Tommy Wok

31-200000000

Meer informatie over restaurant Tommy Wok

RobertGG .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Onbedoeld met zijn drieën beland bij Tommy's Wok. We bestelden tweemaal garnalen met respectievelijk Kerriesaus en Koen Bo saus en Kip met Roedjaksaus. Alle gerechten werden bijzonder gewaardeerd. De sauzen waren erg smakelijk en voorzien van voldoende en vers gewokte groenten. De porties waren beschaafd en voldoende (maar gelukkig minder overdadig dan bij een "gewone chinees". De bediening was correct en attent, de entourage en beetje saai / of kaal. De grootste verrassing bleek de rekening: je kunt bij Tommy voor een ongewoon lage prijs buitengewoon lekker eten.
J91 .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Heerlijk gegeten bij tommy. De sushi is werkelijk fantastisch. De gefrituurde gerechten zijn wel wat minder, want deze smaken erg vettig. Het personeel is vriendelijk en de sfeer is goed. Al is het wel erg tochtig binnen. Zeker een aanrader, ook met grotere groepen.
DEROXA J.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Na de verschillende recencies gelezen te hebben zijn wij voor de eerste keer gaan eten bij dit restaurant. Aardige bediening, vertelde ons wel vrij snel dat het zijn laatste dag was en dat het helemaal niet goed ging bij dit restaurant..... Beetje slordig opgeknapt, alle leidingen en afdekplaatjes mee gewit. Het eten was redelijk, leuk voorgerechtje in de vorm van een spiesje met een lekkere marinade, daarna lieten we ons verrassen met twee verschillende voorgerechten, een geroosterd varkensvleesgerecht en de peking eend. Allebei aardig, niet erg bijzonder. Wat ons ook opviel dat er op zaterdagavond slechts 4 tafels bezet waren, de zaak is niet groot maar gaf ondanks dat een lege en ongezellige indruk. Al met al zeer middelmatig en voor ons geen herhaling.
Rakesh A.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2015
Wij gingen hier met 4 incl. groupon zonder enige verwachting heen en werden allen blij verrast door de geserveerde gerechten, de persoonlijke bediening en de mooie locatie aan de Rijn. Wel jammer dat het (op een dinsdagavond) erg rustig was. We kregen een breed assortiment van de kaart geserveerd, zoals krokante sla gevuld met eendenvlees en groenten, dim Sum, gemarineerde kip/ ananas, peking eend, ossenhaas en pikante garnalen. Als dessert ook nog spekkoek met ijs. Onze conclusie was dat dit een restaurant is waar je ook zonder groupon kunt eten.
Korteraar ..
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
helemaal goed, op aanraden van een goede kennis gaan eten bij Tommy Wok. En we lieten ons verrassen met een 3 gangen-menu. Als starter een tofu gevuld met vlees, vervolgens een stevige garnaal met een hete Chili-saus en als hoofdgerecht een combinatie van eend en ossenhaas.

het was dus een grote parade van lekkernijen en wat een absolute "10" waard is, dat is de gastheer. Wat een kanjer, dat is dus het type gastheer dat je de hele avond weet te plezieren met een correcte vraagstelling, en een geïnteresseerde wijze van bejegening.

Een absolute aanrader.

Robin-Pieter .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Gegeten bij Tommy Wok. Mooi weer dus op het terras aan de Oude Rijn. Vooraf saté van eend en Fong Mei Ha. Heerlijk! Als hoofdgerecht de eendenborst in ketjapsaus en kip in Tausi saus. Echt vele malen beter dan de ‘gewone’ Chinees. De bediening is enthousiast en het gaat meestal goed. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.
Zeker een fikse omweg waard!
Rudian .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
Heerlijke gerechten voor een prima prijs, de smaak is echt fantastisch. De geroosterde eend is inderdaad een aanrader, en er is een ruime keuze aan wokgerechten die heerlijk smaken (gemiddelde prijs 15 euro!). De bediening is erg vriendelijk, in een ongedwongen sfeer. Het kleine terras aan de achterkant is een extraatjes bij mooi weer, aan het water en op het westen kun je lekker beschut lang van de zon genieten. Wij komen hier zeker terug!!
Michiel A.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2015
Tommy Wok heeft inmiddels meerdere restaurants in Alphen. Dit restaurant heeft de Chinese keuken. We begonnen met een uitgebreid (door de chef samengesteld) voorgerecht : Dim Sum's van voortreffelijke kwaliteit, heerlijke lamssaté en gefrituurde gamba's. Bij het hoofdgerecht kun je kiezen uit diverse vleessoorten, gamba's en vegetarisch. Daar kan je dan zelf een saus bij kiezen. Dat klinkt niet erg spannend, maar wat opgediend werd was dat zeker wel! Heerlijke gamba's en overheerlijke geroosterde Pekingeend-filet dit alles met een geraffineerde saus. Daarnaast staan er op kaart nog een aantal bijzondere specialiteiten. Zeer behoorlijke witte huiswijn (sauvignon blanc) er Warsteiner van de tap. Vriendelijke bediening (eigenlijk zoals in alle Chinese restaurants), uitzicht op de Rijn. De prijs : voorgerecht, hoofdgerecht en drankjes voor 2 personen 56 Euro. Een prima prijs/kwaliteits verhouding! We komen zeker terug.
M10 .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2015
Ivm een voorstelling in Castellum, hier wezen eten. Was druk maar keuken hield hier rekening mee. Gekozen voor 1 gerecht, pekingeend. Was niet slecht maar heel bijzonder vond ik hem ook niet. Misschien een volgende keer toch de wokgerechtjes eens proberen...
Joshua K.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2014
Een lekker en goed betaalbaar restaurant in Alphen!
Met 4 personen gegeten, als voorgerechten hadden wij:
Chinese loempia's
Kipsate
Chinese Pansit
Ka Lee Khok

Deze gerechtjes hebben we gedeeld, erg lekker.
Wat leuk is bij de hoofdgerechten: je kiest je basis en vervolgens de saus.

Bediending was prima, wellicht iets te amicaal maar het stoorde ons niet.
Sander_D .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2014
Heerlijk eten en zeer goede service. Sinds oktober nu zeven keer (!) dit restaurant bezocht en iedere keer was het weer super ! Aanrader is de Peking-eend maar de absolute aanrader is het verrassingsmenu: iedere keer weer wat anders en iedere keer heerlijk ! Het eten is fantastisch en de service subliem waardoor je je meteen op je gemak voelt: zo hoort uit eten te zijn !
LBuitelaar .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2014
Zeer vriendelijke service en echt heerlijk eten! 'Chinees restaurant' staat er op de gevel, maar het is in positieve zin verre van 'de Chinees' zoals we dat in Nederland gewend zijn. Geen aquarium bij de ingang, overdaad aan gouden tierelantijntjes, vette loempia's of babi pangang, maar echt authentiek Chinese gerechten met verse ingrediënten in een mooie ambiance. Wij hebben er nu tweemaal gegeten en zijn beide keren heel vriendelijk ontvangen. Het eten is echt fantastisch, het verrassingsmenu een echte aanrader en het is niet eens duur. Wij gaan er zeker nog eens eten!
Borspil .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2014
Prima prijs/kwaliteit verhouding. Zeer vriendelijke bediening. Het verrassing menu is een grote aanrader. Heerlijke oosterse gerechten. Wij komen hier zeker snel terug!!
Bram D.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2014
Een goede spontane service, lekkere gerechten met verse producten en leuke menu's. Prima prijs-kwaliteit verhouding. Echte aanrader!