Tommy's by Janssen

9,6

Jouw recensie over het restaurant Tommy's by Janssen

Guido L.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Echt een super leuke zaak. Alles klopt, bediening, eten. Kortom een echte aanrader! Complimenten voor het team!
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Heerlijk gegeten. Probleem met gluten werd super opgelost! Wij komen terug! Menu was erg goed. Service was echt uitstekend
L G.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Akoestiek hard daardoor ging men harder praten waardoor de communicatie met tafelgenoten lastig was, de sfeer was goed, we zullen zeker terug komen met onze vrienden, een aanrader!!!
Thes R.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Fantastisch eten en mooi opgediend. De eendenlever en de tonijn waren heerlijk van smaak. De bediening was perfect en we komen hier zeker terug.
Sylvia H.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Fantastisch ,zeer attente bediening, hoge kwaliteit van de gerechten en elk bord een plaatje , fijne ambiance . Werkelijk niets op aan te merken , een aanrader!
Dominique B.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Heerlijk gegeten bij Tommy's, wat een top tent! Er hangt een ongedwongen sfeer en de service is echt super. Daarbij hanteren ze ook nog eens super scherpe prijzen. Ik kom zeker nog eens terug :)!
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Heerlijk gegeten, mooie verse producten, goed bereid en een goede service in een leuk restaurant. Als voorgerecht een lekkere burrata, als hoofd verrukkelijke kabeljauw en bij het nagerecht vond ik vooral het bosvruchtentaartje top!
lucia29 .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Bijzonder, gezond en lekker eten. Prettige bediening dus ga erheen......................................................................................................................................................
jan H.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
een prima verrassingsmenu met drie voortreffelijke gerechten en mooie wijnen, voorafgegaan door de huisgemaakte gin tonic.
Marion M.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Heerlijk gegeten bij Tommy's! Een heerlijke belevenis met fantastisch personeel, zalige gerechten en wijn. Wij komen zeker terug!
Marion M.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Heerlijk gegeten bij Tommy's! Vandaag een verrassingsmenu gegeten met heerlijke gerechten en.goede passende wijn. Een aanrader en verrijking voor Den Haag!
Eline Z.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Geweldige avond gehad! Gestart met een gin tonic (gin was homemade en heerlijk)! Het eten was echt heel goed, doet niet onder voor een sterrenrestaurant. Vooral de ceviche en tonijn waren subliem. Als nagerecht hebben we de gekarameliseerde witte chocolade genomen, wat was dat lekker! Kortom, wij gaan zeker terug!
AnneMarie B.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Aangename verrassing. Deskundige en vriendelijke bediening. Heerlijke en mooi opgemaakte gerechten. Prima wijnen in goed gevuld glas. Echte aanrader!
sibylle S.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Heerlijke gerechten en attente bediening!
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Niet voor niets op Nr. 1 bij de Gouden Pollepel! Wat een feestje! Genoten Tom en Teun. Komen heel snel terug
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Heelijk eten bij enthousiaste bediening.
Aanrader
Greetje P.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Een voortreffelijke lunch gehad: eten, hoge kwaliteit en ontzettend aardige ontvangst en bediening.
De zaak ligt in een gezellige omgeving met een parkeergarage honderd meter verderop..
Ik was met vrienden en heb een uitstekende flammkuchen gegeten en mijn gezelschap een meer dan goede salade.
Kortom: een aanrader
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Lekkere en verrassende gerechten gegeten. We hebben 3 losse gerechten besteld. Jammer dat er geen bijpassend wijnarrangement is, maar de wijnen zijn lekker en goed. Vriendelijke en gastvrije bediening.
Lia K.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Fijne bediening. Heerlijk verrassing menu. Groente was heerlijk. Raad dit zeker aan. Redelijke prijs
Lucette S.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018