Tomo Sushi

Reguliersdwarsstraat 131 1017 BL Amsterdam Nederland Kaart
31-205285208

Over het restaurant Tomo Sushi

Japanse schoonheid

Tomo Sushi heeft de beste kwaliteit seafood van de Japanse markt. Stap binnen in een relaxte sfeer en geniet van het prachtige interieur. Of je nou met een groep bent of samen een hapje wilt eten, je kunt hier intiem genieten van verschillende losse gerechten die je á la carte kunt bestellen!

Meer informatie over restaurant Tomo Sushi

Tram, bus, metro
  • Kom je met de auto?
    Parkeren Indien u met de auto naar Tomo komt kunt u parkeren aan de grachten of in de dichtstbijzijnde parkeergarages Waterlooplein, onder de Stopera (circa 5 minuten lopen) of The Bank (circa 2 minuten lopen). Loop richting het Rembrandtplein/Thorbeckep
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

• Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
Impressive!
Steven V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Positief verrast door Tomo Sushi: en dat voor 2 niet vis eters (fronsende blik van de bediening).
Andere twee van het gezelschap konden echter bevestigen dat de sushi/sashimi allemaal van zeer hoog niveau was en het totaal kwam in de buurt van de betere eet- ervaringen in Japan zelf.
Enige kritische noot: tempura van groenten is wel echt overvraagd. Kost wat totaal, maar dan heb je ook wat.
Tjitske H.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Heel lekker gegeten voor een goede prijs, super vriendelijke bediening!
Sam D.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Het eten was heerlijk. Echt een aanrader. Vriendelijke bediening.
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Goede kwaliteit. Heerlijk gegeten.
Merijn U.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Super eten, hele aardige bediening! Kon niet beter
M.G. V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Voor ons de eerste keer sushi eten. We werden uiterst vriendelijk geholpen, we kregen goede uitleg en er werd geen misbruik gemaakt van onze onkunde, door bijvoorbeeld idioot dure gerechten aan te raden. De vis was bijzonder lekker en héél vers. Ik kan iedereen aanraden om hier te eten.
Jacques N.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Voor het eerst in lange tijd weer op bezoek bij Tomo Sushi. Onverminderd goede kwaliteit sashimi & sushi die gelukkig vers bereid worden. Ook de verschillende Temaki zijn een aanrader. De keuze op de kaart is ruim voldoende. Vriendelijke en efficiënte bediening. Mooie afsluiting van een avond binnenstad.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Wat een heerlijke verrassing, zo vlak maast het Rembrandtplein!
Doris J.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Excelente
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2018
Echte smaaksensaties, we vielen van de ene verbazing in de andere. Kleine zaak met professionele koks die aandacht hebben voor details. Ontvangst en service warm en behulpzaam. Alle drie komen we zeker terug.
Desiree V.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
M'n favoriete sushi tentje al 10 jaar! Nooit teleurgesteld, verse topkwaliteit vis. De bediening is vriendelijk en alert
Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Het eten is heerlijk: vers en van goede kwaliteit. Storend is de ongeïnteresseerde bediening. We moeten vragen om de eerste drankjes en er wordt niet echt geluisterd naar wat we willen.
Margie P.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Lekker eten en prettige service
Laura D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Met mijn neefje en nichtje (van bijna 15) hier gegeten op een zondagavond. Het eten was heerlijk, de bediening was voortreffelijk en gezien de ligging midden in centrum Amsterdam en goede kwaliteit, zeer betaalbaar. Mijn neefje en nichtje vonden het ook top! Mocht ik weer eens in Amsterdam zijn, dan kom ik zeker terug!
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Zeer goed eten, goede service en bediening. Top avond gehad! .......................................................................................................................................................................................
Sheila K.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Wij hadden de mix van allemaal verschillende sushi maki. Dat was vers, lekker en vullend voor 2 personen. De service was heel goed. Bijzonder vriendelijk zonder overdreven te zijn. Het was de 5e keer dat ik er kom en ik ga zeker weer.
Renata V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Super goed en lekker eten. Bediening was heel alert. Er werd mij een nieuwe servet aangereikt omdat de mijne was gevallen en dat had ik niet eens gemerkt. Prijzen vielen ook mee. Dus wij komen zeker terug.