vorige gang weer goed heeft gemaakt. Erg jammer dat de bediening bij TOMs van deze dag nauwelijks tot geen ervaring heeft in de horeca, zo komt het over tenminste. Van talloze keren laten vallen van bestek en menukaarten tijdens het afruimen tot het zowat neersmijten van borden en direct weglopen, het kan niet gekker worden. Wij hebben de rekening betaald, maar geen wisselgeld teruggekregen. Men ging er blijkbaar zelf al van uit dat hij 30 procent van het gehele bedrag als fooi meekreeg. Bij vertrek vroeg zijn collega weer of wij wilden afrekenen. Pardon?
Marc B.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
Bij de reservering had ik al aangegeven lactose-intolerantie te hebben. Toen we ons melden werd dit ook meteen vermeld door de bediening en kreeg ik een menukaart waarop de verschillende allergieën bij de gerechten stonden aangegeven, super! Bijzonder vriendelijke en behulpzame bediening en een goed 3-gangen menu voor een redelijke prijs.
Helene B.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2014
Op 1e kerstdag hebben wij genoten van het 4-gangen kerstdiner.
Amuse van tonijn en haring kaviaar was erg lekker. Daarna een voorgerecht van eendenborst file met witlof, was smaakvol, had beter gekund als het niet zo lang van te voren was bereid. Eendenborst zat aan het bord geplakt,
Cremesoep met truffel was erg lekker. Als hoofdgerecht hebben wij ree in Barolo, erg lekker en mals vlees.
We hebben ook het wijnarrangement genomen, jammer dat het enthousiaste en service gerichte personeel helemaal niets van de wijnen wist.