Tomo Sushi

Reguliersdwarsstraat 131 1017 BL Amsterdam Nederland Kaart
31-205285208

Over het restaurant Tomo Sushi

Japanse schoonheid

Tomo Sushi heeft de beste kwaliteit seafood van de Japanse markt. Stap binnen in een relaxte sfeer en geniet van het prachtige interieur. Of je nou met een groep bent of samen een hapje wilt eten, je kunt hier intiem genieten van verschillende losse gerechten die je á la carte kunt bestellen!

Meer informatie over restaurant Tomo Sushi

Tram, bus, metro
  • Kom je met de auto?
    Parkeren Indien u met de auto naar Tomo komt kunt u parkeren aan de grachten of in de dichtstbijzijnde parkeergarages Waterlooplein, onder de Stopera (circa 5 minuten lopen) of The Bank (circa 2 minuten lopen). Loop richting het Rembrandtplein/Thorbeckep
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinnerbabe ..
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Erg nieuwsgierig naar Tomo Sushi, was mij al zo lang niet bewust van een eventueel goed tentje bij het Rembrandtplein. Het Tomo menu genomen. Miso soep heerlijk. Sashimi en sushi ook, ik vond de baars sashimi niet lekker. 4e gang heerlijk, salade niet bijzonder. Tafelgenoot had Unagi Don, grilled eel. Geproefd, erg lekker & bijzonder. Ik vond de Unagi Don, niet voldoende voor een maaltijd. Service was uitstekend. Setting oké.
Tiny G.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Heerlijk. Super kwaliteit! Het smelt bij wijze van spreken op je tong. Zeker een aanrader!
Femke K.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijke sushi, 1 van de besten van Amsterdam.
Michiel K.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Super lekker gegeten. Zeker een aanrader.
Jim K.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Heerlijke sushi, kwaliteit van de gerechten was heel goed. Prijs van tempura garnalen iets aan de hoge kant, maar waren wel erg lekker. Als je van sashime / sushis houdt zeker een aanrader.
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Als werknemer van een Japans bedrijf en ben daardoor al diverse malen in Japan geweest. Hierdoor kan ik een redelijke vergelijking maken met de Japanse restaurants in Europa. Dit restaurant is een echte topper met goede kwaliteit eten, vriendelijke bediening, open keuken en prettige ambiance. Echt een aanrader!
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Heerlijk
Willemijn S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Fijn restaurant in een druk stukje Amsterdam. Heerlijk gegeten. Geen all you can eat concept, keuze uit diverse gerechtjes maar ook menu's. Voor onze zoon even wennen, hij houdt van meters maken met diverse maki. Maar ook hij heeft goed gegeten.
Jakko S.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Heerlijk gegeten met goede en persoonlijke bediening! Absoluut een aanrader voor fans van verse sushi en andere heerlijke Japanse gerechten.
Maurice V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heerlijke vers bereide sushi. Geen poespas maar kwaliteit. Zeker de tempura garnalen.
Miriam L.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Een lekkere Japanner, met alle usual suspects. Vooral gericht op sushirollen, nigiri sushi's, temaki's en sashimi. Maar ik zag ook hot pots op het menu (niet geprobeerd). De gerechten zijn prima, maar niet het 'wauw', waarop ik hoopte met zo'n hoge IENS notering. De sintjacobsschelpen in pittige wasabisaus, worden overklast door de (smakelijke!) saus, de temaki's (handrolls zalm en garnaal) blijven wat vlak van smaak en de norivellen willen helaas niet altijd blijven plakken. De edemame boontjes zijn heerlijk en een van de lekkerste die ik heb gegeten. Van de prachtige dragonrolls willen de reepjes avocado loslaten en de 4 ebi tempura zijn wel erg duur (18 euro) voor de kwaliteit, ze zijn als zovelen. Het personeel krijgt een pluim, die zijn superrelaxed en vriendelijk. Vullen je thee constant bij en houden goed in de gaten wanneer je klaar bent voor de volgende gerechten. Voor hen zou je zo teruggaan!
Coby V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Fijn te weten dat er in het centrum van Amsterdam nog zulke parels bestaan.
Diana En Wilton R.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Het eten was erg lekker. Niet een uitgebreide kaart maar voldoende keus. We hadden een plekje vlak bij de keuken . Er hing bij dat plekje een vreemde geur. Wat je in vochtige kelders ruikt. Dat was wel jammer maar het eten smaakte er gelukkig niet minder om .
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
heerlijk, zeker de tempura garnaal, de salade met zalm en avocado, california Maki en yakitori. prima wijn.
Ook nog een bn-er gezien.
Bert K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Gewoon erg goede sushi, heerlijk vers. Staat mijlenver boven all-you-can-eat concepten maar daar is de prijs ook naar.
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Fantastisch avond met vriendelijke service en heerlijke versbereide gerechten met goed advies en perfect getimede uitservereing. Vooral het toetje (Japanese ice) was goddelijk. Leuke gezellige entourage. Goed geprijsd. Wij komen zeker terug!
Michiel D.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Hele goede kwaliteit, moderne inrichting , goede service. Duurde soms wel even tussen de gerechten door.
Jonathan K.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Geweldig lekker gegeten en fantastische service!
Andres V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Lekker sushi maar nog niet wauw... wel prijzig maar zeker beter dan een all-you-can-eat.
Goede sfeer mooi decor en zeker goede service.
BernardM .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Na vele jaren weer eens terug naar Tomo. De kwaliteit is nog steeds zeer hoog en de gerechten heerlijk! En heerlijk buiten eten in hartje Amsterdam. Ik kom snel weer terug! Japanse keuken van hoog nivo