Tomo Sushi

Reguliersdwarsstraat 131 1017 BL Amsterdam Nederland Kaart
31-205285208

Over het restaurant Tomo Sushi

Japanse schoonheid

Tomo Sushi heeft de beste kwaliteit seafood van de Japanse markt. Stap binnen in een relaxte sfeer en geniet van het prachtige interieur. Of je nou met een groep bent of samen een hapje wilt eten, je kunt hier intiem genieten van verschillende losse gerechten die je á la carte kunt bestellen!

Meer informatie over restaurant Tomo Sushi

Tram, bus, metro
  • Kom je met de auto?
    Parkeren Indien u met de auto naar Tomo komt kunt u parkeren aan de grachten of in de dichtstbijzijnde parkeergarages Waterlooplein, onder de Stopera (circa 5 minuten lopen) of The Bank (circa 2 minuten lopen). Loop richting het Rembrandtplein/Thorbeckep
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m zondag 17:30 - 22:00

9,1

Jouw recensie over het restaurant Tomo Sushi

Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Het eten is heerlijk: vers en van goede kwaliteit. Storend is de ongeïnteresseerde bediening. We moeten vragen om de eerste drankjes en er wordt niet echt geluisterd naar wat we willen.
Margie P.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Lekker eten en prettige service
Laura D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Met mijn neefje en nichtje (van bijna 15) hier gegeten op een zondagavond. Het eten was heerlijk, de bediening was voortreffelijk en gezien de ligging midden in centrum Amsterdam en goede kwaliteit, zeer betaalbaar. Mijn neefje en nichtje vonden het ook top! Mocht ik weer eens in Amsterdam zijn, dan kom ik zeker terug!
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Zeer goed eten, goede service en bediening. Top avond gehad! .......................................................................................................................................................................................
Sheila K.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Wij hadden de mix van allemaal verschillende sushi maki. Dat was vers, lekker en vullend voor 2 personen. De service was heel goed. Bijzonder vriendelijk zonder overdreven te zijn. Het was de 5e keer dat ik er kom en ik ga zeker weer.
Renata V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Super goed en lekker eten. Bediening was heel alert. Er werd mij een nieuwe servet aangereikt omdat de mijne was gevallen en dat had ik niet eens gemerkt. Prijzen vielen ook mee. Dus wij komen zeker terug.
Beatrijs V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Vriendelijke ontvangst en heerlijke sushi die snel geserveerd wordt. Het is wel handig om vroeg te komen of van tevoren even te reserveren omdat het restaurant niet groot is.
Charlotte P.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Heerlijk sushi gegeten, goede kwaliteit, vers! Veel keuze, bediening supervriendeljjk. Hier komen we terug!
Tamara V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Heerlijk gegeten en bijzonder vriendelijke mensen. De kaart is gevarieerd, maar niet te vol. Het personeel gaf vriendelijk en behulpzaam uitleg bij de verschillende gerechten. We komen zeker een keer terug
wxxxb B.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
Vriendelijke mensen, goede uitleg over het eten, verrukkelijke sushi, mooie inrichting. Wat wil een mens nog meer? We kunnen de bentobox (vega) aanraden. Een keur van krakend verse gerechtjes met veel zorg gemaakt. De kom met gegrilde paling en rijst smaakte overheerlijk. De witte wijn was perfect. De sushi zijn formidabel vers. Ga naar Tomo!!
Bert S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Gezellig restaurant en heerlijke sushi.
Joop van den H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Redelijk gegeten maar niet super
Arlette W.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Sushi kleine stukjes, maar was lekker, prima qualiteit. Personeel super vriendelijk en behulpzaam. Gezellig sfeer, top avond!
Theo F.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Redelijk goed eten, prima service en gezellige buurt. Niet een bijzonder restaurant , maar je kan hier bijna alles sushi soorten vinden.
Ruime keuze van de kaart.
Nadia V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Superlekkere sushi, heel vers knapperig en smaakvol. Heel vriendelijke, keurige bediening. Heel attent en relaxed. We waren er voor een bioscoopbezoek en de gastheer gaf aan dat we dit een volgende keer vooral moeten melden, zodat ze extra op het tempo kunnen letten. Maar wij vonden het tempo ook nu al hartstikke goed. Aanrader!
Joanni M.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Eten was lekker maar niet speciaal.
Anita B.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
mijn kinderen houden van sushi vandaar dat ik na het lezen van de recensies bij Tomo heb gereserveerd. Vond de porties klein, eigenlijk hapjes, was niet naar verwachting. We hebben het opgegeten maar zo bijzonder lekker was het niet! Voor dessert een mix van alle drie genomen, groene ijs smaakt naar water, kleverige rijst deeg ook smaakloos en dan toefje slagroom ertussen en een stukje brownie voor 13,- euro! Is het naar mijn smaak niet waard geweest! Alles bij elkaar 200 euro maar zou er niet weer naar toe gaan!
Eitan Z.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Heerlijk Sushi en Hotpot. Het groene-thee ijs was heel lekker.
Michiel K.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Goed service, goede prijs voor heerlijk eten.
Erik T.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Eten was ontzettend goed en de jonge man van de bediening was uiterst vriendelijk en behulpzaam. Bedankt voor de tip van de brownies.