TOMs (Holland Casino Rotterdam)

Weena 624 3012 CN Rotterdam Nederland Kaart
31-102068206

Glas champagne

Meer informatie over restaurant TOMs (Holland Casino Rotterdam)

Zondag t/m donderdag van 17:00 - 22:00
Vrijdag en zaterdag van 17:00 - 23:00

Uitmuntend
9,2
9,4

Jouw recensie over het restaurant TOMs (Holland Casino Rotterdam)

Sjoerd P.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Het is onze enige restaurant waar we voor een goed betaalde prijs heerlijk kunnen eten. Ze hebben een mooi wisselend menu en het 3 gangen menu is zeer goed aan te raden. Dennis, Martijn en Mo zijn zeer ervaren gastheren en geven ons altijd een zeer welkom gevoel.
Eva D.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Super vriendelijke en persoonlijke bediening. Ijstaart gekregen als verjaardagsverassing, eerste bezoek om niet te vergeten.
Eva D.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Heerlijke avond, mooie gastvrouw., spontane bediening, komen volgend jaar weer terug.wijn was top!,,,, xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Was gezellig, heerlijk gegeten en perfecte bediening!! Voor herhaling vatbaar!! En wat gewonnen ook, avond kan niet meer stuk!
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Bij binnenkomst zeer vriendelijk personeel, hulpvaardig en sociaal vaardig, de entourage is zodanig dat deze gezellig genoemd mag worden, waarbij de tafeltjes genoeg privacy geven. De kaart biedt voldoende keuzes.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Eten was lekker, vriendelijke bediening en een goede prijs-kwaliteit verhouding. Een goede afsluiting van een dagje Holland Casino.
Ben K.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Weer heerlijk gegeten bij hc Rotterdam en een fantastische bediening ook mede dankzij Gazal!! De gebakken zalm met noodle, gecombineerd met de huiswijn is zeer zeker aan te bevelen.
Wij komen hier graag terug ????
Lydia S.
Heerlijk gegeten,
Geweldig genoten!
Voldoende uitleg bij de gerechten, lekkere wijn , Ober Maarten was top en Sara ook.
Kortom niks op aan te merken. Ook met de kerst aanrader.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Maarten was een zeer goede gastheer er ontbrak ons niets. De sfeer was zeer goed. We hebben heerlijk gegeten.
Ik was in goed gezelschap. Alleen zat er bij de kreeft een harde schil in.
Trudy G.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Alles dik in orde maar we miste de Kerstmuziek. Livemuziek was wel heel gezellig. Daarna James Brown enzovoort.
Livemuziek was ook heel kort jammer genoeg.
Melissa S.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Op kerstavond hebben we hier gegeten en zijn bediend door Ghazel. Het eten was heerlijk, werd vlot en warm geserveerd. Ook de bediening was erg gezellig en vriendelijk. Rotterdam bevalt ons meer dan Scheveningen!
Kevin D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
goed gegeten in het restaurant en bediening door mo was super!! we hebben eerst gegeten en zijn daarna beneden gaan gokken: erg leuk!
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Heerlijk gegeten en een fijne avond gehad mede door Mohamed . Goede uitleg van de gerechten en goede service. Wij komen zeker terug.
Michiel D.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Fantastische avond gehad in het Holland Casino, met als hoogtepunt ons bezoek aan het restaurant. We hebben heerlijk gegeten, en de bediening was erg goed. Zelf had ik op aanraden van Mohamed de maaltijdsalade met entrecote, en de crè­me brûlée, en dat bleek een uitstekend advies. We komen zeker terug!
Tim D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Hele toffe avond gehad bij TOMs. Zeer leuke en lekkere gerechten. Daarnaast zijn we uitstekend en vriendelijk geholpen door Mohamed!
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Het eten is altijd zeer goed en het personeel is altijd zeer vriendelijk en gastvrij. Wij komen hier vrijwel wekelijks en hebben zelden iets ervaren dat tegenviel.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Ik kom veel. Met plezier. Doordeweeks een dagschotel voor een mooie prijs service is uutstekend voel me erg welkom er is altijd tijd voor een praatje
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Ik eet hier altijd heerlijk en ik vind ook dat ze proberen naar je wensen te voldoen,je komt hier niks te kort mijn favoriet hier is de carpachio en de schnizel. Her personeel is ook heel vriendelijk en de prijs is zeer gunstig.dus voor mij krijg dit restaurant een dik verdiende 9. Wij kijken nu al weer uit naar de volgende keer...mvg. Jan en Jolanda bijkerk
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Goed eten, redelijke prijs. Er is alleen veel geluid vanuit het casino. Personeel zeer vriendelijk. Mooie inrichting.
Mooie gelegenheid om uit eten te gaan