Tommy's & Zuurveen

Astrid P.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2019
Jeffery S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2019
Lekker eten, goede service!
Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2019
Vanavond voor het eerst bij Tommy's gegeten.
Heerlijke gerechtjes, mooi opgediend.
Bert K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2019
Ik word elke keer aangenaam verrast door het niveau van de keuken. Het zal mij niet verbazen als op een keer
de heren van Michelin deze zaak bezoeken. Gewoon heel goed .
IvoIvo W.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2019
een heeelijk restsurant met uistekende service, verrassende gerechten en top bediening (weer)
C. K.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2019
Het eten was voortreffelijk. Een mooi driegangenmenu voor een hele schappelijke prijs. Het voorgerecht met kreeft een heuse smaaksensatie. De melkkoe heerlijk mals en niet zuinig qua hoeveelheid vlees. De borden waren iedere keer prachtig opgemaakt. Een mooie selectie wijnen. Leuk dat er ook een BOB-arrangement was. Helaas konden we de (te) uitgebreide uitleg van de gastheer niet altijd verstaan. De akoestiek was namelijk ronduit slecht. Achter ons zat een grote groep, waardoor we elkaar bijna niet verstonden. De tafels staan ook wel erg dicht naast elkaar. Gevoel van weinig privacy. Jammer, want het eten was een dikke 10!
Suzanne T.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2019
Wat een heerlijk eten en goede bediening. We hoefden niet lang op ons eten te wachten maar het was absoluut niet te gehaast. De wijnen pasten erg goed bij het eten en de serveerders konden hier goede uitleg bij geven. Heerlijke avond!
Maj-Britt V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Fantastisch eten in leuk restaurant voor een hele schappelijke prijs. Driegangenlunch was van hele goede kwaliteit. Goede en hartelijke gastheer en alle gerechten waren perfect op smaak. Aanrader!
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Altijd fijn om bij Tommy en Teun te eten. Was mooi het afscheid van mijn collega's bij hen te vieren. Goede professionele reactie op het vlees, dat door 2 van mijn 3 collega's niet goed gevonden werd, wel heel goed bereid, dat konden ze proeven, maar blijkbaar niet het beste stukje vlees van de slager, maar het stuk dat ze daarna kregen was super en het mes gleed er als vanzelf doorheen. Fijn dat jullie dit zo goed oppakken, want dat zorgt weer voor positieve reclame. Fijn dat ze jullie ook iets aan de akoestiek gaan doen. Succes.
Tse King N.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
Heerlijk gegeten. Hier komen we zeker terug!
Debbie S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Konden eindelijk na weken wachten reserveren voor de zaterdag en was zeker de moeite waard. Erg vriendelijke bediening, heerlijke gerechten, met een verfijnde smaak. Wij hadden gekozen voor brood vooraf en 3 gangen vlees/vis menu. Is zeker voor herhaling vatbaar echt heerlijk gegeten.
Sonja B.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Kwaliteit van het eten zeer hoog, maar teleurstellend dat er geen kaart meer is om te kiezen alleen samengesteld menu een vlees/vis en een vegetarisch.
Roeland D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Een geweldige plek, helemaal okay, in alle opzichten: een 9,8.
IvoIvo W.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
heerlijk gebeuren van A tot Z op alle fronten. Er wordt gevraagd naar
de inrichting óók, pas niet bij het gebeuren omdat het geserveerde met de service van een hoog niveau is misschien, maar dan maakt wel het plaatje voor ons compleet
Laurens S.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Een blik op de menukaart is even wennen (of schrikken): een vooringevuld 3 gangenmenu vlees & vis(€35) of vega(€33). Zelf kiezen is er niet bij. Het menu wisselt (zeer?) regelmatig, dus vooraf checken is handig als een beperkte smaak hebt. Het eten zelf vonden wij verrassend en bijzonder lekker. Ons stuk vlees (Melkkoe) was royaal en boterzacht. Niet royaal was het garnituur erbij, dit bestond uit o.a. 5 patatjes. Grote eters moeten echt bijbestellen (extra kosten?). Voor de prijs-kwaliteitsverhouding kozen wij dan ook 'prima', een kwalificatie dit bij IENS tussen 'Kan beter' en 'Precies goed' schijnt in te liggen. Nog wat details: Vraag je om water dan wordt een ¾-liter fles Sourcy geschonken a €4,95. Na afloop is het even zoeken tussen alle jassen die in een kleine ruimte zijn opgehangen.
Sheila V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Wederom heerlijk gegeten. En zo fijn dat je altijd van alles mag aanpassen aan het menu. Tommy en zijn keuken doen werkelijk alles om je het naar je zin te maken.
Roxanne B.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Waanzinnige 3 gangen lunch gegeten. Echt een aanrader. Verschillende kooktechnieken en bijzondere combinaties die het een bijzondere ervaring maken. Nu is terug voor diner.
Iskra N.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Mooi wijnkaart. Het eten was heerlijk! De bediening was heel vriendelijk en professioneel.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
EEN AANRADER, MET HOOFDLETTER.

Met 10 personen gedineerd bij Tommy's & Zuurveen de winnaar van de AD Goede pollepel 2018 en dat is meer dan terecht.

Gastvrijheid staat hier centraal en worden de gerechten met passie en liefde bereid, daar is geen woord van gelogen. Zowel de gastheer als de chef hebben er heel erg veel zin en plezier in en dat zie en proef je in alles terug.

Bij iedere gang, wij hadden het 4 gangen diner, a € 43,-, geeft de een toelichting en houd hij schelp in de gaten of iedereen het juiste gerecht krijgt en of er rekening is gehouden met eventuele allergieën. De gerechten van de chef-kok worden met passie bereid de Chef, bakt en kookt zijn gerechten met veel ingrediënten en technieken. We krijgen van het huis een, aanvullend, karaf kraanwater, snoepen van warm brood met roomboter en goede olijfolie en drinken een fijn glas frisse Verdejo en tijdens het hoofdgerecht een prachtige Rioja Reserva, uit 2014.

Wij hebben ontzettend genoten van Tommy's & Zuurveen, heren jullie krijgen een dikke 10.
Bedankt voor deze ervaring.