Tommy's by Janssen

9,7

Jouw recensie over het restaurant Tommy's by Janssen

Elsa E.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Erg gezellig restaurant en het eten was top! Het is wel erg snel druk, omdat de ruimte niet erg groot is, maar iedereen krijgt voldoende aandacht van het personeel.
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Hele ontspannen en prettige avond gehad. Sfeer goed, service goed. Voor- en hoofdgerechten uitstekend, zoete desserts hetzelfde. Alleen het kaasplateau was weinig verrassend/origineel.
Jacqueline B.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
We hebben heeeerlijk gegeten.Ik kan iedereen aanraden als je in Den Haag komt om hier te eten.
Ze zijn pas 8 maanden open, maar het is een absolute aanrader.We hadden een verrassingsmenu en dat was het in positieve zin.

Hoeveelheid, smaak, opmaak, prijs, het ziet er allemaal fantastisch uit en prijsverhouding is helemaal goed.
Ga er weer heen als we in Den Haag zijn.
Nel T.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
We kwamen met 5 mensen voor de lunch op zondag, van tevoren gereserveerd. Tom heette ons hartelijk welkom.
We bewonderden o.a. de mooie borden. Aparte vorm en mooie kleur. Dit soort details maken het nét even leuker.
Aan onze wensen werd vlot voldaan en het was geen probleem om de muziek even uit te zetten omdat er gespeecht ging worden.
Teun was al druk bezig om voor ons een verrassingsmenu te bereiden.
Alle gerechten zagen er prachtig uit en de smaak was subliem. Veel verse groenten en alle smaken combineerden goed met elkaar.
Het dessert krijgt van mij een extra vermelding: warm bessentaartje met ijs van witte chocolade en citroenmeringue. Zoooo lekker!
Bedankt Tom en Teun. We komen vast nog eens terug!
Nel.
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Zoals ik gewend ben was het wederom subliem. Uniek om bij oud lln. in kleine kring het afscheid van Mark van Montessorischool Waalsdorp te vieren met vier oud collega's. Alle tafelgenoten waren onder de indruk van de verrukkelijke en verzorgde lunch, alles als verrassing en natuurlijk een erg leuke bijkomstigheid te merken hoe goed het met onze oud leerlingen gaat. Hulde jongens, ga zo door.
Daniel C.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Lekker a la carte gegeten, ceviche was heerlijk en coquilles goed, tonijn en kabeljauw heel goed, kleine porties vis met veel lekkere groenten on the side, heel correct en goed prijs, alleen is het wel een beetje rumoerig. Zal zeker terug komen
John R.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Heerlijk eten, enthousiaste bediening en goede adviezen! Gewoon doen!!
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Ook nu weer, nu met 8 personen, een prima avond gehad met het drie gangen verrassingsmenu bij de winnaar van de gouden pollepel 2018. In een vol restaurant ! Wijn, spijs en gastheerschap goed gecombineerd.
Bas C.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Ontzettend lekker gegeten, en geweldige service & toewijding van de gastheer en chef-kok. Je merkt echt de passie van het team!
Lex S.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Zeer vriendelijke en klantgerichte bediening: toen bleek dat de a la carte keuze van de gasten overeenkwam met de gerechten van het vriendelijker geprijsde verrassings-menu werd dit ongevraagd duidelijk gemaakt en als voordeliger keuze geadviseerd...
Chapeau!
Koos V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Heerlijk genoten van het verrassingsmenu, juiste aanpassing gedaan door een verzoek. Echt een aanrader ook weer voor ons om er nog eens terug naar te gaan
Aubine P.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Kan alleen maar lovend over Tommy's spreken. Blij dat ik eindelijk weer een restaurant heb ontdekt waar het eten heerlijk en verrassend is, de service hoog in het vaandel staat en de klant in de watten wordt gelegd.
Dus ik ga hier zeker vaker eten! Bedankt voor de fijne avond Tom & co. !
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Top restaurant: heerlijk, innovatief eten, prachtig geserveerd.
Absoluut een aanrader
Ivo W.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
heeeerlijk drie gangen verrassingslunch. Wat een pareltje en goede service, prijs/ kwaliteit verhouding een dikke 10!!!!!
Richard K.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Meer dan super gegeten echt een aanrader met een geweldige service. Ik vind de inrichting e.d nog voor verbetering vatbaar.
Petra L.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
heerlijk verrassingsmenu! verrassend subtiel met vele smaken
Marlies V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Héérlijk gegeten, kundige en vriendelijke bediening, fijne ongedwongen sfeer en heel goede prijs-kwaliteit verhouding. Absolute aanrader!
Robin D.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Ditmaal samen met mijn partner een lunch genuttigd bij Tommy's . We wilden een late lunch nuttigen en volgens de site kon dit tussen 12.00 en 17.00u. We kwamen om 15.00u aan en hoorden dat de lunch eigenlijk tot 15.00u was. Foutje op de site. Ondanks dit werden we dusdanig hartelijk en gastvrij ontvangen en hebben we genoten van een uitstekende 3 gangen lunch. Hulde voor de gastheer en de kok die beiden een dikke 10 verdienen!
Vooraf carpaccio op filodeeg, hoofdgerecht tonijn en nagerecht gekarameliseerde witte chocolade met merengue.
Alle gerechten met liefde en trots gepresenteerd, het zijn ware schilderijtjes! En zo smaken ze ook!
Margriet K.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
zeer goede prijs/kwaliteit verhouding, veel aandacht voor de gerechten, vriendelijke bediening
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Uitstekend restaurant met verrassende gerechten. Alles was lekker. Het verrassingsmenu is een aanrader. Met al onze wensen en allergieën werd rekening gehouden. De groenten bij het hoofdgerecht (tonijn) waren fantastisch bereid. Het toetje met witte chocolade maakte het diner af. Wij komen hier snel weer terug.