Tomo Sushi

Reguliersdwarsstraat 131 1017 BL Amsterdam Nederland Kaart
31-205285208

Over het restaurant Tomo Sushi

Japanse schoonheid

Tomo Sushi heeft de beste kwaliteit seafood van de Japanse markt. Stap binnen in een relaxte sfeer en geniet van het prachtige interieur. Of je nou met een groep bent of samen een hapje wilt eten, je kunt hier intiem genieten van verschillende losse gerechten die je á la carte kunt bestellen!

Meer informatie over restaurant Tomo Sushi

Tram, bus, metro
  • Kom je met de auto?
    Parkeren Indien u met de auto naar Tomo komt kunt u parkeren aan de grachten of in de dichtstbijzijnde parkeergarages Waterlooplein, onder de Stopera (circa 5 minuten lopen) of The Bank (circa 2 minuten lopen). Loop richting het Rembrandtplein/Thorbeckep
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m zondag 17:30 - 22:00

Anita B.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
mijn kinderen houden van sushi vandaar dat ik na het lezen van de recensies bij Tomo heb gereserveerd. Vond de porties klein, eigenlijk hapjes, was niet naar verwachting. We hebben het opgegeten maar zo bijzonder lekker was het niet! Voor dessert een mix van alle drie genomen, groene ijs smaakt naar water, kleverige rijst deeg ook smaakloos en dan toefje slagroom ertussen en een stukje brownie voor 13,- euro! Is het naar mijn smaak niet waard geweest! Alles bij elkaar 200 euro maar zou er niet weer naar toe gaan!
Eitan Z.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Heerlijk Sushi en Hotpot. Het groene-thee ijs was heel lekker.
Michiel K.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Goed service, goede prijs voor heerlijk eten.
Erik T.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Eten was ontzettend goed en de jonge man van de bediening was uiterst vriendelijk en behulpzaam. Bedankt voor de tip van de brownies.
Joyce B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Kwaliteit van de sushi en sashimi was top. Heerlijk gegeten, ruime menukeuze. Zeer vriendelijke bediening. Wij komen zeker terug!
Michiel S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Heerlijk gegeten!
Ruimte tussen eigen tafel en die van de buren is erg klein, hierdoor net wat weinig privacy.
Edith V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Echt lekker gegeten. Ik houd van sushi enzo. Maar als je meer van vlees houdt dan kun je hier ook goed terecht. Zeer vriendelijke bediening en een leuk interieur.
Corine J.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Heerlijk geheten bij Tomo Sushi., Kakelverse sushi en heerlijke tataki. Zeer vriendelijke bediening met goede adviezen. Wel aan de prijs, maar goed Japans is duur.
coen B.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Voortreffelijk eten. Sushi zoals ze moet zijn. Prettige bediening. Een kleine oase in de gekte rond het Rembrandtplein.
Anke O.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Heerlijk gegeten, we komen zeker weer!
Sebastian K.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Bezoek aan Tomo was wederom een goede zet. Restaurant blijft een intieme en stijlvolle plek waar de bediening met aandacht je helpt en je verder met rust laat. Het eten is heerlijk, waarbij het kleinere menu al voldoende is. Rijke combinaties van vlees en groenten die voor de genoemde prijzen zeer betaalbaar is voor een Japans restaurant.
Alewijn O.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Heerlijke sushi en andere gerechten. Een van de beste tenten in Amsterdam!!!
Swendley C.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Persoonlijke service, jassen aangenomen, constant schone tafel en borden, snel geserveerd, thee constant netjes bijgevuld en goede sushi.

Inrichting iets te strak/modern en achtergrond muziek niet naar behoren.
Tarik T.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Very fresh and well prepared sushi. Recommended.
Dinnerbabe ..
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Erg nieuwsgierig naar Tomo Sushi, was mij al zo lang niet bewust van een eventueel goed tentje bij het Rembrandtplein. Het Tomo menu genomen. Miso soep heerlijk. Sashimi en sushi ook, ik vond de baars sashimi niet lekker. 4e gang heerlijk, salade niet bijzonder. Tafelgenoot had Unagi Don, grilled eel. Geproefd, erg lekker & bijzonder. Ik vond de Unagi Don, niet voldoende voor een maaltijd. Service was uitstekend. Setting oké.
Tiny G.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Heerlijk. Super kwaliteit! Het smelt bij wijze van spreken op je tong. Zeker een aanrader!
Femke K.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijke sushi, 1 van de besten van Amsterdam.
Michiel K.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Super lekker gegeten. Zeker een aanrader.
Jim K.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Heerlijke sushi, kwaliteit van de gerechten was heel goed. Prijs van tempura garnalen iets aan de hoge kant, maar waren wel erg lekker. Als je van sashime / sushis houdt zeker een aanrader.
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Als werknemer van een Japans bedrijf en ben daardoor al diverse malen in Japan geweest. Hierdoor kan ik een redelijke vergelijking maken met de Japanse restaurants in Europa. Dit restaurant is een echte topper met goede kwaliteit eten, vriendelijke bediening, open keuken en prettige ambiance. Echt een aanrader!