Tomo Sushi

Reguliersdwarsstraat 131 1017 BL Amsterdam Nederland Kaart
31-205285208

Over restaurant Tomo Sushi

Japanse schoonheid

Tomo Sushi heeft de beste kwaliteit seafood van de Japanse markt. Stap binnen in een relaxte sfeer en geniet van het prachtige interieur. Of je nou met een groep bent of samen een hapje wilt eten, je kunt hier intiem genieten van verschillende losse gerechten die je á la carte kunt bestellen!

Meer informatie over restaurant Tomo Sushi

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Coby V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Fijn te weten dat er in het centrum van Amsterdam nog zulke parels bestaan.
Diana En Wilton R.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Het eten was erg lekker. Niet een uitgebreide kaart maar voldoende keus. We hadden een plekje vlak bij de keuken . Er hing bij dat plekje een vreemde geur. Wat je in vochtige kelders ruikt. Dat was wel jammer maar het eten smaakte er gelukkig niet minder om .
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
heerlijk, zeker de tempura garnaal, de salade met zalm en avocado, california Maki en yakitori. prima wijn.
Ook nog een bn-er gezien.
Bert K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Gewoon erg goede sushi, heerlijk vers. Staat mijlenver boven all-you-can-eat concepten maar daar is de prijs ook naar.
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Fantastisch avond met vriendelijke service en heerlijke versbereide gerechten met goed advies en perfect getimede uitservereing. Vooral het toetje (Japanese ice) was goddelijk. Leuke gezellige entourage. Goed geprijsd. Wij komen zeker terug!
Michiel D.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Hele goede kwaliteit, moderne inrichting , goede service. Duurde soms wel even tussen de gerechten door.
Jonathan K.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Geweldig lekker gegeten en fantastische service!
Andres V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Lekker sushi maar nog niet wauw... wel prijzig maar zeker beter dan een all-you-can-eat.
Goede sfeer mooi decor en zeker goede service.
BernardM .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Na vele jaren weer eens terug naar Tomo. De kwaliteit is nog steeds zeer hoog en de gerechten heerlijk! En heerlijk buiten eten in hartje Amsterdam. Ik kom snel weer terug! Japanse keuken van hoog nivo
Amber K.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Omdat het druk was moesten we best lang wachten op onze gerechtjes, maar dit werd van te voren ook aangegeven door de bediening. De sushi was heerlijk en vooral de dragon roll
Emiel D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Fijn dat er ook in toeristische gebieden goeie eetgelegenheden zijn. Zeer nette, prettige bediening. Fris, modern interieur. En gewoon goede nonsense verse sushi. Kan je gewoon heen, en eet je dus prima.
Ozzy E.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Was hier vorige week met mijn moeder, we een tabel niet geboekt, gelukkig was er een tafel beschikbaar. We hebben sommige sashimi, maki, unagie besteld, dit was echt goed! De kwaliteit van de vis was zo goed! Je proeft echt de versheid en de zuiverheid van de vis! Het personeel is erg vriendelijk en geen robocop-achtig bij sommige japanse restaurants, ze nemen de tijd om u te helpen. Dit is absoluut mijn favoriete Japans restaurant.
Baas .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Heerlijk genoten met mijn zakenpartner Gestart met verse sashimi Vooraf super goede sushi en zeer verrast met de hoofdgerechten. Dat het met zorg bereid wordt proef je zeker terug. Ook de service was heel fijn. Continu keurig bijgeschonken en goed advies voor de wijn gekregen. Ook goede uitleg bij de gerechten gekregen. Genoten dus!
Nienke D.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Voor de tweede keer hier gegeten met een uitstekend ervaring. De meest heerlijke sushi die we ooit hebben gegeten, goddelijk zelfs en vooral de dragon rol! Zonder twijfel the best sushi in town. De bediening is uiterst vriendelijk en een hele leuke eigenaar! Het eten en de bediening zijn van hoge kwaliteit en wij komen hier met veel plezier terug.
Jasmijn N.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2016
Dit was onze tweede keer bij Tomo en het was net zo heerlijk als de eerste keer! Ik eet zelf glutenvrij en ook dat gaat zonder problemen daar. De bediening is heel vriendelijk en de sfeer en locatie zijn top! Het is ook zo heerlijk dat je in kleine porties kan bestellen. Zo kan je het net zo duur maken als je zelf wilt (en alles is sowieso heel betaalbaar). Een echte aanrader voor iedereen!
Jack R.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Weer top gegeten bij Tomo. Super verse vis, goed bereide sushi en een prima wijnkaart. Bedienend personeel vriendelijk zonder amicaal of indringend te zijn.
René F.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Goede sushi voor een schappelijke prijs. Kwaliteit was goed, lekkere sashimi en maki's. De nigiri unagi was echt groot. Service was prima, Japanse thee werd pro-actief (gratis) bijgeschonken. Wel veel in-en-uit geloop voor afhaal- en bezorgdienst.
Tom K.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Eten was heel goed, inrichting was netjes en strak maar toch gezellig. De bediening was snel, beleefd en dacht na over wat we nog meer zouden willen.
Gracevonb .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2016
Op maandagavond bezocht:prettig en fris restaurantje. Aardige bediening.
De tempura heel erg goed; ook de sashimi; de sushi vond ik wat "dof"
De andere gerechten werden door tafelgenoten goed gevonden.
Prima prijs.
Tip:het zou prettig zijn een warm handdoekje/tissue voor handen vooraf te krijgen.

Mario1978 .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Naast de bijgerechten vooral verschillende soorten sushi besteld.
Eten is vers, lekker en erg smakelijk.

Persoonlijke aanraders de Gyoza is erg goed en de crispy maki
Bediening is erg vriendelijk. Komen absoluut terug ;-))